Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. ART. 1 Se aprobă indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea liniei de cale ferată Focşani-Roman“, lucrare de utilitate publică de interes naţional, prevăzuţi în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. ART. 2 Finanţarea obiectivului de investiţii prevăzut la art. 1 se realizează din fonduri externe nerambursabile, prin Programul Transport 2021-2027 şi Mecanismul pentru Interconectarea Europei (Connecting Europe Facility - CEF), de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, din veniturile proprii ale Companiei Naţionale de Căi Ferate „C.F.R.“ - S.A., precum şi din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ART. 3 Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, prin Compania Naţională de Căi Ferate „C.F.R.“ - S.A., răspunde de modul de utilizare a sumelor prevăzute în anexă, în conformitate cu prevederile legale în vigoare. PRIM-MINISTRU ION-MARCEL CIOLACU Contrasemnează: Viceprim-ministru, Marian Neacşu p. Ministrul transporturilor şi infrastructurii, Bogdan-Stelian Mîndrescu, secretar de stat Ministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei, Adrian-Ioan Veştea Ministrul finanţelor, Marcel-Ioan Boloş Bucureşti, 16 mai 2024. Nr. 508. ANEXA 1 CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea liniei de cale ferată Focşani-Roman“ Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Beneficiar: Compania Naţională de Căi Ferate „C.F.R.“ - S.A. Amplasament: judeţele Vrancea, Bacău, Neamţ Indicatorii tehnico-economici
┌───────────────────────┬───┬──────────┐
│Valoarea totală a │mii│ │
│investiţiei (inclusiv │lei│11.091.351│
│TVA) │ │ │
├───────────────────────┼───┼──────────┤
│(în preţuri - noiembrie│ │ │
│2023, 1 euro = 4,97 │ │ │
│lei), │ │ │
├───────────────────────┼───┼──────────┤
│- din care │mii│ │
│construcţii-montaj │lei│9.457.686 │
│(inclusiv TVA) │ │ │
├───────────────────┬───┼───┼──────────┤
│Eşalonarea │INV│mii│ │
│investiţiei: │/ │lei│ │
│ │C+M│ │ │
├───────────────────┼───┼───┼──────────┤
│ │ │ │ │
├───────────────────┼───┼───┼──────────┤
│• Anul I │INV│mii│3.493.775 │
│ │ │lei│ │
├───────────────────┼───┼───┼──────────┤
│ │C+M│mii│2.532.294 │
│ │ │lei│ │
├───────────────────┼───┼───┼──────────┤
│ │ │ │ │
├───────────────────┼───┼───┼──────────┤
│• Anul II │INV│mii│3.798.788 │
│ │ │lei│ │
├───────────────────┼───┼───┼──────────┤
│ │C+M│mii│3.462.696 │
│ │ │lei│ │
├───────────────────┼───┼───┼──────────┤
│• Anul III │INV│mii│3.798.788 │
│ │ │lei│ │
├───────────────────┼───┼───┼──────────┤
│ │C+M│mii│3.462.696 │
│ │ │lei│ │
├───────────────────┼───┼───┼──────────┤
│Capacităţi: │ │ │ │
├───────────────────┼───┼───┼──────────┤
│- lungime traseu │ │km │147,7 │
│reabilitat │ │ │ │
├───────────────────┼───┼───┼──────────┤
│Durata de execuţie │ │ │ │
│a investiţiei: 36 │ │ │ │
│de luni │ │ │ │
└───────────────────┴───┴───┴──────────┘
Factori de risc Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P100-1/2013, cu modificările şi completările ulterioare. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţii se realizează din fonduri externe nerambursabile, prin Programul Transport 2021-2027 şi Mecanismul pentru Interconectarea Europei (Connecting Europe Facility - CEF), de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, din veniturile proprii ale Companiei Naţionale de Căi Ferate „C.F.R.“ - S.A., precum şi din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. -----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.