Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 1.385 din 7 noiembrie 2024  privind aprobarea acordării unui ajutor de stat regional ad-hoc Societăţii NOKIAN TYRES EUROPE OPERATIONS — S.R.L.    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 1.385 din 7 noiembrie 2024 privind aprobarea acordării unui ajutor de stat regional ad-hoc Societăţii NOKIAN TYRES EUROPE OPERATIONS — S.R.L.

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1119 din 8 noiembrie 2024
    Având în vedere prevederile Comunicării Comisiei — Orientări privind ajutoarele de stat regionale (2021/C 153/01) şi ale Deciziei Comisiei Europene C (2024) 5876 final din 13 august 2024 de autorizare a ajutorului de stat ad-hoc pentru NOKIAN TYRES EUROPE OPERATIONS — S.R.L.,
    în temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 3 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 77/2014 privind procedurile naţionale în domeniul ajutorului de stat, precum şi pentru modificarea şi completarea Legii concurenţei nr. 21/1996, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 20/2015, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 6 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 85/2008 privind stimularea investiţiilor, aprobată prin Legea nr. 78/2009, cu completările ulterioare,
    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
    ART. 1
    (1) Se aprobă acordarea de către Ministerul Finanţelor a unui ajutor de stat regional ad-hoc în valoare nominală de până la 495.239.202 lei Societăţii NOKIAN TYRES EUROPE OPERATIONS — S.R.L. pentru finanţarea unei investiţii iniţiale constând în înfiinţarea în România a unei noi unităţi de producţie de anvelope pentru autoturisme în judeţul Bihor.
    (2) Furnizorul ajutorului de stat este Ministerul Finanţelor, iar ajutorul de stat regional ad-hoc se acordă de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Finanţelor — Acţiuni generale.

    ART. 2
    În înţelesul prezentei hotărâri, termenii şi expresiile de mai jos au următoarele semnificaţii:
    a) „ajutor ad-hoc” reprezintă ajutorul care nu este acordat în cadrul unei scheme;
    d) „active corporale” reprezintă activele precum construcţii, instalaţii, utilaje şi echipamente;
    c) „beneficiar” reprezintă Societatea NOKIAN TYRES EUROPE OPERATIONS — S.R.L., înregistrată la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului cu numărul J40/22597/2022, CUI 47166558, deţinută şi controlată în proporţie de 100% de către NOKIAN TYRES PLC, companie finlandeză cu sediul în Pirkkalaistie 7, 37100 Nokia, Finlanda;
    d) „cheltuieli eligibile” reprezintă cheltuielile efectuate de către beneficiar în vederea realizării proiectului de investiţii, stabilite potrivit prevederilor art. 5 alin. (1) şi (2);
    e) „contribuţia la dezvoltarea regională” reprezintă valoarea contribuţiilor la dezvoltarea regională de natura taxelor şi impozitelor la bugetul general consolidat al statului aferente exclusiv investiţiei iniţiale şi locurilor de muncă create direct de aceasta, plătite efectiv de beneficiarul de ajutor de stat pe parcursul implementării proiectului de investiţii şi 5 ani de la data finalizării acesteia;
    f) „intensitatea ajutorului de stat” reprezintă procentul calculat ca raport între valoarea actualizată a ajutorului de stat acordat de furnizor şi valoarea actualizată a cheltuielilor eligibile aferente proiectului de investiţii; intensităţile maxime ale ajutoarelor de stat regionale sunt cele prevăzute de Hotărârea Guvernului nr. 311/2022 privind intensitatea maximă a ajutorului de stat regional în perioada 2022—2027 pentru investiţii iniţiale, cu modificările ulterioare; aceasta este prevăzută în anexa nr. 1;
    g) „investiţie iniţială” reprezintă o investiţie în active corporale legată de înfiinţarea unei noi unităţi;
    h) „înfiinţarea unei unităţi noi” reprezintă crearea unui nou amplasament pentru desfăşurarea activităţii pentru care se solicită finanţarea, independent din punct de vedere tehnologic de alte unităţi existente;
    i) „raportul privind finalizarea investiţiei” reprezintă raportul auditat de o întreprindere autorizată care nu are calitatea de persoană afiliată cu beneficiarul ajutorului de stat, care certifică faptul că în urma implementării investiţiei beneficiarul realizează activitatea care a fost finanţată cu ajutor de stat;
    j) „raportul privind îndeplinirea condiţiilor de piaţă în cadrul procesului de achiziţie” reprezintă raportul întocmit pe perioada de implementare a proiectului de investiţii care asigură certificarea faptului că achiziţiile efectuate au fost realizate în condiţii de piaţă, auditat de o companie independentă şi prezentat la fiecare cerere de plată;
    k) „valoarea actualizată a ajutorului” reprezintă valoarea ajutorului de stat regional ad-hoc, rezultată din aplicarea la valoarea nominală a ajutorului de stat a ratei de referinţă pentru lei stabilite de Comisia Europeană, aplicabilă pentru România la luna februarie 2024, de 6,56%, la care se adaugă 100 de puncte de bază;
    l) „relocare” reprezintă transferul unei activităţi identice sau similare sau al unei părţi din aceasta de la o unitate a uneia dintre părţile contractante la Acordul privind Spaţiul Economic European către unitatea unei alte părţi contractante la Acordul privind Spaţiul Economic European unde are loc investiţia care beneficiază de ajutor de stat. Există un transfer în cazul în care produsul de la unitatea iniţială şi produsul de la unitatea care beneficiază de ajutor au cel puţin parţial aceleaşi scopuri, îndeplinesc cerinţele sau necesităţile aceluiaşi tip de clienţi şi se pierd locuri de muncă în activităţi identice sau similare la una dintre unităţile iniţiale ale beneficiarului ajutorului din Spaţiul Economic European.


    ART. 3
    (1) Ajutorul de stat regional ad-hoc se acordă pentru finanţarea cheltuielilor eligibile aferente proiectului de investiţii, constând în active corporale.
    (2) Ajutorul de stat regional ad-hoc acordat în baza prezentei hotărâri nu se cumulează cu alte ajutoare de stat sau cu ajutoare de minimis pentru aceleaşi cheltuieli eligibile.
    (3) Valoarea totală nominală a proiectului de investiţii este de aproximativ 3.116.314.216 lei, respectiv echivalentul a 626,42 milioane de euro.
    (4) Valoarea totală nominală a cheltuielilor eligibile este de 3.041.692.216 lei, respectiv echivalentul a 611,42 milioane de euro.
    (5) Intensitatea maximă aplicabilă ajutorului de stat este de 16,28%, calculată pe baza valorilor actualizate ale ajutorului de stat şi a cheltuielilor eligibile exprimate în lei.

    ART. 4
    (1) Calendarul implementării proiectului de investiţii şi cuantumurile anuale ale cheltuielilor eligibile, exprimate în valori nominale şi actualizate, sunt prezentate în anexa nr. 2.
    (2) Beneficiarul are obligaţia de a finaliza investiţia până la data de 31 decembrie 2027.
    (3) Proiectul de investiţii trebuie menţinut în Regiunea de dezvoltare Nord-Vest pe o perioadă de minimum 5 ani de la termenul stabilit pentru finalizarea investiţiei, respectiv cel puţin până la data 31 decembrie 2032.
    (4) Pe durata perioadei prevăzute la alin. (3) beneficiarul are dreptul de a înlocui instalaţiile şi echipamentele uzate moral în urma schimbărilor tehnologice, fără acordarea unui nou ajutor de stat.

    ART. 5
    (1) Sunt considerate cheltuieli eligibile costurile fără TVA şi fără orice alte taxe aferente realizării de construcţii, respectiv achiziţionării, după caz, de instalaţii, utilaje şi echipamente.
    (2) Activele corporale aferente investiţiei iniţiale trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii de eligibilitate:
    a) să fie exploatate exclusiv de către beneficiar pentru atingerea obiectivelor investiţiei pentru care s-a solicitat finanţarea;
    b) să fie incluse în activele beneficiarului şi să rămână asociate investiţiei pentru care s-a acordat finanţarea pe o perioadă de minimum 5 ani de la data finalizării investiţiei;
    c) să fie achiziţionate în condiţii de piaţă;
    d) să fie noi.

    (3) Achiziţionarea activelor este considerată a fi realizată în condiţii de piaţă atunci când aceasta:
    a) se realizează ca urmare a unor criterii de selecţie ca parte a procesului global de achiziţie;
    b) face obiectul unor auditări independente încheiate cu rapoarte de audit.

    (4) Beneficiarul ajutorului de stat trebuie să asigure o contribuţie financiară de cel puţin 83% din costurile eligibile actualizate, fie prin resurse proprii, fie prin finanţare externă, sub o formă care să nu facă obiectul niciunui sprijin financiar public.
    (5) Beneficiarul ajutorului de stat:
    a) confirmă că, în cei 2 ani anteriori cererii de ajutor, nu a efectuat o relocare către unitatea în care urmează să aibă loc investiţia iniţială care beneficiază de ajutor; şi
    b) se angajează să nu efectueze o astfel de relocare în intervalul de 2 ani de la finalizarea investiţiei iniţiale, respectiv cel puţin până la data 31 decembrie 2029.


    ART. 6
    (1) În perioada 2024—2032, contribuţia la dezvoltarea regională generată de investiţia realizată de beneficiar este în valoare de minimum 339,48 milioane de lei.
    (2) Prin implementarea proiectului de investiţii se creează minimum 553 de noi locuri de muncă.

    ART. 7
    (1) Ajutorul de stat regional ad-hoc se plăteşte până la 31 decembrie 2027, în limita creditelor bugetare anuale aprobate, după efectuarea parţială sau totală a cheltuielilor eligibile de către beneficiar.
    (2) Termenul de depunere pentru ultima cerere de plată este 1 septembrie 2027.

    ART. 8
    (1) Ajutorul de stat regional ad-hoc se plăteşte în tranşe anuale, în limita cuantumului prevăzut în anexa nr. 1.
    (2) Beneficiarul ajutorului de stat regional ad-hoc poate depune o singură cerere de plată a ajutorului de stat pe an, însoţită de documente justificative.
    (3) Cererea de plată se depune la registratura Ministerului Finanţelor.

    ART. 9
    În vederea plăţii ajutorului de stat, beneficiarul transmite la Ministerul Finanţelor cererea de plată a ajutorului de stat şi formularul de decont, însoţite de documente justificative, potrivit procedurii de plată elaborate în aplicarea prezentei hotărâri de către Ministerul Finanţelor, potrivit art. 16 alin. (9).

    ART. 10
    (1) Ministerul Finanţelor soluţionează cererea de plată a ajutorului de stat:
    a) după analizarea, la sediul ministerului, a conformităţii documentelor justificative anexate cererii de plată şi a eligibilităţii activelor pentru care se solicită plata ajutorului de stat; şi
    b) după verificarea la faţa locului a existenţei activelor şi a conformităţii declaraţiilor/documentelor aferente cheltuielilor efectuate de întreprindere.

    (2) Pe durata efectuării verificării la faţa locului, beneficiarul are obligaţia de a permite accesul echipei de control, în condiţiile legii, la activele aferente investiţiei iniţiale şi la toate documentele în original care atestă îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 9.

    ART. 11
    (1) Ministerul Finanţelor verifică şi analizează cererea de plată a ajutorului de stat, însoţită de documentele justificative prezentate în Ghidul de plată, în termen de 60 de zile lucrătoare de la data înregistrării acesteia la Ministerul Finanţelor.
    (2) Termenul prevăzut la alin. (1) se aplică şi pentru verificarea şi analiza informaţiilor şi documentelor justificative solicitate de Ministerul Finanţelor conform dispoziţiilor art. 12 alin. (2), calculat de la data înregistrării acestora la Ministerul Finanţelor.

    ART. 12
    (1) Ministerul Finanţelor verifică conformitatea documentelor transmise şi îndeplinirea condiţiilor prevăzute de prezenta hotărâre în vederea efectuării plăţii.
    (2) În cazul în care se constată lipsa unor documente sau neconcordanţe între datele şi informaţiile transmise, Ministerul Finanţelor poate solicita documente şi informaţii suplimentare, care vor fi transmise de întreprindere Ministerului Finanţelor în termen de 30 de zile lucrătoare de la data primirii solicitării.
    (3) În situaţia în care beneficiarul nu confirmă primirea solicitării transmise de Ministerul Finanţelor sau nu respectă termenul prevăzut la alin. (2), Ministerul Finanţelor returnează întreprinderii cererea de plată a ajutorului de stat, în termen de 15 zile lucrătoare, în vederea completării acesteia.

    ART. 13
    (1) Plata ajutorului de stat nu poate face obiectul unor plăţi compensatorii.
    (2) Ministerul Finanţelor nu efectuează plata ajutorului de stat în cazul în care beneficiarul înregistrează debite restante la bugetele componente ale bugetului general consolidat.
    (3) Virarea efectivă a ajutorului de stat se face de către Ministerul Finanţelor în contul 50.70 „Disponibil din subvenţii şi transferuri”, deschis la unitatea Trezoreriei Statului în a cărei rază îşi are domiciliul fiscal beneficiarul ajutorului de stat, în termen de 30 de zile lucrătoare de la data la care cererea de plată a ajutorului de stat este considerată completă în sensul prevederilor prezentei hotărâri şi a fost efectuată verificarea la faţa locului.
    (4) Beneficiarul are obligaţia de a verifica valoarea ajutorului de stat virat de Ministerul Finanţelor în contul 50.70 „Disponibil din subvenţii şi transferuri”. În situaţia în care se constată existenţa unei sume necuvenite, beneficiarul are obligaţia de a informa de îndată Ministerul Finanţelor în vederea restituirii acesteia.
    (5) Restituirea sumelor încasate necuvenit se realizează în conturile de cheltuieli bugetare din care au fost încasate, dacă sumele se restituie în anul în care au fost încasate, respectiv în contul prevăzut la art. 8 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările şi completările ulterioare, dacă sumele se restituie în anii următori anului în care au fost încasate.
    (6) Pentru sumele necuvenite încasate de către întreprindere, Ministerul Finanţelor percepe dobânzi şi penalităţi aferente, datorate de la data încasării până la data restituirii, prin utilizarea ratei dobânzii stabilite potrivit prevederilor art. 16 alin. (2) din Regulamentul (UE) 2015/1.589 al Consiliului din 13 iulie 2015 de stabilire a normelor de aplicare a articolului 108 din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene, respectiv ale art. 9 şi 11 din Regulamentul (CE) nr. 794/2004 al Comisiei din 21 aprilie 2004 de punere în aplicare a Regulamentului (CE) nr. 659/1999 al Consiliului de stabilire a normelor de aplicare a articolului 93 din Tratatul CE.

    ART. 14
    (1) Până la data de 30 iunie inclusiv a anului următor finalizării investiţiei, beneficiarul ajutorului de stat va prezenta Ministerului Finanţelor raportul privind finalizarea investiţiei, conform prevederilor art. 2 lit. i).
    (2) Raportul privind finalizarea investiţiei trebuie să cuprindă următoarele:
    a) date generale de identificare a întreprinderii;
    b) contextul general al proiectului de investiţii, respectiv descrierea obiectivelor generale şi specifice ale proiectului de investiţii;
    c) gradul de realizare a investiţiei, ca raport între valoarea cheltuielilor eligibile realizate şi valoarea cheltuielilor eligibile estimate;
    d) documente justificative care atestă realizarea investiţiei: registrul inventar şi centralizatorul mijloacelor fixe aferente activelor eligibile şi neeligibile;
    e) demonstrarea faptului că în urma implementării investiţiei beneficiarul realizează activitatea care a fost finanţată cu ajutor de stat.

    (3) Ministerul Finanţelor şi beneficiarul trebuie să păstreze timp de 10 ani de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri înregistrări detaliate referitoare la ajutorul de stat regional ad-hoc acordat pentru proiectul de investiţii. Această evidenţă trebuie să conţină informaţiile necesare pentru a demonstra respectarea tuturor condiţiilor impuse prin actul de acordare, respectiv: datele de identificare a beneficiarului, durata, cheltuielile eligibile, valoarea, momentul şi modalitatea acordării ajutorului, originea acestuia, durata, metoda de calcul pentru ajutorul acordat.

    ART. 15
    (1) Ministerul Finanţelor are obligaţia de a publica pe site-ul său textul integral al prezentei hotărâri şi actele administrative emise în aplicarea acesteia, precum şi informaţii privind ajutorul regional ad-hoc, în conformitate cu prevederile paragrafului 136 punctul 2 al capitolului 5.7 — „Transparenţa” din Orientările privind ajutoarele de stat regionale (2021/C 153/01).
    (2) Ministerul Finanţelor are obligaţia să încarce în Registrul general al ajutoarelor de stat acordate în România (RegAS) măsura de ajutor de stat ce face obiectul prezentei hotărâri, în termen de 10 zile lucrătoare de la data acordării ajutorului de stat.
    (3) Informaţiile privind plata ajutorului de stat şi eventualele obligaţii de recuperare a ajutorului de stat şi rambursare efectivă se vor încărca în RegAS de către Ministerul Finanţelor în termen de 10 zile lucrătoare, respectiv 7 zile lucrătoare de la data plăţii şi, respectiv, data instituirii obligaţiilor de recuperare a ajutorului de stat.

    ART. 16
    (1) Beneficiarul are obligaţia de a menţine investiţia realizată, precum şi locurile de muncă nou-create ca urmare a implementării proiectului de investiţii o perioadă de cel puţin 5 ani de la data finalizării acesteia, respectiv cel puţin până la data de 31 decembrie 2032.
    (2) În vederea verificării îndeplinirii obligaţiilor prevăzute la alin. (1), Ministerul Finanţelor verifică documentaţia justificativă necesară şi efectuează anual verificări la faţa locului.
    (3) Beneficiarul are obligaţia de a pune la dispoziţia Ministerului Finanţelor toate documentele necesare acestuia pentru constatarea existenţei în fapt a tuturor activelor care au făcut obiectul proiectului de investiţii, pe cele necesare verificării menţinerii locurilor de muncă nou-create în cadrul proiectului, precum şi pe cele referitoare la îndeplinirea obligaţiei prevăzute la art. 6 alin. (1).
    (4) În cazul în care beneficiarul nu respectă obligaţia de menţinere a investiţiilor pe o perioadă de 5 ani, furnizorul emite o decizie de recuperare totală a ajutorului de stat regional ad-hoc acordat, precum şi a dobânzilor aferente.
    (5) Ajutorul de stat plătit se recuperează proporţional cu gradul de realizare în următoarele situaţii:
    a) beneficiarul nu realizează contribuţia la dezvoltarea regională în cuantumul prevăzut la art. 6 alin. (1);
    b) beneficiarul nu menţine numărul de locuri de muncă nou- create ca urmare a implementării proiectului de investiţii prevăzut la art. 6 alin. (2).

    (6) În cazul în care se constată îndeplinirea ambelor situaţii prevăzute la alin. (5), valoarea ajutorului de stat plătit ce se recuperează se calculează conform următorului mecanism:
    a) se calculează gradul de îndeplinire a fiecărei condiţii prin raportarea valorii indicatorului realizat la valoarea indicatorului prevăzut la art. 6 alin. (1) şi (2);
    b) se calculează media aritmetică a gradelor de îndeplinire a tuturor condiţiilor;
    c) procentul calculat conform lit. b) se aplică valorii ajutorului de stat plătit;
    d) diferenţa dintre valoarea ajutorului de stat plătit şi valoarea calculată conform lit. c) reprezintă valoarea ajutorului de stat de recuperat.

    (7) Rata dobânzii aplicabile este cea stabilită potrivit prevederilor art. 16 alin. (2) din Regulamentul (UE) 2015/1.589, respectiv ale art. 9 şi 11 din Regulamentul (CE) nr. 794/2004.
    (8) Recuperarea ajutoarelor de stat se realizează potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 77/2014 privind procedurile naţionale în domeniul ajutorului de stat, precum şi pentru modificarea şi completarea Legii concurenţei nr. 21/1996, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 20/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
    (9) În termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, prin ordin al ministrului finanţelor se aprobă procedura de plată şi monitorizare a ajutorului de stat.

    ART. 17
    Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.



                    PRIM-MINISTRU
                    ION-MARCEL CIOLACU
                    Contrasemnează:
                    Viceprim-ministru,
                    Marian Neacşu
                    Ministrul finanţelor,
                    Marcel-Ioan Boloş

    Bucureşti, 7 noiembrie 2024.
    Nr. 1.385.
    ANEXA 1

    Valoarea nominală şi actualizată a costurilor eligibile,
    a ajutorului de stat (lei) şi a intensităţii maxime a ajutorului de stat

┌────────────┬───────────┬───────────┬─────────────┬───────────┬──────────┬──────────┬─────────────┐
│ │2022 │2023 │2024 │2025 │2026 │2027 │Total │
├────────────┼───────────┼───────────┼─────────────┼───────────┼──────────┼──────────┼─────────────┤
│Cheltuieli │ │ │ │ │ │ │ │
│eligibile în│247.496.300│626.824.800│1.469.307.180│539.865.296│99.595.496│58.603.144│3.041.692.216│
│valoare │ │ │ │ │ │ │ │
│nominală │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────┼───────────┼───────────┼─────────────┼───────────┼──────────┼──────────┼─────────────┤
│Cheltuieli │ │ │ │ │ │ │ │
│eligibile în│286.332.271│674.212.755│1.469.307.180│501.920.134│86.087.107│47.094.321│3.064.953.767│
│valoare │ │ │ │ │ │ │ │
│actualizată │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────┼───────────┼───────────┼─────────────┼───────────┼──────────┼──────────┼─────────────┤
│Valoarea │ │ │ │ │ │ │ │
│nominală a │ │ │ │469.481.774│16.215.840│9.541.588 │495.239.202 │
│ajutorului │ │ │ │ │ │ │ │
│de stat │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────┼───────────┼───────────┼─────────────┼───────────┼──────────┼──────────┼─────────────┤
│Valoarea │ │ │ │ │ │ │ │
│actualizată │ │ │ │ │ │ │ │
│a ajutorului│ │ │ │ │ │ │ │
│de stat │ │ │ │463.303.656│14.016.444│7.667.756 │484.987.857 │
│(echivalent │ │ │ │ │ │ │ │
│subvenţie │ │ │ │ │ │ │ │
│brută) │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────┼───────────┼───────────┼─────────────┼───────────┼──────────┼──────────┼─────────────┤
│Intensitatea│ │ │ │ │ │ │ │
│maximă a │ │ │ │ │ │ │16,28% │
│ajutorului │ │ │ │ │ │ │ │
│de stat │ │ │ │ │ │ │ │
└────────────┴───────────┴───────────┴─────────────┴───────────┴──────────┴──────────┴─────────────┘


    ANEXA 2

    Calendarul şi cuantumurile anuale ale cheltuielilor eligibile
    aferente proiectului de investiţii în valori nominale şi valori actualizate (lei)

┌────────────┬───────────┬───────────┬───────────┬─────────────┬───────────┬──────────┬──────────┬─────────────┐
│Tipul de │ │ │ │ │ │ │ │ │
│cheltuială │ │2022 │2023 │2024 │2025 │2026 │2027 │Total lei │
│eligibilă │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼─────────────┼───────────┼──────────┼──────────┼─────────────┤
│ │Valoare │9.949.600 │320.874.600│528.821.240 │390.521.800│83.079.160│29.848.800│1.363.095.200│
│ │nominală │ │ │ │ │ │ │ │
│Construcţii ├───────────┼───────────┼───────────┼─────────────┼───────────┼──────────┼──────────┼─────────────┤
│ │Valoare │11.510.845 │345.132.720│528.821.240 │363.073.447│71.810.923│23.986.920│1.344.336.096│
│ │actualizată│ │ │ │ │ │ │ │
├────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼─────────────┼───────────┼──────────┼──────────┼─────────────┤
│ │Valoare │237.546.700│305.950.200│940.485.940 │149.343.496│16.516.336│28.754.344│1.678.597.016│
│Echipamente,│nominală │ │ │ │ │ │ │ │
│utilaje, ├───────────┼───────────┼───────────┼─────────────┼───────────┼──────────┼──────────┼─────────────┤
│instalaţii │Valoare │274.821.426│329.080.035│940.485.940 │138.846.687│14.276.184│23.107.400│1.720.617.671│
│ │actualizată│ │ │ │ │ │ │ │
├────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼─────────────┼───────────┼──────────┼──────────┼─────────────┤
│ │Valoare │247.496.300│626.824.800│1.469.307.180│539.865.296│99.595.496│58.603.144│3.041.692.216│
│ │nominală │ │ │ │ │ │ │ │
│Total ├───────────┼───────────┼───────────┼─────────────┼───────────┼──────────┼──────────┼─────────────┤
│ │Valoare │286.332.271│674.212.755│1.469.307.180│501.920.134│86.087.107│47.094.321│3.064.953.767│
│ │actualizată│ │ │ │ │ │ │ │
└────────────┴───────────┴───────────┴───────────┴─────────────┴───────────┴──────────┴──────────┴─────────────┘


    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016