Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 1.518 din 27 noiembrie 2024  privind organizarea, funcţionarea şi atribuţiile Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 1.518 din 27 noiembrie 2024 privind organizarea, funcţionarea şi atribuţiile Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1190 din 29 noiembrie 2024
    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 2 alin. (3) din Legea nr. 145/2019 privind statutul poliţiştilor de penitenciare, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi al art. 10 alin. (2) şi art. 11 alin. (2) din Legea nr. 254/2013 privind executarea pedepselor şi a măsurilor privative de libertate dispuse de organele judiciare în cursul procesului penal, cu modificările şi completările ulterioare,
    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 1
    (1) Administraţia Naţională a Penitenciarelor este instituţie publică de interes naţional, cu personalitate juridică, în subordinea Ministerului Justiţiei, cu sediul în Bucureşti, strada Maria Ghiculeasa nr. 47, sectorul 2.
    (2) Administraţia Naţională a Penitenciarelor şi unităţile subordonate sunt instituţii ale administraţiei publice centrale de specialitate, fac parte din instituţiile publice de apărare, ordine publică şi securitate naţională ale statului şi constituie sistemul administraţiei penitenciare, denumit în continuare poliţia penitenciară.
    (3) Activitatea poliţiei penitenciare constituie serviciu public specializat şi se realizează în interesul comunităţii, precum şi în sprijinul instituţiilor statului, pe baza şi în executarea legii.
    (4) Administraţia Naţională a Penitenciarelor şi unităţile subordonate pot fi furnizori de servicii sociale, în condiţiile legii.
    (5) Personalul din sistemul administraţiei penitenciare este constituit din poliţişti de penitenciare, funcţionari publici şi personal contractual.
    (6) Finanţarea sistemului administraţiei penitenciare se asigură potrivit legii.
    (7) Drapelul distinctiv şi însemnul heraldic ale Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, precum şi normele metodologice privind modul de utilizare a acestora în sistemul administraţiei penitenciare se aprobă prin ordin al ministrului justiţiei.
    (8) Unităţile subordonate Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor îşi pot stabili însemne heraldice, care se aprobă prin ordin al ministrului justiţiei, la propunerea conducătorilor acestora. Normele metodologice privind utilizarea însemnelor heraldice ale unităţilor subordonate Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor se aprobă prin ordin al ministrului justiţiei, la propunerea Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor.
    (9) Sistemul de distincţii şi însemne specifice poliţiei penitenciare, respectiv emblemele, insignele onorifice, plachetele onorifice şi denumirile onorifice utilizate în poliţia penitenciară, precum şi normele metodologice privind descrierea, acordarea, purtarea şi utilizarea acestora în sistemul administraţiei penitenciare se aprobă prin ordin al ministrului justiţiei.

    ART. 2
    (1) Activitatea Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor se desfăşoară în conformitate cu prevederile Constituţiei României, republicată, ale Declaraţiei Universale a Drepturilor Omului, ale Cartei drepturilor fundamentale a Uniunii Europene, ale Convenţiei europene pentru apărarea drepturilor omului şi a libertăţilor fundamentale şi ale protocoalelor adiţionale, cu recomandările Consiliului Europei cu privire la tratamentul deţinuţilor, cu dispoziţiile Legii nr. 145/2019 privind statutul poliţiştilor de penitenciare, cu modificările şi completările ulterioare, ale Legii nr. 51/1991 privind securitatea naţională a României, republicată, cu completările ulterioare, ale Legii nr. 254/2013 privind executarea pedepselor şi a măsurilor privative de libertate dispuse de organele judiciare în cursul procesului penal, cu modificările şi completările ulterioare.
    (2) Administraţia Naţională a Penitenciarelor aplică strategia Guvernului României în ceea ce priveşte executarea pedepselor şi a măsurilor privative de libertate pronunţate de instanţele judecătoreşti.
    (3) Administraţia Naţională a Penitenciarelor contribuie la asigurarea apărării, ordinii publice şi securităţii naţionale prin organizarea pazei, escortării, însoţirii, supravegherii şi aplicării regimului de executare a pedepselor şi măsurilor privative de libertate care se execută în secţiile speciale de arestare preventivă şi în centrele de arestare preventivă, prin organizarea activităţilor de reintegrare socială a deţinuţilor, persoanelor internate şi arestate preventiv, precum şi prin activităţi de prevenire a criminalităţii şi terorismului în mediul penitenciar, desfăşurate potrivit legii.

    ART. 3
    Activitatea Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi a unităţilor din subordine este coordonată de către ministrul justiţiei.

    ART. 4
    (1) Pentru asigurarea funcţionării Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi unităţilor din subordinea acesteia, ministrul justiţiei, la propunerea directorului general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, cu consultarea sau la iniţiativa directorilor unităţilor subordonate, aprobă, prin ordin, statele de organizare, organigramele, precum şi tabelele de înzestrare cu armament, muniţie, mijloace tehnice şi materiale necesare Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi unităţilor subordonate.
    (2) Normele de înzestrare cu armament, muniţie, mijloace tehnice şi materiale necesare Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi unităţilor subordonate se aprobă prin ordin al ministrului justiţiei.

    ART. 5
    Standardele de personal pe domenii de activitate şi categorii de unităţi penitenciare se aprobă prin ordin al directorului general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor.

    CAP. II
    Atribuţiile Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor
    ART. 6
    (1) În realizarea obiectivelor din domeniul său de activitate, Administraţia Naţională a Penitenciarelor exercită următoarele atribuţii:
    a) organizează, coordonează, îndrumă, evaluează şi controlează, în unităţile din subordinea sa, activităţile referitoare la modul de executare a pedepselor şi măsurilor privative de libertate pronunţate de instanţele judecătoreşti, în conformitate cu legislaţia în vigoare;
    b) organizează, coordonează, îndrumă, evaluează şi controlează asigurarea pazei, escortării, însoţirii şi supravegherii persoanelor private de libertate aflate în unităţile din subordinea sa, inclusiv cu ocazia misiunilor de prezentare a acestora în faţa organelor judiciare, pe timpul transferului între locurile de deţinere, cu ocazia internării în unităţi sanitare, pe timpul desfăşurării activităţilor la punctele de lucru exterioare sau la locurile de desfăşurare a demersurilor educative, de asistenţă psihologică şi asistenţă socială din exteriorul locului de deţinere;
    c) elaborează strategia de aplicare a regimului de executare a pedepselor şi măsurilor privative de libertate, urmăreşte transpunerea ei în practică, potrivit principiilor privind respectarea demnităţii umane, exercitarea drepturilor prevăzute de lege de către persoanele private de libertate aflate în unităţile din subordinea sa, interzicerea supunerii la tortură, la tratamente inumane sau degradante ori la alte rele tratamente, precum şi interzicerea discriminării;
    d) organizează, coordonează, îndrumă, evaluează şi controlează activitatea de asigurare a legalităţii deţinerii şi folosirii la muncă a persoanelor private de libertate, în conformitate cu prevederile legislaţiei penale şi execuţional penale în vigoare;
    e) organizează, coordonează, îndrumă, evaluează şi controlează activităţile desfăşurate, potrivit legii, de unităţile subordonate privind preluarea sau predarea la punctele de trecere a frontierei de stat deschise traficului internaţional, în baza deciziilor emise de autorităţile judiciare române, a persoanelor escortate din străinătate pe numele cărora au fost emise mandate de executare a pedepsei privative de libertate ori hotărâri de internare în centre educative sau de detenţie ori a celor care urmează să fie escortate în străinătate;
    f) organizează, coordonează, îndrumă, evaluează şi controlează activităţile de intervenţie în situaţia producerii de incidente critice şi operaţionale în unităţile subordonate;
    g) organizează, coordonează, îndrumă, evaluează şi controlează activităţile privind asigurarea dreptului la asistenţă medicală al persoanelor private de libertate aflate în unităţile din subordinea sa şi al personalului din sistemul administraţiei penitenciare;
    h) contribuie la realizarea politicilor şi programelor naţionale de sănătate şi la implementarea acestora, ţinând cont de specificul sistemului administraţiei penitenciare, organizează evidenţele statistice pe probleme de sănătate din unităţile subordonate şi centralizează datele statistice rezultate;
    i) organizează, coordonează, îndrumă, evaluează şi controlează activităţile educative, de asistenţă psihologică, de asistenţă socială şi de asistenţă moral-religioasă, desfăşurate cu persoanele private de libertate aflate în unităţile din subordinea sa, şi stabileşte strategia şi modalităţile de realizare a acestora;
    j) colaborează cu Direcţia Naţională de Probaţiune, precum şi cu alte instituţii, organizaţii guvernamentale şi neguvernamentale, în scopul realizării obiectivelor prevăzute în Strategia naţională de reintegrare socială a persoanelor private de libertate;
    k) elaborează, fundamentează, implementează, monitorizează şi evaluează programe de interes naţional destinate facilitării accesului persoanelor private de libertate la servicii educaţionale, psihologice şi sociale; normele tehnice de realizare a acestor programe se aprobă prin ordin al ministrului justiţiei;
    l) asigură cadrul organizatoric şi îndrumă activităţile de învăţământ, precum şi activităţile de formare profesională a persoanelor private de libertate aflate în unităţile din subordinea sa;
    m) planifică, organizează şi coordonează activităţile destinate înzestrării, dotării şi asigurării cu bunuri şi mijloace materiale, în funcţie de obiectivele sistemului administraţiei penitenciare, priorităţile şi resursele materiale şi financiare avute la dispoziţie;
    n) elaborează programe anuale şi de perspectivă pentru investiţii şi reparaţii capitale la nivelul sistemului administraţiei penitenciare, inclusiv pentru locuinţele de serviciu şi intervenţie;
    o) planifică, coordonează, îndrumă, evaluează şi controlează activităţile economico-administrative ale Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi ale unităţilor din subordinea sa;
    p) elaborează şi fundamentează proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi unităţilor subordonate, pe care îl propune spre aprobare ordonatorului principal de credite, şi asigură executarea bugetului în condiţiile legii;
    q) asigură administrarea patrimoniului propriu, precum şi alocarea, mişcarea şi evidenţa mijloacelor şi echipamentelor aflate în dotarea Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, potrivit dispoziţiilor legale;
    r) coordonează activitatea de administrare a patrimoniului desfăşurată de unităţile subordonate Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, precum şi activităţile de alocare, mişcare şi evidenţă a mijloacelor şi echipamentelor din dotarea acestora, potrivit dispoziţiilor legale;
    s) organizează, coordonează, îndrumă, evaluează şi controlează activitatea de management al resurselor umane la nivelul sistemului administraţiei penitenciare;
    ş) organizează, coordonează, îndrumă, evaluează şi controlează activităţile de formare profesională a personalului din sistemul administraţiei penitenciare desfăşurate de unităţile subordonate, centrele de formare profesională, odihnă şi recuperare sau de către furnizorii de formare profesională, precum şi activităţile de învăţământ desfăşurate de instituţiile de învăţământ proprii;
    t) colaborează, în domeniul formării profesionale a personalului din sistemul administraţiei penitenciare, cu unităţile sau centrele de formare profesională ale altor instituţii din sistemul naţional de apărare, ordine publică şi securitate naţională, precum şi cu instituţiile de învăţământ din afara sistemului penitenciar, care pregătesc personal pentru poliţia penitenciară; relaţia cu unităţile sau centrele de formare profesională ale altor instituţii din sistemul naţional de apărare, ordine publică şi securitate naţională, precum şi cu instituţiile de învăţământ din afara sistemului penitenciar, care pregătesc personal pentru poliţia penitenciară, se reglementează prin protocol încheiat la nivelul ministerelor de resort;
    ţ) colaborează, în alte situaţii decât cele prevăzute la lit. u), cu instituţiile publice de apărare, ordine publică şi securitate naţională sau cu alte instituţii publice, în vederea realizării unor activităţi de pregătire profesională a personalului, care asigură specializarea acestuia potrivit nevoilor Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi unităţilor subordonate, în baza unor acorduri sau protocoale de colaborare încheiate între Administraţia Naţională a Penitenciarelor şi aceste instituţii publice. Condiţiile privind participarea personalului poliţiei penitenciare la activităţile de pregătire profesională, precum şi suportarea cheltuielilor aferente acestor activităţi se stabilesc prin acordul sau protocolul de colaborare încheiat între părţi;
    u) organizează, coordonează, îndrumă, evaluează şi, după caz, desfăşoară activităţile de evaluare psihologică în cadrul concursurilor de ocupare a posturilor vacante din poliţia penitenciară, de evaluare psihologică în scopul selecţiei candidaţilor înscrişi pentru instituţiile de învăţământ care pregătesc personal pentru poliţia penitenciară, de evaluare şi asistenţă psihologică a personalului, precum şi activităţile de psihologie organizaţională;
    v) organizează, coordonează, îndrumă, evaluează şi controlează activităţile de menţinere a capacităţii de luptă şi de întocmire a documentelor de mobilizare pentru trecerea Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi a unităţilor din subordinea sa de la starea de pace la starea de mobilizare sau de război;
    w) organizează, coordonează, îndrumă, evaluează şi controlează activităţile referitoare la protecţia informaţiilor clasificate în Administraţia Naţională a Penitenciarelor şi în unităţile din subordinea sa;
    x) elaborează studii, cercetări şi analize privind activitatea poliţiei penitenciare şi fenomenele specifice mediului penitenciar, editează buletine informative şi publicaţii de specialitate;
    y) întocmeşte proiecte de acte normative din sfera de activitate a Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi a unităţilor din subordinea sa şi participă la elaborarea proiectelor de acte normative care au legătură cu sistemul administraţiei penitenciare, iniţiate de alte autorităţi sau instituţii publice;
    z) reprezintă în faţa instanţelor judecătoreşti şi a altor organe de jurisdicţie interesele Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi coordonează administrativ această activitate la nivelul unităţilor din subordinea sa;
    aa) organizează, coordonează, îndrumă, evaluează şi controlează activităţile de relaţii publice şi de soluţionare a petiţiilor în Administraţia Naţională a Penitenciarelor şi unităţile din subordinea sa;
    bb) organizează, coordonează, îndrumă, evaluează şi controlează activitatea din domeniul tehnologiei informaţiei şi comunicaţiilor, inclusiv activităţile de creare de programe pentru calculator, asigură un sistem informatic unitar care să permită prelucrarea datelor, implementarea şi exploatarea aplicaţiilor informatice pentru Administraţia Naţională a Penitenciarelor şi unităţile din subordinea sa;
    cc) organizează, coordonează, îndrumă, evaluează şi controlează activităţile desfăşurate de unităţile subordonate, potrivit legii, în scopul aplicării politicilor anticorupţie şi de prevenire a radicalizării în mediul penitenciar;
    dd) desfăşoară activităţi de identificare, cunoaştere şi prevenire, în limitele competenţelor sale, a acţiunilor specifice criminalităţii, criminalităţii organizate, terorismului şi corupţiei, a faptelor sau evenimentelor cu consecinţe periculoase pentru siguranţa deţinerii, precum şi a oricăror situaţii ori împrejurări din care pot rezulta asemenea pericole şi colaborează cu instituţiile abilitate în vederea combaterii acestora;
    ee) organizează, coordonează, îndrumă, evaluează şi controlează activităţile efectuate de către Unitatea de Logistică şi Achiziţii Centralizate a Poliţiei Penitenciare pentru asigurarea produselor şi serviciilor necesare îndeplinirii activităţilor specifice Ministerului Justiţiei, Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi unităţilor din subordinea sa;
    ff) organizează şi asigură, în condiţiile legii, exercitarea activităţilor de audit public intern la nivelul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi al unităţilor din subordinea sa;
    gg) organizează, coordonează, îndrumă, evaluează şi controlează activitatea de management al situaţiilor de urgenţă la nivelul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi al unităţilor din subordinea sa;
    hh) organizează, coordonează, îndrumă, evaluează şi controlează activitatea de securitate şi sănătate în muncă, precum şi activitatea de protecţia mediului în sistemul administraţiei penitenciare;
    ii) desfăşoară, potrivit prevederilor legale, activităţi de inspecţie, control şi verificare în toate domeniile de activitate, la nivelul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi unităţilor din subordinea sa;
    jj) organizează activitatea de inspecţia muncii în sistemul administraţiei penitenciare;
    kk) asigură, prin intermediul centrelor de formare profesională, odihnă şi recuperare, condiţiile de odihnă, recuperare a stării de sănătate şi, în funcţie de dotările existente, tratament balnear şi recuperare a capacităţii de muncă şi avizează tarifele practicate în cadrul acestor centre;
    ll) organizează, coordonează, îndrumă, evaluează şi controlează activitatea de accesare a fondurilor externe şi de implementare a proiectelor finanţate din astfel de fonduri;
    mm) organizează, coordonează, îndrumă şi evaluează activităţile de secretariat, registratură, arhivă, relaţii cu publicul, protecţia datelor cu caracter personal, comunicare şi mass-media în sistemul administraţiei penitenciare;
    nn) cooperează cu structuri similare din alte state, precum şi cu instituţii şi organisme naţionale şi internaţionale, acordă consultanţă de specialitate şi prestează servicii în domeniile de competenţă;
    oo) monitorizează activitatea sanitar-veterinară desfăşurată de unităţile subordonate pentru prevenirea şi controlul bolilor majore ale animalelor şi pentru asigurarea salubrităţii produselor şi subproduselor de origine animală.

    (2) În realizarea atribuţiilor privind organizarea, coordonarea, îndrumarea, evaluarea şi controlul activităţilor de învăţământ desfăşurate de instituţiile de învăţământ preuniversitar proprii, Administraţia Naţională a Penitenciarelor fundamentează şi propune ministrului justiţiei spre aprobare sau, după caz, spre însuşire documentele specifice procesului de şcolarizare, în conformitate cu legislaţia aplicabilă învăţământului militar preuniversitar.
    (3) În realizarea obiectivelor din domeniul său de activitate, Administraţia Naţională a Penitenciarelor îndeplineşte orice alte atribuţii prevăzute de lege.

    ART. 7
    În îndeplinirea atribuţiilor ce îi revin, Administraţia Naţională a Penitenciarelor cooperează cu instituţiile publice de apărare, ordine publică şi securitate naţională, cu alte instituţii ale statului şi colaborează cu asociaţii şi organizaţii neguvernamentale, precum şi cu persoane fizice şi juridice, în limitele legii.

    CAP. III
    Structura organizatorică
    ART. 8
    (1) Conducerea Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor se exercită de către directorul general.
    (2) Directorul general conduce întreaga activitate a Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi o reprezintă în raporturile cu Ministerul Justiţiei şi cu alte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale şi locale, cu alte autorităţi, instituţii publice şi organizaţii centrale şi locale, precum şi cu persoane juridice şi fizice din ţară şi din străinătate.
    (3) Directorul general are calitatea de ordonator secundar de credite, calitate care poate fi delegată în condiţiile legii.
    (4) În exercitarea atribuţiilor sale, directorul general emite ordine şi instrucţiuni cu caracter normativ sau individual şi răspunde în faţa ministrului justiţiei pentru întreaga activitate a sistemului administraţiei penitenciare. Ordinele şi instrucţiunile cu caracter normativ emise de directorul general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, neclasificate, potrivit legii, se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
    (5) În activitatea de conducere, directorul general este ajutat de 3 directori generali adjuncţi.
    (6) Directorul general şi directorii generali adjuncţi sunt numiţi prin ordin al ministrului justiţiei, în condiţiile legii.
    (7) Directorii generali adjuncţi exercită atribuţiile delegate de directorul general.
    (8) Directorii generali adjuncţi angajează şi reprezintă Administraţia Naţională a Penitenciarelor pe baza mandatului expres dat prin ordin al directorului general.

    ART. 9
    (1) Administraţia Naţională a Penitenciarelor are în structura organizatorică direcţii, servicii, secţii, precum şi alte structuri funcţionale de conducere sau de execuţie, după caz, conform statului de organizare şi organigramei aprobate prin ordin al ministrului justiţiei.
    (2) Prin ordin al directorului general se pot organiza grupuri de lucru temporare pentru realizarea unor lucrări sau operaţiuni în domeniile de competenţă ale sistemului administraţiei penitenciare.
    (3) Organizarea, atribuţiile şi responsabilităţile compartimentelor administrative enumerate la alin. (1) se stabilesc prin Regulamentul de organizare şi funcţionare a Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, aprobat prin ordin al ministrului justiţiei.
    (4) Directorii direcţiilor din Administraţia Naţională a Penitenciarelor sunt numiţi de ministrul justiţiei, în condiţiile legii.
    (5) Numirea personalului în alte funcţii de conducere decât cele de director general adjunct şi cele prevăzute la alin. (4), precum şi în funcţiile de execuţie din Administraţia Naţională a Penitenciarelor se face de directorul general, în condiţiile legii.

    ART. 10
    (1) În cadrul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor funcţionează Consiliul de conducere, ca organ cu rol consultativ în stabilirea măsurilor de îmbunătăţire a activităţii sistemului administraţiei penitenciare.
    (2) Membrii titulari ai Consiliului de conducere sunt directorul general, directorii generali adjuncţi şi şefii compartimentelor administrative din subordinea nemijlocită a acestora. Directorul general poate dispune ca la lucrările consiliului să participe şi alte persoane, atunci când situaţia o impune.
    (3) Componenţa şi regulamentul de desfăşurare a lucrărilor Consiliului de conducere se stabilesc prin ordin al directorului general.

    ART. 11
    (1) În cadrul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor funcţionează Consiliul tehnico-economic, cu rolul de a analiza şi de a aviza documentaţiile tehnico-economice sau alte documente ori documentaţii din domeniul investiţiilor publice pentru obiectivele de investiţii ale aparatului propriu al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi unităţilor subordonate sau lucrările de intervenţii asupra imobilelor aflate în patrimoniul acestora, în vederea asigurării unui concept unitar.
    (2) Componenţa şi atribuţiile Consiliului tehnico-economic se stabilesc prin ordin al ministrului justiţiei.

    ART. 12
    (1) În structura Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor funcţionează Unitatea de Implementare Proiecte, în vederea asigurării unui cadru unitar pentru managementul proiectelor finanţate din împrumuturi externe, potrivit dispoziţiilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 52/1999 privind asigurarea unui cadru unitar pentru managementul proiectelor finanţate prin împrumuturi externe contractate sau garantate de stat, rambursabile sau nerambursabile, inclusiv privind plata specialiştilor români care îşi desfăşoară activitatea în cadrul unităţilor de management de proiect, aprobată prin Legea nr. 172/2001, cu modificările ulterioare.
    (2) Structura organizatorică, numărul de personal şi atribuţiile Unităţii de Implementare Proiecte se stabilesc prin ordin al ministrului justiţiei.

    CAP. IV
    Unităţile subordonate Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor
    ART. 13
    (1) Pentru îndeplinirea atribuţiilor, în subordinea Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor se înfiinţează, se organizează şi funcţionează penitenciare, penitenciare-spital, penitenciare pentru femei, penitenciare pentru tineri, centre educative, centre de detenţie, Şcoala Naţională de Poliţie Penitenciară „Constantin Brâncoveanu“ Târgu Ocna şi Unitatea de Logistică şi Achiziţii Centralizate a Poliţiei Penitenciare.
    (2) Unităţile subordonate Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, precum şi centrele de formare profesională, odihnă şi recuperare care funcţionează în cadrul unor unităţi sunt prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
    (3) Unităţile subordonate Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor se înfiinţează prin hotărâre a Guvernului şi au personalitate juridică.
    (4) În structura organizatorică a unităţilor subordonate Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor sunt prevăzute servicii, secţii, sectoare de activitate, precum şi alte structuri funcţionale de conducere sau de execuţie, conform statului de organizare şi organigramei aprobate prin ordin al ministrului justiţiei.
    (5) Activitatea sectoarelor agrozootehnice şi a atelierelor de producţie asigură reeducarea şi resocializarea persoanelor private de libertate prin implicarea în muncă a acestora.
    (6) Organizarea şi funcţionarea unităţilor din subordinea Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, inclusiv atribuţiile şi responsabilităţile compartimentelor administrative enumerate la alin. (4), se stabilesc prin regulamente aprobate prin ordin al ministrului justiţiei.

    ART. 14
    Penitenciarele sunt unităţi subordonate Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor care asigură, potrivit legii, executarea pedepselor privative de libertate şi a măsurii arestării preventive, în condiţii care garantează respectarea demnităţii umane, facilitând responsabilizarea şi reintegrarea în societate a persoanelor private de libertate şi contribuind la creşterea gradului de siguranţă a comunităţii, menţinerea ordinii publice şi securităţii naţionale.

    ART. 15
    Centrele educative şi centrele de detenţie sunt unităţi subordonate Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor specializate în recuperarea socială a persoanelor aflate în executarea unei măsuri educative privative de libertate.

    ART. 16
    (1) Penitenciarele-spital sunt penitenciare speciale care furnizează, potrivit legii, servicii medicale în condiţiile specifice sistemului penitenciar.
    (2) Finanţarea penitenciarelor-spital se realizează în conformitate cu prevederile Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, referitoare la finanţarea spitalelor publice din reţeaua ministerelor şi instituţiilor cu reţea sanitară proprie.
    (3) Directorii adjuncţi pe probleme medicale din cadrul penitenciarelor-spital colaborează cu direcţia de specialitate din cadrul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor în îndrumarea metodologică a personalului medico-sanitar din unităţile arondate, atât cu privire la modalitatea de acordare a dreptului la asistenţă medicală, tratament şi îngrijiri pentru persoanele private de libertate, cât şi în privinţa realizării examenului medical al persoanelor condamnate, în cazul în care se constată urme de violenţă sau persoana condamnată acuză violenţe.
    (4) Pentru cabinetele medicale şi infirmeriile din cadrul unităţilor penitenciare, contractul de furnizare de servicii medicale în asistenţa medicală primară, stomatologică şi de specialitate se încheie între penitenciarul-spital care coordonează şi îndrumă metodologic activităţile medicale desfăşurate în cadrul acestora şi Casa Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autorităţii Judecătoreşti, conform reglementărilor specifice.

    ART. 17
    (1) Centrele de formare profesională, odihnă şi recuperare asigură condiţiile de formare profesională şi refacere a capacităţii de muncă, după caz, pentru personalul din sistemul administraţiei penitenciare, în activitate sau pensionat, precum şi pentru personalul, în activitate sau pensionat, din cadrul Ministerului Justiţiei, al celorlalte unităţi subordonate acestuia şi din sistemul justiţiei. În cadrul centrelor de formare profesională, odihnă şi recuperare se pot asigura şi condiţii de tratament balnear şi recuperare a capacităţii de muncă, dacă infrastructura şi dotările existente le permit.
    (2) Centrele de formare profesională, odihnă şi recuperare nu au personalitate juridică şi funcţionează în cadrul unor unităţi, potrivit anexei. Finanţarea activităţii centrelor de formare profesională, odihnă şi recuperare se asigură din bugetul unităţilor în cadrul cărora funcţionează.
    (3) În centrele de formare profesională, odihnă şi recuperare au acces şi membrii de familie ai personalului prevăzut la alin. (1), soţul supravieţuitor şi copiii poliţiştilor de penitenciare decedaţi, aflaţi în întreţinere, precum şi persoanele desemnate în calitate de tutore sau curator al copiilor poliţiştilor de penitenciare decedaţi, împreună cu cei aflaţi sub tutelă sau curatelă.
    (4) În baza solicitărilor formulate, în funcţie de disponibilităţi şi cu aprobarea directorului general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, în centrele de formare profesională, odihnă şi recuperare se asigură accesul şi pentru:
    a) personalul din cadrul instituţiilor din sistemul de apărare, ordine publică şi securitate naţională, soţul/soţia şi copiii aflaţi în întreţinere;
    b) alţi invitaţi, cu ocazia desfăşurării activităţilor de pregătire profesională din sistemul administraţiei penitenciare sau cu ocazia unor întâlniri de lucru interinstituţionale, precum şi membrii delegaţiilor oficiale străine invitate de Administraţia Naţională a Penitenciarelor, pentru care cheltuielile de cazare revin în sarcina acesteia.

    (5) Prin membrii de familie în înţelesul alin. (3) se înţelege soţul/soţia persoanei, precum şi copiii aflaţi în întreţinerea acesteia.
    (6) Condiţiile de acces la spaţiile de cazare şi facilităţile asigurate în cadrul centrelor de formare profesională, odihnă şi recuperare se stabilesc prin ordin al directorului general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor.
    (7) Cazarea în centrele de formare profesională, odihnă şi recuperare pentru personalul din sistemul administraţiei penitenciare pe timpul cât desfăşoară activităţi de formare profesională sau se află în interesul serviciului în altă localitate decât cea în care îşi desfăşoară activitatea ori îşi are domiciliul se asigură gratuit, pe baza ordinului de serviciu/deplasare.

    ART. 18
    (1) Şcoala Naţională de Poliţie Penitenciară „Constantin Brâncoveanu“ Târgu Ocna este instituţie de învăţământ militar preuniversitar, care asigură formarea iniţială a agenţilor de poliţie penitenciară, organizarea şi coordonarea desfăşurării cursului de iniţiere a poliţiştilor de penitenciare debutanţi, precum şi realizarea unor activităţi de formare profesională continuă a poliţiştilor de penitenciare în activitate.
    (2) Activităţile prevăzute la alin. (1) se desfăşoară fie la sediul propriu al şcolii, fie, cu aprobarea directorului general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, în centrele de formare profesională, odihnă şi recuperare sau în unităţile din cadrul sistemului administraţiei penitenciare.
    (3) În realizarea activităţilor didactice şi a procesului de formare profesională, Şcoala Naţională de Poliţie Penitenciară „Constantin Brâncoveanu“ Târgu Ocna poate coopta şi folosi personal din cadrul sistemului administraţiei penitenciare.
    (4) În cadrul Şcolii Naţionale de Poliţie Penitenciară „Constantin Brâncoveanu“ Târgu Ocna pot funcţiona structuri de învăţământ arondate care îşi desfăşoară activitatea în spaţii externe, aparţinând şcolii sau altor unităţi din sistemul administraţiei penitenciare; înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea structurilor de învăţământ arondate se stabilesc prin ordin al directorului general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, în conformitate cu regulamentul de organizare şi funcţionare a Şcolii Naţionale de Poliţie Penitenciară „Constantin Brâncoveanu“ Târgu Ocna şi legislaţia aplicabilă învăţământului militar preuniversitar.
    (5) În spaţiile de cazare ale Şcolii Naţionale de Poliţie Penitenciară „Constantin Brâncoveanu“ Târgu Ocna se poate asigura gratuit cazarea şi pentru elevii şi studenţii şcolarizaţi în beneficiul poliţiei penitenciare, pe timpul desfăşurării unor activităţi de pregătire, precum şi pentru personalul sistemului administraţiei penitenciare aflat în misiune, pe durata misiunii.

    ART. 19
    (1) Unitatea de Logistică şi Achiziţii Centralizate a Poliţiei Penitenciare este unitatea subordonată Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor care realizează, în condiţiile legii şi ale hotărârii Guvernului, achiziţii publice centralizate pentru Administraţia Naţională a Penitenciarelor şi unităţile din subordinea acesteia şi asigură personal, produse şi servicii necesare îndeplinirii unor activităţi specifice Ministerului Justiţiei şi sistemului administraţiei penitenciare.
    (2) Bunurile realizate în unităţile din sistemul administraţiei penitenciare pot fi preluate fără plată de Unitatea de Logistică şi Achiziţii Centralizate a Poliţiei Penitenciare. Bunurile şi serviciile achiziţionate centralizat, precum şi cele preluate pot fi redistribuite fără plată în sistemul administraţiei penitenciare.
    (3) Normele privind transferul fără plată se stabilesc prin ordin al ministrului justiţiei.

    ART. 20
    (1) Conducerea fiecărei unităţi cu personalitate juridică din subordinea Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor se exercită de către un director.
    (2) Directorul este ordonator terţiar de credite, calitate care poate fi delegată în condiţiile legii.
    (3) Directorii sunt numiţi, în condiţiile legii, prin ordin al ministrului justiţiei.
    (4) Directorul conduce întreaga activitate a unităţii şi o reprezintă, în limita competenţelor stabilite de directorul general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, în raporturile cu Administraţia Naţională a Penitenciarelor, Ministerul Justiţiei, cu alte autorităţi, instituţii publice şi organizaţii, precum şi cu persoane juridice şi fizice din ţară şi din străinătate.
    (5) În exercitarea atribuţiilor sale, directorul emite decizii şi răspunde în faţa directorului general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor de întreaga activitate desfăşurată în unitatea pe care o conduce.
    (6) În exercitarea atribuţiilor de conducere, directorul este ajutat de unul sau mai mulţi directori adjuncţi.
    (7) Directorii adjuncţi sunt numiţi, în condiţiile legii, de către directorul general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor.
    (8) Numirea în funcţie a personalului cu funcţii de conducere, altele decât cele prevăzute la alin. (7), precum şi în funcţiile de execuţie din cadrul unităţii se face de către directorul unităţii, în condiţiile legii.
    (9) În cadrul fiecărei unităţi cu personalitate juridică din subordinea Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor funcţionează un consiliu de conducere, ca organ cu rol consultativ în stabilirea măsurilor de îmbunătăţire a activităţii unităţii.
    (10) Componenţa consiliului de conducere din cadrul unităţilor cu personalitate juridică subordonate Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi regulamentul de desfăşurare a lucrărilor acestuia se stabilesc prin ordin al directorului general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor.

    CAP. V
    Dispoziţii tranzitorii şi finale
    ART. 21
    (1) Baza aprovizionare, gospodărire şi reparaţii îşi schimbă denumirea în Unitatea de Logistică şi Achiziţii Centralizate a Poliţiei Penitenciare.
    (2) Şcoala Naţională de Pregătire a Agenţilor de Poliţie Penitenciară Târgu Ocna îşi schimbă denumirea în Şcoala Naţională de Poliţie Penitenciară „Constantin Brâncoveanu“ Târgu Ocna.

    ART. 22
    Referirile la unităţile din sistemul administraţiei penitenciare din alte acte normative se consideră făcute la unităţile prevăzute în anexă.

    ART. 23
    Normele de trimitere la deciziile şi instrucţiunile cu caracter normativ ale directorului general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, neaprobate până la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, prevăzute în alte acte normative, se consideră a fi făcute la ordinele şi instrucţiunile cu caracter normativ prevăzute la art. 8 alin. (4).

    ART. 24
    (1) La 60 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri:
    a) Unitatea de Logistică şi Achiziţii Centralizate a Poliţiei Penitenciare fuzionează, prin absorbţie, cu Centrul de pregătire, odihnă şi recuperare - Complex Sovata şi cu Centrul de pregătire, odihnă şi recuperare - Complex Flamingo Eforie Sud, care se desfiinţează;
    b) posturile din cadrul Centrului de pregătire, odihnă şi recuperare - Complex Sovata şi Centrului de pregătire, odihnă şi recuperare - Complex Flamingo Eforie Sud se preiau de către Unitatea de Logistică şi Achiziţii Centralizate a Poliţiei Penitenciare;
    c) personalul din cadrul unităţilor care se desfiinţează este încadrat în Unitatea de Logistică şi Achiziţii Centralizate a Poliţiei Penitenciare, pe posturile deţinute, cu aplicarea dispoziţiilor prezentei hotărâri;
    d) Unitatea de Logistică şi Achiziţii Centralizate a Poliţiei Penitenciare preia patrimoniul Centrului de pregătire, odihnă şi recuperare - Complex Sovata şi al Centrului de pregătire, odihnă şi recuperare - Complex Flamingo Eforie Sud.

    (2) În vederea aplicării dispoziţiilor alin. (1), în termen de maximum 60 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, pentru fiecare caz în parte se încheie un protocol de predare-preluare, pe baza situaţiilor financiare întocmite potrivit prevederilor art. 28 alin. (1^1) din Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Protocolul de predare-preluare cuprinde şi prevederile bugetare şi execuţia bugetară pe anul în curs.
    (3) Introducerea modificărilor în execuţia bugetară pe anul în curs se va efectua pe baza instrucţiunilor emise de Ministerul Finanţelor la solicitarea Ministerului Justiţiei.
    (4) Unitatea de Logistică şi Achiziţii Centralizate a Poliţiei Penitenciare preia bunurile mobile şi imobile aflate în folosinţa Centrului de formare profesională Amara şi a Centrului de formare profesională Rodbav. Dispoziţiile alin. (1) lit. b) şi c) sunt aplicabile în mod corespunzător.
    (5) În termen de maximum 60 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, în vederea aplicării dispoziţiilor alin. (4), se vor încheia protocoale de predare-primire între Penitenciarul Codlea şi Penitenciarul Slobozia, pe de o parte, şi Unitatea de Logistică şi Achiziţii Centralizate a Poliţiei Penitenciare, pe de altă parte, pe baza situaţiilor financiare întocmite potrivit prevederilor art. 28 alin. (1^1) din Legea nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

    ART. 25
    (1) În termen de 90 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotărâri se adoptă ordinul ministrului justiţiei prevăzut la art. 1 alin. (7).
    (2) La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă Hotărârea Guvernului nr. 756/2016 pentru organizarea, funcţionarea şi atribuţiile Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 652/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 849 din 26 octombrie 2016, cu completările ulterioare.
    (3) Până la intrarea în vigoare a actelor normative subsecvente, emise în aplicarea prezentei hotărâri, se vor aplica prevederile actelor normative existente, în măsura în care nu contravin acesteia.



                    PRIM-MINISTRU
                    ION-MARCEL CIOLACU
                    Contrasemnează:
                    p. Ministrul justiţiei,
                    George-Cătălin Şerban,
                    secretar de stat
                    Ministrul finanţelor,
                    Marcel-Ioan Boloş
                    p. Ministrul muncii şi solidarităţii sociale,
                    Cristian-Vasile Bitea,
                    secretar general
                    Ministrul sănătăţii,
                    Alexandru Rafila
                    p. Ministrul educaţiei,
                    Gigel Paraschiv,
                    secretar de stat

    Bucureşti, 27 noiembrie 2024.
    Nr. 1.518.
    ANEXA 1

    UNITĂŢILE
    din subordinea Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi centrele de formare profesională, odihnă şi recuperare din cadrul unităţilor

┌────┬────────────────────┬─────────────┬──────────────┬───────────────┐
│Nr. │Unitatea │Adresa │Localitatea │Judeţul │
│crt.│ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│1. │Penitenciarul Aiud │Str. Morii │Aiud │judeţul Alba │
│ │ │nr. 7-9 │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│ │ │str. │ │ │
│ │ │Alexandru │ │ │
│2. │Penitenciarul Arad │Ioan Cuza nr.│Arad │judeţul Arad │
│ │ │1 (fostă 6 │ │ │
│ │ │Vânători, FN)│ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│3. │Penitenciarul Bacău │str. G-ral │Bacău │judeţul Bacău │
│ │ │Guşă nr. 3 │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│ │Penitenciarul Baia │Str. │ │judeţul │
│4. │Mare │Forestierului│Baia Sprie │Maramureş │
│ │ │nr. 217 │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│ │Penitenciarul │Str. │ │judeţul │
│5. │Bistriţa │Tărpiului nr.│Bistriţa │Bistriţa-Năsăud│
│ │ │22 │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│ │Penitenciarul │str. I. C. │ │judeţul │
│6. │Botoşani │Brătianu nr. │Botoşani │Botoşani │
│ │ │118 │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│ │ │str. │ │ │
│7. │Penitenciarul Brăila│Carantina nr.│Brăila │judeţul Brăila │
│ │ │4A │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│ │Penitenciarul │Str. │ │ │
│8. │Bucureşti-Jilava │Sabarului nr.│Jilava │judeţul Ilfov │
│ │ │1 │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│ │Penitenciarul │Şos. │ │ │
│9. │Bucureşti-Rahova │Alexandriei │Bucureşti │ │
│ │ │nr. 154 │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│10. │Penitenciarul Codlea│Str. Gării │Codlea │judeţul Braşov │
│ │ │nr. 12 │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│ │Penitenciarul │Str. │ │judeţul │
│11. │Constanţa-Poarta │Coloniilor │Poarta Albă │Constanţa │
│ │Albă │nr. 2A │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│ │Penitenciarul │str. Vasile │ │ │
│12. │Craiova │Alecsandri │Craiova │judeţul Dolj │
│ │ │nr. 89 │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│13. │Penitenciarul │str. Henry │Malu Mare │judeţul Dolj │
│ │Craiova-Pelendava │Ford nr. 65 │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│ │ │str. │ │judeţul │
│14. │Penitenciarul Deva │Sântuhalm nr.│Deva │Hunedoara │
│ │ │1 │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│ │Penitenciarul │str. Carol │Drobeta-Turnu │judeţul │
│15. │Drobeta-Turnu │Davila nr. 5 │Severin │Mehedinţi │
│ │Severin │ │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│ │Penitenciarul │Str. │ │ │
│16. │Focşani │Liliacului │Focşani │judeţul Vrancea│
│ │ │nr. 41 │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│17. │Penitenciarul Galaţi│str. Traian │Galaţi │judeţul Galaţi │
│ │ │nr. 252 │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│ │ │Str. │ │judeţul │
│18. │Penitenciarul Găeşti│Dumbravei nr.│Găeşti │Dâmboviţa │
│ │ │2 │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│ │ │str. Andrei │ │ │
│19. │Penitenciarul Gherla│Mureşanu nr. │Gherla │judeţul Cluj │
│ │ │4 │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│ │Penitenciarul │Str. │ │ │
│20. │Giurgiu │Bălănoaiei │Giurgiu │judeţul Giurgiu│
│ │ │nr. 12A │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│21. │Penitenciarul Iaşi │str. Dr. │Iaşi │judeţul Iaşi │
│ │ │Vicol nr. 10 │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│22. │Penitenciarul │str. Zolt │Miercurea-Ciuc│judeţul │
│ │Miercurea-Ciuc │Peter nr. 2 │ │Harghita │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│23. │Penitenciarul │bd. Dacia nr.│Mioveni │judeţul Argeş │
│ │Mioveni │1 │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│24. │Penitenciarul Oradea│str. Parcul │Oradea │judeţul Bihor │
│ │ │Traian nr. 3 │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│25. │Penitenciarul │Str. Rudului │Ploieşti │judeţul Prahova│
│ │Ploieşti │nr. 49 │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│ │Penitenciarul Satu │Str. │ │judeţul Satu │
│26. │Mare │Mileniului │Satu Mare │Mare │
│ │ │nr. 2 │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│27. │Penitenciarul │Str. Gării │Slobozia │judeţul │
│ │Slobozia │nr. 54 │ │Ialomiţa │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│ │Penitenciarul Târgu │str. Vasile │ │ │
│28. │Jiu │Alecsandri │Târgu Jiu │judeţul Gorj │
│ │ │nr. 23 │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│ │Penitenciarul Târgu │Str. │ │ │
│29. │Mureş │Retezatului │Târgu Mureş │judeţul Mureş │
│ │ │nr. 7 │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│30. │Penitenciarul │str. Moreni │I. L. │judeţul │
│ │Mărgineni │nr. 1 │Caragiale │Dâmboviţa │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│31. │Penitenciarul │str. Popa │Timişoara │judeţul Timiş │
│ │Timişoara │Şapcă nr. 7 │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│32. │Penitenciarul Tulcea│str. Babadag │Tulcea │judeţul Tulcea │
│ │ │nr. 142 │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│33. │Penitenciarul Vaslui│str. Avicola │Muntenii de │judeţul Vaslui │
│ │ │nr. 2 │Jos │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│ │Penitenciarul de │ │Târgşorul Nou,│ │
│34. │Femei │Str. │Ariceştii │judeţul Prahova│
│ │Ploieşti-Târgşorul │Principală │Rahtivani │ │
│ │Nou │ │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│ │Penitenciarul-Spital│Str. │ │ │
│35. │Bucureşti-Jilava │Sabarului nr.│Jilava │judeţul Ilfov │
│ │ │1 │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│ │Penitenciarul-Spital│Şos. │ │ │
│36. │Bucureşti-Rahova │Alexandriei │Bucureşti │ │
│ │ │nr. 154 │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│ │Penitenciarul-Spital│ │ │judeţul │
│37. │Constanţa-Poarta │ │Poarta Albă │Constanţa │
│ │Albă │ │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│38. │Penitenciarul-Spital│Str. Parcului│Dej │judeţul Cluj │
│ │Dej │nr. 18 │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│39. │Penitenciarul-Spital│bd. Dacia nr.│Mioveni │judeţul Argeş │
│ │Mioveni │1 │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│ │Penitenciarul-Spital│Str. │ │ │
│40. │Târgu Ocna │Crizantemelor│Târgu Ocna │judeţul Bacău │
│ │ │nr. 9 │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│41. │Centrul Educativ │Str. Florilor│Buziaş │judeţul Timiş │
│ │Buziaş │nr. 14 │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│42. │Centrul Educativ │str. Tiseşti │Târgu Ocna │judeţul Bacău │
│ │Târgu Ocna │nr. 137 │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│ │Centrul de Detenţie │str. Mihai │ │ │
│43. │Brăila-Tichileşti │Eminescu nr. │Tichileşti │judeţul Brăila │
│ │ │1 │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│ │Centrul de Detenţie │str. Bariera │ │ │
│44. │Craiova │Vâlcii nr. │Craiova │judeţul Dolj │
│ │ │160A │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│ │Şcoala Naţională de │ │ │ │
│ │Poliţie Penitenciară│str. Tiseşti │ │ │
│45. │„Constantin │nr. 137 │Târgu Ocna │judeţul Bacău │
│ │Brâncoveanu“ Târgu │ │ │ │
│ │Ocna │ │ │ │
├────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────┼───────────────┤
│ │Unitatea de │ │ │ │
│ │Logistică şi │Str. │ │ │
│46. │Achiziţii │Sabarului nr.│Jilava │judeţul Ilfov │
│ │Centralizate a │1 │ │ │
│ │Poliţiei │ │ │ │
│ │Penitenciare │ │ │ │
└────┴────────────────────┴─────────────┴──────────────┴───────────────┘


    Centre de formare profesională, odihnă şi recuperare din cadrul unităţilor
    aflate în subordinea Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor

┌────┬────────┬──────┬───────────┬───────┐
│Nr. │Unitatea│Adresa│Localitatea│Judeţul│
│crt.│ │ │ │ │
├────┴────────┴──────┴───────────┴───────┤
│1. Centrul de formare profesională, │
│odihnă şi recuperare Sovata, Str. │
│Trandafirilor nr. 73, Sovata, judeţul │
│Mureş, în cadrul Unităţii de Logistică │
│şi Achiziţii Centralizate a Poliţiei │
│Penitenciare │
├────────────────────────────────────────┤
│2. Centrul de formare profesională, │
│odihnă şi recuperare - Complex Flamingo │
│Eforie Sud, str. V. Climescu nr. 2, │
│Eforie Sud, judeţul Constanţa, în cadrul│
│Unităţii de Logistică şi Achiziţii │
│Centralizate a Poliţiei Penitenciare │
├────────────────────────────────────────┤
│3. Centrul de formare profesională, │
│odihnă şi recuperare Rodbav, Şoarş, │
│judeţul Braşov, în cadrul Unităţii de │
│Logistică şi Achiziţii Centralizate a │
│Poliţiei Penitenciare │
├────────────────────────────────────────┤
│4. Centrul de formare profesională, │
│odihnă şi recuperare Amara, str. Ana │
│Ipătescu nr. 1 bis, Amara, judeţul │
│Ialomiţa, în cadrul Unităţii de │
│Logistică şi Achiziţii Centralizate a │
│Poliţiei Penitenciare │
├────────────────────────────────────────┤
│5. Centrul de formare profesională, │
│odihnă şi recuperare Chilia, Chilia │
│Veche, judeţul Tulcea, în cadrul │
│Penitenciarului Tulcea │
├────────────────────────────────────────┤
│6. Centrul de formare profesională, │
│odihnă şi recuperare Arad, str. Nicolae │
│Grigorescu nr. 8, Arad, în cadrul │
│Penitenciarului Arad │
└────────────────────────────────────────┘


    NOTE:
    1. Pentru centrele educative şi centrele de detenţie (nr. crt. 41-44), funcţia de director se echivalează cu o funcţie de director de unitate.
    2. Conducerea Unităţii de Logistică şi Achiziţii Centralizate a Poliţiei Penitenciare se asigură de către un director, a cărui funcţie se echivalează cu funcţia de director de unitate.
    3. Conducerea Centrului de formare profesională, odihnă şi recuperare - Complex Flamingo Eforie Sud se asigură de către un şef centru, a cărui funcţie se echivalează cu funcţia de director adjunct de unitate.
    4. Conducerea Centrului de formare profesională, odihnă şi recuperare Sovata se asigură de către un şef centru, a cărui funcţie se echivalează cu funcţia de director adjunct de unitate.
    5. Conducerea Centrului de formare profesională, odihnă şi recuperare Rodbav se asigură de către un şef centru, a cărui funcţie se echivalează cu funcţia de şef serviciu.
    6. Conducerea Centrului de formare profesională, odihnă şi recuperare Amara se asigură de către un şef centru, a cărui funcţie se echivalează cu funcţia de şef serviciu.


    ------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016