Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 372 din 16 aprilie 2025  privind reaprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 372 din 16 aprilie 2025 privind reaprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Reabilitarea liniei de cale ferată Braşov-Simeria, componentă a Coridorului Rin-Dunăre, pentru circulaţia cu viteza maximă de 160 km/h, secţiunea Braşov-Sighişoara, subsecţiunile 1. Braşov-Apaţa, 2. Apaţa-Caţa şi 3. Caţa-Sighişoara"

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 346 din 17 aprilie 2025
    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare,
    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
    ART. 1
    Se reaprobă indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea liniei de cale ferată Braşov-Simeria, componentă a Coridorului Rin-Dunăre, pentru circulaţia cu viteza maximă de 160 km/h, secţiunea Braşov-Sighişoara, subsecţiunile 1. Braşov-Apaţa, 2. Apaţa-Caţa şi 3. Caţa-Sighişoara“, prevăzuţi în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

    ART. 2
    Finanţarea obiectivului de investiţii prevăzut la art. 1 se realizează din fonduri externe nerambursabile, conform contractelor de finanţare CEF (No INEA/CEF/TRAN/M2014/1042049 şi No INEA/CEF/TRAN/M2015/1131642), de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, precum şi din veniturile proprii ale Companiei Naţionale de Căi Ferate „C.F.R.“ - S.A., conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

    ART. 3
    Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, prin Compania Naţională de Căi Ferate „C.F.R.“ - S.A., răspunde de modul de utilizare a sumelor prevăzute în anexă, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.



                    PRIM-MINISTRU
                    ION-MARCEL CIOLACU
                    Contrasemnează:
                    Viceprim-ministru,
                    Marian Neacşu
                    Viceprim-ministru, ministrul finanţelor,
                    Tánczos Barna
                    p. Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
                    Ionuţ-Cristian Săvoiu,
                    secretar de stat
                    Ministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei,
                    Cseke Attila-Zoltan

    Bucureşti, 16 aprilie 2025.
    Nr. 372.
    ANEXA 1

    CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
    ai obiectivului de investiţii „Reabilitarea liniei de cale ferată Braşov-Simeria,
    componentă a Coridorului Rin-Dunăre, pentru circulaţia cu viteza
    maximă de 160 km/h, secţiunea Braşov-Sighişoara, subsecţiunile
    1. Braşov-Apaţa, 2. Apaţa-Caţa şi 3. Caţa-Sighişoara“
    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţională de Căi Ferate „C.F.R.“ - S.A.
    Amplasament: judeţul Braşov, judeţul Mureş, judeţul Covasna, judeţul Harghita

    Indicatori tehnico-economici

┌──────────────────┬────┬───┬──────────┐
│Valoarea totală a │ │ │ │
│investiţiei │ │ │ │
│(inclusiv TVA) │ │mii│ │
│(preţuri valabile │INV │lei│11.364.999│
│la data de 4 iulie│ │ │ │
│2024: 1 euro = │ │ │ │
│4,9772 lei) │ │ │ │
├──────────────────┼────┼───┼──────────┤
│din care: C + M │C + │mii│ │
│construcţii-montaj│M │lei│7.175.307 │
│(inclusiv TVA) │ │ │ │
├──────────────────┼────┼───┼──────────┤
│Valoare rest de │ │mii│ │
│executat (inclusiv│Rest│lei│4.512.276 │
│TVA) │ │ │ │
├──────────────────┼────┼───┼──────────┤
│din care: C + M │C + │mii│ │
│construcţii-montaj│M │lei│2.848.832 │
│(inclusiv TVA) │ │ │ │
├──────────────────┴────┴───┴──────────┤
│Durata de execuţie a restului de │
│executat: 48 de luni │
└──────────────────────────────────────┘



┌───────────────────┬───┬───┬──────────┐
│Eşalonarea restului│INV│ │ │
│de executat al │/C │ │ │
│investiţiei │+ M│ │ │
│(inclusiv TVA): │ │ │ │
├───────────────────┼───┼───┼──────────┤
│ │INV│mii│1.543.347 │
│ │ │lei│ │
│Anul I ├───┼───┼──────────┤
│ │C +│mii│974.394 │
│ │M │lei│ │
├───────────────────┼───┼───┼──────────┤
│ │INV│mii│1.543.347 │
│ │ │lei│ │
│Anul II ├───┼───┼──────────┤
│ │C +│mii│974.394 │
│ │M │lei│ │
├───────────────────┼───┼───┼──────────┤
│ │INV│mii│1.100.676 │
│ │ │lei│ │
│Anul III ├───┼───┼──────────┤
│ │C +│mii│694.914 │
│ │M │lei│ │
├───────────────────┼───┼───┼──────────┤
│ │INV│mii│324.906 │
│ │ │lei│ │
│Anul IV ├───┼───┼──────────┤
│ │C +│mii│205.130 │
│ │M │lei│ │
├───────────────────┼───┼───┼──────────┤
│Total investiţie │ │ │11.364.999│
│INV │ │ │ │
├───────────────────┼───┼───┼──────────┤
│din care: C + M │ │ │7.175.307 │
├───────────────────┼───┼───┼──────────┤
│Total rest de │ │ │4.512.276 │
│executat │ │ │ │
├───────────────────┼───┼───┼──────────┤
│din care: C + M │ │ │2.848.832 │
│(rest de executat) │ │ │ │
├───────────────────┼───┼───┼──────────┤
│Capacităţi: │ │ │ │
├───────────────────┼───┼───┼──────────┤
│- reabilitarea/ │ │ │ │
│modernizarea │ │ │ │
│tronsonului de CF │km │ │112,55 │
│dublă pentru viteza│ │ │ │
│maximă de 160 km/h │ │ │ │
├───────────────────┼───┼───┼──────────┤
│- linie CF simplă │km │ │309,65 │
│desfăşurată │ │ │ │
├───────────────────┼───┼───┼──────────┤
│- electrificare │km │ │309,65 │
│linie CF │ │ │ │
├───────────────────┼───┼───┼──────────┤
│- instalaţii ERTMS/│km │ │112,55 │
│ETCS nivel 2 GSM-R │ │ │ │
└───────────────────┴───┴───┴──────────┘



    Factori de risc
    Obiectivul de investiţii se va proteja antiseismic în conformitate cu prevederile Normativului P100-1/2013, cu modificările şi completările ulterioare.

    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea obiectivului de investiţii se realizează din fonduri externe nerambursabile, conform contractelor de finanţare CEF (No INEA/CEF/TRAN/M2014/1042049 şi No INEA/CEF/TRAN/M2015/1131642), de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, precum şi din veniturile proprii ale Companiei Naţionale de Căi Ferate „C.F.R.“ - S.A., conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016