Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
DECIZIE nr. 195 din 6 octombrie 2008 privind numirea responsabilului national cu autorizarea finantarii PHARE, Facilitatea de tranzitie si SAPARD
Având în vedere prevederile: - <>Hotãrârii Guvernului nr. 1.011/1999 pentru aprobarea Memorandumului de înţelegere dintre Guvernul României şi Comisia Europeanã privind înfiinţarea Oficiului de Plãţi şi Contractare PHARE (O.P.C.P.), semnat la Bucureşti la 16 iulie 1998, şi a Memorandumului de înţelegere dintre Guvernul României şi Comisia Europeanã privind înfiinţarea Fondului Naţional, semnat la Bruxelles la 20 octombrie 1998, cu modificãrile ulterioare; - <>Legii nr. 316/2001 pentru ratificarea Acordului multianual de finanţare dintre Guvernul României şi Comisia Comunitãţilor Europene, semnat la Bruxelles la 2 februarie 2001, cu modificãrile şi completãrile ulterioare; - <>Hotãrârii Guvernului nr. 386/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei şi Finanţelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, în temeiul <>art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
primul-ministru emite prezenta decizie.
ARTICOL UNIC Pe data intrãrii în vigoare a prezentei decizii, doamna Tarara Lucica Marilena, director general al Autoritãţii de Certificare şi Platã în cadrul Ministerului Economiei şi Finanţelor, se numeşte în funcţia de responsabil naţional cu autorizarea finanţãrii PHARE, Facilitatea de tranziţie şi SAPARD.
PRIM-MINISTRU CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemneazã:
──────────────── Şeful Cancelariei Primului-Ministru, Marian Marius Dorin
Bucureşti, 6 octombrie 2008. Nr. 195. __________
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email