Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 212 din 27 februarie 2008  pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 639/2007 privind structura organizatorică şi atribuţiile Oficiului Român pentru Imigrări    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 212 din 27 februarie 2008 pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 639/2007 privind structura organizatorică şi atribuţiile Oficiului Român pentru Imigrări

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 168 din 5 martie 2008
    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,
    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
    ART. UNIC
    Hotărârea Guvernului nr. 639/2007 privind structura organizatorică şi atribuţiile Oficiului Român pentru Imigrări, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 426 din 26 iunie 2007, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La articolul 2, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 2
    (1) Oficiul este condus de un director general, numit prin ordin al ministrului internelor şi reformei administrative, ajutat de un director general adjunct. Directorul general are calitatea de ordonator secundar de credite."

    2. La articolul 3, alineatele (3) şi (4) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "(3) La nivel teritorial, Oficiul are în componenţă structuri funcţionale, regionale sau judeţene. Şefii unor structuri pot avea calitatea de ordonator terţiar de credite, în condiţiile legii.
(4) Structura organizatorică a aparatului propriu al Oficiului este prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre, iar structurile organizatorice ale structurilor funcţionale, regionale sau judeţene se stabilesc prin ordin al ministrului internelor şi reformei administrative."

    3. La articolul 5 litera a), după punctul 20 se introduce un nou punct, punctul 21, cu următorul cuprins:
    "21. confirmă statutul de rezident al străinilor incluşi pe lista de participanţi prevăzută de art. 110 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 194/2002, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi autenticitatea datelor prezentate în acest document de călătorie."

    4. La articolul 8, litera d) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "d) efectuarea de acte de constatare în vederea informării organelor de urmărire penală, atunci când constată săvârşirea unor infracţiuni în legătură cu regimul străinilor."

    5. Anexa se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.



                    PRIM-MINISTRU
                    CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
                    Contrasemnează:
    ---------------
    p. Ministrul internelor

                    şi reformei administrative,
                    Paul Victor Dobre,
                    secretar de stat
                    Ministrul muncii,
                    familiei şi egalităţii de şanse,
                    Paul Păcuraru
                    p. Ministrul afacerilor externe,
                    Iulian Buga,
                    secretar de stat
                    Ministrul economiei şi finanţelor,
                    Varujan Vosganian

    Bucureşti, 27 februarie 2008.
    Nr. 212.
    ANEXA 1

    (Anexa la Hotărârea Guvernului nr. 639/2007)
    STRUCTURA ORGANIZATORICĂ A APARATULUI PROPRIU
    AL OFICIULUI ROMÂN PENTRU IMIGRĂRI

                                    ┌────────────────┐
     ┌──────────────┐ ┌─────────────┤DIRECTOR GENERAL├──────┐ ┌───────────────┐
     │BIROUL ANALIZA├─┤ └───────┬────────┘ ├──┤ FINANCIAR │
     │INFORMAŢIILOR │ │ │ │ │ │
     └──────────────┘ │ │ │ └───────────────┘
     ┌──────────────┐ │ │ │ ┌──────────────┐
     │ SERVICIUL │ │ │ │ │ BIROUL │
     │ CONTROL ├─┤ │ ├──┤ SCHENGEN │
     └──────────────┘ │ │ │ └──────────────┘
     ┌──────────────┐ │ │ │ ┌───────────────┐
     │ STANDARDE ŞI │ │ │ │ │RELAŢII PUBLICE│
     │ METODOLOGII ├─┘ │ └──┤ŞI COMUNICARE │
     └──────────────┘ │ └───────────────┘
                                            │
                                 ┌──────────┴─────────────┐
                                 │DIRECTOR GENERAL ADJUNCT│
                                 └──────────┬─────────────┘
             ┌───────────────────┬──────────┴─────────┬────────────────┐
             │ │ │ │
    ┌────────┴───────────┐ ┌─────┴────────────┐ ┌─────┴────┐ ┌─────────┴─────┐
    │ DIRECŢIA │ │DIRECŢIA POLITICI │ │DIRECŢIA │ │ DIRECŢIA AZIL │
    │ RESURSE │ │ DE MIGRAŢIE ŞI │ │MIGRAŢIE │ │ ŞI │
    │ │ │ COOPERARE │ │ │ │ INTEGRARE │
    │ │ │ INTERNAŢIONALĂ │ │ │ │ │
    └─────────┬──────────┘ └────────┬─────────┘ └────┬─────┘ └────────┬──────┘
         ┌─┐ │ ┌─┐ │ ┌─┐ │ ┌─┐ │ ┌─┐
         │A├──┼──┤D│ ├──┤H│ ├──┤L│ ├──┤Q│
         └─┘ │ └─┘ │ └─┘ │ └─┘ │ └─┘
         ┌─┐ │ ┌─┐ │ ┌─┐ │ ┌─┐ │ ┌─┐
         │B├──┼──┤E│ ├──┤I│ ├──┤M│ ├──┤R│
         └─┘ │ └─┘ │ └─┘ │ └─┘ │ └─┘
         ┌─┐ │ ┌─┐ │ ┌─┐ │ ┌─┐ │ ┌─┐
         │C├──┼──┤F│ ├──┤J│ ├──┤N│ ├──┤S│
         └─┘ │ └─┘ │ └─┘ │ └─┘ │ └─┘
              │ ┌─┐ │ ┌─┐ │ │ ┌─┐
              └──┤G│ └──┤K│ │ ┌─┐ ├──┤T│
                 └─┘ └─┘ ├──┤O│ │ └─┘
                                                     │ └─┘ │ ┌─┐
                                                     │ ┌─┐ └──┤U│
                                                     └──┤P│ └─┘
                                                        └─┘
        LEGENDA

        -------

        A = SERVICIUL ORGANIZARE, PROTECŢIE SEDII ŞI DISPECERAT
        B = SERVICIUL MANAGEMENT RESURSE UMANE
        C = SERVICIUL JURIDIC
        D = SERVICIUL LOGISTIC
        E = CENTRUL DE COMUNICAŢII ŞI INFORMATICĂ (la nivel de serviciu)
        F = BIROUL DOCUMENTE CLASIFICATE ŞI SECRETARIAT
        G = ARHIVĂ

        H = SECRETARIATUL TEHNIC AL STRATEGIEI NAŢIONALE PRIVIND IMIGRAŢIA
        I = CENTRUL DE CERCETARE ANALIZĂ ŞI PROGNOZĂ (la nivel de serviciu)
        J = SERVICIUL AFACERI EUROPENE ŞI COOPERARE INTERNAŢIONALĂ
        K = SERVICIUL IMPLEMENTARE PROGRAME

        L = SERVICIUL ADMISIE
        M = SERVICIUL ŞEDERE TEMPORARĂ ŞI PERMANENTĂ STATE TERŢE
        N = SERVICIUL RETURNĂRI ŞI ESCORTE
        O = SERVICIUL COMBATEREA ŞEDERII ILEGALE ŞI MĂSURI RESTRICTIVE
        P = BIROUL INREGISTRARE ŞI ACORDARE REZIDENŢĂ PERMANENŢĂ CETĂŢENI UE ŞI SEE

        Q = SERVICIUL INREGISTRARE SOLICITĂRI DE AZIL, VERIFICĂRI ŞI DOCUMENTE
        R = SERVICIUL PROCEDURI ADMINISTRATIVE ŞI JUDICIARE DE AZIL
        S = SERVICIUL DUBLIN ŞI EURODAC
        T = SERVICIUL INTEGRARE, ASISTENŢĂ SOCIALĂ, COORDONARE CENTRE ŞI RELOCARE
        U = BIROUL INFORMAŢII DIN ŢĂRILE DE ORIGINE

    -------------


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016