Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
DECIZIE nr. 728 din 24 octombrie 2006 referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor pct. 6 din nota la anexa nr. 1 la Ordonanta Guvernului nr. 38/2003 privind salarizarea si alte drepturi ale politistilor
EMITENT: CURTEA CONSTITUTIONALA PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 990 din 12 decembrie 2006
Ioan Vida - preşedinte
Nicolae Cochinescu - judecãtor
Aspazia Cojocaru - judecãtor
Kozsokar Gabor - judecãtor
Acsinte Gaspar - judecãtor
Petre Ninosu - judecãtor
Ion Predescu - judecãtor
Şerban Viorel Stãnoiu - judecãtor
Tudorel Toader - judecãtor
Ion Tiucã - procuror
Patricia Marilena Ionea - magistrat-asistent
Pe rol se aflã soluţionarea excepţiei de neconstituţionalitate a dispoziţiilor pct. 6 din nota la anexa nr. 1 la <>Ordonanţa Guvernului nr. 38/2003 privind salarizarea şi alte drepturi ale poliţiştilor, excepţie ridicatã de Ioan-Nicolae Aciu, Bebe Alexandru, Ernest Antal, Nicolae Ardelean, Dumitru Avram, Petru Avram, Viorel Avram, Nicolae-Gheorghe Bãcanu, Alimpe Bãdescu, Pompiliu Bãdescu, Cornel Bãjau, Ionel Bâscã, Eugen Barângã, Adrian-Florin Bãrbulescu, Dãnuţ Belea, Ioan Bercea, Constantin Bichiu, Daly Bistrean, Iulian Biţã, Ioan Blîndu, Dumitru-Gabriel Boabeş, Ioan Boeriu, Cristian Boicea, Mihai Bolintiş, Zariutã Adrian Bona, Auricã Bordea, Nicolae Borteş, Dan-Dumitru Bortiş, Marin Brãtulescu, Sorin Bratu, Augustin-Romeo Budugan, Costicã Bulgaru, Jan Burtea, Nicolae-Corneliu Buşea, Cristinã Buşoiu, Marin Buţiu, Petru-Zaharia Canea, Titu Cãpraru, Valerica Cãpraru, Nicolae Cãrabaş, Ion Cârstea, Remus-Dan-Mircea Cãtãnescu, Gheorghe Ceauşu, Nicolae Cernea, Pantelimon-Caius Cherşa, Mircea Cherteş, Erimescu Enache Chiosa, Vasile Chiriţescu, Ion Cilibiu, Miu-Nicolae Ciobanu, Sorin-Daniel Ciobanu, Vasile Ciobotea, Cornel Ciocoi, Roman Cocolea, Alunel Cocon, Eronim Cojocaru, Aurel Coman, Dimitrie-Daniel Cornean, Iancu Cornianu, Viorel Costin, Nicolae Craiovan, Vasile Crãiuţ, Ion-Decebal Davidoiu, Marius Deliman, Laurenţiu Despa, Cristina Disagã, Daniel-Ion Disagã, Mihail Dobrescu, Traian Dragomir, Aurel Faur, Lucian-Sorin Filimon, Dumitru-Daniel Firan, Meoara Fronek, Ion Gadea, Laurenţiu Gemanaru, Valentin Genovu, Ştefan Ghimpãu, Marian-Ion Ghiocel, Radu Ghionea-Mic, Cristian-Sorin Goian, Mircea Goiceanu, Romulus-Teodor Groza, Gheorghe Hogea, Octavian Hinoveanu, Valentin Homescu, Stelian Hornoiu, Ion-Viorel Iana, Petre-Marian Iancu, Ion Ienea, Ştefan-Mugurel Ilie, Mihai Imbrescu, Camelia-Oana Ionescu, Constantin-Adrian Ionescu, Nicuşor Ion, Ilie Irimia, Adrian Joiţa, Alexandru Jurchescu, Ion Jurchescu, Iva Jurj, Adrian-Timotei Jurjicã-Dumiter, Robert Kloţbir, Vasile Lãcãtuş, Ciprian-Constantin Lãzãrescu, Ioan Loga, Ion Lupan, Lucian-Ioan Lupencia, Lucian-Dãnuţ Manciu, Gheorghe Mandoni, Ilie Mândrican, Ioan Mãrãşescu, Gheorghe Maxim, Ioan Mesaroş, Dumitru Micu, Constantin Mihãilã, Mihai Moatãr, Marian Moraru, Dorel Muju, Pavel Muntean, Ionel-Ghiţã Munteanu, Vasile Mustaţã, Constantin Muticã, Dumitru Negrii, Ion Nicolcescu, Gheorghe Obişteoiu, Constantin Ofileanu, Ion Olariu, Lilicã Oncicã, Paul Pãdeanu, Virgil-Teodor Pane, Cornel Papa, Mircea Petolea, Nicolae Pirtia, Vasile Ploştinaru, Ioan Pol, Sabin Popescu, Ioan Pop, Gheorghe Popoviciu, George-Valentin Pristavu, Viorel Raicu, Vasile Roşet, Sorin-Ioan Salahoru, Bogdan Şandru, Petru Şandru, Busuioc Sârbu, Nicolaie Sava, Daniel Secu, Traian Sicoe, Emil Silian, Emil Siminiceanu, Graţian-Virgil Simion, Ionel-Leonid Şipetan, Petru-Stan Erimescu, Doru-Viorel Stãnilescu, Viorica Stan, Costinel Stoian, Emil-Pavel Stoian, Sofia Stoian, Grigore Stolojescu, Ioan Strãin, Nicolaie-Mirel Surugiu, Iosif Surulescu, Romulus Surulescu, Marius Şuvãgãu, Mihai Tãmãşanu, Ionel Tanco, Ciprian-Ioan Terciu, Gligore Terfaloagã, Cornel Tîrdea, Paul Tîrna, Ion-Nuţu Tolciş, Nicolae Trãilescu, Ion Trandafir, Ioan Trif, Ion Ţuncu, Gheorghe-Dãnuţ Urcan, Vasile Urşanu, Gheorghe-Cosmin Ursul, Ion Vasii-Panga, Rusalin Vela şi Rodica Vieru în Dosarul nr. 1.469/C/2006 al Tribunalului Caraş-Severin.
La apelul nominal lipsesc pãrţile, faţã de care procedura de citare este legal îndeplinitã.
Reprezentantul Ministerului Public, invocând prevederile <>art. 29 alin. (1) din Legea nr. 47/1992 , pune concluzii de respingere a excepţiei de neconstituţionalitate ca fiind inadmisibilã. În acest sens, aratã cã dispoziţiile legale criticate au avut o aplicare limitatã, pentru anul 2004, astfel cã nu mai sunt în vigoare.
CURTEA,
având în vedere actele şi lucrãrile dosarului, constatã urmãtoarele:
Prin Încheierea din 2 iunie 2006, pronunţatã în Dosarul nr. 1.469/C/2006, Tribunalul Caraş-Severin a sesizat Curtea Constituţionalã cu excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor pct. 6 din nota la anexa nr. 1 la <>Ordonanţa Guvernului nr. 38/2003 privind salarizarea şi alte drepturi ale poliţiştilor, excepţie ridicatã de Ioan-Nicolae Aciu, Bebe Alexandru, Ernest Antal, Nicolae Ardelean, Dumitru Avram, Petru Avram, Viorel Avram, Nicolae-Gheorghe Bãcanu, Alimpe Bãdescu, Pompiliu Bãdescu, Cornel Bãjau, Ionel Bâscã, Eugen Barângã, Adrian-Florin Bãrbulescu, Dãnuţ Belea, Ioan Bercea, Constantin Bichiu, Daly Bistrean, Iulian Biţã, Ioan Blîndu, Dumitru-Gabriel Boabeş, Ioan Boeriu, Cristian Boicea, Mihai Bolintiş, Zariutã Adrian Bona, Auricã Bordea, Nicolae Borteş, Dan-Dumitru Bortiş, Marin Brãtulescu, Sorin Bratu, Augustin-Romeo Budugan, Costicã Bulgaru, Jan Burtea, Nicolae-Corneliu Buşea, Cristinã Buşoiu, Marin Buţiu, Petru-Zaharia Canea, Titu Cãpraru, Valerica Cãpraru, Nicolae Cãrabaş, Ion Cârstea, Remus-Dan-Mircea Cãtãnescu, Gheorghe Ceauşu, Nicolae Cernea, Pantelimon-Caius Cherşa, Mircea Cherteş, Erimescu Enache Chiosa, Vasile Chiriţescu, Ion Cilibiu, Miu-Nicolae Ciobanu, Sorin-Daniel Ciobanu, Vasile Ciobotea, Cornel Ciocoi, Roman Cocolea, Alunel Cocon, Eronim Cojocaru, Aurel Coman, Dimitrie-Daniel Cornean, Iancu Cornianu, Viorel Costin, Nicolae Craiovan, Vasile Crãiuţ, Ion-Decebal Davidoiu, Marius Deliman, Laurenţiu Despa, Cristina Disagã, Daniel-Ion Disagã, Mihail Dobrescu, Traian Dragomir, Aurel Faur, Lucian-Sorin Filimon, Dumitru-Daniel Firan, Meoara Fronek, Ion Gadea, Laurenţiu Gemanaru, Valentin Genovu, Ştefan Ghimpãu, Marian-Ion Ghiocel, Radu Ghionea-Mic, Cristian-Sorin Goian, Mircea Goiceanu, Romulus-Teodor Groza, Gheorghe Hogea, Octavian Hinoveanu, Valentin Homescu, Stelian Hornoiu, Ion-Viorel Iana, Petre-Marian Iancu, Ion Ienea, Ştefan-Mugurel Ilie, Mihai Imbrescu, Camelia-Oana Ionescu, Constantin-Adrian Ionescu, Nicuşor Ion, Ilie Irimia, Adrian Joiţa, Alexandru Jurchescu, Ion Jurchescu, Iva Jurj, Adrian-Timotei Jurjicã-Dumiter, Robert Kloţbir, Vasile Lãcãtuş, Ciprian-Constantin Lãzãrescu, Ioan Loga, Ion Lupan, Lucian-Ioan Lupencia, Lucian-Dãnuţ Manciu, Gheorghe Mandoni, Ilie Mândrican, Ioan Mãrãşescu, Gheorghe Maxim, Ioan Mesaroş, Dumitru Micu, Constantin Mihãilã, Mihai Moatãr, Marian Moraru, Dorel Muju, Pavel Muntean, Ionel-Ghiţã Munteanu, Vasile Mustaţã, Constantin Muticã, Dumitru Negrii, Ion Nicolcescu, Gheorghe Obişteoiu, Constantin Ofileanu, Ion Olariu, Lilicã Oncicã, Paul Pãdeanu, Virgil-Teodor Pane, Cornel Papa, Mircea Petolea, Nicolae Pirtia, Vasile Ploştinaru, Ioan Pol, Sabin Popescu, Ioan Pop, Gheorghe Popoviciu, George-Valentin Pristavu, Viorel Raicu, Vasile Roşet, Sorin-Ioan Salahoru, Bogdan Şandru, Petru Şandru, Busuioc Sârbu, Nicolaie Sava, Daniel Secu, Traian Sicoe, Emil Silian, Emil Siminiceanu, Graţian-Virgil Simion, Ionel-Leonid Şipetan, Petru-Stan Erimescu, Doru-Viorel Stãnilescu, Viorica Stan, Costinel Stoian, Emil-Pavel Stoian, Sofia Stoian, Grigore Stolojescu, Ioan Strãin, Nicolaie-Mirel Surugiu, Iosif Surulescu, Romulus Surulescu, Marius Şuvãgãu, Mihai Tãmãşanu, Ionel Tanco, Ciprian-Ioan Terciu, Gligore Terfaloagã, Cornel Tîrdea, Paul Tîrna, Ion-Nuţu Tolciş, Nicolae Trãilescu, Ion Trandafir, Ioan Trif, Ion Ţuncu, Gheorghe-Dãnuţ Urcan, Vasile Urşanu, Gheorghe-Cosmin Ursul, Ion Vasii-Panga, Rusalin Vela şi Rodica Vieru, ofiţeri în cadrul Inspectoratului de Poliţie al Judeţului Caraş-Severin, cu prilejul soluţionãrii litigiului de muncã determinat de diminuarea sporului pentru condiţii de pericol deosebit.
În motivarea excepţiei de neconstituţionalitate autorii acesteia susţin cã dispoziţiile legale criticate sunt contrare prevederilor Constituţiei şi reglementãrilor internaţionale care interzic orice fel de discriminare, prin aceea cã prevãd diminuarea sporului pentru condiţii de pericol deosebit numai pentru ofiţerii de poliţie, iar nu în mod proporţional pentru toate cadrele de poliţie. Totodatã, prin diminuarea sporului se restrânge exerciţiul unui drept legal câştigat, fãrã sã fie îndeplinite condiţiile prevãzute de art. 53 din Constituţie.
Tribunalul Caraş-Severin apreciazã cã textul de lege criticat este destul de "alambicat", dar nu-şi exprimã opinia în legãturã cu constituţionalitatea sa pentru a nu se anticipa soluţia pe fond.
În conformitate cu dispoziţiile <>art. 30 alin. (1) din Legea nr. 47/1992 , încheierea de sesizare a fost comunicatã preşedinţilor celor douã Camere ale Parlamentului, Guvernului şi Avocatului Poporului pentru a-şi formula punctele de vedere cu privire la excepţia de neconstituţionalitate.
Guvernul apreciazã cã excepţia ridicatã este inadmisibilã, având în vedere cã dispoziţiile de lege criticate au avut o aplicabilitate limitatã în timp, iar dupã data de 31 decembrie 2004 nu mai sunt în vigoare.
Avocatul Poporului considerã cã textul de lege criticat este constituţional, întrucât nu încalcã principiul egalitãţii în drepturi şi nu prevede restrângerea unor drepturi sau libertãţi.
Preşedinţii celor douã Camere ale Parlamentului nu au transmis punctele lor de vedere asupra excepţiei de neconstituţionalitate ridicate.
CURTEA,
examinând încheierea de sesizare, punctele de vedere ale Guvernului şi Avocatului Poporului, raportul întocmit de judecãtorul-raportor, concluziile procurorului, dispoziţiile legale criticate, raportate la prevederile Constituţiei, precum şi <>Legea nr. 47/1992 , reţine urmãtoarele:
Curtea Constituţionalã este competentã, potrivit dispoziţiilor art. 146 lit. d) din Constituţie, ale art. 1 alin. (2), ale <>art. 2, 3, 10 şi 29 din Legea nr. 47/1992 , sã soluţioneze excepţia de neconstituţionalitate cu care a fost sesizatã.
Obiectul excepţiei de neconstituţionalitate îl constituie dispoziţiile pct. 6 din nota la anexa nr. 1 la <>Ordonanţa Guvernului nr. 38/2003 privind salarizarea şi alte drepturi ale poliţiştilor, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 65 din 2 februarie 2003, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 353/2003 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 519 din 18 iulie 2003. Textul de lege criticat a fost introdus prin <>art. I pct. 10 din Ordonanţa Guvernului nr. 8/2004 pentru modificarea şi completarea <>Ordonanţei Guvernului nr. 38/2003 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 78 din 30 ianuarie 2004, şi modificat prin articolul unic al Legii nr. 129/2004 privind aprobarea <>Ordonanţei Guvernului nr. 8/2004 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 372 din 28 aprilie 2004. Acest text de lege are urmãtorul conţinut: "6. Sumele necesare acordãrii coeficienţilor de ierarhizare ai funcţiilor se asigurã prin diminuarea, în anul 2004, cu 10 puncte procentuale a sporului pentru condiţii de pericol deosebit de care beneficiazã ofiţerii conform art. 21 din ordonanţã."
În opinia autorilor excepţiei textul de lege criticat contravine urmãtoarelor prevederi constituţionale şi reglementãri internaţionale:
- Art. 16 alin. (1) din Constituţie privind egalitatea cetãţenilor în faţa legii şi a autoritãţilor publice, fãrã privilegii şi fãrã discriminãri;
- Art. 20 alin. (1) din Constituţie, cu trimitere la prevederile art. 7 lit. a) pct. i) din Pactul internaţional cu privire la drepturile economice, sociale şi culturale şi art. 26 din Pactul internaţional cu privire la drepturile civile şi politice, referitor la interzicerea oricãrei discriminãri, la asigurarea unor condiţii de muncã juste şi a unui salariu egal pentru muncã egalã;
- Art. 53 din Constituţie privind restrângerea exerciţiului unor drepturi sau a unor libertãţi.
Examinând excepţia de neconstituţionalitate, Curtea constatã cã textul de lege criticat prevede ca în anul 2004 sumele necesare acordãrii coeficienţilor de ierarhizare a funcţiilor sã se asigure prin diminuarea cu 10 puncte procentuale a sporului pentru condiţii de pericol deosebit de care beneficiazã ofiţerii conform <>art. 21 din Ordonanţa Guvernului nr. 38/2003 . Prin acest din urmã articol se acordã un spor de pânã la 30% din salariul de bazã acelor poliţişti care executã anumite misiuni, unitãţile, categoriile de personal şi cuantumul sporului urmând a fi stabilite prin ordin al ministrului de interne.
Faţã de aceste dispoziţii şi criticile formulate de autorii excepţiei, Curtea reţine, aşa cum de altfel a statuat în numeroase rânduri în jurisprudenţa sa, cã sporurile, adaosurile şi alte drepturi salariale suplimentare nu reprezintã drepturi fundamentale. Instituirea şi diminuarea acestora, acordarea într-o anumitã perioadã de timp, modificarea lor ori încetarea acordãrii, stabilirea categoriilor de personal salarizat care beneficiazã de acestea, ca şi a altor condiţii şi criterii de acordare ţin de competenţa şi de opţiunea exclusivã a legiuitorului, cu singura condiţie de ordin constituţional ca mãsurile dispuse sã vizeze deopotrivã toate categoriile de personal care se aflã într-o situaţie identicã. Or, este evident cã ofiţerii de poliţie, prin gradul lor profesional, se aflã într-o situaţie diferitã de agenţii de poliţie.
Curtea observã, de asemenea, cã autorii excepţiei sunt nemulţumiţi pentru cã diminuarea sporului s-a dispus numai pentru ofiţeri. Astfel, aceştia considerã cã, în situaţia în care în anul 2004 nu s-au putut asigura alte surse pentru a majora coeficienţii de ierarhizare a funcţiilor, diminuarea sporului trebuia dispusã pentru toţi poliţiştii, iar nu doar pentru ofiţeri. Prin aceste susţineri autorii excepţiei solicitã în realitate modificarea textului de lege, ceea ce, potrivit <>art. 2 alin. (3) din Legea nr. 47/1992 , excedeazã competenţei Curţii Constituţionale.
În sfârşit, Curtea reţine cã textul de lege criticat pentru neconstituţionalitate a vizat doar exerciţiul bugetar al anului 2004, astfel cã dupã data de 31 decembrie 2004 nu mai este în vigoare, împrejurare ce, potrivit <>art. 29 alin. (1) din Legea nr. 47/1992 , constituie o cauzã de inadmisibilitate a excepţiei.
Pentru considerentele expuse, în temeiul art. 146 lit. d) şi al art. 147 alin. (4) din Constituţie, al art. 1-3, al art. 11 alin. (1) lit. A.d) şi al <>art. 29 din Legea nr. 47/1992 ,
CURTEA CONSTITUŢIONALĂ
În numele legii
DECIDE:
Respinge, ca fiind inadmisibilã, excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor pct. 6 din nota la anexa nr. 1 la <>Ordonanţa Guvernului nr. 38/2003 privind salarizarea şi alte drepturi ale poliţiştilor, excepţie ridicatã de Ioan-Nicolae Aciu, Bebe Alexandru, Ernest Antal, Nicolae Ardelean, Dumitru Avram, Petru Avram, Viorel Avram, Nicolae-Gheorghe Bãcanu, Alimpe Bãdescu, Pompiliu Bãdescu, Cornel Bãjau, Ionel Bâscã, Eugen Barângã, Adrian-Florin Bãrbulescu, Dãnuţ Belea, Ioan Bercea, Constantin Bichiu, Daly Bistrean, Iulian Biţã, Ioan Blîndu, Dumitru-Gabriel Boabeş, Ioan Boeriu, Cristian Boicea, Mihai Bolintiş, Zariutã Adrian Bona, Auricã Bordea, Nicolae Borteş, Dan-Dumitru Bortiş, Marin Brãtulescu, Sorin Bratu, Augustin-Romeo Budugan, Costicã Bulgaru, Jan Burtea, Nicolae-Corneliu Buşea, Cristinã Buşoiu, Marin Buţiu, Petru-Zaharia Canea, Titu Cãpraru, Valerica Cãpraru, Nicolae Cãrabaş, Ion Cârstea, Remus-Dan-Mircea Cãtãnescu, Gheorghe Ceauşu, Nicolae Cernea, Pantelimon-Caius Cherşa, Mircea Cherteş, Erimescu Enache Chiosa, Vasile Chiriţescu, Ion Cilibiu, Miu-Nicolae Ciobanu, Sorin-Daniel Ciobanu, Vasile Ciobotea, Cornel Ciocoi, Roman Cocolea, Alunel Cocon, Eronim Cojocaru, Aurel Coman, Dimitrie-Daniel Cornean, Iancu Cornianu, Viorel Costin, Nicolae Craiovan, Vasile Crãiuţ, Ion-Decebal Davidoiu, Marius Deliman, Laurenţiu Despa, Cristina Disagã, Daniel-Ion Disagã, Mihail Dobrescu, Traian Dragomir, Aurel Faur, Lucian-Sorin Filimon, Dumitru-Daniel Firan, Meoara Fronek, Ion Gadea, Laurenţiu Gemanaru, Valentin Genovu, Ştefan Ghimpãu, Marian-Ion Ghiocel, Radu Ghionea-Mic, Cristian-Sorin Goian, Mircea Goiceanu, Romulus-Teodor Groza, Gheorghe Hogea, Octavian Hinoveanu, Valentin Homescu, Stelian Hornoiu, Ion-Viorel Iana, Petre-Marian Iancu, Ion Ienea, Ştefan-Mugurel Ilie, Mihai Imbrescu, Camelia-Oana Ionescu, Constantin-Adrian Ionescu, Nicuşor Ion, Ilie Irimia, Adrian Joiţa, Alexandru Jurchescu, Ion Jurchescu, Iva Jurj, Adrian-Timotei Jurjicã-Dumiter, Robert Kloţbir, Vasile Lãcãtuş, Ciprian-Constantin Lãzãrescu, Ioan Loga, Ion Lupan, Lucian-Ioan Lupencia, Lucian-Dãnuţ Manciu, Gheorghe Mandoni, Ilie Mândrican, Ioan Mãrãşescu, Gheorghe Maxim, Ioan Mesaroş, Dumitru Micu, Constantin Mihãilã, Mihai Moatãr, Marian Moraru, Dorel Muju, Pavel Muntean, Ionel-Ghiţã Munteanu, Vasile Mustaţã, Constantin Muticã, Dumitru Negrii, Ion Nicolcescu, Gheorghe Obişteoiu, Constantin Ofileanu, Ion Olariu, Lilicã Oncicã, Paul Pãdeanu, Virgil-Teodor Pane, Cornel Papa, Mircea Petolea, Nicolae Pirtia, Vasile Ploştinaru, Ioan Pol, Sabin Popescu, Ioan Pop, Gheorghe Popoviciu, George-Valentin Pristavu, Viorel Raicu, Vasile Roşet, Sorin-Ioan Salahoru, Bogdan Şandru, Petru Şandru, Busuioc Sârbu, Nicolaie Sava, Daniel Secu, Traian Sicoe, Emil Silian, Emil Siminiceanu, Graţian-Virgil Simion, Ionel-Leonid Şipetan, Petru-Stan Erimescu, Doru-Viorel Stãnilescu, Viorica Stan, Costinel Stoian, Emil-Pavel Stoian, Sofia Stoian, Grigore Stolojescu, Ioan Strãin, Nicolaie-Mirel Surugiu, Iosif Surulescu, Romulus Surulescu, Marius Şuvãgãu, Mihai Tãmãşanu, Ionel Tanco, Ciprian-Ioan Terciu, Gligore Terfaloagã, Cornel Tîrdea, Paul Tîrna, Ion-Nuţu Tolciş, Nicolae Trãilescu, Ion Trandafir, Ioan Trif, Ion Ţuncu, Gheorghe-Dãnuţ Urcan, Vasile Urşanu, Gheorghe-Cosmin Ursul, Ion Vasii-Panga, Rusalin Vela şi Rodica Vieru în Dosarul nr. 1.469/C/2006 al Tribunalului Caraş-Severin.
Definitivã şi general obligatorie.
Pronunţatã în şedinţa publicã din data de 24 octombrie 2006.
PREŞEDINTELE CURŢII CONSTITUŢIONALE,
prof. univ. dr. IOAN VIDA
Magistrat-asistent,
Patricia Marilena Ionea
----------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: