Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Având în vedere prevederile art. VIII din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 23/2024 privind unele măsuri pentru consolidarea capacităţii instituţionale a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, reorganizarea activităţii acesteia, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. ART. I Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 473 din 30 iulie 2013, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează: 1. Articolul 4 se modifică şi va avea următorul cuprins: "ART. 4 Agenţia asigură administrarea impozitelor, taxelor, contribuţiilor şi a altor venituri bugetare date prin lege în competenţa sa, precum şi controlul fiscal, respectiv inspecţie fiscală, control inopinat, control antifraudă, verificarea situaţiei fiscale personale, verificare documentară, conformare voluntară pentru prevenirea, descoperirea şi combaterea oricăror acte şi fapte care au ca efect frauda fiscală şi evaziunea fiscală, precum şi a altor fapte date prin lege în competenţa sa." 2. La articolul 6, litera f) se abrogă. 3. La articolul 6, litera g) se modifică şi va avea următorul cuprins: "g) de prevenire, descoperire şi combatere a evaziunii fiscale şi a fraudei fiscale;" 4. La articolul 7 litera A, după punctul 12 se introduce un nou punct, pct. 12^1, cu următorul cuprins: "12^1. asigură aplicarea unitară a prevederilor legislaţiei privind digitalizarea, date prin lege în competenţa sa, împreună cu Ministerul Finanţelor;" 5. La articolul 7, litera D se modifică şi va avea următorul cuprins: "D. Atribuţii în domeniul prevenirii, descoperirii şi combaterii evaziunii fiscale şi a fraudei fiscale: 1. acţionează atât în vederea prevenirii sustragerii de la plată a sumelor datorate bugetelor administrate de Agenţie, cât şi pentru prevenirea şi descoperirea evaziunii fiscale şi a fraudelor fiscale; 2. cooperează cu instituţiile cu atribuţii similare din alte state, pe baza tratatelor internaţionale la care România este parte sau pe bază de reciprocitate, precum şi cu organismele de luptă împotriva fraudelor din cadrul Uniunii Europene, în cauzele de interes comun; 3. verifică respectarea reglementărilor legale privind circulaţia mărfurilor pe drumurile publice, în porturi, căi ferate şi fluviale, aeroporturi, în vecinătatea punctelor vamale, antrepozite, zone libere, precum şi în alte locuri în care se desfăşoară o asemenea activitate; 4. verifică legalitatea activităţilor desfăşurate, existenţa şi autenticitatea documentelor justificative în activităţile de producţie şi prestări de servicii ori pe timpul transportului, depozitării şi comercializării bunurilor şi aplică sigilii pentru asigurarea integrităţii bunurilor; 5. constituie şi utilizează baze de date necesare pentru prevenirea şi descoperirea infracţiunilor financiar-fiscale şi a altor fapte ilicite în domeniul fiscal; 6. efectuează investigaţii, supravegheri şi verificări fiscale necesare prevenirii şi descoperirii faptelor de evaziune fiscală şi fraudă fiscală, inclusiv în cazurile în care sunt semnalate situaţii de încălcare a legislaţiei specifice; 7. solicită, în condiţiile legii, date sau, după caz, documente, de la orice entitate privată şi/sau publică, în scopul instrumentării şi fundamentării constatărilor cu privire la săvârşirea unor fapte care contravin legislaţiei în vigoare în domeniul financiar-fiscal; 8. constată împrejurări privind săvârşirea unor fapte prevăzute de legea penală în domeniul evaziunii fiscale, stabileşte implicaţiile fiscale ale acestora şi dispune, în condiţiile Codului de procedură fiscală, luarea măsurilor asigurătorii ori de câte ori există pericolul ca debitorul să se sustragă de la urmărire sau să îşi ascundă, să îşi înstrăineze ori să îşi risipească patrimoniul; 9. legitimează şi stabileşte identitatea administratorilor unităţilor controlate, precum şi a oricăror persoane implicate în săvârşirea faptelor de evaziune şi fraudă fiscală constatate şi solicită acestora explicaţii scrise, după caz; 10. reţine documente, în condiţiile Codului de procedură fiscală, solicită copii certificate de pe documentele originale, prelevează probe, eşantioane, mostre şi alte asemenea specimene, solicită efectuarea expertizelor tehnice necesare finalizării actului de control; 11. exercită controlul antifraudă privind prevenirea şi descoperirea oricăror acte şi fapte din domeniul financiar-fiscal care au ca efect evaziunea şi frauda fiscală; 12. efectuează, în condiţiile legii, controale în vederea identificării evaziunii şi fraudei fiscale la toate categoriile de contribuabili, indiferent de domiciliul fiscal, mărimea şi forma de organizare, precum şi în orice loc, indiferent de forma sub care se desfăşoară activităţi economice generatoare de venituri; 13. participă, cu personal propriu sau în colaborare cu organele de specialitate ale altor ministere şi instituţii specializate, la acţiuni de depistare şi sancţionare a activităţilor ilicite care generează fenomene de evaziune şi fraudă fiscală; 14. încheie, ca urmare a controalelor efectuate, acte de control pentru stabilirea stării de fapt fiscale, pentru constatarea şi sancţionarea contravenţiilor, precum şi pentru constatarea împrejurărilor privind săvârşirea unor fapte prevăzute de legea penală, sesizând, după caz, organele de urmărire penală; 15. opreşte şi controlează, în condiţiile legii, mijloacele de transport încărcate sau susceptibile a fi încărcate cu produse accizabile aflate în mişcare naţională, intracomunitară şi internaţională, verifică îndeplinirea condiţiilor legale cu privire la circulaţia produselor accizabile, verifică, în condiţiile legii, pe timp de zi şi de noapte, clădiri, depozite, terenuri, sedii şi alte obiective şi poate preleva, în condiţiile legii, probe pe care le analizează în laboratoarele proprii sau agreate, în vederea identificării şi expertizării produselor accizabile; 16. efectuează verificări în domeniul producţiei, deţinerii, importului, comercializării şi circulaţiei produselor accizabile, constată şi sancţionează faptele care constituie contravenţii potrivit reglementărilor referitoare la regimul produselor accizabile, reţine în vederea confiscării mărfurile care fac obiectul contravenţiei, pentru care legea prevede o astfel de sancţiune, şi sesizează autoritatea competentă prevăzută în Codul fiscal cu privire la aspectele care pot atrage revocarea, anularea, suspendarea autorizaţiilor emise pentru antrepozite fiscale, importatori autorizaţi, destinatari înregistraţi şi expeditori înregistraţi, rezultate în urma controalelor efectuate; 17. efectuează, în condiţiile Codului de procedură fiscală, controale în toate spaţiile în care se produc, se depozitează sau se comercializează bunuri şi servicii în vederea prevenirii, descoperirii şi combaterii oricăror acte şi fapte care sunt interzise de actele normative în vigoare; 18. constată contravenţiile şi aplică sancţiunile corespunzătoare, potrivit competenţelor prevăzute de lege; 19. dispune măsuri, în condiţiile legislaţiei fiscale, cu privire la confiscarea, în condiţiile legii, a bunurilor a căror fabricaţie, depozitare, transport sau desfacere este ilicită, precum şi a veniturilor realizate din activităţi comerciale sau prestări de servicii nelegale şi ridică documentele financiar-contabile şi de altă natură care pot servi la dovedirea contravenţiilor sau, după caz, a infracţiunilor." 6. La articolul 9, alineatele (2), (3), (6) şi (8) se modifică şi vor avea următorul cuprins: "(2) În cadrul structurii organizatorice a aparatului propriu pot fi înfiinţate, prin ordin al preşedintelui Agenţiei, direcţii, servicii sau compartimente, fără a fi modificată anexa nr. 1.(3) Numărul posturilor pe fiecare structură, numărul posturilor de conducere şi numărul posturilor de execuţie din cadrul aparatului propriu al Agenţiei se aprobă prin ordin al preşedintelui Agenţiei, în condiţiile legii. ..............................................................................................(6) Numărul maxim de posturi pentru aparatul propriu al Agenţiei şi structuri subordonate este de 22.507, inclusiv preşedintele, vicepreşedinţii şi posturile aferente cabinetelor demnitarilor. ..............................................................................................(8) Personalul Agenţiei este compus din demnitari, funcţionari publici, cu funcţii publice generale sau specifice, şi din personal contractual." 7. La articolul 11, alineatele (2), (9) şi (10) se modifică şi vor avea următorul cuprins: "(2) Preşedintele Agenţiei răspunde în faţa ministrului finanţelor doar pentru îndeplinirea sarcinilor şi atribuţiilor stabilite potrivit dispoziţiilor art. 8 alin. (1), precum şi potrivit prevederilor alin. (8). ..............................................................................................(9) În cazul în care preşedintele Agenţiei, din motive întemeiate, nu îşi poate exercita atribuţiile, îl deleagă prin ordin pe unul dintre cei 3 vicepreşedinţi sau pe secretarul general să exercite aceste atribuţii, cu informarea ministrului finanţelor.(10) În cazul în care unul dintre vicepreşedinţii Agenţiei, din motive întemeiate, nu îşi poate exercita atribuţiile, acestea vor fi delegate prin ordin al preşedintelui Agenţiei unuia dintre cei 2 vicepreşedinţi sau secretarului general." 8. La articolul 13, alineatele (3) şi (4) se modifică şi vor avea următorul cuprins: "(3) În cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice funcţionează, ca structuri fără personalitate juridică, administraţii judeţene/de sector ale finanţelor publice, care pot avea în structură unităţi fără personalitate juridică, denumite unităţi fiscale.(4) Organizarea şi funcţionarea direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice, precum şi a structurilor prevăzute la alin. (3) şi (13) se stabilesc prin ordin al preşedintelui Agenţiei, cu avizul Ministerului Finanţelor în cazul structurilor coordonate metodologic de structurile de specialitate din aparatul propriu al ministerului, respectiv structurile de trezorerie şi contabilitate publică, ajutor de stat, practici neloiale şi preţuri reglementate, inspecţie economico-financiară şi tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor." 9. Articolul 13^1 se modifică şi va avea următorul cuprins: "ART. 13^1 (1) Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili se reorganizează ca direcţie generală, fără personalitate juridică, prin absorbţia acesteia în cadrul aparatului propriu al Agenţiei. (2) Activitatea, numărul de posturi şi personalul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili vor fi preluate, în condiţiile legii, în cadrul aparatului propriu al Agenţiei, pe bază de protocol de predare-preluare. (3) Încadrarea în numărul de posturi şi în noua structură organizatorică se realizează în termenele şi cu respectarea condiţiilor şi a procedurii aplicabile fiecărei categorii de personal, în termenele şi cu procedura prevăzute de legislaţia în vigoare aplicabilă funcţionarilor publici şi de legislaţia muncii. (4) Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili exercită atribuţiile reglementate în actele normative în vigoare." 10. Articolul 13^2 se modifică şi va avea următorul cuprins: "ART. 13^2 (1) În cadrul aparatului propriu al Agenţiei se organizează şi funcţionează Direcţia generală executări silite cazuri speciale, structură fără personalitate juridică, cu atribuţii de îndrumare şi coordonare a activităţilor de ducere la îndeplinire a măsurilor asigurătorii şi de efectuare a procedurii de executare silită, prin sechestrare şi valorificare bunuri, în cazurile speciale de executare silită care fac obiectul hotărârilor judecătoreşti pronunţate în materie penală, precum şi în alte cazuri stabilite prin ordin al preşedintelui Agenţiei, respectiv de valorificare a bunurilor sechestrate şi/sau confiscate în materie penală, precum şi a celor confiscate în materie civilă, prin modalităţile prevăzute de lege, inclusiv de coordonare şi monitorizare a modalităţilor de executare silită şi valorificare în materie penală. (2) În cadrul organelor fiscale centrale, în subordinea serviciilor cu atribuţii de executare silită funcţionează compartimente care au atribuţii în realizarea activităţilor prevăzute la alin. (1), potrivit prevederilor legale." 11. La articolul 14^1, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins: "ART. 14^1 (1) Structurile de specialitate şi structurile-suport din cadrul unităţilor subordonate şi al structurilor subordonate acestora, care au corespondent la nivelul Agenţiei, se află în coordonarea metodologică a structurilor de specialitate şi a structurilor-suport din cadrul aparatului propriu al Agenţiei, pentru îndeplinirea atribuţiilor şi responsabilităţilor Agenţiei." 12. Articolul 15 se modifică şi va avea următorul cuprins: "ART. 15 (1) În cadrul Agenţiei se organizează şi funcţionează Direcţia generală antifraudă fiscală, structură fără personalitate juridică, cu atribuţii de prevenire, descoperire şi combatere a actelor şi faptelor de evaziune fiscală şi fraudă fiscală. (2) În cadrul Direcţiei generale antifraudă fiscală funcţionează direcţii regionale antifraudă fiscală, conduse de inspectori generali adjuncţi antifraudă. (3) Sediul principal al direcţiilor regionale antifraudă fiscală se stabileşte în municipiile prevăzute în anexa nr. 2. (4) În cadrul direcţiilor regionale antifraudă fiscală funcţionează structuri teritoriale judeţene cu sediul în judeţele din aria de activitate a acestora. Sediul şi numărul structurilor de la nivelul fiecărui judeţ se stabilesc prin ordin al preşedintelui Agenţiei. (5) Persoanele care ocupă funcţii publice specifice utilizate în cadrul Agenţiei pentru Direcţia generală antifraudă fiscală sunt împuternicite să efectueze control pe întreg teritoriul naţional." 13. După articolul 15 se introduce un nou articol, art. 15^1, cu următorul cuprins: "ART. 15^1 Direcţia generală antifraudă fiscală este condusă de un inspector general antifraudă, ajutat în activitatea sa de inspectori generali adjuncţi antifraudă." 14. Articolul 17 se modifică şi va avea următorul cuprins: "ART. 17 (1) Personalul Direcţiei generale antifraudă fiscală este compus din funcţionari publici, cu funcţii publice generale sau specifice, şi din personal contractual. (2) Personalul Direcţiei generale antifraudă fiscală este numit în funcţie prin ordin al preşedintelui Agenţiei, cu respectarea dispoziţiilor din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi a dispoziţiilor din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare." 15. Articolul 18 se modifică şi va avea următorul cuprins: "ART. 18 (1) Inspectorii antifraudă din cadrul Direcţiei generale antifraudă fiscală execută operaţiuni de control fiscal, în condiţiile legii. (2) Controlul antifraudă se execută pe baza legitimaţiei de control, a insignei şi a ordinului de serviciu permanent." 16. La articolul 19, alineatele (1) şi (4) se modifică şi vor avea următorul cuprins: "ART. 19 (1) Personalul Agenţiei din cadrul Direcţiei generale antifraudă fiscală care ocupă funcţii publice specifice poartă, în timpul serviciului, uniformă, însemne distinctive, ecusoane şi alte mijloace tehnice utilizate ca mijloc individual de apărare, protecţie şi comunicare, care se atribuie gratuit. Uniforma şi celelalte dotări prevăzute de prezenta hotărâre pot fi utilizate numai în timpul exercitării atribuţiilor de serviciu, în condiţiile prevăzute în regulamentul de organizare şi funcţionare. În anumite situaţii, în realizarea atribuţiilor de serviciu, personalul care ocupă funcţii publice specifice poate îmbrăca ţinuta civilă. .............................................................. (4) Regulamentul privind normele generale şi speciale de dotare a personalului care ocupă funcţii publice specifice în cadrul Direcţiei generale antifraudă fiscală, modelul uniformei de serviciu, al însemnelor distinctive, accesoriile care însoţesc portul acesteia, durata normală de utilizare, condiţiile de acordare şi personalul care beneficiază de uniformă se regăsesc în anexele nr. 3 şi 4." 17. La articolul 19, alineatele (3) şi (7) se abrogă. 18. La articolul 19, alineatul (8) se modifică şi va avea următorul cuprins: "(8) Până la asigurarea condiţiilor materiale şi financiare pentru dotările prevăzute la alin. (1), (2), (4)-(6), precum şi până la expirarea duratei de serviciu a echipamentului, personalul Direcţiei generale antifraudă fiscală utilizează dotările existente sau alte echipamente puse la dispoziţie pe bază de redistribuire." 19. La articolul 25, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins: "(2) Prin excepţie de la prevederile alin. (1), pentru personalul din cadrul structurilor de trezorerie şi contabilitate publică, ajutor de stat, practici neloiale şi preţuri reglementate, inspecţie economico-financiară şi tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor din cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice, modificarea raporturilor de serviciu ale funcţionarilor publici se dispune cu avizul consultativ al Ministerului Finanţelor în cazul prevăzut la alin. (1) lit. a), respectiv cu avizul conform al Ministerului Finanţelor în cazul prevăzut la alin. (1) lit. b). Avizul consultativ, respectiv avizul conform pentru personalul din cadrul structurilor de trezorerie şi contabilitate publică poate fi acordat de directorul executiv trezorerie sau de trezorierul-şef, dacă prin fişele de post ale acestora se stabilesc atribuţii în acest sens." 20. Anexele nr. 1, 3 şi 8 se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1, 2 şi 3 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre. 21. La anexa nr. 4, la punctul I, după numărul curent 18 se introduc patru noi numere curente, nr. crt. 19-22, cu următorul cuprins: "
┌────┬─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬────┬─────────────────────┬───────────────────┬──────────┐
│Nr. │Denumirea echipamentului │U/M │Prevederi cantitate │Durata de serviciu │Observaţii│
│crt.│ │ │ │- ani - │ │
├────┴─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴────┴─────────────────────┴───────────────────┴──────────┤
│........................................................................................................................................│
├────┬─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬────┬─────────────────────┬───────────────────┬──────────┤
│19. │Tricou cu guler (tip polo) alb cu mânecă scurtă │buc.│5 │1 │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼─────────────────────┼───────────────────┼──────────┤
│20. │Tricou cu guler (tip polo) gri închis cu mânecă scurtă │buc.│5 │1 │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼─────────────────────┼───────────────────┼──────────┤
│21. │Şapcă pentru acţiuni operative │buc.│2 │1 │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────┼─────────────────────┼───────────────────┼──────────┤
│22. │Vestă pentru acţiuni operative de culoare neagră cu scris fluorescent │buc.│2 │1 │ │
└────┴─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴────┴─────────────────────┴───────────────────┴──────────┘
" 22. La anexa nr. 4, pct. II se modifică şi va avea următorul cuprins: "II. Însemne specifice
┌────┬───────────────┬────┬─────────┬──────────┐
│Nr. │Denumirea │ │Prevederi│ │
│crt.│însemnelor │U/M │cantitate│Observaţii│
│ │specifice │ │ │ │
├────┴───────────────┴────┴─────────┴──────────┤
│Însemne distinctive │
├────┬───────────────┬────┬─────────┬──────────┤
│ │ │ │ │1 buc. │
│ │ │ │ │pentru │
│ │ │ │ │şapcă, 1 │
│ │ │ │ │buc. │
│ │ │ │ │pentru │
│1. │Emblemă coifură│buc.│3 │coifură de│
│ │ │ │ │vară şi 1 │
│ │ │ │ │buc. │
│ │ │ │ │pentru │
│ │ │ │ │coifură de│
│ │ │ │ │iarnă │
├────┼───────────────┼────┼─────────┼──────────┤
│ │Set cuprinzând │ │ │1 pentru │
│ │însemne de │ │ │fiecare │
│ │împuternicire a│ │ │inspector │
│ │controlului │ │ │antifraudă│
│ ├───────────────┼────┼─────────┼──────────┤
│ │- insignă │ │ │1 pentru │
│ │metalică pe │buc.│1 │fiecare │
│ │suport de piele│ │ │inspector │
│ │ │ │ │antifraudă│
│ ├───────────────┼────┼─────────┼──────────┤
│ │- legitimaţie │ │ │1 pentru │
│2. │cu insignă │buc.│1 │fiecare │
│ │metalică │ │ │inspector │
│ │înseriată │ │ │antifraudă│
│ ├───────────────┼────┼─────────┼──────────┤
│ │ │ │ │1 pentru │
│ │- │buc.│1 │fiecare │
│ │portlegitimaţie│ │ │inspector │
│ │ │ │ │antifraudă│
│ ├───────────────┼────┼─────────┼──────────┤
│ │- ordinul de │ │ │1 pentru │
│ │serviciu │buc.│1 │fiecare │
│ │permanent │ │ │inspector │
│ │ │ │ │antifraudă│
├────┼───────────────┼────┼─────────┼──────────┤
│ │Emblema cu │ │ │ │
│ │serie; 4 buc./ │ │ │1 pentru │
│3. │set, câte 1 │set │1 │fiecare │
│ │buc. pentru │ │ │inspector │
│ │vestoane, geacă│ │ │antifraudă│
│ │şi bluză │ │ │ │
├────┼───────────────┼────┼─────────┼──────────┤
│ │Însemne de grad│ │ │ │
│ │(trese şi stele│ │ │ │
│ │care indică │ │ │ │
│ │funcţia) - 5 │ │ │ │
│ │buc./set de │ │ │1 pentru │
│4. │însemne de │set │1 │fiecare │
│ │grad, câte 1 │ │ │inspector │
│ │buc. pentru │ │ │antifraudă│
│ │fiecare articol│ │ │ │
│ │- scurtă, │ │ │ │
│ │vestoane, geacă│ │ │ │
│ │şi bluză │ │ │ │
└────┴───────────────┴────┴─────────┴──────────┘
" 23. La anexa nr. 5, litera a) şi nota de subsol *) se modifică şi vor avea următorul cuprins: "a) Mijloace individuale de autoapărare: 1. butelie cu gaz (spray) paralizant cu portbutelie pentru centură pentru dotarea fiecărui inspector*); 2. electroşocuri: - maximum 500 de bucăţi de mici dimensiuni; – maximum 500 de bucăţi de pistoale/bastoane, pentru dotarea inspectorilor*). ............................................................................. *) În mod justificat, inspectorul general antifraudă al Direcţiei generale antifraudă fiscală poate aproba dotarea şi a altor persoane din cadrul Direcţiei generale antifraudă fiscală cu astfel de mijloace, dacă acestea participă la acţiuni şi numai pe timpul desfăşurării acţiunii." 24. La anexa nr. 5 litera d), punctele 2 şi 4 se modifică şi vor avea următorul cuprins: "2. sigilii de unică folosinţă, personalizate şi înseriate; ..............................................................................4. alte articole necesare, bine justificate, propuse de inspectorul general antifraudă, avizate de vicepreşedintele Agenţiei, coordonator al Direcţiei generale antifraudă fiscală, şi aprobate de preşedintele Agenţiei." ART. II Serviciile fiscale municipale, serviciile fiscale orăşeneşti şi birourile fiscale comunale din cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice se reorganizează în unităţi fiscale municipale, orăşeneşti, respectiv comunale. ART. III (1) Activitatea, numărul de posturi şi personalul structurilor regionale de executare silită cazuri speciale şi ale structurilor regionale şi/sau judeţene de valorificare bunuri în materie civilă şi penală de la nivelul aparatului propriu al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală se preiau în cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice, pe bază de protocol de predare-preluare, cu încadrarea în numărul de posturi aprobat. (2) Încadrarea personalului în numărul maxim de posturi aprobat şi în noile structuri organizatorice se face în termenele şi cu procedura prevăzute de lege pentru fiecare categorie de personal, în termen de minimum 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri. (3) Agenţia Naţională de Administrare Fiscală - aparat propriu predă şi direcţiile generale regionale ale finanţelor publice preiau pe bază de protocol de predare-preluare activitatea, posturile şi personalul structurilor regionale de executare silită cazuri speciale şi ale structurilor regionale şi judeţene de valorificare bunuri în materie civilă şi penală, creditele de angajament şi creditele bugetare neutilizate în anul 2024 aferente activităţii. ART. IV (1) Bunul imobil situat în strada Lucreţiu Pătrăşcanu nr. 10, sectorul 3, Bucureşti, aflat în domeniul public al statului, având datele de identificare prevăzute în anexa nr. 4 care face parte integrantă din prezenta hotărâre, se transmite din administrarea Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili în administrarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. (2) Patrimoniul stabilit pe baza situaţiilor financiare potrivit prevederilor art. 28 alin. (1^1) din Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, sediul situat în strada Lucreţiu Pătrăşcanu nr. 10, sectorul 3, Bucureşti, arhiva, personalul şi numărul de posturi, prevederile bugetare pe anul 2024 şi execuţia bugetară pe anul în curs până la data protocolului de predare-preluare aferente activităţii Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili sunt preluate pe bază de protocol de predare-preluare de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală. Protocolul de predare-preluare se încheie în termen de maximum 60 de zile de la data aprobării statului de funcţii al aparatului propriu al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. Modificările în execuţia bugetară pe anul în curs se efectuează pe baza instrucţiunilor elaborate de Ministerul Finanţelor la solicitarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. PRIM-MINISTRU ION-MARCEL CIOLACU Contrasemnează: Ministrul finanţelor, Marcel-Ioan Boloş Ministrul muncii şi solidarităţii sociale, Simona Bucura-Oprescu Bucureşti, 23 mai 2024. Nr. 565. ANEXA 1 (Anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 520/2013) STRUCTURA ORGANIZATORICĂ a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală (a se vedea imaginea asociată) ^1) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil. ANEXA 2 (Anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 520/2013) REGULAMENT privind normele generale şi speciale de dotare a personalului care ocupă funcţii publice specifice în cadrul Direcţiei generale antifraudă fiscală ART. 1 (1) Personalul agenţiei care ocupă funcţii publice specifice de conducere şi de execuţie în cadrul Direcţiei generale antifraudă fiscală, denumit în continuare personalul antifraudă, are îndatorirea de a purta uniforma de serviciu, cu însemnele şi accesoriile specifice, numai în timpul exercitării atribuţiilor de serviciu. (2) Este interzis portul uniformei, cu însemnele şi accesoriile specifice, în locuri şi în condiţii care ar putea afecta prestigiul funcţiei şi interesele Direcţiei generale antifraudă fiscală. ART. 2 Prin excepţie de la prevederile art. 1 alin. (1), personalul antifraudă poate primi aprobarea să poarte uniforma de serviciu, cu însemnele şi accesoriile specifice, în situaţii speciale stabilite prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, la propunerea vicepreşedintelui coordonator al Direcţiei generale antifraudă fiscală. ART. 3 Uniforma de serviciu, însemnele şi accesoriile specifice se acordă gratuit. ART. 4 Pentru fiecare funcţionar public care ocupă o funcţie specifică în cadrul Direcţiei generale antifraudă fiscală şi care beneficiază de uniforma de serviciu se ţine o fişă de evidenţă în care sunt consemnate data acordării, durata normată de folosinţă, caracteristicile funcţionale şi mărimea, precum şi orice alte date utile. ART. 5 (1) Personalul antifraudă este obligat să păstreze uniforma de serviciu în stare normală de utilizare, curată şi îngrijită şi să respecte cu stricteţe reglementările stabilite privind portul acesteia. (2) Personalul antifraudă care exercită funcţii de conducere are îndatorirea să verifice permanent modul în care personalul din subordine răspunde cerinţelor prevăzute la alin. (1) şi să ia măsurile corespunzătoare pentru asigurarea respectării acestora. ART. 6 (1) În cazul deteriorării sau distrugerii, parţiale ori totale, în timpul şi în exercitarea atribuţiilor de serviciu, a uniformei de serviciu, a însemnelor şi accesoriilor specifice, din cauze imprevizibile şi imposibil de înlăturat, asimilate forţei majore sau cazului fortuit, personalul antifraudă aflat în această situaţie primeşte o nouă uniformă sau, după caz, însemne ori accesorii specifice, fără suportarea contravalorii acestora. (2) Deteriorarea sau distrugerea parţială ori totală a uniformei de serviciu, a însemnelor şi a accesoriilor specifice, din motive imputabile personalului antifraudă, atrage răspunderea patrimonială a acestuia, proporţional cu durata normată de folosinţă neîndeplinită. În acest caz, obţinerea unei noi uniforme de serviciu, a însemnelor şi a accesoriilor specifice se face cu plata contravalorii acestora. ART. 7 Personalul antifraudă căruia i-au încetat raporturile de serviciu din motive imputabile acestuia, potrivit prevederilor legale în vigoare, este obligat să restituie contravaloarea uniformei de serviciu, a însemnelor şi a accesoriilor specifice, proporţional cu durata normată de folosinţă neîndeplinită. ART. 8 În perioada suspendării din funcţie, uniforma de serviciu, însemnele şi accesoriile specifice nu se acordă, iar perioada suspendării nu se include în calculul duratei normate de folosinţă a acestora. ART. 9 Este interzisă purtarea unor articole vestimentare diferite de cele care fac parte din uniforma de serviciu, ulterior asigurării uniformei de serviciu. ART. 10 Asigurarea uniformei de serviciu pentru personalul antifraudă se va face treptat, în limita fondurilor bugetare aprobate anual, prin legea bugetului de stat, pentru această natură de cheltuieli. MODELELE*) uniformei, însemnelor distinctive, legitimaţiei de control şi ordinului de serviciu permanent *) Modelele uniformei, însemnelor distinctive, legitimaţiei de control şi ordinului de serviciu permanent sunt reproduse în facsimil. Purtarea uniformei şi a acestor însemne de către persoane neautorizate se pedepseşte conform legii. Uniforma 3.1. Uniforma de vară pentru personalul antifraudă 3.2. Uniforma pentru personalul antifraudă - bărbaţi şi femei 3.3. Geacă cu pantaloni pentru personalul antifraudă - bărbaţi şi femei 3.4. Geacă şi pantalon pentru personalul antifraudă - bărbaţi şi femei Vedere lateral pantalon şi vedere spate geacă cu pantalon 3.5. Scurtă de toamnă-iarnă pentru personalul antifraudă - bărbaţi şi femei 3.6. Coifură pentru personalul antifraudă - femei 3.7. Coifură pentru personalul antifraudă - bărbaţi 3.8. Şapcă pentru personalul antifraudă - bărbaţi şi femei 3.9. Coifură pentru personalul antifraudă ce ocupă funcţii de conducere din cadrul Direcţiei generale antifraudă fiscală - femei 3.10. Coifură pentru personalul antifraudă ce ocupă funcţii de conducere din cadrul Direcţiei generale antifraudă fiscală - bărbaţi 3.11. Şapcă pentru personalul antifraudă ce ocupă funcţii de conducere din cadrul Direcţiei generale antifraudă fiscală - femei şi bărbaţi Culoarea pentru articolele de uniformă, scurtă, veston, pantalon, fustă, geacă, coifură şi şapcă este gri închis. Însemne distinctive, specifice 3.12. Tricou cu guler (tip polo) cu mânecă scurtă de culoare gri închis şi alb - bărbaţi şi femei 3.13. Model şapcă pentru acţiuni operative de culoare neagră cu scris de culoare albă fluorescentă - femei şi bărbaţi 3.14. Vestă pentru acţiuni operative de culoare neagră cu scris de culoare albă fluorescentă - femei şi bărbaţi 3.15. Sigla Direcţiei generale antifraudă fiscală - care se aprobă prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală 3.16. Emblema cu serie/Insigna metalică pentru legitimaţia de control şi insigna metalică cu serie pe suport de piele Modelul emblemei şi al insignei metalice se aprobă prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. Emblema/Insigna metalică conţine sigla Direcţiei generale antifraudă fiscală, aprobată prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, precum şi seria prezentată în figură. 3.17. Emblemă coifură 3.18. Însemne de grad (trese şi stele care indică funcţia), ataşabile la uniformă 3.19. Legitimaţia de control/serviciu 3.20. Emblema aplicabilă pe mâneca stângă a articolelor de echipament 3.21. Ordinul de serviciu permanent NOTĂ: Portlegitimaţia de control va fi de culoare neagră şi cuprinde însemnele de împuternicire pentru realizarea controlului. Fig. 3.1. - Modelul uniformei de vară pentru personalul antifraudă - bărbaţi şi femei (a se vedea imaginea asociată) La uniforma de vară, personalul antifraudă femei poate purta fustă sau pantalon. Pe mâneca stângă a cămăşii se aplică emblema de la fig. 3.20. Pentru personalul antifraudă ce ocupă funcţii de conducere în cadrul Direcţiei generale antifraudă fiscală, pe lateralele gulerului cămăşii se vor aplica stele aurii, conform gradului. Pe umerii cămăşii se aplică însemnele de grad, care indică funcţia. Pe buzunarul stâng al cămăşii se aplică emblema cu serie de la fig. 3.16. Seria A0025 a emblemei cu serie este dată pentru exemplificare. Fig. 3.2. - Modelul uniformei de vară cu veston şi al uniformei de iarnă pentru personalul antifraudă - bărbaţi şi femei (a se vedea imaginea asociată) La uniforma de vară cu veston şi uniforma de iarnă, personalul antifraudă femei poate purta fustă sau pantalon. Pe fiecare mânecă a vestonului, deasupra nasturilor manşetei: - pentru personalul antifraudă ce ocupă funcţii de execuţie se aplică o bandă textilă aurie, de 20 mm lăţime; – pentru personalul antifraudă ce ocupă funcţii de conducere se aplică stelele aferente gradului, în culoare aurie. Pe mâneca stângă a vestonului, la partea superioară, se aplică emblema de la fig. 3.20. Pe umerii vestonului se aplică însemnele de grad, care indică funcţia. Pe partea stângă a vestonului, în zona superioară, se aplică emblema cu serie de la fig. 3.16. Seria A0025 a emblemei cu serie este dată pentru exemplificare. Fig. 3.3. - Modelul de geacă şi pantalon pentru personalul antifraudă - bărbaţi şi femei (a se vedea imaginea asociată) La partea superioară, pe mâneca stângă a gecii, se va aplica emblema de la fig. 3.16. Pe umerii gecii se aplică însemnele de grad, care indică funcţia. Pe partea stângă a gecii, în zona superioară, se aplică emblema cu seria de la fig. 3.16, precum şi înscrisul „ANAF Antifraudă“, de culoare galbenă fosforescentă. Geaca are mânecile şi căptuşeala detaşabile. Pentru timp friguros, geaca este prevăzută cu o căptuşeală matlasată, ataşabilă. Seria A0025 a emblemei cu serie este dată pentru exemplificare. Fig. 3.4. - Modelul de geacă şi pantalon pentru personalul antifraudă - bărbaţi şi femei (a se vedea imaginea asociată) Vedere lateral pantalon şi vedere spate geacă cu pantalon Pe partea laterală a pantalonului se va aplica înscrisul „ANAF Antifraudă“, de culoare galbenă fosforescentă. Pe spatele gecii se va aplica înscrisul „ANAF Antifraudă“, de culoare galbenă fosforescentă. Pe geacă se va aplica la nivelul superior al mânecii stângi emblema de la fig. 3.16. Pe umerii gecii se aplică însemnele de grad care indică funcţia. Fig. 3.5. - Modelul de scurtă semiimpermeabilă toamnă-iarnă pentru personalul antifraudă - bărbaţi şi femei (a se vedea imaginea asociată) Pe umerii scurtei semiimpermeabile toamnă-iarnă se aplică însemnele de grad, care indică funcţia. Fig. 3.6. - Modelul de coifură pentru personalul antifraudă - femei (a se vedea imaginea asociată) Fig. 3.7. - Modelul de coifură pentru personalul antifraudă - bărbaţi (a se vedea imaginea asociată) Fig. 3.8. - Modelul de şapcă pentru personalul antifraudă - femei şi bărbaţi (a se vedea imaginea asociată) Fig. 3.9. - Modelul de coifură pentru personalul antifraudă ce ocupă funcţii de conducere din cadrul Direcţiei generale antifraudă fiscală - femei (a se vedea imaginea asociată) Fig. 3.10. - Modelul de coifură pentru personalul antifraudă ce ocupă funcţii de conducere din cadrul Direcţiei generale antifraudă fiscală - bărbaţi (a se vedea imaginea asociată) Fig. 3.11. - Modelul de şapcă pentru personalul antifraudă ce ocupă funcţii de conducere din cadrul Direcţiei generale antifraudă fiscală - femei şi bărbaţi (a se vedea imaginea asociată) Fig. 3.12. - Tricou cu guler (tip polo) cu mânecă scurtă de culoare gri închis şi alb pentru personalul antifraudă - bărbaţi şi femei (a se vedea imaginea asociată) (a se vedea imaginea asociată) La partea superioară, pe mâneca stângă a tricoului, se va aplica emblema de la fig. 3.20. Pe partea stângă a tricoului, în zona superioară, se aplică înscrisul „D.G.A.F.“, de culoare albă fluorescentă, iar pe spate se aplică înscrisul „ANTIFRAUDA“ de culoare albă fluorescentă. Pe umerii tricoului cu guler (tip polo) se aplică însemnele de grad, care indică funcţia. Fig. 3.13. - Modelul de şapcă pentru acţiuni operative, de culoare neagră cu scris alb fluorescent (a se vedea imaginea asociată) Fig. 3.14. - Modelul vestei pentru acţiuni operative, de culoare neagră cu scris de culoare albă fluorescentă (a se vedea imaginea asociată) Fig. 3.15. - Sigla Direcţiei generale antifraudă fiscală se aprobă prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. Fig. 3.16. - Emblema cu serie/Insigna metalică pentru legitimaţia de control seria A0025 este dată pentru exemplificare. (a se vedea imaginea asociată) Fig. 3.17. - Emblemă coifură (a se vedea imaginea asociată) Fig. 3.18. - Însemne de grad (trese şi stele care indică funcţia), pe suport textil gri închis, ataşabile la uniformă Însemne de grad (trese care indică funcţia), ataşabile la uniformă Însemne de grad cu o tresă aurie, de 7 mm lăţime, pentru personalul antifraudă debutant (a se vedea imaginea asociată) Însemne de grad cu o tresă aurie, de 7 mm lăţime, şi două trese longitudinale pentru personalul antifraudă asistent (a se vedea imaginea asociată) Însemne de grad cu două trese aurii, de 7 mm lăţime, şi două trese longitudinale, pentru personalul antifraudă principal (a se vedea imaginea asociată) Însemne de grad cu trei trese aurii, de 7 mm lăţime, şi două trese longitudinale, pentru personalul antifraudă superior (a se vedea imaginea asociată) Însemne de grad cu stele, care indică funcţia, pe suport textil gri închis, ataşabile la uniformă Însemne de grad cu o stea mare aurie, cu chenar auriu al gradului, pentru inspector şef serviciu antifraudă (a se vedea imaginea asociată) Însemne de grad cu două stele mari aurii, cu chenar auriu al gradului, pentru inspector şef direcţie antifraudă (a se vedea imaginea asociată) Însemne de grad cu trei stele mari aurii, cu chenar auriu al gradului, pentru inspector general adjunct antifraudă (a se vedea imaginea asociată) Însemne de grad cu patru stele mari aurii, cu chenar auriu al gradului, pentru inspector general antifraudă (a se vedea imaginea asociată) Fig. 3.19. a - Modelul legitimaţiei de control (a se vedea imaginea asociată) Fig. 3.19. b - Modelul legitimaţiei de serviciu (a se vedea imaginea asociată) Fig. 3.20. - Modelul emblemei aplicabile pe mâneca stângă a articolelor de echipament (a se vedea imaginea asociată) Fig. 3.21. - Modelul ordinului de serviciu permanent (a se vedea imaginea asociată) ANEXA 3 (Anexa nr. 8 la Hotărârea Guvernului nr. 520/2013) Mijloace de transport pentru activităţi specifice ale Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală
┌────┬─────────────┬────────────────┬────────┐
│ │ │ │Numărul │
│Nr. │Unitatea │Tipul mijlocului│maxim │
│crt.│ │de transport │aprobat │
│ │ │ │(bucăţi)│
├────┴─────────────┴────────────────┴────────┤
│1. Agenţia Naţională de Administrare Fiscală│
│- aparat propriu │
├────┬─────────────┬────────────────┬────────┤
│ │1.1. parc │ │ │
│ │auto │ │ │
│ │demnitari, │ │ │
│ │înalţi │(1) autoturism*)│6 │
│ │funcţionari │ │ │
│ │publici şi │ │ │
│ │asimilaţi │ │ │
│ ├─────────────┼────────────────┼────────┤
│ │ │(1) autoturism*)│4 │
│ │ ├────────────────┼────────┤
│ │ │(2) autoturism │6 │
│ │ ├────────────────┼────────┤
│ │ │(3) autoturism │45 │
│ │ │operativ**) │ │
│ │ ├────────────────┼────────┤
│ │1.2. parc │(4) autovehicul │1 │
│ │comun │transport marfă │ │
│ │ ├────────────────┼────────┤
│ │ │(5) autovehicul │ │
│ │ │transport │ │
│ │ │persoane │1 │
│ │ │(asigurare │ │
│ │ │transport │ │
│ │ │delegaţii) │ │
│ ├─────────────┼────────────────┼────────┤
│ │ │(1) autoturism │46 │
│ │ │operativ***) │ │
│ │1.3. Direcţia├────────────────┼────────┤
│ │generală │(2) autovehicul │ │
│ │executări │transport │5 │
│ │silite cazuri│marfă***) │ │
│ │speciale ├────────────────┼────────┤
│ │ │(3) platformă │ │
│ │ │transport │4 │
│ │ │autovehicule***)│ │
│ ├─────────────┼────────────────┼────────┤
│ │1.4. Direcţia│ │ │
│ │generală de │(1) autoturism │ │
│ │administrare │operativ****) │23 │
│ │a marilor │ │ │
│ │contribuabili│ │ │
├────┴─────────────┴────────────────┴────────┤
│2. Direcţia generală antifraudă fiscală │
├────┬─────────────┬────────────────┬────────┤
│ │ │(1) autoturism │ │
│ │ │operativ pentru │ │
│ │ │acţiunile de │ │
│ │ │prevenire şi │ │
│ │ │combatere a │483 │
│ │ │actelor şi │ │
│ │ │faptelor de │ │
│ │ │evaziune fiscală│ │
│ │ │şi fraudă │ │
│ │ │fiscală │ │
│ │ ├────────────────┼────────┤
│ │ │(2) autovehicul │ │
│ │ │transport marfă │ │
│ │ │şi persoane │146 │
│ │ │(deplasări │ │
│ │ │operative) │ │
│ │ ├────────────────┼────────┤
│ │ │(3) autovehicul │ │
│ │ │transport │ │
│ │ │persoane │3 │
│ │ │(asigurare │ │
│ │ │transport echipe│ │
│ │ │operative) │ │
│ │ ├────────────────┼────────┤
│ │ │(4) ambarcaţiuni│ │
│ │ │fluviale (4 │1 │
│ │ │locuri + │ │
│ │ │echipaj) │ │
│ │ ├────────────────┼────────┤
│ │ │(5) ambarcaţiuni│ │
│ │ │fluviale (8/10 │1 │
│ │ │locuri + │ │
│ │ │echipaj) │ │
├────┴─────────────┴────────────────┴────────┤
│3. Direcţiile generale regionale ale │
│finanţelor publice │
├────┬─────────────┬────────────────┬────────┤
│ │ │(1) autoturism │555 │
│ │ ├────────────────┼────────┤
│ │3.1. │(2) autovehicul │80 │
│ │Direcţiile │transport marfă │ │
│ │generale ├────────────────┼────────┤
│ │regionale - │(3) autovehicul │ │
│ │structuri de │transport valori│59 │
│ │administrare │la trezorerie │ │
│ │fiscală şi ├────────────────┼────────┤
│ │trezorerie │(4) şalupă │ │
│ │ │pentru control │1 │
│ │ │(judeţul Tulcea)│ │
│ ├─────────────┼────────────────┼────────┤
│ │3.2. │(1) autoturism │ │
│ │Structuri cu │operativ │24 │
│ │atribuţii de │ │ │
│ │valorificare ├────────────────┼────────┤
│ │a bunurilor │(2) autovehicul │ │
│ │confiscate şi│transport marfă │5 │
│ │intrate în │ │ │
│ │proprietatea ├────────────────┼────────┤
│ │privată a │(3) platformă │ │
│ │statului, în │transport │4 │
│ │materie │autovehicule │ │
│ │civilă │ │ │
└────┴─────────────┴────────────────┴────────┘
NOTE: 1. Repartizarea, redistribuirea şi modul de utilizare ale mijloacelor de transport repartizate structurilor din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală - aparat propriu şi structurilor subordonate se aprobă prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. 2. Mijloacele de transport din dotarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală pot fi conduse de salariaţii care au prevăzută această activitate prin fişa postului sau de demnitari şi de alte categorii de salariaţi, persoane care au acest drept, potrivit legii, nominalizaţi în baza ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. *) Numărul autoturismelor este reglementat prin Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobată cu modificări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările şi completările ulterioare. **) Cele 45 de autoturisme se repartizează direcţiilor/direcţiilor generale din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală - aparat propriu numai prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi vor fi conduse numai de persoanele nominalizate în baza aceluiaşi ordin. ***) Mijloacele de transport se repartizează structurilor din cadrul Direcţiei generale executări silite cazuri speciale numai prin decizie a directorului general al Direcţiei generale executări silite cazuri speciale şi vor fi conduse numai de persoanele nominalizate prin această decizie. ****) Mijloacele de transport se repartizează structurilor din cadrul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili numai prin decizie a directorului general al Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili şi vor fi conduse numai de persoanele nominalizate prin această decizie. ANEXA 4 Ordonator principal de credite: Ministerul Finanţelor Ordonator secundar de credite: Agenţia Naţională de Administrare Fiscală DATELE DE IDENTIFICARE ale bunului imobil cu nr. MF 159691, aflat în domeniul public al statului şi în administrarea Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, care se transmite în administrarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală
┌──────┬────────────┬─────────┬──────────┬────────────────┬──────────┬─────────────┬─────────────┐
│ │ │ │ │Elementele-cadru│ │Persoana │Persoana │
│Nr. │Codul │Denumirea│ │de descriere │Valoare de│juridică │juridică │
│MF │de │bunului │Adresa │tehnică/Cartea │inventar │de la care se│la care se │
│ │clasificaţie│ │ │funciară/Nr. │- lei - │transmite │transmite │
│ │ │ │ │cadastrale │ │imobilul/CUI │imobilul/CUI │
├──────┼────────────┼─────────┼──────────┼────────────────┼──────────┼─────────────┼─────────────┤
│1 │2 │3 │4 │5 │6 │7 │8 │
├──────┼────────────┼─────────┼──────────┼────────────────┼──────────┼─────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │Suprafaţă │ │ │ │
│ │ │ │ │construită = │ │ │ │
│ │ │ │Municipiul│1.477 mp, │ │Statul român,│Statul român,│
│ │ │ │Bucureşti,│suprafaţă │ │din │în │
│ │ │Clădire │sectorul │desfăşurată = │ │administrarea│administrarea│
│ │ │corp A │3, │7.248 mp, regim │ │Direcţiei │Agenţiei │
│159691│8.29.06 │şi teren │str. │de înălţime: │18.776.300│generale de │Naţionale de │
│ │ │aferent │Lucreţiu │subsol + parter │ │administrare │Administrare │
│ │ │ │Pătrăşcanu│+ 3 etaje, 5 │ │a marilor │Fiscală │
│ │ │ │nr. 10, │tronsoane │ │contribuabili│CUI 16031712 │
│ │ │ │corp A │Suprafaţă teren │ │CUI 35370812 │ │
│ │ │ │ │3.087 mp, │ │ │ │
│ │ │ │ │C.F. nr. 214271 │ │ │ │
└──────┴────────────┴─────────┴──────────┴────────────────┴──────────┴─────────────┴─────────────┘
-----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.