Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 20 din 23 martie 2015  privind Raportul la Programul de lucru al Comisiei Europene pentru anul 2015 - COM (2014) 910    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 20 din 23 martie 2015 privind Raportul la Programul de lucru al Comisiei Europene pentru anul 2015 - COM (2014) 910

EMITENT: SENATUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 205 din 27 martie 2015

    Având în vedere Raportul Comisiei pentru afaceri europene nr. LXII/100/11 martie 2015,
    în temeiul dispoziţiilor art. 67, art. 148 alin. (2) şi (3) din Constituţia României, republicată, şi ale Protocolului (nr. 1), anexat Tratatului de la Lisabona, de modificare a Tratatului privind Uniunea Europeană şi a Tratatului de instituire a Comunităţii Europene, ratificat prin Legea nr. 13/2008,

    Senatul adoptă prezenta hotărâre.

    ARTICOL UNIC
    (1) Programul de lucru pentru anul 2015 adoptat de Comisia Europeană se axează pe zece paliere: Locuri de muncă, creştere, investiţii, Piaţă unică digitală, Uniunea energiei şi schimbările climatice, Piaţa internă, Uniunea economică şi monetară, Acordul de liber schimb UE-SUA, Justiţie şi drepturi fundamentale, Migraţie, UE ca actor global şi Schimbări democratice.
    (2) Priorităţile din Programul de lucru al Comisiei Europene pentru anul 2015 selectate de comisiile permanente ale Senatului sunt prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

    Această hotărâre a fost adoptată de Senatul României în şedinţa din 23 martie 2015, în conformitate cu prevederile art. 77^1 din Regulamentul Senatului, aprobat prin Hotărârea Senatului nr. 28/2005, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 5 lit. f) şi art. 30 lit. b) din anexa la Regulamentul Senatului, aprobată prin Hotărârea Senatului nr. 28/2005.

                           p. PREŞEDINTELE SENATULUI,
                           CRISTIAN-SORIN DUMITRESCU

    Bucureşti, 23 martie 2015.
    Nr. 20.



    ANEXĂ

                                 NOI INIŢIATIVE


┌───┬──────────────────────┬──────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────┐
│Nr.│ Titlul │ Tipul de iniţiativă │ Descrierea domeniului de aplicare şi a obiectivelor │ Comisii │
├───┴──────────────────────┴──────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────┤
│ Un nou impuls pentru locuri de muncă, creştere şi investiţii │
├───┬──────────────────────┬──────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────┤
│ 1.│Planul de investiţii │Legislativă │Printre acţiunile prin care s-a dat curs acestei iniţiative│Comisia pentru afaceri │
│ │pentru Europa: │ │se numără instituirea Fondului european pentru investiţii │europene │
│ │concretizarea acestei │ │strategice (FEIS), promovarea cooperării cu băncile │Comisia pentru buget, │
│ │iniţiative într-un act│ │naţionale de promovare economică şi îmbunătăţirea accesului│finanţe, activitate │
│ │legislativ │ │IMM-urilor la finanţare. │bancară şi piaţă de │
│ │ │ │ │capital │
│ │ │ │ │Comisia economică, │
│ │ │ │ │industrii şi servicii │
│ │ │ │ │Comisia pentru │
│ │ │ │ │privatizare şi │
│ │ │ │ │administrarea │
│ │ │ │ │activelor statului │
├───┼──────────────────────┼──────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│ 2.│Promovarea integrării │Legislativă/Fără caracter │Pachet de măsuri ce vizează sprijinirea statelor membre în │Comisia pentru afaceri │
│ │pe piaţa forţei de │legislativ │ceea ce priveşte inserţia profesională a şomerilor, în │europene │
│ │muncă şi a capacităţii│ │special a celor pe termen mai lung şi a şomerilor tineri, │Comisia economică, │
│ │de inserţie │ │şi în ceea ce priveşte dezvoltarea unei forţe de muncă │industrii şi servicii │
│ │profesională │ │calificate. Acest pachet va include măsuri de monitorizare │Comisia pentru muncă, │
│ │ │ │a punerii în aplicare a Iniţiativei privind ocuparea forţei│familie şi protecţie │
│ │ │ │de muncă în rândul tinerilor, o propunere de recomandare a │socială │
│ │ │ │Consiliului privind integrarea şomerilor pe termen lung, │ │
│ │ │ │precum şi măsuri de promovare a dezvoltării competenţelor. │ │
├───┼──────────────────────┼──────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│ 3.│Evaluare la jumătatea │Fără caracter legislativ │Îmbunătăţirea şi actualizarea Strategiei Europa 2020, pe │Comisia pentru afaceri │
│ │perioadei a Strategiei│Informare │baza învăţămintelor desprinse din primii patru ani de │europene │
│ │Europa 2020 │ │aplicare a strategiei, şi asigurarea faptului că aceasta │Comisia pentru buget, │
│ │ │ │reprezintă o strategie postcriză eficace pentru creştere │finanţe, activitate │
│ │ │ │economică şi locuri de muncă în Europa. Iniţiativa dă curs │bancară şi piaţă de │
│ │ │ │rezultatelor celei mai recente consultări publice. │capital │
├───┴──────────────────────┴──────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────┤
│ O piaţă unică digitală conectată │
├───┬──────────────────────┬──────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────┤
│ 4.│Pachetul privind piaţa│Legislativă/Fără caracter │Scopul iniţiativei este de a se asigura accesul │Comisia pentru afaceri │
│ │unică digitală │legislativ │transfrontalier al consumatorilor la servicii digitale, de │europene │
│ │ │ │a crea condiţii de concurenţă echitabile pentru │Comisia economică, │
│ │ │ │întreprinderi şi de a institui condiţiile necesare unei │industrii şi servicii │
│ │ │ │economii şi societăţi digitale dinamice. Pachetul va │Comisia pentru sănătate│
│ │ │ │include, printre alte propuneri legislative, modernizarea │publică │
│ │ │ │drepturilor de autor. │ │
├───┴──────────────────────┴──────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────┤
│ O uniune energetică rezilientă, însoţită de o politică în domeniul schimbărilor climatice orientată spre viitor │
├───┬──────────────────────┬──────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────┤
│ 5.│Cadru strategic pentru│Fără caracter legislativ/ │Cadrul strategic se va axa pe: securitatea aprovizionării │Comisia pentru afaceri │
│ │uniunea energetică │Legislativă │cu energie; integrarea pieţelor naţionale ale energiei; │europene │
│ │ │ │reducerea cererii de energie la nivel european; │Comisia economică, │
│ │ │ │decarbonizarea mixului energetic şi promovarea cercetării │industrii şi servicii │
│ │ │ │şi a inovării în domeniul energiei. Iniţiativa va include │Comisia pentru │
│ │ │ │revizuirea schemei UE de comercializare a certificatelor de│privatizare şi │
│ │ │ │emisii, ca parte a cadrului legislativ pentru perioada de │administrarea activelor│
│ │ │ │după 2020. │statului │
│ │ │ │ │Comisia pentru mediu │
├───┼──────────────────────┼──────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│ 6.│Comunicare privind │Fără caracter legislativ │Obiectivul iniţiativei este de a defini viziunea şi │Comisia pentru afaceri │
│ │drumul către Paris - │ │aşteptările UE, de a le explica partenerilor săi ambiţia sa│europene │
│ │răspunsul multilateral│ │în contextul acordului din 2015 şi de a stabili contribuţia│Comisia pentru mediu │
│ │la schimbările │ │UE în urma concluziilor Consiliului European din 24 │ │
│ │climatice │ │octombrie 2014. │ │
├───┴──────────────────────┴──────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────┤
│ O piaţă internă mai profundă şi mai echitabilă, cu o bază industrială consolidată │
├───┬──────────────────────┬──────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────┤
│ 7.│Strategia privind │Legislativă/Fără caracter │Strategia vizează elaborarea unei abordări noi şi integrate│Comisia pentru afaceri │
│ │piaţa internă în │legislativ │privind piaţa unică prin care să se realizeze o integrare │europene │
│ │materie de bunuri şi │ │suplimentară şi să se îmbunătăţească recunoaşterea │Comisia economică, │
│ │servicii │ │reciprocă şi standardizarea în sectoare ale serviciilor şi │industrii şi servicii │
│ │ │ │industriale esenţiale în care potenţialul economic este cel│Comisia pentru │
│ │ │ │mai mare, precum serviciile pentru întreprinderi, │privatizare şi │
│ │ │ │construcţiile, comerţul cu amănuntul, profesiile │administrarea activelor│
│ │ │ │reglementate, sistemele avansate de fabricaţie şi │statului │
│ │ │ │furnizarea combinată de servicii/bunuri. Se va acorda o │ │
│ │ │ │atenţie specială IMM-urilor. │ │
├───┼──────────────────────┼──────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│ 8.│Pachetul privind │Legislativă/Fără caracter │Pachetul are drept obiectiv sprijinirea mobilităţii forţei │Comisia pentru afaceri │
│ │mobilitatea forţei de │legislativ │de muncă şi combaterea abuzurilor prin intermediul unei mai│europene │
│ │muncă │ │bune coordonări a sistemelor de asigurări sociale, │Comisia pentru muncă, │
│ │ │ │revizuirea clar direcţionată a Directivei privind detaşarea│familie şi protecţie │
│ │ │ │lucrătorilor şi consolidarea EURES. │socială │
│ │ │ │ │Comisia românilor de │
│ │ │ │ │pretutindeni │
├───┼──────────────────────┼──────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│ 9.│Uniunea pieţelor de │Legislativă/Fără caracter │Plan de acţiune ce vizează îmbunătăţirea finanţării │Comisia pentru afaceri │
│ │capital │legislativ │economiei prin instrumente de finanţare bazate pe piaţă mai│europene │
│ │ │ │eficiente, inclusiv prin întreprinderea de măsuri în │Comisia pentru buget, │
│ │ │ │vederea elaborării unui cadru de securitizare de înaltă │finanţe, activitate │
│ │ │ │calitate. │bancară şi piaţă de │
│ │ │ │ │capital │
│ │ │ │ │Comisia economică, │
│ │ │ │ │industrii şi servicii │
├───┼──────────────────────┼──────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│10.│Cadru pentru rezoluţia│Legislativă │Propunere de creare a unui cadru european pentru redresarea│Comisia pentru afaceri │
│ │instituţiilor │ │şi rezoluţia instituţiilor financiare importante din punct │europene │
│ │financiare nebancare │ │de vedere sistemic, precum casele de compensare a │Comisia pentru buget, │
│ │ │ │contrapartidelor centrale │finanţe, │
│ │ │ │ │activitate bancară şi │
│ │ │ │ │piaţă de capital │
├───┼──────────────────────┼──────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│11.│Pachetul privind │Legislativă/Fără caracter │Pachetul va include o comunicare care va identifica │Comisia pentru afaceri │
│ │aviaţia │legislativ │provocările şi măsurile necesare pentru îmbunătăţirea │europene │
│ │ │ │competitivităţii sectorului aviaţiei al UE şi revizuirea │ │
│ │ │ │Regulamentului 216/2008 privind AESA. │ │
├───┴──────────────────────┴──────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────┤
│ O uniune economică şi monetară mai profundă şi mai echitabilă │
├───┬──────────────────────┬──────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────┤
│12.│Pachetul privind │Legislativă/Fără caracter │Pachetul va ţine seama de revizuirea celor mai recente │Comisia pentru afaceri │
│ │aprofundarea uniunii │legislativ │măsuri în materie de guvernanţă economică ("pachetul │europene │
│ │economice şi monetare │ │privind guvernanţa economică" şi "pachetul privind │Comisia pentru buget, │
│ │ │ │supravegherea şi monitorizarea bugetare"), va oferi │finanţe, activitate │
│ │ │ │stimulente pentru efectuarea de reforme structurale şi va │bancară şi piaţă de │
│ │ │ │aborda reprezentarea externă a uniunii economice şi │capital │
│ │ │ │monetare. │Comisia economică, │
│ │ │ │ │industrii şi servicii │
├───┼──────────────────────┼──────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│13.│Propunere de directivă│Legislativă │Propunerea va asigura schimbul de informaţii relevante │Comisia pentru afaceri │
│ │prin care să se │ │între autorităţile fiscale din diferite state membre cu │europene │
│ │prevadă │ │privire la interpretări efectuate în prealabil sau la │Comisia economică, │
│ │obligativitatea │ │aplicări ale dispoziţiilor legale ce vizează un │industrii şi servicii │
│ │schimbului de │ │contribuabil aflat în situaţii transfrontaliere. │Comisia pentru │
│ │informaţii în ceea ce │ │ │administraţie publică │
│ │priveşte hotărârile │ │ │şi organizarea │
│ │transfrontaliere │ │ │teritoriului │
├───┼──────────────────────┼──────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│14.│Plan de acţiune │Fără caracter legislativ │Planul de acţiune include, pe baza activităţii întreprinse │Comisia pentru afaceri │
│ │privind eforturile de │ │la nivelul OCDE şi G20 privind erodarea bazei fiscale şi │europene │
│ │combatere a evaziunii │ │transferul profitului, măsuri la nivelul UE prin care să se│Comisia juridică, de │
│ │şi a fraudei fiscale, │ │treacă la un sistem în care ţara în care se obţin │numiri, disciplină, │
│ │inclusiv o comunicare │ │profiturile să fie şi ţara de impozitare, inclusiv în │imunităţi şi validări │
│ │privind o nouă │ │economia digitală. Comunicarea va viza stabilizarea bazei │Comisia pentru buget, │
│ │abordare în materie de│ │fiscale a societăţilor în UE, pentru a crea un mediu fiscal│finanţe, activitate │
│ │impozitare a │ │echitabil, inclusiv relansarea acţiunilor privind crearea │bancară şi piaţă de │
│ │societăţilor │ │unei baze fiscale consolidate comune a societăţilor. │capital │
│ │comerciale în cadrul │ │ │Comisia economică, │
│ │pieţei unice în lumina│ │ │industrii şi servicii │
│ │evoluţiilor pe plan │ │ │ │
│ │mondial │ │ │ │
├───┴──────────────────────┴──────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────┤
│ Comerţ: un acord de liber schimb rezonabil şi echilibrat cu SUA │
├───┬──────────────────────┬──────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────┤
│15.│O strategie în materie│Fără caracter legislativ │Revizuire cuprinzătoare a strategiei comerciale a UE, în │Comisia pentru afaceri │
│ │de comerţ şi │Informare │special a contribuţiei acesteia la crearea de locuri de │europene │
│ │investiţii care să │ │muncă, la creştere economică şi la investiţii. Revizuirea │Comisia economică, │
│ │promoveze crearea de │ │va aborda toate aspectele politicii comerciale, inclusiv │industrii şi servicii │
│ │locuri de muncă şi │ │negocierile bilaterale, plurilaterale şi multilaterale, │ │
│ │creşterea economică │ │precum şi măsurile autonome. Aceasta va include orientări │ │
│ │ │ │de politică în toate aceste domenii pentru următorii 5 ani.│ │
├───┴──────────────────────┴──────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────┤
│ Un spaţiu al justiţiei şi al drepturilor fundamentale bazat pe încredere reciprocă │
├───┬──────────────────────┬──────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────┤
│16.│Propuneri de │Legislativă │Propuneri prin care să se permită semnarea, încheierea şi │Comisia pentru afaceri │
│ │finalizare a aderării │ │punerea în aplicare a acordului de aderare, în lumina │europene │
│ │UE la Convenţia │ │viitoarei orientări din partea Curţii. │Comisia juridică, de │
│ │europeană a │ │ │numiri, disciplină, │
│ │drepturilor omului │ │ │imunităţi şi validări │
├───┼──────────────────────┼──────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│17.│Agenda europeană │Fără caracter legislativ │Comunicarea va propune crearea unei agende europene privind│Comisia pentru afaceri │
│ │privind securitatea │Informare │securitatea pentru perioada 2015-2020 prin revizuirea │europene │
│ │ │ │acţiunilor în curs şi identificarea de noi acţiuni, ţinând │Comisia juridică, de │
│ │ │ │cont de ameninţările emergente. │numiri, disciplină, │
│ │ │ │ │imunităţi şi validări │
├───┴──────────────────────┴──────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────┤
│ Către o nouă politică în domeniul migraţiei │
├───┬──────────────────────┬──────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────┤
│18.│Agenda europeană a │Legislativă/Fără caracter │Obiectivul iniţiativei este de a elabora o nouă abordare │Comisia pentru afaceri │
│ │migraţiei │legislativ │privind migraţia legală prin care UE să devină o destinaţie│europene │
│ │ │ │atractivă pentru persoanele talentate şi care deţin │Comisia pentru │
│ │ │ │competenţe şi prin care să se îmbunătăţească gestionarea │administraţie publică │
│ │ │ │migraţiei prin intensificarea cooperării cu ţările terţe, │Comisia pentru muncă, │
│ │ │ │promovarea împărţirii sarcinilor şi solidaritate şi │familie şi protecţie │
│ │ │ │combaterea migraţiei neregulamentare şi a traficului ilegal│socială │
│ │ │ │de migranţi. Agenda include revizuirea Directivei privind │Comisia pentru │
│ │ │ │cartea albastră, permisul de muncă valabil la nivelul │egalitate de şanse │
│ │ │ │întregii UE pentru lucrătorii cu înaltă calificare. │ │
├───┴──────────────────────┴──────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────┤
│ Un actor mai puternic pe plan mondial │
├───┬──────────────────────┬──────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────┤
│19.│Comunicare privind │Fără caracter legislativ │Comunicarea comună a Înaltului Reprezentant şi a Comisiei │Comisia pentru afaceri │
│ │politica europeană de │Informare │va prezenta rezultatele politicii europene de vecinătate │europene │
│ │vecinătate │ │(PEV) în vederea formulării de noi orientări de politică în│ │
│ │ │ │urma unei consultări lansate odată cu pachetul anual │ │
│ │ │ │privind PEV. │ │
├───┼──────────────────────┼──────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│20.│Comunicare privind │Fără caracter legislativ │Comunicarea vizează stabilirea poziţiei comune a UE cu │Comisia pentru afaceri │
│ │obiectivele de │Informare │privire la parteneriatul global creat pentru a atinge │europene │
│ │dezvoltare durabilă │ │obiectivele de dezvoltare durabilă. Aceasta va viza atât │Comisia pentru buget, │
│ │post-2015 │ │punerea în aplicare financiară, cât şi cea nefinanciară, │finanţe, activitate │
│ │ │ │finanţarea internă/ internaţională şi publică/privată, │bancară şi piaţă de │
│ │ │ │diferitele tipuri de parteneriate, precum şi monitorizarea,│capital │
│ │ │ │ │Comisia economică, │
│ │ │ │dispoziţiile în materie de răspundere şi revizuirea. │industrii şi servicii │
│ │ │ │ │Comisia pentru │
│ │ │ │ │agricultură, │
│ │ │ │ │silvicultură şi │
│ │ │ │ │dezvoltare rurală │
│ │ │ │ │Comisia pentru mediu │
├───┴──────────────────────┴──────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────┤
│ O Uniune a schimbărilor democratice │
├───┬──────────────────────┬──────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────┤
│21.│Propunere de acord │Fără caracter legislativ │Propunere de actualizare şi de consolidare a înţelegerii │Comisia pentru afaceri │
│ │interinstituţional │ │comune cu Parlamentul European şi cu Consiliul cu privire │europene │
│ │privind o mai bună │ │la o mai bună legiferare │Comisia juridică, de │
│ │legiferare │ │ │numiri, disciplină, │
│ │ │ │ │imunităţi şi validări │
│ │ │ │ │Comisia pentru │
│ │ │ │ │administraţie publică │
├───┼──────────────────────┼──────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│22.│Propunere de acord │Fără caracter legislativ │Propunerea de acord interinstituţional cu Parlamentul │Comisia pentru afaceri │
│ │interinstituţional │ │European şi cu Consiliul va promova deschiderea şi │europene │
│ │privind un registru │ │răspunderea prin stabilirea obligativităţii înregistrării │Comisia juridică, de │
│ │obligatoriu în materie│ │în registrul de transparenţă a tuturor reprezentanţilor │numiri, disciplină, │
│ │de transparenţă │ │grupurilor de interese care doresc să influenţeze procesul │imunităţi şi validări │
│ │ │ │decizional în oricare dintre cele trei instituţii. │Comisia pentru │
│ │ │ │ │administraţie publică │
│ │ │ │ │şi organizarea │
│ │ │ │ │teritoriului │
├───┼──────────────────────┼──────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│23.│Revizuirea procesului │Legislativă │Revizuirea va examina modul în care ar putea fi modificate │Comisia pentru afaceri │
│ │decizional în materie │ │normele pentru a asigura mai bine faptul că opinia │europene │
│ │de OMG-uri │ │exprimată de o majoritate a statelor membre este luată în │Comisia juridică, de │
│ │ │ │considerare. │numiri, disciplină, │
│ │ │ │ │imunităţi şi validări │
│ │ │ │ │Comisia pentru │
│ │ │ │ │agricultură, │
│ │ │ │ │silvicultură şi │
│ │ │ │ │dezvoltare rurală │
│ │ │ │ │Comisia pentru sănătate│
│ │ │ │ │publică │
└───┴──────────────────────┴──────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────┘


                                  -----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016