Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
CAP. I Dispoziţii generale ART. 1 Evaluarea performanţelor activitãţii profesionale individuale a funcţionarilor publici din sistemul administraţiei penitenciare constã în aprecierea potenţialului profesional şi a conduitei acestora, precum şi a magistraţilor detaşaţi în sistemul penitenciar, care atestã competenţa profesionalã, rezultatele activitãţii desfãşurate, preocuparea pentru perfecţionarea pregãtirii, profilul moral, în raport de care se realizeazã selecţionarea şi încadrarea pe posturi, avansarea în funcţii ori grad profesional, precum şi acordarea altor drepturi stabilite prin acte normative. ART. 2 Activitatea de evaluare a performanţelor profesionale ale funcţionarilor publici este o îndatorire de serviciu a directorului general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi a directorilor unitãţilor subordonate, care poartã întreaga rãspundere pentru buna desfãşurare a acesteia. ART. 3 (1) Ofiţerilor, agenţilor, precum şi magistraţilor detaşaţi în sistemul penitenciar, care şi-au desfãşurat activitatea efectiv cel puţin 6 (şase) luni, li se întocmesc fişe de evaluare a activitãţii profesionale anuale. (2) Persoanele detaşate în cadrul Ministerului Justiţiei, precum şi cele transferate ori cãrora le-a încetat raportul de serviciu în timpul unui an sunt evaluate de unitãţile unde şi-au desfãşurat activitatea mai mult de 6 (şase) luni. (3) Persoanelor detaşate sau care urmeazã cursuri de specializare în afara Ministerului Justiţiei li se vor întocmi evaluãri profesionale de cãtre unitãţile de la care au fost detaşate, pe baza datelor comunicate de instituţiile unde acestea sunt detaşate sau urmeazã cursuri. CAP. II Evaluarea performanţelor profesionale individuale ale funcţionarilor publici de conducere şi de execuţie ART. 4 (1) Procedura de evaluare a performanţelor profesionale individuale se aplicã fiecãrui funcţionar public, în raport cu realizarea obiectivelor individuale stabilite în baza atribuţiilor prevãzute în fişa postului. (2) Principalele elemente care trebuie avute în vedere la întocmirea fişei postului sunt cuprinse în modelul prevãzut în anexa nr. 1. ART. 5 (1) Evaluarea performanţelor profesionale individuale ale funcţionarilor publici se realizeazã prin raportarea criteriilor de performanţã la gradul de îndeplinire a obiectivelor individuale prevãzute pentru perioada evaluatã. (2) Obiectivele individuale trebuie sã corespundã urmãtoarelor cerinţe: a) sã fie specifice activitãţilor prevãzute în fişa postului; b) sã fie cuantificabile - sã aibã o formã concretã de realizare; c) sã fie prevãzute cu termene de realizare; d) sã fie realiste - sã poatã fi duse la îndeplinire în termenele de realizare prevãzute şi cu resursele alocate; e) sã fie flexibile - sã poatã fi revizuite în funcţie de modificãrile intervenite în prioritãţile unitãţii/serviciului. (3) Revizuirea obiectivelor individuale se poate face trimestrial. Modificãrile se consemneazã într-un document semnat şi datat de evaluator şi de funcţionarul public care urmeazã sã fie evaluat. Documentul va fi anexat la raportul de evaluare. ART. 6 Criteriile de performanţã pe baza cãrora se face evaluarea performanţelor profesionale individuale ale funcţionarilor publici din sistemul administraţiei penitenciare sunt: 1. performanţe profesionale: a) valoarea rezultatelor profesionale (1-5); b) gradul de îndeplinire a atribuţiilor de serviciu, ordinelor şi misiunilor (1-5); c) operativitatea şi eficienţa dovedite în realizarea sarcinilor (1-5); d) calitatea lucrãrilor (sarcinilor) înscrise în fişa postului (1-5); 2. capacitãţi profesionale şi pregãtire: a) organizarea şi planificarea activitãţii proprii/capacitatea de conducere şi în luarea deciziilor (1-5); b) atitudinea faţã de muncã, angajarea la eforturi şi sarcini suplimentare (1-5); c) iniţiativã - creativitatea în muncã (1-5); d) nivelul pregãtirii profesionale (1-5); e) preocuparea pentru perfecţionarea pregãtirii proprii (1-5); f) interesul şi preocuparea pentru acumularea de noi cunoştinţe/contribuţia adusã la formarea profesionalã a subordonaţilor (1-5); g) capacitatea de adaptare la situaţii noi, neprevãzute (1-5); 3. responsabilitate: a) loialitatea şi ataşamentul faţã de instituţie (1-5); b) respectarea statutului profesional şi a regulilor deontologice (1-5); c) apãrarea secretului profesional, respectarea normelor de compartimentare a muncii (1-5); d) capacitatea de asumare a rãspunderii, inclusiv în cazurile de eşecuri (1-5); 4. trãsãturi caracteriale: a) cinste, corectitudine, altruism (1-5); b) spirit de ordine, disciplinã (1-5); c) capacitatea de relaţionare şi munca în echipã (1-5); d) principialitate, obiectivitate şi onestitate (1-5); e) demnitate, sobrietate, fermitate şi curaj (1-5). ART. 7 (1) Perioada evaluatã este cuprinsã între data de 1 decembrie a anului anterior evaluãrii şi 1 decembrie a anului în curs. (2) Perioada de evaluare este cuprinsã între datele de 1 decembrie şi 31 decembrie ale anului pentru care se evalueazã performanţele profesionale individuale ale funcţionarilor publici. (3) Directorii de unitãţi vor lua mãsuri ca în perioada 15 noiembrie-1 decembrie sã se desfãşoare urmãtoarele activitãţi pregãtitoare: a) emiterea dispoziţiei zilnice a directorului unitãţii privind organizarea şi desfãşurarea activitãţii de evaluare profesionalã a personalului, care va cuprinde: baza legalã, etapele acţiunii, stabilirea nominalã a persoanelor cu drept de evaluare şi nominalizarea personalului care urmeazã a fi evaluat; b) instruirea evaluatorilor; c) difuzarea imprimatelor tipizate. (4) În mod excepţional, evaluarea performanţelor profesionale individuale ale funcţionarilor publici se face şi în cursul perioadei evaluate, în urmãtoarele cazuri: a) atunci când, pe parcursul perioadei evaluate, raporturile de serviciu ale funcţionarului public înceteazã, se suspendã sau se modificã, în condiţiile legii. În acest caz, funcţionarul public va fi evaluat pentru perioada de pânã la încetarea, suspendarea sau modificarea raporturilor de serviciu. La obţinerea calificativului anual va fi avut în vedere, în funcţie de specificul atribuţiilor prevãzute în fişa postului, şi calificativul obţinut înainte de suspendarea sau modificarea raporturilor de serviciu; b) atunci când, pe parcursul perioadei evaluate, raporturile de serviciu ale funcţionarului public care ocupã o funcţie publicã de conducere înceteazã, se suspendã sau se modificã, în condiţiile legii. În acest caz, funcţionarul public de conducere are obligaţia ca, înainte de încetarea, suspendarea sau modificarea raporturilor de serviciu ori, dupã caz, într-o perioadã de cel mult 15 zile calendaristice de la încetarea sau modificarea raporturilor de serviciu, sã realizeze evaluarea performanţelor profesionale individuale ale funcţionarilor publici din subordine. Calificativul acordat se va lua în considerare la evaluarea anualã a performanţelor profesionale individuale ale acestora; c) atunci când, pe parcursul perioadei evaluate, funcţionarul public dobândeşte o diplomã de studii de nivel superior şi urmeazã sã fie promovat, în condiţiile legii, într-o funcţie publicã corespunzãtoare studiilor absolvite. (5) Pentru a fi realizatã evaluarea anualã a performanţelor profesionale individuale, funcţionarul public trebuie sã fi desfãşurat o activitate de cel puţin 6 luni în funcţii publice, cu excepţia cazurilor prevãzute la art. 3 alin. (3). (6) Evaluarea performanţelor profesionale individuale ale funcţionarilor publici se face cu respectarea regimului juridic al conflictului de interese privind funcţionarii publici. ART. 8 (1) Evaluarea performanţelor profesionale individuale ale funcţionarilor publici se realizeazã de cãtre evaluator. (2) În sensul prezentelor criterii, are calitatea de evaluator: a) funcţionarul public de conducere care coordoneazã compartimentul în cadrul cãruia îşi desfãşoarã activitatea funcţionarul public de execuţie sau care coordoneazã activitatea acestuia; b) funcţionarul public de conducere ierarhic superior potrivit structurii organizatorice, pentru funcţionarul public de conducere; c) înaltul funcţionar public, pentru funcţionarii publici de conducere din subordine. ART. 9 Procedura de evaluare se realizeazã în urmãtoarele 3 etape: a) completarea fişei de evaluare de cãtre evaluator; b) interviul; c) contrasemnarea fişei de evaluare. ART. 10 (1) În vederea completãrii fişei de evaluare, evaluatorul: a) analizeazã îndeplinirea obiectivelor individuale fixate; b) noteazã criteriile de performanţã în funcţie de importanţa acestora; c) stabileşte calificativul final de evaluare a performanţelor profesionale individuale; d) consemneazã rezultatele deosebite ale funcţionarului public, dificultãţile obiective întâmpinate de acesta în perioada evaluatã şi orice alte observaţii pe care le considerã relevante. (2) Formatul standard al fişei de evaluare este prevãzut în anexa nr. 2. ART. 11 (1) Notarea obiectivelor şi a criteriilor de performanţã se face parcurgându-se urmãtoarele etape: a) fiecare obiectiv se apreciazã cu note de la 1 la 5, nota exprimând gradul de îndeplinire a obiectivului respectiv, din punct de vedere cantitativ, calitativ şi al termenului în care a fost realizat; b) pentru a obţine nota acordatã pentru îndeplinirea criteriilor de performanţã se face media aritmeticã a notelor acordate pentru îndeplinirea fiecãrui obiectiv; c) pentru a obţine nota finalã se face media aritmeticã a notelor acordate pentru îndeplinirea fiecãrui criteriu. (2) Semnificaţia notelor prevãzute la alin. (1) lit. a) este urmãtoarea: nota 1 - nivel minim şi nota 5 - nivel maxim. ART. 12 Calificativul final al evaluãrii se stabileşte pe baza notei finale, dupã cum urmeazã: a) între 1,00-1,50 - nesatisfãcãtor; b) între 1,51-2,50 - satisfãcãtor; c) între 2,51-3,50 - bun; d) între 3,51-4,50 - foarte bun; e) între 4,51-5,00 - excepţional. ART. 13 Interviul, ca etapã a procesului de evaluare, reprezintã un schimb de informaţii care are loc între evaluator şi funcţionarul public, în cadrul cãruia: a) se aduc la cunoştinţã funcţionarului public evaluat consemnãrile fãcute de evaluator în fişa de evaluare; b) în cazul în care între funcţionarul public evaluat şi evaluator existã diferenţe de opinie asupra consemnãrilor fãcute, comentariile funcţionarului public se consemneazã în fişa de evaluare. Evaluatorul poate modifica fişa de evaluare dacã se ajunge la un punct de vedere comun; c) se semneazã şi se dateazã fişa de evaluare de cãtre evaluator şi de cãtre funcţionarul public evaluat. ART. 14 (1) Fişa de evaluare se înainteazã contrasemnatarului. (2) În sensul prezentelor criterii, are calitatea de contrasemnatar funcţionarul public ierarhic superior evaluatorului, potrivit structurii organizatorice. În mod excepţional, în cazul în care, potrivit structurii organizatorice, nu existã un funcţionar public ierarhic superior evaluatorului, va fi desemnat contrasemnatar directorul unitãţii din care face parte evaluatorul. (3) Fişa de evaluare poate fi modificatã conform deciziei contrasemnatarului în urmãtoarele cazuri: a) aprecierile consemnate nu corespund realitãţii; b) între evaluator şi funcţionarul public evaluat existã diferenţe de opinie care nu au putut fi soluţionate de comun acord. (4) Fişa de evaluare modificatã în condiţiile alin. (3) se aduce la cunoştinţã funcţionarului public. ART. 15 (1) Dovada comunicãrii evaluãrii activitãţii profesionale anuale se face prin luare de semnãturã sau prin proces-verbal constatator în caz de refuz de semnãturã. Tot prin proces-verbal constatator se va face menţiune despre modul de comunicare a calificativului acordat pentru persoanele care nu sunt prezente în instituţie în perioada aducerii la cunoştinţã a calificativelor. (2) Procesul-verbal constatator va fi redactat şi semnat de cãtre evaluator şi doi funcţionari, dintre care unul va fi obligatoriu din compartimentul resurse umane. ART. 16 (1) Funcţionarii publici cu funcţii de execuţie sau de conducere nemulţumiţi de rezultatul evaluãrii pot sã îl conteste la şeful ierarhic superior celui care a efectuat evaluarea. (2) Contestaţia se formuleazã în termen de 5 zile calendaristice de la luarea la cunoştinţã de cãtre funcţionarul public evaluat despre calificativul acordat şi se soluţioneazã în termen de 15 zile calendaristice de la data emiterii dispoziţiei zilnice privind comisia de soluţionare a contestaţiei. ART. 17 (1) Soluţionarea contestaţiei se efectueazã de cãtre o comisie formatã din 3 membri, stabilitã prin dispoziţie zilnicã de cãtre directorul general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, pentru contestaţiile depuse de magistraţii şi ofiţerii din sistemul penitenciar, sau de cãtre directorul unitãţii de penitenciare, pentru contestaţiile depuse de agenţii din subordine. (2) Contestaţiile absolvenţilor Academiei de Poliţie "Alexandru Ioan Cuza", respectiv ai Şcolii Militare de Administraţie Penitenciarã Târgu Ocna, se depun la unitatea în care au fost repartizaţi şi se vor trimite consiliului profesoral al instituţiei în vederea soluţionãrii. (3) Concluziile se consemneazã într-un proces-verbal semnat de comisie, respectiv de preşedintele consiliului profesoral pentru absolvenţi, care adoptã una dintre urmãtoarele soluţii: a) "Se menţin punctajele şi calificativele acordate"; b) "Se modificã punctajele la unele subcriterii, cu menţinerea calificativului aprobat"; c) "Se modificã unele punctaje şi se stabileşte calificativul ...". În situaţiile prevãzute la lit. b) şi c), modificãrile se fac prin bararea cu cernealã roşie a punctajelor iniţiale şi înscrierea alãturi de acestea, cu aceeaşi culoare, a noilor punctaje. (4) Hotãrârea comisiei, consemnatã în procesul-verbal, se aprobã de directorul care a ordonat soluţionarea contestaţiei, se consemneazã în fişa de evaluare a activitãţii profesionale, se aduce la cunoştinţã, sub semnãturã, celui în cauzã în termen de 5 zile calendaristice şi este definitivã. ART. 18 Funcţionarul public nemulţumit de modul de soluţionare a contestaţiei formulate potrivit art. 17 se poate adresa instanţei de contencios administrativ, în condiţiile legii. ART. 19 Fişele de evaluare a activitãţii profesionale, însoţite de procesele-verbale, când este cazul, vor fi introduse în dosarele profesionale ale celor evaluaţi, în termen de cel mult 15 zile lucrãtoare de la data încheierii acţiunii. În acelaşi termen vor fi consemnate în fişele de evidenţã calificativele acordate. CAP. III Dispoziţii finale ART. 20 Imprimatele-tip necesare pentru întocmirea fişelor de evaluare a activitãţii profesionale se asigurã anual de cãtre Direcţia logisticã din Administraţia Naţionalã a Penitenciarelor, prin grija Direcţiei resurse umane. ART. 21 Directorii de unitãţi vor lua mãsuri pentru cunoaşterea şi aplicarea corectã a prevederilor prezentelor criterii. ART. 22 (1) Prevederile prezentelor criterii se aplicã în mod corespunzãtor şi funcţionarilor publici cu statut special din Ministerul Justiţiei, care au atribuţii de coordonare şi control al activitãţii din sistemul administraţiei penitenciare sau alte atribuţii în legãturã cu activitatea administraţiei penitenciare. (2) Evaluarea activitãţii profesionale pentru funcţionarii publici prevãzuţi la alin. (1) se efectueazã de cãtre conducãtorii structurilor în care sunt încadraţi, iar pentru aceştia din urmã, de cãtre secretarul de stat coordonator. ART. 23 Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezentele criterii. ANEXA 1 la criterii Model pentru fişa postului Autoritatea sau instituţia publicã: Ministerul Justiţiei Sistemul administraţiei penitenciare Aprob, Direcţia/Penitenciarul .............. sau instituţia publicã ...................... Conducãtorul instituţiei publice .................................................. Serviciul ......................................................................... Biroul/Compartimentul ............................................................. FIŞA POSTULUI Nr. poziţiei din stat ............................... Denumirea postului din stat ....................................................... Nivelul postului .................................................................. Funcţia publicã corespunzãtoare categoriei ........................................ Scopul principal al postului*) .................................................... Identificarea funcţiei publice: Denumire .......................................................................... Gradul profesional**) ............................................................. Vechimea în specialitate necesarã***) ............................................. Condiţii specifice privind ocuparea postului: Studii de specialitate ............................................................ Perfecţionãri (specializãri) ...................................................... Cunoştinţe de operare/programare pe calculator (necesitate şi nivel) .............. Limbi strãine****) (necesitate şi grad de cunoaştere) ............................. Abilitãţi, calitãţi şi aptitudini necesare ....................................... Cerinţe specifice (de exemplu, cãlãtorii frecvente, delegãri, detaşãri) ........... Competenţa managerialã (cunoştinţe de management, calitãţi şi aptitudini manageriale) ......................................... Atribuţii*****) ................................................................... Limite de competenţã******) ....................................................... Delegarea de atribuţii ............................................................ Sfera relaţionalã: Intern: a) Relaţii ierarhice: - subordonat faţã de .............................................................. - superior pentru ................................................................ b) Relaţii funcţionale ............................................................ c) Relaţii de control ............................................................. d) Relaţii de reprezentare .......................................................---------- *) Se vor indica necesitatea existenţei postului şi contribuţia pe care acesta o are în cadrul autoritãţii sau instituţiei publice. **) Dacã este cazul. ***) Se stabileşte pe baza prevederilor legale. ****) Şi limba minoritãţilor naţionale, acolo unde este cazul. *****) Se stabilesc pe baza activitãţilor care presupun exercitarea prerogativelor de putere publicã, în concordanţã cu specificul funcţiei publice. Gradul de complexitate şi dificultate va creşte treptat în funcţie de gradul profesional, pentru funcţiile publice de execuţie, sau de nivelul competenţei manageriale, pentru funcţiile publice de conducere şi pentru funcţiile publice corespunzãtoare categoriei înalţilor funcţionari publici. ******) Reprezintã libertatea decizionalã de care beneficiazã titularul pentru îndeplinirea atribuţiilor care îi revin. Extern: a) cu autoritãţi şi instituţii publice .............................. b) cu organizaţii internaţionale .................................... c) cu persoane juridice private ..................................... Întocmit de*): Numele şi prenumele ................................................. Funcţia publicã de conducere ........................................ Semnãtura ........................................................... Data întocmirii ..................................................... Luat la cunoştinţã de cãtre ocupantul postului Numele şi prenumele ................................................. Semnãtura ........................................................... Data ............................................................... Avizat de**): Numele şi prenumele ................................................ Funcţia publicã de conducere ....................................... Semnãtura .......................................................... Data ...............................................................----------- *) Se întocmeşte de conducãtorul compartimentului în care îşi desfãşoarã activitatea titularul postului. **) Se avizeazã de superiorul conducãtorului compartimentului. ANEXA 2 la criterii Modelul raportului de evaluare FIŞA DE EVALUARE a performanţelor profesionale individuale ale funcţionarilor publici Numele şi prenumele .................................................. Funcţia publicã ...................................................... Data ultimei promovãri ............................................... Perioada evaluatã: de la .......... la ........... Studii: .............................................................. Programe de instruire*): ...................................................................... ...................................................................... ......................................................................
┌────────────────────────┬────────────────────────────────┬──────────────────┐
│ Criterii de evaluare │ Obiective │ │
├─────┬──────────────────┼────────────────────────────────┼──────────────────┤
│ A │Performanţe │- valoarea rezultatelor profesi-│ │
│ │profesionale │onale (1-5) ├──────────────────┤
│ │ │- gradul de îndeplinire a atri- │ │
│ │ │buţiilor de serviciu, ordinelor │ │
│ │ │şi misiunilor (1-5) ├──────────────────┤
│ │ │- operativitatea şi eficienţa │ │
│ │ │dovedite în realizarea sarcini- │ │
│ │ │lor (1-5) ├──────────────────┤
│ │ │- calitatea lucrãrilor (sarcini-│ │
│ │ │lor) înscrise în fişa postului │ │
│ │ │(1-5) │ │
│ │ ├────────────────────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ Media │ │
├─────┼──────────────────┼────────────────────────────────┼──────────────────┤
│ B │ Capacitãţi │- organizarea şi planificarea │ │
│ │profesionale │activitãţii proprii/capacitatea │ │
│ │şi pregãtire │de conducere şi în luarea deci- │ │
│ │ │ziilor**) (1-5) ├──────────────────┤
│ │ │ - atitudinea faţã de muncã, │ │
│ │ │angajarea la eforturi şi sarcini│ │
│ │ │suplimentare (1-5) ├──────────────────┤
│ │ │- iniţiativã - creativitatea în │ │
│ │ │muncã (1-5) ├──────────────────┤
│ │ │- nivelul pregãtirii profesiona-│ │
│ │ │le (1-5) ├──────────────────┤
│ │ │- preocuparea pentru perfecţio- │ │
│ │ │narea pregãtirii proprii (1-5) ├──────────────────┤
│ │ │-interesul şi preocuparea pentru│ │
│ │ │acumularea de noi cunoştinţe/ │ │
│ │ │contribuţia adusã la formarea │ │
│ │ │profesionalã a subordonaţilor**)│ │
│ │ │(1-5) ├──────────────────┤
│ │ │- capacitatea de adaptare la si-│ │
│ │ │tuaţii noi, neprevãzute (1-5) ├──────────────────┤
│ │ ├────────────────────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ Media │ │
├─────┼──────────────────┼────────────────────────────────┼──────────────────┤
│ C │Responsabilitate │- loialitatea şi ataşamentul │ │
│ │ │faţã de instituţie (1-5) ├──────────────────┤
│ │ │- respectarea statutului profe- │ │
│ │ │sional şi a regulilor deontolo- │ │
│ │ │gice (1-5) │ │
│ │ │- apãrarea secretului profesio- │ │
│ │ │nal, respectarea normelor de │ │
│ │ │compartimentare a muncii (1-5) ├──────────────────┤
│ │ │- capacitatea de asumare a rãs- │ │
│ │ │punderii, inclusiv în cazurile │ │
│ │ │de eşecuri (1-5) ├──────────────────┤
│ │ ├────────────────────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ Media │ │
├─────┼──────────────────┼────────────────────────────────┼──────────────────┤
│ D │Trãsãturi │- cinste, corectitudine, altru- │ │
│ │caracteriale │ism (1-5) ├──────────────────┤
│ │ │- spirit de ordine, disciplinã │ │
│ │ │(1-5) ├──────────────────┤
│ │ │- capacitatea de relaţionare şi │ │
│ │ │ munca în echipã (1-5) ├──────────────────┤
│ │ │- principialitate, obiectivitate│ │
│ │ │şi onestitate (1-5) ├──────────────────┤
│ │ │- demnitate, sobrietate, fermi- │ │
│ │ │tate şi curaj (1-5) ├──────────────────┤
│ │ ├────────────────────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ Media │ │
├─────┴──────────────────┴────────────────────────────────┴──────────────────┤
│ NOTA FINALĂ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
*) Urmate în perioada evaluatã.
**) Punctajul se acordã, dupã caz, pentru funcţii publice de execuţie/
conducere.
Nota finalã a evaluãrii ................................................ Calificativ final al evaluãrii ......................................... Referat*1) Rezultate deosebite .................................................... Dificultãţi obiective întâmpinate în perioada evaluatã ................. Alte observaţii ........................................................ ........................................................................ Programe de instruire recomandate a fi urmate: ........................................................................ Comentariile funcţionarului public evaluat: ........................................................................ Semnãtura funcţionarului public evaluat ................................ Data ................................................................... Semnãtura evaluatorului ................................................ Numele şi prenumele .................................................... Funcţia publicã ........................................................ Data ................................................................... Comentariile persoanei care contrasemneazã: ........................................................................ Semnãtura ............................................................. Numele şi prenumele .................................................... Funcţia publicã ........................................................ Data ...................................................................
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│LUAREA LA CUNOŞTINŢĂ ............... │
│ (data) [] DA*2) │
│ CONTESTAŢIE │
│ [] NU │
│ │
│ ......................................... ................ │
│ (gradul profesional, numele şi prenumele) (semnãtura) │
│ │
├─────────────────────────────────────────────┐ ┌─────────────────────────────┤
│ Decizia luatã în urma soluţionãrii │ │ │
│ contestaţiei │ │ │
│ Soluţia [a), b) sau c)]*3*) Preşedintele │ │ Luarea la cunoştinţã asupra │
│ comisiei │ │ rezultatului contestaţiei │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ ......................................... │ │ Semnãtura ........... │
│ (gradul profesional, numele şi prenumele) │ │ │
│ │ │ │
│ ................. ........... │ │ Data .......... │
│ (semnãtura) (data) │ │ │
└─────────────────────────────────────────────┴──┴─────────────────────────────┘
*1) Se completeazã de evaluator.
*2) În caz de contestare, termenul de depunere a raportului este de 5 zile
lucrãtoare de la data luãrii la cunoştinţã.
*3) a) Se menţin punctajele şi calificativele acordate.
b) Se modificã punctajele la unele subcriterii, cu menţinerea califica-
tivului aprobat.
c) Se modificã unele punctaje şi se stabileşte calificativul.
-------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.