Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   CONTRACT DE SERVICII PUBLICE din 21 iulie 2010  pentru perioada 2010-2011 al Societatii Comerciale Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

CONTRACT DE SERVICII PUBLICE din 21 iulie 2010 pentru perioada 2010-2011 al Societatii Comerciale "Transferoviar Grup" - S.A.

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 567 din 11 august 2010

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
Pãrţile contractante
Prezentul contract de servicii publice pentru perioada 2010-2011 se încheie între Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, în numele statului, şi Societatea Comercialã "Transferoviar Grup" - S.A., denumitã în continuare Transferoviar Grup, în calitate de operator de transport feroviar, în concordanţã cu prevederile <>art. 38 şi 39 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe cãile ferate române şi reorganizarea Societãţii Naţionale a Cãilor Ferate Române, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 2
Obiectul şi durata contractului de servicii publice
(1) Prezentul contract de servicii publice stabileşte obligaţiile reciproce ale Transferoviar Grup şi ale Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii în vederea realizãrii serviciului public social de transport feroviar de cãlãtori de cãtre Transferoviar Grup.
(2) Prezentul contract de servicii publice se încheie pentru perioada 2010-2011.
(3) Pentru secţiile neinteroperabile, prevederile alin. (2) se aplicã cu condiţia valabilitãţii contractului de închiriere încheiat cu Compania Naţionalã de Cãi Ferate "C.F.R." - S.A. în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

CAP. II
Obligaţii specifice ale pãrţilor pe perioada 2010-2011

ART. 3
Obligaţii specifice ale Transferoviar Grup pe perioada 2010-2011
(1) Pe durata de valabilitate a prezentului contract de servicii publice, Transferoviar Grup se obligã sã pregãteascã şi sã punã în circulaţie numãrul şi categoriile de trenuri necesare pentru asigurarea caracterului de serviciu public social pentru transportul feroviar public de cãlãtori.
(2) Numãrul minim şi categoriile de trenuri care vor circula pe secţiile de circulaţie, care reprezintã pachetul minim social, se pot modifica prin ordin al ministrului transporturilor şi infrastructurii, pentru adaptarea la condiţiile concrete de piaţã sau la eventualele modificãri intervenite la starea tehnicã a infrastructurii şi cu reglarea corespunzãtoare a compensaţiei acordate.
(3) Pe durata de valabilitate a prezentului contract de servicii publice, Transferoviar Grup se obligã sã punã la dispoziţia publicului cãlãtor capacitãţile de transport, în funcţie de evoluţia şi de cerinţele pieţei.
(4) Oferta de servicii se structureazã pe urmãtoarele categorii de trenuri:
a) accelerate;
b) personale.
(5) Transferoviar Grup va asigura publicului cãlãtor urmãtoarele tipuri de servicii:
a) transportul de cãlãtori în trafic intern cu trenuri prevãzute în planul de mers al trenurilor, cu trenuri suplimentare sau cu trenuri special comandate;
b) capacitãţi de transport diferenţiate pe criterii de confort şi de servicii: vagoane clasa I şi clasa a II-a, compartimentate şi necompartimentate, automotoare clasa I şi clasa a II-a;
c) posibilitatea închirierii de vagoane de cãlãtori de diverse tipuri şi categorii;
d) vânzarea legitimaţiilor de cãlãtorie cu anticipaţie de pânã la 30 de zile în trafic intern;
e) informarea cãlãtorilor, în principalele staţii şi trenuri, prin birourile proprii de informaţii, mass-media, web-site şi prin personalul de tren, referitor la condiţiile de cãlãtorie, tarife, oferte comerciale, alte informaţii utile.
f) informarea cãlãtorilor în toate cazurile de întârziere, atât în staţii, cât şi în trenuri, de îndatã ce astfel de informaţii sunt disponibile.
(6) Facilitãţile acordate de Transferoviar Grup, potrivit reglementãrilor în vigoare, pentru serviciile prestate anumitor categorii de persoane sunt prevãzute în anexa nr. 1.
(7) Transferoviar Grup va asigura pe toatã durata contractului de servicii publice condiţiile minime obligatorii privind viteza comercialã, confortul şi serviciile la bord, în funcţie de categoria trenului, în condiţii normale de circulaţie. Condiţiile minime de confort în trafic intern valabile pentru perioada 2010-2011 sunt prevãzute în anexa nr. 2. În situaţiile în care restricţiile de vitezã impuse de Compania Naţionalã de Cãi Ferate "C.F.R." - S.A., denumitã în continuare C.F.R. - S.A., sau posibilitãţile de încadrare în grafic vor conduce la scãderea vitezelor comerciale pe anumite sectoare din parcursul trenurilor, categoria trenurilor va fi stabilitã în funcţie de calitatea confortului şi a serviciilor oferite la bord.
(8) Strategia de dezvoltare şi modernizare a Transferoviar Grup va fi în concordanţã cu legislaţia europeanã în domeniul transportului feroviar de cãlãtori şi va asigura condiţiile necesare pentru îndeplinirea obligaţiilor de stat membru al Uniunii Europene.
(9) Transferoviar Grup se obligã ca prin politica de marketing pe care o va promova sã asigure satisfacerea cerinţei pieţei de transport feroviar public de cãlãtori.
(10) Transferoviar Grup se obligã sã promoveze o politicã tarifarã corelatã cu legislaţia în vigoare privind regimul tarifelor pentru serviciile publice cu caracter social, precum şi cu evoluţia pieţei de transport.
(11) Transferoviar Grup se obligã sã acţioneze permanent pentru utilizarea eficientã a resurselor materiale şi umane, asigurând astfel un control permanent al costurilor reale de transport.
(12) Pentru utilizarea infrastructurii feroviare publice, Transferoviar Grup va plãti pe bazã de contract C.F.R. - S.A. tarifele de utilizare a infrastructurii, care se stabilesc conform prevederilor legale.
(13) Prestarea serviciilor ce fac obiectul prezentului contract nu poate fi întreruptã şi nici suspendatã de Transferoviar Grup din niciun motiv, excepţie fãcând cazurile de forţã majorã prevãzute de lege. În oricare dintre situaţii, activitatea trebuie reluatã în cel mai scurt timp cu putinţã.
(14) Principalele proiecte de investiţii necesare a se promova pentru transportul feroviar public de cãlãtori în perioada 2010-2011 sunt prevãzute în anexa nr. 3.
ART. 4
Obligaţiile specifice ale Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii
(1) Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii va aloca lunar sumele compensatorii pentru Transferoviar Grup, ca diferenţã între tarifele stabilite cu avizul autoritãţilor publice competente şi costurile reale de transport, la care se adaugã o cotã de profit cuprinsã între 3% şi 5% din costul respectiv, prevãzute prin bugetul de venituri şi cheltuieli, şi cu încadrarea în sumele aprobate pentru aceastã destinaţie prin legea bugetului de stat, urmând ca pânã la data de 31 ianuarie a anului urmãtor societatea sã prezinte Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii dovada efectuãrii pachetului minim social ce îi revenea, confirmatã de C.F.R. - S.A.
(2) Pentru facilitãţile de cãlãtorie acordate, potrivit legii, anumitor categorii de persoane, Transferoviar Grup va primi sume compensatorii conform documentelor justificative prezentate de aceasta, în limita sumelor alocate în bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii cu aceastã destinaţie.
ART. 5
Parametrii de performanţã ai Transferoviar Grup pe perioada 2010-2011
Indicatorii de cantitate şi calitate ai activitãţii de transport feroviar de cãlãtori privind funcţionarea Transferoviar Grup pentru anul 2010 şi estimaţi pentru perioada 2010-2011 sunt prevãzuţi în anexa nr. 4.
ART. 6
Lista trenurilor de cãlãtori incluse în pachetul minim social
(1) Numãrul trenurilor de cãlãtori, pe fiecare categorie, care vor fi operate pe reţeaua feroviarã de cãtre Transferoviar Grup este inclus în pachetul minim social aprobat prin contractul de activitate al Companiei Naţionale de Cãi Ferate C.F.R. - S.A. conform legii şi este prevãzut în anexa nr. 5.
(2) În scopul adaptãrii la cerinţele concrete de piaţã ale serviciului public social de transport feroviar de cãlãtori, Transferoviar Grup poate face modificãri în lista prevãzutã la alin. (1), cu respectarea instrucţiunilor feroviare referitoare la introducerea sau scoaterea unui tren în/din circulaţie şi fãrã a depãşi volumul total de tren-km din listã.
ART. 7
Lista programelor prioritare
Principalele programe prioritare de dezvoltare, modernizare şi investiţii ale Transferoviar Grup pentru perioada de valabilitate a prezentului contract sunt prevãzute în anexa nr. 6.
ART. 8
Principalele elemente de cheltuieli necesare pentru asigurarea pachetului minim social
Principalele elemente de cheltuieli utilizate pentru determinarea costurilor transportului public feroviar de cãlãtori sunt: cheltuieli cu utilizarea infrastructurii feroviare, cheltuieli cu combustibilul şi lubrifianţii, cheltuieli cu energia electricã, cheltuieli cu reparaţiile, cheltuieli cu personalul, cheltuieli cu amortizarea, alte cheltuieli de exploatare, asigurarea cãlãtorilor. Acestea se dimensioneazã de Transferoviar Grup, corelat cu programul de transport, şi se aprobã prin bugetul de venituri şi cheltuieli al societãţii, potrivit prevederilor legale.
ART. 9
Costul prestaţiilor
(1) Costurile de transport estimate pentru realizarea serviciilor publice în perioada 2010-2011 sunt cele prevãzute în anexa nr. 7.
(2) Transferoviar Grup va stabili costurile suplimentare ca urmare a efectuãrii lucrãrilor de reabilitare a infrastructurii, precum şi efectul asupra traficului, prin scãderea veniturilor, prezentând distinct aceastã estimare pentru compensare în cadrul metodologiei prevãzute la art. 11.
ART. 10
Stabilirea nivelului de venituri prognozat pentru pachetul minim social şi politica tarifarã
(1) Transferoviar Grup poate, dupã caz, sã stabileascã în condiţiile legii şi sã adapteze la condiţiile pieţei tarifele pentru transportul feroviar public de cãlãtori şi alte prestaţii şi servicii din domeniul sãu de activitate, în scop comercial, în vederea menţinerii, sporirii sau creãrii unui anumit trafic în transportul de cãlãtori.
(2) Veniturile estimate pentru perioada 2010-2011 au fost stabilite plecând de la nivelul indicatorului "cãlãtori-km" prognozat pentru aceastã perioadã la art. 5. Veniturile estimate sunt prevãzute în anexa nr. 8.
ART. 11
Nivelul compensaţiei de la bugetul de stat ca platã a serviciilor publice pentru acoperirea diferenţei dintre nivelul costurilor şi cel al veniturilor realizate din tarifele aprobate
(1) Metodologia de calcul şi nivelul sumelor lunare necesare pentru acoperirea serviciului public social, ca diferenţã între tarifele stabilite cu avizul autoritãţilor publice competente şi costurile reale de transport, la care se adaugã cota de profit cuprinsã între 3% şi 5%, se stabilesc în conformitate cu normele privind fundamentarea, acordarea şi justificarea sumelor primite de la bugetul de stat pentru unele activitãţi desfãşurate de unii operatori economici, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, precum şi cu <>Hotãrârea Guvernului nr. 2.408/2004 privind metodologia de acordare de la bugetul de stat şi/sau de la bugetele locale a diferenţei dintre tarife şi costuri în transportul feroviar public de cãlãtori, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(2) Valoarea compensaţiei unitare anuale necesarã a se asigura de la bugetul de stat ca diferenţã între veniturile obţinute prin aplicarea tarifelor stabilite cu avizul autoritãţilor publice competente şi costurile reale de transport se cuantificã la 22,36 lei/tren-km pentru anul 2010. Nivelul compensaţiei de la bugetul de stat ca platã a serviciilor publice pentru acoperirea diferenţei dintre nivelul costurilor şi cel al veniturilor realizate din tarifele aprobate este prevãzut în anexa nr. 9.
(3) În cazuri bine justificate Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii va revizui compensaţia Transferoviar Grup în vederea asigurãrii pachetului minim social stabilit prin prezentul contract.
ART. 12
Obiective cu efect cuantificat în nivelul veniturilor şi cheltuielilor
În vederea realizãrii programului de transport public feroviar în condiţiile definite prin prezentul contract şi a asigurãrii echilibrului economico-financiar al societãţii, consiliul de administraţie al Transferoviar Grup va analiza permanent, va adopta şi va aproba, în condiţii concrete raportate la evoluţia preţurilor şi tarifelor, obiective cu efect cuantificat în nivelul veniturilor şi cheltuielilor.
ART. 13
Programul de modernizare şi achiziţii de material rulant
(1) Programul de modernizare şi achiziţii de material rulant prevãzut în anexa nr. 10 se asigurã din fonduri proprii şi din finanţãri externe şi se aprobã de cãtre consiliul de administraţie, corelat cu normele tehnice date de constructori şi cu reglementãrile specifice emise de Autoritatea Feroviarã Românã.
(2) Valoarea fondurilor necesar a fi alocate pentru perioada 2010-2011 pentru programul anual de modernizare şi achiziţii de material rulant este prevãzutã în anexa nr. 10.
ART. 14
Regulile privind modificãrile la contract
(1) Modificãrile la prezentul contract de servicii publice se fac cu acordul ambelor pãrţi, în condiţiile legii, în scopul asigurãrii permanente a îmbunãtãţirii standardului de calitate a serviciilor publice cel puţin pânã la nivelul impus de legislaţia comunitarã.
(2) Modificãrile la prezentul contract de servicii publice se vor face ori de câte ori este nevoie, dar cel puţin o datã pe an, în sensul prevãzut la alin. (1).
(3) Pentru evenimente de forţã majorã ce se vor manifesta pe durata de valabilitate a prezentului contract, derularea contractului se va face cu respectarea prevederilor legale în vigoare, în fiecare situaţie.
ART. 15
Rãspunderea contractualã
(1) Pãrţile se obligã sã execute prezentul contract întocmai şi cu bunã-credinţã.
(2) În cazul apariţiei unor situaţii neprevãzute în derularea contractului, pãrţile se vor întâlni pentru analizã şi soluţionare pe cale amiabilã.
(3) În cazul conflictelor de muncã, greva este permisã cu condiţia ca organizatorii şi conducãtorii grevei sã asigure serviciile esenţiale, dar nu mai puţin de o treime din activitatea normalã, cu satisfacerea necesitãţilor minime de viaţã ale comunitãţilor locale.
(4) Pãrţile se obligã sã repare prejudiciul cauzat ca urmare a neexecutãrii/executãrii necorespunzãtoare sau cu întârziere a obligaţiilor contractului, care au fost fãcute exclusiv din vina acestora.
ART. 16
Forţa majorã
(1) Forţa majorã, conform prezentului contract, reprezintã orice eveniment sau cauzã, imprevizibil(ã) şi de neînlãturat, produs(ã) fãrã vina pãrţilor contractante, ce nu a putut fi anticipat(ã) la încheierea contractului şi care exonereazã oricare dintre pãrţi de îndeplinirea totalã sau parţialã a obligaţiilor ce decurg din prezentul contract.
(2) Partea care invocã forţa majorã va notifica imediat în scris celeilalte pãrţi producerea sau terminarea evenimentului de forţã majorã. Autoritatea competentã va confirma orice eveniment de forţã majorã, menţionând circumstanţele producerii acestuia.
ART. 17
Încetarea contractului
Prezentul contract de servicii publice înceteazã:
a) la expirarea perioadei pentru care a fost încheiat;
b) prin acordul de voinţã al pãrţilor semnatare, potrivit legislaţiei în vigoare.
ART. 18
Litigii
(1) Litigiile izvorâte din încheierea, executarea, modificarea, încetarea şi interpretarea clauzelor prezentului contract se rezolvã pe cale amiabilã.
(2) În cazul în care divergenţele nu se soluţioneazã pe cale amiabilã, litigiile vor fi rezolvate de instanţele judecãtoreşti competente.
ART. 19
Dispoziţii finale
Anexele nr. 1-10 fac parte integrantã din prezentul contract de servicii publice.

Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii

Ministru,
.........

Pentru Societatea Comercialã "Transferoviar Grup" - S.A.

Director general,
.................


ANEXA 1
la Contractul de servicii publice pentru perioada 2010-2011
al Transferoviar Grup - S.A.

LISTA
facilitãţilor de cãlãtorie aprobate prin acte normative




┌────┬─────────────┬─────────────────────────────┬─────────────┬─────────────┬────────────┐
│Nr. │Beneficiarul │ Facilitatea │Actul │Cine │Cine suportã│
│crt.│facilitãţii │ │normativ │distribuie │cheltuielile│
│ │ │ │ │legitimaţiile│pentru │
│ │ │ │ │ │facilitate │
├────┼─────────────┼─────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────┤
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├────┼─────────────┼─────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────┤
│1. │Eroii-martiri│12 cãlãtorii gratuite │Legea │Secretariatul│Bugetul MTI │
│ │şi luptãtorii│anual, clasa I, tren de │nr. 341/2004,│de Stat │Cap. 60.01 │
│ │care au │orice rang, cu │cu modifi- │pentru │ │
│ │contribuit la│însoţitor sau membri de │cãrile şi │Problemele │ │
│ │victoria │familie fãrã titular │completãrile │Revoluţio- │ │
│ │Revoluţiei │ │ulterioare │narilor din │ │
│ │române din │ │ │Decembrie │ │
│ │decembrie │ │ │1989 │ │
│ │ 1989 │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────┤
│2. │Persoanele │12 cãlãtorii gratuite, anual,│Decretul-lege│MMFPS, prin │Bugetul de │
│ │persecutate │clasa I, tren de orice rang, │nr. 118/1990,│Casa │stat, │
│ │din motive │pe baza cuponului cu reducere│republicat │Naţionalã de │prin │
│ │politice │pentru transport, cu mai │ │Pensii │MMFPS │
│ │ │mulţi însoţitori sau membri │ │(Poşta │ │
│ │ │de familie │ │Românã) │ │
├────┼─────────────┼─────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────┤
│ │ │ │Ordonanţa │ │ │
│ │ │ │Guvernului │ │ │
│ │ │ │nr. 105/1999,│ │ │
│ │ │ │aprobatã cu │ │ │
│ │ │ │modif. şi │ │ │
│ │ │ │complet. prin│ │ │
│3. │Persoanele │6 cãlãtorii dus-întors, │Legea │MMFPS, prin │Bugetul │
│ │persecutate │gratuite, anual, clasa I, │nr. 189/2000,│Casa │de stat, │
│ │din motive │tren de orice rang, pe │cu modifi- │Naţionalã de │prin MMFPS │
│ │etnice │baza cuponului cu reducere │cãrile şi │Pensii │ │
│ │ │pentru transport, cu un │completãrile │(Poşta │ │
│ │ │singur însoţitor sau un │ulterioare │Românã) │ │
│ │ │membru de familie │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────┤
│4. │Veteranii de │12 cãlãtorii gratuite, │Legea │Asociaţiile │Bugetul MTI,│
│ │rãzboi şi │dus-întors, sau 24 de │nr. 44/1994, │veteranilor │Cap. 60.01 │
│ │urmaşii │cãlãtorii simple, în cursul │republicatã, │de rãzboi │ │
│ │acestora │unui an calendaristic, │cu modifi- │legal │ │
│ │ │clasa I ori a II-a, tren de │cãrile şi │constituite │ │
│ │ │orice rang, cu mai mulţi │completãrile │ │ │
│ │ │însoţitori sau fãrã titular, │ulterioare │ │ │
│ │ │soţul/soţia ori altã persoanã│ │ │ │
│ │ │care îi reprezintã interesele│ │ │ │
│ │ │titularului, cu procurã │ │ │ │
│ │ │autentificatã │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────┤
│5. │Secretariatul│12 cãlãtorii dus-întors sau │Legea │Secretariatul│Bugetul │
│ │de Stat │6 cãlãtorii dus - întors │nr. 448/2006,│de Stat │de stat, │
│ │pentru │(în funcţie de gradul de │republicatã, │pentru │prin │
│ │Persoanele cu│handicap) pe an │cu modifi- │Persoanele cu│consiliile │
│ │Handicap │calendaristic, clasa a II-a, │cãrile şi │Handicap, │judeţene │
│ │ │tren accelerat, cu un singur │completãrile │prin │ │
│ │ │însoţitor şi asistentul │ulterioare │asociaţiile │ │
│ │ │personal, care poate circula │ │judeţene │ │
│ │ │singur │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────┤
│6. │Elevi şi │50% reducere, tarif tren │ │C.F.R. Cãlã- │Bugetul MTI │
│ │studenţi │personal, clasa a II-a, │ │tori, MECTS │Cap. 60.01 │
│ │români şi │abonamente lunare cu numãr │ Legea │distribuie │ │
│ │elevii şi │nelimitat de cãlãtorii pentru│nr. 84/1995, │cupoanele cu │ │
│ │studenţii │elevii/studenţii cu cupoane -│republicatã, │50% reducere │ │
│ │români din │50% reducere, tarif tren │cu modificã- │pentru │ │
│ │afara │accelerat şi rapid, clasa │rile şi │studenţi la │ │
│ │graniţelor │a II-a │completãrile │trenurile │ │
│ │ţãrii, │ │ulterioare, │accelerat │ │
│ │bursieri ai │ │Hotãrârea │ │ │
│ │statului │ │Guvernului │ │ │
│ │român │ │nr. 309/1996,│ │ │
│ │ │ │completatã │ │ │
│ │ │ │prin │ │ │
│ │ │ │Hotãrârea │ │ │
│ │ │ │Guvernului │ │ │
│ │ │ │nr. │ │ │
│ │ │ │1.367/2003 │ │ │
│ │ │ │şi Hotãrârea │ │ │
│ │ │ │Guvernului │ │ │
│ │ │ │nr. │ │ │
│ │ │ │1.468/2005 │ │ │
├────┼─────────────┼─────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────┤
│7. │Pensionarii │6 cãlãtorii simple cu 50% │- Legea │MMSSF, prin │Bugetul MTI,│
│ │din sistemul │reducere, tarif tren rapid, │nr. 147/2000,│oficiile de │Cap. 60.01 │
│ │public de │clasa a II-a, pe baza │modificatã │pensii, │ │
│ │pensii │cuponului cu reducere │prin Legea │distribuie │ │
│ │ │pentru transport, cu soţul │nr. 30/2004 │cupoanele │ │
│ │ │sau soţia, respectiv pot │- Ordonanţa │ │ │
│ │ │circula fãrã titular │de Urgenţã │ │ │
│ │ │ │a Guvernului │ │ │
│ │ │ │nr. 71/2004, │ │ │
│ │ │ │aprobatã prin│ │ │
│ │ │ │ Legea │ │ │
│ │ │ │nr. 564/2004,│ │ │
│ │ │ │cu modif. │ │ │
│ │ │ │ulterioare │ │ │
├────┼─────────────┼─────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────┤
│8. │Locuitorii │50% reducere la tariful │Legea │Se elibereazã│Bugetul MTI │
│ │Munţilor │legitimaţiilor de cãlãtorie │nr. 33/1996, │bilete bianco│Cap. 60.01 │
│ │Apuseni, │clasa a II-a, la toate │cu modifi- │în baza │ │
│ │titulari ai │categoriile de trenuri de │cãrile şi │"Legitimaţiei│ │
│ │ "Carnetului │cãlãtori │completãrile │de Moţ" │ │
│ │de Moţ" │ │ulterioare │ │ │
├────┼─────────────┼─────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────┤
│9. │Senatori şi │100% reducere, clasa I, tren │Legea │Parlamentul │ │
│ │deputaţi │de orice rang │nr. 4/1990, │ │ │
│ │ │ │cu modifi- │ │ │
│ │ │ │cãrile │ │ │
│ │ │ │ulterioare │ │ │
├────┼─────────────┼─────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────┤
│10. │Academicieni │100% reducere, clasa I, tren │Legea │Academia │ │
│ │ │de orice rang │nr. 752/2001,│Românã │ │
│ │ │ │republicatã │ │ │
└────┴─────────────┴─────────────────────────────┴─────────────┴─────────────┴────────────┘




ANEXA 2
la Contractul de servicii publice pentru perioada 2010-2011
al Transferoviar Grup - S.A.

CONDIŢII MINIME DE CONFORT
pe categorii de trenuri în trafic intern


───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Elemente de confort Accelerat Personal
cl. I cl. II cl. I cl. II
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Media vitezelor comerciale (km/h) 45 35
Vagoane-restaurant sau bar în compunere *)

Servicii în vagoane clasa:
- servire, la cerere, cu produse alimentare *)
- anunţarea opririlor *)
- ajutor acordat cãlãtorilor la urcarea/coborârea
în/din vagon *)

- difuzarea presei cotidiene *)
- pliante şi broşuri cu mersul trenului *)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Dotãri ale vagoanelor:
- fotolii tapiţate cu stofã **) *) **) *)
- huse tetiere *) *)
- mochetã în compartiment *)
- perdele în compartimente*1) **) *)
- iluminat fluorescent **) **) *) *)
- iluminat incandescent (de siguranţã) **) **) **)
- iluminat lizierã *)
- ventilaţie *) *)
- climatizare (aer condiţionat) *) *)
- sonorizare în compartimente *) *)

Cabinã de toaletã dotatã cu urmãtoarele materiale
consumabile:

- hârtie igienicã şi sãpun **) **) **)
- şerveţele *) *) *) *)
- odorizante în cabina WC **) **) **)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


---------
*) Caracter facultativ.
**) Caracter obligatoriu.
*1) Cu excepţia vehiculelor care nu permit din punct de vedere constructiv.


ANEXA 3
la Contractul de servicii publice pentru perioada 2010-2011
al Transferoviar Grup - S.A.

Principalele proiecte de investiţii necesar
a fi promovate pentru transportul feroviar
public de cãlãtori în perioada 2010-2011


┌────┬─────────────────────────────────────────────────────┬───────────────────┐
│Nr. │ │ din care: │
│crt.│ Nominalizarea pe obiective de investiţii ├─────────┬─────────┤
│ │ │ 2010 │ 2011 │
│ │ ├─────────┼─────────┤
│ │ │-mii lei-│-mii lei-│
├────┼─────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┤
│ │ TOTAL, │ 7.930 │ 6.630 │
│ │ din care: │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┤
│ 1.│Rame electrice pentru scurt şi mediu parcurs │ │ │
│ │(seria 58) │ 2.350 │ 2.350 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┤
│ 2.│Locomotivã diesel-hidraulicã de 1.250 CP pentru │ │ │
│ │asigurarea tracţiunii trenurilor │ 1.300 │ 1.300 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┤
│ 3.│Rame automotor diesel │ 3.900 │ 2.600 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┤
│ 4.│Înfiinţare puncte de alimentare şi exploatare │ 380 │ 380 │
└────┴─────────────────────────────────────────────────────┴─────────┴─────────┘




ANEXA 4
la Contractul de servicii publice pentru perioada 2010-2011
al Transferoviar Grup - S.A.

Principalii indicatori cantitativi şi calitativi
ai activitãţii de transport feroviar de cãlãtori


┌─────────────────┬───────────────────┬────────────────────┐
│Indicatorul │ Anul 2010 │ Anul 2011 │
├─────────────────┼───────────────────┼────────────────────┤
│Tren km (mii) │ 577,973 │ 702,030 │
├─────────────────┼───────────────────┼────────────────────┤
│Cãlãtori km (mii)│ 14.956 │ 25.350 │
└─────────────────┴──────────-────────┴────────────────────┘




ANEXA 5
la Contractul de servicii publice pentru perioada 2010-2011
al Transferoviar Grup - S.A.

Lista completã a trenurilor de cãlãtori ce
reprezintã pachetul minim social pe anul 2010
care face obiectul contractelor de servicii publice

Trenuri cu circulaţie regulatã




┌────┬────────────────────────────┬────────┬─────────────┬──────────┬────────┬─────┬─────────────────┬─────────────────┐
│Nr. │ │Distanţa│ │ Regim de │Nr. zile│ Nr. │ Tren km/zi │ Tren km/an │
│crt.│ Ruta de circulaţie │ (km.) │ Rang tren │circulaţie│circ/an │tren/│(col. 2 x col. 6)│(col. 5 x col. 7)│
│ │ │ │ │ │ │ zi │ │ │
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────────┼────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4* │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────────┼────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ 1 │Buzãu - Bucureşti Nord │ 128,20 │ accelerat │ Z* │ 275 │ 4│ 512,80│ 141.020,00│
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ │ │ │ Total │ 4│ 512,80│ 141.020,00│
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┬──────────┬────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ 2 │Cluj Napoca- Oradea │ 152,10 │ accelerat │ Z* │ 275 │ 4│ 608,40│ 167.310,00│
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ │ │ │ Total │ 4│ 608,40│ 167.310,00│
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┬──────────┬────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ 3 │Cluj Napoca- Bistriţa Nord │ 119,00 │ accelerat │ Z* │ 275 │ 4│ 476,00│ 130.900,00│
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ │ │ │ Total │ 4│ 476,00│ 130.900,00│
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┬──────────┬────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ 4 │ Buzãu - Berca │ 22,30 │ personal │ Z* │ 300 │ 4│ 89,20│ 26.760,00│
│ │ │ ├─────────────┼──────────┼────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ │ │ │ personal │ U │ 43 │ 2│ 44,60│ 1.917,80│
│ │ │ ├─────────────┼──────────┼────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ │ │ │ personal │ E │ 215 │ 2│ 44,60│ 9.589,00│
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ │ │ │ Total │ 8│ 178,40│ 38.266,80│
├────┴────────────────────────────┴────────┴─────────────────────────────────┴─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ TOTAL tren- km Secţii interoperabile │ 1.775,60│ 477.496,80│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────┴─────────────────┘

Secţii neinteroperabile (închiriate)
┌────┬────────────────────────────┬────────┬─────────────┬──────────┬────────┬─────┬─────────────────┬─────────────────┐
│Nr. │ │Distanţa│ │ Regim de │Nr. zile│ Nr. │ Tren km/zi │ Tren km/an │
│crt.│ Ruta de circulaţie │ (km.) │ Rang tren │circulaţie│circ/an │tren/│(col. 2 x col. 6)│(col. 5 x col. 7)│
│ │ │ │ │ │ │ zi │ │ │
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────────┼────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4* │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────────┼────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ 1 │ Nehoiaşu - Berca │ 51,00 │ personal │ Z* │ 300 │ 4│ 204,00│ 61.200,00│
│ │ │ ├─────────────┼──────────┼────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ │ │ │ personal │ U │ 43 │ 2│ 102,00│ 4.386,00│
│ │ │ ├─────────────┼──────────┼────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ │ │ │ personal │ E │ 215 │ 2│ 102,00│ 21.930,00│
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ │ │ │ Total │ 8│ 408,00│ 87.516,00│
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┬──────────┬────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ 2 │ Oradea - Bãile Felix │ 10,80 │ personal │ Z* │ 300 │ 4│ 43,20│ 12.960,00│
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ │ │ │ Total │ 4│ 43,20│ 12.960,00│
├────┴────────────────────────────┴────────┴─────────────────────────────────┴─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ TOTAL tren - km Secţii neinteroperabile (închiriate) │ 451,20│ 100.476,00│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ TOTAL GENERAL SERVICIU PUBLIC SOCIAL │ 2.226,80│ 577.972,80│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────┴─────────────────┘



Legendã * = regim de circulaţie (coloana 4 din tabele)

A Nu circulã sâmbãtã, duminicã, de sãrbãtori legale.
B Nu circulã de sãrbãtori legale.
D Nu circulã sâmbãtã sau duminicã.
E Nu circulã sâmbãtã, duminicã.
F Circulã sâmbãtã, duminicã.
G Nu circulã sâmbãtã sau duminicã şi de sãrbãtori legale.
J Circulã vineri, sâmbãtã, duminicã.
R Circulã o datã pe sãptãmânã, în perioada 18.06.2010-4.09.2010.
S Circulã vineri, duminicã.
U Circulã o datã pe sãptãmânã.
Z Circulã zilnic.
Z* Circulã zilnic, începând cu o anumitã datã.


ANEXA 6
la Contractul de servicii publice pentru perioada 2010-2011
al Transferoviar Grup - S.A.

Lista programelor prioritare


┌────┬────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Nr. │ Denumirea programului prioritar │
│crt.│ │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 1. │Implementarea proiectului de introducere progresivã a mersului de tren │
│ │cadenţat │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 2. │Program de dotare cu automotoare │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 3. │Program de achiziţie şi modernizare a automotoarelor │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 4. │Program de implementare a sistemului electronic de vânzare şi rezervare │
│ │a legitimaţiilor de cãlãtorie în trafic intern şi internaţional, urmã- │
│ │rind achiziţii soft şi echipamente, dezvoltarea şi mentenanţa acestora, │
│ │precum şi perfecţionarea profesionalã a personalului comercial │
└────┴────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘




ANEXA 7
la Contractul de servicii publice pentru perioada 2010-2011
al Transferoviar Grup - S.A.

Costul prestaţiilor


┌──────────────────────┬────────────────────────────────────────────────┐
│ │ Costurile de transport │
│ ├──────────────────────┬─────────────────────────┤
│ │ Anul 2010 │ Anul 2011 │
├──────────────────────┼──────────────────────┼─────────────────────────┤
│Suma (mii lei) │ 17.044 │ 20.710 │
└──────────────────────┴──────────────────────┴─────────────────────────┘




ANEXA 8
la Contractul de servicii publice pentru perioada 2010-2011
al Transferoviar Grup - S.A.

Stabilirea nivelului de venituri prognozat
pentru pachetul minim social şi politica tarifarã


┌───────────────────┬──────────────────────┬──────────────────────┐
│Indicatorul │ 2010 │ 2011 │
├───────────────────┼──────────────────────┼──────────────────────┤
│Venituri (mii. lei)│ 3.542 │ 4.310 │
└───────────────────┴──────────────────────┴──────────────────────┘




ANEXA 9
la Contractul de servicii publice pentru perioada 2010-2011
al Transferoviar Grup - S.A.

Nivelul compensaţiei de la bugetul de stat ca platã a
serviciilor publice pentru acoperirea diferenţei
dintre nivelul costurilor şi cel al veniturilor
realizate din tarifele aprobate


┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ │ Evoluţia valorii necesare pe anii │
│ │ (mii lei) │
│ ├───────────────────┬───────────────────┤
│ │ 2010 │ 2011 │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────────┤
│Compensaţie anualã necesarã, din care:│ 12.923 │ 16.400 │
├──────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────────┤
│- asigurat de la bugetul de stat prin │ │ │
│Legea bugetului de stat pe anul 2010 │ 8.124,36 │ │
│nr. 11/2010 │ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────┴───────────────────┘




ANEXA 10
la Contractul de servicii publice pentru perioada 2010-2011
al Transferoviar Grup - S.A.

Programul de modernizare şi achiziţii de material rulant


┌───────────────────┬────────────────────────────────────────────┐
│ │ Valoarea proiectelor │
│ ├────────────────────┬───────────────────────┤
│ │ Anul 2010 │ Anul 2011 │
├───────────────────┼────────────────────┼───────────────────────┤
│Suma totalã │ │ │
│ (mii lei), │ 7.930 │ 6.630 │
│ din care: │ │ │
├───────────────────┼────────────────────┼───────────────────────┤
│Buget propriu │ 2.520 │ 2.120 │
├───────────────────┼────────────────────┼───────────────────────┤
│Alte surse │ 5.410 │ 4.510 │
└───────────────────┴────────────────────┴───────────────────────┘



-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016