Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
────────── Conţinute de ORDINUL nr. 1.105 din 22 aprilie 2024, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 427 din 9 mai 2024.────────── ANEXA 1 (Anexa nr. 2 la procedură) ACORD DE FINANŢARE nr. .... din ..... În conformitate cu prevederile Ordinului Ministrului Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului nr. ...../......., privind aprobarea schemei de minimis aferente Programului de accelerare a dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, se încheie prezentul acord de finanţare între: Agenţia Teritorială pentru IMM şi Turism .......... denumită în continuare ATIMMT, cu sediul în ............., str. ......... nr. ........, sectorul ............., telefon ............, e-mail: ..........., reprezentată prin ordonator terţiar de credite - Director ............., în calitate de administrator de Program, şi SC .................., cu sediul în .............., telefon ............, înregistrată sub nr. ........ la oficiul registrului comerţului, cod fiscal nr. ..........., reprezentată legal prin ............, având funcţia de ............, în calitate de Beneficiar, denumită în continuare Beneficiar. Precizări prealabile În prezentul Acord de Finanţare, cu excepţia situaţiilor când contextul cere altfel sau a unei prevederi contrare: - Toate termenele prevăzute în prezenta procedură se calculează conform Codului de procedură civilă; – Durata de valabilitate a acordului de finanţare este de maximum 5 ani, începând cu data intrării în vigoare a acordului de finanţare dar nu mai târziu de 31.12.2028. – Finanţarea nerambursabilă acordată Beneficiarului sub formă de primă de capital este stabilită în termenii şi condiţiile prezentului acord, ale Legii nr. 346 din 14 iulie 2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare şi ale Ordinului Ministrului Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului nr. ....../........, I. Obiectul acordului ART. 1 Obiectul acordului îl reprezintă ajutorul de minimis acordat sub formă de primă de capital, în baza cererii de eliberare AFN sub formă de primă de capital (Anexa 3) şi a documentaţiei aferente, din bugetul de stat, prin Programului de accelerare a dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, denumit în continuare Program, implementat de către Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) prin intermediul Agenţiei Teritorială pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Turism (ATIMMT) ............, în conformitate cu prevederile Legii nr. 346 din 14 iulie 2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare şi ale Ordinului Ministrului Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului nr. ............ ART. 2 Beneficiarul poate primi ajutorul de minimis nerambursabil sub formă de primă de capital în valoare de: - Alocaţia financiară nerambursabilă (primă de capital) este de maximum 50% din valoarea cheltuielilor eligibile, dar nu mai mult de 500.000 lei din valoarea unui credit de investiţii contractat la instituţia de credit parteneră. Valoarea creditului de investiţii solicitat prin program pentru cheltuieli eligibile este de minimum 250.000 lei. II. Durata acordului ART. 3 Acordul se încheie pe o perioadă de maximum 5 ani, dar nu mai mult de 31.12.2028, începând cu data intrării în vigoare. Prezentul acord intră în vigoare la data de ................. (se completează de către ATIMMT). Acordul se desfăşoară pe parcursul a două perioade succesive, astfel: - perioada de efectuare cheltuieli şi de depunere a decontului de maximum 12 luni calculate de la data intrării în vigoare a acordului de finanţare, dar nu mai târziu de 28.02.2025; – perioadă de 3 ani de monitorizare de la momentul emiterii acordului de plată de către ATIMMT, începând cu data virării în contul de tranzit deschis la banca parteneră a sumelor aferente acordării primelor de capital; Cele două perioade succesive de implementare şi monitorizare alcătuiesc împreună termenul contractual de maximum 5 ani în care se desfăşoară prezentul acord, conform schemei de ajutor de minimis. ART. 4 Termenul-limită pentru efectuarea cheltuielilor eligibile şi pentru depunerea cererii de eliberare a AFN sub formă de primă de capital este .............(se calculează şi completează de către ATIMMT). III. Finanţare ART. 5 (1) Prin Program, beneficiarul eligibil primeşte ajutor de minimis sub formă de primă de capital de maximum 50% din valoarea totală a cheltuielilor eligibile efectuate, dar nu mai mult de 500.000 lei; (2) Valoarea acordului de finanţare (a primei de capital) este de .............. lei, reprezentând ...........% din valoarea cheltuielilor eligibile, valoare aprobată prin notificarea de principiu la finanţare emisă de către MEAT/ATIMMT. (3) În situaţia în care valoarea cheltuielilor eligibile solicitate în cererea de eliberare AFN sub formă de primă de capital (Anexa 3) este mai mare decât ce s-a aprobat prin notificarea de principiu la finanţare, atunci valoarea AFN acordată este cea aprobată prin notificare. (4) În situaţia în care valoarea cheltuielilor eligibile solicitate în cererea de eliberare a AFN sub formă de primă de capital este mai mică decât ce s-a aprobat prin notificarea de principiu la finanţare, atunci valoarea AFN acordată este calculată la valoarea din Anexa 3. (5) Decontarea se face într-o singură tranşă, conform mecanismului decontării cererilor de rambursare pentru care s-a făcut dovada achitării integrale a cheltuielilor aferente facturilor depuse. IV. Modalităţile de plată ART. 6 (1) Beneficiarul va deschide cont curent distinct la instituţia de credit parteneră, care va fi utilizat exclusiv pentru implementarea Programului pe toată perioada de derulare a acestuia. (2) Suma reprezentând ajutor de minimis sub formă de primă de capital va fi eliberată după efectuarea tuturor cheltuielilor aferente investiţiei contractate prin credit, depunerea la instituţia de credit parteneră formularului de decont (Anexa 4) şi a cererii de eliberare AFN sub formă de primă de capital (Anexa 3) însoţită de documentaţia completă justificativă care însoţeşte această cerere, în caz contrar ajutorul nefiind acordat. ART. 7 Pentru plăţile efectuate în valută, conversia se face utilizându-se cursul de schimb BNR de la data publicării în Monitorul Oficial al României a ordinului de ministru pentru aprobarea procedurii de implementare a Programului. ART. 8 Plata acordurilor de finanţare se va face conform Convenţiei de colaborare încheiată de minister cu instituţia de credit parteneră. Ajutorul de minimis se va acorda beneficiarilor din contul de tranzit deschis de către instituţia parteneră pentru gestionarea Programului, prin unităţile teritoriale ale acesteia, după primirea de către instituţia parteneră a acordului de plată a ajutorului de minimis din partea ATIMMT. Virarea efectivă a sumei care constituie ajutor de minimis către beneficiar, se face după primirea de către instituţia parteneră a acordului de plată, prin diminuarea creditului de investiţii cu valoarea primei de capital. V. Drepturi şi obligaţii ART. 9 Administratorul de Program: a) va asigura finanţarea proiectului în condiţiile acordului şi în limita fondurilor aprobate pentru Program, cuprinse în bugetul anual al acestuia; b) nu poate acorda plata ajutorului de minimis parţială sau în avans; c) va refuza plata ajutorului de minimis în situaţia constatării nerespectării prevederilor schemei de finanţare şi a legislaţiei în vigoare sau a săvârşirii oricăror nereguli de ordin financiar; d) va monitoriza îndeplinirea indicatorilor pentru care s-a obţinut finanţare, precum şi menţinerea activităţii operaţionale / curente pentru o perioadă de minimum 3 ani începând cu data emiterii acordului de plată de către ATIMMT; e) va efectua monitorizarea şi controlul beneficiarilor Programului începând cu data emiterii acordului de plată de către ATIMMT. Reprezentanţii MEAT/ ATIMMT au dreptul să verifice anunţat/inopinat, on-line sau la locaţia implementării operatorilor economici veridicitatea şi conformitatea declaraţiilor, activităţilor şi cheltuielilor făcute în cadrul măsurii. ART. 10 Beneficiarul: a) este obligat să contracteze un credit de investiţii la banca parteneră, în condiţiile băncii şi ale programului, sub sancţiunea respingerii la finanţare; b) este obligat să asigure implementarea investiţiei din credit în conformitate cu prevederile schemei de minimis. Beneficiarul va fi singurul răspunzător în faţa instituţiei de credit pentru care a optat şi a autorităţii finanţatoare a programului pentru implementarea proiectului său. c) este obligat să respecte prevederile prezentului acord de finanţare, precum şi cele ale procedurii de implementare a programului; d) trebuie să accepte şi să faciliteze reprezentantului MEAT/ ATIMMT realizarea vizitei de certificare a cheltuielilor eligibile aferente investiţiei. În caz contrar, beneficiarul nu primeşte finanţare pentru acestea. e) este obligat să se prezinte la instituţia de credit parteneră în termenele impuse de legislaţia programului, sub sancţiunea respingerii la finanţare. Administratorul de Program poate solicita oricând, pe adresa de email specificată în anexa nr. 1 - Cererea - tip de acord de principiu pentru creditare şi finanţare, informaţii şi documente suplimentare (clarificări). Răspunsurile la clarificări se transmit prin poşta electronică în maximum 3zile lucrătoare de la transmiterea solicitării de clarificare. Nedepunerea/netransmiterea în termen a clarificărilor solicitate conduce la respingerea proiectului. f) este obligat să depună, în termenele specificate în procedura programului la instituţia de credit parteneră, decontul complet şi documentele justificative aferente cheltuielilor eligibile efectuate pentru implementarea investiţiei; g) este obligat ca, pentru toată perioada de valabilitate a acordului de finanţare, să menţină investiţia pentru care primeşte AFN în cadrul Programului, să nu aplice amortizare accelerată pentru activele achiziţionate în cadrul programului. În caz contrar, se va propune demararea procedurilor de recuperare a AFN, împreună cu dobânzile şi penalităţile aferente; h) este obligat să achiziţioneze numai active noi şi să le pună în funcţiune cu respectarea reglementărilor tehnice aplicabile; i) este obligat să coreleze cheltuielile efectuate cu fluxul activităţilor/subactivităţilor care sunt necesare desfăşurării sau promovării activităţilor codului CAEN Rev 2 pentru care se solicită finanţare; j) să asigure în favoarea ATIMMT/instituţiei de credit activele corporale achiziţionate prin Program împotriva tuturor riscurilor asigurabile, pe o perioadă de 4 ani (anul de implementare + 3 ani de monitorizare) şi să cesioneze toate drepturile pe care le vor dobândi în temeiul asigurării către ATIMMT/instituţia de credit, după caz. Această asigurare poate fi făcută şi anual, cu obligativitatea trimiterii către ATIMMT/instituţia de credit, după caz a unei copii după aceasta la momentul reînnoirii. k) e obligat să deschidă cont curent distinct la instituţia de credit parteneră; l) este obligat să nu înstrăineze şi să nu schimbe destinaţia bunurilor achiziţionate prin Program, să le menţină în stare de funcţionare şi să le păstreze în proprietatea societăţii pe întreaga perioadă de valabilitate a acordului de finanţare. În caz contrar, se va propune demararea procedurilor de recuperare a alocaţiei financiare nerambursabile, împreună cu dobânzile şi penalităţile aferente. m) este obligat ca, pentru o perioadă de minimum 6 luni de la data emiterii acordului de plată de către ATIMMT, să menţină sau să suplimenteze numărul de angajaţi existenţi la data depunerii documentaţiei de decont. Registrul salariaţilor din Revisal care va fi depus la momentul decontului trebuie să conţină angajaţii activi, suspendaţi şi încetaţi şi trebuie emis în luna calendaristică în care se depune documentaţia de decont. În cazul în care, în perioada menţionată, acestea se vacantează din diverse cauze, beneficiarul este obligat ca, în termen de maximum 45 de zile, să ocupe locul/locurile de muncă vacante, păstrând numărul minim pentru care a primit finanţare. VI. Răspunderea contractuală ART. 11 Administratorul de Program nu răspunde, în nicio situaţie şi pentru niciun motiv, pentru pagubele sau prejudiciile suferite de bunurile achiziţionate în cadrul programului pe tot parcursul derulării acordului şi nici nu poate accepta vreo pretenţie de compensare sau cerere de plată legate de aceste situaţii. ART. 12 În cazul în care prin bugetul de stat nu se acoperă sumele necesare finanţării proiectului, administratorul de Program este exonerat de orice răspundere. ART. 13 Administratorul de Program este exonerat de orice răspundere asociată oricărei pretenţii sau acţiuni cauzate de încălcarea regulilor, reglementărilor sau legislaţiei de către beneficiar, angajaţii acestuia, ori de persoanele care răspund de aceşti angajaţi, precum şi urmare a încălcării drepturilor aparţinând terţelor părţi. ART. 14 Reprezentanţii Ministerului sau ai ATIMMT au dreptul să verifice atât la sediul operatorilor economici, cât şi la cel al furnizorilor veridicitatea şi conformitatea declaraţiilor, activităţilor şi cheltuielilor făcute în cadrul Programului. Beneficiarul de AFN trebuie să accepte şi să faciliteze controlul reprezentanţilor Ministerului/ATIMMT/instituţiei partenere asupra utilizării alocaţiei financiare nerambursabile acordate prin acest program. ART. 15 a) În cazul în care, în urma controalelor efectuate de reprezentanţii MEAT/ATIMMT sau la sesizarea organelor de control abilitate ale statului, se constată că beneficiarii au făcut declaraţii incomplete/nereale şi/sau neconforme cu realitatea pentru a obţine ajutorul de minimis, sau se constată că nu mai sunt îndeplinite condiţiile prevăzute în acordul de finanţare (Anexa 2) sau în legislaţia schemei de ajutor, UIP din cadrul ATIMMT va propune recuperarea totală a ajutorului acordat şi va anunţa MEAT că a fost declanşată recuperarea ajutorului de minimis împreună cu dobânzile şi penalităţile aferente. b) În cazul în care, se identifică de către alte instituţii abilitate sau de către organele de urmărire penală, oricând pe perioada derulării programului, fapte incriminate de Codul Penal sau de alte Legi speciale săvârşite de societăţi, reprezentanţi legali, acţionari / asociaţi / administratori în legătură cu obţinerea sau utilizarea frauduloasă a fondurilor europene şi/sau publice, cererea de finanţare se respinge sau, după caz, ajutorul acordat este recuperat împreună cu dobânzile aferente. ART. 16 Beneficiarul îşi asumă responsabilitatea în faţa terţelor părţi, inclusiv răspunderea pentru fapte sau prejudicii de orice fel cauzate de acesta în limita derulării acordului. Acordul angajează răspunderea solidară a beneficiarului şi succesorilor săi pe de o parte, iar pe de altă parte, a administratorului de Program şi succesorilor acestuia. VII. Conflict de interese ART. 17 Beneficiarul se angajează să ia toate măsurile necesare pentru a evita conflictele de interese şi va informa imediat administratorul de Program despre orice situaţie care cauzează sau ar putea cauza un asemenea conflict. Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului şi/sau ATIMMT poate refuza plata AFN în situaţia identificării unor legături de rudenie, inclusiv soţ/soţie, până la gradul II inclusiv şi afini până la gradul II inclusiv între structurile acţionariatului beneficiarului şi furnizorii acestuia sau atunci când ofertantul câştigător deţine pachetul majoritar de acţiuni în două firme participante pentru acelaşi tip de achiziţie în cadrul achiziţiilor realizate de solicitanţii privaţi ai fondurilor nerambursabile. VIII. Clauza de confidenţialitate ART. 18 În înţelesul prezentului acord, informaţii confidenţiale sau secrete includ datele referitoare la informaţiile prevăzute în situaţiile financiare ale beneficiarului, aşa cum sunt ele prezentate în documentele contabile depuse. ART. 19 Părţile se obligă să nu dezvăluie pe durata acordului şi să nu utilizeze vreo informaţie confidenţială sau secretă obţinută pe parcursul acordului în legătură cu cealaltă parte. ART. 20 Părţile convin că termenele şi clauzele prezentului acord sunt confidenţiale, fiecare dintre părţi obligându-se să nu transmită terţilor documente, date sau informaţii rezultate din derularea acestuia, cu excepţia cazului în care informaţiile sunt furnizate organelor abilitate ale statului în exercitarea atribuţiilor ce le revin. ART. 21 Părţile vor lua măsurile care se impun pentru respectarea de către personalul propriu a prevederilor art. 19 şi 20. IX. Modificarea acordului ART. 22 Orice modificare a prezentului acord se face prin act adiţional, semnat de ambele părţi, care face parte integrantă din acord. ART. 23 Valoarea totală a acordului poate fi modificată de către administrator de Program, dar numai în sensul diminuării, în cazul constatării nerespectării de către beneficiar a clauzelor acordului sau în cazul solicitării exprese a beneficiarului. X. Încetarea acordului ART. 24 Acordul încetează de drept la termenul prevăzut în cap. II art. 3. ART. 25 Acordul poate înceta prin reziliere la iniţiativa administratorului de Program, fără acordarea niciunui preaviz, fără a plăti niciun fel de compensaţie şi fără nicio altă formalitate, atunci când beneficiarul: a) nu îşi îndeplineşte oricare dintre obligaţiile asumate prin Acord sau prevăzute în procedura de implementare a programului; b) este declarat insolvabil, intră în lichidare judiciară sau faliment sau îşi suspendă activitatea la ONRC, în această situaţie beneficiarul fiind obligat să înştiinţeze ATIMMT în termen de maximum 5 zile calendaristice din momentul apariţiei situaţiilor inserate; c) a făcut declaraţii false sau incomplete pentru a obţine finanţarea prevăzută în acord sau furnizează rapoarte ce nu reprezintă realitatea; d) a comis/comite nereguli de ordin financiar sau acte de corupţie, stabilite printr-o hotărâre judecătorească definitivă; ART. 26 (1) Rezilierea acordului din motive precizate la art. 25, conduce la excluderea beneficiarului de la posibilitatea de a obţine sprijin financiar de la bugetul de stat în cadrul oricărui Program finanţat de la bugetul de stat/fonduri structurale administrate de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, pe o perioadă de 3 ani de la data constatării neîndeplinirii condiţiilor care au condus la încetarea acordului şi la restituirea de către beneficiar în întregime a sumelor de care a beneficiat, cu dobânzile datorate de la data plăţii până la data recuperării sau a rambursării. (2) Acordul poate fi reziliat şi finanţarea nerambursabilă acordată va fi recuperată şi în cazul în care beneficiarul nu creează şi menţine numărul locurilor de muncă pentru care a primit finanţare, obiectele/ bunurile, fie ele mobile sau imobile, finanţate în cadrul prezentului acord, nu sunt folosite conform scopului destinat, activitatea operatorului economic se suspendă/devine inactivă, precum şi în cazul în care acestea sunt vândute, închiriate (cu excepţia activităţilor de închiriere) sau înstrăinate sub orice formă prevăzută de legislaţia în vigoare, oricând pe perioada de valabilitate a prezentului acord, aşa cum este stabilită la art. 3. XI. Cesiune ART. 27 Beneficiarul nu poate ceda sau transfera prezentul acord sau oricare dintre creanţele sau obligaţiile rezultând din acesta în favoarea sau în sarcina unei terţe părţi. XII. Rezolvarea şi soluţionarea litigiilor ART. 28 Prezentul acord se supune legislaţiei româneşti. ART. 29 Eventualele litigii ivite în legătură cu prezentul acord vor fi soluţionate pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, litigiul va fi adus spre soluţionare instanţei judecătoreşti competente. XIII. Forţa majoră ART. 30 Forţa majoră exonerează părţile de răspundere în cazul imposibilităţii derulării acordului, executării necorespunzătoare sau cu întârziere a obligaţiilor asumate prin prezentul acord. ART. 31 Prin forţă majoră se înţelege un eveniment independent de voinţa părţilor, imprevizibil ori insurmontabil, apărut după încheierea acordului, care împiedică părţile să îşi execute obligaţiile asumate. ART. 32 Cazurile de forţă majoră vor fi certificate conform prevederilor legislaţiei în vigoare . ART. 33 Partea care invocă forţă majoră este obligată să notifice celeilalte părţi în termen de 5 zile, prin serviciul de poştă clasic sau prin e-mail ori prin aplicaţia electronică, existenţa şi data de începere a evenimentului sau împrejurările considerate ca forţă majoră, fiind obligată să ia toate măsurile posibile pentru limitarea consecinţelor produse de un asemenea caz. XIV. Dispoziţii finale ART. 34 Prezentul acord reprezintă voinţa părţilor şi înlătură orice altă înţelegere verbală dintre acestea, anterioară sau ulterioară lui. ART. 35 Prezentul acord de finanţare este anexă şi se completează cu prevederile procedurii de implementare a programului prin Ordinul Ministrului nr. ....... CHELTUIELI ELIGIBILE APROBATE PRIN PROGRAM:
┌──────────────────────────────────────────────────────────────┬───────────┬─────────────┬────────────────┐
│ │Codul de │Valoarea │Valoarea │
│Denumirea bunului/serviciului*1 │clasificare│estimată a │finanţării │
│ │(dacă este │cheltuielilor│nerambursabile*4│
│ │cazul)*2 │eligibile*3 │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┼─────────────┼────────────────┤
│Echipamente tehnologice sub forma activelor corporale din │ │ │ │
│categoria mijloacelor fixe descrise în grupele 2.1, 2.2. şi │ │ │ │
│2.3. din H.G. 2139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind │ │ │ │
│clasificarea şi duratele normale de funcţionare a mijloacelor │ │ │ │
│fixe │ │ │ │
│1-......................................................... │ │ │ │
│2-.......................................................... │ │ │ │
│3- ......................................................... │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┼─────────────┼────────────────┤
│Echipamente/tehnologii/soluţii/sisteme specifice pentru │ │ │ │
│eficientizarea energetică a activităţii pentru care solicită │ │ │ │
│finanţare; Exemple de echipamente specifice pentru │ │ │ │
│eficientizarea energetică: generatoare de energie, boilere │ │ │ │
│industriale de înaltă eficienţă, pompe, sisteme de ventilaţie,│ │ │ │
│sisteme de încălzire/răcire, arzătoare industriale, │ │ │ │
│schimbătoare de căldură industriale, surse neintreruptibile de│ │ │ │
│energie UPS, cazane/centrale în condensare pe gaz, sisteme de │ │ │ │
│cogenerare şi trigenerare, sisteme de măsurare şi monitorizare│ │ │ │
│a utilităţilor, sisteme de panouri fotovoltaice, mini-eoliene:│ │ │ │
│1- ...................................................... │ │ │ │
│2- ...................................................... │ │ │ │
│3- ...................................................... │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┼─────────────┼────────────────┤
│Tehnologii/ echipamente/ sisteme/ soluţii/ servicii, etc. de │ │ │ │
│colectare, reciclare, reutilizare a deşeurilor industriale; │ │ │ │
│1- ...................................................... │ │ │ │
│2- ...................................................... │ │ │ │
│3- ...................................................... │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┼─────────────┼────────────────┤
│Achiziţionarea de mobilier, aparatură birotică şi sisteme de │ │ │ │
│protecţie a valorilor umane şi materiale, conform grupei nr. 3│ │ │ │
│din HG 2139/2004; │ │ │ │
│1- ....................................................... │ │ │ │
│2- ....................................................... │ │ │ │
│3- ........................................................ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┼─────────────┼────────────────┤
│Site de prezentare a activităţii, magazin on-line, cheltuieli │ │ │ │
│înregistrare domeniu fără hosting, cheltuieli de promovare a │ │ │ │
│site-ului / magazinului on-line, soft/softuri necesar/necesare│ │ │ │
│desfăşurării activităţii, semnătură electronică, echipamente │ │ │ │
│IT, tehnică de calcul tip PC, unitate centrală, server, │ │ │ │
│monitor, imprimantă/ copiator/ multifuncţională, inclusiv │ │ │ │
│sisteme portabile, licenţe necesare desfăşurării activităţii, │ │ │ │
│telefoane smart, tablete. │ │ │ │
│1- ...................................................... │ │ │ │
│2- ...................................................... │ │ │ │
│3- ...................................................... │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┼─────────────┼────────────────┤
│Autoutilitare şi autovehicule cu destinaţie specială, cu │ │ │ │
│excepţia tuturor vehiculelor simbol G, conform Ordinului │ │ │ │
│Ministerului Transporturilor, Infrastructurii şi │ │ │ │
│Comunicaţiilor nr. 2224/2020 pentru aprobarea Reglementărilor │ │ │ │
│privind omologarea de tip şi eliberarea cărţii de identitate a│ │ │ │
│vehiculelor rutiere, precum şi omologarea de tip a produselor │ │ │ │
│utilizate la acestea - RNTR 2 │ │ │ │
│1....................................................... │ │ │ │
│2........................................................ │ │ │ │
│3....................................................... │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┼─────────────┼────────────────┤
│Garanţiile acordate şi comisioanele aplicate de instituţiile │ │ │ │
│financiare nebancare creditelor de investiţii contractate în │ │ │ │
│cadrul programului: │ │ │ │
│1....................................................... │ │ │ │
│2........................................................ │ │ │ │
│3.............................................................│ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┼─────────────┼────────────────┤
│Achiziţionarea de spaţii de comerţ şi spaţii de prestări │ │ │ │
│servicii │ │ │ │
│1....................................................... │ │ │ │
│2........................................................ │ │ │ │
│3....................................................... │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┼─────────────┼────────────────┤
│Două plăcuţe informative obligatorii, sub sancţiunea │ │ │ │
│neacordării AFN, în valoare de minim 10 lei, dar nu mai mult │ │ │ │
│de 500 de lei din valoarea cheltuielilor eligibile │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┴───────────┼─────────────┼────────────────┤
│TOTAL*5 │ │ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────┴────────────────┘
*1 Se va completa, unde este cazul, cu denumirea tehnică şi numărul de bucăţi. *2 Se va completa pentru activităţile de achiziţionare a mijloacelor fixe, conform Hotărârii de Guvern nr. 2139/ 2004 pentru aprobarea catalogului privind clasificarea şi duratele normale de funcţionare a mijloacelor fixe. *3 Valoarea integrală a cheltuielilor eligibile fără TVA *4 Valoarea AFN aferente fiecărei activităţi/cheltuială eligibilă, dar nu mai mult de 50% din valoarea eligibilă solicitată fără TVA *5 Valoarea totală a AFN pentru fiecare beneficiar nu poate depăşi 500.000 lei.
┌────────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────┐
│Agenţia Teritorială pentru Întreprinderi Mici şi │Beneficiar, │
│Mijlocii şi Turism ............................ │………………………………………….│
│........................................................│ │
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤
│Ordonator terţiar de credite, │Reprezentant │
│.................................... │legal/funcţia, │
│(semnătura) │…………………………….. │
│ │(semnătura) │
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤
│Control financiar preventiv propriu, │ │
│.................................... │ │
│(semnătura) │ │
├────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤
│Compatiment economic, juridic │ │
│resurse umane şi administrativ, │ │
│.................................... │ │
│(semnătura) │ │
└────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────┘
ANEXA 2 (Anexa nr. 8 la procedură) Lista Agenţiilor Teritoriale pentru IMM şi Turism (ATIMMT)
┌────┬─────────────┬───────────┬────────────────────────────┐
│Nr. │ATIMMT │ │ │
│crt.│(Judeţe │ADRESA │TELEFON/ E-MAIL │
│ │arondate) │ │ │
├────┼─────────────┼───────────┼────────────────────────────┤
│ │PLOIEŞTI │ │ │
│ │Prahova │ │ │
│ │Dâmboviţa │ │ │
│ │Argeş │ │ │
│ │Teleorman │Bd. │ │
│ │Bucureşti │Republicii,│ │
│ │Ilfov │nr. 12, Bl.│Tel. 021 -9059 │
│1. │Giurgiu │33, et. 1, │agentia.ploiesti@imm.gov.ro │
│ │Ialomiţa │Ploieşti, │ │
│ │Călăraşi │C.P. 100066│ │
│ │Olt │ │ │
│ │Dolj │ │ │
│ │Vâlcea │ │ │
│ │Gorj │ │ │
│ │Mehedinţi │ │ │
├────┼─────────────┼───────────┼────────────────────────────┤
│ │CONSTANŢA │ │ │
│ │Constanţa │ │ │
│ │Tulcea │ │ │
│ │Brăila │ │ │
│ │Buzău │ │ │
│ │Galaţi │Bd. Tomis, │ │
│ │Vrancea │nr. 79-81, │ │
│2. │Vaslui │et. 3, │Tel. 021 -9059 │
│ │Bacău │Constanţa, │agentia.constanta@imm.gov.ro│
│ │Neamţ │C.P. 900669│ │
│ │Iaşi │ │ │
│ │Botoşani │ │ │
│ │Suceava │ │ │
│ │Alba │ │ │
│ │Harghita │ │ │
│ │Mureş │ │ │
├────┼─────────────┼───────────┼────────────────────────────┤
│ │BRAŞOV │ │ │
│ │Braşov │ │ │
│ │Covasna │ │ │
│ │Sibiu │Str. │ │
│ │Cluj │Turnului, │ │
│ │Bihor │nr.5, │ │
│3. │Bistriţa │Clădirea │Tel. 021-9059 │
│ │Năsăud Sălaj │AJOFM, et. │agentia.brasov@imm.gov.ro │
│ │Maramureş │1, Braşov, │ │
│ │Satu Mare │C.P. 500152│ │
│ │Caraş-Severin│ │ │
│ │Timiş │ │ │
│ │Arad │ │ │
│ │Hunedoara │ │ │
└────┴─────────────┴───────────┴────────────────────────────┘
------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.