Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 19 din 7 martie 2017  privind aprobarea structurii organizatorice şi a statului de funcţii ale Centrului Internaţional de Conferinţe    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 19 din 7 martie 2017 privind aprobarea structurii organizatorice şi a statului de funcţii ale Centrului Internaţional de Conferinţe

EMITENT: CAMERA DEPUTAŢILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 169 din 8 martie 2017

    În temeiul prevederilor art. 67 din Constituţia României, republicată, precum şi ale art. 32 alin. (1) lit. n) şi ale art. 85 din Regulamentul Camerei Deputaţilor, aprobat prin Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 8/1994, republicat,
    având în vedere avizul favorabil al Biroului permanent,

    Camera Deputaţilor adoptă prezenta hotărâre.

    ART. 1
    (1) Se aprobă structura organizatorică a Centrului Internaţional de Conferinţe, prevăzută în anexa nr. 1.
    (2) Se aprobă statul de funcţii al Centrului Internaţional de Conferinţe, prevăzut în anexa nr. 2.
    ART. 2
    (1) În urma evaluării posturilor şi în raport cu modificările intervenite în structura Centrului Internaţional de Conferinţe prin efectul intrării în vigoare a prezentei hotărâri, secretarul general va proceda la reîncadrarea personalului existent, în limita numărului de posturi aprobat, ţinându-se seama de competenţa profesională reflectată în rezultatele obţinute până la data reîncadrării, precum şi de nivelul de pregătire al fiecăruia.
    (2) Persoanele care au deţinut funcţii de conducere care nu se mai regăsesc în noua organigramă ca urmare a desfiinţării sau comasării anumitor direcţii/compartimente vor fi reîncadrate pe funcţii de execuţie, prin transformarea postului de conducere în post de execuţie.
    (3) Reîncadrarea personalului promovat temporar se va face în funcţia de bază de pe care a fost promovat, urmând ca, după reîncadrare, să poată fi reluată procedura promovării temporare.
    (4) Personalul suspendat din funcţie la momentul reîncadrării va fi reîncadrat pe aceeaşi funcţie numai cu acordul scris al acestuia. Lipsa scrisă a acordului în termen de 15 zile de la anunţul de reîncadrare se consideră acord tacit de reîncadrare. În cazul refuzului privind reîncadrarea se aplică prevederile legale în vigoare.
    (5) Reîncadrările prevăzute la alin. (2)-(4) nu afectează continuitatea activităţii personalului reîncadrat.
    ART. 3
    (1) Regulamentul de organizare şi funcţionare a Centrului Internaţional de Conferinţe va fi aprobat de către Biroul permanent al Camerei Deputaţilor în termen de 10 zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.
    (2) Până la aprobarea regulamentului prevăzut la alin. (1), secretarul general al Camerei Deputaţilor va stabili prin ordin atribuţiile fiecărei direcţii şi fiecărui compartiment din cadrul Centrului Internaţional de Conferinţe, conform noii structuri organizatorice.
    ART. 4
    Prezenta hotărâre intră în vigoare la data de 8 martie 2017.
    ART. 5
    Anexele nr. 1 şi nr. 2*) fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
──────────
    *) Anexa nr. 2 se comunică numai instituţiilor interesate.
──────────

    ART. 6
    Anexa la Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 21/2013 privind structura organizatorică a serviciilor Camerei Deputaţilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 365 din 19 iunie 2013, şi anexa la Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 23/2013 pentru aprobarea statului de funcţii al serviciilor Camerei Deputaţilor pe anul 2013, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 386 din 28 iunie 2013, se modifică în mod corespunzător.

    Această hotărâre a fost adoptată de Camera Deputaţilor în şedinţa din 7 martie 2017, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicată.

                    p. PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR,
                           PETRU GABRIEL VLASE

    Bucureşti, 7 martie 2017.
    Nr. 19.

    ANEXA 1

                         STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
                  a Centrului Internaţional de Conferinţe

                         ┌─────────────────────┐
                         │CENTRUL INTERNAŢIONAL│
                         │ DE CONFERINŢE │
                         └───────────┬─────────┘
                      ┌──────────────┴───────────────┐
              ┌───────┴───────┐ ┌───────────┴───────────┐
              │ Direcţia │ │ Direcţia organizare │
            ┌─┤ alimentaţie │ │ evenimente ├─┐
            │ └───────────────┘ └───────────────────────┘ │
            │ ┌───────────────┐ ┌───────────────────────┐ │
            ├─┤Compartimentul │ ┌─┤ Serviciul ├─┤
            │ │aprovizionare │ │ │ contractare-prestaţii │ │
            │ └───────────────┘ │ └───────────────────────┘ │
            │ ┌───────────────┐ │ ┌───────────────────────┐ │
            ├─┤Compartimentul │ ├─┤ Compartimentul │ │
            │ │bucătărie- │ │ │ contractare │ │
            │ │cofetărie │ │ │ │ │
            │ └───────────────┘ │ └───────────────────────┘ │
            │ ┌───────────────┐ │ ┌───────────────────────┐ │
            └─┤Compartimentul │ └─┤ Compartimentul │ │
              │catering │ │ prestaţii │ │
              └───────────────┘ └───────────────────────┘ │
                                         ┌───────────────────────┐ │
                                       ┌─┤ Serviciul ├─┘
                                       │ │ vizite-expoziţii │
                                       │ └───────────────────────┘
                                       │ ┌───────────────────────┐
                                       ├─┤ Compartimentul │
                                       │ │ vizite │
                                       │ └───────────────────────┘
                                       │ ┌───────────────────────┐
                                       └─┤ Compartimentul │
                                         │ expoziţii │
                                         └───────────────────────┘


                             -----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016