Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 5 din 3 februarie 2025  privind structura serviciilor Senatului    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 5 din 3 februarie 2025 privind structura serviciilor Senatului

EMITENT: Senatul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 100 din 3 februarie 2025
    În temeiul prevederilor art. 67 din Constituţia României, republicată, precum şi ale art. 35 alin. (1) lit. m) din Regulamentul Senatului, aprobat prin Hotărârea Senatului nr. 28/2005, republicat,
    Senatul adoptă prezenta hotărâre.
    ART. 1
    În structura serviciilor Senatului funcţionează direcţii generale, direcţii, servicii, birouri şi compartimente, după caz.

    ART. 2
    (1) Structura organizatorică a serviciilor Senatului este prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
    (2) În cadrul Cabinetului secretarului general, secretarilor generali adjuncţi şi direcţiilor, prin hotărâre a Biroului permanent al Senatului, se pot organiza, după caz, servicii, birouri şi compartimente.

    ART. 3
    (1) Secretarul general al Senatului conduce serviciile Senatului şi controlează activitatea acestora. În această calitate răspunde în faţa Senatului şi a Biroului permanent al Senatului de modul în care îşi îndeplineşte atribuţiile în asigurarea bunei funcţionări a serviciilor Senatului.
    (2) În activitatea sa, secretarul general al Senatului este ajutat de 2 secretari generali adjuncţi.
    (3) Atribuţiile secretarilor generali adjuncţi sunt stabilite de secretarul general al Senatului, prin ordin.

    ART. 4
    (1) Activitatea serviciilor Senatului se desfăşoară pe baza Regulamentului de organizare şi funcţionare, aprobat de Biroul permanent al Senatului, la propunerea secretarului general.
    (2) Numărul maxim de posturi pentru fiecare compartiment din structura serviciilor Senatului se stabileşte prin statul de funcţii, care se aprobă de Biroul permanent al Senatului, la propunerea secretarului general, în condiţiile legii.
    (3) În termen de 60 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, secretarul general al Senatului va elabora proiectul Regulamentului de organizare şi funcţionare a serviciilor Senatului, în vederea supunerii spre aprobare Biroului permanent al Senatului.

    ART. 5
    (1) În funcţie de modificările intervenite în structura serviciilor Senatului, prin efectul intrării în vigoare a prezentei hotărâri, secretarul general va proceda la reîncadrarea personalului din structurile respective în limita numărului de posturi aprobat. Reîncadrarea personalului se va face în termen de 60 de zile de la aprobarea statului de funcţii.
    (2) În cadrul structurilor în care reorganizarea se face prin desfiinţarea unor posturi, precum şi în structurile în care reorganizarea se face prin comasarea unor structuri şi desfiinţarea unor posturi, reîncadrarea în funcţiile de execuţie se va realiza în limita numărului de posturi aprobat prin statul de funcţii, pe baza verificării competenţei profesionale prin examen, potrivit unei proceduri aprobate de Biroul permanent. Persoanele care sunt declarate admise în urma examenului sunt reîncadrate în noile funcţii, iar persoanele care sunt declarate respinse sunt eliberate din funcţie, cu respectarea dreptului de preaviz.
    (3) În structurile în care reorganizarea se face prin desfiinţarea unor posturi, personalul cu funcţii de conducere se reîncadrează de drept în funcţia deţinută.
    (4) În structurile în care reorganizarea se face prin comasare, personalul cu funcţii de conducere care ocupă în prezent acele funcţii de drept se reîncadrează în funcţiile de conducere nou-create, în condiţiile legii.

    ART. 6
    La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, Hotărârea Senatului nr. 8/2013 privind structura serviciilor Senatului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 121 din 5 martie 2013, cu modificările şi completările ulterioare, se abrogă.

    Această hotărâre a fost adoptată de Senat în şedinţa din 3 februarie 2025, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicată.


                    PREŞEDINTELE SENATULUI
                    ILIE-GAVRIL BOLOJAN

    Bucureşti, 3 februarie 2025.
    Nr. 5.
    ANEXA 1

    *) Anexa este reprodusă în facsimil.
    STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
    a serviciilor Senatului României
 (a se vedea imaginea asociată)

    ------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016