Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. ART. 1 Se aprobă indicatorii tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii „Autostrada Târgu-Neamţ-Iaşi-Ungheni“, judeţul Iaşi, prevăzuţi în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. ART. 2 Finanţarea obiectivului de investiţii prevăzut la art. 1 se realizează din fonduri externe nerambursabile - Programul Transport (P.T.) 2021-2027 şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ART. 3 Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, prin Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A., răspunde de modul de utilizare a sumelor prevăzute în anexă, în conformitate cu prevederile legale în vigoare. PRIM-MINISTRU ION-MARCEL CIOLACU Contrasemnează: Viceprim-ministru, Marian Neacşu Ministrul transporturilor şi infrastructurii, Sorin-Mihai Grindeanu Ministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei, Adrian-Ioan Veştea Ministrul finanţelor, Marcel-Ioan Boloş Bucureşti, 30 octombrie 2024. Nr. 1.350. ANEXA 1 CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii „Autostrada Târgu-Neamţ-Iaşi-Ungheni“ Ordonator principal de credite: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Beneficiar: Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A. Amplasament: judeţul Iaşi
┌─────────────────┬──────────┬─────────┐
│Valoarea totală a│ │ │
│investiţiei │ │ │
│(inclusiv TVA): │ │ │
│(în preţuri │26.390.641│mii lei │
│valabile la data │ │ │
│de 14.02.2024, 1 │ │ │
│euro = 4,9760 │ │ │
│lei) │ │ │
├─────────────────┼──────────┼─────────┤
│din care C + M │22.895.512│mii lei │
│(inclusiv TVA): │ │ │
├─────────────────┼──────────┼─────────┤
│Durata de │ │ │
│execuţie a │36 de luni│ │
│lucrărilor: │ │ │
├─────────────────┼──────────┼─────────┤
│Eşalonarea │ │ │
│investiţiei (INV/│ │ │
│C + M): │ │ │
├─────────────────┼──────────┼─────────┤
│ │Anul II: │Anul III:│
│Anul I: INV │INV │INV │
│9.000.000 mii lei│9.500.000 │7.890.641│
│ │mii lei │mii lei │
├─────────────────┼──────────┼─────────┤
│C+M 8.000.000 mii│C+M │C+M │
│lei │8.500.000 │6.395.512│
│ │mii lei │mii lei │
├─────────────────┼──────────┼─────────┤
│Capacităţi: │ │ │
├─────────────────┼──────────┼─────────┤
│- lungime traseu:│88,77 km │ │
├─────────────────┼──────────┼─────────┤
│- lăţime │26,00 m │ │
│platformă: │ │ │
└─────────────────┴──────────┴─────────┘
Factori de risc Obiectivul se va proteja antiseismic conform prevederilor „Codului de proiectare seismică“ P100-1/2013, cu modificările şi completările ulterioare. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţii se realizează din fonduri externe nerambursabile - Programul Transport (P.T.) 2021-2027 şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. -----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.