Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
HOTĂRÂRE nr. 3 din 2 februarie 2022 pentru modificarea şi completarea Hotărârii Camerei Deputaţilor nr. 42/2018 privind aprobarea structurii organizatorice şi a statului de funcţii ale serviciilor Camerei Deputaţilor
EMITENT: Camera Deputaţilor PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 107 din 2 februarie 2022
În temeiul prevederilor art. 67 din Constituţia României, republicată, precum şi ale art. 32 alin. (1) lit. n) şi ale art. 85 din Regulamentul Camerei Deputaţilor, aprobat prin Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 8/1994, republicat, cu modificările şi completările ulterioare,
având în vedere avizul favorabil al Biroului permanent,
Camera Deputaţilor adoptă prezenta hotărâre.
ART. I
Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 42/2018 privind aprobarea structurii organizatorice şi a statului de funcţii ale serviciilor Camerei Deputaţilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 525 din 26 iunie 2018, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
1. Structura organizatorică prevăzută în anexa nr. 1 se completează după cum urmează:
a) Se înfiinţează în subordinea Secretarului general un nou compartiment, compartimentul Secretar general adjunct 4, condus de un secretar general adjunct.
b) Se înfiinţează în subordinea Secretarului general un nou compartiment, compartimentul Biroul guvernanţă corporativă, condus de un şef de birou.
2. Statul de funcţii al serviciilor Camerei Deputaţilor prevăzut în anexa nr. 2 se modifică şi se completează după cum urmează:
a) După anexa nr. 23 se introduc două noi anexe, anexa nr. 24, Secretar general adjunct 4, prevăzută în anexa nr. 1 la prezenta hotărâre, şi anexa nr. 25, Biroul guvernanţă corporativă, prevăzută în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre.
b) La anexa nr. 4 litera C, punctele 27-31 devin punctele 28-32, iar poziţia aferentă punctului 27 devine „27. Comisia pentru antreprenoriat şi turism“, prevăzută în anexa nr. 3 la prezenta hotărâre. Numărul total de posturi al Departamentului legislativ se modifică în mod corespunzător.
c) La anexa nr. 3 litera B, punctele 14-19 se modifică şi sunt prevăzute în anexa nr. 4 la prezenta hotărâre. Numărul total de posturi al Departamentului secretariatului tehnic se modifică în mod corespunzător.
d) La anexa nr. 2 litera A, punctul 2 se modifică şi este prevăzut în anexa nr. 5 la prezenta hotărâre. Numărul total de posturi al compartimentului Secretar general se modifică în mod corespunzător.
e) La anexa nr. 4, litera A, litera B punctul 2 şi litera C punctul 19 se modifică şi sunt prevăzute în anexa nr. 6 la prezenta hotărâre. Numărul total de posturi al Departamentului legislativ se modifică în mod corespunzător.
f) La anexa nr. 6, litera A se modifică şi este prevăzută în anexa nr. 7 la prezenta hotărâre. Numărul total de posturi al Direcţiei comunicare şi relaţii publice se modifică în mod corespunzător.
g) La anexa nr. 8 litera A, punctele 2 şi 3 se modifică şi sunt prevăzute în anexa nr. 8 la prezenta hotărâre. Numărul total de posturi al Departamentului economic se modifică în mod corespunzător.
h) La anexa nr. 9, litera A se modifică şi este prevăzută în anexa nr. 9 la prezenta hotărâre. Numărul total de posturi al Direcţiei generale resurse umane şi salarizare se modifică în mod corespunzător.
i) La anexa nr. 15, litera A se modifică şi este prevăzută în anexa nr. 10 la prezenta hotărâre. Numărul total de posturi al Direcţiei generale afaceri externe şi protocol se modifică în mod corespunzător.
j) La anexa nr. 19, litera A punctul 1 şi litera B punctul 1 se modifică şi sunt prevăzute în anexa nr. 11 la prezenta hotărâre. Numărul total de posturi al Departamentului transporturi şi administrativ se modifică în mod corespunzător.
k) La anexa nr. 22, litera B se modifică şi este prevăzută în anexa nr. 12 la prezenta hotărâre. Numărul total de posturi al Centrului de dezvoltare tehnologică se modifică în mod corespunzător.
3. Numărul total de posturi din statul de funcţii al serviciilor Camerei Deputaţilor se modifică în mod corespunzător cu prevederile pct. 2.
ART. II
În raport cu modificările intervenite prin efectul intrării în vigoare a prezentei hotărâri, secretarul general va proceda la reîncadrarea personalului existent în structurile reorganizate în conformitate cu prevederile art. 4 alin. (1), (2), (5) şi (8) din Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 42/2018 privind aprobarea structurii organizatorice şi a statului de funcţii ale serviciilor Camerei Deputaţilor, cu modificările şi completările ulterioare.
ART. III
Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 42/2018 privind aprobarea structurii organizatorice şi a statului de funcţii ale serviciilor Camerei Deputaţilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 525 din 26 iunie 2018, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu modificările şi completările aduse prin prezenta hotărâre, se va republica în Monitorul Oficial al României, Partea I.
ART. IV
Anexele nr. 1-12* fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
* Anexele nr. 1-12 se comunică instituţiilor interesate.
Această hotărâre a fost adoptată de Camera Deputaţilor în şedinţa din 2 februarie 2022, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicată.
p. PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR,
VASILE-DANIEL SUCIU
Bucureşti, 2 februarie 2022.
Nr. 3.
----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: