Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECIZIE nr. 19 din 21 februarie 2002  pentru modificarea si completarea   Deciziei Consiliului National al Audiovizualului nr. 65/2000 privind adoptarea Normelor obligatorii pentru publicitate, teleshopping si sponsorizare in domeniul audiovizualului    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

DECIZIE nr. 19 din 21 februarie 2002 pentru modificarea si completarea Deciziei Consiliului National al Audiovizualului nr. 65/2000 privind adoptarea Normelor obligatorii pentru publicitate, teleshopping si sponsorizare in domeniul audiovizualului

EMITENT: CONSILIUL NATIONAL AL AUDIOVIZUALULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 169 din 11 martie 2002

În temeiul art. 32 şi cu respectarea dispoziţiilor <>art. 29 din Legea audiovizualului nr. 48/1992 ,

Consiliul Naţional al Audiovizualului decide:

ARTICOL UNIC
Decizia Consiliului Naţional al Audiovizualului nr. 65 din 23 mai 2000 privind adoptarea Normelor obligatorii pentru publicitate, teleshopping şi sponsorizare în domeniul audiovizualului, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 352 din 27 iulie 2000, se modifica şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. Articolul 1 literele c) şi k) vor avea urmãtorul cuprins:
"c) autopublicitatea difuzatã în scop promotional nu este aducatoare de venituri directe, se referã strict la prezentarea cu anticipatie a unor emisiuni din grila de program a postului prin care se face anunţul sau a oricãrui alt post aparţinând aceluiaşi titular de licenta şi nu este inclusã în durata maxima destinatã publicitãţii;
..............................................................
k) intervalele de teleshopping sunt perioadele cu o durata neîntreruptã de minimum 15 minute, care cuprind exclusiv oferte fãcute direct publicului, prin prezentarea sau promovarea unor produse sau servicii, în scopul vânzãrii sau al închirierii de produse sau/şi al furnizarii de servicii, contra cost."
2. Prevederile alineatului (3) al articolului 7 se abroga.
3. Articolul 6 alineatul (1) va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 6. - (1) Prezentarea publicitãţii şi a teleshoppingului se face în limba romana; anunţurile publicitare pot fi difuzate într-o alta limba, în cadrul portiunilor de program transmise în limba respectiva, în conformitate cu grila de program aprobatã."
4. Articolul 11 alineatul (2) va avea urmãtorul cuprins:
"(2) În transmisiunile sportive şi în spectacolele cuprinzând pauze publicitatea şi teleshoppingul nu pot fi inserate decât în pauze."
5. Articolul 11 se completeazã cu alineatul (6) cu urmãtorul cuprins:
"(6) Posturile de radio pot insera publicitatea în timpul emisiunilor, cu respectarea prevederilor alin. (2) şi (5), cu condiţia sa nu fie afectate integritatea şi valoarea emisiunilor şi sa nu se aducã prejudicii deţinãtorilor de drepturi."
6. Articolul 14 alineatul (1) va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 14. - (1) Timpul consacrat publicitãţii la televiziune nu trebuie sa depãşeascã 15% din durata zilnica de emisie; acest procent poate ajunge la 20% dacã publicitatea include oferte fãcute direct publicului, pentru vânzarea, cumpãrarea sau închirierea de produse şi pentru furnizarea de servicii (teleshopping), cu condiţia ca timpul consacrat publicitãţii sa nu depãşeascã 15% din durata zilnica de emisie."
7. Articolul 14 se completeazã cu alineatul (2) cu urmãtorul cuprins:
"(2) Timpul consacrat publicitãţii la radio nu va depãşi 25% din durata zilnica de emisie."
8. Articolul 16 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 16. - În interiorul unui interval de 60 de minute timpul consacrat publicitãţii nu poate depãşi 12 minute la televiziune şi 15 minute la radiodifuziune; intervalul de 60 de minute se delimiteaza prin orele exprimate în numere întregi; pentru intervalele mai scurte de o ora durata publicitãţii nu va depãşi 20% la televiziune, respectiv 25% la radiodifuziune, din durata respectivei fracţiuni orare."
9. Articolul 19 alineatul (2) va avea urmãtorul cuprins:
"(2) Publicitatea pentru bãuturi alcoolice nu poate fi inseratã în timpul emisiunilor destinate copiilor."
10. Articolul 19 se completeazã cu alineatul (3) cu urmãtorul cuprins:
"(3) În pauzele transmisiunilor sportive sau în timpul transmisiunilor sportive prevãzute la art. 12 alin. (2) este interzisã inserarea publicitãţii pentru bãuturi alcoolice distilate."
11. Articolul 28 alineatele (2) şi (3) vor avea urmãtorul cuprins:
"(2) Intervalele de teleshopping pot fi programate între orele 0,00-11,00 şi 14,00-17,00, cu excepţia zilelor de duminica şi a sarbatorilor legale, când pot fi difuzate între orele 0,00-9,00.
(3) Numãrul intervalelor de teleshopping poate fi de maximum 8 într-un program zilnic de 24 de ore, fãrã a depãşi o durata totalã de 3 ore pe zi; numãrul lor se reduce proporţional, în funcţie de numãrul de ore de program difuzate zilnic de postul respectiv."
12. Articolul 31 alineatul (1) va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 31. - (1) Sponsorizarea unor emisiuni sau programe de radiodifuziune ori de televiziune trebuie anunţatã la începutul şi/sau la sfârşitul acestora."


PREŞEDINTELE CONSILIULUI NAŢIONAL AL AUDIOVIZUALULUI,
ŞERBAN MADGEARU


──────────────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016