Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECRET nr. 400 din 1 noiembrie 1982  privind controlul pentru trecerea frontierei de stat romane    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

DECRET nr. 400 din 1 noiembrie 1982 privind controlul pentru trecerea frontierei de stat romane

EMITENT: CONSILIUL DE STAT
PUBLICAT: BULETINUL OFICIAL nr. 98 din 2 noiembrie 1982
Consiliul de Stat al Republicii Socialiste România decreteazã:

CAP. 1
Dispoziţii generale

ART. 1
Trecerea frontierei de stat de cãtre persoane, mijloace de transport, mãrfuri şi alte bunuri se face prin punctele de control pentru trecerea frontierei, denumite în prezentul decret puncte de control.
ART. 2
Punctele de control pentru trecerea frontierei de stat romane sînt:
a) rutiere: Albita, judeţul Vaslui; Bors, judeţul Bihor; Calafat, judeţul Dolj; Giurgiu, judeţul Giurgiu; Halmeu, judeţul Satu Mare; Jimbolia, judeţul Timis; Naidas, judeţul Caras-Severin; Nadlac, judeţul Arad; Negru Voda, judeţul Constanta; Ostrov, judeţul Constanta; Petea, judeţul Satu Mare; Porţile de Fier, judeţul Mehedinti; Siret, judeţul Suceava; Stamora-Moravita, judeţul Timis; Vama Veche, judeţul Constanta, Varsand, judeţul Arad;
b) feroviare: Calafat, judeţul Dolj; Carei, judeţul Satu Mare; Cimpulung la Tisa, judeţul Maramures; Curtici, judeţul Arad; Episcopia Bihor, judeţul Bihor; Falciu, judeţul Vaslui; Galaţi, judeţul Galaţi; Giurgiu, judeţul Giurgiu; Halmeu, judeţul Satu Mare; Iaşi, judeţul Iaşi; Jimbolia, judeţul Timis; Negru Voda, judeţul Constanta; Salonta, judeţul Bihor; Stamora-Moravita, judeţul Timis; Valea lui Mihai, judeţul Bihor; Valea Viseului, judeţul Maramures; Vicsani, judeţul Suceava;
c) portuare: Brãila, judeţul Brãila; Calafat, judeţul Dolj; Cernavoda, judeţul Constanta; Constanta, judeţul Constanta; Corabia, judeţul Olt; Drobeta-Turnu Severin, judeţul Mehedinti; Galaţi, judeţul Galaţi; Giurgiu, judeţul Giurgiu; Moldova Veche, judeţul Caras-Severin; Orşova, judeţul Mehedinti; Sulina, judeţul Tulcea; Tulcea, judeţul Tulcea; Turnu Magurele, judeţul Teleorman; Zimnicea, judeţul Teleorman;
d) aeroportuare: Arad, judeţul Arad; Bucureşti-Otopeni; Constanta-Mihail Kogalniceanu, judeţul Constanta; Oradea, judeţul Bihor; Timişoara, judeţul Timis.
Trecerea frontierei de stat romane de cãtre cãlãtori este permisã numai prin urmãtoarele puncte de control rutiere, feroviare, portuare şi aeroportuare: Albita, Arad, Bors, Brãila, Bucureşti-Otopeni, Calafat, Constanta, Constanta-Mihail Kogalniceanu, Curtici, Drobeta-Turnu Severin, Episcopia Bihor, Galaţi, Giurgiu, Iaşi, Jimbolia, Naidas, Nadlac, Negru Voda, Oradea, Orşova, Ostrov, Petea, Porţile de Fier, Salonta, Siret, Stamora-Moravita, Timişoara, Tulcea, Valea lui Mihai, Vama Veche, Varsand, Vicsani.
ART. 3
Deschiderea de noi puncte de control sau închiderea temporarã ori definitiva a celor existente se aproba prin decret al Consiliului de Stat.
ART. 4
Ministerul Agriculturii şi Industriei Alimentare împreunã cu Ministerul Transporturilor şi Telecomunicatiilor pot stabili, pentru traficul de animale, produse animale şi vegetale, trecerea numai prin unele puncte de control din cele prevãzute la art. 2, în funcţie de volumul traficului, de situaţia epizootiilor, epifitiilor, de convenţiile sanitar-veterinare şi fitosanitare încheiate cu alte state.
ART. 5
În punctele de control se organizeazã şi se efectueazã controlul persoanelor, mijloacelor de transport, mãrfurilor şi altor bunuri care intra sau ies din ţara. Trecerea frontierei de stat romane este permisã numai în condiţiile stabilite de dispoziţii1e legale.
Activitatea în punctele de control se desfãşoarã fãrã întrerupere.

CAP. 2
Organizarea şi funcţionarea punctelor de control

ART. 6
Punctele de control se organizeazã de Ministerul de Interne în colaborare cu Ministerul Apãrãrii Naţionale, Ministerul Comerţului Exterior şi Cooperãrii Economice Internaţionale, Ministerul Transporturilor şi Telecomunicatiilor, Ministerul Sãnãtãţii, Ministerul Agriculturii şi Industriei Alimentare, Ministerul Turismului, Comitetul pentru Problemele Consiliilor Populare şi Departamentul Aviaţiei Civile.
ART. 7
Ministerul de Interne, Ministerul Apãrãrii Naţionale, Ministerul Comerţului Exterior şi Cooperãrii Economice Internaţionale, Ministerul Transporturilor şi Telecomunicatiilor, Ministerul Sãnãtãţii, Ministerul Agriculturii şi Industriei Alimentare, Ministerul Turismului şi Departamentul Aviaţiei Civile stabilesc sarcinile personalului din subordine aflat la punctele de control; colaboreazã şi rãspund, pentru îndeplinirea atribuţiilor ce le revin, potrivit legii, privind desfãşurarea în bune condiţii a traficului de cãlãtori, mãrfuri şi alte bunuri, respectarea regimului de frontiera şi asigurarea securitãţii frontierei de stat în punctele de control; asigura, conform normelor legale, încadrarea punctelor de control cu personal calificat care sa cunoascã, pe cît posibil, o limba de circulaţie internationala.
ART. 8
Şeful punctului de control este ofiţer din cadrul Ministerului de Interne. Acesta coordoneazã, controleazã şi rãspunde de intreaga activitate din punctul de control în ceea ce priveşte buna desfãşurare a traficului internaţional şi servirea cãlãtorilor în conformitate cu dispoziţiile legale.
Şeful punctului de control poate lua pe loc mãsurile legale corespunzãtoare pentru îndeplinirea corecta de cãtre personalul din punctul de control a îndatoririlor de serviciu, informind despre aceasta organele competente.
ART. 9
Controlul pentru trecerea frontierei se efectueazã de echipe formate din ofiţeri sau subofiteri ai Ministerului de Interne şi personal vamal care, de regula, acţioneazã împreunã.
În punctele de control portuare, din echipa de control face parte şi reprezentantul cãpitãniei portului. Odatã cu echipa de control au acces pe navele de mãrfuri şi reprezentanţii agenţiei de navlosire, iar pe cele care transporta turişti, şi reprezentanţii Ministerului Turismului.
În punctele de control aeroportuare, din echipa de control face parte şi un reprezentant al companiilor aeriene romane de transport.
Şeful echipei de control este un ofiţer sau un subofiţer care face parte din cadrele Ministerului de Interne.
ART. 10
În realizarea controlului pentru trecerea frontierei, supravegherea mijloacelor de transport şi paza navelor acostate în porturi se folosesc şi militari graniceri în termen din subunitatile afectate punctelor de control de cãtre Ministerul Apãrãrii Naţionale.

CAP. 3
Efectuarea controlului pentru trecerea frontierei de stat romane

ART. 11
Controlul paşapoartelor sau al altor documente pentru trecerea frontierei de stat romane se face de cãtre ofiţerii şi subofiterii Ministerului de Interne din echipele de control.
Şeful punctului de control organizeazã activitatea de acordare a vizelor şi de prelungire a acestora, potrivit dispoziţiilor legale.
Controlul paşapoartelor sau al celorlalte documente de trecere a frontierei se efectueazã în compartimentele din vagoanele trenurilor, la autovehicule, la ghiseele de control de pe aeroporturi, la scara navei, pe nava sau în incinta punctelor de control.
În cazul în care este necesarã clarificarea unor situaţii privind trecerea frontierei, pasapoartele sau celelalte documente de trecere a frontierei pot fi reţinute de şeful echipei de control. Soluţionarea acestor cazuri se face cu maximum de urgenta.
Şeful punctului de control poate întrerupe cãlãtoria persoanelor în cazul în care constata ca nu sînt îndeplinite cerinţele prevãzute de lege pentru trecerea frontierei de stat romane.
ART. 12
Controlul vamal al bagajelor, al altor bunuri aflate asupra persoanelor, al mãrfurilor şi al interiorului şi exteriorului mijloacelor de transport se face de personalul vamal din echipele de control, potrivit reglementãrilor legale cu privire la regimul vamal.
ART. 13
Controlul sanitar uman se efectueazã potrivit reglementãrilor legale, de personalul sanitar stabilit de Ministerul Sãnãtãţii, sub îndrumarea şi controlul Inspectoratului Sanitar de Stat Central din cadrul Ministerului Sãnãtãţii.
Controlul sanitar-veterinar şi fitosanitar se efectueazã, potrivit reglementãrilor legale, de personalul stabilit de Ministerul Agriculturii şi Industriei Alimentare.
ART. 14
Mãsurile pentru protecţia sanitarã a frontierei de stat se aplica, potrivit reglementãrilor legale, tuturor persoanelor, mijloacelor de transport, mãrfurilor şi altor bunuri, indiferent de provenienta şi destinaţia lor. Persoanelor care nu se supun acestor mãsuri li se interzice trecerea frontierei.
În cazul bolilor care impun mãsuri de carantina, în situaţii care nu suferã amînare, Ministerul Sãnãtãţii ia primele mãsuri de prevenire şi combatere, pe care le comunica de îndatã Ministerului Agriculturii şi Industriei Alimentare, Ministerului Comerţului Exterior şi Cooperãrii Economice Internaţionale, Ministerului Transporturilor şi Telecomunicatiilor, Ministerului Turismului, Ministerului de Interne, Ministerului Apãrãrii Naţionale, Ministerului Afacerilor Externe şi Departamentului Aviaţiei Civile.
ART. 15
Controlul pentru trecerea frontierei al navelor şi aeronavelor începe cu controlul sanitar uman.
Controlul sanitar a1 persoanelor aflate în trenuri şi vehicule rutiere se face concomitent cu controlul actelor de trecere a frontierei şi cu controlul vamal.
ART. 16
La efectuarea controlului sanitar-veterinar şi fitosanitar, personalul specializat al Ministerului Agriculturii şi Industriei Alimentare poate acţiona, dupã caz, împreunã cu echipa de control.
În funcţie de situaţia epizootiilor şi epifitiilor, Ministerul Agriculturii şi Industriei Alimentare poate interzice traficul de animale, precum şi de produse animale şi vegetale peste frontiera de stat, informind despre aceasta celelalte organe centrale interesate.
ART. 17
Trecerea temporarã a frontierei de stat de cãtre persoane fizice a armelor de vinatoare, de tir şi munitiile pentru acestea, precum şi a armelor de panoplie, este permisã în condiţiile stabilite de lege, numai dacã aceste arme şi muniţii sînt înscrise în documentele de trecere a frontierei de stat de organele care le-au eliberat sau au acordat viza romana, ori de organele din punctele de control, dupã caz.
Cînd cãlãtorul nu accepta înscrierea în documentele de trecere a frontierei a armelor şi muniţiilor prevãzute la alin. 1, acestea se reţin de organele vamale. Dacã cãlãtorul nu este de acord cu reţinerea armelor şi muniţiilor, nu i se permite trecerea frontierei.
Cãlãtorii care vin în Republica Socialistã România şi au asupra lor arme şi muniţii, altele decît cele prevãzute la alin. 1, au obligaţia sa depunã armele şi munitiile la organele vamale. Acestor persoane li se permite trecerea frontierei de stat cu aprobarea Direcţiei pentru paşapoarte, evidenta strãinilor şi controlul trecerii frontierei.
Armele şi munitiile reţinute se sigileaza în prezenta posesorilor, cãrora li se elibereazã o adeverinta în acest sens, şi se predau cu proces-verbal organului Ministerului de Interne din punctul de control. Armele şi munitiile se restituie celor în drept la ieşirea din ţara, reţinîndu-se adeverinta eliberata.
ART. 18
Armele de vinatoare, de tir, munitiile pentru acestea, precum şi armele de panoplie aflate asupra cãlãtorilor în tranzit prin Republica Socialistã România, pe care le-au declarat, se sigileaza, la intrarea în ţara, de personalul vamal în prezenta şefului echipei de control şi a posesorului. Cînd armele şi munitiile declarate nu sînt înscrise în documentul de trecere a frontierei de stat romane, şeful echipei de control consemneazã în acest document felul, marca, seria şi tipul acestora.
Pe timpul tranzitarii prin Republica Socialistã România, cãlãtorilor le este interzis sa înstrãineze armele şi munitiile sau sa rupa sigiliile aplicate.
La ieşirea din ţara se verifica integritatea şi autenticitatea sigiliilor aplicate şi dacã datele armelor şi muniţiilor corespund cu cele înscrise în documentul de trecere a frontierei de stat. Dacã sigiliile nu sînt intacte, ori datele nu corespund cu cele înscrise în documentul de trecere a frontierei de stat, sau armele şi munitiile au fost înstrãinate, integral sau în parte, cãlãtorilor în cauza li se permite trecerea frontierei numai cu aprobarea Direcţiei pentru paşapoarte, evidenta strãinilor şi controlul trecerii frontierei din Ministerul de Interne.
Persoanelor care deţin alte arme şi muniţii decît cele prevãzute la alin. 1 nu li se permite tranzitarea prin Republica Socialistã România. Interdicţia de tranzitare se aplica şi persoanelor care nu accepta înscrierea în documentul de trecere a frontierei şi sigilarea armelor şi muniţiilor prevãzute la alin. 1.
Tranzitarea prin Republica Socialistã România de arme de vinatoare sau sportive şi a muniţiilor corespunzãtoare aparţinînd unor persoane juridice strãine se face cu aprobarea Ministerului de Interne, la cererea instituţiilor interesate.
ART. 19
Armele sau munitiile prevãzute la art. 17, nedeclarate, precum şi alte arme sau muniţii descoperite cu ocazia controlului la trecerea frontierei, se reţin în vederea confiscãrii şi se predau pe baza de proces-verbal inspectoratului judeţean al Ministerului de Interne pe raza cãruia se afla punctul de control. Şeful punctului de control permite continuarea cãlãtoriei persoanei asupra cãreia s-au descoperit armele ori munitiile supuse confiscãrii, cu avizul Ministerului de Interne.
ART. 20
Dispoziţiile art. 17, 18 şi 19 se aplica în mod corespunzãtor şi în cazul pulberei-prafului de pusca sau al altor substanţe explozive, precum şi dispozitivelor încãrcate cu substanţe toxice ori radioactive, aflate asupra persoanelor care trec frontiera de stat romana.
ART. 21
Controlul autoturismelor, autobuzelor, autocarelor, automarfarelor şi al celorlalte mijloace de transport rutiere, care intra sau ies din ţara, se efectueazã la punctele de control rutiere.
ART. 22
Controlul pentru trecerea frontierei al trenurilor se efectueazã în statia de frontiera sau pe parcurs, între staţiile de frontiera şi o statie interioarã.
La controlul pentru ieşirea din ţara prin punctele de control feroviare se pot inmina cãlãtorilor tichete de control care se retrag în staţiile de frontiera, înainte de plecarea trenului.
ART. 23
Controlul pentru trecerea frontierei al navelor care intra sau ies din porturile romane în curse externe se efectueazã la punctele de control portuare.
Controlul pentru trecerea frontierei al navelor care urmeazã sa opreascã în porturile romane situate pe Dunare, în care nu funcţioneazã puncte de control, se efectueazã în primul port roman situat în amonte sau în aval de acest port, în care funcţioneazã un punct de control.
Controlul pentru trecerea frontierei al navelor sub pavilion strãin care navigheaza în sectorul maritim al Dunãrii, între porturile Sulina şi Brãila, se efectueazã, la intrare, în portul Sulina, iar la ieşire, în unul din porturile Brãila, Galaţi, Tulcea sau Sulina, dacã din aceste porturi navele pleacã direct în cursa externa.
La sosirea navelor maritime în porturile Tulcea, Galaţi sau Brãila, permisele de acces la uscat se elibereazã pe baza listei de echipaj, vizata la intrare în portul Sulina.
Controlul pentru trecerea frontierei se efectueazã asupra tuturor navelor care navigheaza prin portul Sulina spre porturile Reni sau Ismail. Nu se controleazã navele romane şi strãine care vin din aceste porturi şi nu se opresc într-un port roman, precum şi navele de mãrfuri şi de pasageri sub pavilion roman, care navigheaza între porturile Constanta-Sulina-Galaţi şi Brãila la intrarea şi ieşirea prin sectorul maritim al Dunãrii.
Navele sub pavilion strãin care navigheaza pe Dunarea interioarã se controleazã, pentru intrare, în primul port în care opresc, iar pentru ieşire, în ultimul port din care pleacã.
Navele sub pavilion strãin care navigheaza în tranzit fãrã oprire pe Dunarea interioarã nu sînt supuse controlului, cu excepţia cazurilor de încãlcare a regimului de frontiera.
ART. 24
În cazul în care în rada portului a eşuat o nava sau la bordul acesteia a izbucnit un incendiu, navele de salvare pot sa iasa în rada pentru acordarea de ajutor, fãrã a li se efectua controlul pentru trecerea frontierei. Aceste situaţii se aduc la cunostinta şefului punctului de control de cãtre cãpitãnia portului.
Cînd în port a izbucnit un incendiu care pune în pericol siguranta navelor, acestora li se permite ieşirea din port în rada, fãrã a li se efectua controlul pentru trecerea frontierei.
ART. 25
Controlul marinarilor pentru trecerea frontierei se efectueazã prin confruntarea carnetelor de marinar cu rolul şi lista de echipaj prezentate de comandantul navei.
Marinarii strãini au acces la uscat pe baza permiselor eliberate în acest scop de şeful punctului de control.
Controlul corpului navei şi identificarea marinarilor la locul de munca se fac de echipa de control şi o patrula formatã din militari graniceri în termen.
În cazul navelor romane de transport de mãrfuri, care din motive justificate sînt obligate sa staţioneze în rada portului, accesul la uscat al echipajului este permis cu aprobarea şefului punctului de control. În acest caz, controlul navelor se executa dupã intrarea lor în port, iar controlul carnetelor de marinar se efectueazã la coborirea pe uscat.
Dacã exista indicii cu privire la comiterea de infracţiuni, se poate efectua un nou control al persoanelor aflate la bord, inclusiv al navei. Despre rezultatul controlului vor fi informate imediat organele ierarhic superioare.
ART. 26
Echipajelor navelor aflate în rada portului asupra cãrora, la sosire, nu s-a fãcut control pentru trecerea frontierei, li se poate acorda asistenta medicalã, cu accesul medicului la bord, la cererea comandantilor de nava şi cu aprobarea şefului punctului de control.
În baza avizului organelor sanitare competente, debarcarea marinarilor strãini, în vederea internãrii în unul din spitalele oraşului portuar, se aproba de şeful punctului de control, la cererea cãpitãniei portului.
ART. 27
Marinarilor strãini aflaţi pe nave în unul din porturile romane, care urmeazã a se deplasa, în interes de serviciu, într-un alt port sau într-o alta localitate pe teritoriul roman, pentru a lua legatura cu misiunea diplomaticã sau cu oficiul consular al statului cãruia îi aparţin, li se acorda, la cerere, viza de intrare-ieşire. Cererea pentru viza se rezolva prin agenţia de navlosire sau prin agenţia de navigaţie a statului de care aparţine nava ori de şefii punctelor de control, acolo unde nu exista asemenea agenţii. În cazul deplasarii marinarilor spre alte state, se acorda viza de tranzit.
Vizele prevãzute la alin. 1 nu sînt necesare în cazul marinarilor cetãţeni ai statelor cu care Republica Socialistã România a încheiat acorduri privind desfiinţarea vizelor sau de recunoaştere a carnetelor de marinar ca documente de cãlãtorie internationala.
ART. 28
Marinarii strãini rãmaşi pe teritoriul Republicii Socialiste România dupã plecarea navei se vor prezenta la agenţia de navigaţie a statului respectiv pentru a li se rezolva situaţia. Dacã în localitatea portuara nu exista agenţie de navigaţie, şeful punctului de control permite marinarilor plecarea din ţara cu alte nave.
Trecerea marinarilor din echipajul unei nave în a carei lista de echipaj sînt înscrişi, în echipajul altei nave strãine aflate în unul din porturile romane, se face de cãpitãnia portului sau de agenţia de navigaţie a statului de care aparţine nava care solicita transferul, cu înştiinţarea şefului punctului de control.
ART. 29
La navele de pasageri sub pavilion roman şi strãin, precum şi la pasagerii aflaţi pe navele de mãrfuri, care vin sau pleacã din Republica Socialistã România, controlul pentru trecerea frontierei se efectueazã asupra persoanelor şi bunurilor cu care acestea debarca sau se imbarca.
Accesul pasagerilor strãini pe uscat este permis dupã obţinerea vizei pe documentul de trecere a frontierei de stat, cu excepţia cetãţenilor aparţinînd statelor cu care Republica Socialistã România a încheiat acorduri privind desfiinţarea vizelor.
ART. 30
Accesul la bord al membrilor de familie ai marinarilor strãini imbarcati pe navele aflate în porturile romane sau care navigheaza între porturile Constanta-Sulina şi Moldova Veche se poate face, dupã efectuarea controlului vamal, pe baza paşapoartelor ori a altor documente de trecere a frontierei, la cererea comandantului navei şi cu avizul şefului punctului de control. Membrii de familie sînt supuşi controlului în aceleaşi condiţii ca şi marinarii de pe nava.
ART. 31
În aeroporturi, controlul pentru trecerea frontierei se face la plecarea şi sosirea aeronavelor în curse internaţionale.
Dacã aeronavele care efectueazã curse internaţionale aterizeaza, din cauza de forta majorã, pe aeroporturi care nu sînt destinate traficului internaţional, controlul pentru trecerea frontierei se asigura de cãtre inspectoratele judeţene ale Ministerului de Interne.
Cînd din cauza de forta majorã o aeronava nu-şi poate continua cursa şi cãlãtorii în tranzit nu au alte legãturi imediate, acestora li se permite, la cerere, accesul în oraş, pînã la plecarea primei aeronave, sau sa tranziteze teritoriul Republicii Socialiste România cu alte mijloace de transport în baza vizei turistice acordate de punctul de control ori, dupã caz, de inspectoratele judeţene ale Ministerului de Interne.
ART. 32
Strãinilor care intra şi ies din ţara li se inmineaza taloane de intrare-ieşire pentru a le completa cu datele necesare şi a le prezenta, împreunã cu documentele de trecere a frontierei, organelor de control. Taloanele vor fi completate şi de persoanele care tranziteaza sau care sînt cetãţeni ai statelor cu care Republica Socialistã România a încheiat convenţii privind desfiinţarea vizelor.
ART. 33
Controlul pentru trecerea frontierei de stat se efectueazã potrivit regulilor stabilite în anexa nr. 1*).
ART. 34
Soluţionarea unor situaţii deosebite privind trecerea frontierei se efectueazã potrivit regulilor stabilite în anexa nr. 2*).

CAP. 4
Dispoziţii finale

ART. 35
Ministerul Transporturilor şi Telecomunicatiilor şi, dupã caz Departamentul Aviaţiei Civile asigura mãsurile necesare desfãşurãrii activitãţii în punctele de control, potrivit anexei nr. 1.
ART. 36
Imobilele în care funcţioneazã punctele de control rutiere şi terenurile aferente acestora sînt în administrarea directa a Ministerului de Interne.
ART. 37
Anexele nr. 1 şi nr. 2 fac parte integrantã din prezentul decret.
ART. 38
<>Hotãrîrea Consiliului de Miniştri nr. 602/1971 privind controlul la trecerea frontierei de stat romane, modificatã prin <>hotãrîrile Consiliului de Miniştri nr. 1144/1971 , nr. 1441/1971, nr. 458/1972, nr. 464/1972, nr. 1442/1972 şi nr. 1166/1973, precum şi orice alte dispoziţii contrare, se abroga.
___________
*) Anexele au fost comunicate instituţiilor interesate.

-----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016