Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. ART. 1 Se reaprobă indicatorii tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii „Varianta ocolitoare a oraşului Reghin, pe DN 16 şi DN 15“ şi redenumirea obiectivului de investiţii sub titulatura „Varianta de ocolire a municipiului Reghin“, judeţul Mureş, prevăzuţi în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. ART. 2 Finanţarea obiectivului de investiţii prevăzut la art. 1 se realizează din fonduri externe nerambursabile - Programul operaţional Transport (POT) şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ART. 3 Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, prin Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A., răspunde de modul de utilizare a sumelor prevăzute în anexă, în conformitate cu prevederile legale în vigoare. PRIM-MINISTRU NICOLAE-IONEL CIUCĂ Contrasemnează: Viceprim-ministru, ministrul transporturilor şi infrastructurii, Sorin Mihai Grindeanu Ministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei, Cseke Attila-Zoltán Ministrul finanţelor, Adrian Câciu Bucureşti, 7 septembrie 2022. Nr. 1.109. ANEXA 1 CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii „Varianta de ocolire a municipiului Reghin“, judeţul Mureş Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Beneficiar: Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A. D.R.D.P. Braşov Amplasament: judeţul Mureş
┌─────────────────────────┬───────┬────┐
│Valoarea totală a │ │mii │
│investiţiei (inclusiv │644.012│lei │
│TVA): │ │ │
├─────────────────────────┼───────┼────┤
│(în preţuri la data de │ │ │
│10.12.2021, 1 euro = │ │ │
│4,9491 lei), │ │ │
├─────────────────────────┼───────┼────┤
│din care C + M (inclusiv │559.335│mii │
│TVA): │ │lei │
├─────────────────────────┼───────┼────┤
│Durata de execuţie a │ │ │
│obiectivului de │36 │luni│
│investiţie: │ │ │
└─────────────────────────┴───────┴────┘
┌───────────────┬──────────┬───────────┐
│Eşalonarea │ │ │
│investiţiei │ │ │
│(INV/C + M): │ │ │
├───────────────┼──────────┼───────────┤
│Anul I 221.000 │Anul II │Anul III │
│mii lei │218.000 │205.012 mii│
│ │mii lei │lei │
├───────────────┼──────────┼───────────┤
│190.000 mii lei│192.000 │177.335 mii│
│ │mii lei │lei │
├───────────────┼──────────┼───────────┤
│Capacităţi: │ │ │
├───────────────┼──────────┼───────────┤
│Lungime drum │12,731 km │ │
├───────────────┼──────────┼───────────┤
│Lăţime │10,00 m │ │
│platformă, │ │ │
├───────────────┼──────────┼───────────┤
│din care parte │7,00 m │ │
│carosabilă │ │ │
└───────────────┴──────────┴───────────┘
Factori de risc: Obiectivul se va proteja antiseismic conform prevederilor Normativului „Cod de proiectare seismică“ P 100-1/2013, cu modificările şi completările ulterioare. Finanţarea investiţiei: Finanţarea obiectivului de investiţii se realizează din fonduri externe nerambursabile în cadrul Programului operaţional Transport (POT) şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. -----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.