Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 402 din 31 mai 2017  privind aprobarea normativelor de cheltuieli aferente evenimentelor organizate  cu ocazia întrunirii Consiliului de administraţie al Institutului European al Ombudsmanului, Adunării generale a Institutului European al Ombudsmanului, Evenimentului aniversar  „20 de ani de la înfiinţarea instituţiei Avocatul Poporului“ şi Conferinţei internaţionale  privind drepturile omului, în perioada 20-23 septembrie 2017    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 402 din 31 mai 2017 privind aprobarea normativelor de cheltuieli aferente evenimentelor organizate cu ocazia întrunirii Consiliului de administraţie al Institutului European al Ombudsmanului, Adunării generale a Institutului European al Ombudsmanului, Evenimentului aniversar „20 de ani de la înfiinţarea instituţiei Avocatul Poporului“ şi Conferinţei internaţionale privind drepturile omului, în perioada 20-23 septembrie 2017

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 434 din 12 iunie 2017
    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 4 alin. (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobată cu modificări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările şi completările ulterioare,
    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
    ART. 1
    Se aprobă normativele de cheltuieli aferente evenimentelor organizate cu ocazia întrunirii Consiliului de administraţie al Institutului European al Ombudsmanului, Adunării generale a Institutului European al Ombudsmanului, Evenimentului aniversar „20 de ani de la înfiinţarea instituţiei Avocatul Poporului“ şi Conferinţei internaţionale privind drepturile omului, în perioada 20-23 septembrie 2017, prevăzute în anexa nr. 1.

    ART. 2
    Finanţarea cheltuielilor necesare pentru organizarea şi desfăşurarea evenimentelor prevăzute la art. 1, în sumă de 376.300 lei, se suportă din bugetul aprobat Avocatului Poporului pe anul 2017, la capitolul 51.01 „Autorităţi publice şi acţiuni externe“, titlul 20 „Bunuri şi servicii“, conform devizului estimativ de cheltuieli prevăzut în anexa nr. 2.

    ART. 3
    Prin derogare de la prevederile cap. I pct. 1 şi 4, cap. II pct. 2 şi pct. 5 lit. C din Normele privind organizarea în ţară a acţiunilor de protocol şi a unor manifestări cu caracter cultural-ştiinţific, precum şi cheltuielile ce se pot efectua în acest scop de către instituţiile publice, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 552/1991, cu modificările ulterioare, în scopul organizării şi desfăşurării evenimentelor prevăzute la art. 1, se aprobă invitarea în ţară a unui număr maxim de 200 de persoane.

    ART. 4
    Avocatul Poporului răspunde de modul de utilizare a sumelor aferente organizării evenimentelor prevăzute la art. 1, în conformitate cu prevederile legale.

    ART. 5
    Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.



                    PRIM-MINISTRU
                    SORIN MIHAI GRINDEANU
                    Contrasemnează:
                    Secretarul general al Guvernului,
                    Mihai Busuioc
                    Ministrul finanţelor publice,
                    Viorel Ştefan

    Bucureşti, 31 mai 2017.
    Nr. 402.
    ANEXA NR. 1
    NORMATIVELE DE CHELTUIELI
    aferente evenimentelor organizate cu ocazia întrunirii Consiliului de administraţie al Institutului European al Ombudsmanului, Adunării generale a Institutului European al Ombudsmanului, Evenimentului aniversar „20 de ani de la înfiinţarea instituţiei Avocatul Poporului“ şi Conferinţei internaţionale privind drepturile omului

    ┌────┬────────────────────────────────────────────────┬────────────────────────┐
    │Nr. │ Cheltuieli de organizare │ Limita maximă │
    │crt.│ │ (lei) │
    ├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
    │ 1. │Cheltuieli privind transportul intern al │ │
    │ │participanţilor internaţionali (inclusiv bilete │ │
    │ │CityBus) │89 lei/persoană │
    ├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
    │ 2. │Materiale informative şi de lucru │20 lei/persoană │
    ├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
    │ 3. │Materiale promoţionale │15 lei/persoană │
    ├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
    │ 4. │Fotograf │700 lei/fotograf │
    ├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
    │ 5. │Servicii de interpretariat │1.250 lei/interpret/zi │
    ├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
    │ 6. │Organizarea unor vizite la obiective turistice │50 lei/persoană │
    ├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
    │ 7. │Pauze de cafea │25 lei/persoană/zi │
    ├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
    │ 8. │Închiriere sală conferinţă şi echipament tehnic │ │
    │ │pentru organizarea evenimentului "Întrunirea │ │
    │ │Consiliului de administraţie al Institutului │ │
    │ │European al Ombudsmanului" │4.000 lei/sală │
    ├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
    │ 9. │Pointer │200 lei/zi │
    ├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
    │ 10.│Cadouri pentru participanţi │50 lei/persoană │
    ├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
    │ 11.│Organizarea şi mediatizarea evenimentului │ │
    │ │printr-o firmă specializată │45.000 lei/eveniment │
    ├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
    │ 12.│Asistent pentru îndrumarea invitaţilor │200 lei/persoană/zi │
    ├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
    │ 13.│Aranjamente florale pentru sălile în care se vor│ │
    │ │desfăşura evenimentele │500 lei/aranjament │
    ├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
    │ 14.│Prânz │110 lei/persoană/zi │
    ├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
    │ 15.│Cină │190 lei/persoană/zi │
    └────┴────────────────────────────────────────────────┴────────────────────────┘

    ANEXA NR. 2
    DEVIZUL ESTIMATIV DE CHELTUIELI
    aferente evenimentelor organizate cu ocazia întrunirii Consiliului de administraţie al Institutului European al Ombudsmanului, Adunării generale a Institutului European al Ombudsmanului, Evenimentului aniversar „20 de ani de la înfiinţarea instituţiei Avocatul Poporului“ şi Conferinţei internaţionale privind drepturile omului

    ┌────┬────────────────────────────────────────────────┬────────────────────────┐
    │Nr. │ Denumirea activităţii │ Suma alocată │
    │crt.│ │ (lei) │
    ├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
    │ 1. │Cheltuieli privind transportul intern al │ │
    │ │participanţilor internaţionali (inclusiv bilete │ │
    │ │City Bus) │ 17.800 lei│
    ├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
    │ 2. │Materiale informative şi de lucru │ 7.000 lei│
    ├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
    │ 3. │Materiale promoţionale │ 5.250 lei│
    ├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
    │ 4. │Fotograf │ 2.100 lei│
    ├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
    │ 5. │Servicii de interpretariat │ 25.000 lei│
    ├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
    │ 6. │Organizarea unor vizite la obiective turistice │ │
    │ │pentru 150 de persoane │ 7.500 lei│
    ├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
    │ 7. │Pauze de cafea │ 28.250 lei│
    ├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
    │ 8. │Închiriere sală conferinţă şi echipament tehnic │ │
    │ │pentru organizarea evenimentului "Întrunirea │ │
    │ │Consiliului de administraţie al Institutului │ │
    │ │European al Ombudsmanului" │ 4.000 lei│
    ├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
    │ 9. │Pointer │ 400 lei│
    ├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
    │ 10.│Cadouri pentru participanţi │ 17.500 lei│
    ├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
    │ 11.│Organizarea şi mediatizarea evenimentului │ │
    │ │printr-o firmă specializată │ 45.000 lei│
    ├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
    │ 12.│Asistent pentru îndrumarea invitaţilor │ 1.200 lei│
    ├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
    │ 13.│Aranjamente florale pentru sălile în care se vor│ │
    │ │desfăşura evenimentele │ 1.500 lei│
    ├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
    │ 14.│Prânz │ 77.000 lei│
    ├────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
    │ 15.│Cină │ 136.800 lei│
    ├────┴────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
    │ TOTAL │ 376.300 lei│
    └─────────────────────────────────────────────────────┴────────────────────────┘

    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016