Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECIZIE nr. 58 din 9 aprilie 2009  privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului national multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale in randul femeilor manager din sectorul intreprinderilor mici si mijlocii    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

DECIZIE nr. 58 din 9 aprilie 2009 privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului national multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale in randul femeilor manager din sectorul intreprinderilor mici si mijlocii

EMITENT: MINISTERUL INTREPRINDERILOR MICI SI MIJLOCII, COMERTULUI SI MEDIULIU DE AFACERI - AGENTIA PENTRU IMPLEMENTAREA PROIECTELOR SI PROGRAMELOR PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 268 din 24 aprilie 2009
DECIZIE nr. 58 din 9 aprilie 2009
privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului naţional multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii
EMITENT: MINISTERUL ÎNTREPRINDERILOR MICI ŞI MIJLOCII, COMERŢULUI ŞI MEDIULIU DE AFACERI - AGENŢIA PENTRU IMPLEMENTAREA PROIECTELOR ŞI PROGRAMELOR PENTRU ÎNTREPRINDERI MICI ŞI MIJLOCII
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 268 din 24 aprilie 2009

Având în vedere prevederile anexei nr. 3/21/27 la <>Legea bugetului de stat pe anul 2009 nr. 18/2009 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, ale <>art. 25 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi ale <>art. 3 lit. a) din Hotãrârea Guvernului nr. 65/2009 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii,
în temeiul prevederilor <>art. 5 alin. (3) din Hotãrârea Guvernului nr. 65/2009 şi ale <>art. 15 alin. (5) din Regulamentul de organizare şi funcţionare al Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, aprobat prin <>Ordinul ministrului întreprinderilor mici şi mijlocii, comerţului şi mediului de afaceri nr. 658/2009 ,

preşedintele Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii emite prezenta decizie.

ART. 1
Se aprobã Procedura de implementare a Programului naţional multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii, prevãzutã în anexa*) care face parte integrantã din prezenta decizie.
--------
*) Anexa se publicã ulterior în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 268 bis în afara abonamentului, care se poate achiziţiona de la Centrul pentru relaţii cu publicul al Regiei Autonome "Monitorul Oficial", Bucureşti, şos. Panduri nr. 1.

ART. 2
Prezenta decizie se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi va intra în vigoare în termen de 5 zile de la data publicãrii.

Preşedintele Agenţiei pentru Implementarea
Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii,
Cristian Haiduc


Bucureşti, 9 aprilie 2009.
Nr. 58.

ANEXÃ
PROCEDURÃ
de implementare a Programului naţional multianual pe perioada 2005-2012
pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager
din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii - 2009*)

1. Obiectivul Programului
Obiectivul Programului naţional multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii, denumit în continuare Program, îl constituie promovarea unui sistem de informare şi instruire care sã faciliteze mobilitatea femeilor pe piaţa forţei de muncã şi dezvoltarea aptitudinilor antreprenoriale ale acestora în scopul implicãrii lor în structuri economice private, în contextul problemelor legate de menţinerea echilibrului dintre obligaţiile familiale şi cele profesionale şi al prejudecãţilor existente la nivel local.
Programul urmãreşte:
- stimularea autoangajãrii şi creşterea numãrului de femei întreprinzãtor în cadrul comunitãţii de afaceri;
- dezvoltarea capacitãţii şi a spiritului antreprenorial în rândul femeilor;
- îmbunãtãţirea performanţelor economice ale întreprinderilor existente, conduse de femei, prin creşterea gradului de pregãtire a personalului acestora, ca urmare a educaţiei antreprenoriale;
- accesul egal la economia bazatã pe cunoaştere;
- schimburi de experienţã între femei de afaceri şi stabilirea unor legãturi parteneriale;
- creşterea standardului de viaţã şi a veniturilor proprii;
- dezvoltarea abilitãţilor inovative şi consolidarea unui mediu economic competitiv;
- creşterea numãrului de noi locuri de muncã şi a beneficiilor aduse economiei naţionale;
- stimularea dorinţei de reprezentare în societatea civilã a propriilor interese.
Programul include acţiuni specifice Sãptãmânii europene a IMM-urilor 2009, care va avea loc în perioada 6-14 mai 2009.
Sãptãmâna europeanã a IMM-urilor 2009 este o campanie de promovare a antreprenoriatului în Europa şi de informare a antreprenorilor despre ajutorul de care pot beneficia la nivel european, naţional şi local. Acest eveniment pune la dispoziţia IMM-urilor o gamã largã de informaţii, sfaturi, ajutor şi idei în scopul dezvoltãrii activitãţilor lor.
Sãptãmâna IMM-urilor încurajeazã şi ajutã IMM-urile sã-şi atingã potenţialul maxim. Evenimentul va inspira întreprinzãtorii potenţiali sã ia iniţiativa şi sã facã ceea ce este necesar pentru a-şi atinge obiectivele.
Sãptãmâna Europeanã a IMM-urilor este coordonatã de Direcţia Generalã Întreprinderi şi Industrie a Comisiei Europene, dar cele mai multe evenimente din cadrul Sãptãmânii IMM-urilor sunt organizate de cãtre organizaţiile de întreprinderi, organismele abilitate sã acorde sprijin, autoritãţile locale şi regionale, şi alte entitãţi din ţãrile participante. Sãptãmâna IMM-urilor este una din mãsurile luate pentru implementarea legii europene pentru întreprinderi mici (Small Business Act), prima politicã-cadru exhaustivã pentru IMM-uri din UE şi statele sale membre.

Sãptãmâna IMM-urilor urmãreşte sã:
- Informeze: sã difuzeze informaţii în legãturã cu asistenţa oferitã de UE şi autoritãţile naţionale întreprinderilor mici şi mijlocii;
- Ofere asistenţã: sã creeze un parteneriat EU-IMM, subliniind pe de o parte faptul cã Europa este mai puternicã dacã existã IMM-uri competitive, iar pe de altã parte faptul cã UE este gata sã le susţinã şi sã le ofere consiliere;
- Inspire: sã motiveze IMM-urile existente sã-şi lãrgeascã orizonturile şi sã-şi dezvolte şi extindã activitatea;
- Împãrtãşeascã: sã difuzeze idei şi sã împãrtãşeascã experienţa în domeniul antreprenoriatului cu alţi antreprenori;
- Încurajeze: sã încerce sã convingã tinerii cã antreprenoriatul este o opţiune profesionalã atractivã.

2. Bugetul Programului
2.1. Programul se finanţeazã din bugetul pe anul 2009 al Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, denumitã în continuarea Agenţie.
2.2. Agenţia administreazã, gestioneazã şi deruleazã direct programele de încurajare şi stimulare a înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, finanţate de la bugetul de stat, la nivel naţional, şi la nivel local, prin intermediul Oficiilor teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie (denumite în continuare OTIMMC) şi asigurã managementul financiar şi/sau tehnic al fondurilor alocate de la bugetul de stat, conform <>Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
2.3. Evaluarea şi selecţia beneficiarilor se va face de cãtre UPSEC din cadrul OTIMMC pe baza procedurii de evaluare şi selecţie a programului aprobatã de cãtre Preşedintele Agenţiei. În cadrul OTIMMC se constituie prin decizie a şefului OTIMMC cu aprobarea Preşedintelui Agenţiei, Unitatea Programare, Selecţie, Evaluare şi Contractare, denumitã în continuare UPSEC, al cãrei numãr de persoane, atribuţii şi responsabilitãţi vor fi stabilite prin decizia şefului OTIMMC, cu aprobarea Preşedintelui Agenţiei.
2.4.1. Bugetul alocat Programului pentru anul bugetar 2009 este de 450 mii lei, din care: 405 mii lei pentru desfãşurarea activitãţilor specifice programului şi 45 mii lei la dispoziţia Agenţiei pentru implementarea Proiectelor şi Programelor pentru IMM, denumitã în continuare Agenţie, pentru cheltuieli aferente serviciilor de redactare a programelor de dezvoltare a întreprinderilor mici şi mijlocii, serviciilor de conducere a programelor şi cele complementare acestora, de monitorizare, evaluare şi control, conform alin. 4, <>art. 26 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
2.4.2. Suma de 405 mii lei se defalcã pe etape astfel:
2.4.2.1. 35.000 lei pentru finanţarea etapei I, repartizatã în mod egal pentru 13 OTIMMC-uri;
2.4.2.2. 50.000 lei pentru finanţarea etapei II, repartizatã în mod egal pentru 13 OTIMMC, pentru organizarea campaniilor de informare din cadrul caravanei "Zilele femeilor întreprinzãtor" în 13 oraşe:
1. BRAŞOV
2. CLUJ NAPOCA
3. CONSTANŢA
4. CRAIOVA
5. GALAŢI
6. IAŞI
7. TÂRGU MUREŞ
8. TIMIŞOARA
9. TÂRGOVIŞTE
10. SATU MARE
11. BUCUREŞTI
12. BACÃU
13. PLOIEŞTI
2.4.2.3. 320.000 pentru finanţarea etapei III, gestionatã de Agenţie pentru organizarea şi desfãşurarea cursurilor de educaţie antreprenorialã pe durata a cinci zile în şase locaţii.
Din bugetul alocat desfãşurãrii activitãţilor specifice programului se pot suporta urmãtoarele: editare de broşuri, editare de materiale de promovare şi prezentare, editare/multiplicare de materiale de curs, închiriere spaţii, achiziţie rechizite, transmitere de invitaţii, onorarii traineri, cheltuieli de protocol, precum şi alte cheltuieli necesare organizãrii manifestãrilor.

3. Derularea Programului
Înscrierea în program şi solicitarea acordului de principiu pentru finanţare se face on-line pe site-ul www.animmc.ro, conform procedurii de înscriere on-line şi înregistrarea în Registrul Unic Electronic, aprobatã de cãtre Preşedintele Agenţiei.
3.1. Programul se va derula în 3 etape, astfel:
Etapa I - elaborare şi publicare de broşuri (conţinutul broşurilor urmeazã a fi stabilit în colaborare cu toate OTIMMC astfel încât conţinutul lor sã fie unitar şi sã atingã obiective specifice Sãptãmânii europene a IMM-urilor);
Etapa a II-a - organizarea campaniei de informare "Zilele Femeilor Întreprinzãtor", având ca tematicã asistenţa oferitã de UE, IMM-urilor, competitivitatea acestora şi cultura antreprenorialã;
(1) Agenţia şi OTIMMC demareazã implemetarea Programului în termen de 5 zile lucrãtoare de la data publicãrii in Monitorul Oficial a Procedurii de Implementare a Programului.
(2) Perioada şi locaţia de desfãşurare a campaniilor de informare din cadrul caravanei "Zilele femeilor întreprinzãtor" se va stabili de fiecare OTIMMC în perioada 6-14 mai 2009 şi va fi anunţatã cu cel puţin 15 zile calendaristice atât pe site-ul Agenţiei, pe site-ul OTIMMC-ului organizator, cât şi în presã.
(3) Înscrierea participantelor la manifestãrile din cadrul campaniei de informare se face completându-se formularul de participare on-line (anexa nr. 1 la procedurã) la adresa de web www.animmc.ro. în termen de 5 zile lucrãtoare de la expirarea perioadei prevãzute la alin. (1)
Etapa a III-a - organizare şi desfãşurare de cursuri de pregãtire antreprenorialã pe durata a 5 zile în cadrul a 6 locaţii.
(4) Localitãţile unde se vor desfãşura cursurile, precum şi tematica acestora se vor aproba prin decizie a Preşedintelui şi se vor publica pe pagina de web a Agenţiei, pe site-urile OTIMMC şi în presã.
(5) Înscrierea participantelor se face completându-se formularul de înscriere on-line la cursuri (anexa nr. 2 la procedurã), la adresa de site www.animmc.ro, în termen de 5 zile de la expirarea perioadei prevãzute la alin. (1).
3.2. Dupã expirarea perioadei de înscriere, Agenţia şi OTIMMC va publica lista beneficiarilor eligibili.
3.3. Aplicanţii eligibili vor depune, personal sau prin poştã, pe adresa OTIMMC-ului care organizeazã activitãţile, documentele justificative în termen de 5 zile de la publicarea listei cu participanţii eligibili.
- pentru etapa a II-a
a) fotocopie a buletinului/cãrţii de identitate al/a solicitantei;
b) fotocopie a diplomei de bacalaureat sau a ultimei diplome de studii sau dupã caz adeverinţa de liceu sau facultate care sã ateste absolvirea.
- pentru etapa a III-a
- Persoane fizice:
a) fotocopie a buletinului/cãrţii de identitate al/a solicitantei;
b) fotocopie a diplomei de bacalaureat sau a ultimei diplome de studii sau dupã caz adeverinţa de liceu sau facultate care sã ateste absolvirea.
- Persoane juridice
a) fotocopie a buletinului/cãrţii de identitate al/a solicitantei;
b) fotocopie a diplomei de bacalaureat şi a ultimei diplome de studii dupã caz adeverinţa de liceu sau facultate care sã ateste absolvirea;
c) certificat constatator, în original, emis de oficiul registrului comerţului de pe lângã tribunalul unde îşi are sediul societatea solicitantã, în care sã se menţioneze urmãtoarele informaţii: datele de identificare, codul unic de înregistrare, asociaţii şi reprezentanţii legali ai societãţii, domeniul de activitate principal şi toate domeniile de activitate secundare, punctele de lucru, filialele, sucursalele, subunitãţile societãţii şi data ultimei menţiuni din registru, precum şi obiectul acesteia (dupã caz, în situaţia în care înscrierea se face ca persoanã juridicã);
d) declaraţia pe propria rãspundere privind încadrarea în categoria IMM sau microîntreprindere pentru anul fiscal 2008, cuprinzând cifra de afaceri anualã netã, valoarea activelor totale şi numãrul mediu anual de salariaţi, 1-249 de salariaţi, conform prevederilor <>Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare (anexa nr. 4 la procedurã, dupã caz, în situaţia în care înscrierea se face ca persoanã juridicã).
3.4. Solicitãrile vor fi analizate în cadrul OTIMMC, conform principiului "primul venit - primul servit", în limita bugetului alocat Programului, în concordanţã cu data şi ora înregistrãrii on-line precum şi a documentelor prevãzute la pct. 3.3 şi în baza verificãrii datelor din formularul de participare la seminar privind conformitatea cu criteriile de eligibilitate ale beneficiarelor.
3.5. Aplicanţii eligibili au obligaţia de a confirma, telefonic sau prin e-mail, la OTIMMC (anexa nr. 5 la procedurã) prezenţa la seminar cu 3 zile înainte de desfãşurarea seminarului şi prezenţa la cursuri, cu cel puţin 5 zile înainte de data începerii cursului. În cazul în care persoanele admise la cursuri nu respectã programul stabilit al cursurilor (absenţã curs), acestea nu vor mai putea accesa Programul pe toatã perioada desfãşurãrii. Persoanele care nu au confirmat în termenul precizat prezenţa la cursuri, vor fi respinse automat de pe lista beneficiarelor. În cazul neprezentãrii la cursuri beneficiarele vor întocmi o scrisoare de renunţare.
3.6. Numãrul maxim de cursante pentru fiecare curs este de 30.
3.7. În baza unui examen vor fi acordate certificate care sã ateste cunoştinţele dobândite la cursurile organizate în cadrul Programului, calificativele obţinute vor avea caracter unitar.
3.8. În cadrul programului, pentru desfãşurarea activitãţilor specifice Agenţia şi OTIMMC pot încheia contracte generatoare de venit cu alţi parteneri (camere de comerţ, patronate, firme de consultanţã ş.a.).

4. Beneficiarii Programului
4.1. Beneficiazã de prevederile Programului femeile care au cetãţenie românã şi care îndeplinesc la data depunerii formularelor de înscriere urmãtoarele criterii de eligibilitate:
- au vârsta peste 18 ani;
- au cel puţin studii medii definitivate;
- s-au înscris la activitãţile prevãzute în Program, pe baza formularelor de înscriere corespunzãtoare (anexele nr. 1 şi 2 la procedurã).
4.2. Pentru participare la cursuri în fiecare locaţie se alocã prioritar maxim 5 locuri femeilor care provin din mediul rural, medii sociale defavorizate şi minoritãţi etnice, numãrul de locuri putându-se extinde pânã la completarea locurilor rãmase disponibile, dar nu mai mult decât maxim prin procedurã.
4.3. Nu beneficiazã de acest program, persoanele care desfãşoarã activitãţi de consultanţã de orice tip şi absolventele cursurilor de pregãtire antreprenorialã derulate în cadrul Programului în anii 2005, 2006, 2007 şi 2008.

6. Confidenţialitate
6.1. Formularele şi documentele justificative depuse de cãtre solicitanţi în cadrul prezentului program sunt confidenţiale, membrii UPSEC având obligaţia de a nu dezvãlui informaţii menţionate în acestea de cãtre terţe persoane, cu excepţia cazului în care informaţiile sunt furnizate organelor abilitate ale statului în exercitarea atribuţiilor ce le revin.
6.2. Agenţia şi OTIMMC sunt autorizate sã publice, în orice formã şi mediu, inclusiv pe internet, informaţiile referitoare la numele beneficiarului şi activitatea la care participã.

7. Precizãri
Documentele, depuse de cãtre beneficiari în vederea participãrii în cadrul prezentului program, vor fi pãstrate la sediul fiecãrui OTIMMC.

8. Monitorizarea şi evaluarea rezultatelor
8.1. Monitorizarea şi controlul beneficiarilor programului se va face de cãtre UMCR din cadrul OTIMMC pe baza procedurii de monitorizare şi control a programului aprobatã de Preşedintele Agenţiei.
8.2. Participanţii la activitãţile din cadrul Programului vor completa şi vor transmite cãtre UMCR-OTIMMC formularul de raportare tehnicã prevãzut în anexa nr. 3 la procedurã şi chestionarul de evaluare a Programului primit în cadrul sesiunii de cursuri. Transmiterea formularului de raportare tehnica este obligatorie pentru toţi beneficiarii de alocaţii financiare nerambursabile în cadrul prezentului program, pe o perioadã de 3 ani, începând cu anul 2010.
8.3. Reprezentanţii Agenţiei şi cei ai OTIMMC au dreptul sã verifice veridicitatea şi conformitatea declaraţiilor, documentelor şi activitãţilor fãcute în cadrul Programului.

9. Prevederi referitoare la ajutorul de minimis
9.1. Finanţarea acordatã în cadrul acestei scheme de finanţare persoanelor juridice reprezintã un ajutor de minimis şi se încadreazã în prevederile Regulamentului Comisiei Europene nr. 1.998/2006 privind aplicarea <>art. 87 şi <>88 ale Tratatului CE la ajutorul de minimis.
9.2. Beneficiarul finanţãrii nerambursabile va da o declaraţie pe propria rãspundere privind ajutoarele de minimis de care a beneficiat pe parcursul precedenţilor 2 ani fiscali şi al anului fiscal în curs.
9.3. Informaţiile privind aceastã schemã de minimis vor fi pãstrate de cãtre OTIMMC pentru o perioadã de 10 ani fiscali de la data la care a fost acordat ultimul ajutor individual în cadrul prezentei scheme.


ANEXA 1
la procedurã

FORMULAR DE ÎNSCRIERE
la Programul naţional multianual pe perioada 2005-2012 pentru
dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager
din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii - Caravana
"Zilele femeilor întreprinzãtor" 2009

Locaţia unde doriţi sã participaţi la Caravana "Zilele femeilor întreprinzãtor 2009" .........................


DATE PERSONALE*)
----------
*) Datele personale furnizate au caracter confidenţial şi pot fi prelucrate numai pentru studii şi statistici în cadrul acestui program.

Numele şi prenumele .......................................................
Cetãţenia .................................................................
Minoritate etnicã:
[] Nu
[] Da. Menţionaţi .........................................................
Mediu social dezavantajat:
[] Nu
[] Da. Menţionaţi.
Vârsta: .......................
Cod numeric personal: .............................
Adresa de domiciliu: str. ....................... nr. ........., bloc. ....., sc. ..., et. ...., ap. ..., localitatea ................., judeţul ......................, sectorul ........, cod poştal ........, telefon fix ..............., telefon mobil .................., fax .............., E-mail ..........................., website ...................................
Sunteţi cãsãtoritã:
[] Nu
[] Da
Aveţi copii:
[] Nu
[] Da
Nivelul educaţiei:
[] Studii gimnaziale:
Şcoala generalã ............................., localitatea .................., judeţul ..............., Perioada ............................... .
[] Studii liceale:
Liceul ......................., localitatea ...................., judeţul ..................., specializarea ................, perioada .................. .
[] Studii tehnice/postliceale absolvite (unitatea de învãţãmânt, specializarea, perioada):
Unitatea de învãţãmânt .........................., localitatea ................, judeţul .................., specializarea ....................., perioada ................. .
[] Studii universitare absolvite (unitatea de învãţãmânt, specializarea, perioada):
Unitatea de învãţãmânt ..........................., localitatea .................., judeţul .................., specializarea .................., perioada ..............., licenţã în .............................. .
[] Studii postuniversitare absolvite (unitatea de învãţãmânt, specializarea, perioada):
Unitatea de învãţãmânt ........................., localitatea ..................., judeţul ..............., specializarea ...................., perioada ................... .

Experienţa profesionalã:



┌────────────────────────┬────────────────────────────┬──────────────────────┐
│ Firma │ Funcţia │ Perioada │
├────────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────────┤
├────────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────────┤
├────────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────────┤
├────────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────────┤
├────────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────────┤
├────────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────────┤
├────────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────────┤
├────────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────────┤
├────────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────────┤
└────────────────────────┴────────────────────────────┴──────────────────────┘



Menţionaţi oraşul unde doriţi sã participaţi la campania de informare:
......................................................................... .

ÎNTREBÃRI:
1. Ce înţelegeţi prin antreprenoriat feminin?
...........................................................................
...........................................................................
2. Aveţi o afacere în prezent?
[] Nu
[] Da
Denumirea întreprinderii: .................................................
Adresa ....................................................................
CUI/CIF ...................................................................
Nr. de înmatriculare în registrul comerţului ..............................
Ani de existenţã ..........................................................
Numãrul de angajaţi în prezent ............................................
Numãrul de angajaţi femei în prezent ......................................
Care sunt funcţiile ocupate de cãtre acestea în cadrul firmei?
...........................................................................
Cifra de afaceri în anul fiscal 2008 (lei) ................................
Tipul întreprinderii:
[] microîntreprindere
[] partenerã
[] întreprindere micã
[] legatã
[] întreprindere mijlocie
[] autonomã
Obiectul principal de activitate: CAEN denumire ...........................
Care este poziţia dumneavoastrã în cadrul acestei afaceri?
...........................................................................
3. Care sunt dificultãţile pe care le întâmpinaţi în cadrul afacerii?
Detaliaţi .................................................................
4. Cum aţi aflat despre acest program? ....................................
5. Ce alte subiecte doriţi sã fie abordate în cadrul seminarului? Detaliaţi.
...........................................................................
6. Doriţi sã expuneţi, în cadrul miniexpoziţiei organizate cu ocazia seminarului, produsele sau/şi serviciile întreprinderii dumneavoastrã?
[] Da
[] Nu
7. Doriţi sã împãrtãşiţi din experienţa dumneavoastrã antreprenorialã participantelor la seminar?
[] Da
[] Nu
8. Ce speraţi sã obţineţi în urma participãrii la aceste manifestãri?
...........................................................................
9. Cum apreciaţi rolul Agenţiei de promotor al antreprenoriatului feminin?
...........................................................................
10. La ce alte seminarii, cursuri, ateliere de lucru, mese rotunde, dezbateri pe tema antreprenoriatului feminin aţi mai participat?



┌─────────────────────────────┬─────────────────────────────┬────────────────┐
│ Denumire eveniment │ Organizator │ Perioada │
├─────────────────────────────┼─────────────────────────────┼────────────────┤
├─────────────────────────────┼─────────────────────────────┼────────────────┤
├─────────────────────────────┼─────────────────────────────┼────────────────┤
├─────────────────────────────┼─────────────────────────────┼────────────────┤
├─────────────────────────────┼─────────────────────────────┼────────────────┤
└─────────────────────────────┴─────────────────────────────┴────────────────┘



Declar pe proprie rãspundere, cunoscând prevederile <>art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, cã toate informaţiile furnizate sunt corecte şi reale.
Prin completarea acestui formular sunt de acord sã particip la realizarea unor sondaje şi statistici în cadrul Programului.

Semnãtura aplicantei
................................
Localitatea ....................
Data ...........................

NOTÃ:
Solicitantul nu este obligat sã suporte nicio taxã din partea niciunei persoane sau instituţii care îl ajutã în completarea acestei cereri. Reprezentanţii Agenţiei şi OTIMMC pot discuta cu solicitanţii toate sau doar o parte din elementele acestei cereri, dar le este interzis sã completeze cererea în locul acestora.


ANEXA 2
la procedurã

FORMULAR DE ÎNSCRIERE
la Programul naţional multianual pe perioada 2005-2012
pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager
din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii -
curs educaţie antreprenorialã 2009

Locaţia unde doriţi sã participaţi la cursul de educaţie antreprenorialã 2009 .......................... .

DATE PERSONALE*)
----------
*) Datele personale furnizate au caracter confidenţial şi pot fi prelucrate numai pentru studii şi statistici în cadrul acestui program.

Numele şi prenumele .......................................................
Cetãţenia .................................................................
Minoritate etnicã:
[] Nu
[] Da. Menţionaţi .............
Mediu social dezavantajat:
[] Nu
[] Da. Menţionaţi.
Vârsta ..........
Cod numeric personal ..............................
Adresa de domiciliu: strada ...................... nr. ....., bloc ..., scara ..., et. ..., ap. ..., localitatea .................., judeţul ................, sectorul ....... cod poştal .............. .
Telefon fix ................., Telefon mobil .................. Fax .................., E-mail ......................., website ................................ .
Sunteţi cãsãtoritã:
[] Nu
[] Da
Aveţi copii:
[] Nu
[] Da
Nivelul educaţiei:
[] Studii gimnaziale:
Şcoala generalã .................., localitatea .............., judeţul ................., perioada .............. .
[] Studii liceale:
Liceul ...................., localitatea ................, judeţul ......................, specializarea ..............., perioada ..................... .
[] Studii tehnice/postliceale absolvite:
Unitatea de învãţãmânt ......................, localitatea ..................., judeţul ..............., specializarea ......................, perioada ................ .
[] Studii universitare absolvite:
Unitatea de învãţãmânt ........................., localitatea .................., judeţul .............., specializarea ..............., perioada ............., licenţã în ......................... .
[] Studii postuniversitare absolvite:
Unitatea de învãţãmânt ................, localitatea ................, judeţul ................., specializarea ...................., perioada .................. .
Experienţa profesionalã:



┌─────────────────────────────┬─────────────────────────────┬────────────────┐
│ Firma │ Funcţia │ Perioada │
├─────────────────────────────┼─────────────────────────────┼────────────────┤
├─────────────────────────────┼─────────────────────────────┼────────────────┤
├─────────────────────────────┼─────────────────────────────┼────────────────┤
├─────────────────────────────┼─────────────────────────────┼────────────────┤
├─────────────────────────────┼─────────────────────────────┼────────────────┤
└─────────────────────────────┴─────────────────────────────┴────────────────┘



Menţionaţi localitatea unde doriţi sã participaţi la cursuri: ...........................

ÎNTREBÃRI:
1. Ce înţelegeţi prin antreprenoriat?
...........................................................................
...........................................................................
2. Care sunt, în opinia dumneavoastrã, principalele calitãţi necesare unui întreprinzãtor? Detaliaţi.
...........................................................................
...........................................................................
3. Aţi încercat vreodatã sã începeţi o afacere proprie?
[] Nu
[] Da
În ce domeniu? ............................................................
Ce tip de activitate? .....................................................
Ce s-a întâmplat cu aceastã afacere? ......................................
...........................................................................
4. Aveţi o afacere în prezent?
[] Nu
[] Da
Denumirea întreprinderii ..................................................
Adresa ....................................................................
CUI/CIF ...................................................................
Nr. de înmatriculare în registrul comerţului ..............................
Ani de existenţã ..........................................................
Numãrul de angajaţi în prezent ............................................
Numãrul de angajaţi femei în prezent ......................................
Care sunt funcţiile ocupate de cãtre acestea în cadrul firmei?
...........................................................................
Cifra de afaceri în anul fiscal 2008 (lei) ................................
Tipul întreprinderii
[] microîntreprindere
[] partenerã
[] întreprindere micã
[] legatã
[] întreprindere mijlocie
[] autonomã
Obiectul principal de activitate: CAEN denumire ...........................
Care este poziţia dumneavoastrã în cadrul acestei afaceri? ................
Care sunt problemele cu care vã confruntaţi în cadrul afacerii? Detaliaţi.
...........................................................................
5. Care este tipul de afacere pe care doriţi sã o începeţi? De ce? Detaliaţi.
...........................................................................
6. Cum realizaţi echilibrul dintre viaţa profesionalã şi cea de familie? Detaliaţi.
...........................................................................
7. Cum apreciaţi dorinţa dumneavoastrã de a începe o afacere proprie sau de a dezvolta afacerea deja existentã? (Marcaţi doar un singur rãspuns)
[] Slabã
[] Medie
[] Foarte puternicã
8. În ce stadiu vã aflaţi în legãturã cu elaborarea unui plan de afaceri pentru ideea pe care doriţi sã o transformaţi într-o afacere?
[] Nu am început sã lucrez planul afacerii şi strategia
[] Am început documentarea (colectarea de materiale şi informaţii) necesarã elaborãrii planului de afaceri
[] Am început sã lucrez la elaborarea planului de afaceri
[] Am elaborat un plan de afaceri pentru finanţare
9. Care sunt factorii care determinã succesul unei afaceri?
...........................................................................
10. Care este tipul de instruire de care aveţi nevoie pentru a începe şi/sau a dezvolta o afacere?
[] Instruire generalã în domeniul afacerilor
[] Consultanţã juridicã
[] Consultanţã financiar-contabilã
[] Consultanţã în marketing
[] Consultanţã în management
[] Alt gen de sprijin (specificaţi) .......................................
11. Ce alte module consideraţi cã sunt utile în cadrul tematicii cursurilor acestui program? Argumentaţi.
...........................................................................
12. Cum aţi aflat despre acest program?
[] Campanie de informare, seminarii, conferinţe ...........................
[] Presã ...........
[] Radio ...........
[] TV ..............
[] Internet ........
[] Altele (prieteni, la serviciu etc.) ..................................
13. Ce v-aţi propus sã obţineţi în urma participãrii la acest curs? (Marcaţi un singur rãspuns.)
[] Dezvoltarea şi aprofundarea culturii antreprenoriale
[] Însuşirea cunoştinţelor necesare demarãrii şi dezvoltãrii unei afaceri
[] Informaţii privind accesarea surselor de finanţare
[] Punerea în practicã a ideii de afaceri
[] Altele: detaliaţi
14. La ce cursuri sau seminarii de educaţie antreprenorialã aţi mai participat?


┌─────────────────────────────┬─────────────────────────────┬────────────────┐
│ Denumire curs │ Organizator │ Perioada │
├─────────────────────────────┼─────────────────────────────┼────────────────┤
├─────────────────────────────┼─────────────────────────────┼────────────────┤
├─────────────────────────────┼─────────────────────────────┼────────────────┤
├─────────────────────────────┼─────────────────────────────┼────────────────┤
├─────────────────────────────┼─────────────────────────────┼────────────────┤
└─────────────────────────────┴─────────────────────────────┴────────────────┘



15. În ce fel v-au ajutat aceste cursuri? Detaliaţi.
...........................................................................
...........................................................................
16. Ce cunoştinţe aveţi despre antreprenoriatul feminin în România?
...........................................................................
...........................................................................
17. Sunteţi membrã a unei asociaţii a femeilor întreprinzãtor?
[] Da (rugãm nominalizaţi) ..................................................
[] Nu
[] Sunt interesatã de a deveni membrã a unei organizaţii a femeilor întreprinzãtor
18. Desfãşuraţi activitãţi de consultanţã?
[] Da (detaliaţi)
[] Nu
19. Aţi absolvit cursul de pregãtire antreprenorialã derulat în cadrul Programului naţional multianual pe perioada 2005-2011 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii?
promoţia 2007
[] Da [] Nu
promoţia 2008
[] Da [] Nu
20. Aţi beneficiat în ultimii 3 (trei) ani (2006-2009) de ajutor de stat, aşa cum este definit în <>Legea nr. 143/1999 privind ajutorul de stat, cu modificãrile şi completãrile ulterioare?
[] Da, am beneficiat de urmãtoarele ajutoare de stat:



┌────┬──────────────┬──────────┬────────────┬──────────────┬─────────────────┐
│Nr. │Anul acordãrii│ Forma │ Instituţia │Programul prin│ Cuantumul │
│crt.│ ajutorului │ajutorului│finanţatoare│ care aţi │ ajutorului de │
│ │ de stat │ de stat │ │ beneficiat │ stat acordat │
│ │ │ │ │ de finanţare │ în Lei │
├────┼──────────────┼──────────┼────────────┼──────────────┼─────────────────┤
├────┼──────────────┼──────────┼────────────┼──────────────┼─────────────────┤
├────┼──────────────┼──────────┼────────────┼──────────────┼─────────────────┤
├────┼──────────────┼──────────┼────────────┼──────────────┼─────────────────┤
├────┼──────────────┼──────────┼────────────┼──────────────┼─────────────────┤
└────┴──────────────┴──────────┴────────────┴──────────────┴─────────────────┘



[] Nu am beneficiat de ajutor de stat
Declar pe propria rãspundere, cunoscând prevederile <>art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, cã toate informaţiile furnizate sunt corecte şi reale.
Prin completarea acestui formular sunt de acord sã particip la realizarea unor sondaje şi statistici în cadrul Programului.
Mã oblig sã furnizez informaţii despre rezultatele obţinute în urma absolvirii acestui curs, prin completarea formularului de raportare tehnicã anual.


Semnãtura aplicantei
..............................
Localitatea ..................
Data .........................

NOTÃ:
Solicitantul nu este obligat sã suporte nicio taxã din partea niciunei persoane sau instituţii care îl ajutã în completarea acestei cereri. Reprezentanţii Agenţiei şi ai OTIMMC pot discuta cu solicitanţii toate sau doar o parte din elementele acestei cereri, dar le este interzis sã completeze cererea în locul acestora.


ANEXA 3
la procedurã

FORMULAR DE RAPORTARE TEHNICÃ*)
pentru Programul naţional multianual pe perioada 2005-2012
pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager
din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii
- 2009 -
----------
*) Transmiterea formularului este obligatorie pentru toţi beneficiarii de alocaţii financiare nerambursabile în cadrul prezentului program, pe o perioadã de 3 ani, începând cu anul 2010.


(Se completeazã toate rubricile)
Acest formular trebuie completat prin tehnoredactare în limba românã.
Perioada pentru raportare: anul ...............
Date personale**)
----------
**) Datele personale furnizate au caracter confidenţial şi pot fi prelucrate în cadrul unor studii şi statistici în prezentul program.

Subsemnata ......................., identificatã cu CI/BI seria ....... nr. ............., CNP ..................., domiciliatã în ................., strada ..................... nr. ..., localitatea ..................., judeţul ..............., cod poştal ............, telefon ............., mobil ................., e-mail ..................... .
Declar pe propria rãspundere urmãtoarele:
[] sunt absolventã a Cursului de pregãtire antreprenorialã promoţia 2008
[] DA, am o afacere proprie la data absolvirii cursurilor organizate de cãtre OTIMMC de tipul 1):
[] microîntreprindere
[] întreprindere micã
[] întreprindere mijlocie
Data înregistrãrii IMM: ...................................................
Denumire ..................................................................
Adresa sediului social ....................................................
Numãrul de înmatriculare în registrul comerţului (dupã caz) ...............
Codul unic de înregistrare (dupã caz) .....................................
Obiectul principal de activitate: .........................................
Codul CAEN: ...............................................................
Tipul IMM*1):
----------
*1) Conform <>Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

[] IMM autonomã
[] IMM partenerã (detalii)
[] IMM legatã (detalii)
Numãrul mediu anual de salariaţi: ............................
Numãrul de angajaţi femei în prezent .........................
Care sunt funcţiile ocupate de cãtre acestea în cadrul firmei? ............
Cifra de afaceri anualã netã (lei) ...........................
Active totale (lei) ..........................................
[] NU am o afacere proprie la data absolvirii cursurilor organizate de cãtre OTIMMC
[] DA, am calitatea de administrator al SC: .............................
[] NU am calitatea de administrator al unei IMM
[] AM calitatea de persoanã fizicã autorizatã/asociaţie familialã
Autorizaţie nr. ................... din data: ...........................
[] NU am calitatea de persoanã fizicã autorizatã/asociaţie familialã
[] DA, sunt membrã a unei societãţi cooperative (detalii)
[] Nu sunt membrã a unei societãţi cooperative
[] DA, desfãşor activitãţi de consultanţã de tipul ......................
[] NU desfãşor activitãţi de consultanţã
[] DA, am absolvit cursul de pregãtire antreprenorialã derulat în cadrul Programului naţional multianual pe perioada 2005-2011 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul IMM, promoţia 2008
[] NU am absolvit cursul de pregãtire antreprenorialã derulat în cadrul Programului naţional multianual pe perioada 2005-2011 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul IMM, promoţia 2008
Aţi reuşit sã înfiinţaţi o firmã în urma absolvirii acestui curs?
[] Nu
[] Da: [] microîntreprindere [] întreprindere micã [] întreprindere mijlocie
Data înregistrãrii IMM: ...................................................
Denumire ..................................................................
Adresa sediului social ....................................................
Numãrul de înmatriculare în registrul comerţului (dupã caz) ...............
Codul unic de înregistrare (dupã caz) .....................................
Obiectul principal de activitate: .........................................
Codul CAEN:
Tipul IMM*1):
----------
*1) Conform <>Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

[] IMM autonomã
[] IMM partenerã (detalii)
[] IMM legatã (detalii)
Numãrul mediu anual de salariaţi: .........................................
Cifra de afaceri anualã netã (lei) ........................................
Active totale (lei) .......................................................
S-a îmbunãtãţit activitatea firmei ca urmare a participãrii dumneavoastrã la curs? Cum?
În ce fel v-a ajutat absolvirea acestui curs?
Aţi diseminat şi aplicat cunoştinţele acumulate la curs în activitatea firmei?
Care sunt propunerile dumneavoastrã pentru procedura acestui program în anii urmãtori?
Declar pe propria rãspundere, cunoscând prevederile <>art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, cã toate informaţiile furnizate sunt corecte şi reale.


Semnãtura absolventei cursului*) Funcţia (dupã caz) în cadrul afacerii
...............................
Data semnãrii
...............................

----------
*) Transmiterea formularului este obligatorie pentru toţi beneficiarii de alocaţii financiare nerambursabile în cadrul prezentului program, pe o perioadã de 3 ani, începând cu anul 2010.

NOTÃ:
Solicitantul nu este obligat sã suporte nicio taxã din partea niciunei persoane sau instituţii care îl ajutã în completarea acestei cereri. Reprezentanţii Agenţiei şi OTIMMC pot discuta cu solicitanţii toate sau doar o parte din elementele acestei cereri, dar le este interzis sã completeze cererea în locul acestora.


ANEXA 4
la procedurã

Formularul A

DECLARAŢIE
privind încadrarea întreprinderii
în categoria întreprinderilor mici şi mijlocii

I. Datele de identificare a întreprinderii:
Denumirea întreprinderii: .................................................
Adresa sediului social: ...................................................
Cod unic de înregistrare: .................................................
Numele şi funcţia:
...........................................................................
(preşedintele consiliului de administraţie, director general sau echivalent)
II. Tipul întreprinderii
Indicaţi, dupã caz, tipul întreprinderii:
[] Întreprindere autonomã - în acest caz, datele din tabelul de mai jos sunt preluate doar din situaţia economico-financiarã a întreprinderii solicitante. Se va completa doar declaraţia, fãrã formularul B.
[] Întreprindere partenerã - se va completa tabelul de mai jos pe baza rezultatelor calculelor efectuate conform formularului B, precum şi a fişelor adiţionale care se vor ataşa la declaraţie.
[] Întreprindere legatã - se va completa tabelul de mai jos pe baza rezultatelor calculelor efectuate conform formularului B, precum şi a fişelor adiţionale care se vor ataşa la declaraţie
III. Date utilizate pentru a se stabili categoria întreprinderii*1)



┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Exerciţiul financiar de referinţã*2) │
├───────────────────────┬────────────────────────────────┬───────────────────┤
│ Numãrul mediu anual │ Cifra de afaceri anualã netã │ Active totale │
│ de salariaţi │ (mii lei/mii euro) │(mii lei/mii euro) │
├───────────────────────┼────────────────────────────────┼───────────────────┤
├───────────────────────┼────────────────────────────────┼───────────────────┤
├───────────────────────┼────────────────────────────────┼───────────────────┤
├───────────────────────┼────────────────────────────────┼───────────────────┤
└───────────────────────┴────────────────────────────────┴───────────────────┘



Important: Precizaţi dacã, faţã de exerciţiul financiar anterior, datele financiare au înregistrat modificãri care determinã încadrarea întreprinderii într-o altã categorie (respectiv microîntreprindere, întreprindere micã, mijlocie sau mare).
[] NU
[] DA (în acest caz se va completa şi se va ataşa o declaraţie referitoare la exerciţiul financiar anterior)

Semnãtura
......................................
(numele şi funcţia semnatarului autorizat sã reprezinte întreprinderea)

Declar pe propria rãspundere cã datele din aceastã declaraţie şi din anexe sunt conforme cu realitatea.

Data întocmirii .............................
Semnãtura ...................................


Formularul B

CALCULUL
pentru întreprinderile partenere sau legate

Secţiunile care trebuie incluse, dupã caz:
- secţiunea A, dacã întreprinderea solicitantã are cel puţin o întreprindere partenerã (precum şi orice fişe adiţionale);
- secţiunea B, dacã întreprinderea solicitantã este legatã cu cel puţin o întreprindere (precum şi orice fişe adiţionale).
Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate:



┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Perioada de referinţã │
├─────────────────────────────────────┬─────────────┬───────────┬────────────┤
│ │Numãrul mediu│ Cifra de │Total active│
│ │ anual de │ afaceri │ (mii lei/ │
│ │ salariaţi │anualã netã│ mii euro) │
│ │ │ (mii lei/ │ │
│ │ │ mii euro) │ │
├─────────────────────────────────────┼─────────────┼───────────┼────────────┤
𗈕. Datele întreprinderii*3) solici- │ │ │ │
│tante sau din situaţiile financiare │ │ │ │
│anuale consolidate │ │ │ │
│[Se vor introduce datele din tabelul │ │ │ │
│B1 din secţiunea B*4)] │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼─────────────┼───────────┼────────────┤
𗈖. Datele cumulate*3) în mod propor- │ │ │ │
│ţional ale tuturor întreprinderilor │ │ │ │
│partenere, dacã este cazul │ │ │ │
│(Se vor introduce datele din │ │ │ │
│secţiunea A) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼─────────────┼───────────┼────────────┤
𗈗. Datele cumulate ale tuturor │ │ │ │
│întreprinderilor legate*3) (dacã │ │ │ │
│existã) - dacã nu au fost deja │ │ │ │
│incluse prin consolidare la pct. 1 │ │ │ │
│din acest tabel │ │ │ │
│(Se vor introduce datele din tabelul │ │ │ │
│B2 din secţiunea B) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼─────────────┼───────────┼────────────┤
│TOTAL │ │ │ │
└─────────────────────────────────────┴─────────────┴───────────┴────────────┘



Datele incluse în secţiunea "Total" din tabel trebuie introduse în tabelul "Date utilizate pentru a se stabili categoria întreprinderii" din formularul A.

SECŢIUNEA A
Întreprinderi partenere

Pentru fiecare întreprindere pentru care a fost completatã "fişa de parteneriat" (câte o fişã pentru fiecare întreprindere partenerã a întreprinderii solicitante şi pentru orice întreprindere partenerã a oricãrei întreprinderi legate, ale cãrei date nu au fost încã incluse în situaţiile financiare anuale consolidate ale acelei întreprinderi legate), datele din aceastã fişã de parteneriat trebuie sã fie introduse în tabelul de mai jos.
1. Date de identificare şi date financiare preliminare:

Tabelul A1




┌───────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────┬──────────────────┬─────────┐
│Întreprinderea partenerã - Date de identificare │ │ │ │
├──────────────┬────────┬────────────┬──────────────────────────┤ Numãrul │ Cifra de afaceri │ Active │
│ Numele sau │ Adresa │ │ Numele şi prenumele │ mediu │ anualã netã │ totale │
│ denumirea │sediului│Cod unic de │preşedintelui consiliului │ anual de│(mii lei/mii euro)│(mii lei/│
│întreprinderii│ social │înregistrare│de administraţie, director│salariaţi│ │mii euro)│
│ │ │ │ general sau echivalent │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────────┼──────────────────────────┼─────────┼──────────────────┼─────────┤
𗈕. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────────┼──────────────────────────┼─────────┼──────────────────┼─────────┤
𗈖. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────────┼──────────────────────────┼─────────┼──────────────────┼─────────┤
𗈗. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────────┼──────────────────────────┼─────────┼──────────────────┼─────────┤
𗈘. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────────┼──────────────────────────┼─────────┼──────────────────┼─────────┤
𗈙. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────────┼──────────────────────────┼─────────┼──────────────────┼─────────┤
𗈚. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────────┼──────────────────────────┼─────────┼──────────────────┼─────────┤
𗈛. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────────┼──────────────────────────┼─────────┼──────────────────┼─────────┤
𗈜. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┴────────┴────────────┴──────────────────────────┼─────────┼──────────────────┼─────────┤
│Total │ │ │ │
└───────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────┴──────────────────┴─────────┘



NOTĂ?:
Aceste date sunt rezultatul unui calcul proporţional efectuat pe baza "fişei de parteneriat", pentru fiecare întreprindere cu care întreprinderea solicitantã este direct sau indirect partenerã.
Datele introduse în secţiunea "Total" vor fi introduse la pct. 2 din tabelul "Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate" (referitor la întreprinderile partenere).
Aceste date rezultã din situaţiile financiare anuale consolidate şi din alte date ale întreprinderii partenere, dacã existã, la care se adaugã în proporţie de 100% datele întreprinderilor care sunt legate cu aceastã întreprindere partenerã, în cazul în care acestea nu au fost deja incluse în situaţiile financiare anuale consolidate ale întreprinderii partenere. Dacã este necesar, adãugaţi "fişa privind legãtura dintre întreprinderi" pentru întreprinderile care nu au fost deja incluse în situaţiile financiare anuale consolidate.


FIŞA DE PARTENERIAT

1. Datele de identificare a întreprinderii:
Denumirea întreprinderii ..................................................
Adresa sediului social ....................................................
Codul unic de înregistrare ................................................
Numele, prenumele şi funcţia
...........................................................................
(preşedintele consiliului de administraţie, director general sau echivalent)
2. Date referitoare la întreprinderea legatã:


┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Perioada de referinţã │
├───────────────────┬───────────────────┬──────────────────┬──────────────────┤
│ │Numãrul mediu anual│ Cifra de afaceri │ Active totale │
│ │ de salariaţi*5) │ anualã netã │(mii lei/mii euro)│
│ │ │(mii lei/mii euro)│ │
├───────────────────┼───────────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│ Total│ │ │ │
└───────────────────┴───────────────────┴──────────────────┴──────────────────┘



NOTĂ?:
Aceste date rezultã din conturile sau alte date ale întreprinderii partenere, consolidate, dacã existã. La acestea se adaugã într-un procent de 100% datele întreprinderilor care sunt legate de aceastã întreprindere partenerã, dacã datele din conturile consolidate ale întreprinderilor legate au fost deja incluse prin consolidare în conturile întreprinderii partenere. Dacã este necesar, se va adãuga "fişa întreprinderii legate" pentru întreprinderile care nu au fost încã incluse prin consolidare.

3. Calculul proporţional
a) Indicaţi exact proporţia deţinutã*6) de întreprinderea solicitantã (sau de întreprinderea legatã prin intermediul cãreia se stabileşte legãtura de parteneriat) în întreprinderea partenerã la care se referã aceastã fişã:
...........................................................................
...........................................................................
Indicaţi, de asemenea, proporţia deţinutã de întreprinderea partenerã la care se referã aceastã fişã din capitalul social al întreprinderii solicitante (sau în întreprinderea legatã)
...........................................................................
...........................................................................
b) Introduceţi în tabelul de mai jos rezultatul calculului proporţional obţinut prin aplicarea celui mai mare dintre procentele la care se face referire la lit. a) la datele introduse în tabelul de la pct. 1.

Tabelul de parteneriat - A2


┌─────────────────────────┬─────────────┬──────────────────┬──────────────────┐
│ │Numãrul mediu│ Cifra de afaceri │ Active totale*7) │
│ Procent │ anual de │ anualã netã │(mii lei/mii euro)│
│ │ salariaţi │(mii lei/mii euro)│ │
├─────────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│Valoare rezultatã în urma│ │ │ │
│aplicãrii celui mai mare │ │ │ │
│procent la datele │ │ │ │
│introduse în tabelul de │ │ │ │
│la pct. 1 │ │ │ │
└─────────────────────────┴─────────────┴──────────────────┴──────────────────┘



Aceste date se vor introduce în tabelul A1.

SECŢIUNEA B
Întreprinderi legate

1. Determinarea situaţiei aplicabile întreprinderii care solicitã încadrarea în categoria întreprinderilor mici şi mijlocii:
[] Cazul 1: Întreprinderea solicitantã ţine situaţii financiare anuale consolidate sau este inclusã în situaţiile financiare anuale consolidate ale unei alte întreprinderi (tabelul B1).
[] Cazul 2: Întreprinderea solicitantã sau una ori mai multe întreprinderi legate nu întocmeşte/nu întocmesc ori nu este/nu sunt inclusã/incluse în situaţiile financiare anuale consolidate (tabelul B2).

NOTÃ:
Datele întreprinderilor legate cu întreprinderea solicitantã derivã din situaţiile financiare anuale şi din alte date ale acestora, consolidate dacã este cazul. La acestea se adaugã în mod proporţional datele oricãrei eventuale întreprinderi partenere a acelei întreprinderi legate, situatã imediat în aval sau în amonte, dacã nu a fost deja inclusã prin consolidare*8).

2. Metode de calcul pentru fiecare caz:
Cazul 1: Situaţiile financiare anuale consolidate reprezintã baza de calcul. Se va completa tabelul B1 de mai jos.

Tabelul B1


┌───────────────────┬──────────────────┬──────────────────┐
│Numãrul mediu anual│ Cifra de afaceri │ Active totale │
│ de salariaţi*5) │ anualã netã │(mii lei/mii euro)│
│ │(mii lei/mii euro)│ │
┌───────────────────┼───────────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│TOTAL: │ │ │ │
└───────────────────┴───────────────────┴──────────────────┴──────────────────┘



Datele introduse în secţiunea "Total" din tabelul de mai sus se vor introduce la pct. 1 din tabelul "Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate".



┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Identificarea întreprinderilor incluse prin consolidare │
├─────────────────────┬────────┬────────────┬─────────────────────────────────┤
│Întreprinderea legatã│ Adresa │Cod unic de │Numele şi prenumele preşedintelui│
│ (denumire/date │sediului│înregistrare│ consiliului de administraţie, │
│ de identificare) │ social │ │ director general sau echivalent │
├─────────────────────┼────────┼────────────┼─────────────────────────────────┤
│A. │ │ │ │
├─────────────────────┼────────┼────────────┼─────────────────────────────────┤
│B. │ │ │ │
├─────────────────────┼────────┼────────────┼─────────────────────────────────┤
│C. │ │ │ │
├─────────────────────┼────────┼────────────┼─────────────────────────────────┤
│D. │ │ │ │
├─────────────────────┼────────┼────────────┼─────────────────────────────────┤
│E. │ │ │ │
└─────────────────────┴────────┴────────────┴─────────────────────────────────┘



NOTĂ?:
Întreprinderile partenere ale unei întreprinderi legate, care nu au fost încã incluse în situaţiile financiare anuale consolidate, sunt considerate partenere directe ale întreprinderii solicitante. Datele aferente acestora şi o "fişã de parteneriat" trebuie adãugate la secţiunea A.

Cazul 2: Pentru fiecare întreprindere legatã (inclusiv prin intermediul altor întreprinderi legate), se va completa o "fişã privind legãtura dintre întreprinderi" şi se vor adãuga datele din situaţiile financiare anuale ale tuturor întreprinderilor legate, prin completarea tabelului B2 de mai jos.

Tabelul B2


┌───────────────────┬──────────────────┬──────────────────┬──────────────────┐
│ Întreprinderea │ Numãrul mediu │ Cifra de afaceri │ Active totale │
│ numãrul │anual de salariaţi│ anualã netã │(mii lei/mii euro)│
│ │ │(mii lei/mii euro)│ │
├───────────────────┼──────────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
𗈕.*) │ │ │ │
├───────────────────┼──────────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
𗈖.*) │ │ │ │
├───────────────────┼──────────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
𗈗.*) │ │ │ │
├───────────────────┼──────────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
𗈘.*) │ │ │ │
├───────────────────┼──────────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
𗈙.*) │ │ │ │
├───────────────────┼──────────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│TOTAL: │ │ │ │
└───────────────────┴──────────────────┴──────────────────┴──────────────────┘


*) Ataşaţi câte o "fişã privind legãtura dintre întreprinderi" pentru
fiecare întreprindere.


NOTĂ?:
Datele rezultate în secţiunea "Total" din tabelul de mai sus se vor introduce la pct. 3 din tabelul "Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate" (privind întreprinderile legate).


FIŞÃ
privind legãtura dintre întreprinderi nr. ............
din tabelul B2, secţiunea B (numai pentru întreprinderile legate
care nu sunt incluse în situaţiile financiare anuale consolidate)

1. Datele de identificare a întreprinderii:
Denumirea întreprinderii ..................................................
Adresa sediului social ....................................................
Codul unic de înregistrare ................................................
Numele, prenumele şi funcţia
...........................................................................
(preşedintele consiliului de administraţie, director general sau echivalent)
2. Date referitoare la întreprindere:


┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Perioada de referinţã │
├──────────────────┬───────────────────┬──────────────────┬──────────────────┤
│ │Numãrul mediu anual│ Cifra de afaceri │ Active totale │
│ │ de salariaţi*9) │ anualã netã │(mii lei/mii euro)│
│ │ │(mii lei/mii euro)│ │
├──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│TOTAL │ │ │ │
└──────────────────┴───────────────────┴──────────────────┴──────────────────┘



Datele trebuie introduse în tabelul B2 din secţiunea B.

NOTÃ:
Datele întreprinderilor legate cu întreprinderea solicitantã sunt extrase din situaţiile financiare anuale şi din alte date aferente acestora, consolidate dacã este cazul. La acestea se adaugã în mod proporţional datele oricãrei eventuale întreprinderi partenere a întreprinderii legate, situatã imediat în aval sau în amonte de aceasta, dacã nu au fost deja incluse în situaţiile financiare anuale consolidate.
Acest tip de întreprinderi partenere sunt considerate ca fiind întreprinderi direct partenere cu întreprinderea solicitantã.
Datele aferente acestora şi "fişa de parteneriat" trebuie introduse în secţiunea A.
----------
*1) Datele sunt calculate în conformitate cu <>art. 6 din Ordonanţa Guvernului nr. 27/2006 .
*2) Datele cu privire la numãrul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anualã netã şi activele totale sunt cele realizate în ultimul exerciţiu financiar, raportate în situaţiile financiare anuale aprobate de acţionari sau asociaţi. În cazul întreprinderilor nou-înfiinţate, datele cu privire la numãrul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anualã netã şi activele totale se determinã şi se declarã pe propria rãspundere.
*3) Datele cu privire la numãrul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anualã netã şi activele totale sunt cele realizate în ultimul exerciţiu financiar, raportate în situaţiile financiare anuale aprobate de acţionari sau de asociaţi. În cazul întreprinderilor nou-înfiinţate, datele cu privire la numãrul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anualã netã şi activele totale se determinã şi se declarã pe propria rãspundere.
*4) Datele întreprinderii, inclusiv numãrul mediu anual de salariaţi, sunt determinate pe baza situaţiilor financiare anuale şi a datelor întreprinderii sau, atunci când este cazul, pe baza situaţiilor financiare anuale consolidate ale întreprinderii ori a situaţiilor financiare anuale consolidate în care întreprinderea este inclusã.
*5) În cazul în care în situaţiile financiare anuale consolidate nu existã date privind numãrul de personal, calculul se face prin cumularea datelor de la întreprinderile legate.
*6) Procent din capitalul social sau din drepturile de vot deţinute, oricare dintre aceste procente este mai mare. La acesta trebuie cumulatã proporţia deţinutã de fiecare întreprindere legatã în aceeaşi întreprindere partenerã.
*7) Active totale reprezintã active imobilizate + active circulante + cheltuieli în avans.
*8) Definiţia întreprinderii legate din <>Legea nr. 346/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
*9) În cazul în care în situaţiile financiare anuale consolidate nu existã date privind numãrul mediu anual de salariaţi, calculul se face prin cumularea datelor de la întreprinderile legate.


ANEXA 5
la procedurã

Lista Oficii Teritoriale
ale Întreprinderilor Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie


┌────┬─────────────────┬───────────────────────────┬──────────────────────────┐
│Nr. │ OTIMMC │ ADRESA │ TELEFON/FAX │
│crt.│(Judeţe arondate)│ │ │
├────┼─────────────────┼───────────────────────────┼──────────────────────────┤
│ 1. │BRAŞOV │Str. Prahova nr. 2 Braşov �-434154 │
│ │Covasna │C.P. 500209 �.434.155 │
│ │Braşov │ │www.otimmcbv.ro │
│ │Sibiu │ │oficiubrasov@mimmc.ro │
├────┼─────────────────┼───────────────────────────┼──────────────────────────┤
│ 2. │CLUJ-NAPOCA │Str. Horea, nr. 13 �-487.224 │
│ │Bistriţa Nãsãud │Cluj-Napoca C.P. 400174 �-487.244 │
│ │Cluj │ │www.otimmc-cluj.ro │
│ │Sãlaj │ │oficiucluj@mimmc.ro │
├────┼─────────────────┼───────────────────────────┼──────────────────────────┤
│ 3. │CONSTANŢA │Bd. Tomis, nr. 79-81, �-661.253 │
│ │Brãila │et. 1, cod 900669, �-661.254 │
│ │Constanţa │Constanţa, C.P. 900669 │www.otimmccta.ro │
│ │Tulcea │ │oficiuconstanta@mimmc.ro │
├────┼─────────────────┼───────────────────────────┼──────────────────────────┤
│ 4. │CRAIOVA │Str. Ştefan cel Mare, nr. �-510785 │
│ │Dolj 󧓔, Et. 3 Craiova, │www.otimmc.ro │
│ │Gorj │C.P. 200130 │oficiucraiova@mimmc.ro │
│ │Mehedinţi │ │ │
│ │Olt │ │ │
│ │Vâlcea │ │ │
├────┼─────────────────┼───────────────────────────┼──────────────────────────┤
│ 5. │GALAŢI │Str. Prelungirea Traian �-416610 │
│ │Vrancea │nr. 1, bl. Pescãruş, �.416.690 │
│ │Buzãu │tronson C, parter, Galaţi │www.otimmcgl.ro │
│ │Galaţi │C.P. 800037 │oficiugalati@mimmc.ro │
├────┼─────────────────┼───────────────────────────┼──────────────────────────┤
│ 6. │IAŞI │Str. Doamna Elena nr. 61A, �-261101; 0332-805078 │
│ │Botoşani │et. 2, Iaşi, C.P. 700398 �-805079 │
│ │Iaşi │ │www.otimmcis.ro │
│ │Vaslui │ │oficiuiasi@mimmc.ro │
├────┼─────────────────┼───────────────────────────┼──────────────────────────┤
│ 7. │TÂRGU MUREŞ │Piaţa Victoriei nr. 5 et. 2�-311.660 │
│ │Harghita │Târgu Mureş, C.P. 540029 �-260.818 │
│ │Mureş │ │www.otimmcms.ro │
│ │Alba │ │oficiutgmures@mimmc.ro │
├────┼─────────────────┼───────────────────────────┼──────────────────────────┤
│ 8. │TIMIŞOARA │Bd. Revoluţiei nr. 8 �-292.739 │
│ │Arad │Timişoara, C.P. 300024 �-292.767 │
│ │Caraş-Severin │ │www.otimmctm.ro │
│ │Hunedoara │ │otimmctm@mimmc.ro │
│ │Timiş │ │ │
├────┼─────────────────┼───────────────────────────┼──────────────────────────┤
│ 9. │TÂRGOVIŞTE │Str. Radu de la Afumaţi �.222.136 │
│ │Dâmboviţa │nr. 1H C.P. 130056 �.222.135 │
│ │Argeş │ │www.otimmctgv.ro │
│ │Giurgiu │ │oficiutargoviste@mimmc.ro │
│ │Teleorman │ │ │
├────┼─────────────────┼───────────────────────────┼──────────────────────────┤
󧓒. │SATU MARE │Str. Decebal nr. 4, et. 1 �.711.241 │
│ │Bihor │cam 114 Satu Mare �.711.240 │
│ │Maramureş │C.P. 440006 │www.otimmcsm.ro │
│ │Satu Mare │ │oficiusm@mimmc.ro │
├────┼─────────────────┼───────────────────────────┼──────────────────────────┤
󧓓. │BUCUREŞTI │Str. Poteraşi, Nr. 11, �.012.703 │
│ │Bucureşti │sector 4, Bucureşti │www.otimmcb.ro │
│ │Ilfov │C.P. 040263 │oficiubucuresti@mimmc.ro │
├────┼─────────────────┼───────────────────────────┼──────────────────────────┤
󧓔. │BACÃU │Str. Mihai Viteazul Nr. 1, �.530.108 │
│ │Suceava │Sc. D Bacãu C.P. 6000055 �.530109 │
│ │Bacãu │ │www.otimmcbc.ro │
│ │Neamţ │ │oficiubacau@mimmc.ro │
├────┼─────────────────┼───────────────────────────┼──────────────────────────┤
󧓕. │PLOIEŞTI │Str. Cuza vodã nr. 8 �.522.085 │
│ │Prahova │Ploieşti C.P. 100019 �.544.054 │
│ │Cãlãraşi │ │oficiuploiesti@clicknet.ro│
│ │Ialomiţa │ │ │
└────┴─────────────────┴───────────────────────────┴──────────────────────────┘



--------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016