Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 705 din 26 august 2015  pentru aprobarea organizării de către Ministerul Transporturilor, în România, în luna octombrie 2015, a Reuniunii miniştrilor transporturilor din regiunea Organizaţiei Cooperării Economice a Mării Negre (OCEMN), precedată de Reuniunea Grupului de experţi responsabil cu discutarea şi analizarea declaraţiei comune care va fi adoptată de miniştrii transporturilor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 705 din 26 august 2015 pentru aprobarea organizării de către Ministerul Transporturilor, în România, în luna octombrie 2015, a Reuniunii miniştrilor transporturilor din regiunea Organizaţiei Cooperării Economice a Mării Negre (OCEMN), precedată de Reuniunea Grupului de experţi responsabil cu discutarea şi analizarea declaraţiei comune care va fi adoptată de miniştrii transporturilor

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 664 din 1 septembrie 2015


    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 4 alin. (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobată cu modificări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările şi completările ulterioare,

    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

    ART. 1
    Se aprobă organizarea în România, în luna octombrie 2015, de către Ministerul Transporturilor a Reuniunii miniştrilor transporturilor din regiunea Organizaţiei Cooperării Economice a Mării Negre (OCEMN), precedată de Reuniunea Grupului de experţi responsabil cu discutarea şi analizarea declaraţiei comune care va fi adoptată de miniştrii transporturilor.
    ART. 2
    (1) Finanţarea cheltuielilor pentru organizarea manifestărilor prevăzute la art. 1 se suportă din prevederile bugetare aprobate pentru 2015 Ministerului Transporturilor la cap. 84.01 "Transporturi", subcap. 84.01.01 "Administraţie centrală", titlul II "Bunuri şi servicii", conform devizului estimativ prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
    (2) Se aprobă normativele de cheltuieli pentru acţiunea de protocol cu caracter deosebit prevăzută la art. 1, potrivit anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
    ART. 3
    Prin derogare de la prevederile cap. I pct. 4, cap. II pct. 2 şi pct. 5 lit. A, B şi C din Normele privind organizarea în ţară a acţiunilor de protocol şi a unor manifestări cu caracter cultural-ştiinţific, precum şi cheltuielile ce se pot efectua în acest scop de către instituţiile publice, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 552/1991, cu modificările ulterioare, în scopul organizării şi desfăşurării conferinţei se aprobă:
    a) organizarea de mese oficiale, conform anexei;
    b) invitarea în ţară a unui număr maxim de 80 de persoane.

                                 PRIM-MINISTRU
                              VICTOR-VIOREL PONTA

                                Contrasemnează:
                                 --------------
                           Ministrul transporturilor,
                             Iulian-Ghiocel Matache

                         Ministrul finanţelor publice,
                           Eugen Orlando Teodorovici

                         Ministrul afacerilor externe,
                             Bogdan Lucian Aurescu

    Bucureşti, 26 august 2015.
    Nr. 705.


    ANEXĂ

                                DEVIZ ESTIMATIV
               privind cheltuielile ocazionate de organizarea de
     către Ministerul Transporturilor, în România, în luna octombrie 2015,
              a Reuniunii miniştrilor transporturilor din regiunea
            Organizaţiei Cooperării Economice a Mării Negre (OCEMN),
      precedată de Reuniunea Grupului de experţi responsabil cu discutarea
              şi analizarea declaraţiei comune care va fi adoptată
                          de miniştrii transporturilor

    Capitolul 1. Cheltuieli pentru închiriere săli de conferinţă

    ● Chirie sala de conferinţe experţi
      (u-shape) 50 persoane x 1/2 zi = 2.000 lei
    ● Chirie sala de conferinţe (u-shape) 80 persoane x 1 zi = 4.500 lei
    ● Chirie sala de tratative cu o capacitate de 10 persoane = 500 lei
    Total capitolul 1 .............................. = 7.000 lei

    Capitolul 2. Cheltuieli pentru închirierea sistemului de sunet, sonorizare,
    microfoane, căşti, cabine traducere simultană, interpreţi,
    conexiune internet, telefon/fax, desk multifuncţional
    (laptop - 2 buc., imprimantă - 2 buc., copiator color, videoproiector cu
     ecran proiecţie, internet)
    ● Instalaţie traducere simultană
      (3 cabine engleză/rusă/română) şi 80 căşti = 6.320 lei
    ● Sistem de sonorizare şi amplificare = 1.450 lei
    ● Sistem de discuţii (microfoane fixe şi mobile) = 3.780 lei
    ● 2 tehnicieni 1 zi şi 1/2 zi = 1.250 lei
    ● 2 interpreţi de limba rusă/română şi viceversa,
      2 interpreţi de limba engleză/română şi viceversa şi
      2 interpreţi de limba engleză/rusă şi viceversa,
      pentru 1 zi şi 1/2 zi = 7.200 lei
    ● Desk multifuncţional (laptop - 2 buc.,
      imprimantă - 2 buc., copiator color, videoproiector cu
      ecran proiecţie, internet) = 3.600 lei
    Total capitolul 2 .................................. = 23.600 lei

    Capitolul 3. Cheltuieli de pavoazare a sălii de reuniune şi a
    locului de desfăşurare a evenimentului
    ● Bannere (în sală şi în exterior)
    - 2 buc. x 8 mp x 140 lei/mp = 2.240 lei
    ● Afişe (hotel, zona conferinţe, aeroport, autocar)
    - 5 buc x 10 mp x 24 lei/mp = 1.200 lei
    ● Aranjamente florale/culori - 2 aranjamente x 850 lei/buc. = 1.700 lei
    Total capitolul 3 .................................... = 5.140 lei

    Capitolul 4. Cheltuieli cu personal specializat
    ● Personal pentru primire aeroport (în funcţie de ora de
      zbor, cunoscător a două limbi străine: engleza şi rusa) .....
      4 persoane x 3 zile x 250 lei/zi/persoană = 2.000 lei
    Total capitolul 4 ...................................... = 2.000 lei

    Capitolul 5. Cheltuieli pentru materiale informative
    şi promovarea evenimentului
    ● Genţi confecţionate personalizate
    20 buc. x 150 lei/buc. = 3.000 lei
    60 buc. x 100 lei/buc. = 6.000 lei = 9.000 lei
    ● Ecusoane individuale (policromie, diferenţiate pe categorii de
      participanţi - şefi de delegaţie, experţi, însoţitori,
      organizatori, personal tehnic etc.)
    80 buc. x 20 lei/buc. = 1.600 lei
    ● Pixuri personalizate
     20 x 50 = 1.000 lei
    120 x 25 = 3.000 lei = 4.000 lei
    ● Ghidul conferinţei (coperţi personalizate)
      - 80 buc. x 30 lei/buc. = 2.400 lei
    ● Blocnotes personalizat - 80 buc. x 20 lei/buc. = 1.600 lei
    ● Biblioraft cu doc. conf. - 80 buc. x 20 lei/buc. = 1.600 lei
    ● Călăreţi - 80 buc. x 5 lei/buc. = 400 lei
    ● Cadouri reprezentare - 12 buc. x 250 lei/buc. = 3.000 lei
    Total capitolul 5 ............................ = 23.600 lei

    Capitolul 6. Cheltuieli pentru cazare oaspeţi
    ● 30 camere SGL (experţi) x 3 nopţi x 400 lei/noapte = 36.000 lei
    ● 30 camere SGL (şefi de delegaţie)
      x 2 nopţi x 600 lei/noapte = 36.000 lei
    Total capitolul 6 .......................... = 72.000 lei

    Capitolul 7. Cheltuieli pentru mese oficiale şi trataţii
    ● Cină 80 persoane x 2 cine x 90 lei/persoană = 14.400 lei
    ● Dejun 80 persoane x 60 lei/persoană = 4.800 lei
    ● Pauze de cafea 80 persoane x 2 pauze x 30 lei/persoană = 4.800 lei
    Total capitolul 7 .................................. = 24.000 lei

    Capitolul 8. Cheltuieli pentru transport (închirieri autoturisme,
    microbuze, autocare; transferuri de la şi la aeroport şi cine)
    ● Autoturisme/Limuzine 15 x 2 zile x 400 lei/zi = 12.000 lei
    ● Microbuze 1 buc. x 2 zile x 650 lei/zi = 1.300 lei
    ● Autocar 1 buc. x 1 zi x 1.500 lei/zi = 1.500 lei
    Total capitolul 8 ............................ = 14.800 lei

   ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
   │Total cheltuieli estimate/eveniment = 172.140 lei│
   └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
    *) Preţurile nu includ TVA.
   ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
   │Total cheltuieli estimate/eveniment cu TVA = 213.454 lei│
   └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



                                      -----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016