Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
CAP. I Dispoziţii generale ART. 1 Părţile contractante Prezentul contract de servicii publice pentru perioada 2014-2015 se încheie între Ministerul Transporturilor, în numele statului, şi Societatea Comercială INTERREGIONAL CĂLĂTORI - S.R.L., denumită în continuare INTERREGIONAL CĂLĂTORI, în calitate de operator de transport feroviar, în concordanţă cu prevederile art. 38 şi 39 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe căile ferate române şi reorganizarea Societăţii Naţionale a Căilor Ferate Române, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, avându-se în vedere dispoziţiile Regulamentului (CE) nr. 1.370/2007 privind serviciile publice de transport feroviar şi rutier de călători şi de abrogare a Regulamentelor (CEE) nr. 1.191/69 şi nr. 1.107/70 ale Consiliului. ART. 2 Obiectul şi durata contractului de servicii publice (1) Prezentul contract de servicii publice stabileşte obligaţiile reciproce ale INTERREGIONAL CĂLĂTORI şi ale Ministerului Transporturilor în vederea realizării serviciului public social de transport feroviar de călători de către INTERREGIONAL CĂLĂTORI. (2) Prezentul contract de servicii publice se încheie pentru perioada 2014-2015. CAP. II Obligaţii specifice ale părţilor pe perioada 2014-2015 ART. 3 Obligaţii specifice ale INTERREGIONAL CĂLĂTORI pe perioada 2014-2015 (1) Pe durata de valabilitate a prezentului contract de servicii publice, INTERREGIONAL CĂLĂTORI se obligă să pregătească şi să pună în circulaţie numărul şi categoriile de trenuri necesare pentru asigurarea caracterului de serviciu public social pentru transportul feroviar public de călători. (2) Numărul minim şi categoriile de trenuri care vor circula pe secţiile de circulaţie, care reprezintă pachetul minim social, se pot modifica pentru adaptarea la condiţiile concrete de piaţă sau la eventualele modificări intervenite la starea tehnică a infrastructurii şi cu reglarea corespunzătoare a compensaţiei acordate, cu respectarea legislaţiei în vigoare. (3) Pe durata de valabilitate a prezentului contract de servicii publice, INTERREGIONAL CĂLĂTORI se obligă să pună la dispoziţia publicului călător capacităţile de transport, în funcţie de evoluţia şi de cerinţele pieţei. (4) Oferta de servicii se structurează pe următoarele categorii de trenuri: a) Regio; b) Interregio. (5) INTERREGIONAL CĂLĂTORI va asigura publicului călător următoarele tipuri de servicii: a) transportul de călători în trafic intern cu trenuri prevăzute în planul de mers al trenurilor; b) capacităţi de transport diferenţiate pe criterii de confort şi de servicii: vagoane clasa I şi clasa a II-a, compartimentate şi necompartimentate, automotoare clasa I şi clasa a II-a, rame reversibile diesel şi electrice RIO şi RIB clasa I şi clasa a II-a; c) posibilitatea închirierii de vagoane de călători de diverse tipuri şi categorii; d) informarea călătorilor, în principalele staţii şi trenuri, prin birourile proprii, mass-media, website şi prin personalul de tren, referitor la condiţiile de călătorie, tarife, oferte comerciale, alte informaţii utile; e) informarea călătorilor în toate cazurile de întârziere, atât în staţii, cât şi în trenuri, de îndată ce astfel de informaţii sunt disponibile; f) INTERREGIONAL CĂLĂTORI va asigura pe toată durata contractului de servicii publice legături feroviare către staţiile terminale pentru trenurile Intercity şi Interregio, astfel încât să se realizeze transportul călătorilor către aceste staţii într-un timp cât mai scurt. (6) Facilităţile la transportul cu trenurile INTERREGIONAL CĂLĂTORI, pentru serviciile prestate anumitor categorii de persoane, se acordă în conformitate cu prevederile legale în vigoare. (7) INTERREGIONAL CĂLĂTORI va asigura pe toată durata contractului de servicii publice condiţiile minime obligatorii privind viteza comercială, confortul şi serviciile la bord, în funcţie de categoria trenului, în condiţii normale de circulaţie. Condiţiile minime de confort în trafic intern valabile pentru perioada 2014-2015 sunt prevăzute în Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 1.816/2005 privind aprobarea Regulamentului pentru circulaţia trenurilor şi manevra vehiculelor feroviare - nr. 005, cu modificările şi completările ulterioare, şi pentru definirea trenurilor de călători în funcţie de serviciile oferite de operatorii de transport feroviar de călători. În situaţiile în care restricţiile de viteză impuse de Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" - S.A. sau posibilităţile de încadrare în grafic vor conduce la scăderea vitezelor comerciale pe anumite sectoare din parcursul trenurilor, categoria trenurilor va fi stabilită de INTERREGIONAL CĂLĂTORI, în funcţie de calitatea confortului şi a serviciilor oferite la bord. (8) Strategia de dezvoltare şi modernizare a INTERREGIONAL CĂLĂTORI va fi în concordanţă cu legislaţia europeană în domeniul transportului feroviar de călători şi va asigura condiţiile necesare pentru îndeplinirea obligaţiilor de stat membru al Uniunii Europene. (9) INTERREGIONAL CĂLĂTORI se obligă ca prin politica de marketing pe care o va promova să asigure satisfacerea cerinţei pieţii de transport feroviar public de călători. (10) INTERREGIONAL CĂLĂTORI se obligă să promoveze o politică tarifară corelată cu legislaţia în vigoare privind regimul tarifelor pentru serviciile publice cu caracter social, precum şi cu evoluţia pieţei de transport. (11) INTERREGIONAL CĂLĂTORI se obligă să acţioneze permanent pentru utilizarea eficientă a resurselor materiale şi umane, asigurând astfel reducerea costurilor reale de transport. (12) Pentru utilizarea infrastructurii feroviare publice, INTERREGIONAL CĂLĂTORI va plăti, pe bază de contract, Companiei Naţionale de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. şi/sau gestionarului de infrastructură feroviară neinteroperabilă tarifele de utilizare ale infrastructurii, care se stabilesc conform prevederilor legale. (13) Prestarea serviciilor ce fac obiectul prezentului contract nu poate fi întreruptă şi nici suspendată de din niciun motiv, excepţie făcând cazurile de forţă majoră prevăzute de lege. În oricare din situaţii, activitatea trebuie reluată în cel mai scurt timp cu putinţă. ART. 4 Obligaţiile specifice ale Ministerului Transporturilor (1) Ministerul Transporturilor va aloca lunar sumele compensatorii cuvenite S.C. INTERREGIONAL CĂLĂTORI - S.R.L. în condiţiile legii, urmând ca până la data de 31 ianuarie a anului următor societatea să prezinte Ministerului Transporturilor dovada confirmată de C.F.R. - S.A. a efectuării pachetului minim social contractat, precum şi declaraţia pe propria răspundere privind realizarea volumului de călători-km prevăzut în contractele de servicii publice aprobate. (2) După aprobarea Legii bugetului de stat şi a trimestrializării bugetului, Ministerul Transporturilor va aduce la cunoştinţa INTERREGIONAL CĂLĂTORI repartizarea pe trimestre a subvenţiei prin document aprobat de ordonatorul principal de credite. (3) Pentru facilităţile de călătorie acordate, potrivit legii, pe bază contractuală anumitor categorii de persoane, INTERREGIONAL CĂLĂTORI va primi compensaţii conform documentelor justificative prezentate de aceasta. ART. 5 Parametrii de performanţă ai INTERREGIONAL CĂLĂTORI pe perioada 2014-2015 Indicatorii de cantitate şi calitate ai activităţii de transport feroviar de călători privind funcţionarea INTERREGIONAL CĂLĂTORI pentru anul 2014 sunt prezentaţi în anexa nr. 1. ART. 6 Lista trenurilor de călători incluse în pachetul minim social (1) Numărul trenurilor de călători pe fiecare categorie, care vor fi operate pe reţeaua feroviară de către INTERREGIONAL CĂLĂTORI, este inclus în pachetul minim social aprobat prin contractul de activitate al Companiei Naţionale de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. conform legii şi este prevăzut în anexa nr. 2. (2) În scopul adaptării la cerinţele concrete de piaţă ale serviciului public social de transport feroviar de călători, INTERREGIONAL CĂLĂTORI poate face modificări în lista prevăzută la anexa nr. 2, cu respectarea instrucţiunilor feroviare referitoare la introducerea sau scoaterea unui tren în/din circulaţie şi fără a depăşi volumul total de tren-km din listă. ART. 7 Lista programelor prioritare Principalele programe prioritare de dezvoltare, modernizare şi investiţii ale INTERREGIONAL CĂLĂTORI pentru perioada de valabilitate a prezentului contract de servicii publice sunt prevăzute în anexa nr. 3. ART. 8 Principalele elemente de cheltuieli necesare pentru asigurarea pachetului minim social Principalele elemente de cheltuieli utilizate pentru determinarea costurilor transportului public feroviar de călători sunt: cheltuieli cu utilizarea infrastructurii feroviare, cheltuieli cu combustibil şi lubrifianţi, cheltuieli cu personalul, cheltuieli cu amortizarea, alte cheltuieli de exploatare, asigurarea călătorilor. Acestea se dimensionează de INTERREGIONAL CĂLĂTORI, corelat cu programul de transport, şi se aprobă prin bugetul de venituri şi cheltuieli al societăţii, potrivit prevederilor legale. ART. 9 Costul prestaţiilor Costurile de transport estimate pentru realizarea serviciilor publice în 2014 sunt cele prevăzute în anexa nr. 4. ART. 10 Stabilirea nivelului de venituri proprii prognozat pentru pachetul minim social şi politica tarifară (1) INTERREGIONAL CĂLĂTORI poate, după caz, să stabilească în condiţiile legii şi să adapteze la condiţiile pieţei tarifele pentru transportul feroviar public de călători şi alte prestaţii şi servicii din domeniul său de activitate, în scop comercial, în vederea menţinerii, sporirii sau creării unui anumit trafic în transportul de călători. (2) Veniturile estimate pentru perioada 2014 au fost stabilite plecând de la nivelul indicatorului "călători-km" prognozat pentru această perioadă la art. 5 din prezentul contract de servicii publice. Veniturile proprii estimate sunt prevăzute în anexa nr. 5. ART. 11 Nivelul compensaţiei de la bugetul de stat ca plată a serviciilor publice pentru acoperirea diferenţei dintre nivelul costurilor şi cel al veniturilor realizate din tarifele aprobate (1) Compensaţia cuvenită S.C. INTERREGIONAL CĂLĂTORI pentru realizarea angajamentelor asumate prin actul adiţional pe anul 2014 la Contractul de servicii publice pentru perioada 2014-2015 se stabileşte şi se acordă potrivit legii şi în conformitate cu prevederile art. V din hotărârea de aprobare a prezentului act adiţional, după cum urmează: 1. În anul 2014 pachetul minim social în transportul feroviar de călători cuprinde doar trenurile Interregio şi Regio. 2. Procentul maxim al compensaţiei nu poate depăşi 75% din total venituri pentru trenurile Interregio şi 85% din total venituri pentru trenurile Regio. 3. Valorile compensaţiei acordate conform pct. 1, pentru pachetul minim social aprobat, sunt următoarele: a) pentru trenurile Interregio, 57,357 lei pe mia de călători-km şi 18.174,65 lei pe mia de tren-km; b) pentru trenurile Regio, 251,225 lei pe mia de călători-km şi 18.174,65 lei pe mia de tren-km. (2) Nivelul compensaţiei necesare de la bugetul de stat ca plată a serviciilor publice pentru acoperirea diferenţei dintre nivelul costurilor şi cel al veniturilor realizate din tarifele aprobate sunt prevăzute în anexa nr. 6. Compensaţia acordată nu se cuprinde în baza de impozitare a TVA, potrivit pct. 18 alin. (1) şi (2) din Normele metodologice de aplicare a titlului VI din Codul fiscal, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 44/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare. (3) În cazuri bine justificate Ministerul Transporturilor va revizui compensaţia către INTERREGIONAL CĂLĂTORI în vederea asigurării pachetului minim social stabilit prin prezentul contract. ART. 12 Obiective cu efect cuantificat în nivelul veniturilor şi cheltuielilor În vederea realizării programului de transport public feroviar în condiţiile definite prin prezentul contract şi a asigurării echilibrului economico-financiar al societăţii, INTERREGIONAL CĂLĂTORI va analiza permanent, va adopta şi va aproba, în condiţii concrete raportate la evoluţia preţurilor şi tarifelor - obiective cu efect cuantificat în nivelul veniturilor şi cheltuielilor. ART. 13 Programul de modernizare, achiziţii de material rulant Programul de modernizare, achiziţii de material rulant se asigură din fonduri proprii şi din finanţări externe, corelat cu starea tehnică a parcului, normele tehnice date de constructori, reglementările specifice emise de Autoritatea Feroviară Română. ART. 14 Regulile privind amendamentele şi modificările la contract Modificările la prezentul contract de servicii publice se fac cu acordul ambelor părţi, în condiţiile legii, în scopul asigurării permanente a îmbunătăţirii standardului de calitate a serviciilor publice cel puţin până la nivelul impus de legislaţia comunitară. ART. 15 Răspunderea contractuală (1) Părţile se obligă să execute prezentul contract întocmai şi cu bună-credinţă. (2) În cazul apariţiei unor situaţii neprevăzute în derularea contractului, părţile se vor întâlni pentru analiză şi soluţionare pe cale amiabilă. (3) Părţile se obligă să repare prejudiciul cauzat ca urmare a neexecutării/executării necorespunzătoare sau cu întârziere a obligaţiilor contractului, care au fost făcute exclusiv din vina acestora. ART. 16 Forţa majoră (1) Forţa majoră, conform prezentului contract, reprezintă orice eveniment sau cauză, imprevizibile şi de neînlăturat, produse fără vina părţilor contractante, ce nu au putut fi anticipate la încheierea contractului şi care exonerează oricare dintre părţi de îndeplinirea totală sau parţială a obligaţiilor ce decurg din acest contract. (2) Partea care invocă forţa majoră va notifica imediat în scris celeilalte părţi producerea sau terminarea evenimentului de forţă majoră. Autoritatea competentă va confirma orice eveniment de forţă majoră, menţionând circumstanţele producerii acestuia. ART. 17 Încetarea contractului Prezentul contract de servicii publice încetează: a) la expirarea perioadei pentru care a fost încheiat; b) prin acordul de voinţă al părţilor semnatare, potrivit legislaţiei în vigoare. ART. 18 Litigii (1) Litigiile izvorâte din încheierea, executarea, modificarea, încetarea şi interpretarea clauzelor prezentului contract se rezolvă pe cale amiabilă. (2) În cazul în care divergenţele nu se soluţionează pe cale amiabilă, litigiile vor fi rezolvate de instanţele judecătoreşti competente. ART. 19 Dispoziţii finale Anexele nr. 1-6 fac parte integrantă din prezentul contract de servicii publice. Ministrul transporturilor, Dan-Coman Şova S.C. INTERREGIONAL CĂLĂTORI - S.R.L. Ramona Frăţilă, director general ANEXA 1 -------pentru anul 2014 la Contractul de servicii publice pentru perioada 2014-2015 al INTERREGIONAL CĂLĂTORI------------------------------------------------------------------------------------------------------ Principalii indicatori cantitativi şi calitativi ai activităţii de transport feroviar de călători
┌─────────────────────┬──────────────────┬─────────────┬────────────┐
│ Indicatorul 2014 │Trenuri Interregio│Trenuri Regio│ Total │
├─────────────────────┼──────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ Tren - km (mii) │ - │ 1.321 │ 1.321 │
├─────────────────────┼──────────────────┼─────────────┼────────────┤
│ Călători - km (mii) │ - │ 26.466 │ 26.466 │
└─────────────────────┴──────────────────┴─────────────┴────────────┘
ANEXA 2 ----------pentru anul 2014 la Contractul de servicii publice---------------------------------------------------pentru perioada 2014-2015 al INTERREGIONAL CĂLĂTORI--------------------------------------------------- Lista completă a trenurilor de călători ce reprezintă pachetul minim social pe anul 2014, care face obiectul contractelor de servicii publice Trenuri cu circulaţie regulată Secţii interoperabile
┌────┬──────────────────────────────────────────┬──────────┬─────────────┬──────────┬────────┬───────┬──────────┬─────────────┐
│Nr. │ │ Distanţa │ │ Regim de │Nr. zile│ Nr. │Tren km/zi│ Tren km/an │
│crt.│ Ruta de circulaţie │ (km.) │ Rang tren │circulaţie│circ./an│tren/zi│(col. 2 x │ (col. 5 x │
│ │ │ │ │ │ │ │ col. 6) │ col. 7) │
├────┼──────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────────┼──────────┼────────┼───────┼──────────┼─────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4*) │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │
├────┼──────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────────┼──────────┼────────┼───────┼──────────┼─────────────┤
│ 1 │Bistriţa Nord - Cluj Napoca │ 119,00│regio │ Z │ 365│ 6│ 714,00│ 260.610,00│
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼───────┼──────────┼─────────────┤
│ │ │ │ Total │ 6│ 714,00│ 260.610,00│
├────┴──────────────────────────────────────────┴──────────┴─────────────────────────────────┴───────┼──────────┼─────────────┤
│ TOTAL tren- km Secţii interoperabile │ 714,00│ 260.610,00│
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────┴─────────────┘
Secţii neinteroperabile (închiriate)
┌────┬──────────────────────────────────────────┬──────────┬─────────────┬──────────┬────────┬───────┬──────────┬─────────────┐
│Nr. │ │ Distanţa │ │ Regim de │Nr. zile│ Nr. │Tren km/zi│ Tren km/an │
│crt.│ Ruta de circulaţie │ (km.) │ Rang tren │circulaţie│circ./an│tren/zi│(col. 2 x │ (col. 5 x │
│ │ │ │ │ │ │ │ col. 6) │ col. 7) │
├────┼──────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────────┼──────────┼────────┼───────┼──────────┼─────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4*) │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │
├────┼──────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────────┼──────────┼────────┼───────┼──────────┼─────────────┤
│ 2 │Holod - Oradea │ 94,30│regio │ Z │ 365│ 4│ 377,20│ 137.678,00│
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼───────┼──────────┼─────────────┤
│ │ │ │ Total │ 4│ 377,20│ 137.678,00│
├────┼──────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────────┬──────────┬────────┼───────┼──────────┼─────────────┤
│ 3 │Holod - Salonta │ 55,10│regio │ A │ 252│ 2│ 110,20│ 27.770,40│
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼───────┼──────────┼─────────────┤
│ │ │ │ Total │ 2│ 110,20│ 27.770,40│
├────┼──────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────────┬──────────┬────────┼───────┼──────────┼─────────────┤
│ 4 │Vaşcău - Holod │ 55,70│regio │ Z │ 365│ 8│ 445,60│ 162.644,00│
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼───────┼──────────┼─────────────┤
│ │ │ │ Total │ 8│ 445,60│ 162.644,00│
├────┼──────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────────┬──────────┬────────┼───────┼──────────┼─────────────┤
│ 5 │Holod - Beiuş │ 33,30│regio │ Z │ 365│ 2│ 66,60│ 24.309,00│
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼───────┼──────────┼─────────────┤
│ │ │ │ Total │ 2│ 66,60│ 24.309,00│
├────┼──────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────────┬──────────┬────────┼───────┼──────────┼─────────────┤
│ 6 │Bistriţa Bârgăului hcv. - Bistriţa Nord │ 29,60│regio │ Z │ 365│ 10│ 296,00│ 108.040,00│
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼───────┼──────────┼─────────────┤
│ │ │ │ Total │ 10│ 296,00│ 108.040,00│
├────┼──────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────────┬──────────┬────────┼───────┼──────────┼─────────────┤
│ 7 │Sărmăşag - Oradea │ 130,10│regio │ Z │ 365│ 2│ 260,20│ 94.973,00│
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼───────┼──────────┼─────────────┤
│ │ │ │ Total │ 2│ 260,20│ 94.973,00│
├────┼──────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────────┬──────────┬────────┼───────┼──────────┼─────────────┤
│ 8 │Marghita - Holod │ 162,70│regio │ Z │ 365│ 2│ 325,40│ 118.771,00│
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼───────┼──────────┼─────────────┤
│ │ │ │ Total │ 2│ 325,40│ 118.771,00│
├────┼──────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────────┬──────────┬────────┼───────┼──────────┼─────────────┤
│ 9 │Marghita - Suplacul de Barcău │ 21,90│regio │ Z │ 365│ 2│ 43,80│ 15.987,00│
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼───────┼──────────┼─────────────┤
│ │ │ │ Total │ 2│ 43,80│ 15.987,00│
├────┼──────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────────┬──────────┬────────┼───────┼──────────┼─────────────┤
│ 10 │Sărmăşag - Săcuieni Bihor │ 86,70│regio │ Z │ 365│ 3│ 260,10│ 94.936,50│
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼───────┼──────────┼─────────────┤
│ │ │ │ Total │ 3│ 260,10│ 94.936,50│
├────┼──────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────────┬──────────┬────────┼───────┼──────────┼─────────────┤
│ 11 │Sărmăşag - Marghita │ 61,70│regio │ Z │ 365│ 7│ 431,90│ 157.643,50│
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼───────┼──────────┼─────────────┤
│ │ │ │ Total │ 7│ 431,90│ 157.643,50│
├────┼──────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────────┬──────────┬────────┼───────┼──────────┼─────────────┤
│ 12 │Marghita - Săcuieni Bihor │ 25,00│regio │ Z │ 365│ 1│ 25,00│ 9.125,00│
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼───────┼──────────┼─────────────┤
│ │ │ │ Total │ 1│ 25,00│ 9.125,00│
├────┼──────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────────┬──────────┬────────┼───────┼──────────┼─────────────┤
│ 13 │Şimleul Silvaniei - Sărmăşag │ 13,30│regio │ Z │ 365│ 2│ 26,60│ 9.709,00│
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼───────┼──────────┼─────────────┤
│ │ │ │ Total │ 2│ 26,60│ 9.709,00│
├────┼──────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────────┬──────────┬────────┼───────┼──────────┼─────────────┤
│ 14 │Cheresig - Oradea │ 22,60│regio │ Z │ 365│ 12│ 271,20│ 98.988,00│
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼───────┼──────────┼─────────────┤
│ │ │ │ Total │ 12│ 271,20│ 98.988,00│
├────┴──────────────────────────────────────────┴──────────┴─────────────────────────────────┴───────┼──────────┼─────────────┤
│ TOTAL tren- km Secţii neinteroperabile (închiriate) │ 2.939,80│ 1.060.574,40│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────────┤
│ TOTAL GENERAL SERVICIU PUBLIC SOCIAL │ 3.653,80│ 1.321.184,40│
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────┴─────────────┘
LEGENDA *) = Regim de circulaţie (coloana 4 din tabele) A Nu circulă sâmbăta, duminica, sărbători legale; Z Circulă zilnic; ANEXA 3 -------pentru anul 2014 la Contractul de servicii publice pentru perioada 2014-2015 al INTERREGIONAL CĂLĂTORI------------------------------------------------------------------------------------------------------ Lista programelor prioritare
┌───┬────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Nr.│ Denumirea programului prioritar │
├───┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 1 │Program de achiziţie automotoare pentru transportul de călători │
├───┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 2 │Program de modernizare a automotoarelor pentru transportul de călători │
├───┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 3 │Program de dezvoltare punct de alimentare şi exploatare pentru │
│ │automotoare diesel │
└───┴────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
ANEXA 4 -------pentru anul 2014 la Contractul de servicii publice pentru perioada 2014-2015 al INTERREGIONAL CĂLĂTORI------------------------------------------------------------------------------------------------------ Costul prestaţiilor
┌──────────────────────┬──────────────────┬─────────────┬──────────────────┐
│Costurile de transport│Trenuri Interregio│Trenuri Regio│ Total │
├──────────────────────┼──────────────────┼─────────────┼──────────────────┤
│Suma (mii lei) │ - │ 35.083 │ 35.083 │
└──────────────────────┴──────────────────┴─────────────┴──────────────────┘
ANEXA 5 -------pentru anul 2014 la Contractul de servicii publice pentru perioada 2014-2015 al INTERREGIONAL CĂLĂTORI------------------------------------------------------------------------------------------------------ Stabilirea nivelului de venituri proprii prognozat pentru pachetul minim social şi politica tarifară
┌──────────────────────┬──────────────────┬─────────────┬──────────────────┐
│ Indicatorul │Trenuri Interregio│Trenuri Regio│ Total │
├──────────────────────┼──────────────────┼─────────────┼──────────────────┤
│Venituri (mii lei) │ - │ 5.474 │ 5.474 │
└──────────────────────┴──────────────────┴─────────────┴──────────────────┘
ANEXA 6 -------pentru anul 2014 la Contractul de servicii publice pentru perioada 2014-2015 al INTERREGIONAL CĂLĂTORI------------------------------------------------------------------------------------------------------ Nivelul compensaţiei de la bugetul de stat ca plată a serviciilor publice pentru acoperirea diferenţei dintre nivelul costurilor şi cel al veniturilor realizate din tarifele aprobate
┌──────────────────────────────────┬──────────┬─────────────┬────────────────┐
│ │Trenuri │ Trenuri │ Total │
│ │Interregio│ Regio │ │
├──────────────────────────────────┼──────────┼─────────────┼────────────────┤
│Compensaţia anuală necesară │ - │ 30.661 │ 30.661 │
│(mii lei) │ │ │ │
├──────────────────────────────────┼──────────┼─────────────┼────────────────┤
│Acordată prin Legea bugetului de │ - │ 30.497 │ 30.497 │
│stat pe anul 2014 nr. 356/2013 │ │ │ │
│(mii lei) │ │ │ │
└──────────────────────────────────┴──────────┴─────────────┴────────────────┘
-------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.