Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECIZIE nr. 61 din 7 martie 2012  privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului national multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale in randul femeilor manager din sectorul intreprinderilor mici si mijlocii    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

DECIZIE nr. 61 din 7 martie 2012 privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului national multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale in randul femeilor manager din sectorul intreprinderilor mici si mijlocii

EMITENT: AGENTIA PENTRU IMPLEMENTAREA PROIECTELOR SI PROGRAMELOR PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 166 din 14 martie 2012

    Având în vedere prevederile anexei nr. 3/3504/16 la Legea bugetului de stat pe anul 2012 nr. 293/2011, ale art. 25 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi prevederile art. 3 lit. a) din Hotãrârea Guvernului nr. 65/2009 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, republicatã,
    în temeiul prevederilor art. 5 alin. (3) din Hotãrârea Guvernului nr. 65/2009, republicatã,

    preşedintele Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii emite prezenta decizie.

    ART. 1
    Se aprobã Procedura de implementare a Programului naţional multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii, prevãzutã în anexa*) care face parte integrantã din prezenta decizie.
________
    *) Anexa se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 166 bis, care se poate achiziţiona de la Centrul pentru relaţii cu publicul al Regiei Autonome "Monitorul Oficial", Bucureşti, şos. Panduri nr. 1.

    ART. 2
    Prezenta decizie se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intrã în vigoare la data publicãrii.


          Preşedintele Agenţiei pentru Implementarea
              Proiectelor şi Programelor pentru
                Întreprinderi Mici şi Mijlocii,
                      Cristian Haiduc


    Bucureşti, 7 martie 2012.
    Nr. 61.

    ANEXĂ


            Procedura de implementare a Programului naţional multianual pe
           perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în
         rândul femeilor manager din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii

    PS-04.04
    Revizia I

    1. OBIECTIVUL PROGRAMULUI
    Obiectivul Programului naţional multianual pe perioada 2005 - 2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii, denumit în continuare Program, îl constituie promovarea unui sistem de informare şi instruire, care sã faciliteze mobilitatea femeilor pe piaţa forţei de muncã şi dezvoltarea aptitudinilor antreprenoriale ale acestora în scopul implicãrii lor în structuri economice private, în contextul problemelor legate de menţinerea echilibrului dintre obligaţiile familiale şi cele profesionale şi al prejudecãţilor existente la nivel local.
    Programul urmãreşte:
    - stimularea auto-angajãrii şi creşterea numãrului de femei întreprinzãtor în cadrul comunitãţilor de afaceri;
    - dezvoltarea capacitãţii şi a spiritului antreprenorial în rândul femeilor;
    - îmbunãtãţirea performanţelor economice ale întreprinderilor existente, conduse de femei, prin creşterea gradului de pregãtire a personalului acestora, ca urmare a educaţiei antreprenoriale;
    - accesul egal al femeilor la economia bazatã pe cunoaştere şi dezvoltarea abilitãţilor inovative pentru consolidarea unui mediu economic competitiv;
    - schimburi de experienţã între femei de afaceri şi stabilirea unor legãturi parteneriale;
    - creşterea standardului de viaţã şi a veniturilor proprii;
    - creşterea numãrului de noi locuri de muncã create în cadrul întreprinderilor conduse de femei şi a beneficiilor aduse economiei naţionale;
    - crearea unui climat propice dezvoltãrii unei reţele de antreprenoriat feminin în România în colaborare cu asociaţii ale femeilor de afaceri;
    - stimularea dorinţei femeilor de reprezentare în societatea civilã a propriilor interese.
    Programul include acţiuni specifice Sãptãmânii europene a IMM-urilor 2012, care va avea loc în cursul lunii octombrie. Sãptãmâna europeanã a IMM-urilor, stabilitã în perioada 15 - 21 octombrie 2012, este o campanie de promovare a antreprenoriatului în Europa şi de informare a antreprenorilor despre ajutorul de care pot beneficia la nivel european, naţional şi local. Acest eveniment pune la dispoziţia IMM-urilor o gamã largã de informaţii, sfaturi, ajutor şi idei în scopul dezvoltãrii activitãţilor acestora. Sãptãmâna IMM-urilor încurajeazã şi ajutã IMM-urile sã-şi atingã potenţialul maxim.
    Sãptãmâna Europeanã a IMM-urilor este coordonatã de Direcţia Generalã întreprinderi şi Industrie a Comisiei Europene, dar cele mai multe evenimente din cadrul Sãptãmânii IMM-urilor sunt organizate de cãtre organismele abilitate sã acorde sprijin, autoritãţile locale şi regionale, şi alte entitãţi din ţãrile participante. Sãptãmâna IMM-urilor este una din mãsurile luate pentru implementarea legii europene pentru întreprinderi mici (Small Business Act), prima politicã-cadru exhaustivã pentru IMM-uri din U.E. şi statele sale membre.
    Sãptãmâna IMM-urilor urmãreşte sã:
    ● Informeze: prin difuzarea de informaţii în legãturã cu asistenţa oferitã de U.E. şi autoritãţile naţionale întreprinderilor mici şi mijlocii;
    ● Ofere asistenţã: prin crearea unui parteneriat EU-IMM, subliniind pe de o parte faptul cã Europa este mai puternicã dacã existã IMM-uri competitive, iar pe de altã parte faptul cã UE este gata sã le susţinã şi sã le ofere consiliere;
    ● Inspire: prin motivarea IMM-urilor existente sã-şi lãrgeascã orizonturile şi sã-şi dezvolte şi extindã activitatea;
    ● împãrtãşeascã: prin difuzarea de idei şi împãrtãşirea experienţelor în domeniul antreprenoriatului cu alţi antreprenori;
    ● încurajeze: prin încercarea de a convinge tinerii cã antreprenoriatul este o opţiune profesionalã atractivã.

    2. BUGETUL PROGRAMULUI
    2.1. Programul se finanţeazã din bugetul pe anul 2012 al Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru întreprinderi Mici şi Mijlocii, denumitã în continuare Agenţie şi a fost aprobat prin Anexa nr. 3/3504/16 la Legea nr. 293/2011 a bugetului de stat pe anul 2012.
    2.2. Agenţia administreazã, gestioneazã şi deruleazã direct programele de încurajare şi stimulare a înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, finanţate de la bugetul de stat la nivel naţional şi la nivel local, prin intermediul Oficiilor Teritoriale pentru întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, denumite în continuare O.T.I.M.M.C. şi asigurã managementul financiar şi/sau tehnic al fondurilor alocate de la bugetul de stat, conform Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţãrii dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, care transpune în legislaţia naţionalã Recomandarea CE nr. 361 din data 6 mai 2003, publicatã în Jurnalul Oficial al UE nr. L124 din data de 20 mai 2003.
    2.3. Pentru realizarea Programului se alocã de la bugetul de stat pe anul 2012, suma de 500.000 lei, astfel:
    a) Etapa I - 40.000 lei, repartizaţi în mod egal fiecãrui O.T.I.M.M.C, pentru organizarea seminarului "Femeia antreprenor" în opt locaţii arondate celor opt O.T.I.M.M.C.
    b) Etapa a II a - 394.000 lei, pentru organizarea cursurilor de pregãtire antreprenorialã din care:
    - 76.000 lei, pentru efectuarea serviciului de training în cele opt locaţii. Acest serviciu va fi organizat de Agenţie şi presupune cheltuieli cu onorariile lectorilor.
    - 318.000 lei, repartizaţi în mod egal fiecãrui O.T.I.M.M.C, pentru organizarea şi desfãşurarea cursurilor de pregãtire antreprenorialã pe durata a 4 (patru) zile în 8 (opt) locaţii arondate celor 8 (opt) O.T.I.M.M.C.
    c) Etapa a III a - 66.000 lei, pentru organizarea de cãtre A.LP.P.I.M.M. a Forumului naţional "Antreprenoriatul feminin - prezent şi viitor".
    2.4. Din bugetul alocat desfãşurãrii activitãţilor specifice Programului, se finanţeazã urmãtoarele: editarea de materiale de promovare şi prezentarea/editarea/multiplicarea de materiale de curs, închirierea de spaţii, achiziţia de rechizite, transmiterea de invitaţii, onorariile trainerilor, precum şi alte cheltuieli necesare organizãrii seminariilor, organizãrii Forumului naţional şi cursurilor antreprenoriale, inclusiv masa şi cazarea participantelor, trainerilor şi invitaţilor la a II-a etapã a Programului.
    2.5. În cadrul Programului, pentru desfãşurarea activitãţilor specifice, Agenţia şi O.T.I.M.M.C pot încheia contracte generatoare de venit cu alţi parteneri (camere de comerţ, patronate, firme de consultanţã ş.a.).

    3. DERULAREA PROGRAMULUI
    Înregistrarea formularelor de participare se face on-line pe site-ul www.aippimm.ro, conform procedurii de înscriere on-line şi înregistrare în Registrul Unic Electronic, aprobatã prin Decizia Preşedintelui Agenţiei. Programul se va derula în 3 etape, astfel:
    3.1. Etapa I - organizarea seminariilor "Femeia antreprenor" având ca tematicã asistenţa oferitã IMM-urilor de Uniunea Europeanã, competitivitatea acestora şi dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor.
    (1) Agenţia şi O.T.I.M.M.C. demareazã implementarea Programului în termen de 5 zile lucrãtoare de la data publicãrii în Monitorul Oficial a Procedurii de Implementare a Programului.
    (2) Perioada şi locaţia de desfãşurare a seminariilor "Femeia antreprenor", se vor stabili de fiecare O.T.I.M.M.C. şi va fi anunţatã cu cel puţin 5 zile înainte de eveniment, atât pe site-ul Agenţiei, www.aipp imm.ro" cât şi în presa localã.
    (3) Înscrierea participantelor la prima etapã se face completându-se formularul de participare on-line (Anexa nr. 2) pe pagina de web: www.aippimm.ro.
    3.2. Etapa a II-a - organizarea şi desfãşurarea de cursuri de pregãtire antreprenorialã, pe durata a 4 (patru) zile în fiecare dintre cele 8 (opt) locaţii.
    (1) Perioada şi locaţiile de desfãşurare ale cursurilor de pregãtire antreprenorialã se vor publica pe pagina de web a Agenţiei, pe site-urile O.T.I.M.M.C. şi în presa localã.
    (2) înscrierea participantelor se va face prin completarea formularulului de înscriere on-line la cursuri (Anexa nr. 1), pe adresa de site www.aippimm.ro, pe parcusul a 5 zile. Data începerii înscrierilor va fi afişatã pe site www.aippimm.ro cu cel puţin 5 zile înainte de a fi deschisã aplicaţia pentru înscriere.
    (3) Dupã expirarea perioadei de înscriere, Agenţia va publica lista beneficiarelor eligibile pe pagina de site www.aippimm.ro.
    (4) Aplicantele eligibile vor depune la sediul O.T.I.M.M.C. care organizeazã activitãţile, personal, prin fax sau prin e-mail, documentele justificative în termen de 5 zile de la publicarea listei cu participantele eligibile, dupã cum urmeazã:
    a) fotocopie a buletinului/cãrţii de identitate a solicitantei;
    b) fotocopie a diplomei de bacalaureat sau a ultimei diplome de studii, sau dupã caz, adeverinţa de liceu sau facultate care sã ateste absolvirea;
    c) Angajament (Anexa nr. 5);
    (5) Numãrul maxim de cursante pentru fiecare locaţie este de 30.
    (6) Solicitãrile vor fi analizate de cãtre Unitãţile de Programare, Selecţie, Evaluare şi Contractare (denumite în continuare UPSEC) din cadrul O.T.I.M.M.C, conform principiului "primul venit - primul servit", în limita locurilor disponibile, în concordanţã cu data şi ora înregistrãrii on-line, precum şi cu documentele justificative şi în baza verificãrii datelor din formular privind conformitatea cu criteriile de eligibilitate ale beneficiarelor.
    (7) Participantele care nu completeazã integral formularul de înscriere (Anexa nr. 1) sau nu depun documentaţia completã în termenul stabilit vor primi scrisori de respingere din partea UPSEC. De asemenea, participantele care se înscriu on-line pentrul cursul de pregãtire antreprenorialã la mai multe O.T.I.M.M.C. vor fi respinse.
    (8) Aplicantele eligibile au obligaţia de a confirma la O.T.I.M.M.C. (Anexa nr. 4) prezenţa la seminar şi prezenţa la cursuri. În cazul în care persoanele admise la cursuri nu respectã programul stabilit (absenţã curs), acestea nu vor mai primi certificat de participare la curs. în cazul neprezeiitãrii la cursuri, beneficiarele vor formula în scris o scrisoare de renunţare pe care o vor transmite prin fax sau e-mail la O.T.I.M.M.C.
    (9) Beneficiarelor programului care au activitate şi prezenţã completã li se vor acorda certificate de participare care atestã cunoştinţele dobândite la cursurile organizate în cadrul Programului.
    (10) Se considerã cã prin înscrierea la Program, aplicanta este de acord cu furnizarea în favoarea Agenţiei, a anumitor date cu caracter personal (ex.:CNP, adresã de domiciliu, etc), date care vor fi securizate în cadrul Registrului Unic Electronic al Programului.
    3.3. Etapa a III-a - organizarea de cãtre A.I.P.P.I.M.M. a Forumului naţional "Antreprenoriatul feminin - prezent şi viitor" la care sunt invitaţi sã participe promotori ai antreprenoriatului feminin la nivel naţional şi internaţional, femei de afaceri şi femei cu potenţial antreprenorial, absolvente ale cursurilor de educaţie antreprenorialã din cadrul promoţiilor 2005-2012 ale Programului.

    4. BENEFICIARII PROGRAMULUI
    4.1. Beneficiazã de prevederile Programului femeile care au cetãţenie românã şi care îndeplinesc la data depunerii formularelor de înscriere urmãtoarele criterii de eligibilitate:
    - au vârsta peste 18 ani;
    - au cel puţin studii medii definitivate;
    - s-au înscris la activitãţile prevãzute în Program, pe baza formularelor de înscriere corespunzãtoare (Anexele nr. 1 şi 2).
    4.2. Pentru participarea la cursuri, în fiecare locaţie se alocã prioritar minim 5 locuri femeilor care provin din mediul rural, medii sociale defavorizate şi minoritãţi etnice, numãrul acestor locuri putându-se extinde pânã la completarea locurilor rãmase disponibile, dar nu mai mult decât numãrul maxim stabilit prin procedurã.
    4.3. Nu pot aplica la etapa a II-a a acestui Program absolventele cursurilor de pregãtire antreprenorialã derulate în cadrul Programului în anii 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 şi 2011, chiar dacã participarea iniţialã nu s-a finalizat cu primirea de cãtre acestea a unui certificat de participare la curs.

    5. CONSTITUIREA UNITĂŢILOR DE PROGRAMARE, SELECŢIE, EVALUARE ŞI CONTRACTARE
    5.1. În vederea implementãrii corespunzãtoare a Programului, în cadrul O.T.I.M.M.C. se constituie Unitatea de Programare, Selecţie, Evaluare şi Contractare. Structura organizatoricã, numãrul de persoane, atribuţiile şi responsabilitãţile vor fi stabilite prin decizie a ordonatorului terţiar de credite al O.T.I.M.M.C.
    5.2. Evaluarea şi selecţia beneficiarilor se va face de cãtre UPSEC din cadrul O.T.I.M.M.C. pe baza procedurii operaţionale de selecţie, evaluare şi contractare a Programului aprobatã prin Decizia Preşedintelui Agenţiei.

    6. CONFIDENŢIALITATE
    6.1. Formularele şi documentele justificative depuse de cãtre solicitanţi în cadrul prezentului Program sunt confidenţiale, membrii UPSEC având obligaţia de a nu dezvãlui informaţii menţionate în acestea cãtre terţe persoane, cu excepţia cazului în care informaţiile sunt furnizate organelor abilitate ale statului în exercitarea atribuţiilor ce le revin.
    6.2. Agenţia şi O.T.I.M.M.C. sunt autorizate sã publice, în orice formã şi mediu, inclusiv pe internet, informaţiile referitoare la numele beneficiarului şi activitatea la care participã.
    6.3. Documentele, depuse de cãtre beneficiari în vederea participãrii în cadrul prezentului Program, vor fi pãstrate la sediul fiecãrui O.T.I.M.M.C.

    7. RAPORTAREA ŞI EVALUAREA REZULTATELOR
    7.1. Participantele la activitãţile din cadrul Programului, vor completa şi vor transmite cãtre O.T.I.M.M.C - UMCR formularul de raportare tehnicã prevãzut în Anexa nr. 3. Transmiterea formularului de raportare tehnicã este obligatorie pentru toate beneficiarele etapei a II-a din cadrul prezentului Program, pe o perioadã de 3 ani, începând cu anul 2013.
    7.2. Evaluarea rezultatelor obţinute de cãtre beneficiarele Programului, se va face de cãtre Unitatea de Monitorizare, Control şi Raportare (denumitã în continuare UMCR) din cadrul O.T.I.M.M.C pe baza procedurii operaţionale de monitorizare şi control a Programului aprobatã prin Decizia Preşedintelui Agenţiei.
    7.3. Pe baza evaluãrii rezultatelor din centralizator se va îmbunãtãţi şi diversifica programa cursurilor de specializare cât şi condiţiile de participare în cadrul Programului.


    ANEXA 1
    la procedurã
    PS-04.04.01
                             FORMULAR DE ÎNSCRIERE
            la Programul naţional multianual pe perioada 2005 - 2012
     pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager
                 din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii
                      CURS PREGĂTIRE ANTREPRENORIALĂ 2012

    Locaţia unde doriţi sã participaţi la cursul de educaţie antreprenorialã 2012 ..............

    DATE PERSONALE*1)
    Numele şi prenumele ...........................
    Cetãţenia ....................
    Vârsta ..........
    Cod numeric personal ..........................
    Adresa de domiciliu: strada ...................., localitatea ..............., judeţul ............, sectorul ....... cod poştal, Telefon fix .............., Telefon mobil ............. Fax .................., website .....................
________
    *1) Datele personale furnizate au caracter confidenţial şi pot fi prelucrate numai pentru studii şi statistici în cadrul acestui Program.

    Minoritate etnicã:
    [] Nu
    [] Da. Menţionaţi .............

    Mediu social dezavantajat:
    [] Nu
    [] Da. Menţionaţi .............

    Sunteţi cãsãtoritã: Aveţi copii:
    [] Nu [] Nu
    [] Da [] Da

    Nivelul educaţiei:
    [] Studii liceale: (unitatea-de învãţãmânt, perioada)
    [] Studii tehnice/postliceale absolvite: (unitatea de învãţãmânt, perioada)
    [] Studii universitare absolvite: (unitatea de învãţãmânt, perioada)
    [] Studii postuniversitare absolvite: (unitatea de învãţãmânt, perioada)

    Experienţa profesionalã:


 ┌─────────────────────────┬─────────────────────────┬────────────────────────┐
 │ Firma │ Funcţia │ Perioada │
 ├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
 │ │ │ │
 ├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
 │ │ │ │
 ├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
 │ │ │ │
 └─────────────────────────┴─────────────────────────┴────────────────────────┘



    Categorii de vârstã:
    [] 18-22 ani; [] 23-27 ani; [] 28-32 ani; [] 33-37 ani; [] 38-42 ani
    [] 43-47 ani; [] 48-52 ani; [] 53-57 ani; [] 58-62 ani; [] peste 63 ani

    ÎNTREBĂRI:
    1. Aţi avut vreodatã o afacere proprie?
    [] Nu
    [] Da

    În ce domeniu? ..................................................
    Ce tip de activitate? ...........................................
    Ce s-a întâmplat cu aceastã afacere? ............................

    2. Aveţi o afacere în prezent?
    [] Nu
    [] Da

    Denumirea întreprinderii ...............................
    Adresa .................................................
    CUI/CIF ................................................
    Nr. de înmatriculare la Oficiul Registrului Comerţului ...............
    Ani de existenţã .......................
    Numãrul de angajaţi în prezent .........................
    Cifra de afaceri în anul fiscal 2012 (lei) ...........................

    Tipul întreprinderii

    [] microîntreprindere [] partenerã
    [] întreprindere micã [] legatã
    [] întreprindere mijlocie [] autonomã

    Obiectul principal de activitate: CAEN denumire .........................
    Care este poziţia dumneavoastrã în cadrul acestei firme? ................
    Care sunt problemele cu care vã confruntaţi în cadrul afacerii? Detaliaţi.
    .........................................................................

    3. Cum apreciaţi dorinţa dumneavoastrã de a începe o afacere proprie sau de a dezvolta afacerea deja existentã? (Marcaţi doar un singur rãspuns)

    [] Slabã [] Medie [] Foarte puternicã

    4. Care sunt factorii care credeţi dvs. cã determinã succesul unei afaceri?
    .........................................................................

    5. Care este tipul de instruire de care aveţi nevoie pentru a începe şi/sau a dezvolta o afacere?
    [] Instruire generalã în domeniul afacerilor
    [] Consultanţã juridicã
    [] Consultanţã financiar-contabilã
    [] Consultanţã în marketing
    [] Consultanţã în management
    [] Alt gen de sprijin (specificaţi) ................

    6. Ce alte module consideraţi cã sunt utile în cadrul tematicii cursurilor acestui Program? Argumentaţi.
    .........................................................................

    7. Cum aţi aflat despre acest Program?
    [] Campanie de informare, seminarii, conferinţe ..............
    [] Presã ...........
    [] Radio ...........
    [] TV ..............
    [] Internet ........
    [] Altele (prieteni, la serviciu etc.) .....................

    8. Ce v-aţi propus sã obţineţi în urma participãrii la acest curs? (Marcaţi un singur rãspuns.)
    [] Dezvoltarea şi aprofundarea culturii antreprenoriale
    [] însuşirea cunoştinţelor necesare demarãrii şi dezvoltãrii unei afaceri
    [] Informaţii privind accesarea surselor de finanţare
    [] Punerea în practicã a ideii de afaceri
    [] Altele: detaliaţi

    9. La ce cursuri sau seminarii de educaţie antreprenorialã aţi mai participat?


 ┌─────────────────────────┬─────────────────────────┬────────────────────────┐
 │ Denumire curs │ Organizator │ Perioada │
 ├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
 │ │ │ │
 ├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
 │ │ │ │
 ├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
 │ │ │ │
 └─────────────────────────┴─────────────────────────┴────────────────────────┘



    10. Sunteţi membrã a unei asociaţii a femeilor întreprinzãtor?
    [] Da (rugãm nominalizaţi) ............................
    [] Nu
    [] Sunt interesatã sã devin membrã a unei organizaţii a femeilor întreprinzãtor

    11. Gradul de ocupare
    [] Am propria firmã.(întreprinzãtor)
    [] Angajatã în sistemul privat.
    [] Angajatã în administraţia publicã.
    [] Studentã
    [] Pensionarã
    [] Şomerã
    [] Fãrã ocupaţie

    12. Aţi absolvit un curs de pregãtire antreprenorialã derulat în cadrul Programului naţional multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii?
    [] Da, în anul .......... [] Nu

    Declar pe propria rãspundere, cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, cã toate informaţiile furnizate sunt corecte şi reale.
    Prin completarea acestui formular sunt de acord sã particip la realizarea unor sondaje şi statistici în cadrul Programului. Mã oblig, sã furnizez informaţii despre rezultatele obţinute în urma absolvirii acestui curs, prin completarea formularului de raportare tehnicã anual.

    Semnãtura aplicantei .................. Localitatea .................... Data ..............

    NOTĂ
    Solicitantul nu este obligat sã suporte nicio taxã din partea niciunei persoane sau instituţii care îl ajutã în completarea acestei cereri. Reprezentanţii Agenţiei şi ai OTIMMC pot discuta cu solicitanţii toate sau doar o parte din elementele acestei cereri, dar le este interzis sã completeze cererea în locul acestora.


    ANEXA 2
    la procedurã
    PS-04.04.02
                             FORMULAR DE ÎNSCRIERE
                      la Programul naţional multianual pe
      perioada 2005 - 2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în
    rândul femeilor manager din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii -
                      SEMINARUL "FEMEIA ANTREPRENOR" 2012

    Locaţia unde doriţi sã participaţi la Seminarul Femeia Antreprenor 2012
    .........................................................................

    DATE PERSONALE*2)
    Numele şi prenumele ...........................
    Cetãţenia .....................
    Vârsta: ..............
    Cod numeric personal: .........................
    Adresa de domiciliu: str. ............................ nr. ...., bloc ....., sc. ....., et. ...., ap. ....., localitatea .............. judeţul ............., sectorul ....., cod poştal .........., telefon fix ................, telefon mobil ..................., fax ................., E-mail ...................., website ........................
_________
    *2) Datele personale furnizate au caracter confidenţial şi pot fi prelucrate numai pentru studii şi statistici în cadrul acestui Program.

    Minoritate etnicã:
    [] Nu
    [] Da. Menţionaţi .......................

    Mediu social dezavantajat:
    [] Nu
    [] Da. Menţionaţi .................

    Sunteţi cãsãtoritã: Aveţi copii:
    [] Nu [] Nu
    [] Da [] Da

    Nivelul educaţiei:
    [] Studii liceale: (unitatea de învãţãmânt, perioada)
    [] Studii tehnice/postliceale absolvite (unitatea de învãţãmânt, perioada):
    [] Studii universitare absolvite (unitatea de învãţãmânt, perioada):
    [] Studii postuniversitare absolvite (unitatea de învãţãmânt, perioada):

    Categorii de vârstã:
    [] 18-22 ani; [] 23-27 ani; [] 28-32 ani; [] 33-37 ani; [] 38-42 ani
    [] 43-47 ani; [] 48-52 ani; [] 53-57 ani; [] 58-62 ani; [] peste 62 ani

    Experienţa profesionalã:


 ┌─────────────────────────┬─────────────────────────┬────────────────────────┐
 │ Firma │ Funcţia │ Perioada │
 ├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
 │ │ │ │
 ├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
 │ │ │ │
 ├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
 │ │ │ │
 └─────────────────────────┴─────────────────────────┴────────────────────────┘



    Gradul de ocupare:
    [] Am propria firmã. (întreprinzãtor) [] Studentã [] Fãrã ocupaţie
    [] Angajatã în sistemul privat. [] Pensionarã
    [] Angajatã în administraţia publicã. [] Şomerã

    1. Aveţi o afacere în prezent?
    [] Nu
    [] Da; Denumirea întreprinderii: ..............................

    2. Cum aţi aflat despre acest Program? ...............................

    3. Ce alte subiecte doriţi sã fie abordate în cadrul seminarului? Detaliaţi.

    4. Doriţi sã expuneţi în cadrul seminarului produsele şi/sau serviciile întreprinderii dumneavoastrã?
    [] Da
    [] Nu

    5. Doriţi sã împãrtãşiţi din experienţa dumneavoastrã antreprenorialã participantelor la seminar?
    [] Da
    [] Nu

    6. Cum apreciaţi rolul Agenţiei ca şi promotor al antreprenoriatului feminin?
    .........................................................................

    7. Aţi mai participat la cursuri sau seminarii organizate de AIPPIMM/OTIMMC?
    [] Da; dacã da, aţi participat la curs/seminar, în anul ........
    [] Nu

    Declar pe proprie rãspundere, cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, cã toate informaţiile furnizate sunt corecte şi reale. Prin completarea acestui formular sunt de acord sã particip la realizarea unor sondaje şi statistici în cadrul Programului.

    Semnãtura aplicantei
    ....................
    Localitatea .....................
    Data ............................

    NOTĂ
    Solicitantul nu este obligat sã suporte nicio taxã din partea niciunei persoane sau instituţii care îl ajutã în completarea acestei cereri. Reprezentanţii Agenţiei şi OTIMMC pot discuta cu solicitanţii toate sau doar o parte din elementele acestei cereri, dar le este interzis sã completeze cererea în locul acestora.


    ANEXA 3
    la procedurã
    PS-04.04.03
                        FORMULAR DE RAPORTARE TEHNICĂ*3)
                    pentru Programul naţional multianual pe
      perioada 2005 - 2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în
    rândul femeilor manager din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii -

    (Se completeazã toate rubricile.)
    Acest formular trebuie completat prin tehnoredactare în limba românã.

    Perioada pentru raportare: anul ..........
    Date personale*4)

    Subsemnata, ............................, identificatã cu CI/BI seria ....... nr. ...., CNP ................, domiciliatã în ........................, strada ...................... nr. ......, localitatea ..................., judeţul ................, cod poştal .........., telefon ..............., mobil ..............., e-mail ..................... .

    Declar pe propria rãspundere urmãtoarele:
    [] sunt absolventã a Cursului de pregãtire antreprenorialã promoţia 2012
    [] DA, am o afacere proprie la data absolvirii cursurilor organizate de cãtre OTIMMC de tipul*5):
        [] microîntreprindere
        [] întreprindere micã
        [] întreprindere mijlocie

    Data înregistrãrii IMM: ..................................
    Denumire .................................................
    Adresa sediului social ...................................
    Numãrul de înmatriculare la Oficiul Registrului Comerţului (dupã caz) .................
    Codul unic de înregistrare (dupã caz) ..........................
    Obiectul principal de activitate: .............................
    Codul CAEN: ...................................................
    Tipul IMM: [] IMM autonomã
                 [] IMM partenerã (detalii)
                 [] IMM legatã (detalii)
    Numãrul mediu anual de salariaţi: ..........................
    Numãrul de angajaţi femei în prezent .......................
    Care suntfuncţiile ocupate de cãtre acestea în cadrul firmei? .................................
    Cifra de afaceri anualã netã (lei) ..........................
    Active totale (lei) .........................
    [] NU am o afacere proprie la data absolvirii cursurilor organizate de cãtre O.T.I.M.M.C.
    [] DA, am calitatea de administrator al SC: .......................................
    [] NU am calitatea de administrator al unei IMM
___________
    *3) Transmiterea formularului este obligatorie pentru beneficiarii etapei a II-a în cadrul prezentului Program, pe o perioadã de 3 ani, începând cu anul 2013.
    *4) Datele personale furnizate au caracter confidenţial şi pot fi prelucrate în cadrul unor studii şi statistici în prezentul Program.
    *5) Conform Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

    [] AM calitatea de persoanã fizicã autorizatã/asociaţie familialã
    Autorizaţie nr. ................ din data: .................
    [] NU am calitatea de persoanã fizicã autorizatã/asociaţie familialã
    [] DA, sunt membrã a unei societãţi cooperative (detalii)
    [] Nu sunt membrã a unei societãţi cooperative
    [] DA, am absolvit cursul de pregãtire antreprenorialã derulat în cadrul Programului naţional multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul IMM, promoţia 2012
    [] NU am absolvit cursul de pregãtire antreprenorialã derulat în cadrul Programului naţional multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul IMM, promoţia 2012

    Aţi reuşit sã înfiinţaţi o firmã în urma absolvirii acestui curs?
    [] Nu
    [] Da [] microîntreprindere
             [] întreprindere micã
             [] întreprindere mijlocie
    Data înregistrãrii IMM: ...........................................
    Denumire ..........................................................
    Adresa sediului social ............................................
    Numãrul de înmatriculare în registrul comerţului (dupã caz) ......................
    Codul unic de înregistrare (dupã caz) .............................
    Obiectul principal de activitate: .................................
    Codul CAEN:
    Tipul IMM [] IMM autonomã
                    [] IMM partenerã (detalii)
                    [] IMM legatã (detalii)
    Numãrul mediu anual de salariaţi: ....................
    Cifra de afaceri anualã netã (lei) ...................
    Active totale (lei) ..................................
    S-a îmbunãtãţit activitatea firmei ca urmare a participãrii dumneavoastrã la curs? Cum?
    În ce fel v-a ajutat absolvirea acestui curs?
    Aţi diseminat şi aplicat cunoştinţele acumulate la curs în activitatea firmei? Care sunt propunerile dumneavoastrã pentru procedura acestui Program în anii urmãtori? Declar pe propria rãspundere, cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, cã toate informaţiile furnizate sunt corecte şi reale.
    Semnãtura absolventei cursului Funcţia (dupã caz) în cadrul societãţii
    .........................
    Data semnãrii

    NOTĂ:
    Solicitantul nu este obligat sã suporte nicio taxã din partea niciunei persoane sau instituţii care îl ajutã în completarea acestei cereri. Reprezentanţii Agenţiei şi OTIMMC pot discuta cu solicitanţii toate sau doar o parte din elementele acestei cereri, dar le este interzis sã completeze cererea în locul acestora.


    ANEXA 4
    la procedurã
    PS-04.04.04

       Lista Oficiilor Teritoriale pentru întreprinderi Mici şi Mijlocii
                                 şi Cooperaţie
                                    (OTIMMC)


 ┌────┬───────────────┬───────────────────────────┬───────────────────────────┐
 │Nr. │ OTIMMC │ ADRESA │ TELEFON/FAX │
 │crt.│ (Judeţe │ │ │
 │ │ arondate) │ │ │
 ├────┼───────────────┼───────────────────────────┼───────────────────────────┤
 │ 1. │BRAŞOV │Str. Turnului,nr. 5, sc. B,│0268-548.018 tel. │
 │ │Braşov │et. 4, Braşov, CP. 500209 │0268-548.017 fax │
 │ │Covasna │ │www.aippimm.ro │
 │ │Sibiu │ │oficiubrasov@aippimm.ro │
 ├────┼───────────────┼───────────────────────────┼───────────────────────────┤
 │ 2. │CLUJ-NAPOCA │ │ │
 │ │Bihor │ │0264-487.224 tel. │
 │ │Bistriţa Nãsãud│Str. Horea nr. 13, │0264-487.244 fax │
 │ │Cluj │Cluj-Napoca, C.P. 400174 │www.aippimm.ro │
 │ │Maramureş │ │oficiucluj@aippimm.ro │
 │ │Satu Mare │ │ │
 │ │Sãlaj │ │ │
 ├────┼───────────────┼───────────────────────────┼───────────────────────────┤
 │ 3. │CONSTANŢA │ │ │
 │ │Brãila │ │0241-661.253 tel. │
 │ │Buzãu │Bd. Tomis, nr. 79-81,et. 1,│0241-661.254 fax │
 │ │Constanţa │Constanta, C.P. 900669 │www.aippimm.ro │
 │ │Galaţi │ │oficiuconstanta@aippimm.ro │
 │ │Tulcea │ │ │
 │ │Vrancea │ │ │
 ├────┼───────────────┼───────────────────────────┼───────────────────────────┤
 │ 4. │CRAIOVA │ │ │
 │ │Dolj │Str.Ştefan cel Mare,nr. 12,│0251-510.785 tel./fax │
 │ │Gorj │et. 3, Craiova, C.P. 200130│www.aippimm.ro │
 │ │Mehedinţi │ │oficiucraiova@aippimm.ro │
 │ │Olt │ │ │
 │ │Vâlcea │ │ │
 ├────┼───────────────┼───────────────────────────┼───────────────────────────┤
 │ 5. │IAŞI │ │ │
 │ │Bacãu │ │0232-261.101 tel./fax │
 │ │Botoşani │Str. Elena Doamna, nr. 61 │0232-240.213 tel. │
 │ │Iaşi │A. et. 2, Iaşi, C.P. 700398│www. aippimm.ro │
 │ │Neamţ │ │oficiuiasi@aippimm.ro │
 │ │Suceava │ │ │
 │ │Vaslui │ │ │
 ├────┼───────────────┼───────────────────────────┼───────────────────────────┤
 │ 6. │PLOIEŞTI │ │ │
 │ │Argeş │ │ │
 │ │Bucureşti │ │ │
 │ │Cãlãraşi │ │0244-522.085 tel. │
 │ │Dâmboviţa │Bdul. Independenţei │0244-544.054 fax │
 │ │Giurgiu │nr. 23bis, etaj 3 │www.aippimm.ro │
 │ │Ialomiţa │Ploieşti │oficiuploiesti@aippimm.ro │
 │ │Ilfov │ │ │
 │ │Prahova │ │ │
 │ │Teleorman │ │ │
 ├────┼───────────────┼───────────────────────────┼───────────────────────────┤
 │ 7. │TÂRGU MUREŞ │ │0265-311.660 tel. │
 │ │Harghita │Piaţa Victoriei,nr. 5,et.2,│0265-260.818 fax │
 │ │Mureş │Târgu Mureş, CP. 540029 │www.aippimm.ro │
 │ │Alba │ │oficiutargumures@aippimm.ro│
 ├────┼───────────────┼───────────────────────────┼───────────────────────────┤
 │ 8. │TIMIŞOARA │ │0256-292.739 tel. │
 │ │Arad │Bd. Eroilor de la Tisa, │0256-292.767 fax │
 │ │Caraş-Severin │nr. 22, Timişoara, │www.aipimm.ro │
 │ │Hunedoara │C.P. 300575 │otimmctimisoara@aippimm.ro │
 │ │Timiş │ │ │
 └────┴───────────────┴───────────────────────────┴───────────────────────────┘




    ANEXA 5
    la procedurã
    PS-04.04.05
                                   ANGAJAMENT

    Subsemnata, ..............................., identificatã cu CI/BI seria ...... nr. ................, CNP ........................, domiciliatã în .................., strada ....................... nr. ......, localitatea ..................... Judeţul .................., cod poştal ............., telefon .............., mobil ................., e-mail .........................., mã angajez sã transmit FORMULARUL DE RAPORTARE TEHNICĂ - ANEXA Nr. 3 la procedurã pe o perioadã de 3 ani, începând cu anul 2013, la OTIMMC în raza cãruia sunt arondatã.

           Semnãtura Funcţia (dupã caz) în cadrul societãţii
        ............... .........................................

         Data semnãrii
        ...............
                                      ----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016