Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. ART. 1 Se aprobă indicatorii tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii „Acces rutier complementar descărcare A3 Comarnic“, judeţul Prahova, conform anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre. ART. 2 Finanţarea obiectivului de investiţii prevăzut la art. 1 se realizează din fonduri externe nerambursabile, prin Programul operaţional Transport 2021-2027, şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ART. 3 Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, prin Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A., răspunde de modul de utilizare a sumelor prevăzute în anexă, în conformitate cu prevederile legale în vigoare. PRIM-MINISTRU NICOLAE-IONEL CIUCĂ Contrasemnează: p. Viceprim-ministru, ministrul transporturilor şi infrastructurii, Constantin-Gabriel Bunduc, secretar de stat Ministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei, Cseke Attila-Zoltán Ministrul finanţelor, Adrian Câciu Bucureşti, 10 mai 2023. Nr. 426. ANEXA 1 CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii „Acces rutier complementar descărcare A3 Comarnic“ Ordonator principal de credite: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Beneficiar: Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A./Consiliul Judeţean Prahova Amplasament: judeţul Prahova
┌─────────────────────────┬────────────┐
│Valoarea totală a │341.383 mii │
│investiţiei (inclusiv │lei │
│TVA): │ │
├─────────────────────────┼────────────┤
│(în preţuri la data de │ │
│1.11.2022/pentru 1 euro =│ │
│4,9134 lei), │ │
├─────────────────────────┼────────────┤
│din care C + M (inclusiv │286.717 mii │
│TVA): │lei │
├─────────────────────────┼────────────┤
│Durata de execuţie a │ │
│obiectivului de │24 de luni │
│investiţie: │ │
├─────────────────────────┼────────────┤
│Eşalonarea investiţiei │ │
│(INV/C + M): │ │
├─────────────────────────┼────────────┤
│ANUL I: INV: 160.000 mii │ANUL II: │
│lei │INV: 181.383│
│ │mii lei │
├─────────────────────────┼────────────┤
│ │C + M: │
│C + M: 130.000 mii lei │156.717 mii │
│ │lei │
├─────────────────────────┼────────────┤
│Capacităţi: │ │
├─────────────────────────┼────────────┤
│- lungime drum: │5,845 km │
├─────────────────────────┼────────────┤
│- lăţime platformă: │8,50-9,00 m │
├─────────────────────────┼────────────┤
│- structuri (poduri/ │4 buc. │
│pasaje): │ │
├─────────────────────────┼────────────┤
│- amenajare intersecţii │15 buc. │
│la nivel: │ │
└─────────────────────────┴────────────┘
Factori de risc Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului „Cod de proiectare seismică P 100-1/2013“, cu modificările şi completările ulterioare. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţie se realizează din fonduri externe nerambursabile, prin Programul operaţional Transport 2021-2027, şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.