Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
DECRET nr. 164 din 16 mai 1980 privind infiintarea Intreprinderii de constructii navale si utilaje tehnologice Tulcea
Consiliul de Stat al Republicii Socialiste România decreteazã:
ART. 1 Pe data de 1 aprilie 1980 se înfiinţeazã Întreprinderea de construcţii navale şi utilaje tehnologice Tulcea, cu sediul în municipiul Tulcea, judeţul Tulcea, în subordinea Centralei industriale navale Galaţi, de sub îndrumarea şi controlul Ministerului Industriei Construcţiilor de Maşini, având ca obiect de activitate construirea şi repararea de nave destinate pescuitului oceanic, precum şi a altor tipuri de nave care se înscriu în performanţele tehnologice ale întreprinderii în funcţie de necesitãţile economiei naţionale, fabricarea de utilaje tehnologice pentru industria chimica, prelucrarea ţiţeiului, celulozei, hârtiei şi cartoanelor, maşini şi utilaje tehnologice pentru industria metalurgica, piese de schimb pentru maşini şi utilaje tehnologice pentru industria metalurgica şi nisip umed innobilat şi nisip peliculizat pentru turnatorii. Întreprinderea de construcţii navale şi utilaje tehnologice Tulcea se înfiinţeazã prin reorganizarea Şantierului naval Tulcea, care se desfiinţeazã. În cadrul acestei întreprinderi se includ obiectivele de investiţii "Întreprinderea de utilaj chimic şi metalurgic Tulcea", ai carei principali indicatori tehnico-economici au fost aprobaţi prin Decretul Consiliului de Stat nr. 239/1977 , şi "Cariera de nisipuri Caraoman" prevãzutã în Decretul Consiliului de Stat nr. 142/1979 . Întreprinderea de construcţii navale şi utilaje tehnologice Tulcea funcţioneazã pe baza principiului autogestiunii economico-financiare, cu personalitate juridicã, şi se organizeazã potrivit normelor legale privind organizarea şi conducerea unitãţilor socialiste de stat. ART. 2 Întreprinderea de construcţii navale şi utilaje tehnologice Tulcea se încadreazã în gradul special de organizare. Structura organizatoricã a întreprinderii este cea prevãzutã în anexa nr. 1. Unitãţile şi subunitatile noi din structura de producţie a intreprinderiii se încadreazã în gradele de organizare prevãzute în anexa nr. 2. Subunitatile existente îşi pãstreazã gradele organizatorice aprobate. ART. 3 Fabrica de construcţii navale din cadrul întreprinderii - unitate fãrã personalitate juridicã - va fi condusã de un director. ART. 4 Întreprinderea de construcţii navale şi utilaje tehnologice Tulcea va utiliza nivelele A acord, respectiv A regie, ale reţelei construcţii de maşini, conform prevederilor <>Legii retribuirii dupã cantitatea şi calitatea muncii, nr. 57/1974 , pentru retribuirea muncitorilor încadraţi pe aceasta reţea, şi retribuţiile corespunzãtoare grupei III de ramuri, pentru încadrarea personalului tehnic, economic, de alta specialitate şi administrativ. Nivelurile de retribuire pentru muncitorii din cadrul Fabricii de nisipuri pentru turnatorii Caraorman vor fi prevãzute de <>Legea retribuirii dupã cantitatea şi calitatea muncii, nr. 57/1974 , pentru meseriile în care sunt încadraţi, iar pentru personalul tehnic, economic, de alta specialitate şi administrativ se vor utiliza retribuţiile corespunzãtoare grupei V de ramuri. ART. 5 Muncitorii, maistrii şi personalul tehnic al Fabricii de nisipuri pentru turnatorii Caraorman pot beneficia, potrivit prevederilor <>Legii retribuirii dupã cantitatea şi calitatea muncii, nr. 57/1974 , art. 68, de retribuţii tarifare mai mari cu 7% în cadrul numãrului aprobat anual pentru Ministerul Industriei Construcţiilor de Maşini prin planul naţional unic de dezvoltare economico-socialã a Republicii Socialiste România. ART. 6 Activul şi pasivul Şantierului naval Tulcea, stabilit pe baza bilanţului încheiat la 31 martie 1980, împreunã cu indicatorii de plan economici şi financiari şi cu contractele economice încheiate, trec la Întreprinderea de construcţii navale şi utilaje tehnologice Tulcea. Personalul care trece la Intreprindera de construcţii navale şi utilaje tehnologice Tulcea, de la Şantierul naval Tulcea, se considera transferat în interesul serviciului. ART. 7 Finanţarea, decontarea şi executarea lucrãrilor de investiţii vor continua pe baza documentaţiilor care au stat la baza aprobãrii principalilor indicatori tehnico-economici ai obiectivelor ce se includ în cadrul Întreprinderii de construcţii navale şi utilaje tehnologice Tulcea. ART. 8 Întreprinderea de construcţii navale şi utilaje tehnologice Tulcea se doteaza cu un autoturism conform prevederilor <>Decretului Consiliului de Stat nr. 277/1979 , potrivit criteriilor din anexa nr. 2. ART. 9 Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezentul decret. ART. 10 Anexa nr. 2 la Hotãrârea Consiliului de Miniştri nr. 367/1973 privind unele mãsuri de reorganizare a centralelor industriale, unitãţilor asimilate acestora, precum şi a unor întreprinderi de stat, se modifica corespunzãtor prevederilor prezentului decret.
NICOLAE CEAUŞESCU Preşedintele Republicii Socialiste România ------------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email