Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 138 din 18 iunie 2024  pentru modificarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Şcolii Naţionale de Grefieri, aprobat prin Hotărârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 183/2007     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 138 din 18 iunie 2024 pentru modificarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Şcolii Naţionale de Grefieri, aprobat prin Hotărârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 183/2007

EMITENT: Consiliul Superior al Magistraturii
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 593 din 26 iunie 2024
    În temeiul dispoziţiilor art. 133 alin. (5) şi (7) din Constituţia României, republicată, ale art. 23 alin. (1) şi art. 39 alin. (1) din Legea nr. 305/2022 privind Consiliul Superior al Magistraturii,
    având în vedere dispoziţiile art. 17 din Legea nr. 567/2004 privind statutul personalului auxiliar de specialitate al instanţelor judecătoreşti şi al parchetelor de pe lângă acestea şi al personalului care funcţionează în cadrul Institutului Naţional de Expertize Criminalistice, cu modificările şi completările ulterioare, cu unanimitatea voturilor membrilor prezenţi,
    Plenul Consiliului Superior al Magistraturii hotărăşte:
    ART. I
    Regulamentul de organizare şi funcţionare al Şcolii Naţionale de Grefieri, aprobat prin Hotărârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 183/2007, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 257 din 17 aprilie 2007, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică după cum urmează:
    1. Articolul 60 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 60
    (1) În cadrul Departamentului economico-financiar şi administrativ funcţionează:
    a) Compartimentul financiar-contabil, salarizare şi buget;
    b) Compartimentul achiziţii publice şi patrimoniu;
    c) Serviciul resurse umane şi suport integrat.
    (2) În cadrul Serviciului resurse umane şi suport integrat funcţionează:
    a) Compartimentul resurse umane, juridic şi IT;
    b) Compartimentul secretariat şi administrativ."

    2. La articolul 61, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 61
    (1) Compartimentul financiar-contabil, salarizare şi buget are următoarele atribuţii principale:
    a) fundamentează, pe baza propunerilor compartimentelor, necesarul anual de credite, elaborează proiectul de buget şi asigură înaintarea lui spre aprobare;
    b) propune repartizarea indicatorilor financiari şi urmăreşte realizarea lor pe capitole bugetare şi pe categorii de cheltuieli, conform legii;
    c) urmăreşte angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor de personal şi a altor cheltuieli, potrivit legii;
    d) realizează alături de Serviciul resurse umane şi suport integrat aplicarea legislaţiei în domeniul drepturilor de personal, încadrările şi modificările de personal etc.;
    e) calculează drepturile de personal, salarii, indemnizaţii, concedii de odihnă şi alte drepturi;
    f) realizează şi efectuează plata în termenele legale a drepturilor de personal, a obligaţiilor faţă de bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat, fondul de pensii, fondul pentru şomaj şi fondul asigurărilor de sănătate;
    g) asigură întocmirea şi depunerea Declaraţiei privind obligaţiile de plată, a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate;
    h) întocmeşte declaraţia informatică privind impozitul reţinut la sursă şi câştigurile/pierderile realizate pe beneficiari de venit;
    i) întocmeşte dările de seamă statistice lunare privind indicatorii de muncă şi salarii pentru Şcoală şi asigură transmiterea acestora, conform legii;
    j) realizează aplicarea dispoziţiilor legale privind calculul şi plata sumelor rezultate din hotărâri judecătoreşti şi realizează actualizarea acestora;
    k) întocmeşte lunar situaţiile privind monitorizarea cheltuielilor de personal, precum şi alte situaţii prevăzute de lege şi asigură transmiterea acestora în termenele legale;
    l) organizează şi răspunde de efectuarea lucrărilor de planificare financiară, întocmirea lucrărilor privitoare la veniturile şi cheltuielile Şcolii, planul de casă, cerute de Consiliul Superior al Magistraturii sau, după caz, de Ministerul Finanţelor;
    m) calculează, conform dispoziţiilor legale, cheltuielile de şcolarizare ce urmează a fi recuperate în situaţia absolvenţilor care nu respectă obligaţia rămânerii în sistemul justiţiei pentru o perioadă de 5 ani, nu promovează examenul de absolvire ori pierd calitatea de cursant din motive imputabile;
    n) organizează activitatea casieriei în conformitate cu prevederile legale, ia măsuri pentru efectuarea tuturor plăţilor în numerar, precum şi pentru efectuarea operaţiunilor curente cu Direcţia de Trezorerie şi Contabilitate Publică a Municipiului Bucureşti şi cu unitatea bancară competentă pentru operaţiuni de plăţi externe;
    o) organizează şi efectuează operaţiunile prevăzute de lege privind evidenţa contabilă a patrimoniului aflat în gestiunea responsabilului de bunuri din cadrul Şcolii;
    p) asigură evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale;
    q) verifică documentele financiare primite şi întocmeşte notele contabile pentru operaţiunile economico-financiare din activitatea Şcolii;
    r) ţine evidenţa contabilă a consumurilor de materiale pentru activitatea Şcolii, pe baza evidenţei tehnico-operative;
    s) întocmeşte lunar balanţa operaţiunilor contabile;
    ş) ţine evidenţa foilor de parcurs zilnice şi răspunde de întocmirea, potrivit dispoziţiilor legale, a FAZ-urilor;
    t) întocmeşte lunar calculul consumului de combustibil auto, realizează verificarea şi înregistrarea în evidenţa contabilă;
    ţ) exercită, potrivit legii, activitatea de control financiar preventiv propriu."

    3. Articolul 63 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 63
    (1) Serviciul resurse umane şi suport integrat, prin Compartimentul resurse umane, juridic şi IT, are următoarele atribuţii principale:
    a) elaborează proiectul de stat de funcţii şi proiectul de stat de personal şi asigură actualizarea acestora;
    b) redactează şi fundamentează propunerile de suplimentare a numărului de posturi, de transformare sau modificare a nivelurilor acestora;
    c) răspunde de respectarea condiţiilor cerute de lege pentru încadrarea personalului Şcolii;
    d) formulează şi argumentează puncte de vedere cu privire la drepturi de personal sau alte solicitări din partea angajaţilor Şcolii ori a unor instituţii;
    e) gestionează dosarele profesionale ale angajaţilor Şcolii şi asigură confidenţialitatea acestora;
    f) elaborează fişele postului, fişele şi rapoartele de evaluare pentru personalul încadrat;
    g) elaborează şi redactează deciziile de încadrare, evaluare, promovare şi încetare a raporturilor de muncă ale personalului şi alte tipuri de decizii; elaborează şi redactează contractele individuale de muncă şi răspunde de efectuarea operaţiunilor necesare în registrul general de evidenţă a salariaţilor;
    h) redactează contractele de instruire ale cursanţilor, elaborează şi ţine evidenţa atestatelor ce se eliberează absolvenţilor Şcolii şi păstrează dosarele cursanţilor;
    i) participă la fundamentarea propunerilor de modificare şi completare a Regulamentului de organizare şi funcţionare;
    j) îndeplineşte atribuţiile referitoare la organizarea concursurilor privind selectarea şi recrutarea personalului contractual şi a funcţionarilor publici, precum şi a altor tipuri de concursuri/examene;
    k) realizează punerea în aplicare a dispoziţiilor legale privind protecţia muncii, securitatea şi sănătatea în muncă;
    l) organizează, alături de Departamentul de formare a formatorilor, programele de perfecţionare profesională ce trebuie urmate de angajaţi în vederea eficientizării activităţii acestora şi urmăreşte derularea lor;
    m) realizează, prin consilierul juridic, aplicarea dispoziţiilor legale privind verificarea şi avizarea tuturor documentelor ce implică angajarea răspunderii Şcolii, precum şi orice măsură care priveşte drepturile şi obligaţiile ordonatorului, inclusiv a actelor privind recuperarea cheltuielilor de şcolarizare, în situaţia absolvenţilor care nu respectă obligaţia rămânerii în sistemul justiţiei pentru o perioadă de 5 ani şi a cursanţilor care nu promovează examenul de absolvire ori pierd calitatea de cursant din motive imputabile;
    n) prin consilierul juridic, sub directa coordonare a directorului, realizează întocmirea şi susţinerea acţiunilor judiciare, a căilor de atac şi a altor acte procedurale, a corespondenţei privind recuperarea debitelor din titluri executorii;
    o) realizează aplicarea şi actualizarea documentelor strategice privind informatizarea Şcolii;
    p) realizează actualizarea permanentă a informaţiilor de pe pagina de internet a Şcolii;
    q) realizează gestionarea structurii intranet a Şcolii;
    r) realizează actualizarea permanentă a platformei de formare a Şcolii;
    s) răspunde de buna funcţionare a dotărilor hardware şi software ale Şcolii.
    (2) Serviciul resurse umane şi suport integrat, prin Compartimentul secretariat şi administrativ, are următoarele atribuţii principale:
    a) înregistrează corespondenţa şi o repartizează, pe baza rezoluţiei conducerii, către departamentele şi compartimentele Şcolii;
    b) asigură secretariatul Consiliului de conducere;
    c) realizează arhivarea documentelor, conform nomenclatorului, inclusiv pentru Consiliul de conducere, şi răspunde de păstrarea şi conservarea acestora;
    d) realizează activitatea administrativ-gospodărească a Şcolii, asigurând buna întreţinere a imobilelor, instalaţiilor, mobilierului şi a celorlalte obiecte de inventar;
    e) face propuneri pentru buget referitoare la cheltuielile de întreţinere, cheltuieli materiale şi de capital, după caz;
    f) administrează întregul patrimoniu al Şcolii Naţionale de Grefieri;
    g) urmăreşte executarea în bune condiţii a contractelor de întreţinere a imobilului şi a curăţeniei;
    h) asigură transportul de persoane şi bunuri, întreţinerea şi exploatarea în condiţii bune şi de siguranţă a autoturismelor din dotarea Şcolii;
    i) verifică, lunar sau ori de câte ori este cazul, stocul de carburanţi pentru fiecare autoturism, consemnând stocul existent;
    j) răspunde de buna funcţionare a instalaţiei termice ce deserveşte imobilul în care funcţionează Şcoala Naţională de Grefieri, în ce priveşte asigurarea agentului termic şi a apei calde menajere;
    k) supraveghează şi intervine cu promptitudine, prin acţiuni specifice şi în limitele de competenţă, asupra cauzelor care pot produce funcţionarea anormală sau avarii ale centralei termice sau instalaţiilor;
    l) realizează activităţi privind accesul în instituţie al persoanelor pe baza verificării legitimaţiilor şi asigură paza clădirii.
    (3) Serviciul îndeplineşte orice alte atribuţii din dispoziţia conducerii Şcolii, în condiţiile legii."

    4. Articolul 64 se abrogă.


    ART. II
    Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Preşedintele Consiliului Superior al Magistraturii,
                    judecător Denisa-Angelica Stănişor

    Bucureşti, 18 iunie 2024.
    Nr. 138.

    ------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016