Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 6 din 27 februarie 2019  pentru modificarea şi completarea Hotărârii Camerei Deputaţilor nr. 42/2018 privind aprobarea structurii organizatorice şi a statului de funcţii ale serviciilor Camerei Deputaţilor şi abrogarea Hotărârii Camerei Deputaţilor nr. 31/2006 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a serviciilor Camerei Deputaţilor, precum şi a statului de funcţii pe anul 2009    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 6 din 27 februarie 2019 pentru modificarea şi completarea Hotărârii Camerei Deputaţilor nr. 42/2018 privind aprobarea structurii organizatorice şi a statului de funcţii ale serviciilor Camerei Deputaţilor şi abrogarea Hotărârii Camerei Deputaţilor nr. 31/2006 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a serviciilor Camerei Deputaţilor, precum şi a statului de funcţii pe anul 2009

EMITENT: Camera Deputaţilor
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 168 din 1 martie 2019
    În temeiul prevederilor art. 67 din Constituţia României, republicată, precum şi ale art. 85 din Regulamentul Camerei Deputaţilor, aprobat prin Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 8/1994, republicat, cu modificările şi completările ulterioare,
    Camera Deputaţilor adoptă prezenta hotărâre.
    ART. I
    Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 42/2018 privind aprobarea structurii organizatorice şi a statului de funcţii ale serviciilor Camerei Deputaţilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 525 din 26 iunie 2018, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La articolul 3, după alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (1^1), cu următorul cuprins:
    "(1^1) Secretarul general al Camerei Deputaţilor conduce şi răspunde de întreaga activitate funcţională a Camerei Deputaţilor sub autoritatea şi controlul Biroului permanent."

    2. La articolul 3, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(2) În cadrul structurii organizatorice a serviciilor Camerei Deputaţilor prevăzută în anexa nr. 1, prin decizie a Biroului permanent al Camerei Deputaţilor se pot organiza sau reorganiza, motivat, direcţii, servicii, birouri sau compartimente, după caz, fără a desfiinţa structurile aprobate prin prezenta hotărâre. Modificările se efectuează cu încadrarea în numărul de posturi aprobat prin statul de funcţii şi în cheltuielile de personal aprobate prin bugetul Camerei Deputaţilor. În raport cu modificările intervenite, secretarul general va proceda la reîncadrarea personalului existent în conformitate cu prevederile art. 4 alin. (1)-(3), alin. (5) şi alin. (8)."

    3. După articolul 4 se introduce un nou articol, articolul 4^1, cu următorul cuprins:
    "ART. 4^1
    Numirea şi eliberarea din funcţia de şef de departament şi din cea de director general se realizează prin ordin emis de către secretarul general, cu avizul Biroului permanent."



    ART. II
    La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 31/2006 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a serviciilor Camerei Deputaţilor, precum şi a statului de funcţii pe anul 2009, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 450 din 30 iunie 2009, şi Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 19/2017 privind aprobarea structurii organizatorice şi a statului de funcţii ale Centrului Internaţional de Conferinţe, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 169 din 8 martie 2017.

    Această hotărâre a fost adoptată de Camera Deputaţilor în şedinţa din 27 februarie 2019, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicată.


                    p. PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR,
                    FLORIN IORDACHE

    Bucureşti, 27 februarie 2019.
    Nr. 6.

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016