Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 251 din 13 martie 2025  privind organizarea şi funcţionarea Centrului Naţional pentru Curriculum şi Evaluare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 251 din 13 martie 2025 privind organizarea şi funcţionarea Centrului Naţional pentru Curriculum şi Evaluare

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 233 din 17 martie 2025
    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 121 alin. (4) din Legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare,
    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
    ART. 1
    (1) Centrul Naţional pentru Curriculum şi Evaluare, denumit în continuare CNCE, este organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea Ministerului Educaţiei şi Cercetării, care se organizează şi funcţionează prin preluarea activităţii şi structurilor specializate în coordonarea ştiinţifică a elaborării şi revizuirii periodice a componentelor curriculumului naţional, coordonarea evaluării manualelor şcolare şi coordonarea ştiinţifică şi profesională a sistemului naţional de evaluare şi examinare în învăţământul preuniversitar de la Centrul Naţional pentru Politici şi Evaluare în Educaţie.
    (2) CNCE are ca atribuţii principale coordonarea elaborării şi revizuirii periodice a curriculumului naţional şi coordonarea sistemului naţional de evaluare şi examinare în învăţământul preuniversitar.
    (3) CNCE are sediul principal în imobilul aflat în administrarea Ministerului Educaţiei şi Cercetării, situat în municipiul Bucureşti, str. General Berthelot nr. 26, sectorul 1, şi un sediu secundar în municipiul Bucureşti, strada Hristo Botev nr. 17, sectorul 3.

    ART. 2
    (1) CNCE are următoarele obiective:
    a) coordonarea ştiinţifică a elaborării şi revizuirii periodice a componentelor curriculumului naţional pentru învăţământul preuniversitar de masă, special şi special integrat, în limba română şi în limbile minorităţilor naţionale şi pentru programul „A doua şansă“;
    b) coordonarea ştiinţifică a sistemului naţional de evaluare şi examinare pentru învăţământul preuniversitar de masă, special şi special integrat, în limba română şi în limbile minorităţilor naţionale şi pentru programul „A doua şansă“;
    c) coordonarea evaluării manualelor şcolare şi a auxiliarelor didactice pentru învăţământul preuniversitar de masă, special şi special integrat, în limba română şi în limbile minorităţilor naţionale şi pentru programul „A doua şansă“;
    d) gestionarea şi actualizarea platformelor dedicate digitalizării evaluărilor şi examenelor naţionale şi asigurarea funcţionării acestora.

    (2) Activităţile specifice CNCE se desfăşoară în concordanţă cu politicile şi strategiile Ministerului Educaţiei şi Cercetării.

    ART. 3
    În vederea realizării obiectivelor din domeniile sale de activitate, CNCE îndeplineşte următoarele funcţii:
    a) de administrare a resurselor financiare aprobate de Ministerul Educaţiei şi Cercetării pentru implementarea atribuţiilor în domeniile sale de activitate;
    b) de reglementare şi sinteză, prin care se asigură elaborarea cadrului normativ metodologic, funcţional, operaţional, instituţional şi financiar;
    c) de evaluare şi coordonare a activităţilor derulate în domeniile sale de activitate;
    d) de reprezentare, prin care asigură, în numele şi cu împuternicirea Ministerului Educaţiei şi Cercetării şi, după caz, a Guvernului, reprezentarea pe plan intern şi extern, în domeniile sale de activitate;
    e) de comunicare cu celelalte structuri ale administraţiei publice centrale şi locale, precum şi cu societatea civilă.


    ART. 4
    În domeniul coordonării elaborării şi revizuirii periodice a curriculumului naţional, respectiv a planurilor-cadru de învăţământ, programelor şcolare şi standardelor naţionale de evaluare, CNCE exercită următoarele atribuţii:
    a) asigură coordonarea metodologică pentru elaborarea curriculumului pentru educaţie timpurie în limba română şi în limbile minorităţilor naţionale;
    b) asigură coordonarea metodologică pentru elaborarea planurilor-cadru pentru disciplinele de studiu din învăţământul preuniversitar de masă şi special, în limba română şi în limbile minorităţilor naţionale şi pentru programul „A doua şansă“;
    c) asigură coordonarea metodologică pentru elaborarea programelor şcolare pentru învăţământul preuniversitar de masă şi special, în limba română şi în limbile minorităţilor naţionale şi pentru programul „A doua şansă“;
    d) coordonează procesul de avizare a programelor şcolare pentru disciplinele/domeniile de studiu/modulele de pregătire care urmează să fie în oferta naţională de curriculum la decizia elevului din oferta şcolii;
    e) asigură coordonarea elaborării normelor metodologice de aplicare a programului „Învăţare remedială“, fundamentate inclusiv pe rezultatele evaluărilor naţionale;
    f) asigură coordonarea metodologică pentru elaborarea reperelor de adaptare a curriculumului şcolar pentru nivelurile II, III şi IV de sprijin special, cu asistenţă din partea Centrului Naţional pentru Educaţie Incluzivă;
    g) elaborează standardele naţionale de evaluare pentru toate disciplinele din învăţământul primar, gimnazial şi liceal, de masă şi special, în limba română şi în limbile minorităţilor naţionale, programul „A doua şansă“, filierele teoretică, vocaţională, precum şi cea tehnologică - pentru disciplinele din trunchiul comun;
    h) coordonează elaborarea standardelor naţionale de evaluare pentru fiecare disciplină/domeniu de studiu/modul de pregătire care nu este în trunchiul comun;
    i) colaborează cu Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei în vederea elaborării şi revizuirii, după caz, a profilului de formare al absolventului;
    j) analizează din punct de vedere ştiinţific şi avizează propunerile de programe şcolare pentru disciplinele care fac parte din curriculumul la decizia elevului din oferta şcolii, elaborate la nivel naţional, şi le propune spre aprobare, prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetării, care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I;
    k) asigură, la solicitarea Ministerului Educaţiei şi Cercetării, evaluarea şi revizuirea periodică a componentelor curriculumului naţional, conform metodologiei aprobate prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetării, care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I;
    l) analizează din punct de vedere ştiinţific şi avizează propunerile de curriculum înaintate de diferite instituţii, organizaţii sau grupuri de lucru;
    m) elaborează diferite resurse educaţionale, precum ghiduri, suporturi metodologice, auxiliare curriculare pentru cadre didactice, inclusiv cele necesare implementării adaptate, diferenţiate şi eficiente a curriculumului naţional, în colaborare cu Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, cu Centrul Naţional pentru Educaţie Incluzivă şi/sau cu alte instituţii având competenţe în domeniu;
    n) colaborează cu Centrul Naţional de Învăţământ Tehnologic şi Tehnologic Dual, denumit în continuare CNITTD, în vederea elaborării planurilor-cadru pentru învăţământul tehnologic;
    o) colaborează cu CNITTD în vederea elaborării programelor şcolare pentru învăţământul tehnologic;
    p) oferă, la solicitarea diferitelor instituţii, organizaţii sau grupuri de lucru, consultanţă/expertiză pentru elaborarea, aplicarea şi evaluarea resurselor curriculare proiectate la nivel local.


    ART. 5
    În domeniul evaluărilor şi examinărilor în învăţământul preuniversitar, CNCE exercită următoarele atribuţii:
    a) elaborează şi supune spre aprobare prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetării, care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, metodologia de proiectare şi administrare a evaluărilor naţionale scrise de la finalul claselor a II-a, a IV-a şi a VI-a, respectiv a evaluărilor periodice privind nivelul de alfabetizare funcţională a elevilor;
    b) elaborează instrumentele de evaluare pentru evaluările naţionale de la finalul claselor a II-a, a IV-a şi a VI-a, care includ şi itemi pentru evaluarea nivelului de alfabetizare funcţională a elevilor, respectiv a evaluărilor anuale privind nivelul de alfabetizare funcţională a elevilor;
    c) elaborează metodologia de elaborare şi administrare privind Raportul descriptiv de evaluare referitor la dezvoltarea fizică şi la formarea competenţelor cognitive şi socioemoţionale ale copilului la finalul grupei mari a grădiniţei;
    d) elaborează metodologia de elaborare şi administrare privind Raportul descriptiv de evaluare referitor la dezvoltarea fizică şi la formarea competenţelor cognitive şi socioemoţionale, cu centrare pe abilităţile de citit, scris şi calcul matematic ale elevului - la finalul clasei pregătitoare şi la finalul clasei I;
    e) elaborează subiecte standardizate pentru Evaluarea naţională a absolvenţilor clasei a VIII-a. Prin excepţie, în perioada 2025-2027, CNCE poate să elaboreze subiecte nestandardizate;
    f) coordonează elaborarea probelor standardizate şi unice la nivel naţional pentru concursul de admitere în clasa a IX-a;
    g) elaborează subiecte standardizate pentru examenul naţional de bacalaureat. Prin excepţie, în perioada 2025-2027, CNCE poate să elaboreze subiecte nestandardizate;
    h) elaborează instrumentele de evaluare pentru examenul de licenţiere în cariera didactică şi pentru concursul naţional de ocupare a posturilor didactice de predare, potrivit art. 248 alin. (6) din Legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare. Prin excepţie, în perioada 2025-2028, CNCE elaborează instrumentele de evaluare pentru examenul de definitivat;
    i) elaborează subiecte şi pentru alte examene şi concursuri naţionale unice, după caz, pentru care este nominalizat prin metodologiile aprobate prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetării, care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I;
    j) elaborează şi supune aprobării, prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetării, care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, programele şcolare pentru examenele şi concursurile naţionale prevăzute la lit. e)-h);
    k) elaborează, cu asistenţă din partea Centrului Naţional pentru Educaţie Incluzivă, metodologia de asigurare a condiţiilor de egalizare de şanse, în funcţie de tipul de tulburare/afecţiune/ dizabilitate, la susţinerea evaluării naţionale, a examenului naţional de bacalaureat şi a examenelor de certificare a competenţelor profesionale/calificării;
    l) poate acorda sprijin tehnic şi de specialitate în realizarea unor acţiuni de evaluare întreprinse de Ministerul Educaţiei şi Cercetării;
    m) elaborează, împreună cu direcţiile specializate din Ministerul Educaţiei şi Cercetării, metodologii, proceduri şi regulamente pentru organizarea şi desfăşurarea evaluărilor şi examenelor în învăţământul preuniversitar, pe care le supune aprobării ministrului educaţiei şi cercetării;
    n) formează experţi evaluatori pentru evaluările, examenele şi concursurile naţionale prin derularea de programe de formare.


    ART. 6
    În domeniul evaluării manualelor şcolare şi a auxiliarelor didactice pentru învăţământul preuniversitar de masă şi special, în limba română şi în limbile minorităţilor naţionale şi pentru programul „A doua şansă“, CNCE exercită următoarele atribuţii:
    a) contribuie la elaborarea şi implementarea politicilor referitoare la manualele şcolare şi auxiliarele didactice;
    b) coordonează derularea activităţilor de evaluare a calităţii proiectelor de manuale şcolare şi auxiliarelor didactice;
    c) verifică respectarea de către edituri a condiţiilor tehnice de editare a manualelor şcolare şi auxiliarelor didactice;
    d) formează experţi evaluatori de manuale şcolare şi auxiliare didactice, prin derularea de programe de formare;
    e) colaborează cu Centrul Naţional pentru Educaţie Incluzivă pentru formarea experţilor evaluatori privind evaluarea manualelor şcolare şi a auxiliarelor didactice din punctul de vedere al accesibilităţii, adaptabilităţii, nediscriminării, nestigmatizării, respectării şi recunoaşterii identităţii etnice, culturale, lingvistice şi religioase a tuturor cetăţenilor români;
    f) colaborează cu CNITTD în activităţile de evaluare a calităţii proiectelor de manuale pentru învăţământul tehnologic;
    g) organizează cadrul general al difuzării manualelor şcolare şi a auxiliarelor didactice;
    h) realizează, la solicitarea Ministerului Educaţiei şi Cercetării, expertize şi sondaje cu privire la procesul de alegere şi utilizare a manualelor şcolare;
    i) coordonează, potrivit art. 93 din Legea nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare, activităţile în vederea aprobării/avizării auxiliarelor didactice pentru învăţământul preuniversitar, conform metodologiei aprobate prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetării, care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Categoriile de auxiliare didactice care intră în procedura derulată de către CNCE în vederea aprobării se stabilesc în termen de 60 de zile de la data intrării
    în vigoare a prezentei hotărâri, prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetării, care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



    ART. 7
    În domeniul gestionării platformelor dedicate digitalizării evaluărilor şi examenelor naţionale şi al asigurării funcţionării acestora, CNCE exercită următoarele atribuţii:
    a) gestionează platformele dedicate Raportului descriptiv de evaluare referitor la dezvoltarea fizică şi la formarea competenţelor cognitive şi socioemoţionale ale copilului la finalul grupei mari a grădiniţei, Raportului descriptiv de evaluare referitor la dezvoltarea fizică şi la formarea competenţelor cognitive şi socioemoţionale, cu centrare pe abilităţile de citit, scris şi calcul matematic ale elevului - la finalul clasei pregătitoare şi la finalul clasei I, precum şi evaluărilor naţionale de la finalul claselor a II-a, a IV-a şi a VI-a;
    b) configurează şi administrează platformele privind apelurile grupurilor de lucru pentru curriculum, examenele şi evaluările naţionale, precum şi pentru evaluările proiectelor de manuale şi proiectelor auxiliarelor didactice;
    c) postează modelele de subiecte şi subiectele administrate, conform metodologiilor specifice;
    d) configurează şi administrează platforma privind transferurile de subiecte de la evaluările şi examenele naţionale;
    e) postează, pe platforma dedicată, manualele în format PDF şi digital;
    f) realizează şi administrează banca de instrumente de evaluare, având funcţie orientativă pentru evaluare, prevăzută la art. 97 alin. (1) şi art. 99 alin. (7) din Legea nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare;
    g) asigură funcţionarea şi gestionarea Platformei naţionale de alfabetizare funcţională;
    h) colaborează cu Unitatea Executivă pentru Suport, Mentenanţă şi Asistenţă Tehnică pentru Digitalizare şi cu alte instituţii cu atribuţii în domeniul educaţiei în vederea asigurării accesibilităţii resurselor educaţionale online;
    i) configurează şi administrează website-ul CNCE ca instrument de comunicare publică instituţională, conform Legii nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare.


    ART. 8
    (1) Pentru realizarea atribuţiilor prevăzute la art. 47, CNCE colaborează cu specialişti şi cadre didactice cu experienţă, pe bază de contracte civile.
    (2) În termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, tarifele pentru plata colaboratorilor prevăzuţi la alin. (1) se stabilesc prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetării, care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

    ART. 9
    CNCE exercită şi următoarele atribuţii, în raport cu scopul pentru care este înfiinţat:
    a) propune Ministerului Educaţiei şi Cercetării iniţierea unor proiecte de acte normative relevante pentru activitatea sa, inclusiv cele privind standardizarea evaluării, precum şi întregul proces de realizare şi implementare a standardizării evaluărilor şi examenelor naţionale;
    b) elaborează, la solicitarea Ministerului Educaţiei şi Cercetării, în vederea informării publice, rapoarte privind rezultatele înregistrate la examenele şi evaluările naţionale, evidenţiind oportunitatea adoptării de către ministrul educaţiei şi cercetării a unor decizii cu privire la factorii care permit îmbunătăţirea performanţelor şcolare;
    c) realizează programe de formare continuă aferente domeniului său de activitate pentru cadre didactice, experţi, personal de conducere din învăţământul preuniversitar şi superior;
    d) organizează programe de pregătire a membrilor comisiilor de examen, a examinatorilor şi a altor persoane implicate în desfăşurarea evaluărilor, examenelor şi concursurilor naţionale şi sprijină acţiunile de perfecţionare a personalului didactic în realizarea proceselor de evaluare curentă a progresului şcolar;
    e) participă la Studiul internaţional privind procesul de predare-învăţare, dezvoltat de Organizaţia pentru Cooperare şi Dezvoltare Economică - TALIS, precum şi la alte proiecte şi programe naţionale şi/sau internaţionale în domeniul evaluării în învăţământul preuniversitar, în care este nominalizat prin hotărâri ale Guvernului;
    f) participă, la solicitarea Ministerului Educaţiei şi Cercetării, la grupuri de lucru, proiecte şi programe organizate la nivel bilateral, regional şi internaţional;
    g) dezvoltă programe în domeniul curriculumului şi al evaluării de proces, precum şi resurse de învăţare pentru diferite categorii de beneficiari, în contexte formale şi nonformale, susţinând învăţarea permanentă;
    h) implementează programe şi proiecte finanţate din fonduri structurale şi cu finanţare externă, relevante pentru creşterea capacităţii interne a CNCE şi pentru îndeplinirea atribuţiilor în domeniile sale de activitate;
    i) colaborează cu Institutul Limbii Române şi cu Centrul Naţional Românesc pentru Învăţământ la Distanţă în vederea dezvoltării programelor de limbă, cultură şi civilizaţie românească;
    j) colaborează cu direcţiile specializate din Ministerul Educaţiei şi Cercetării la elaborarea şi transmiterea subiectelor pentru fazele judeţene şi naţionale ale olimpiadelor şi concursurilor şcolare.


    ART. 10
    Pentru îndeplinirea atribuţiilor în domeniile sale de activitate, CNCE poate realiza colaborări, parteneriate sau, după caz, consorţii cu instituţii de învăţământ superior şi unităţi de învăţământ preuniversitar, cu instituţii publice şi persoane juridice de drept privat, cu organizaţii şi asociaţii profesionale din ţară şi străinătate, precum şi cu organizaţii neguvernamentale cu preocupări în domeniile educaţiei şi evaluării.

    ART. 11
    (1) Structura organizatorică a CNCE este prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. În cadrul acesteia, prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetării, pot fi organizate şi alte servicii şi compartimente, cu încadrarea în numărul maxim de posturi aprobat.
    (2) În cadrul CNCE funcţionează un compartiment din care fac parte specialişti în învăţământul cu predare în limbile minorităţilor naţionale, cu încadrarea în numărul maxim de posturi aprobat.
    (3) În termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, regulamentul de organizare şi funcţionare a CNCE se aprobă prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetării, care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

    ART. 12
    (1) Numărul maxim de posturi ale CNCE este de 82.
    (2) Posturile sunt prevăzute, în condiţiile art. 5 lit. gg) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, pentru funcţii publice şi personal contractual.
    (3) Posturile aferente CNCE se încadrează în numărul maxim de posturi aprobate pentru Ministerul Educaţiei şi Cercetării, pentru instituţiile din subordine finanţate din venituri proprii şi subvenţii acordate de la bugetul de stat.

    ART. 13
    (1) Conducerea CNCE este asigurată de un director general şi de un director general adjunct, funcţionari publici de conducere, numiţi prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetării, pe baza rezultatelor concursurilor sau pentru exercitarea cu caracter temporar a funcţiei publice de conducere, în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare.
    (2) În exercitarea atribuţiilor ce îi revin, directorul general emite decizii interne.
    (3) Directorul general al CNCE exercită calitatea de ordonator terţiar de credite.

    ART. 14
    (1) Cheltuielile curente şi de capital ale CNCE se asigură din venituri proprii şi din subvenţii acordate de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Educaţiei şi Cercetării.
    (2) Salarizarea personalului CNCE se realizează conform prevederilor anexei nr. VIII la Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare.

    ART. 15
    (1) Veniturile proprii ale CNCE provin din tarife percepute pentru activităţi de:
    a) verificare a criteriilor de conformitate a auxiliarelor didactice în vederea aprobării pentru utilizarea în sistemul de învăţământ preuniversitar;
    b) verificare de resurse educaţionale în vederea avizării acestora pentru utilizarea în sistemul de învăţământ preuniversitar;
    c) elaborare/derulare de programe de formare continuă a personalului didactic în domeniul propriu de activitate;
    d) evaluare a calităţii manualelor şcolare;
    e) analiză din punct de vedere ştiinţific şi avizare a propunerilor de curriculum înaintate de diferite instituţii, organizaţii sau grupuri de lucru;
    f) consultanţă pentru elaborarea, aplicarea şi evaluarea resurselor curriculare proiectate la nivel local;
    g) elaborare de studii, programe, proiecte în domeniile educaţiei, în baza unor raporturi contractuale.

    (2) În termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, nivelul tarifelor aferente activităţilor generatoare de venituri proprii se stabileşte prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetării, care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

    ART. 16
    În vederea desfăşurării activităţilor specifice, CNCE este dotat cu două autoturisme şi două microbuze, preluate de la Centrul Naţional de Politici şi Evaluare în Educaţie, denumit în continuare CNPEE.

    ART. 17
    (1) În termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, CNCE preia parţial, pe bază de protocol, personalul şi activităţile CNPEE din domeniul său de activitate şi se subrogă în drepturile, obligaţiile, contractele, deciziile de finanţare, ordinele de finanţare, acordurile şi litigiile instituţiei, structurii sau activităţii preluate inclusiv prin preluarea bunurilor mobile şi imobile aflate în administrarea sau în proprietatea CNPEE, în funcţie de specificul său de activitate.
    (2) Modificările în execuţia bugetului de stat pe anul în curs, în condiţiile prezentei hotărâri, se efectuează pe baza instrucţiunilor elaborate de Ministerul Finanţelor, la solicitarea Ministerului Educaţiei şi Cercetării.

    ART. 18
    Patrimoniul CNCE se constituie prin preluarea patrimoniului de la CNPEE, conform protocolului prevăzut la art. 17 alin. (1).

    ART. 19
    În termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se realizează încadrarea personalului preluat, potrivit art. 121 alin. (6) din Legea nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare.

    ART. 20
    (1) În cuprinsul contractelor, convenţiilor, înţelegerilor, protocoalelor, proiectelor în care CNPEE a fost parte, precum şi în cuprinsul actelor normative în vigoare sau al înscrisurilor oficiale din domeniul de activitate al CNCE în care s-a folosit denumirea „Centrul Naţional de Politici şi Evaluare în Educaţie“ se va citi „Centrul Naţional pentru Curriculum şi Evaluare“.
    (2) În termen de 60 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, CNCE şi Ministerul Educaţiei şi Cercetării întreprind demersurile necesare operării modificării inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006, cu modificările şi completările ulterioare, în acord cu prevederile art. 288 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare.

    ART. 21
    La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă Hotărârea Guvernului nr. 277/2020 privind organizarea şi funcţionarea Centrului Naţional de Politici şi Evaluare în Educaţie, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 307 din 13 aprilie 2020.



                    PRIM-MINISTRU
                    ION-MARCEL CIOLACU
                    Contrasemnează:
                    Viceprim-ministru,
                    Marian Neacşu
                    p. Viceprim-ministru, ministrul finanţelor,
                    György Attila,
                    secretar de stat
                    Ministrul educaţiei şi cercetării,
                    Daniel-Ovidiu David
                    p. Ministrul muncii, familiei, tineretului şi solidarităţii sociale,
                    Francisc Oscar Gal,
                    subsecretar de stat
                    p. Ministrul afacerilor externe,
                    Luca-Alexandru Niculescu,
                    secretar de stat

    Bucureşti, 13 martie 2025.
    Nr. 251.
    ANEXA 1

    *) Anexa este reprodusă în facsimil.
    STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
    a Centrului Naţional pentru Curriculum şi Evaluare
    Numărul maxim de posturi: 82
 (a se vedea imaginea asociată)

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016