Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 680 din 19 iulie 2001  privind organizarea şi desfăşurarea recensământului populaţiei şi al locuinţelor din România în anul 2002    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 680 din 19 iulie 2001 privind organizarea şi desfăşurarea recensământului populaţiei şi al locuinţelor din România în anul 2002

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 439 din 6 august 2001

    În temeiul prevederilor art. 107 din Constituţia României şi ale art. 4 alin. (3) lit. a) din Hotărârea Guvernului nr. 504/2001 privind efectuarea recensământului populaţiei şi al locuinţelor din România,

    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

    ART. 1
    (1) Recensământul populaţiei şi al locuinţelor se va efectua pe întregul teritoriu al României în perioada 18-27 martie 2002.
    (2) Informaţiile care se înregistrează la recensământ vor avea drept moment de referinţă ora 0,00 din ziua de 18 martie 2002.
    ART. 2
    Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor va aproba programul şi metodologia de înregistrare pentru fiecare persoană, clădire şi locuinţă, potrivit art. 4 alin. (3) lit. b) din Hotărârea Guvernului nr. 504/2001 privind efectuarea recensământului populaţiei şi al locuinţelor din România.
    ART. 3
    (1) Înregistrarea în formularele de recensământ se face de regulă la domiciliul/reşedinţa persoanelor de către recenzori, pe baza declaraţiei persoanelor cu capacitate deplină de exerciţiu. Pentru înregistrarea corectă a informaţiilor de identificare a persoanelor se vor prezenta actele de identitate, certificatele de naştere sau paşaportul în cazul cetăţenilor străini. Alte acte legale care atestă validitatea informaţiilor referitoare la persoane şi la locuinţe vor fi consultate numai cu acordul persoanelor recenzate.
    (2) Pe toată perioada de recenzare, în îndeplinirea atribuţiilor ce le revin, personalul de recensământ şi membrii comisiilor de recensământ se vor identifica prin prezentarea legitimaţiei care le atestă calitatea.
    (3) Recenzorii vor completa informaţiile în formularele de recensământ cu majuscule, folosind pix cu pastă de culoare albastră sau neagră.
    (4) Persoanele prezente la domiciliu/reşedinţa vor fi înregistrate de către recenzorul sectorului de recensământ în care se află amplasată locuinţa.
    (5) Persoanele absente temporar din gospodărie vor fi înregistrate la domiciliul lor, pe baza informaţiilor furnizate de celelalte persoane din gospodărie sau a informaţiilor care rezultă din evidenţele oficiale existente pe plan local. Aceste persoane vor fi înregistrate şi în localitatea în care se află prezente temporar la momentul de referinţă al recensământului, pe baza declaraţiei şi a documentelor oficiale proprii.
    (6) Persoanele care datorită unor situaţii excepţionale nu au fost recenzate se pot prezenta până în ultima zi a perioadei de înregistrare la comisia de recensământ din localitatea în care se află, pentru a fi înregistrate.
    ART. 4
    Recenzarea persoanelor din incinta unităţilor Ministerului Apărării Naţionale, Ministerului de Interne, Serviciului Român de Informaţii şi ale Ministerului Justiţiei se face de aceste instituţii publice, în conformitate cu prevederile prezentei hotărâri şi ale normelor specifice elaborate de ele şi aprobate de Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor.
    ART. 5
    Recenzarea cetăţenilor români plecaţi în străinătate în cadrul misiunilor diplomatice, oficiilor consulare şi al reprezentantelor comerciale sau de altă natură din străinătate, precum şi a cetăţenilor români cu reşedinţa declarată în străinătate se va face de Ministerul Afacerilor Externe pe formulare speciale, în conformitate cu prevederile prezentei hotărâri şi ale normelor speciale elaborate de Ministerul Afacerilor Externe, aprobate de Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor.
    ART. 6
    (1) Datele şi informaţiile individuale înscrise în formularele de recensământ sunt strict confidenţiale şi sunt utilizate numai în scopuri statistice. Declaraţiile populaţiei înregistrate la recensământ nu pot fi utilizate pentru luarea unor decizii sau măsuri privind persoanele în cauză.
    (2) Cetăţenii au obligaţia de a furniza recenzorilor informaţii corecte şi complete.
    ART. 7
    (1) Persoanele care efectuează înregistrarea în formularele de recensământ (recenzorii), precum şi cele cu atribuţii de îndrumare, coordonare şi control au obligaţia de a respecta întocmai prevederile prezentei hotărâri şi instrucţiunile specifice aprobate de Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor, precum şi de a asigura păstrarea caracterului confidenţial al datelor declarate de cetăţeni şi înscrise în formularele de recensământ.
    (2) În îndeplinirea atribuţiilor care le revin pe timpul efectuării recensământului persoanele prevăzute la alin. (1) se bucura de protecţia legii, fiind considerate că îndeplinesc funcţii ce implică exerciţiul autorităţii de stat.
    ART. 8
    (1) Organizaţiile neguvernamentale pot delega observatori pe lângă Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor şi comisiile de recensământ judeţene, a municipiului Bucureşti, municipale, ale sectoarelor municipiului Bucureşti, orăşeneşti şi comunale pe toată durata recensământului. Delegarea observatorilor se va face conform Programului privind desfăşurarea acţiunilor şi lucrărilor de pregătire şi efectuare a recensământului populaţiei şi al locuinţelor, aprobat de Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor.
    (2) Observatorii acreditaţi trebuie să respecte toate prevederile legale şi instrucţiunile privind păstrarea caracterului confidenţial al datelor.
    ART. 9
    Pentru pregătirea, organizarea, conducerea şi efectuarea lucrărilor de recensământ, la nivel teritorial se constituie comisii de recensământ judeţene, municipale, ale sectoarelor municipiului Bucureşti, orăşeneşti şi comunale, în componenta prevăzută în anexa nr. 1, care poartă răspunderea pentru efectuarea recensământului pe teritoriul în care îşi desfăşoară activitatea.
    ART. 10
    Comisiile de recensământ judeţene, ale municipiilor cu peste 100.000 de locuitori şi ale sectoarelor municipiului Bucureşti vor constitui secretariate tehnice. Componenta, atribuţiile şi perioada de funcţionare ale acestora vor fi stabilite de Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor.
    ART. 11
    (1) Personalul de recensământ (recenzorii, recenzorii-şefi, responsabilii de circumscripţii urbane), precum şi personalul special angajat la primării, care va participa la întocmirea listei cuprinzând clădirile, arterele de circulaţie şi satele, necesară în vederea împărţirii teritoriului în sectoare de recensământ, va fi selectat din rândul personalului didactic, al specialiştilor în economie, informatică şi în alte domenii, precum şi din rândul pensionarilor, studenţilor şi al altor persoane cu pregătire corespunzătoare, având cel puţin studii medii.
    (2) Pentru efectuarea în bune condiţii a recensământului şi pentru a nu se perturba procesul de învăţământ Ministerul Educaţiei şi Cercetării şi Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor vor stabili de comun acord vacanţa şcolară în perioada de efectuare a recensământului.
    ART. 12
    (1) Personalul prevăzut la art. 11 alin. (1), precum şi specialiştii din secretariatele tehnice organizate potrivit prevederilor art. 10, care aparţin administraţiei publice locale, şi cei ai serviciilor publice descentralizate ale ministerelor şi organelor centrale vor fi scutiţi de toate sarcinile care le revin la unităţile unde sunt încadraţi şi vor beneficia de toate drepturile salariale, potrivit legii, pe întreaga perioadă de participare la lucrările de recensământ.
    (2) Persoanele menţionate la art. 11 alin. (1) vor primi pentru activitatea depusă, pe lângă drepturile salariale, o indemnizaţie brută pe zi de activitate, după cum urmează:
    a) responsabilii de circumscripţii urbane, 250.000 lei pe zi de activitate şi vor lucra 21 de zile efectiv;
    b) recenzorii-şefi, 250.000 lei pe zi de activitate şi vor lucra 18 zile efectiv;
    c) recenzorii, 200.000 lei pe zi de activitate şi vor lucra 15 zile efectiv;
    d) personalul care va participa la întocmirea listei cuprinzând clădirile, arterele de circulaţie şi satele, necesară în vederea împărţirii teritoriului în sectoare de recensământ, 150.000 lei pe zi de activitate şi vor lucra 22 de zile efectiv.
    (3) Indemnizaţia prevăzută la alin. (2) se acordă o singură dată. Veniturile din indemnizaţiile prevăzute la alin. (2) se impozitează conform art. 43 din Ordonanţa Guvernului nr. 73/1999 privind impozitul pe venit.
    ART. 13
    (1) Prefecţii şi consiliile judeţene, pentru judeţe şi municipiul Bucureşti, precum şi primării şi consiliile locale ale municipiilor, oraşelor, comunelor şi sectoarelor municipiului Bucureşti vor asigura condiţiile tehnico-materiale necesare bunei desfăşurări a activităţii de pregătire, organizare şi efectuare a recensământului populaţiei şi al locuinţelor, potrivit acţiunilor care vor fi stabilite de Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor.
    (2) În acest scop prefectul şi celelalte autorităţi ale administraţiei publice locale:
    a) constituie şi aprobă, prin ordin al prefectului sau prin dispoziţie a primarului, după caz, componenţa nominală a comisiilor teritoriale de recensământ şi a secretariatelor tehnice, în conformitate cu prevederile prezentei hotărâri şi cu instrucţiunile Comisiei centrale pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor;
    b) asigură spaţiile, mobilierul şi mijloacele de telecomunicaţii necesare în vederea desfăşurării activităţii comisiilor de recensământ şi a secretariatelor tehnice, depozitării şi păstrării în condiţii corespunzătoare a materialelor de recensământ, precum şi alte mijloace necesare pentru desfăşurarea în bune condiţii a lucrărilor de recensământ;
    c) asigură verificarea şi actualizarea denumirii străzilor şi numerotarea clădirilor până la data de 30 septembrie 2001. În perioada septembrie 2001 - aprilie 2002 autorităţile administraţiei publice locale nu vor mai efectua schimbări de denumiri ale străzilor sau renumerotări ale clădirilor;
    d) întocmesc cu personalul special angajat listele cuprinzând străzile, clădirile, locuinţele şi numărul persoanelor existente în locuinţe, precum şi materialele cartografice necesare în vederea delimitării unităţilor administrativ-teritoriale şi împărţirii acestora în sectoare şi circumscripţii de recensământ la termenele şi în conformitate cu instrucţiunile Comisiei centrale pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor; asigură instruirea şi coordonează activitatea personalului tehnic recrutat, necesar acestor lucrări;
    e) efectuează, potrivit normelor stabilite de Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor, împărţirea localităţilor în sectoare, secţii şi circumscripţii de recensământ;
    f) asigura recrutarea şi selectarea recenzorilor, recenzorilor-şefi şi a responsabililor de circumscripţii urbane, precum şi spaţiile necesare în vederea desfăşurării instructajelor;
    g) asigură mijloacele de transport necesare în vederea pregătirii şi efectuării recensământului la termenele şi pe duratele prevăzute în graficele elaborate de comisiile de recensământ. Cota de carburanţi necesară mijloacelor de transport utilizate în scopul recensământului, potrivit prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 63/1994 privind actualizarea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile şi instituţiile publice, aprobată şi modificată prin Legea nr. 13/1995, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 33/1997 privind competenţa stabilirii de către autorităţile administraţiei publice locale a normativelor proprii pentru dotarea cu autoturisme şi a consumului lunar de carburanţi, aprobată prin Legea nr. 161/1997, se suplimentează de Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor, cu încadrarea în sumele prevăzute în bugetul recensământului, prezentat în anexa nr. 2.
    ART. 14
    Pentru înregistrarea cu exactitate a numărului populaţiei pe localităţi, în funcţie de domiciliul/reşedinţa fiecărei persoane la data recensământului, Ministerul de Interne va asigura, conform prevederilor Legii nr. 105/1996 privind evidenta populaţiei şi cartea de identitate, actualizarea cărţilor de imobil, înscrierea operativă în actele de identitate a menţiunii de schimbare a domiciliului/reşedinţei, inclusiv a modificărilor survenite în denumirile localităţilor şi străzilor, precum şi în numerotarea clădirilor, astfel încât fiecare persoana să poată fi recenzată corespunzător situaţiei reale la data recensământului.
    ART. 15
    (1) În perioada 1-10 aprilie 2002 se organizează o ancheta de control pentru verificarea volumului şi calităţii informaţiilor înscrise în formularele de recensământ, care se va efectua cu anchetatori special selectaţi în acest scop, conform instrucţiunilor aprobate de Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor.
    (2) Personalul prevăzut la alin. (1) beneficiază de drepturile stipulate la art. 12.
    ART. 16
    (1) Prelucrarea şi publicarea rezultatelor definitive ale recensământului se vor face de Institutul Naţional de Statistică pe baza programului şi la termenele aprobate de Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor.
    (2) Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor va aproba lista cuprinzând indicatorii, care va fi publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I.
    ART. 17
    După publicarea rezultatelor finale ale recensământului populaţiei şi al locuinţelor întreaga arhivă cuprinzând formularele individuale privind persoanele va fi preluată spre păstrare de către direcţiile judeţene ale Arhivelor Naţionale, respectiv de către Direcţia Arhivelor Naţionale a municipiului Bucureşti.
    ART. 18
    În vederea efectuării lucrărilor de pregătire, organizare, culegere, prelucrare şi publicare a rezultatelor recensământului populaţiei şi al locuinţelor, Institutul Naţional de Statistică, direcţiile teritoriale de Statistică şi serviciile de statistică ale municipiului Bucureşti vor angaja persoane cu contract de muncă pe perioadă determinată, cu încadrarea în numărul de posturi prevăzut în anexa nr. 5.
    ART. 19
    (1) Fondurile necesare în vederea pregătirii, organizării şi efectuării recensământului, prelucrării datelor şi publicării rezultatelor, prezentate în anexa nr. 2, se includ în bugetul Institutului Naţional de Statistică, al Ministerului Administraţiei Publice şi în bugetele locale.
    (2) Pentru efectuarea cheltuielilor necesare în vederea pregătirii şi organizării recensământului populaţiei şi al locuinţelor se suplimentează în anul 2001 bugetul Institutului Naţional de Statistică cu suma de 87.794.215 mii lei, bugetul Ministerului Administraţiei Publice cu suma de 2.474.000 mii lei şi bugetele locale, prin suplimentarea sumelor defalcate din impozitul pe venit pentru echilibrarea acestora, cu suma de 57.384.629 mii lei, din Fondul de rezerva bugetară la dispoziţia Guvernului, în structura prezentată în anexa nr. 3.
    (3) Sumele defalcate din impozitul pe venit pentru echilibrarea bugetelor locale se repartizează pe judeţe, potrivit anexei nr. 4, iar repartizarea pe comune, oraşe, municipii şi judeţe se face de către consiliul judeţean, prin hotărâre, după consultarea primarilor şi în baza instrucţiunilor elaborate de Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor.
    (4) Pentru reducerea cheltuielilor necesare în vederea achiziţionării hârtiei Institutul Naţional de Statistică va folosi hârtia corespunzătoare cerinţelor recensământului rămasă în stoc la prefecturi de la alegerile generale din anul 2000, pentru tipărirea unei părţi a instrumentarului de recensământ. Ministerul Administraţiei Publice şi Institutul Naţional de Statistică vor scădea şi, respectiv, vor înregistra din/în gestiune cantităţile de hârtie la preţurile de înregistrare din evidenţa actualului deţinător, pe baza proceselor-verbale de predare-primire şi a avizelor de expediţie.
    (5) Ministerul Finanţelor Publice va introduce modificările corespunzătoare în volumul şi în structura bugetului de stat, a bugetelor anuale ale Institutului Naţional de Statistică şi al Ministerului Administraţiei Publice, precum şi în bugetele locale, potrivit alin. (2).
    ART. 20
    Încălcarea prevederilor prezentei hotărâri atrage, după caz, răspunderea disciplinară, materială, civilă, contravenţională sau penală a celor vinovaţi.
    ART. 21
    (1) Constituie contravenţii următoarele fapte, dacă nu sunt săvârşite în astfel de condiţii încât, potrivit legii penale, să fie considerate infracţiuni:
    a) împiedicarea persoanelor implicate în acţiunea de recensământ să efectueze înregistrarea şi controlul datelor ce fac obiectul recensământului, cu respectarea prevederilor prezentei hotărâri, sau a desfăşurării în orice mod a lucrărilor recensământului;
    b) refuzul de a furniza personalului de recensământ informaţiile prevăzute în formularele de înregistrare sau furnizarea de date eronate;
    c) nerespectarea dispoziţiilor legale şi a instrucţiunilor privind modul de înregistrare a populaţiei şi de păstrare a caracterului confidenţial al datelor personale declarate de cetăţeni şi înscrise în formularele de recensământ;
    d) nerespectarea de către personalul care asigura prelucrarea datelor recensământului a caracterului confidenţial al datelor şi informaţiilor individuale declarate de populaţie şi înscrise în formularele de recensământ;
    e) nerespectarea de către personalul menţionat la art. 8 alin. (1) a caracterului confidenţial al datelor.
    (2) Pentru faptele prevăzute la alin. (1) lit. a) şi b) se aplică o amendă între 2.000.000 lei şi 10.000.000 lei, iar pentru faptele prevăzute la alin. (1) lit. c), d) şi e) se aplică o amendă între 5.000.000 lei şi 15.000.000 lei.
    (3) Constatarea contravenţiei şi aplicarea amenzii se fac de către primar sau de persoane anume împuternicite de Comisia centrală pentru recensământul populaţiei şi al locuinţelor sau de comisiile judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.
    (4) Contravenţiilor prevăzute în prezentul articol le sunt aplicabile dispoziţiile Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor.
    ART. 22
    Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

                    PRIM-MINISTRU
                   ADRIAN NĂSTASE

                   Contrasemnează:
                   ---------------
           Ministrul administraţiei publice,
                   Octav Cozmâncă

           Ministrul dezvoltării şi prognozei,
             Gheorghe Romeo Leonard Cazan

            Ministrul finanţelor publice,
               Mihai Nicolae Tănăsescu

    Bucureşti, 19 iulie 2001.
    Nr. 680.


    ANEXA 1

                                   COMPONENŢA
      comisiilor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, municipale,
     ale sectoarelor municipiului Bucureşti, orăşeneşti şi comunale pentru
                   recensământul populaţiei şi al locuinţelor

    A. Comisia judeţeană:
    Preşedinte - prefectul judeţului
    Vicepreşedinţi: - preşedintele consiliului judeţean
                    - secretarul general al judeţului
                    - secretarul general al prefecturii
                    - directorul general/directorul unităţii teritoriale
                      de statistică
                    - directorul direcţiei urbanism şi amenajarea teritoriului
                      sau arhitectul-şef
    Secretar - directorul adjunct al unităţii teritoriale de statistică
    Membri: - adjunct al şefului inspectoratului judeţean de poliţie
                    - inspectorul general adjunct al inspectoratului şcolar
                    - directorul direcţiei de muncă şi solidaritate socială
                    - câte un specialist în probleme de cultură, învăţământ,
                      sănătate, urbanism

    B. Comisia municipiului Bucureşti:
    Preşedinte - prefectul municipiului Bucureşti
    Vicepreşedinţi: - un viceprimar al municipiului Bucureşti
                    - secretarul general al Prefecturii Municipiului Bucureşti
                    - secretarul general al municipiului Bucureşti
                    - directorul general al Direcţiei regionale de statistică
                      a municipiului Bucureşti
                    - arhitectul-şef al municipiului Bucureşti
    Secretar - directorul adjunct al Direcţiei regionale de statistică
                      a municipiului Bucureşti
    Membri: - directorul adjunct al Direcţiei Generale de Poliţie a
                      Municipiului Bucureşti
                    - şeful Serviciului independent de evidenţa informatizată
                      a persoanei al municipiului Bucureşti
                    - inspectorul general al Inspectoratului Şcolar al
                      Municipiului Bucureşti
                    - directorul general al Oficiului de Cadastru, Geodezie şi
                      Cartografie al Municipiului Bucureşti
                    - directorul Direcţiei de sănătate publică a municipiului
                      Bucureşti
                    - directorul general al Direcţiei generale de muncă şi
                      solidaritate socială a municipiului Bucureşti
                    - directorul Direcţiei de cultură, culte şi patrimoniu
                      cultural naţional al municipiului Bucureşti
                    - directorul Direcţiei de coordonare a serviciilor publice
                      descentralizate din aparatul Prefecturii Municipiului
                      Bucureşti
                    - directorul Direcţiei patrimoniu, evidenţa proprietăţii
                      şi cadastru din aparatul propriu al Consiliului General
                      al Municipiului Bucureşti

    C. Comisia municipală şi orăşenească:
    Preşedinte - primarul municipiului sau oraşului
    Vicepreşedinte - secretarul municipiului sau oraşului
    Secretar - şeful oficiului/compartimentului de stare civilă
    Membri: - adjunctul şefului poliţiei
                   - arhitectul-şef
                   - şeful serviciului de cadastru
                   - inspectorul şcolar
                   - şeful compartimentului pentru administrarea fondului
                     locativ din aparatul propriu al consiliului local
                   - un specialist al direcţiei de sănătate publică
                   - câte un specialist din administraţia publică locală,
                     învăţământ, sănătate, urbanizare

    D. Comisia sectorului municipiului Bucureşti:
    Preşedinte - primarul sectorului
    Vicepreşedinţi: - secretarul sectorului
                    - arhitectul-şef al sectorului
    Secretar - şeful serviciului de statistică din cadrul primăriei
                      sectorului
    Membri: - şeful poliţiei sectorului
                    - inspectorul şcolar al inspectoratului şcolar al
                      sectorului
                    - un specialist al Direcţiei de sănătate publică a
                      municipiului Bucureşti
                    - şeful serviciului de cadastru din cadrul primăriei
                      sectorului
                    - directorul general al societăţii comerciale de
                      administrare a fondului locativ din sector
                    - directorul general al administraţiei domeniului public
                      a sectorului

    E. Comisia comunală:
    Preşedinte - primarul comunei
    Secretar - secretarul comunei
    Membri: - directorul unei şcoli din localitatea reşedinţă de comună
               - referentul cu starea civilă din aparatul propriu al
                 consiliului local
               - şeful postului de poliţie
               - un cadru didactic



    ANEXA 2


                                    BUGETUL
                  recensământului populaţiei şi al locuinţelor
                           (total anii 2001 şi 2002)

                                                                   - mii lei -
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
                                         Institutul Ministerul
                              Total Naţional Administraţiei Bugete
                                       de Statistică Publice locale
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
I. CHELTUIELI DE PERSONAL
1. Salarii şi indemnizaţii
pentru personalul de
recensământ
Salarii pentru personalul 3.272.162 3.272.162
suplimentar la Institutul
Naţional de Statistică
Salarii pentru 19.673.482 19.673.482
personalul suplimentar
la unităţile teritoriale
ale Institutului
Naţional de Statistică
Salarii pentru 26.737.619 26.737.619
personalul de
introducere şi validare
a datelor
Indemnizaţii pentru 132.188 132.188
recenzorii care
efectuează ancheta-pilot
Indemnizaţii pentru 1.800.000 1.800.000
recenzorii care
efectuează ancheta
de control
Indemnizaţii pentru 421.054.063 421.054.063
recenzori, recenzori-şefi
şi responsabili
de circumscripţii urbane
Indemnizaţii pentru 26.482.253 26.482.253
personalul pentru
sectorizare
Indemnizaţii pentru
specialiştii cooptaţi 2.820.000 2.820.000

 Total 1 501.971.767 52.635.451 449.336.316

2. Cheltuieli de
deplasare, diurnă,
transport
Cercetare-documentare 1.296.000 1.296.000
Anchetă-pilot (membrii
secretariatului tehnic) 150.450 150.450
Ancheta de control
(membrii secretariatului
tehnic) 216.652 216.652
Personal de recensământ 196.891.600 1.006.350 1.000.000 194.885.250

 Total 2 198.554.702 2.669.452 1.000.000 194.885.250

TOTAL CHELTUIELI DE
PERSONAL (1+2) 700.526.469 55.304.903 1.000.000 644.221.566

II. CHELTUIELI MATERIALE
ŞI SERVICII
1. Indemnizaţii pentru
prestări de servicii
Indemnizaţii pentru paza 987.000 987.000
şi securitatea
materialelor
de recensământ

   Total 1 987.000 987.000

2. Ancheta-pilot
Cheltuieli pentru
prelucrare 132.500 132.500
Cheltuieli cu poşta,
transmisii de date,
fax, poşta electronică 16.638 16.638
Hârtie tipar 21.476 21.476
Cheltuieli cu energia 36.960 36.960

 Total 2 207.574 207.574

3. Ancheta de control
Cheltuieli pentru
prelucrare 148.500 148.500
Cheltuieli cu poşta, 14.100 14.100
transmisii de date, fax,
posta electronică
Hârtie tipar 35.500 35.500
Cheltuieli cu energia 221.374 221.374

 Total 3 419.474 419.474

4. Sectorizare
Materiale cartografice 16.500.000 16.500.000
Cheltuieli cu poşta,
transmisii de date, fax,
poşta electronică 973.500 673.500 300.000

Total 4 17.473.500 673.500 16.800.000

Cheltuieli cu poşta,
transmisii de date,
fax, poşta electronică 8.124.506 3.500.000 2.100.000 2.524.506
Cheltuieli pentru
popularizare 6.680.000 6.680.000
Cheltuieli administrativ-
gospodăreşti 2.308.900 1.300.900 1.008.000
Cheltuieli pentru
prelucrare 9.531.500 9.531.500
Cheltuieli cu energia 2.822.820 1.000.000 1.822.820
Cheltuieli cu materiale
consumabile 772.200 772.200

 Total 5 116.204.926 84.784.600 4.368.000 27.052.326

TOTAL CHELTUIELI MATERIALE
ŞI SERVICII (1+2+3+4+5) 135.292.474 86.085.148 4.368.000 44.839.326

III. CHELTUIELI DE CAPITAL
Investiţii 15.120.800 15.120.800
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL GENERAL (I+II+III) 850.939.743 156.510.851 5.368.000 689.060.892
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



    ANEXA 3


                                    BUGETUL
                  recensământului populaţiei şi al locuinţelor
                                  (anul 2001)

                                                                  - mii lei -
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
                                         Institutul Ministerul
                              Total Naţional Administraţiei Bugete
                                       de Statistică Publice locale
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
I. CHELTUIELI DE PERSONAL
1. Salarii şi indemnizaţii
pentru personalul de
recensământ
Salarii pentru personalul 1.091.689 1.091.689
suplimentar la Institutul
Naţional de Statistică
Salarii pentru personalul 5.998.014 5.998.014
suplimentar la unităţile
teritoriale ale
Institutului Naţional de
Statistică
Salarii pentru personalul
de introducere şi validare
a datelor
Indemnizaţii pentru 132.188 132.188
recenzorii care efectuează
ancheta-pilot
Indemnizaţii pentru
personalul pentru
sectorizare 26.482.253 26.482.253
Indemnizaţii pentru
specialiştii cooptaţi 1.000.000 1.000.000

 Total 1 34.704.144 8.221.891 26.482.253

2. Cheltuieli de deplasare,
diurnă, transport
Cercetare-documentare 720.000 720.000
Ancheta-pilot (membrii
secretariatului tehnic) 150.450 150.450
Întocmirea listelor 7.059.950 500.000 6.559.950
cuprinzând clădiri,
străzi şi sate, necesare
sectorizării

 Total 2 7.930.400 870.450 500.000 6.559.950

TOTAL CHELTUIELI DE
PERSONAL (1+2) 42.634.544 9.092.341 500.000 33.042.203

II. CHELTUIELI MATERIALE
    ŞI SERVICII
2. Ancheta-pilot
Cheltuieli pentru
prelucrare 132.500 132.500
Cheltuieli cu poşta,
transmisii de date, fax,
poşta electronică 16.638 16.638
Hârtie tipar 21.476 21.476
Cheltuieli cu energia 36.960 36.960

 Total 2 207.574 207.574

4. Sectorizare
Materiale cartografice 16.500.000 16.500.000
Cheltuieli cu poşta,
transmisii de date, fax,
poşta electronică 973.500 673.500 300.000

 Total 4 17.473.500 673.500 16.800.000

5. Recensământ
Hârtie, tipărire
instrumentar şi difuzare 55.000.000 55.000.000
Carburanţi, lubrifianţi 1.330.000 400.000 630.000 300.000
Întreţinere, reparaţii
curente la parcul auto 8.000.000 2.000.000 6.000.000
Cheltuieli cu poşta,
transmisii de date, fax,
poşta electronică 3.582.426 1.500.000 840.000 1.242.426
Cheltuieli pentru
popularizare 3.000.000 3.000.000
Cheltuieli administrativ-
gospodăreşti 1.304.000 800.000 504.000

 Total 5 72.216.426 62.700.000 1.974.000 7.542.426

TOTAL CHELTUIELI MATERIALE
ŞI SERVICII (2+4+5) 89.897.500 63.581.074 1.974.000 24.342.426

III. CHELTUIELI DE CAPITAL

Investiţii la Institutul
Naţional de Statistică 15.120.800 15.120.800
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL GENERAL (I+II+III) 147.652.844 87.794.215 2.474.000 57.384.629
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


                                    BUGETUL
                  recensământului populaţiei şi al locuinţelor
                                  (anul 2002)

                                                                  - mii lei -
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
                                         Institutul Ministerul
                              Total Naţional Administraţiei Bugete
                                       de Statistică Publice locale
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
I. CHELTUIELI DE PERSONAL
1. Salarii şi indemnizaţii
pentru personalul de
recensământ
Salarii pentru personalul 2.180.473 2.180.473
suplimentar la Institutul
Naţional de Statistică
Salarii pentru personalul 13.675.468 13.675.468
suplimentar la unităţile
teritoriale ale
Institutului Naţional de
Statistică
Salarii pentru personalul
de introducere a datelor 26.737.619 26.737.619
Indemnizaţii pentru 1.800.000 1.800.000
recenzorii care efectuează
ancheta de control
Indemnizaţii pentru 421.054.063 421.054.063
recenzori, recenzori-şefi
şi responsabili de
circumscripţii urbane
Indemnizaţii pentru
specialiştii cooptaţi 1.820.000 1.820.000

 Total 1 467.267.623 44.413.560 422.854.063

2. Cheltuieli de deplasare,
diurnă, transport
Cercetare-documentare 576.000 576.000
Ancheta de control 216.652 216.652
Personal de recensământ 189.831.650 1.006.350 500.000 188.325.300

 Total 2 190.624.302 1.799.002 500.000 188.325.300

TOTAL CHELTUIELI DE
PERSONAL (1+2) 657.891.925 46.212.562 500.000 611.179.363

II. CHELTUIELI MATERIALE
    ŞI SERVICII

1. Indemnizaţii pentru
prestări de servicii
Indemnizaţii pentru paza 987.000 987.000
şi securitatea materialelor
de recensământ

 Total 1 987.000 987.000

3. Ancheta de control
Cheltuieli pentru prelucrare 148.500 148.500
Cheltuieli cu poşta,
transmisii de date, fax,
poşta electronică 14.100 14.100
Hârtie tipar 35.500 35.500
Cheltuieli cu energia 221.374 221.374

 Total 3 419.474 419.474

5. Recensământ
Închirieri de localuri
pentru instruiri 1.705.000 1.705.000
Carburanţi, lubrifianţi 1.930.000 600.000 630.000 700.000
Întreţinere, reparaţii
curente la parcul auto 18.000.000 4.000.000 14.000.000
Cheltuieli cu poşta,
telefon, fax 4.542.080 2.000.000 1.260.000 1.282.080
Cheltuieli pentru
popularizare 3.680.000 3.680.000
Cheltuieli pentru
prelucrare 9.531.500 9.531.500
Cheltuieli cu energia 2.822.820 1.000.000 1.822.820
Cheltuieli cu materiale
consumabile 1.276.200 772.200 504.000
Cheltuieli administrativ-
gospodăreşti 500.900 500.900

 Total 5 43.988.500 22.084.600 2.394.000 19.509.900

TOTAL CHELTUIELI MATERIALE
ŞI SERVICII (1+3+5) 45.394.974 22.504.074 2.394.000 20.496.900
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 TOTAL GENERAL (I+II) 703.286.899 68.716.636 2.894.000 631.676.263
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



    ANEXA 4


                                      SUME
         defalcate din impozitul pe venit pentru echilibrarea bugetelor
                        locale pentru anii 2001 şi 2002

                                                                  - mii lei -
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Anul
crt. Judeţul ────────────────────────────
                                                  2001 2002
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
     TOTAL: 57.384.629 631.676.263

 1. Alba 1.561.000 13.109.000
 2. Arad 1.439.000 14.696.000
 3. Argeş 1.519.000 20.695.000
 4. Bacău 1.608.000 20.445.000
 5. Bihor 1.676.000 18.330.000
 6. Bistriţa-Năsăud 856.000 9.172.000
 7. Botoşani 1.010.000 13.146.000
 8. Braşov 1.685.000 17.448.000
 9. Brăila 1.000.000 11.010.000
10. Buzău 1.130.000 14.869.000
11. Caraş-Severin 1.354.000 10.843.000
12. Călăraşi 913.000 9.318.000
13. Cluj 1.693.000 21.035.000
14. Constanţa 1.940.000 19.145.000
15. Covasna 843.000 6.964.000
16. Dâmboviţa 1.190.000 15.892.000
17. Dolj 1.496.000 21.572.000
18. Galaţi 1.260.000 17.557.000
19. Giurgiu 724.000 8.546.000
20. Gorj 1.177.000 11.804.000
21. Harghita 1.232.000 10.545.000
22. Hunedoara 1.982.000 15.365.000
23. Ialomiţa 841.000 8.587.000
24. Iaşi 1.424.000 21.212.000
25. Ilfov 507.000 8.760.000
26. Maramureş 1.429.000 16.043.000
27. Mehedinţi 1.013.000 11.120.000
28. Mureş 1.546.000 16.529.000
29. Neamţ 1.115.000 16.127.000
30. Olt 1.372.000 14.795.000
31. Prahova 2.186.000 23.687.000
32. Satu Mare 985.000 10.592.000
33. Sălaj 851.000 7.977.000
34. Sibiu 1.466.000 12.947.000
35. Suceava 1.489.000 19.155.000
36. Teleorman 1.127.000 14.007.000
37. Timiş 1.705.000 19.348.000
38. Tulcea 883.000 8.149.000
39. Vaslui 1.040.000 13.595.000
40. Vâlcea 1.329.000 14.482.000
41. Vrancea 1.003.000 11.767.000
42. Municipiul Bucureşti 4.785.629 41.291.263
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



    ANEXA 5

                               NUMĂRUL DE POSTURI
    aferent personalului angajat cu contract de muncă pe durată determinată
       în vederea efectuării recensământului populaţiei şi al locuinţelor

 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
                                                Anul 2001 Anul 2002
                                            ───────────────────────────────────
                                        6 luni 12 luni 9 luni 6 luni 5 luni
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Institutul Naţional de Statistică 26 15 - 11 -
Unităţi teritoriale ale Institutului
Naţional de Statistică 141 141 446 - 502
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

                                       ------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016