Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECIZIE nr. 650 din 11 mai 2010  referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 2 si 3 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 31/2009  privind unele masuri in domeniul salarizarii personalului din sectorul bugetar si ale art. 2 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 41/2009  privind unele masuri in domeniul salarizarii personalului din sectorul bugetar pentru perioada mai-decembrie 2009    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

DECIZIE nr. 650 din 11 mai 2010 referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 2 si 3 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 31/2009 privind unele masuri in domeniul salarizarii personalului din sectorul bugetar si ale art. 2 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 41/2009 privind unele masuri in domeniul salarizarii personalului din sectorul bugetar pentru perioada mai-decembrie 2009

EMITENT: CURTEA CONSTITUTIONALA
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 434 din 29 iunie 2010

Tudorel Toader - preşedinte
Nicolae Cochinescu - judecãtor
Aspazia Cojocaru - judecãtor
Acsinte Gaspar - judecãtor
Petre Lãzãroiu - judecãtor
Ion Predescu - judecãtor
Puskas Valentin Zoltan - judecãtor
Augustin Zegrean - judecãtor
Simona Ricu - procuror
Patricia Marilena Ionea - magistrat-asistent

Pe rol se aflã soluţionarea excepţiei de neconstituţionalitate a dispoziţiilor <>art. 2 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 41/2009 privind unele mãsuri în domeniul salarizãrii personalului din sectorul bugetar pentru perioada maidecembrie 2009, excepţie ridicatã de Sindicatul Liber din Învãţãmânt al Judeţului Vrancea în Dosarul nr. 1.866/91/2009 al Tribunalului Vrancea - Secţia civilã, care face obiectul Dosarului Curţii Constituţionale nr. 7.967D/2009.
La apelul nominal lipsesc pãrţile, faţã de care procedura de citare este legal îndeplinitã.
Preşedintele dispune sã se facã apelul şi în dosarele nr. 8.873D/2009 - nr. 8.887D/2009, având ca obiect excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor <>art. 2 şi 3 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 31/2009 privind unele mãsuri în domeniul salarizãrii personalului din sectorul bugetar şi ale <>art. 2 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 41/2009 privind unele mãsuri în domeniul salarizãrii personalului din sectorul bugetar pentru perioada mai-decembrie 2009, excepţie ridicatã de Sindicatul Liber al Învãţãmântului din Judeţul Covasna în dosarele nr. 1.947/119/2009, nr. 1.943/119/2009, nr. 1.944/119/2009, nr. 1.940/119/2009, nr. 1.941/119/2009, nr. 1.939/119/2009, nr. 1.938/119/2009, nr. 1.942/119/2009, nr. 1.946/119/2009, nr. 1.945/119/2009, nr. 1.989/119/2009, nr. 1.990/119/2009, nr. 1.991/119/2009, nr. 1.992/119/2009 şi 1.993/119/2009 ale Tribunalului Covasna.
La apelul nominal lipsesc pãrţile, faţã de care procedura de citare este legal îndeplinitã.
Preşedintele dispune sã se facã apelul şi în Dosarul nr. 8.900D/2009, având ca obiect excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor <>art. 2 şi 3 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 31/2009 şi ale <>art. 2 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 41/2009 , excepţie ridicatã de Sindicatul Independent al Învãţãmântului Preuniversitar din Judeţul Timiş în Dosarul nr. 4.123/30/2009 al Tribunalului Timiş - Secţia civilã.
La apelul nominal lipsesc pãrţile, faţã de care procedura de citare este legal îndeplinitã.
Preşedintele dispune sã se facã apelul şi în Dosarul nr. 7D/2010, având ca obiect excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor <>art. 2 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 41/2009 , excepţie ridicatã de Sindicatul Uniunea Teritorialã a Sindicatului din Învãţãmântul Preuniversitar din Râmnicu Sãrat în Dosarul nr. 4.636/114/2008 al Tribunalului Buzãu - Secţia civilã.
La apelul nominal lipsesc pãrţile, faţã de care procedura de citare este legal îndeplinitã.
Preşedintele dispune sã se facã apelul şi în dosarele nr. 18D/2010, nr. 127D/2010, nr. 129D/2010 - nr. 132D/2010 şi nr. 134D/2010, având ca obiect excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor <>art. 2 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 41/2009 , excepţie ridicatã de Sindicatul "Paul Popescu Neveanu" din Timişoara în dosarele nr. 5.381/30/2009, nr. 5.228/30/2009, nr. 5.245/30/2009, nr. 5.320/30/2009, nr. 5.250/30/2009, nr. 5.247/30/2009 şi nr. 5.380/30/2009 ale Tribunalului Timiş - Secţia civilã.
La apelul nominal lipsesc pãrţile, faţã de care procedura de citare este legal îndeplinitã.
Preşedintele dispune sã se facã apelul şi în dosarele nr. 21D/2010, nr. 128D/2010 şi nr. 133D/2010, având ca obiect excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor <>art. 2 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 31/2009 şi ale <>art. 2 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 41/2009 , excepţie ridicatã de Sindicatul Independent al Învãţãmântului Preuniversitar din Judeţul Timiş în dosarele nr. 6.066/30/2009, nr. 4.182/30/2009 şi nr. 4.109/30/2009 ale Tribunalului Timiş - Secţia civilã.
La apelul nominal lipsesc pãrţile, faţã de care procedura de citare este legal îndeplinitã.
Preşedintele dispune sã se facã apelul şi în Dosarul nr. 121D/2010, având ca obiect excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor <>art. 2 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 31/2009 şi ale <>art. 2 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 41/2009 , excepţie ridicatã de Corneliu Cãileanu în Dosarul nr. 5.217/99/2009 al Tribunalului Iaşi - Secţia civilã, litigii de muncã.
La apelul nominal se prezintã personal autorul excepţiei. Lipsesc celelalte pãrţi, faţã de care procedura de citare este legal îndeplinitã.
Curtea, având în vedere obiectul excepţiilor de neconstituţionalitate ridicate în dosarele nr. 7.967D/2009, nr. 8.873D/2009 - nr. 8.887D/2009, nr. 8.900D/2009, nr. 7D/2010, nr. 18D/2010, nr. 21D/2010, nr. 121D/2010, nr. 127D/2010 - nr. 134D/2010, pune în discuţie, din oficiu, problema conexãrii cauzelor.
Corneliu Cãileanu solicitã judecarea separatã a dosarului sãu.
Reprezentantul Ministerului Public este de acord cu conexarea dosarelor.
Curtea, deliberând, în temeiul <>art. 53 alin. (5) din Legea nr. 47/1992 , dispune conexarea dosarelor nr. 8.873D/2009 - nr. 8.887D/2009, nr. 8.900D/2009, nr. 7D/2010, nr. 18D/2010, nr. 21D/2010, nr. 121D/2010, nr. 127D/2010 - nr. 134D/2010 la Dosarul nr. 7.967D/2009, care este primul înregistrat.
Cauza fiind în stare de judecatã, preşedintele acordã cuvântul pe fond reprezentantului pãrţii prezente, care solicitã admiterea excepţiei. În acest sens, aratã cã dispoziţiile de lege criticate erau în vigoare la momentul când Curtea Constituţionalã a fost sesizatã cu excepţia de neconstituţionalitate, astfel cã, deşi în prezent sunt abrogate, ele pot constitui încã obiect al excepţiei de neconstituţionalitate.
Reprezentantul Ministerului Public pune concluzii de respingere a excepţiei ca devenitã inadmisibilã, sens în care aratã cã textele de lege criticate nu mai sunt în vigoare.

CURTEA,
având în vedere actele şi lucrãrile dosarelor, constatã urmãtoarele:
Prin Încheierea din 13 octombrie 2009, pronunţatã în Dosarul nr. 1.866/91/2009, Tribunalul Vrancea - Secţia civilã a sesizat Curtea Constituţionalã cu excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor <>art. 2 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 41/2009 privind unele mãsuri în domeniul salarizãrii personalului din sectorul bugetar pentru perioada mai-decembrie 2009. Excepţia a fost ridicatã de Sindicatul Liber din Învãţãmânt al Judeţului Vrancea cu prilejul soluţionãrii unor cauze având ca obiect drepturi bãneşti.
Prin încheierile din 3 şi 10 decembrie 2009, pronunţate în dosarele nr. 1.947/119/2009, nr. 1.943/119/2009, nr. 1.944/119/2009, nr. 1.940/119/2009, nr. 1.941/119/2009, nr. 1.939/119/2009, nr. 1.938/119/2009, nr. 1.942/119/2009, nr. 1.946/119/2009, nr. 1.945/119/2009, nr. 1.989/119/2009, nr. 1.990/119/2009, nr. 1.991/119/2009, nr. 1.992/119/2009 şi 1.993/119/2009, Tribunalul Covasna a sesizat Curtea Constituţionalã cu excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor <>art. 2 şi 3 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 31/2009 privind unele mãsuri în domeniul salarizãrii personalului din sectorul bugetar şi ale <>art. 2 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 41/2009 . Excepţia a fost ridicatã de Sindicatul Liber al Învãţãmântului din Judeţul Covasna cu prilejul soluţionãrii unor cauze având ca obiect drepturi bãneşti.
Prin Încheierea din 13 noiembrie 2009, pronunţatã în Dosarul nr. 4.123/30/2009, Tribunalul Timiş - Secţia civilã a sesizat Curtea Constituţionalã cu excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor <>art. 2 şi 3 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 31/2009 şi ale <>art. 2 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 41/2009 . Excepţia a fost ridicatã de Sindicatul Independent al Învãţãmântului Preuniversitar din Judeţul Timiş cu prilejul soluţionãrii unor cauze având ca obiect drepturi bãneşti.
Prin încheierea din 12 octombrie 2009, pronunţatã în Dosarul nr. 4.636/114/2008, Tribunalul Buzãu - Secţia civilã a sesizat Curtea Constituţionalã cu excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor <>art. 2 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 41/2009 . Excepţia a fost ridicatã de Sindicatul Uniunea Teritorialã a Sindicatului din Învãţãmântul Preuniversitar din Râmnicu Sãrat cu prilejul soluţionãrii unor cauze având ca obiect drepturi bãneşti.
Prin încheierile din 7 şi 18 decembrie 2009, pronunţate în dosarele nr. 5.381/30/2009, nr. 5.228/30/2009, nr. 5.245/30/2009, nr. 5.320/30/2009, nr. 5.250/30/2009, nr. 5.247/30/2009 şi nr. 5.380/30/2009, Tribunalul Timiş - Secţia civilã a sesizat Curtea Constituţionalã cu excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor <>art. 2 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 41/2009 . Excepţia a fost ridicatã de Sindicatul "Paul Popescu Neveanu" din Timişoara cu prilejul soluţionãrii unor cauze având ca obiect drepturi bãneşti.
Prin încheierile din 7 şi 18 decembrie 2009, pronunţate în dosarele nr. 6.066/30/2009, nr. 4.182/30/2009 şi nr. 4.109/30/2009, Tribunalul Timiş - Secţia civilã a sesizat Curtea Constituţionalã cu excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor <>art. 2 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 31/2009 şi ale <>art. 2 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 41/2009 . Excepţia a fost ridicatã de Sindicatul Independent al Învãţãmântului Preuniversitar din Judeţul Timiş cu prilejul soluţionãrii unor cauze având ca obiect drepturi bãneşti.
Prin Încheierea din 9 decembrie 2009, pronunţatã în Dosarul nr. 5.217/99/2009, Tribunalul Iaşi - Secţia civilã, litigii de muncã a sesizat Curtea Constituţionalã cu excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor <>art. 2 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 31/2009 şi ale <>art. 2 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 41/2009 . Excepţia a fost ridicatã de Corneliu Cãileanu cu prilejul soluţionãrii unor cauze având ca obiect drepturi bãneşti.
În motivarea excepţiei de neconstituţionalitate autorii acesteia susţin, în esenţã, cã, prin adoptarea acestei ordonanţe de urgenţã, Guvernul refuzã sã aplice o lege adoptatã de Parlament, ceea ce încalcã dispoziţiile constituţionale ale art. 1 alin. (4) şi (5), precum şi ale art. 61 alin. (1). De asemenea, aratã cã Guvernul a adoptat ordonanţa de urgenţã cu încãlcarea exigenţelor stabilite de art. 115 alin. (4) şi (6) din Constituţie, întrucât nu a indicat situaţia extraordinarã care a stat la baza emiterii acesteia, nu a motivat corespunzãtor urgenţa acestei reglementãri şi a afectat drepturile constituţionale ale personalului didactic, şi anume dreptul la un nivel de trai decent şi protecţia socialã a muncii. Totodatã, considerã a fi încãlcate şi dispoziţiile art. 102 alin. (1) şi (2), precum şi ale art. 141 din Constituţie, întrucât Guvernul nu a consultat Consiliul Economic şi Social atunci când a adoptat aceastã ordonanţã de urgenţã. În sfârşit, aratã cã, practic, prin <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 41/2009 se modificã din nou <>Legea nr. 221/2008 , fãcând imposibilã acordarea creşterilor salariale prevãzute de acest act normativ, adoptat de Parlament, ceea ce reprezintã o încãlcare a rolului şi funcţiilor Guvernului şi o dovadã în plus a imixtiunii Executivului în activitatea Legislativului.
Tribunalul Vrancea - Secţia civilã, Tribunalul Covasna, Tribunalul Timiş - Secţia civilã, Tribunalul Buzãu - Secţia civilã şi Tribunalul Iaşi - Secţia civilã, litigii de muncã considerã cã excepţia de neconstituţionalitate este întemeiatã.
În conformitate cu dispoziţiile <>art. 30 alin. (1) din Legea nr. 47/1992 , încheierile de sesizare au fost comunicate preşedinţilor celor douã Camere ale Parlamentului, Guvernului, precum şi Avocatului Poporului, pentru a-şi formula punctele de vedere cu privire la excepţia de neconstituţionalitate.
Guvernul aratã cã, de la data intrãrii în vigoare a noilor reglementãri privind salarizarea personalului din învãţãmânt, stabilite în cuprinsul <>Legii nr. 330/2009 , dispoziţiile de lege criticate şi-au încetat aplicarea, astfel cã excepţia de neconstituţionalitate a devenit inadmisibilã.
Preşedinţii celor douã Camere ale Parlamentului şi Avocatul Poporului nu au comunicat punctele de vedere solicitate asupra excepţiei de neconstituţionalitate.

CURTEA,
examinând încheierile de sesizare, punctele de vedere ale Guvernului, rapoartele întocmite de judecãtorul-raportor, susţinerile pãrţii prezente, concluziile procurorului, dispoziţiile de lege criticate, raportate la prevederile Constituţiei, precum şi <>Legea nr. 47/1992 , reţine urmãtoarele:
Curtea Constituţionalã a fost legal sesizatã şi este competentã, potrivit dispoziţiilor art. 146 lit. d) din Constituţie, precum şi ale art. 1 alin. (2), ale <>art. 2, 3, 10 şi 29 din Legea nr. 47/1992 , sã soluţioneze excepţia de neconstituţionalitate.
Obiectul excepţiei de neconstituţionalitate îl constituie şi dispoziţiile <>art. 2 şi 3 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 31/2009 privind unele mãsuri în domeniul salarizãrii personalului din sectorul bugetar, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 211 din 1 aprilie 2009.
De asemenea, obiectul excepţiei de neconstituţionalitate îl constituie şi prevederile <>art. 2 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 41/2009 privind unele mãsuri în domeniul salarizãrii personalului din sectorul bugetar pentru perioada mai-decembrie 2009, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 286 din 30 aprilie 2009.
Autorii excepţiei considerã cã textele de lege criticate sunt contrare urmãtoarelor texte din Constituţie: art. 1 alin. (4) şi (5) referitoare la statul român, art. 20 alin. (1) referitor la tratatele internaţionale privind drepturile omului, art. 41 alin. (2) privind munca şi protecţia socialã a muncii, art. 61 alin. (1) privind rolul Parlamentului, art. 102 alin. (1) privind rolul Guvernului, art. 111 alin. (1) privind informarea Parlamentului, art. 115 alin. (4) şi (6) privind condiţiile de adoptare a ordonanţelor de urgenţã, precum şi art. 141 privind Consiliul Economic şi Social.
Examinând excepţia de neconstituţionalitate, Curtea constatã cã dispoziţiile <>art. 2 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 31/2009 şi ale <>art. 2 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 41/2009 completau, respectiv modificau dispoziţii ale <>Ordonanţei Guvernului nr. 15/2008 privind creşterile salariale ce se vor acorda în anul 2008 şi în anul 2009 personalului din învãţãmânt, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 82 din 1 februarie 2008. Acest din urmã act normativ a fost abrogat prin dispoziţiile <>art. 48 alin. (1) pct. 16 din Partea a III-a, cap. VI din Legea nr. 330/2009 privind salarizarea unitarã a personalului plãtit din fonduri publice, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 762 din 9 noiembrie 2009. Actul normativ abrogator se referã, printre altele, şi la salarizarea personalului didactic, dar, având în vedere cã susţinerile autorului excepţiei privesc modificarea neconstituţionalã prin intermediul unor ordonanţe de urgenţã a unor domenii ce au fost iniţial prevãzute prin lege, Curtea constatã cã obiectul criticii nu se mai conservã.
Pentru aceste motive, având în vedere dispoziţiile <>art. 29 alin. (1) şi (6) din Legea nr. 47/1992 , precum şi data la care instanţa de contencios constituţional Curtea Constituţionalã a fost sesizatã, Curtea apreciazã cã excepţia de neconstituţionalitate a prevederilor <>art. 2 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 31/2009 şi ale <>art. 2 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 41/2009 a devenit inadmisibilã.
În baza aceluiaşi temei legal, excepţia de neconstituţionalitate este inadmisibilã şi în ceea ce priveşte dispoziţiile <>art. 3 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 31/2009 , care a fost abrogat prin dispoziţiile <>art. 3 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 41/2009 privind unele mãsuri în domeniul salarizãrii personalului din sectorul bugetar pentru perioada mai-decembrie 2009, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 286 din 30 aprilie 2009.

Pentru considerentele expuse, în temeiul art. 146 lit. d) şi al art. 147 alin. (4) din Constituţie, precum şi al art. 1-3, al art. 11 alin. (1) lit. A.d) şi al <>art. 29 din Legea nr. 47/1992 ,

CURTEA CONSTITUŢIONALĂ
În numele legii
DECIDE:

1. Respinge, ca fiind inadmisibilã, excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor <>art. 3 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 31/2009 privind unele mãsuri în domeniul salarizãrii personalului din sectorul bugetar, excepţie ridicatã de Sindicatul Liber al Învãţãmântului din Judeţul Covasna în dosarele nr. 1.947/119/2009, nr. 1.943/119/2009, nr. 1.944/119/2009, nr. 1.940/119/2009, nr. 1.941/119/2009, nr. 1.939/119/2009, nr. 1.938/119/2009, nr. 1.942/119/2009, nr. 1.946/119/2009, nr. 1.945/119/2009, nr. 1.989/119/2009, nr. 1.990/119/2009, nr. 1.991/119/2009, nr. 1.992/119/2009 şi 1.993/119/2009 ale Tribunalului Covasna şi de Sindicatul Independent al Învãţãmântului Preuniversitar din Judeţul Timiş în Dosarul nr. 4.123/30/2009 al Tribunalului Timiş - Secţia civilã.
2. Respinge, ca devenitã inadmisibilã, excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor <>art. 2 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 31/2009 privind unele mãsuri în domeniul salarizãrii personalului din sectorul bugetar şi ale <>art. 2 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 41/2009 privind unele mãsuri în domeniul salarizãrii personalului din sectorul bugetar pentru perioada mai-decembrie 2009, excepţie ridicatã de Sindicatul Liber din Învãţãmânt al Judeţului Vrancea în Dosarul nr. 1.866/91/2009 al Tribunalului Vrancea - Secţia civilã, de Sindicatul Liber al Învãţãmântului din Judeţul Covasna în dosarele nr. 1.947/119/2009, nr. 1.943/119/2009, nr. 1.944/119/2009, nr. 1.940/119/2009, nr. 1.941/119/2009, nr. 1.939/119/2009, nr. 1.938/119/2009, nr. 1.942/119/2009, nr. 1.946/119/2009, nr. 1.945/119/2009, nr. 1.989/119/2009, nr. 1.990/119/2009, nr. 1.991/119/2009, nr. 1.992/119/2009 şi 1.993/119/2009 ale Tribunalului Covasna, de Sindicatul Independent al Învãţãmântului Preuniversitar din Judeţul Timiş în Dosarul nr. 4.123/30/2009 al Tribunalului Timiş - Secţia civilã, de Sindicatul Uniunea Teritorialã a Sindicatului din Învãţãmântul Preuniversitar din Râmnicu Sãrat în Dosarul nr. 4.636/114/2008 al Tribunalului Buzãu - Secţia civilã, de Sindicatul "Paul Popescu Neveanu" din Timişoara în dosarele nr. 5.381/30/2009, nr. 5.228/30/2009, nr. 5.245/30/2009, nr. 5.320/30/2009, nr. 5.250/30/2009, nr. 5.247/30/2009 şi nr. 5.380/30/2009 ale Tribunalului Timiş - Secţia civilã, de Sindicatul Independent al Învãţãmântului Preuniversitar din Judeţul Timiş în dosarele nr. 6.066/30/2009, nr. 4.182/30/2009 şi nr. 4.109/30/2009 ale Tribunalului Timiş - Secţia civilã şi de Corneliu Cãileanu în Dosarul nr. 5.217/99/2009 al Tribunalului Iaşi - Secţia civilã, litigii de muncã.
Definitivã şi general obligatorie.
Pronunţatã în şedinţa publicã din data de 11 mai 2010.

PREŞEDINTE,
prof. univ. dr. TUDOREL TOADER

Magistrat-asistent,
Patricia Marilena Ionea

----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016