Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECIZIE nr. 333 din 26 iunie 2024  privind comunicarea documentelor prin intermediul serviciului Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 DECIZIE nr. 333 din 26 iunie 2024 privind comunicarea documentelor prin intermediul serviciului "My ANCOM"

EMITENT: Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 666 din 11 iulie 2024
    În temeiul prevederilor art. 12 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 22/2009 privind înfiinţarea Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii, aprobată prin Legea nr. 113/2010, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 54 alin. (17) din Legea nr. 198/2022 pentru modificarea şi completarea unor acte normative în domeniul comunicaţiilor electronice şi pentru stabilirea unor măsuri de facilitare a dezvoltării reţelelor de comunicaţii electronice, precum şi ale art. 6 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 38/2020 privind utilizarea înscrisurilor în formă electronică la nivelul autorităţilor şi instituţiilor publice,
    Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii emite prezenta decizie.
    CAP. I
    Obiectul deciziei
    ART. 1
    Prezenta decizie are ca obiect:
    a) stabilirea categoriilor de persoane care vor avea dreptul să utilizeze serviciul „My ANCOM“, denumite în continuare beneficiari;
    b) stabilirea condiţiilor şi regulilor pe baza cărora se va realiza comunicarea, prin intermediul serviciului „My ANCOM“, între Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii, denumită în continuare ANCOM, şi beneficiari.


    ART. 2
    (1) Următoarele categorii de furnizori au, din oficiu, calitatea de beneficiari ai serviciului „My ANCOM“:
    a) furnizorii care au parcurs procedura de notificare potrivit capitolului II din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 111/2011 privind comunicaţiile electronice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 140/2012, cu modificările şi completările ulterioare;
    b) furnizorii de servicii poştale.

    (2) În condiţiile prezentei decizii, pot dobândi, la cerere, calitatea de beneficiari ai serviciului „My ANCOM“ şi următoarele categorii:
    a) autorităţile administraţiei publice centrale sau locale;
    b) operatorii de reţea, aşa cum sunt aceştia definiţi la art. 2 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 159/2016 privind regimul infrastructurii fizice a reţelelor de comunicaţii electronice, precum şi pentru stabilirea unor măsuri pentru reducerea costului instalării reţelelor de comunicaţii electronice, cu modificările şi completările ulterioare;
    c) furnizorii de servicii de găzduire electronică cu resurse IP, aşa cum sunt aceştia definiţi la art. 4 alin. (1) pct. 9^5 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 111/2011, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 140/2012, cu modificările şi completările ulterioare, care au transmis către ANCOM informarea prevăzută la art. 10^2 alin. (3) din acelaşi act normativ în condiţiile Deciziei Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii nr. 423/2023 privind obligaţiile ce le revin anumitor furnizori de servicii de găzduire electronică cu resurse IP şi pentru modificarea şi completarea Deciziei preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii nr. 336/2013 privind mijloacele şi modalitatea de transmitere de către furnizori a unor documente, date sau informaţii către Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii;
    d) persoanele prevăzute la art. 6 din Decizia Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii nr. 70/2023 privind regimul de autorizare generală pentru furnizarea reţelelor şi a serviciilor de comunicaţii electronice;
    e) furnizorii de servicii intermediare din România, aşa cum sunt aceştia definiţi la art. 4 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 50/2024 privind stabilirea unor măsuri pentru aplicarea Regulamentului (UE) 2022/2.065 al Parlamentului European şi al Consiliului din 19 octombrie 2022 privind o piaţă unică pentru serviciile digitale şi de modificare a Directivei 2000/31/CE (Regulamentul privind serviciile digitale), precum şi pentru modificarea şi completarea Legii nr. 365/2002 privind comerţul electronic.


    ART. 3
    (1) Serviciul „My ANCOM“ constă în punerea la dispoziţia beneficiarilor de către ANCOM, în mod gratuit şi în condiţiile art. 53 şi 54 din Legea nr. 198/2022 pentru modificarea şi completarea unor acte normative în domeniul comunicaţiilor electronice şi pentru stabilirea unor măsuri de facilitare a dezvoltării reţelelor de comunicaţii electronice şi ale prezentei decizii, a unui spaţiu virtual privat pentru fiecare beneficiar, aflat pe unul sau mai multe servere care oferă garanţii de securitate, prin intermediul căruia se efectuează comunicarea electronică între ANCOM şi aceste persoane.
    (2) ANCOM poate realiza, prin intermediul serviciului „My ANCOM“, comunicarea oricăror documente, inclusiv, dar fără a se limita la solicitări de informaţii, decizii ANCOM, alte acte administrative, procese-verbale de constatare a contravenţiei şi de aplicare a sancţiunii, acte de executare silită, răspunsuri la diverse cereri ori petiţii, informări, în original sau în copie conformă cu originalul, destinate beneficiarilor prevăzuţi la art. 2.
    (3) Prezenta decizie nu aduce atingere posibilităţii ANCOM de a utiliza şi alte mijloace de comunicare în relaţia cu beneficiarii prevăzuţi la art. 2, în conformitate cu dispoziţiile legale în vigoare.

    ART. 4
    În înţelesul prezentei decizii, prin reprezentant legal al beneficiarului se înţelege persoana fizică autorizată, întreprinzătorul persoană fizică titular al întreprinderii individuale, reprezentantul întreprinderii familiale sau orice persoană fizică ori juridică având, în conformitate cu dispoziţiile legale în vigoare, puterea de a asigura reprezentarea legală a unui beneficiar.

    CAP. II
    Accesul beneficiarilor la serviciul „My ANCOM“
    ART. 5
    (1) Pentru beneficiarii prevăzuţi la art. 2 alin. (1), ANCOM creează, din oficiu, conturi individuale de acces la spaţiul virtual privat prevăzut la art. 3 alin. (1).
    (2) Conturile individuale de acces se identifică printr-un nume de utilizator şi o parolă unică de acces, denumite în continuare credenţiale de acces, care vor fi comunicate de către ANCOM în condiţiile art. 6 sau 7, după caz.
    (3) Numele de utilizator prevăzut la alin. (2) are la bază codul unic de identificare într-un registru relevant, ca, de exemplu, codul unic de înregistrare la registrul comerţului, codul de înregistrare fiscală, numărul de înregistrare din Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor, Registrul federaţiilor, codul numeric personal sau, dacă este cazul, alt cod/număr de identificare echivalent emis de autorităţi din afara României.

    ART. 6
    (1) În cazul beneficiarilor prevăzuţi la art. 2 alin. (1) lit. a), ANCOM ia măsurile necesare pentru a transmite acestora, în termen de cel mult 10 zile lucrătoare de la data intrării în vigoare a prezentei decizii ori, acolo unde este cazul, de la data dobândirii dreptului de a furniza orice tip de reţea publică de comunicaţii electronice sau orice tip de serviciu de comunicaţii electronice destinat publicului, credenţialele de acces, în condiţiile alin. (2).
    (2) ANCOM transmite, prin mijloace electronice, credenţialele de acces către adresa de poştă electronică de contact a beneficiarului indicată de acesta în tabelul 3 - Persoana de contact şi datele sale de contact din formularul-tip al notificării cuprins în anexa nr. 1 la Decizia Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii nr. 70/2023.
    (3) Beneficiarul are la dispoziţie 10 zile lucrătoare de la data primirii credenţialelor de acces, transmise prin modalitatea prevăzută la alin. (2), pentru a se autentifica în spaţiul virtual privat.
    (4) Autentificarea prevăzută la alin. (3) atestă comunicarea către beneficiar a credenţialelor de acces.
    (5) În situaţia în care comunicarea credenţialelor de acces nu poate fi realizată în condiţiile alin. (1)-(4), ANCOM ia măsurile necesare pentru a le transmite, prin intermediul unui serviciu poştal care asigură confirmarea primirii, către adresa poştală de corespondenţă a beneficiarului indicată de acesta pentru relaţia cu ANCOM în tabelul 3 - Persoana de contact şi datele sale de contact din formularul-tip al notificării cuprins în anexa nr. 1 la Decizia Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii nr. 70/2023.
    (6) În situaţia prevăzută la alin. (5), dacă nu a fost indicată adresa poştală de corespondenţă, comunicarea credenţialelor de acces se va realiza către adresa sediului social prevăzută în tabelul 2 - Date de identificare din formularul-tip al notificării cuprins în anexa nr. 1 la Decizia Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii nr. 70/2023.

    ART. 7
    (1) În cazul beneficiarilor prevăzuţi la art. 2 alin. (1) lit. b), ANCOM ia măsurile necesare pentru a transmite acestora, în termen de cel mult 10 zile lucrătoare de la data intrării în vigoare a prezentei decizii ori, acolo unde este cazul, de la data dobândirii dreptului de a furniza orice tip de serviciu poştal, credenţialele de acces, în condiţiile alin. (2).
    (2) ANCOM transmite, prin mijloace electronice, credenţialele de acces prevăzute la alin. (1) către adresa de poştă electronică a persoanei de contact sau, acolo unde aceasta nu a fost indicată, către adresa de poştă electronică aferentă sediului social, aşa cum sunt acestea prevăzute în tabelul de la pct. A - Date necesare identificării solicitantului şi comunicării eficiente cu acesta din formularul-tip al notificării cuprins în anexa nr. 2 la Decizia Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii nr. 925/2023 privind regimul de autorizare generală pentru furnizarea serviciilor poştale.
    (3) Beneficiarul are la dispoziţie 10 zile lucrătoare de la data primirii credenţialelor de acces, transmise prin modalitatea prevăzută la alin. (2), pentru a se autentifica în spaţiul virtual privat.
    (4) Autentificarea prevăzută la alin. (3) atestă comunicarea către beneficiar a credenţialelor de acces.
    (5) În situaţia în care comunicarea credenţialelor de acces nu poate fi realizată în condiţiile alin. (1)-(4), ANCOM ia măsurile necesare pentru a le transmite, prin intermediul unui serviciu poştal care asigură confirmarea primirii, către adresa poştală de corespondenţă a beneficiarului în relaţia cu ANCOM sau, acolo unde aceasta nu a fost indicată, către adresa sediului social, aşa cum sunt acestea prevăzute de pct. A - Date necesare identificării solicitantului şi comunicării eficiente cu acesta din formularul-tip al notificării cuprins în anexa nr. 2 la Decizia preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii nr. 925/2023.

    ART. 8
    (1) ANCOM păstrează credenţialele de acces la dispoziţia beneficiarilor prevăzuţi la art. 2 alin. (1), publicând o informare despre această circumstanţă pe pagina proprie de internet, într-un loc uşor accesibil, în cazul în care acestea nu au putut fi comunicate în condiţiile art. 6 sau, după caz, în condiţiile art. 7.
    (2) În situaţia prevăzută la alin. (1), nepreluarea de către beneficiari a credenţialelor de acces la contul individual nu afectează posibilitatea ANCOM de a comunica documente acestor beneficiari prin intermediul serviciului „My ANCOM“.

    ART. 9
    (1) Persoanele prevăzute la art. 2 alin. (2) pot solicita ANCOM crearea unui cont individual de acces la spaţiul virtual privat prevăzut la art. 3 alin. (1), prin transmiterea, prin intermediul unei secţiuni dedicate a serviciului „My ANCOM“, a unei cereri de înregistrare ca beneficiar, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 1.
    (2) Cererea de înregistrare ca beneficiar al serviciului „My ANCOM“ se semnează de către reprezentantul legal al solicitantului şi va cuprinde următoarele informaţii:
    a) datele de identificare ale solicitantului (denumirea/numele solicitantului, codul unic de înregistrare într-un registru relevant);
    b) adresa de poştă electronică de contact;
    c) adresa poştală de corespondenţă în relaţia cu ANCOM;
    d) numărul de telefon de contact;
    e) domeniul de activitate al solicitantului relevant în relaţia cu ANCOM;
    f) categoria prevăzută la art. 2 alin. (2) în care se încadrează solicitantul;
    g) în cazul persoanelor prevăzute la art. 2 alin. (2) lit. d), categoria din care face parte solicitantul, prin raportare la categoriile prevăzute la art. 6 alin. (1) din Decizia Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii nr. 70/2023.

    (3) Pentru informaţiile prevăzute la alin. (2) lit. b) şi c), solicitanţii care au calitatea de furnizori de servicii de găzduire electronică cu resurse IP vor indica adresa de e-mail şi adresa de corespondenţă în relaţia cu ANCOM menţionate la pct. 4 din tabelul A - Date necesare identificării furnizorului şi comunicării eficiente cu acesta din informarea cuprinsă anexa nr. 1 la Decizia Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii nr. 423/2023.
    (4) Solicitantul va anexa la cererea de înregistrare următoarele documente, care fac parte integrantă din aceasta:
    a) documente emise de autorităţile şi instituţiile publice competente în vederea identificării solicitantului, precum şi a codului unic de identificare într-un registru relevant, care să îndeplinească cerinţele de formă şi de fond pentru validitate;
    b) dovada calităţii de reprezentant al solicitantului a persoanei care semnează cererea de înregistrare sau actul de identitate al solicitantului persoană fizică, persoană fizică autorizată sau întreprindere individuală.

    (5) Prin excepţie de la prevederile alin. (4), documentele nu se vor transmite în măsura în care, conform legislaţiei în vigoare, ANCOM i se permite accesarea, respectiv verificarea, în bazele de date administrate conform atribuţiilor legale de alte autorităţi sau instituţii publice, a informaţiilor necesare identificării solicitantului şi a reprezentantului legal al acestuia, precum şi în cazurile în care solicitantul a transmis deja ANCOM aceste documente, în conformitate cu reglementările din domeniul comunicaţiilor electronice.
    (6) În cazul solicitantului persoană străină cu sediul principal în unul dintre statele membre ale Uniunii Europene sau ale Spaţiului Economic European, care nu s-a stabilit în România, în locul documentelor prevăzute la alin. (4) se vor anexa documente emise în conformitate cu legislaţia din statul membru de origine, conţinând informaţii echivalente. În cazurile în care solicitantul a transmis deja ANCOM aceste documente, în conformitate cu reglementările din domeniul comunicaţiilor electronice, dispoziţiile alin. (5) se aplică în mod corespunzător.
    (7) Solicitantul persoană străină, stabilit în România prin înfiinţarea unei unităţi fără personalitate juridică, va transmite documentele de identificare corespunzătoare societăţii-mamă, în mod suplimentar faţă de documentele prevăzute la alin. (4), aferente sediului secundar. În cazurile în care solicitantul a transmis deja ANCOM aceste documente, în conformitate cu reglementările din domeniul comunicaţiilor electronice, dispoziţiile alin. (5) se aplică în mod corespunzător.
    (8) Documentele redactate într-o limbă străină transmise ANCOM de către un solicitant trebuie însoţite şi de traducerea autorizată a acestora în limba română. ANCOM poate excepta anumite documente de la obligativitatea transmiterii acestora însoţite de traducerea autorizată în limba română.
    (9) ANCOM verifică cererea şi, dacă informaţiile prevăzute la alin. (1) - (2) şi (4) şi, acolo unde este cazul, la alin. (6) - (8) sunt corecte şi complete, creează pentru solicitant un cont individual de acces la serviciul „My ANCOM“, inclusiv credenţialele de acces.
    (10) Credenţialele de acces la contul individual se comunică solicitantului la adresa de poştă electronică de contact furnizată de acesta în cererea prevăzută la alin. (1).
    (11) Beneficiarul are la dispoziţie 10 zile lucrătoare de la data primirii credenţialelor de acces, transmise prin modalitatea prevăzută la alin. (10), pentru a se autentifica în spaţiul virtual privat.
    (12) Autentificarea prevăzută la alin. (11) atestă comunicarea către solicitant a credenţialelor de acces.
    (13) În situaţia în care credenţialele de acces nu au putut fi comunicate în condiţiile alin. (10)-(12), ANCOM le va transmite către adresa poştală de corespondenţă în relaţia cu ANCOM prevăzută la alin. (2) lit. c), prin intermediul unui serviciu poştal care asigură confirmarea primirii. Dacă şi această retransmitere eşuează, se va considera că solicitantul a renunţat la cerere.
    (14) În situaţia în care comunicarea credenţialelor de acces se realizează prin intermediul unui serviciu poştal, solicitantul are la dispoziţie 10 zile lucrătoare de la primirea acestora pentru a se autentifica în spaţiul virtual privat. Dacă autentificarea nu se efectuează în termenul de 10 zile lucrătoare, se va considera că solicitantul a renunţat la cerere.
    (15) Solicitantul dobândeşte calitatea de beneficiar de la data la care se autentifică pentru prima dată în spaţiul virtual privat, cu respectarea termenelor stabilite la alin. (11) sau, după caz, alin. (14). De la aceeaşi dată începe şi comunicarea de documente prin intermediul serviciului „My ANCOM“.
    (16) În caz de respingere a cererii transmise în condiţiile alin. (1)-(8), ANCOM comunică, la adresa de poştă electronică de contact prevăzută la alin. (2) lit. b), motivele care au stat la baza respingerii, cu excepţia situaţiei în care motivul de respingere constă chiar în lipsa informaţiilor privind adresa de poştă electronică de contact prevăzută la alin. (2) lit. b).
    (17) În cazurile prevăzute la alin. (13) teza a II-a, alin. (14) teza a II-a şi alin. (16), solicitantul poate depune oricând o nouă cerere de înregistrare ca beneficiar al serviciului „My ANCOM“.
    (18) ANCOM va respinge o nouă cerere de înregistrare ca beneficiar al serviciului „My ANCOM“ în situaţia în care, anterior, solicitantul a renunţat de cel puţin 2 ori la cerere prin oricare dintre modalităţile prevăzute la alin. (13) şi (14).

    ART. 10
    (1) La prima accesare a spaţiului virtual privat, beneficiarii sunt obligaţi să modifice parola unică de acces comunicată de ANCOM, să îşi exprime opţiunea cu privire la aplicabilitatea prevederilor art. 17 alin. (1) lit. e) pct. (ii) referitoare la comunicarea documentelor într-un termen mai scurt şi să indice o adresă de poştă electronică denumită în continuare „e-mail principal“.
    (2) În cazul necesităţii de a genera o nouă parolă unică (recuperare parolă), aceasta poate fi generată automat în aplicaţia informatică „My ANCOM“ prin completarea de către beneficiar a e-mailului principal şi, după caz, a următoarelor informaţii:
    a) data emiterii celui mai recent certificat-tip primit de la ANCOM, pentru beneficiarii prevăzuţi la art. 2 alin. (1);
    b) data informării iniţiale transmise către ANCOM, pentru beneficiarii prevăzuţi la art. 2 alin. (2) lit. c);
    c) data trimiterii cererii de înregistrare prevăzute la art. 9 alin. (1), pentru beneficiarii prevăzuţi la art. 2 alin. (2) lit. a), b), d) şi e).

    (3) În cazul prevăzut la alin. (2), dispoziţiile alin. (1) referitoare la modificarea parolei unice de acces comunicate de ANCOM sunt aplicabile în mod corespunzător.
    (4) În situaţia pierderii parolei unice de acces şi a imposibilităţii accesării adresei de e-mail principal indicate potrivit prevederilor alin. (1), reprezentantul legal al beneficiarului solicită ANCOM emiterea unei noi parole unice prin transmiterea unei cereri în acest sens, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 2.
    (5) Transmiterea către ANCOM a cererii prevăzute la alin. (4) se efectuează în unul dintre următoarele moduri:
    a) prin depunere la sediul central al ANCOM, personal sau de către un reprezentant al solicitantului, sub luare de semnătură;
    b) printr-un serviciu poştal cu confirmare de primire, către sediul central al ANCOM;
    c) electronic, la adresa de poştă electronică helpmyancom@ancom.ro.

    (6) Este considerată dată a transmiterii cererii prevăzute la alin. (4), după caz, data înscrierii în registrul general de intrare-ieşire a corespondenţei al ANCOM, data confirmării primirii documentului la sediul central al ANCOM printr-un serviciu poştal cu confirmare de primire sau data confirmării de către ANCOM a primirii înscrisului în formă electronică. ANCOM asigură fără întârziere şi în mod automat confirmarea primirii înscrisului în formă electronică transmis la adresa de poştă electronică prevăzută la alin. (5) lit. c).
    (7) În situaţia în care confirmarea primirii unui înscris în formă electronică nu s-a realizat în condiţiile alin. (6), este considerată dată a transmiterii data la care înscrisul în formă electronică a fost primit, astfel cum este aceasta atestată de calculatorul de primire al ANCOM.
    (8) În termen de cel mult 5 zile lucrătoare de la primirea cererii prevăzute la alin. (4), ANCOM ia măsurile necesare pentru a comunica beneficiarului o nouă parolă unică de acces la adresa de e-mail prevăzută la art. 6 alin. (2), art. 7 alin. (2) sau art. 9 alin. (10), după caz. Prevederile alin. (1) referitoare la modificarea parolei unice de acces comunicate de ANCOM, precum şi la indicarea adresei de e-mail principal sunt aplicabile în mod corespunzător.
    (9) Beneficiarul are obligaţia de a actualiza adresa de poştă electronică indicată potrivit prevederilor alin. (1) oricând survine o modificare a acesteia.

    ART. 11
    (1) Beneficiarul poate acorda sau modifica, în orice moment, posibilitatea unei persoane de a accesa, în tot sau în parte, spaţiul virtual privat prevăzut la art. 3 alin. (1).
    (2) Persoanele prevăzute la alin. (1) dobândesc calitatea de reprezentant al beneficiarului în relaţia cu ANCOM.
    (3) Beneficiarul poate revoca în orice moment posibilitatea persoanelor prevăzute la alin. (1) de a accesa spaţiul virtual privat.

    ART. 12
    (1) Beneficiarii prevăzuţi la art. 2 alin. (1) pot să renunţe, în orice moment, la posibilitatea de a le fi comunicate documente prin intermediul serviciului „My ANCOM“, prin completarea unei cereri în acest sens, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 3 şi care se transmite prin intermediul unei secţiuni dedicate din spaţiul virtual privat al beneficiarului.
    (2) Cererea de renunţare se va semna de către reprezentantul legal al beneficiarului şi va indica adresa poştală de corespondenţă în relaţia cu ANCOM prevăzută la art. 6 alin. (5) şi (6) sau la art. 7 alin. (5), după caz.
    (3) Dacă beneficiarul nu a precizat un termen mai extins, renunţarea produce efecte în a patra zi lucrătoare de la data comunicării acesteia către ANCOM. Dispoziţiile art. 20 alin. (2) se aplică în mod corespunzător.
    (4) Renunţarea nu operează asupra documentelor comunicate în conformitate cu prevederile art. 17 alin. (1) lit. e) pct. (i). Pentru această categorie de documente, comunicarea se poate face în continuare prin intermediul serviciului „My ANCOM“ în condiţiile art. 53 şi 54 din Legea nr. 198/2022 şi ale prezentei decizii.
    (5) Renunţarea beneficiarilor la posibilitatea de a le fi comunicate documente prin intermediul serviciului „My ANCOM“ implică şi renunţarea din partea acestora la posibilitatea de a comunica către ANCOM documente prin intermediul aceluiaşi serviciu.
    (6) Face excepţie de la prevederile alin. (5) corespondenţa transmisă de beneficiari care este în directă legătură cu documentele comunicate de ANCOM în conformitate cu prevederile art. 17 alin. (1) lit. e) pct. (i).

    ART. 13
    (1) Fără a aduce atingere prevederilor art. 3 alin. (3), după renunţarea unui beneficiar, în condiţiile art. 12, la posibilitatea de comunicare prin intermediul serviciului „My ANCOM“, ANCOM îi va comunica acestuia documente la adresa poştală prevăzută la art. 12 alin. (2).
    (2) În eventualitatea în care, după cel puţin două încercări, un document nu a putut fi comunicat la adresa poştală prevăzută la art. 12 alin. (2), ANCOM îl poate comunica prin intermediul serviciului „My ANCOM“.
    (3) Dacă, în decurs de 12 luni, mai mult de 3 documente consecutive nu au putut fi comunicate în condiţiile alin. (2) la adresa poştală prevăzută la art. 12 alin. (2), documentele următoare pot fi comunicate de ANCOM direct prin intermediul serviciului „My ANCOM“, fără a mai încerca comunicarea acestora la adresa poştală respectivă.

    ART. 14
    (1) Beneficiarii prevăzuţi la art. 2 alin. (2) pot să renunţe, în orice moment, la posibilitatea de a le fi comunicate documente prin intermediul serviciului „My ANCOM“, prin completarea unei cereri în acest sens, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 4 şi care se transmite prin intermediul unei secţiuni dedicate din spaţiul virtual privat al beneficiarului.
    (2) Cererea de renunţare se va semna de către reprezentantul legal al beneficiarului şi va indica adresa poştală de corespondenţă în relaţia cu ANCOM prevăzută la art. 9 alin. (2) lit. c).
    (3) Dacă beneficiarul nu a precizat un termen mai extins, renunţarea produce efecte în a patra zi lucrătoare de la data comunicării acesteia către ANCOM. Dispoziţiile art. 20 alin. (2) se aplică în mod corespunzător.
    (4) Renunţarea beneficiarilor la posibilitatea de a le fi comunicate documente prin intermediul serviciului „My ANCOM“ implică şi renunţarea din partea acestora la posibilitatea de a comunica către ANCOM documente prin intermediul aceluiaşi serviciu.
    (5) După renunţarea unui beneficiar, în condiţiile prezentului articol, la posibilitatea de comunicare prin intermediul serviciului „My ANCOM“, ANCOM îi va putea comunica acestuia documente la adresa poştală prevăzută la alin. (2).

    ART. 15
    (1) Beneficiarii prevăzuţi la art. 2 alin. (1) care au renunţat, în condiţiile art. 12, la posibilitatea de a le fi comunicate documente prin intermediul serviciului „My ANCOM“ pot reveni, în orice moment, asupra deciziei de renunţare.
    (2) În situaţia prevăzută la alin. (1), beneficiarii transmit ANCOM o cerere de revenire asupra deciziei de renunţare, semnată de către reprezentantul legal, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 5 şi care se depune prin intermediul unei secţiuni dedicate din spaţiul virtual privat al beneficiarului.
    (3) Dacă solicitantul nu a precizat un termen mai extins, revenirea la cererea de renunţare prevăzută la alin. (1) produce efecte de la data comunicării acesteia către ANCOM, cu aplicarea corespunzătoare a dispoziţiilor art. 20 alin. (2).
    (4) Fără a aduce atingere prevederilor art. 9 alin. (18) şi ale art. 17 alin. (2), beneficiarii prevăzuţi la art. 2 alin. (2) care au renunţat, în condiţiile art. 14, la posibilitatea de a le fi comunicate documente prin intermediul serviciului „My ANCOM“ pot reveni, în termen de maximum 1 an de la data renunţării, asupra deciziei. Dispoziţiile art. 9 se aplică în mod corespunzător.

    ART. 16
    Documentele prevăzute la art. 9 alin. (1), art. 10 alin. (4), art. 12 alin. (1), art. 14 alin. (1) şi la art. 15 alin. (2) vor fi semnate de către reprezentantul legal al solicitantului ca înscris în formă electronică, căruia i s-a încorporat, ataşat sau i s-a asociat logic o semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat nesuspendat sau nerevocat la momentul respectiv şi generată cu ajutorul unui dispozitiv securizat de creare a semnăturii electronice.

    CAP. III
    Condiţii şi reguli de comunicare a documentelor de către ANCOM prin intermediul serviciului „My ANCOM“
    ART. 17
    (1) Comunicarea prin intermediul serviciului „My ANCOM“ a documentelor destinate beneficiarilor serviciului se realizează cu respectarea următoarelor reguli:
    a) pentru fiecare document destinat comunicării se vor înregistra automat data şi ora de încărcare în spaţiul virtual privat;
    b) după încărcarea unui document destinat comunicării, nu este posibilă înlocuirea sau alterarea conţinutului acestuia ori a datei şi orei de încărcare înregistrate;
    c) beneficiarul va fi informat, prin intermediul unui mesaj la adresa de poştă electronică „e-mail principal“ indicată de acesta potrivit art. 10 alin. (1), cu privire la încărcarea unui document. Acest mesaj va fi generat şi transmis automat de către sistemul „My ANCOM“ în momentul încărcării documentului. Mesajul are exclusiv scop informativ şi nu afectează validitatea comunicării documentului în termenul prevăzut la lit. d) sau, după caz, la lit. e);
    d) un document se consideră a fi comunicat destinatarului în a treia zi lucrătoare de la data încărcării acestuia în spaţiul virtual privat al beneficiarului;
    e) un document se consideră a fi comunicat destinatarului într-un termen mai scurt decât cel prevăzut la lit. d) în următoarele situaţii:
    (i) dacă ANCOM a dispus expres astfel, în condiţiile în care este necesar ca destinatarul să ia, în regim de urgenţă, măsuri pentru prevenirea sau înlăturarea unor ameninţări grave la adresa vieţii şi sănătăţii persoanelor, altor drepturi şi libertăţilor fundamentale, securităţii naţionale ori funcţionării democraţiei constituţionale;
    (ii) în toate celelalte situaţii, dacă destinatarul şi-a dat expres acordul;

    f) fiecare document încărcat va fi păstrat în spaţiul virtual privat pentru o perioadă de 3 ani.

    (2) Termenul de comunicare prevăzut la alin. (1) lit. d) începe din ziua lucrătoare imediat următoare celei în care s-a realizat încărcarea documentului, documentul considerându-se comunicat în cea de-a treia zi lucrătoare.
    (3) În situaţia prevăzută la alin. (1) lit. e) pct. (i), termenul mai scurt de comunicare a documentului se dispune de către ANCOM în cuprinsul acestuia. ANCOM poate stabili ca documentul să fie considerat comunicat de la data încărcării acestuia în spaţiul virtual privat al beneficiarului sau poate stabili un termen pe zile lucrătoare, pe zile calendaristice sau pe ore.
    (4) În situaţia prevăzută la alin. (3), termenul pe zile lucrătoare se calculează potrivit prevederilor alin. (2), care se aplică în mod corespunzător. Dacă termenul stabilit este de o zi lucrătoare, termenul începe din ziua lucrătoare imediat următoare celei în care s-a realizat încărcarea documentului, documentul considerându-se comunicat în respectiva zi.
    (5) În situaţia prevăzută la alin. (3), termenul pe zile calendaristice începe din ziua imediat următoare celei în care s-a realizat încărcarea documentului şi se calculează potrivit regulilor prevăzute la alin. (2), care se aplică în mod corespunzător. Dacă ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare sau de sărbătoare legală, documentul se consideră comunicat în prima zi lucrătoare care îi urmează.
    (6) Când termenul se stabileşte pe ore, nu se iau în calcul prima şi ultima oră a termenului.
    (7) În situaţia prevăzută la alin. (1) lit. e) pct. (ii), termenul este de o zi lucrătoare de la data încărcării documentului în spaţiul virtual privat al beneficiarului, regulile de calcul stabilite la alin. (4) teza a II-a aplicându-se în mod corespunzător.
    (8) Beneficiarii îşi pot exprima opţiunea cu privire la comunicarea documentelor în termenul prevăzut la alin. (7) prin completarea în spaţiul virtual privat a secţiunii dedicate, în condiţiile art. 10 alin. (1).
    (9) Atunci când, în condiţiile alin. (8), beneficiarii şi-au exprimat acordul pentru comunicarea documentelor în termenul prevăzut la alin. (7), aceştia nu mai au posibilitatea de a reveni asupra acordului exprimat.
    (10) Atunci când, în condiţiile alin. (8), beneficiarii nu au fost de acord ca documentele să fie comunicate în termenul prevăzut la alin. (7), aceştia au posibilitatea de a reveni oricând asupra opţiunii, prin completarea în spaţiul virtual privat a secţiunii dedicate.
    (11) La expirarea termenului de păstrare prevăzut la alin. (1) lit. f), documentele se retrag din spaţiul virtual privat şi se arhivează în arhiva electronică a ANCOM conform normelor legale în vigoare.

    ART. 18
    (1) În situaţia în care unui beneficiar îi încetează calitatea de furnizor prevăzută la art. 2 alin. (1), după un termen de 1 an de la data încetării calităţii, ANCOM îi va dezactiva contul individual de acces la spaţiul virtual privat prevăzut la art. 3 alin. (1).
    (2) În situaţia în care un beneficiar prevăzut la art. 2 alin. (2) renunţă, în condiţiile art. 14, la posibilitatea de a-i fi comunicate documente prin intermediul serviciului „My ANCOM“, ANCOM îi va restricţiona acestuia accesul la serviciu şi, după împlinirea unui termen de 1 an de la data renunţării, îi va dezactiva contul individual de acces la spaţiul virtual privat prevăzut la art. 3 alin. (1).

    ART. 19
    (1) În situaţia fuziunii a doi beneficiari, ANCOM pune la dispoziţia entităţii absorbante sau nou-constituite documentele din spaţiul virtual privat al beneficiarului. Punerea la dispoziţie a documentelor se realizează prin transmiterea către entitatea absorbantă sau nou-constituită a informaţiilor necesare accesării spaţiului virtual privat al beneficiarului, cu aplicarea corespunzătoare a dispoziţiilor art. 6-9.
    (2) În situaţia fuziunii unui beneficiar dintre cei prevăzuţi la art. 2 alin. (2) cu o entitate care nu deţine această calitate, dacă entitatea absorbantă sau nou-constituită nu are calitatea de beneficiar, aceasta o poate dobândi în condiţiile art. 2 alin. (2), cu aplicarea corespunzătoare a art. 9.
    (3) În aplicarea alin. (2), entitatea absorbantă sau nou-constituită este obligată să transmită ANCOM documente aferente operaţiunii de reorganizare, suplimentar informaţiilor prevăzute la art. 9 alin. (2).
    (4) Înăuntrul termenului de 1 an prevăzut la art. 18 alin. (1) sau, după caz, alin. (2), entitatea absorbantă sau nou-constituită poate opta pentru preluarea contului entităţii care a avut calitatea de beneficiar, fără a i se crea un spaţiu virtual privat propriu.

    ART. 20
    (1) ANCOM publică un anunţ pe propria pagină de internet în situaţia în care serviciul „My ANCOM“ nu funcţionează mai mult de 3 zile consecutiv. Prevederile art. 3 alin. (3) se aplică în mod corespunzător.
    (2) Pentru documentele care nu au fost comunicate prin alte mijloace, în conformitate cu dispoziţiile legale în vigoare, până la data de reluare a funcţionării serviciului „My ANCOM“, curgerea termenelor prevăzute la art. 17 alin. (1) lit. d), alin. (3) şi (7) este suspendată pe perioada de nefuncţionare a serviciului „My ANCOM“.
    (3) ANCOM publică un anunţ pe propria pagină de internet în vederea înştiinţării beneficiarilor cu privire la data la care funcţionarea serviciului „My ANCOM“ a fost reluată.

    ART. 21
    (1) Serviciul „My ANCOM“ oferă beneficiarilor prevăzuţi la art. 2 facilitatea de a comunica către ANCOM documente, cereri, date sau informaţii. Regulile de comunicare prevăzute la art. 17 alin. (1) lit. a) şi b) se aplică în mod corespunzător.
    (2) În situaţia prevăzută la alin. (1), este considerată dată a comunicării către ANCOM data la care s-a realizat transmiterea documentelor, cererilor, datelor ori informaţiilor către ANCOM prin utilizarea spaţiului virtual privat al beneficiarului, în măsura în care transmiterea a fost efectuată într-o zi lucrătoare a ANCOM şi, respectiv, în timpul programului de lucru al ANCOM aferent respectivei zile. În situaţia transmiterii documentelor, cererilor, datelor sau informaţiilor cu nerespectarea uneia dintre aceste condiţii, data comunicării este considerată a fi data primei zile lucrătoare a ANCOM ulterioare transmiterii.
    (3) Prevederile alin. (1) nu aduc atingere posibilităţii beneficiarilor de a utiliza şi alte mijloace de comunicare în relaţia cu ANCOM, în conformitate cu dispoziţiile legale în vigoare.

    ART. 22
    Prin excepţie de la prevederile art. 21 alin. (1), beneficiarii nu vor comunica ANCOM documente, cereri, date sau informaţii prin intermediul serviciului „My ANCOM“:
    a) atunci când dispoziţii legale, inclusiv acte normative sau individuale emise de ANCOM în conformitate cu dispoziţiile legislaţiei din domeniul de competenţă a ANCOM, prevăd condiţii de valabilitate, formate, modalităţi sau mijloace specifice de transmitere;
    b) în cazul documentelor, datelor sau informaţiilor ce trebuie transmise către ANCOM în conformitate cu prevederile art. 1 alin. (2) din Decizia preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii nr. 336/2013 privind mijloacele şi modalitatea de transmitere de către furnizori a unor documente, date sau informaţii către Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii, cu modificările şi completările ulterioare;
    c) atunci când ANCOM indică în mod expres ca transmiterea de către beneficiari a unor documente, cereri, date sau informaţii să se realizeze într-un format specific, într-o modalitate specifică sau într-un mijloc specific.


    CAP. IV
    Dispoziţii finale
    ART. 23
    Serviciul „My ANCOM“ va fi pus în funcţiune la data intrării în vigoare a prezentei decizii, comunicarea de documente prin intermediul serviciului începând în termen de 2 luni de la această dată.

    ART. 24
    Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezenta decizie.

    ART. 25
    Prezenta decizie se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intră în vigoare la data publicării acesteia.



                    Preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii,
                    Valeriu Ştefan Zgonea

    Bucureşti, 26 iunie 2024.
    Nr. 333.
    ANEXA

    CERERE
    de înregistrare ca beneficiar al serviciului „My ANCOM“
    Solicitantul, ............................................................. (Se va menţiona, în mod corect şi complet, denumirea/numele solicitantului.), cu sediul/domiciliul în ................................................ (Se va menţiona, în mod corect şi complet, adresa solicitantului.), codul unic de identificare sub care acesta este înregistrat în registrul relevant .................................., reprezentat legal de către .....................................
    ...............................................................................................
    ..............................................................................................
    (În cazul în care reprezentarea legală este asigurată de către o persoană fizică, se vor menţiona datele de identificare ale acestei persoane; în cazul în care reprezentarea legală este asigurată de către o persoană juridică, se vor menţiona datele de identificare ale persoanei juridice, respectiv ale persoanei fizice care semnează cererea.)

    solicită Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii înregistrarea ca beneficiar al serviciului „My ANCOM“.
    Adresa de poştă electronică de contact în relaţia cu ANCOM: ....................................................
    Adresa poştală de corespondenţă în relaţia cu ANCOM: .............................................................
    (Se va menţiona, în mod corect şi complet, adresa solicitantului: ţara, judeţul/sectorul, oraşul/comuna, localitatea, strada, numărul, clădirea, etajul, codul poştal.)
    Numărul de telefon de contact: ...................................................
    Domeniul de activitate relevant în relaţia cu ANCOM: ..................................................
    Categoria în care se încadrează solicitantul: ......................................................
                                                                                                     [Se va menţiona o singură categorie dintre cele prevăzute la art. 2 alin. (2) din decizie.]

    Categoria din care face parte solicitantul, prin raportare la categoriile prevăzute la art. 6 alin. (1) din Decizia Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii nr. 70/2023
    Ataşez prezentei cereri următoarele documente: ...........................................................
    [ ] documente emise de autorităţile şi instituţiile publice competente în vederea identificării solicitantului, precum şi a codului unic de identificare într-un registru relevant*, dacă este cazul;
    [ ] dovada calităţii de reprezentant al solicitantului a persoanei care semnează cererea sau actul de identitate al solicitantului persoană fizică autorizată sau întreprindere individuală*, dacă este cazul;
    * 1. În cazul solicitanţilor persoane străine cu sediul principal în statele membre ale Uniunii Europene sau ale Spaţiului Economic European, care nu s-au stabilit în România, se vor anexa documente emise în conformitate cu legislaţia din statul membru de origine conţinând informaţii echivalente.
    2. Documentele nu se vor transmite, în măsura în care, conform legislaţiei în vigoare, ANCOM i se permite accesarea, respectiv verificarea, în bazele de date administrate conform atribuţiilor legale de alte autorităţi sau instituţii publice, a informaţiilor necesare identificării solicitantului şi a reprezentantului legal al acestuia.
    [ ] suplimentar, dacă este cazul, documente emise în conformitate cu legislaţia din statul de origine conţinând informaţii echivalente pentru identificarea corespunzătoare a societăţii-mamă.

    Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, privind infracţiunea de fals în declaraţii, că am calitatea de reprezentant legal al solicitantului şi că datele înscrise în cuprinsul prezentei cereri sunt corecte şi complete.
    Semnătura reprezentantului legal al solicitantului
    ............................................

    ANEXA 2

    CERERE
    de emitere a unei noi parole de acces la
    spaţiul virtual privat al serviciului „My ANCOM“
    Solicitantul, .................................., cu sediul/domiciliul în ................................... (Se va menţiona, în mod corect şi complet, adresa solicitantului.), cod unic de identificare sub care acesta este înregistrat în registrul relevant ................................, reprezentat legal de către ..............................................
    ............................................................................................
    (În cazul în care reprezentarea legală este asigurată de către o persoană fizică, se vor menţiona datele de identificare ale acestei persoane; în cazul în care reprezentarea legală este asigurată de către o persoană juridică, se vor menţiona datele de identificare ale persoanei juridice, respectiv ale persoanei fizice care semnează cererea.)

    solicită Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii emiterea unei noi parole de acces la spaţiul virtual privat al serviciului „My ANCOM“ al solicitantului ................................................ .

    ANEXA 3

    CERERE
    de renunţare a beneficiarilor prevăzuţi la art. 2 alin. (1)
    din decizie la posibilitatea de comunicare de documente
    prin intermediul serviciului „My ANCOM“
    Solicitantul, ..................................., cu sediul/domiciliul în ................................... (Se va menţiona, în mod corect şi complet, adresa solicitantului.), cod unic de identificare sub care acesta este înregistrat în registrul relevant ..........................., reprezentat legal de către ...........................................
    ................................................................................................
    ..............................................................................................
    (În cazul în care reprezentarea legală este asigurată de către o persoană fizică, se vor menţiona datele de identificare ale acestei persoane; în cazul în care reprezentarea legală este asigurată de către o persoană juridică, se vor menţiona datele de identificare ale persoanei juridice, respectiv ale persoanei fizice care semnează cererea.)

    renunţă la posibilitatea de a-i fi comunicate documente prin intermediul serviciului „My ANCOM“.
    În conformitate cu prevederile art. 54 alin. (4) din Legea nr. 198/2022 pentru modificarea şi completarea unor acte normative în domeniul comunicaţiilor electronice şi pentru stabilirea unor măsuri de facilitare a dezvoltării reţelelor de comunicaţii electronice, doresc ca renunţarea la posibilitatea de a-mi fi comunicate documente prin intermediul serviciului „My ANCOM“ să producă efecte:
    [ ] începând cu data de ................;
    [ ] în a patra zi lucrătoare de la data comunicării prezentei cereri către ANCOM.
    (Se va bifa o singură opţiune.)

    Am luat la cunoştinţă faptul că, renunţarea nu operează asupra documentelor comunicate în conformitate cu prevederile art. 54 alin. (9) lit. a) din Legea nr. 198/2022.
    Am luat la cunoştinţă faptul că, în condiţiile art. 54 alin. (5) şi (6) din Legea nr. 198/2022 şi ale Deciziei ANCOM emise în conformitate cu prevederile art. 54 alin. (17) din acelaşi act normativ, îmi pot fi comunicate în continuare documente prin intermediul serviciului „My ANCOM“.
    Ulterior renunţării la posibilitatea de comunicare de documente prin intermediul serviciului „My ANCOM“, adresa poştală de primire a corespondenţei în relaţia cu ANCOM va rămâne: ...................................
    ..............................................................................................
    ..............................................................................................
    (Se va indica în mod obligatoriu adresa poştală de corespondenţă declarată în relaţia cu ANCOM prevăzută, după caz, la pct. 3.4 din tabelul 3 - Persoana de contact şi datele sale de contact din anexa nr. 1 la Decizia Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii nr. 70/2023 sau în tabelul A - Date necesare identificării solicitantului şi comunicării eficiente cu acesta din anexa nr. 2 la Decizia preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii nr. 925/2023.)

    Am luat la cunoştinţă faptul că renunţarea la posibilitatea de a-mi fi comunicate documente prin intermediul serviciului „My ANCOM“ implică şi renunţarea la posibilitatea de a comunica către ANCOM documente prin intermediul aceluiaşi serviciu, cu excepţia corespondenţei care este în directă legătură cu documentele comunicate de ANCOM în conformitate cu prevederile art. 54 alin. (9) lit. a) din Legea nr. 198/2022.
    Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, privind infracţiunea de fals în declaraţii, că am calitatea de reprezentant legal al solicitantului şi că datele înscrise în cuprinsul prezentei cereri sunt corecte şi complete.
    Semnătura reprezentantului legal al solicitantului
    ............................................

    ANEXA 4

    CERERE
    de renunţare a beneficiarilor prevăzuţi la art. 2 alin. (2) din decizie
    la posibilitatea de comunicare de documente prin intermediul serviciului „My ANCOM“
    Solicitantul, .........................., cu sediul/domiciliul în ....................................... (Se va menţiona, în mod corect şi complet, adresa solicitantului.), cod unic de identificare sub care acesta este înregistrat în registrul relevant ....................................., reprezentat legal de către ...........................................
    .............................................................................................
    ..............................................................................................
    (În cazul în care reprezentarea legală este asigurată de către o persoană fizică, se vor menţiona datele de identificare ale acestei persoane; în cazul în care reprezentarea legală este asigurată de către o persoană juridică, se vor menţiona datele de identificare ale persoanei juridice, respectiv ale persoanei fizice care semnează cererea.)

    renunţă la posibilitatea de a-i fi comunicate documente prin intermediul serviciului „My ANCOM“.
    Doresc ca renunţarea la posibilitatea de a-mi fi comunicate documente prin intermediul serviciului „My ANCOM“ să producă efecte:
    [ ] începând cu data de ................;
    [ ] în a patra zi lucrătoare de la data comunicării prezentei cereri către ANCOM.
    (Se va bifa o singură opţiune.)

    Am luat la cunoştinţă faptul că renunţarea la posibilitatea de a-mi fi comunicate documente prin intermediul serviciului „My ANCOM“ implică şi renunţarea la posibilitatea de a comunica către ANCOM documente prin intermediul aceluiaşi serviciu.
    Ulterior renunţării, adresa poştală de primire a corespondenţei în relaţia cu ANCOM va rămâne: ......................................
    ............................................................................................
    .............................................................................................
    [Se va indica adresa poştală de corespondenţă declarată în relaţia cu ANCOM la momentul depunerii cererii de înregistrare ca beneficiar al serviciului „My ANCOM“, adresă prevăzută la art. 9 alin. (2) lit. c) din decizie.]

    Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, privind infracţiunea de fals în declaraţii, că am calitatea de reprezentant legal al solicitantului şi că datele înscrise în cuprinsul prezentei cereri sunt corecte şi complete.
    Semnătura reprezentantului legal al solicitantului
    .......................................

    ANEXA 5

    CERERE
    de revenire asupra deciziei de renunţare la posibilitatea de comunicare
    de documente prin intermediul serviciului „My ANCOM“
    Solicitantul, ................................, cu sediul/domiciliul în ........................................... (Se va menţiona, în mod corect şi complet, adresa solicitantului.), cod unic de identificare sub care acesta este înregistrat în registrul relevant ..............................., reprezentat legal de către ...............................................................
    ..............................................................................................
    .............................................................................................
    (În cazul în care reprezentarea legală este asigurată de către o persoană fizică, se vor menţiona datele de identificare ale acestei persoane; în cazul în care reprezentarea legală este asigurată de către o persoană juridică, se vor menţiona datele de identificare ale persoanei juridice, respectiv ale persoanei fizice care semnează cererea.)

    revin prin prezenta cerere asupra deciziei mele de renunţare la posibilitatea de comunicare de documente prin intermediul serviciului „My ANCOM“, transmisă Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii la data de ..................................
    Doresc reluarea deplină a comunicării de documente prin intermediul serviciului „My ANCOM“
    [ ] începând cu data de ................;
    [ ] de la data comunicării prezentei cereri către ANCOM.
    (Se va bifa o singură opţiune.)

    Declar că îndeplinesc în continuare condiţiile în baza cărora mi s-a acordat anterior acces la serviciul „My ANCOM“ potrivit dispoziţiilor Legii nr. 198/2022 pentru modificarea şi completarea unor acte normative în domeniul comunicaţiilor electronice şi pentru stabilirea unor măsuri de facilitare a dezvoltării reţelelor de comunicaţii electronice şi ale deciziei ANCOM emise în conformitate cu prevederile art. 54 alin. (17) din acelaşi act normativ.
    Declar că voi accesa spaţiul virtual privat al serviciului „My ANCOM“ prin intermediul credenţialelor de acces utilizate anterior renunţării, înţelegând că am posibilitatea, în condiţiile deciziei ANCOM emise în conformitate cu prevederile art. 54 alin. (17) din Legea nr. 198/2022, de a modifica parola unică de acces şi de a acorda, modifica sau revoca posibilitatea unei persoane de a accesa, în tot sau în parte, spaţiul virtual privat.
    Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, privind infracţiunea de fals în declaraţii, că am calitatea de reprezentant legal al solicitantului şi că datele înscrise în cuprinsul prezentei cereri sunt corecte şi complete.
    Semnătura reprezentantului legal al solicitantului
    ..................................

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016