ART. 1 Părţile contractante Prezentul Contract de servicii publice pentru perioada 1 ianuarie 2016 - 2 decembrie 2019 se încheie între Ministerul Transporturilor, în numele statului şi Societatea Comercială "Interregional Călători" S.R.L., operator de transport feroviar de călători, licenţiat în condiţiile legii, denumită în continuare "Interregional Călători" S.R.L., în conformitate cu prevederile art. 38 şi art. 39 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe căile ferate române şi reorganizarea Societăţii Naţionale a Căilor Ferate Române, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, avându-se în vedere prevederile Regulamentului (CE) nr. 1370/2007 al Parlamentului European şi al Consiliului din 23 octombrie 2007 privind serviciile publice de transport feroviar şi rutier de călători. ART. 2 Obiectul şi durata contractului de servicii publice (1) Prezentul contract de servicii publice stabileşte obligaţiile reciproce ale "Interregional Călători" S.R.L. şi ale Ministerului Transporturilor în vederea realizării serviciului public social de transport feroviar de călători de către "Interregional Călători" S.R.L., în condiţiile legii. (2) Prezentul contract de servicii publice se încheie pentru perioada 1 ianuarie 2016 - 2 decembrie 2019. ART. 3 Obligaţii specifice ale "Interregional Călători" S.R.L. pe perioada 1 ianuarie 2016 - 2 decembrie 2019 (1) Pe durata de valabilitate a prezentului contract de servicii publice, "Interregional Călători" S.R.L. se obligă să pregătească şi să pună în circulaţie numărul şi categoriile de trenuri necesare pentru asigurarea caracterului de serviciu public social pentru transportul feroviar public de călători. (2) Numărul minim şi categoriile de trenuri care vor circula pe secţiile de circulaţie, care reprezintă pachetul minim social, se pot modifica pentru adaptarea la condiţiile concrete de piaţă sau la eventualele modificări intervenite la starea tehnică a infrastructurii feroviare, cu respectarea instrucţiunilor feroviare referitoare la introducerea sau scoaterea unui tren în/din circulaţie şi fără a depăşi volumul total de tren-km din lista completă a trenurilor de călători ce reprezintă pachetul minim social, care face obiectul contractelor de servicii publice, cu redistribuirea corespunzătoare a compensaţiei acordate, în conformitate cu legislaţia în vigoare. (3) Pe durata de valabilitate a prezentului contract de servicii publice "Interregional Călători" S.R.L.se obligă să pună la dispoziţia publicului călător capacităţile de transport, în funcţie de evoluţia şi de cerinţele pieţei. (4) Oferta de servicii se structurează pe următoarele categorii de trenuri: a) InterRegio IR; b) Regio R. Oferta de servicii va corespunde în totalitate cerinţelor minimale prevăzute în Regulamentul pentru circulaţia trenurilor şi manevra vehiculelor feroviare - nr. 005, aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 1.816/2005, cu modificările şi completările ulterioare şi pentru definirea trenurilor de călători în funcţie de serviciile oferite de operatorii de transport feroviar de călători, în condiţiile legii. (5) "Interregional Călători" S.R.L. va asigura, în conformitate cu reglementările în vigoare, publicului călător următoarele tipuri de servicii: a) transportul de călători în trafic intern cu trenuri prevăzute în planul de mers al trenurilor; b) capacităţi de transport diferenţiate pe criterii de confort şi de servicii; c) vânzarea legitimaţiilor de călătorie cu anticipaţie de până la 30 de zile în trafic intern; a) informarea călătorilor, referitor la condiţiile de călătorie, tarife, oferte comerciale, şi alte informaţii utile în principalele staţii şi trenuri, prin birourile proprii de informaţii, mass-media, web-site şi prin personalul de tren, după caz; b) "Interregional Călători" S.R.L. poate asigura şi alte tipuri de servicii care să conducă la o bună deservire a publicului călător, potrivit legii. (6) Facilităţile de călătorie pentru serviciile prestate anumitor categorii de persoane sunt acordate de "Interregional Călători" S.R.L. conform prevederilor legale. (7) "Interregional Călători" S.R.L. va asigura pe toată durata contractului de servicii publice condiţiile minime obligatorii privind viteza comercială, confortul şi serviciile la bord, în funcţie de categoria trenului, în condiţii normale de circulaţie. Condiţiile minime de confort în trafic intern valabile pentru perioada 1 ianuarie 2016 - 2 decembrie 2019 sunt prevăzute în Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 1.816/2005, cu modificările şi completările ulterioare, şi pentru definirea trenurilor de călători în funcţie de serviciile oferite de operatorii de transport feroviar de călători. În situaţiile în care restricţiile de viteză impuse de Compania Naţională de Căi Ferate «C.F.R.» - S.A. sau posibilităţile de încadrare în grafic vor conduce la scăderea vitezelor comerciale pe anumite sectoare din parcursul trenurilor, categoria trenurilor va fi stabilită de "Interregional Călători" S.R.L. în funcţie de calitatea confortului şi a serviciilor oferite la bord. (8) Strategia de dezvoltare şi modernizare a "Interregional Călători" S.R.L. va fi în concordanţă cu legislaţia europeană în domeniul transportului feroviar de călători şi va asigura condiţiile necesare pentru îndeplinirea obligaţiilor de stat membru al Uniunii Europene; (9) "Interregional Călători" S.R.L. se obligă să promoveze o politică tarifară în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 56/2011 pentru stabilirea principiilor de aplicare a tarifelor de deservire generală în transportul feroviar public de călători, aprobată prin Legea nr. 21/2012, în condiţiile legii. (10) "Interregional Călători" S.R.L. se obligă să acţioneze permanent pentru utilizarea eficientă a resurselor materiale şi umane, asigurând astfel reducerea costurilor reale de transport. (11) Pentru utilizarea infrastructurii feroviare publice, "Interregional Călători" S.R.L. va plăti Companiei Naţionale de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. şi/sau gestionarului de infrastructură feroviară neinteroperabilă tarifele de utilizare ale infrastructurii, care se stabilesc conform prevederilor legale. (12) "Interregional Călători" S.R.L. va raporta până cel mai târziu în data de 28 ale lunii curente gradul de îndeplinire a obligaţiilor asumate prin contract, pentru luna anterioară, la Ministerul Transporturilor. Raportările se vor face strict pentru total rute de transport conform pachetul minim social asumat şi aprobat cu evidenţierea clară a tipurilor de venituri şi cheltuieli. (13) La data depunerii situaţiilor financiare conform prevederilor legale în vigoare, "Interregional Călători" S.R.L. este obligat la corelarea datelor financiare cu declaraţia pe propria răspundere privind realizările anului anterior şi a încadrării în cota de profit de maxim 3% pentru activitatea de transport feroviar de călători. Sumele aferente depăşirii pragului de rentabilitate vor fi restituite bugetului de stat. (14) Părţile convin ca achiziţia de bunuri şi servicii necesare realizării obiectului de activitate de transport feroviar de călători să respecte prevederile legale în materie de achiziţii publice (Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006 cu modificările şi completările ulterioare). ART. 4 Obligaţiile specifice ale Ministerului Transporturilor (1) Ministerul Transporturilor va aloca lunar sumele compensatorii cuvenite "Interregional Călători" S.R.L. în condiţiile legii, urmând ca până la data de 31 ianuarie a anului următor societatea să prezinte Ministerului Transporturilor dovada confirmată de Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. a efectuării pachetului minim social contractat, precum şi declaraţia pe propria răspundere privind realizarea volumului de călători-km prevăzut în contractele de servicii publice aprobate. (2) După aprobarea Legii bugetului de stat şi a trimestrializării bugetului, Ministerul Transporturilor va aduce la cunoştinţa "Interregional Călători" S.R.L. repartizarea pe trimestre a compensaţiei de serviciu public prin document aprobat de ordonatorul principal de credite. Documentul va fi depus la Trezorerie împreună cu bugetul de venituri şi cheltuieli în vederea asigurării finanţării activităţii curente. (3) Pentru facilităţile de călătorie acordate, potrivit legii, "Interregional Călători" S.R.L. va primi de la direcţia de specialitate economică din cadrul Ministerului Transporturilor compensaţii conform documentelor justificative prezentate de aceasta. ART. 5 Parametrii de performanţă ai "Interregional Călători" S.R.L. pe perioada 1 ianuarie 2016 - 2 decembrie 2019 Indicatorii de cantitate şi calitate ai activităţii de transport feroviar de călători privind funcţionarea "Interregional Călători" S.R.L. estimaţi pentru perioada 1 ianuarie 2016 - 2 decembrie 2019 sunt prevăzuţi în anexa nr. 1. ART. 6 Lista trenurilor de călători incluse în pachetul minim social (1) Numărul trenurilor de călători pe fiecare categorie, care vor fi operate pe reţeaua feroviară de către "Interregional Călători" S.R.L., care reprezintă pachetul minim social pentru anul 2016 este aprobat prin contractul de activitate al "C.F.R." - S.A.conform legii şi este prevăzut în anexa nr. 2. (2) În scopul adaptării la cerinţele concrete de piaţă ale serviciului public social de transport feroviar de călători, "Interregional Călători" S.R.L. poate face modificări în lista prevăzută în anexa nr. 2, în condiţiile legii, cu respectarea prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 2408/2004, cu modificările şi completările ulterioare, şi a instrucţiunilor feroviare referitoare la introducerea sau scoaterea unui tren în/din circulaţie, fără a depăşi volumul total de tren-km din listă, cu respectarea condiţionalităţilor prevăzute la art. 6 alin. (1) din hotărârea de aprobare a contractului, şi a categoriilor de tren în funcţie de care se acordă compensaţia pentru călători-km. ART. 7 Lista programelor prioritare Principalele programe prioritare de dezvoltare, modernizare şi investiţii pe care "Interregional Călători" S.R.L. le prognozează pentru perioada de valabilitate a prezentului contract de servicii publice sunt prevăzute în anexa nr. 3. ART. 8 Principalele elemente de cheltuieli necesare pentru asigurarea pachetului minim social Principalele elemente de cheltuieli utilizate pentru determinarea costurilor transportului public feroviar de călători sunt: cheltuieli cu utilizarea infrastructurii feroviare, cheltuieli cu combustibil şi lubrifianţi, cheltuieli cu personalul, cheltuieli cu amortizarea, alte cheltuieli de exploatare, asigurarea călătorilor. Acestea se dimensionează de "Interregional Călători" S.R.L., corelat cu programul de transport şi se aprobă prin bugetul de venituri şi cheltuieli al societăţii, potrivit prevederilor legale. ART. 9 Costul prestaţiilor Costurile de transport minime estimate pentru realizarea serviciilor publice în perioada 1 ianuarie 2016 - 2 decembrie 2019 sunt prezentate în anexa nr. 4. ART. 10 Stabilirea nivelului de venituri proprii prognozat pentru pachetul minim social şi politica tarifară (1) "Interregional Călători" S.R.L. poate după caz, să stabilească în condiţiile legii şi să adapteze la condiţiile pieţei tarifele pentru transportul feroviar public de călători şi alte prestaţii şi servicii din domeniul său de activitate, în scop comercial, în vederea menţinerii, sporirii sau creării unui anumit trafic în transportul de călători. (2) Veniturile estimate pentru perioada 1 ianuarie 2016 - 2 decembrie 2019 au fost stabilite plecând de la nivelul indicatorului "călători - km" prognozat pentru această perioadă la art. 5. Veniturile proprii estimate sunt prezentate în anexa nr. 5 lit. A. (3) Veniturile minime obligatorii de realizat au fost stabilite plecând de la veniturile estimate a fi realizate plus compensaţia asigurată prin prezentul contract. Venitul minim obligatoriu de realizat este prevăzut în anexa nr. 5 lit. B. ART. 11 Nivelul compensaţiei de la bugetul de stat ca plată a serviciilor publice pentru acoperirea diferenţei dintre nivelul costurilor şi cel al veniturilor realizate din tarifele aprobate (1) Compensaţia cuvenită "Interregional Călători" S.R.L. pentru realizarea angajamentelor asumate prin prezentul contract de servicii publice se stabileşte şi se acordă potrivit legii şi în conformitate cu prevederile art. 6 din hotărârea de aprobare a prezentului contract. (2) Nivelul compensaţiei asigurată de la bugetul de stat ca plată a serviciilor publice pentru acoperirea diferenţei dintre nivelul costurilor şi cel al veniturilor realizate din tarifele aprobate sunt prevăzute în anexa nr. 6. Compensaţia acordată nu se cuprinde în baza de impozitare a TVA, potrivit pct. 30 alin. (2) din normele metodologice de aplicare a titlului VII - capitolul VII din Codul fiscal, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare. ART. 12 Obiective cu efect cuantificat în nivelul veniturilor şi cheltuielilor În vederea realizării programului de transport public feroviar în condiţiile legii şi conform celor stabilite prin prezentul contract şi a asigurării echilibrului economico-financiar "Interregional Călători" S.R.L. va analiza permanent, va adopta şi va aproba, în condiţii concrete raportate la evoluţia preţurilor şi tarifelor - obiective cu efect cuantificat în nivelul veniturilor şi cheltuielilor. ART. 13 Programul de modernizare, achiziţii de material rulant Programul de modernizare, achiziţii de material rulant se asigură din fonduri proprii, din finanţări externe şi alte surse de finanţare, potrivit legislaţiei în vigoare, corelat cu starea tehnică a parcului, normele tehnice date de constructori, reglementările specifice emise de Autoritatea Feroviară Română. ART. 14 Regulile privind amendamentele şi modificările la contract (1) Modificările la prezentul contract de servicii publice se fac ori de câte ori situaţia o impune sau se efectuează un transfer de activitate între "CFR Călători" S.A şi operatorii de transport feroviar de călători privaţi, în conformitate cu legislaţia în vigoare, prin preluarea traficului de călători ca urmare predării unor noi secţii de circulaţie, respectiv vor fi actualizate toate valorile prevăzute în anexele la contract. (2) Modificările la prezentul contract de servicii publice se fac cu acordul ambelor părţi, în condiţiile legii, în scopul asigurării permanente a îmbunătăţirii standardului de calitate a serviciilor publice cel puţin până la nivelul impus de legislaţia comunitară. ART. 15 Răspunderea contractuală (1) Părţile se obligă să execute prezentul contract, în condiţiile legii, întocmai şi cu bună-credinţă. (2) În cazul apariţiei unor situaţii neprevăzute în derularea contractului, părţile se vor întâlni pentru analiză şi soluţionare pe cale amiabilă. ART. 16 Forţa majoră (1) Forţa majoră, conform prezentului contract, reprezintă orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil şi inevitabil, care apare în legătură cu prezentul contract şi care împiedică executarea acestuia,, exonerând de responsabilitate Partea care invocă o astfel de cauză, pe toată durata existenţei cazului de forţă majoră. (2) Partea care invocă forţa majoră va notifica imediat în scris celeilalte părţi producerea sau terminarea evenimentului de forţă majoră. Autoritatea competentă va confirma orice eveniment de forţă majoră, menţionând circumstanţele producerii acestuia. ART. 17 Încetarea contractului Prezentul contract de servicii publice încetează, în condiţiile legii, prin: a) expirarea perioadei pentru care a fost încheiat; b) acordul de voinţă al părţilor semnatare. ART. 18 Litigii (1) Părţile vor încerca să soluţioneze pe cale amiabilă orice pretenţie sau dispută apărută între ele în legatură cu prezentul Contract. (2) În cazul în care divergenţele nu se soluţionează pe cale amiabilă, litigiile vor fi soluţionate de instanţele judecătoreşti competente, potrivit legii. ART. 19 Anexele nr. 1-6 fac parte integrantă din prezentul contract de servicii publice.
MINISTRUL TRANSPORTURILOR DIRECTOR GENERAL
DAN MARIAN COSTESCU ION RADU
ANEXA 1 La Contractul de servicii publice al Interregional Călători SRL pentru perioada 1 ianuarie 2016 - 2 decembrie 2019 Principalii indicatori cantitativi şi calitativi ai activităţii de transport feroviar de călători
┌──────────────────┬──────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Indicatori │ Estimare 1 ianuarie 2016 - 2 decembrie 2019 │
│ ├──────────────┬────────────┬─────────────┬────────────────┤
│ │ 2016 │ 2017 │ 2018 │2 decembrie 2019│
├──────────────────┼──────────────┼────────────┼─────────────┼────────────────┤
│Tren-km total │ │ │ │ │
│(mii) │ 1.186,6336│ 1.514,9636│ 1.843,2936│ 2.171,6236│
├──────────────────┼──────────────┼────────────┼─────────────┼────────────────┤
│Tren-km - trenuri │ │ │ │ │
│IR (mii) │ 0│ 228,33│ 556,66│ 884,99│
├──────────────────┼──────────────┼────────────┼─────────────┼────────────────┤
│Tren-km - trenuri │ │ │ │ │
│R (mii) │ 1.186,6336│ 1.286,6336│ 1.286,6336│ 1.286,6336│
├──────────────────┼──────────────┼────────────┼─────────────┼────────────────┤
│Călători-km total │ │ │ │ │
│(mii) │ 26.611,000│ 36.133,00│ 49.366,00│ 62.500,00│
├──────────────────┼──────────────┼────────────┼─────────────┼────────────────┤
│Călători-km - │ │ │ │ │
│trenuri IR (mii) │ 0│ 9.133,000│ 22.266,000│ 35.300,000│
├──────────────────┼──────────────┼────────────┼─────────────┼────────────────┤
│Călători-km - │ │ │ │ │
│trenuri R (mii) │ 26.611,000│ 27.000,000│ 27.100,000│ 27.200,000│
└──────────────────┴──────────────┴────────────┴─────────────┴────────────────┘
ANEXA 2 La Contractul de servicii publice al Interregional Călători SRL pentru perioada 1 ianuarie 2016 - 2 decembrie 2019 Lista completă a trenurilor de călători ce reprezintă pachetul minim social pe anul 2016, care face obiectul contractelor de servicii publice Trenuri cu circulaţie regulate Secţii interoperabile
┌────┬────────────────────────────┬────────┬─────────────┬──────────┬────────┬─────┬─────────────────┬─────────────────┬───────────────────┐
│Nr. │ │Distanţa│ │ Regim de │Nr. zile│ Nr. │ Tren km/zi │ Tren km/an │ Călători km/an │
│crt.│ Ruta de circulaţie │ (km.) │ Rang tren │circulaţie│circ/an │tren/│(col. 2 x col. 6)│(col. 5 x col. 7)│ │
│ │ │ │ │ │ │ zi │ │ │ │
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────────┼────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4*) │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────────┼────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
│ 1 │Bistriţa Nord - Cluj Napoca │ 119,00│ regio │ Z │ 366│ 4│ 476,00│ 174.216,00│ 5.506.000│
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤ │
│ │ │ │ Total │ 4│ 476,00│ 174.216,00│ │
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┬──────────┬────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
│ 2 │Săcuieni Bihor- Valea lui │ 21,60│ regio │ B │ 245│ 1│ 21,60│ 5.292,00│ 30.000│
│ │Mihai │ ├─────────────┴──────────┴────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤ │
│ │ │ │ Total │ 1│ 21,60│ 5.292,00│ │
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┬──────────┬────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
│ 3 │Valea lui Mihai- Oradea │ 65,80│ regio │ B │ 245│ 2│ 131,60│ 32.242,00│ 380.000│
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤ │
│ │ │ │ Total │ 2│ 131,60│ 32.242,00│ │
├────┴────────────────────────────┴────────┴─────────────────────────────────┴─────┼─────────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
│ TOTAL tren- km Secţii interoperabile │ 629,20│ 211.750,00│ 5.916.000,00│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────┴─────────────────┴───────────────────┘
Secţii neinteroperabile (închiriate)
┌────┬────────────────────────────┬────────┬─────────────┬──────────┬────────┬─────┬─────────────────┬─────────────────┬───────────────────┐
│Nr. │ │Distanţa│ │ Regim de │Nr. zile│ Nr. │ Tren km/zi │ Tren km/an │ Călători km/an │
│crt.│ Ruta de circulaţie │ (km.) │ Rang tren │circulaţie│circ/an │tren/│(col. 2 x col. 6)│(col. 5 x col. 7)│ │
│ │ │ │ │ │ │ zi │ │ │ │
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────────┼────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4*) │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────────┼────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
│ 4 │Suplacu de Barcau - Holod │ 184,60│ regio │ Z │ 366│ 2│ 369,20│ 135.127,20│ 3.650.000│
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤ │
│ │ │ │ Total │ 2│ 369,20│ 135.127,20│ │
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┬──────────┬────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤ │
│ 5 │Holod - Oradea │ 94,30│ regio │ Z │ 366│ 4│ 377,20│ 138.055,20│ │
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤ │
│ │ │ │ Total │ 4│ 377,20│ 138.055,20│ │
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┬──────────┬────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤ │
│ 6 │Holod - Salonta │ 55,10│ regio │ V │ 180│ 2│ 110,20│ 19.836,00│ │
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤ │
│ │ │ │ Total │ 2│ 110,20│ 19.836,00│ 4.435.000│
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┬──────────┬────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤ │
│ 7 │Vaşcău - Holod │ 55,70│ regio │ Z │ 366│ 8│ 445,60│ 163.089,60│ │
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤ │
│ │ │ │ Total │ 8│ 445,60│ 163.089,60│ │
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┬──────────┬────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤ │
│ 8 │Holod - Beiuş │ 33,30│ regio │ A │ 253│ 2│ 66,60│ 16.849,80│ │
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤ │
│ │ │ │ Total │ 2│ 66,60│ 16.849,80│ │
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┬──────────┬────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
│ 9 │Şimleu Silvaniei - Săcuieni │ 73,40│ regio │ Z │ 366│ 1│ 73,40│ 26.864,40│ 8.850.000│
│ │Bihor │ ├─────────────┴──────────┴────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤ │
│ │ │ │ Total │ 1│ 73,40│ 26.864,40│ │
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┬──────────┬────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤ │
│ 10│Sărmăşag - Oradea │ 130,10│ regio │ Z │ 366│ 2│ 260,20│ 95.233,20│ │
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤ │
│ │ │ │ Total │ 2│ 260,20│ 95.233,20│ │
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┬──────────┬────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤ │
│ 11│Sărmăşag - Săcuieni Bihor │ 86,70│ regio │ Z │ 366│ 2│ 173,40│ 63.464,40│ │
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤ │
│ │ │ │ Total │ 2│ 173,40│ 63.464,40│ │
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┬──────────┬────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤ │
│ 12│Sărmăşag - Marghita │ 61,70│ regio │ Z │ 366│ 7│ 431,90│ 158.075,40│ │
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤ │
│ │ │ │ Total │ 7│ 431,90│ 158.075,40│ │
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┬──────────┬────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤ │
│ 13│Marghita - Suplacu de Barcău│ 21,90│ regio │ V │ 180│ 2│ 43,80│ 7.884,00│ │
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤ │
│ │ │ │ Total │ 2│ 43,80│ 7.884,00│ │
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┬──────────┬────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤ │
│ 14│Marghita - Săcuieni Bihor │ 25,00│ regio │ Z │ 366│ 1│ 25,00│ 9.150,00│ │
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤ │
│ │ │ │ Total │ 1│ 25,00│ 9.150,00│ │
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┬──────────┬────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤ │
│ 15│Sărmăşag - Şimleu Silvaniei │ 13,30│ regio │ Z │ 366│ 1│ 13,30│ 4.867,80│ │
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤ │
│ │ │ │ Total │ 1│ 13,30│ 4.867,80│ │
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┬──────────┬────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
│ 16│Bistriţa Bârgăului hcv. - │ 29,60│ regio │ Z │ 366│ 10│ 296,00│ 108.336,00│ 3.600.000│
│ │Bistriţa Nord │ ├─────────────┴──────────┴────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤ │
│ │ │ │ Total │ 10│ 296,00│ 108.336,00│ │
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┬──────────┬────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
│ 17│Valea lui Mihai- Marghita │ 46,60│ regio │ B │ 245│ 1│ 46,60│ 11.417,00│ 70.000│
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤ │
│ │ │ │ Total │ 1│ 46,60│ 11.417,00│ │
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┬──────────┬────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
│ 18│Cheresig - Oradea │ 22,60│ regio │ C │ 184│ 4│ 90,40│ 16.633,60│ 90.000│
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤ │
│ │ │ │ Total │ 4│ 90,40│ 16.633,60│ │
├────┴────────────────────────────┴────────┴─────────────────────────────────┴─────┼─────────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
│ TOTAL tren - km Secţii neinteroperabile (închiriate) │ 2.822,80│ 974.883,60│ 20.695.000│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
│ TOTAL GENERAL SERVICIU PUBLIC SOCIAL │ 3.452,00│ 1.186.633,60│ 26.611.000│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────┴─────────────────┴───────────────────┘
────────── *) = Regim de circulaţie ( coloana 4 din tabele)────────── LEGENDĂ A Nu circulă sâmbăta, duminica şi sărbătorile legale; Z Circulă zilnic; V Nu circulă sâmbăta, duminica, sărbători legale şi vacanţele şcolare B Circulă din 01.04.2016; C Circulă din 01.06.2016; ANEXA 3 La Contractul de servicii publice al Interregional Călători SRL pentru perioada 1 ianuarie 2016 - 2 decembrie 2019 Lista programelor prioritare
┌────┬─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Nr. │ Denumirea programului prioritar │
│crt.│ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 1 │Program de modernizare a automotoarelor pentru transportul de călători │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 2 │Program de dezvoltare a punctelor de alimentare pentru automotoare │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 3 │Program de dezvoltare a sistemului electronic de emitere şi gestionare a │
│ │legitimaţiilor de călătorie │
└────┴─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
ANEXA 4 La Contractul de servicii publice al Interregional Călători SRL pentru perioada 1 ianuarie 2016 - 2 decembrie 2019 Costul prestaţiilor
┌──────────────────┬──────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │ Costuri de transport estimative │
│ ├──────────────┬────────────┬─────────────┬────────────────┤
│ │ 2016 │ 2017 │ 2018 │2 decembrie 2019│
├──────────────────┼──────────────┼────────────┼─────────────┼────────────────┤
│Suma (mii lei) │ │ │ │ │
│pentru Trenuri │ │ │ │ │
│Interregio - IR │ 0│ 5.507,44│ 12.448,67│ 19.369,89│
├──────────────────┼──────────────┼────────────┼─────────────┼────────────────┤
│Suma (mii lei) │ │ │ │ │
│pentru Trenuri │ │ │ │ │
│Regio- R │ 27.490,87│ 29.278,16│ 29.520,36│ 29.777,16│
├──────────────────┼──────────────┼────────────┼─────────────┼────────────────┤
│Total - Suma │ │ │ │ │
│(mii lei) │ 27.490,87│ 34.785,6│ 41.969,03│ 49.147,05│
└──────────────────┴──────────────┴────────────┴─────────────┴────────────────┘
ANEXA 5 La Contractul de servicii publice al Interregional Călători SRL pentru perioada 1 ianuarie 2016 - 2 decembrie 2019 A. Stabilirea nivelului de venituri proprii prognozat pentru pachetul minim social şi politica tarifară
┌──────────────────┬──────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │ Venituri din transportul de călători estimative │
│ ├──────────────┬────────────┬─────────────┬────────────────┤
│ │ 2016 │ 2017 │ 2018 │2 decembrie 2019│
├──────────────────┼──────────────┼────────────┼─────────────┼────────────────┤
│Suma (mii lei) │ │ │ │ │
│pentru Trenuri │ │ │ │ │
│Interregio │ 0│ 2.000│ 4.500│ 7.000│
├──────────────────┼──────────────┼────────────┼─────────────┼────────────────┤
│Suma (mii lei) │ │ │ │ │
│pentru Trenuri │ │ │ │ │
│Regio │ 4.000│ 4.200│ 4.200│ 4.200│
├──────────────────┼──────────────┼────────────┼─────────────┼────────────────┤
│Total - Suma │ │ │ │ │
│(mii lei) │ 4.000│ 6.200│ 8.700│ 11.200│
└──────────────────┴──────────────┴────────────┴─────────────┴────────────────┘
B. Stabilirea nivelului de venituri minime obligatorii de realizat pentru pachetul minim social şi politica tarifară
┌──────────────────┬──────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │ Venituri minime obligatorii de realizat (*) │
│ ├──────────────┬────────────┬─────────────┬────────────────┤
│ │ 2016 │ 2017 │ 2018 │2 decembrie 2019│
├──────────────────┼──────────────┼────────────┼─────────────┼────────────────┤
│Suma (mii lei) │ │ │ │ │
│pentru Trenuri │ │ │ │ │
│Interregio - IR │ 0│ │ │ │
├──────────────────┼──────────────┼────────────┼─────────────┼────────────────┤
│Suma (mii lei) │ │ │ │ │
│pentru Trenuri │ │ │ │ │
│Regio - R │ 4.202,565│ │ │ │
├──────────────────┼──────────────┼────────────┼─────────────┼────────────────┤
│Total - Suma │ │ │ │ │
│(mii lei) │ 4.202,565│ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴────────────┴─────────────┴────────────────┘
────────── (*) Venituri proprii minime obligatorii de realizat, reprezintă cota de 15% din veniturile totale aferente activităţii de transport de călători la trenurile Regio şi 35% din veniturile totale aferente activităţii de transport de călători la trenurile Interregio.────────── ANEXA 6 La Contractul de servicii publice al Interregional Călători SRL pentru perioada 1 ianuarie 2016 - 2 decembrie 2019 Nivelul compensaţiei de la bugetul de stat ca plată a serviciilor publice pentru acoperirea diferenţei dintre nivelul costurilor şi cel al veniturilor realizate din tarifele aprobate
┌──────────────────┬──────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │ Nivelul compensaţiei de la bugetul de stat │
│ │ ca plată a serviciilor publice │
│ ├──────────────┬────────────┬─────────────┬────────────────┤
│ │ 2016 │ 2017 │ 2018 │2 decembrie 2019│
├──────────────────┼──────────────┼────────────┼─────────────┼────────────────┤
│Compensaţia anuală│ │ │ │ │
│necesară, totală, │ │ │ │ │
│din care: │ 24.017,1│ 29.629,16│ 34.526,70│ 39.409,06│
├──────────────────┼──────────────┼────────────┼─────────────┼────────────────┤
│Compensaţia │ │ │ │ │
│asigurată prin │ │ │ │ │
│Legea nr. 339/2015│ │ │ │ │
│a bugetului de │ │ │ │ │
│stat pentru anul │ │ │ │ │
│2016 din care: │ 24.017,1│ │ │ │
├──────────────────┼──────────────┼────────────┼─────────────┼────────────────┤
│Suma (mii lei) │ │ │ │ │
│pentru Trenuri │ │ │ │ │
│Interregio - IR │ 0│ │ │ │
├──────────────────┼──────────────┼────────────┼─────────────┼────────────────┤
│Suma (mii lei) │ │ │ │ │
│pentru Trenuri │ │ │ │ │
│Regio - R │ 24.017,1│ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴────────────┴─────────────┴────────────────┘
-----