Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 5 din 28 februarie 2023  pentru modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Camerei Consultanţilor Fiscali, aprobat prin Hotărârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 3/2022     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 5 din 28 februarie 2023 pentru modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Camerei Consultanţilor Fiscali, aprobat prin Hotărârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 3/2022

EMITENT: Camera Consultanţilor Fiscali
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 201 din 10 martie 2023
    În baza prevederilor art. 10 din Ordonanţa Guvernului nr. 71/2001 privind organizarea şi exercitarea activităţii de consultanţă fiscală, aprobată cu modificări prin Legea nr. 198/2002, cu modificările şi completările ulterioare,
    Consiliul superior al Camerei Consultanţilor Fiscali, întrunit în şedinţa din 28 februarie 2023, hotărăşte:
    ART. I
    Regulamentul de organizare şi funcţionare al Camerei Consultanţilor Fiscali, aprobat prin Hotărârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 3/2022, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 184 din 24 februarie 2022, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La articolul 43, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 43
    (1) Consiliul superior al Camerei poate decide înfiinţarea unor comitete de lucru în domenii specifice, cum ar fi Comitetul fiscal sau Comitetul pentru probleme profesionale."

    2. La articolul 43, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(3) Comitetele de lucru sunt formate din consultanţi fiscali cu experienţă sau alţi specialişti care nu sunt membrii ai Camerei, precum şi din reprezentanţi ai ministerelor sau ai altor instituţii ori organizaţii care activează în domenii relevante pentru obiectul de activitate al comitetului, cu acordul conducătorilor acestora."

    3. La articolul 43, alineatul (4) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(4) Membrii fiecărui comitet de lucru şi preşedintele acestuia sunt stabiliţi sau înlocuiţi, după caz, prin decizie a Consiliului superior."

    4. La articolul 43, alineatul (5) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(5) Pentru realizarea unor lucrări sau activităţi de specialitate necesare Camerei, dar care depăşesc competenţa şi capacitatea aparatului propriu al acesteia, la nivelul comitetelor de lucru se pot înfiinţa structuri operative, prin decizie a Consiliului superior, care vor fi coordonate de preşedintele fiecărui comitet."

    5. La articolul 43, după alineatul (5) se introduce un nou alineat, alineatul (5^1), cu următorul cuprins:
    "(5^1) În cazul în care, la nivelul structurii operative, anumite lucrări cu nivel ridicat de complexitate sau specializare nu pot fi realizate în cadrul activităţii curente a acesteia, definite în regulamentul propriu de organizare şi funcţionare, coordonatorul structurii poate propune Biroului permanent al Camerei contractarea unor servicii în acest scop. Contractarea acestor servicii se poate face cu persoane din cadrul structurii operative, comitetului de lucru şi/sau cu specialişti din afara acestora, după caz, în conformitate cu prevederile regulamentului propriu de organizare şi funcţionare."

    6. La articolul 43, alineatul (6) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(6) Comunicarea dintre comitetele de lucru şi Consiliul superior sau Biroul permanent, după caz, se realizează prin intermediul compartimentului Secretariatul Consiliului superior, sub coordonarea directorului executiv al Camerei."

    7. Articolul 44 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 44
    Pentru activitatea desfăşurată de persoanele prevăzute la art. 41-43, Consiliul superior poate stabili, prin decizie, un nivel brut (maxim) al indemnizaţiilor sau tarifelor serviciilor contractate, după caz."

    8. Articolul 58 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 58
    Direcţia juridică, etică profesională, monitorizare şi control poate propune conducerii executive a Camerei realizarea unor acţiuni de control, dacă acestea sunt necesare pentru definitivarea cercetării disciplinare."



    ART. II
    Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intră în vigoare la data publicării.



                    Preşedintele Camerei Consultanţilor Fiscali,
                    Dan Manolescu

    Bucureşti, 28 februarie 2023.
    Nr. 5.

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016