Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 303 din 5 aprilie 2023  pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 1.327/2021 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Antreprenoriatului şi Turismului    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 303 din 5 aprilie 2023 pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 1.327/2021 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Antreprenoriatului şi Turismului

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 294 din 7 aprilie 2023
    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 9 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 147/2022 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Române pentru Investiţii şi Comerţ Exterior, precum şi pentru modificarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 43/2017 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea agenţiilor pentru întreprinderi mici şi mijlocii, atragere de investiţii şi promovare a exportului,
    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
    ART. I
    Hotărârea Guvernului nr. 1.327/2021 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Antreprenoriatului şi Turismului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 4 din 3 ianuarie 2022, cu modificările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La articolul 1, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 1
    (1) Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului funcţionează ca organ de specialitate al administraţiei publice centrale, în subordinea Guvernului, care aplică strategia şi Programul de guvernare în domeniile antreprenoriatului, întreprinderilor mici şi mijlocii, mediului de afaceri, turismului, politicii comerciale şi profesiilor liberale, cu excepţia profesiilor liberale aflate în competenţa altor instituţii, în concordanţă cu cerinţele economiei de piaţă şi pentru stimularea iniţiativei operatorilor economici."

    2. La articolul 2 alineatul (1), litera g) punctul 2 şi litera h) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "2. prin care exercită funcţiile de coordonare a politicilor şi a măsurilor de încurajare şi de stimulare a întreprinderilor mici şi mijlocii, de monitorizare şi evaluare a acestora;
    .................................................................................................
h) de coordonare, la nivel naţional, în colaborare cu celelalte autorităţi competente, a activităţilor privind relaţiile economice internaţionale şi fluxurile comerciale, în domeniile aflate în responsabilitate;"

    3. La articolul 3, punctul 20 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "20. acţionează pentru dezvoltarea cooperării internaţionale în cadrul organizaţiilor şi organismelor internaţionale din domeniul politicii comerciale;"

    4. La articolul 3, punctul 44 se abrogă.
    5. La articolul 3, după punctul 44 se introduce un nou punct, pct. 45, cu următorul cuprins:
    "45. elaborează şi implementează împreună cu organismele statului în a căror componenţă se află profesiile liberale politici publice care să contribuie la dezvoltarea ascendentă a profesiilor liberale."

    6. La articolul 4, litera A se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "A. În domeniile politicii comerciale şi afacerilor europene:
    1. pregăteşte şi promovează interesele comerciale naţionale în cadrul instituţiilor europene, elaborează şi susţine poziţia României cu privire la politica comercială comună a Uniunii Europene;
    2. întocmeşte mandatul de reprezentare al României la reuniunea Consiliului Afaceri Externe în format Comerţ şi al altor documente relevante în speţă, în domeniul politicii comerciale şi relaţiilor economice internaţionale, şi solicită avizarea mandatului de către Ministerul Afacerilor Externe, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 34/2017 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului naţional de gestionare a afacerilor europene în vederea participării României la procesul decizional al instituţiilor Uniunii Europene;
    3. efectuează demersuri pe lângă serviciile de specialitate ale Comisiei Europene, celorlalte state membre ale Uniunii Europene, Comisia pentru Comerţ Internaţional, denumită în continuare INTA, a Parlamentului European pentru obţinerea de informaţii relevante în vederea pregătirii şi susţinerii poziţiei naţionale în cadrul reuniunilor Consiliului Uniunii Europene din domeniul politicii comerciale;
    4. monitorizează procedurile de aprobare a rezultatelor negocierilor comerciale bilaterale, regionale, plurilaterale şi multilaterale din domeniul politicii comerciale şi mediatizează prin intermediul surselor media disponibile prevederile convenite în respectivele acorduri şi tratate comerciale;
    5. acordă asistenţă operatorilor economici în vederea valorificării în comerţul cu ţările terţe a avantajelor rezultate din acordurile şi tratatele comerciale încheiate la nivelul Uniunii Europene şi la nivel multilateral;
    6. urmăreşte permanent activităţile din cadrul Organizaţiei Mondiale a Comerţului, denumită în continuare OMC, şi asigură participarea ca stat membru al Uniunii Europene la activitatea curentă a Consiliului general al OMC şi a organelor sale subsidiare;
    7. exercită calitatea de punct naţional de informare cu Comisia Europeană şi Secretariatul OMC în domeniul schimbului de informaţii naţionale pentru domeniile reglementate pe plan european şi multilateral prin acordurile de comerţ liber bilaterale, regionale, plurilaterale şi multilaterale; iniţiază şi asigură, după caz, coordonarea cu ministerele/ instituţiile de resort din România;
    8. urmăreşte şi analizează componentele globale din cadrul politicii comerciale a Uniunii Europene, cooperează în acest sens cu ministerele şi alte instituţii cu responsabilităţi conexe politicii comerciale;
    9. asigură un dialog permanent cu Parlamentul României pe aspecte de politică comercială; elaborează documentaţii specifice pe componente de politică comercială, la solicitările punctuale ale comisiilor de specialitate ale Parlamentului României; participă şi informează asupra stadiului negocierilor comerciale şi pentru ratificarea acordurilor comerciale bilaterale, regionale, plurilaterale şi multilaterale;
    10. colaborează cu Ministerul Afacerilor Externe şi alte ministere şi instituţii, în vederea elaborării, promovării şi susţinerii intereselor României în domeniul său de competenţă, în cadrul Consiliului Uniunii Europene, în dialogul cu Comisia Europeană, în cadrul Comisiei Organizaţiei Naţiunilor Unite pentru dreptul comercial internaţional, denumită în continuare UNCITRAL, şi cu alte organisme internaţionale;
    11. participă, în colaborare cu Ministerul Afacerilor Externe, Agenţia Română pentru Investiţii şi Comerţ Exterior şi alte ministere şi instituţii cu responsabilităţi în domeniul investiţiilor, la negocierea de noi acorduri şi tratate bilaterale în domeniul investiţiilor cu ţări terţe de interes şi cu care Comisia Europeană nu are în vedere încheierea pe termen mediu de astfel de acorduri la nivelul Uniunii Europene;
    12. avizează proiecte de acte normative ale altor instituţii ale administraţiei publice centrale care includ elemente conexe politicii comerciale a Uniunii Europene, pentru aspecte din competenţa sa;
    13. elaborează sinteze şi informări privind aplicarea şi evoluţiile din domeniul politicii comerciale a Uniunii Europene în plan regional, european şi multilateral;
    14. elaborează, propune şi susţine poziţia României în domeniul măsurilor de apărare comercială la nivelul Comisiei Europene şi asigură participarea la reuniunile comitetelor şi grupurilor de lucru ale Comisiei Europene şi Consiliului Uniunii Europene care dezbat subiecte de apărare comercială;
    15. cooperează cu reprezentanţii Comisiei Europene în vederea protejării intereselor producătorilor români în cadrul procedurilor de apărare comercială iniţiate de statele terţe împotriva produselor originare din Uniunea Europeană; în acest sens se consultă cu autorităţile, instituţiile şi părţile interesate, evaluează impactul investigaţiilor şi, după caz, pe cel al măsurilor de apărare comercială cu părţile interesate, pentru a propune modalităţi specifice de acţiune;
    16. participă la activitatea comitetelor şi grupurilor de lucru ale Consiliului Uniunii Europene şi Comisiei Europene, ce asigură monitorizarea şi implementarea reglementărilor Uniunii Europene şi acordurilor comerciale convenite cu ţări terţe, în domeniul său de competenţă;
    17. asigură funcţia de autoritate naţională competentă pentru aplicarea regulamentelor Uniunii Europene privind eliberarea documentelor de export şi, după caz, import din/în Uniunea Europeană al unor produse aflate în domeniul de competenţă al ministerului;
    18. asigură funcţia de autoritate naţională pentru sistemul integrat de gestionare a licenţelor de export/import (SIGL) al Uniunii Europene;
    19. acordă, la cerere, asistenţă operatorilor economici, cu privire la procedurile de obţinere a documentelor necesare pentru export şi/sau de import/export pentru produsele, aflate în domeniul de competenţă al ministerului;
    20. elaborează poziţia României şi participă la negocierea acordurilor bilaterale de investiţii sau a altor acorduri ce includ componentă de comerţ cu ţări terţe, acorduri care, conform legislaţiei Uniunii Europene, sunt de competenţă naţională;
    21. întocmeşte documentele necesare începerii negocierilor comerciale, semnării şi aprobării/ratificării acordurilor negociate şi semnate la nivelul Uniunii Europene, după caz;
    22. asigură conlucrarea cu Autoritatea Vamală Română în ceea ce priveşte aplicarea prevederilor decurgând din tariful vamal al Uniunii Europene, a aspectelor conexe cu impact asupra politicii comerciale comune, în special vizând regulile de origine, cooperarea vamală, facilitarea comerţului, suspendări tarifare, colectarea taxelor antidumping şi antisubvenţie;
    23. elaborează, promovează şi susţine poziţia ministerului la reuniunile de coordonare a afacerilor europene organizate şi coordonate de Ministerul Afacerilor Externe în domeniul său de competenţă;
    24. cooperează cu coordonatorul naţional în privinţa candidaturii României pentru aderarea la Organizaţia pentru Cooperare şi Dezvoltare Economică pe componenta de politică comercială;
    25. elaborează, promovează şi susţine poziţia naţională în cadrul Comitetului specializat şi al grupurilor de lucru aferente ale Organizaţiei pentru Cooperare şi Dezvoltare Economică, denumită în continuare OCDE, în domeniul politicii comerciale;
    26. participă, în colaborare cu Ministerul Afacerilor Externe, alte ministere şi instituţii cu relevanţă, la activitatea specifică a Conferinţei Naţiunilor Unite pentru Comerţ şi Dezvoltare, în scopul susţinerii, în coordonare cu Comisia Europeană şi statele membre ale Uniunii Europene, a poziţiei României în materie de comerţ şi dezvoltare;
    27. urmăreşte dezvoltările pe componenta de politică comercială aferentă activităţii organizaţiilor economico-comerciale cu vocaţie universală (ONU, G-20, G-7, UNCITRAL, UNECE, UNCTAD);
    28. asigură participarea la lucrările Consiliului interinstituţional, constituit în baza art. 13 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sancţiunilor internaţionale, aprobată cu modificări prin Legea nr. 217/2009, cu modificările şi completările ulterioare;
    29. asigură emiterea documentelor pentru autorizarea operaţiunilor comerciale pentru bunurile aflate în sfera de competenţă, instituite în baza unor sancţiuni internaţionale potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 202/2008, aprobată cu modificări prin Legea nr. 217/2009, cu modificările şi completările ulterioare;
    30. eliberează, în condiţiile legii, autorizaţii de funcţionare în România a reprezentanţelor societăţilor comerciale şi organizaţiilor economice străine, în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 18/2022 privind autorizarea şi funcţionarea în România a reprezentanţelor societăţilor şi organizaţiilor economice străine;
    31. promovează interesele economice şi comerciale ale României, iniţiază şi promovează proiecte de acorduri şi înţelegeri pentru dezvoltarea relaţiilor economice cu alte state terţe şi cu organizaţiile economice internaţionale, potrivit competenţelor naţionale, ca stat membru al Uniunii Europene;
    32. fundamentează şi promovează interesele economico-comerciale ale României în context bilateral, regional, multilateral, la nivelul OMC, precum şi în contextul Politicii comerciale comune a Uniunii Europene, în conformitate cu prevederile legale naţionale în materie;
    33. asigură reprezentarea intereselor de politică comercială ale României la nivelul instituţiilor Uniunii Europene, ale altor instituţii europene şi internaţionale şi ale OMC, prin intermediul reţelei externe care include: secţiile comerciale ale Reprezentanţei Permanente a României pe lângă Uniunea Europeană, ale Misiunii Permanente a României pe lângă Oficiul Naţiunilor Unite de la Geneva şi organizaţiile internaţionale cu sediul în Elveţia şi ale ambasadelor României la Paris, Washington D.C. şi Viena (în vederea aderării României la OCDE/în domeniul politici comerciale);
    34. reprezintă interesele statului român în diferite organe şi organisme internaţionale, în conformitate cu acordurile şi convenţiile la care România este parte şi cu alte înţelegeri stabilite în acest scop, şi dezvoltă relaţii de colaborare cu organe şi organizaţii similare din alte state şi cu organizaţii regionale şi internaţionale ce vizează domeniul politicii comerciale;
    35. coordonează implementarea politicii comerciale a Uniunii Europene la nivel naţional în conformitate cu reglementările Uniunii Europene;
    36. asigură consultarea şi cooperarea cu alte instituţii guvernamentale şi neguvernamentale şi ale mediului de afaceri cu privire la strategia, negocierile, pregătirea, adoptarea şi aplicarea la nivelul Uniunii Europene a măsurilor de politică comercială comună;
    37. asigură aplicarea programelor rezultate din acordurile şi convenţiile internaţionale bilaterale, plurilaterale şi multilaterale în domeniul economic la care România este parte, potrivit competenţelor naţionale şi în corelare cu politica Uniunii Europene;
    38. mediatizează, acordă consultanţă şi sprijină operatorii economici cu privire la valorificarea în comerţul cu ţările terţe a oportunităţilor şi avantajelor rezultate din angajamentele asumate de Uniunea Europeană în cadrul OMC şi/sau prin acordurile de comerţ liber ori de parteneriat economic, încheiate la nivel regional sau bilateral, care înglobează componente de comerţ;
    39. acordă sprijin Ministerului Afacerilor Externe prin elaborarea poziţiei naţionale în domeniul politicii comerciale cu referire la participarea României la iniţiativele economice regionale europene la care Uniunea Europeană este parte sau pe care le sprijină, cum ar fi iniţiativele de cooperare la Marea Neagră, la Organizaţia de Cooperare Economică la Marea Neagră sau la Parteneriatul Estic, denumit în continuare PAE;
    40. asigură contribuţii, vizând domeniul politicii comerciale, pentru acţiunile aferente Asistenţei pentru Dezvoltare, denumită în continuare ODA, şi Agendei 2030 - Obiectivele de Dezvoltare Durabilă, gestionate în plan naţional şi la nivelul Consiliului Uniunii Europene de către reprezentanţii Ministerului Afacerilor Externe, respectiv ai Secretariatului General al Guvernului - Departamentul pentru Dezvoltare Durabilă;
    41. participă, în colaborare cu Ministerul Afacerilor Externe, alte ministere şi instituţii cu relevanţă, la activitatea specifică a Conferinţei Naţiunilor Unite pentru Comerţ şi Dezvoltare, denumită în continuare UNCTAD, a Consiliului şi organelor sale subsidiare, în scopul susţinerii, în coordonare cu Comisia Europeană şi statele membre ale Uniunii Europene, a poziţiilor politico-economice ale ţării noastre în materie de comerţ şi dezvoltare;
    42. întocmeşte mandatele de reprezentare aferente participării României la formatele de lucru ale Comitetului pentru Politici Comerciale la nivelul de membri titulari şi experţi, aferente Consiliului Uniunii Europene, precum şi în vederea participării României la reuniunile Comisiei Europene din domeniul politicii comerciale, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 34/2017;
    43. realizează acţiunile ministerului în calitatea de minister de resort şi ordonator principal de credite pentru investiţia României la Combinatul Minier de Îmbogăţire a Minereurilor Acide cu conţinut de fier de la Krivoi Rog - Ucraina până la data înstrăinării acesteia, precum şi pentru îndeplinirea obligaţiilor restante de plată ale României aferente împrumutului acordat de Guvernul Statelor Unite ale Americii, prin Departamentul Agriculturii şi Comodity Credit Corporation (CCC), în baza Legii Publice americane nr. 480/1992."

    7. La articolul 4 litera B, partea introductivă se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "B. În domeniile întreprinderilor mici şi mijlocii, cooperaţiei, mediului de afaceri şi profesiilor liberale:"

    8. La articolul 4 litera B, după punctul 51 se introduc trei noi puncte, pct. 52-54, cu următorul cuprins:
    "52. asigură cadrul legal pentru înfiinţarea şi funcţionarea profesiilor liberale împreună cu organismele statului în a căror competenţă se află profesii liberale;
53. colaborează cu celelalte instituţii ale statului care au competenţe în domeniul profesiilor liberale referitoare la reglementările naţionale sau europene, care vizează activitatea profesiilor liberare sau regimul juridic al acestora;
54. realizează atribuţiile în domeniul avertizării timpurii în conformitate cu dispoziţiile Legii nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, cu modificările şi completările ulterioare."

    9. La articolul 4, litera C se abrogă.
    10. La articolul 8, alineatul (4) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(4) Numărul maxim de posturi aprobat pentru aparatul propriu al ministerului este de 382 de posturi finanţate de la bugetul de stat, exclusiv demnitarii şi posturile aferente cabinetelor demnitarilor. Din numărul maxim de posturi, 10 posturi sunt destinate pentru reţeaua de reprezentare externă. Personalului din reţeaua de reprezentare externă îi sunt aplicabile dispoziţiile legale în vigoare privind personalul trimis în misiune permanentă în străinătate."



    ART. II
    Anexele nr. 1 - 4 se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1 - 4 la prezenta hotărâre.

    ART. III
    Încadrarea personalului în numărul maxim de posturi şi în noua structură organizatorică se va realiza cu respectarea dispoziţiilor legale şi a regimului juridic aplicabil fiecărei categorii de personal, în termen de minimum 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.



                    PRIM-MINISTRU
                    NICOLAE-IONEL CIUCĂ
                    Contrasemnează:
                    Ministrul antreprenoriatului şi turismului,
                    Constantin-Daniel Cadariu
                    p. Ministrul afacerilor externe,
                    Iulian Fota,
                    secretar de stat
                    Ministrul muncii şi solidarităţii sociale,
                    Marius-Constantin Budăi
                    Ministrul finanţelor,
                    Adrian Câciu

    Bucureşti, 5 aprilie 2023.
    Nr. 303.
    ANEXA 1

    (Anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 1.327/2021)
    *) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil.
    STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
    a Ministerului Antreprenoriatului şi Turismului
 (a se vedea imaginea asociată)

    ANEXA 2

    (Anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1.327/2021)
    UNITĂŢILE
    aflate în subordinea sau sub autoritatea
    Ministerului Antreprenoriatului şi Turismului

┌──────────────────────────────────────┐
│I. Unităţi care funcţionează în │
│subordinea Ministerului │
│Antreprenoriatului şi Turismului │
├──────────────────────────────────────┤
│Cu finanţare de la bugetul de stat: │
├───┬──────────────────────────────────┤
│ │Agenţia pentru Întreprinderi Mici │
│1. │şi Mijlocii Bucureşti - 26 de │
│ │posturi │
├───┼──────────────────────────────────┤
│ │Agenţia pentru Întreprinderi Mici │
│2. │şi Mijlocii Ploieşti - 26 de │
│ │posturi │
├───┼──────────────────────────────────┤
│ │Agenţia pentru Întreprinderi Mici │
│3. │şi Mijlocii Constanţa - 26 de │
│ │posturi │
├───┼──────────────────────────────────┤
│4. │Agenţia pentru Întreprinderi Mici │
│ │şi Mijlocii Iaşi - 26 de posturi │
├───┼──────────────────────────────────┤
│5. │Agenţia pentru Întreprinderi Mici │
│ │şi Mijlocii Braşov - 26 de posturi│
├───┼──────────────────────────────────┤
│ │Agenţia pentru Întreprinderi Mici │
│6. │şi Mijlocii Târgu Mureş - 26 de │
│ │posturi │
├───┼──────────────────────────────────┤
│7. │Agenţia pentru Întreprinderi Mici │
│ │şi Mijlocii Cluj - 26 de posturi │
├───┼──────────────────────────────────┤
│ │Agenţia pentru Întreprinderi Mici │
│8. │şi Mijlocii Craiova - 26 de │
│ │posturi │
├───┼──────────────────────────────────┤
│ │Agenţia pentru Întreprinderi Mici │
│9. │şi Mijlocii Timişoara - 26 de │
│ │posturi │
├───┴──────────────────────────────────┤
│II. Unităţi care funcţionează sub │
│autoritatea Ministerului │
│Antreprenoriatului şi Turismului │
├───┬──────────────────────────────────┤
│1. │LITORAL - S.A., în lichidare │
├───┼──────────────────────────────────┤
│2. │MAMAIA - S.A. │
├───┼──────────────────────────────────┤
│3. │NEPTUN - OLIMP - S.A. │
├───┼──────────────────────────────────┤
│4. │CENTRUL NAŢIONAL DE ÎNVĂŢĂMÂNT │
│ │TURISTIC - S.A. │
├───┼──────────────────────────────────┤
│5. │LIDO - S.A., în insolvenţă │
├───┼──────────────────────────────────┤
│6. │IEZERUL - S.A. │
├───┼──────────────────────────────────┤
│7. │TURISM, HOTELURI, RESTAURANTE │
│ │MAREA NEAGRĂ - S.A. │
├───┼──────────────────────────────────┤
│8. │BEGA TURISM - S.A. │
├───┼──────────────────────────────────┤
│9. │ROBINSON TURISM - S.A. │
├───┼──────────────────────────────────┤
│10.│CARMEN SILVA 2000 - S.A., în │
│ │faliment │
├───┼──────────────────────────────────┤
│11.│PREDEAL - S.A., în faliment │
├───┼──────────────────────────────────┤
│12.│IMOTRUST - S.A. │
├───┼──────────────────────────────────┤
│13.│TURISM COVASNA - S.A. │
└───┴──────────────────────────────────┘


    ANEXA 3

    (Anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 1.327/2021)
    Mijloacele de transport şi consumul de carburanţi pentru activităţi specifice

┌────┬─────────────┬────────────┬────────┐
│ │ │Tipul │Numărul │
│Nr. │Unitatea │mijlocului │maxim │
│crt.│ │de transport│aprobat │
│ │ │ │(bucăţi)│
├────┼─────────────┼────────────┼────────┤
│0 │1 │2 │3 │
├────┼─────────────┼────────────┼────────┤
│ │Aparatul │ │ │
│ │propriu*) │ │ │
│ │pentru │ │ │
│1. │transport │Autovehicule│70 │
│ │marfă şi │ │ │
│ │persoane │ │ │
│ │(delegaţii) │ │ │
├────┼─────────────┼────────────┼────────┤
│ │Pentru │ │ │
│ │activităţile │ │ │
│ │specifice │ │ │
│ │desfăşurate │ │ │
│ │de reţeaua de│ │ │
│ │reprezentare │ │ │
│2. │externă la │Autovehicule│7 │
│ │Uniunea │ │ │
│ │Europeană şi │ │ │
│ │la │ │ │
│ │Organizaţia │ │ │
│ │Mondială a │ │ │
│ │Comerţului │ │ │
├────┼─────────────┼────────────┼────────┤
│ │Pentru │ │ │
│ │activităţi │ │ │
│ │specifice │ │ │
│ │desfăşurate │ │ │
│3. │de agenţiile │Autovehicule│18 │
│ │pentru │ │ │
│ │întreprinderi│ │ │
│ │mici şi │ │ │
│ │mijlocii │ │ │
└────┴─────────────┴────────────┴────────┘

    *) Exclusiv numărul autoturismelor reglementat prin Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobată cu modificări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările şi completările ulterioare.

    ANEXA 4

    (Anexa nr. 4 la Hotărârea Guvernului nr. 1.327/2021)
    SITUAŢIA
    sediilor secundare ale Ministerului Antreprenoriatului şi Turismului
    1. Imobil construcţie P+3, situat în str. Poteraşi nr. 11, sectorul 4, Bucureşti, şi terenul aferent, în domeniul public al statului;
    2. Imobil construcţie 53,68 mp, situat în str. Apolodor nr. 17, sectorul 5, Bucureşti, în domeniul public al statului;
    3. Imobil teren Şos. Viilor nr. 38, sectorul 5, Bucureşti, în domeniul public al statului;
    4. Imobil situat în Şos. Olteniţei nr. 225A, sectorul 4, Bucureşti, în domeniul public al statului.

    -------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016