┌───┬───────────────────────────────────────────────────────────┬──────┬──────┬───────┐
│ │ │ An 1 │ An 2 │ TOTAL │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────┼──────┼───────┤
│ 1 │Resurse umane │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────┼──────┼───────┤
│ 2 │Participanţi │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────┼──────┼───────┤
│ 3 │Alte tipuri de costuri │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────┼──────┼───────┤
│ 4 │Din care FEDR (10% pentru AP 1-5 inclusiv, 15% pentru AP 6)│ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────┼──────┼───────┤
│ 5 │Total costuri directe (1 + 2 + 3) │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────┼──────┼───────┤
│ 6 │Total cheltuieli generale de administraţie │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────┼──────┼───────┤
│ 7 │VALOAREA ELIGIBILÃ A PROIECTULUI (5 + 6) │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────┼──────┼───────┤
│ 8 │Din care activitãţi transnaţionale │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────┼──────┼───────┤
│ 9 │CONTRIBUŢIA SOLICITANTULUI │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────┼──────┼───────┤
│ASISTENŢÃ FINANCIARÃ NERAMBURSABILÃ SOLICITATÃ (7 - 9) │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────┼──────┼───────┤
│VALOAREA NEELIGIBILÃ A PROIECTULUI │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────┼──────┼───────┤
│VALOAREA TOTALÃ A PROIECTULUI (7 + 11) │ │ │ │
└───┴───────────────────────────────────────────────────────────┴──────┴──────┴───────┘
───────
la contractul de finanţare
───────────────────────────
ACORD DE PARTENERIAT
- Model recomandat -
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Nr. de înregistrare: ....................... (la solicitant) │
│ Art. 1. Pãrţile │
│ 1. (numele complet al organizaţiei) ..........., cu sediul în (adresa │
│ sediului înregistrat - pentru companii şi asociaţii) ........, codul TVA │
│ sau codul fiscal, unde este cazul, - partener principal │
│ 2. (numele complet al companiei) ..........., cu sediul în (adresa sediului │
│ înregistrat - pentru companii şi asociaţii) ......., codul TVA sau codul │
│ fiscal, unde este cazul, partener 1 ...... (a se adãuga numãrul de │
│ parteneri propuşi în parteneriat). │
│ au convenit urmãtoarele: │
│ Art. 2. Obiectul │
│ Obiectul acestui parteneriat este de a implementa împreunã proiectul: │
│ .......... (titlul proiectului), numãrul .......... (codul proiectului), │
│ care este depus în cadrul cererii de propuneri de proiecte: │
│ .................. (numãrul şi titlul cererii de propuneri de proiecte). │
│ Din punctul de vedere al contractului de finanţare, parteneriatul nu │
│ este o relaţie de afaceri, ci o relaţie între douã sau mai multe │
│ organizaţii, care implicã distribuirea responsabilitãţilor apãrute în │
│ timpul dezvoltãrii unui proiect. │
│ Cererea de finanţare şi anexele sale sunt parte integrantã acestui acord. │
│ Art. 3. Roluri şi responsabilitãţi în implementarea proiectului │
│ 3.1. Rolurile şi responsabilitãţile sunt descrise în tabelul de mai jos │
│ şi corespund prevederilor cererii de finanţare - care reprezintã │
│ documentul principal în stabilirea acestor aspecte ale parteneriatului: │
│ │
│ ┌──────────────────┬───────────────────────────────────────────────────┐ │
│ │ Organizaţia │ Roluri şi responsabilitãţi în proiect │ │
│ ├──────────────────┼───────────────────────────────────────────────────┤ │
│ │Partener principal│ │ │
│ ├──────────────────┼───────────────────────────────────────────────────┤ │
│ │Partener 1 │ │ │
│ ├──────────────────┼───────────────────────────────────────────────────┤ │
│ │Partener 2. │ │ │
│ └──────────────────┴───────────────────────────────────────────────────┘ │
│ Notã: Se vor descrie rolurile şi responsabilitãţile fiecãrui partener pe │
│ durata implementãrii proiectului. │
│ 3.2. Cofinanţarea operaţiunilor │
│ Partenerii vor asigura contribuţia la acest proiect aşa cum este │
│ precizat în cererea de finanţare şi în prezentul acord. │
│ Partenerul principal va furniza ......... lei, partenerul 1 va │
│ furniza ....... lei, partenerul 2 va furniza .......... lei (se adaugã │
│ numãrul de parteneri prevãzuţi în parteneriat). │
│ │
│ ┌─────────────────────────────────────────────────────────┬────────────────┐ │
│ │ │ Contribuţia la │ │
│ │ Organizaţia │ proiect │ │
│ │ │ LEI │ │
│ ├─────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤ │
│ │Partener principal │ │ │
│ ├─────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤ │
│ │Partener 1 │ │ │
│ ├─────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤ │
│ │Partener 2. │ │ │
│ ├─────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤ │
│ │(se adaugã numãrul de parteneri prevãzuţi în parteneriat)│ │ │
│ ├─────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤ │
│ │Total │ │ │
│ └─────────────────────────────────────────────────────────┴────────────────┘ │
│ 3.3. Plãţi │
│ Partenerul principal va deschide un cont separat pentru proiect. │
│ Toate contribuţiile (finanţarea nerambursabilã şi cofinanţarea adusã de │
│ fiecare partener) vor fi transferate în acest cont. │
│ Toate plãţile pentru proiect vor fi fãcute de cãtre partenerul principal │
│ din acest cont. │
│ Plãţile cãtre parteneri pentru activitãţile lor, cu excepţia cheltuielilor │
│ cu salariile şi asimilate acestora şi contribuţiilor sociale aferente, vor │
│ fi fãcute pe bazã de facturi emise cãtre partenerul principal. │
│ Toate facturile vor avea înscrise urmãtoarele informaţii: │
│ a) Activitatea întreprinsã corespunzãtor proiectului; │
│ b) Linia de buget din proiect corespunzãtoare activitãţii. │
│ Art. 4. Durata acordului. │
│ Durata acordului este de ......... începând cu data ........... (data │
│ transmiterii electronice a cererii de finanţare). │
│ Art. 5. Drepturi şi obligaţii ale partenerilor │
│ 5.(1). Partenerul principal va semna cererea de finanţare şi contractul de │
│ finanţare. │
│ 5.(2). Partenerul principal va consulta partenerii cu regularitate, îi va │
│ informa despre progresul acţiunii şi le va furniza copii ale rapoartelor │
│ narative şi financiare. │
│ 5.(3). Propunerile pentru modificãri importante ale proiectului │
│ (de exemplu: activitãţi, parteneri, etc.), trebuie sã fie convenite cu │
│ partenerii înaintea solicitãrii aprobãrii de cãtre Organismul Intermediar │
│ Regional .......... Când nu se ajunge la un acord asupra modificãrilor, │
│ partenerul principal va indica acest lucru când va solicita aprobarea │
│ Organismului Intermediar Regional ........... │
│ 5.(4). Costurile angajate de parteneri sunt eligibile în acelaşi fel ca │
│ şi costurile angajate de cãtre beneficiarul finanţãrii nerambursabile │
│ (partenerul principal corespunzãtor rolurilor avute în proiect). │
│ Art. 6. Proprietatea │
│ 6.(1). Înainte de sfârşitul proiectului, partenerii vor conveni asupra │
│ distribuirii echitabile a echipamentelor şi bunurilor achiziţionate din │
│ finanţarea nerambursabilã între parteneri. Copii ale titlurilor de transfer │
│ vor fi ataşate raportului final. │
│ Art 7. Dispoziţii finale │
│ 7.(1). Orice modificare a prezentului acord va fi valabilã numai atunci │
│ când este convenitã de toate pãrţile. │
│ 7.(2). Toate posibilele dispute rezultate din prezentul acord sau în │
│ legãturã cu el, pe care pãrţile nu le pot soluţiona pe cale amiabilã, │
│ vor fi soluţionate de instanţele competente. │
│ 7.(3). Pãrţile sunt de acord cã prezentul acord este guvernat de │
│ legea românã. │
│ │
│ Întocmit în ........ exemplare, în limba românã, câte unul pentru │
│ fiecare parte şi unul pentru AMPOSDRU/OI. │
│ Semnãturi │
│ │
│ ┌──────────┬──────────────────────────────────────┬─────────┬────────┐ │
│ │Partener │Numele şi funcţia persoanelor │Semnãturã│Data │ │
│ │principal │autorizate sã semneze │ │şi locul│ │
│ │ │......................................│ │ │ │
│ │ │......................................│ │ │ │
│ ├──────────┼──────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤ │
│ │Partener 1│Numele şi funcţia persoanelor │Semnãturã│Data şi │ │
│ │ │autorizate sã semneze │ │şi locul│ │
│ │ │......................................│ │ │ │
│ │ │......................................│ │ │ │
│ ├──────────┼──────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤ │
│ │Partener 2│Numele şi funcţia persoanelor │Semnãturã│Data │ │
│ │ │autorizate sã semneze │ │şi locul│ │
│ │ │......................................│ │ │ │
│ │ │......................................│ │ │ │
│ └──────────┴──────────────────────────────────────┴─────────┴────────┘ │
│ (tabelul se poate completa în continuare, acolo unde sunt mai mult │
│ de doi parteneri) │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
───────
la contractul de finanţare
──────────────────────────
FORMULAR CV
Curriculum vitae │Inseraţi fotografia. (rubricã facultativã)
Europass │
Informaţii personale │
Nume/Prenume │Nume, Prenume
Adresã(e) │Numãr imobil, nume stradã, cod poştal, localitate,
│ţarã
Telefon(oane) Mobil: │
Fax(uri) │
E-mail(uri) │
Naţionalitate(-tãţi) │
Data naşterii │
Sex │
Locul de muncã vizat/ │
Domeniul ocupaţional │
Experienţa profesionalã │
Perioada │Menţionaţi separat fiecare experienţã profesionalã
│relevantã, începând cu cea mai recentã dintre
│acestea.
Funcţia sau postul ocupat │
Activitãţi şi responsabilitãţi │
principale │
Numele şi adresa angajatorului │
Tipul activitãţii sau sectorul de│
activitate │
Educaţie şi formare │
Perioada │Menţionaţi separat fiecare forma de învãţãmânt şi
│program de formare profesionalã absolvite, începând
│cu cel mai recent.
Calificarea/diploma obţinutã │
Disciplinele principale studiate/│
competenţe profesionale │
dobândite │
Numele şi tipul instituţiei de │
învãţãmânt/furnizorului de │
formare │
Nivelul în clasificarea naţionalã│
sau internaţionalã │
Aptitudini şi competenţe │
personale │
Limba(i) maternã(e) │Precizaţi limba(ile) maternã(e) (dacã este cazul
│specificaţi a doua limbã maternã)
Limba(i) strãinã(e) │┌───────────────────┬─────────────────────┬───────────┐
cunoscutã(e) ││ Înţelegere │ Vorbire │ Scriere │
│├─────────┬─────────┼───────────┬─────────┼───────────┤
Autoevaluare ││ │ │Participare│ Discurs │ Exprimare │
││Ascultare│ Citire │ la │ oral │ scrisã │
Nivel european (*) ││ │ │conversaţie│ │ │
│├──┬──────┼──┬──────┼──┬────────┼──┬──────┼──┬────────┤
Limba ││ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│├──┼──────┼──┼──────┼──┼────────┼──┼──────┼──┼────────┤
Limba ││ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│└──┴──────┴──┴──────┴──┴────────┴──┴──────┴──┴────────┘
│(*) Nivelul Cadrului European Comun de Referinţã Pentru
│Limbi Strãine
Competenţe şi abilitãţi sociale │Descrieţi aceste competenţe şi indicaţi contextul în care au
│fost dobândite.
Competenţe şi aptitudini │Descrieţi aceste competenţe şi indicaţi contextul în care au
organizatorice │fost dobândite.
Competenţe şi aptitudini │Descrieţi aceste competenţe şi indicaţi contextul în care au
tehnice │fost dobândite.
Competenţe şi aptitudini de │Descrieţi aceste competenţe şi indicaţi contextul în care au
utilizare a calculatorului │fost dobândite.
Competenţe şi aptitudini │Descrieţi aceste competenţe şi indicaţi contextul în care au
artistice │fost dobândite.
Alte competenţe şi aptitudini │Descrieţi aceste competenţe şi indicaţi contextul în care au
│fost dobândite.
Permis(e) de conducere │Menţionaţi dacã deţineţi un permis de conducere şi
│categoria.
Informaţii suplimentare │Includeţi aici orice alte informaţii utile, care nu au fost
│menţionate anterior, de exemplu: persoane de contact,
│referinţe etc.
Anexe │Enumeraţi documentele anexate CV-ului.
────────
la Contractul de finanţare
──────────────────────────
Investeşte în oameni!
FONDUL SOCIAL EUROPEAN
Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Axa prioritarã ..............................
Domeniul major de intervenţie ....................
Titlul proiectului: .............
Numãrul de identificare al contractului: POSDRU/Call/DMI/G(S)/ID proiect
CERERE DE PREFINANŢARE
Nr. înreg. (Beneficiar)/Data
. .........../................
Nr. înreg. (AM POSDRU/OI)/Data
............../...............
CERERE DE PREFINANŢARE
NR. ..................
Numele Beneficiarului:
. ...............................................................
Adresa Beneficiarului:
. ...............................................................
Subsemnatul/a, .......................... (nume reprezentant legal), prin prezenta cerere solicit plata prefinanţãrii în cadrul contractului nr. ..... .
Suma cerutã este în valoare de .............................. lei reprezentând .....% din valoarea eligibilã a contractului de finanţare pentru anul de implementare nr. .......
S-au anexat urmãtoarele documente suport:
● formularul de identificare financiarã
● comunicarea deschiderii contului special;
Vã rugãm sã efectuaţi plata în contul bancar: ...........*1) deschis la: ............................... .
___________
*1) Indicaţi codul IBAN al contului precizat în formularul de identificare financiarã/comunicarea deschiderii contului special.
Cu stimã, [semnãtura]
[ştampila]
[nume şi prenume]
[funcţia]
ANEXA 6
────────
la Contractul de finanţare
───────────────────────────
FORMULAR DE IDENTIFICARE FINANCIARÃ
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ FORMULAR DE IDENTIFICARE FINANCIARÃ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ DEŢINÃTORUL CONTULUI │
│ │
│NUME [][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][] │
│ [][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][] │
│ADRESÃ [][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][] │
│ [][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][] │
│ORAŞ [][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][] │
│COD POŞTAL [][][][][][][] ŢARÃ [][][][][][][][][][][][][][][][] │
│CONTACT [][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][] │
│TELEFON [][][][][][][][][][][][][][][] │
│FAX [][][][][][][][][][][][][][] E-MAIL [][][][][][][][][][][][][][][][][][] │
│COD TVA [][][][][][][][][][][][] │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ BANCA │
│ │
│NUME [][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][] │
│ [][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][] │
│ADRESÃ [][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][] │
│ [][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][] │
│ORAŞ [][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][] │
│COD POŞTAL [][][][][][][] ŢARÃ [][][][][][][][][][][][][][][][] │
│CONT BANCAR [][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][] │
│IBAN [][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][] │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│┌───────────────────────┐ ┌──────────────────────────┐ │
││ŞTAMPILA BÃNCII │ │DATA │ │
││ │ │ │ │
││SEMNÃTURA │ │SEMNÃTURA DEŢINÃTORULUI DE│ │
││REPREZENTANTULUI BÃNCII│ │CONT │ │
││ │ │ │ │
││(Ambele obligatorii) │ │(Ambele obligatorii) │ │
│└───────────────────────┘ └──────────────────────────┘ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
───────
la Contractul de finanţare
──────────────────────────
GRAFIC ESTIMATIV PRIVIND DEPUNEREA CERERILOR DE RAMBURSARE
Investeşte în oameni!
FONDUL SOCIAL EUROPEAN
Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Axa prioritarã ..............................
Domeniul major de intervenţie ....................
Numãrul de identificare al contractului: POSDRU/Call/DMI/G(S)/ID proiect
Titlul proiectului: .............
Data transmiterii:
GRAFIC ESTIMATIV PRIVIND DEPUNEREA CERERILOR DE RAMBURSARE (Versiune xxx)
┌─────────────┬────────────┬──────────────┬──────────┬────────────────┬───────────────────┬─────────────────────┬──────────────┐
│ │ │ │ │ Total │ Total cheltuieli │ Suma estimatã a fi │ │
│ │ Cheltuieli │ Cheltuieli │ Total │ Cheltuieli │aferente finanţãrii│solicitatã în cererea│Data depunerii│
│ Cerere de │efectuate de│efectuate pânã│Cheltuieli│ efectuate/ │ nerambursabile ce │ de rambursare (dupã │ cererii de │
│ rambursare │ la data │ la data │efectuate │ valoarea │vor fi declarate în│ deducerea │rambursare la │
│ │ │ │ │totalã eligibilã│ cererea de │ contravalorii │ AMPOSDRU │
│ │ │ │ │ a proiectului │ rambursare │ prefinanţãrii) │ │
├─────────────┼────────────┼──────────────┼──────────┼────────────────┼───────────────────┼─────────────────────┼──────────────┤
│ Numãr │ Luna/An │ Luna/An │ lei │ % │ lei │ lei │ Luna/An │
├─────────────┼────────────┼──────────────┼──────────┼────────────────┼───────────────────┼─────────────────────┼──────────────┤
│ (1) │ (2) │ (3) │ (4) │ (5) │ (6) │ (7) │ (8) │
├─────────────┴────────────┴──────────────┴──────────┴────────────────┴───────────────────┴─────────────────────┴──────────────┤
│ANUL DE IMPLEMENTARE NR. 1 │
├─────────────┬────────────┬──────────────┬──────────┬────────────────┬───────────────────┬─────────────────────┬──────────────┤
│ 1 │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────┼────────────┼──────────────┼──────────┼────────────────┼───────────────────┼─────────────────────┼──────────────┤
│ 2 │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────┼────────────┼──────────────┼──────────┼────────────────┼───────────────────┼─────────────────────┼──────────────┤
│ 3 │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────┼────────────┼──────────────┼──────────┼────────────────┼───────────────────┼─────────────────────┼──────────────┤
│ 4 │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────┼────────────┼──────────────┼──────────┼────────────────┼───────────────────┼─────────────────────┼──────────────┤
│ TOTAL │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────┴────────────┴──────────────┴──────────┴────────────────┴───────────────────┴─────────────────────┴──────────────┤
│ANUL DE IMPLEMENTARE NR. 2 │
├─────────────┬────────────┬──────────────┬──────────┬────────────────┬───────────────────┬─────────────────────┬──────────────┤
│ 5 │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────┼────────────┼──────────────┼──────────┼────────────────┼───────────────────┼─────────────────────┼──────────────┤
│ 6 │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────┼────────────┼──────────────┼──────────┼────────────────┼───────────────────┼─────────────────────┼──────────────┤
│ 7 │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────┼────────────┼──────────────┼──────────┼────────────────┼───────────────────┼─────────────────────┼──────────────┤
│ 8 │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────┼────────────┼──────────────┼──────────┼────────────────┼───────────────────┼─────────────────────┼──────────────┤
│ TOTAL │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────┴────────────┴──────────────┴──────────┴────────────────┴───────────────────┴─────────────────────┴──────────────┤
│ANUL DE IMPLEMENTARE NR. 3 │
├─────────────┬────────────┬──────────────┬──────────┬────────────────┬───────────────────┬─────────────────────┬──────────────┤
│ 9 │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────┼────────────┼──────────────┼──────────┼────────────────┼───────────────────┼─────────────────────┼──────────────┤
│ 10 │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────┼────────────┼──────────────┼──────────┼────────────────┼───────────────────┼─────────────────────┼──────────────┤
│ 11 │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────┼────────────┼──────────────┼──────────┼────────────────┼───────────────────┼─────────────────────┼──────────────┤
│ 12 │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────┼────────────┼──────────────┼──────────┼────────────────┼───────────────────┼─────────────────────┼──────────────┤
│Cerere finalã│ │ │ │ │ │ │ │
│de rambursare│ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────┼────────────┼──────────────┼──────────┼────────────────┼───────────────────┼─────────────────────┼──────────────┤
│ TOTAL │ │ │ │ │ │ │ │
└─────────────┴────────────┴──────────────┴──────────┴────────────────┴───────────────────┴─────────────────────┴──────────────┘
┌──────────────────────┬──────────────────────────┬─────────────────────────────┐
[semnãtura] │Tranşa de prefinanţare│ Suma solicitatã │Data estimativã a solicitãrii│
[ştampila] ├──────────────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────────────┤
[nume şi prenume] │ Numãr │ lei │ Luna/An │
[funcţia] ├──────────────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│ (9) │ (10) │ (11) │
├──────────────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│Tranşa 2 │ │ │
├──────────────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│Tranşa 3 │ │ │
└──────────────────────┴──────────────────────────┴─────────────────────────────┘
───────
la Contractul de finanţare
───────────────────────────
Nr. înreg. (Beneficiar)/Data
............/............
Nr. înreg. (AMPOSDRU/OI)/Data
............/............
Investeşte în oameni!
FONDUL SOCIAL EUROPEAN
Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Axa prioritarã ..............................
Domeniul major de intervenţie ....................
Titlul proiectului: .............
Numãrul de identificare al contractului: POSDRU/Call/DMI/G(S)/ID proiect
CERERE DE RAMBURSARE
NR. .............
Numele Beneficiarului: ........................................
Adresa Beneficiarului: ........................................
Nr. telefon: .................................
Nr. fax: .........................................
Adresã e-mail: ............................
Perioada de referinţã: de la .../.../... pânã la ..../.../....
Tip cerere: intermediarã/finalã
Subsemnatul/a, ......... (nume reprezentant legal), prin prezenta cerere de rambursare solicit suma de*1) ........ lei, reprezentând cheltuielile angajate şi plãtite în perioada declaratã
___________
*1) Se preia suma din tabel, coloana 6 «Cheltuieli eligibile solicitate spre rambursare».
┌─────────┬────────────────────────────────────────┬─────────────┬─────────────┐
│ │ din care: │ │ │
│Valoarea ├────────────┬────────────┬──────────────┤ │ Cheltuieli │
│a cererii│ Valoare │ Valoare │ │ Deducerea │ solicitate │
│de ram- │rambursabilã│rambursabilã│ Cofinanţarea │prefinanţãrii│ spre │
│bursare │ din FSE │din bugetul │beneficiarului│ │ rambursare │
│ *2) │ │ naţional │ │ │ │
├─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 1 │ 2 = 1*%FSE │ 3 = 1*%BN │ 4 = 1*%CP 𗈙 = (2+3)*35%│ 6=1-4-5 │
├─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
└─────────┴────────────┴────────────┴──────────────┴─────────────┴─────────────┘
┌──────────────┬───────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Numãr │ Titlul Anexei │
├──────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Raport tehnico-financiar │
├──────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Evidenţa cheltuielilor │
├──────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Facturi/Documente justificative │
├──────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Extrase de cont │
└──────────────┴───────────────────────────────────────────────────────────────┘
[semnãtura]
[ştampila]
[nume şi prenume]
[funcţia]
A se completa de cãtre instituţii oficiale:
┌──────────────────────────────┐ ┌───────────────────────────────────────────┐
│Data primirii de cãtre │ │Nume/Semnãtura: │
│AMPOSDRU/OI: │ │Responsabil │
├──────────────────────────────┤ │.......................... (data .........)│
│Observaţii: │ │ │
│ │ │ │
│ │ │Verificat şi aprobat │
│ │ │.......................... (data .........)│
│ │ │ │
└──────────────────────────────┘ └───────────────────────────────────────────┘
───────
la Contractul de finanţare
──────────────────────────
NOTIFICARE PENTRU MODIFICAREA CONTRACTULUI
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Investeşte în oameni! │
│ FONDUL SOCIAL EUROPEAN │
│ Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 │
│ Axa prioritarã .............................. │
│ Domeniul major de intervenţie .................... │
│ Nr. ...../zz.ll.*1) │
│ În atenţia: │
│ Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale │
│ Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Sectorial pentru │
│ Dezvoltarea Resurselor Umane │
│ OIPOSDRU │
│ │
│ │
│ NOTIFICAREA NR. ... PENTRU MODIFICAREA CONTRACTULUI │
│ │
│ │
│ Numãrul de identificare al contractului: │
│ POSDRU/Call/DMI/G(S)/ID proiect │
│ Titlul proiectului: Nr. de înregistrare AMPOSDRU/OIPOSDRU: │
│ │
│ Prin prezenta vã notificãm urmãtoarea modificare/urmãtoarele modificãri la │
│ contractul mai sus menţionat. Menţionãm cã modificarea/modificãrile nu │
│ afecteazã scopul şi obiectivele proiectului, rezultatele estimate sau │
│ bugetul contractului şi respectã prevederile Art. 9A(14) din Contract. │
│ a. Modificarea solicitatã │
│ . ........... (vã rugãm detaliaţi) │
│ b. Motivaţie │
│ . ........... (vã rugãm detaliaţi) │
│ c. Documente justificative*2) │
│ 1. .......... │
│ 2. .......... │
│ 3. .......... │
│ 4. .......... │
│ │
│ Cu stimã, │
│ <numele şi prenumele reprezentantului legal în clar/semnatarul contractului>│
│ <semnãtura> │
│ <ştampila> │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
────────
la Contractul de finanţare
───────────────────────────
ACT ADIŢIONAL
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ Investeşte în oameni! │
│ FONDUL SOCIAL EUROPEAN │
│ Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 │
│ Axa prioritarã .............................. │
│ Domeniul major de intervenţie .................... │
│ │
│ │
│ ACTUL ADIŢIONAL NR. .... │
│ │
│ │
│ Numãrul de identificare al contractului: │
│ POSDRU/Call/DMI/G(S)/Id proiect │
│ Titlul proiectului: Nr. de înregistrare AMPOSDRU: │
│ │
│ │
│ Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale (MMFPS), │
│ Direcţia Generalã Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional │
│ Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane, denumitã în continuare │
│ AMPOSDRU, cu sediul în strada ........, nr. ...., sector ..., │
│ Bucureşti, România, cod poştal: ......, telefon:........., fax: ......, │
│ poşta electronicã: ......., cod fiscal ....., prin reprezentant legal, │
│ directorul general al AMPOSDRU, pe de o parte │
│ şi │
│ [Persoana juridicã] ........... înfiinţatã la data de ..............., │
│ cod de înregistrare fiscalã ......., nr. de înregistrare.........: │
│ J...../......./..........., cu sediul în localitatea ................. │
│ str. ........, judeţul ......., cod poştal: ......... tel: .........., │
│ fax: ........, poştã electronicã: ........, în calitate de Beneficiar, │
│ prin reprezentant legal .........., pe de altã parte, │
│ │
│ au convenit urmãtoarele: │
│ │
│ Urmãtoarele prevederi ale Contractului de finanţare │
│ POSDRU/Call/DMI/G(S)/Id proiect se modificã/completeazã, │
│ dupã cum urmeazã: │
│ │
│ Articolul <numãrul> : <titlul> │
│ <textul noului articol, aşa cum se modificã/completeazã> │
│ Anexa <numãrul> : <titlul> │
│ Noua versiune a Anexei <numãrul> : <titlul> este ataşatã la prezentul │
│ act adiţional.*1) │
│ │
│ Toate celelalte condiţii generale şi speciale ale Contractului de │
│ finanţare şi ale actului adiţional anterior/actelor adiţionale │
│ anterioare*2) rãmân nemodificate. Prezentul act adiţional intrã în │
│ vigoare la data semnãrii de cãtre AMPOSDRU. │
│ │
│ Prezentul act adiţional a fost încheiat în 2 (douã) exemplare originale │
│ în limba românã, un exemplar pentru AMPOSDRU şi un exemplar pentru │
│ Beneficiar. │
│ │
│ Autoritatea de Management pentru Beneficiar │
│ Programul Operaţional Sectorial" │
│ Dezvoltarea Resurselor Umane" │
│ │
│ Reprezentant legal Reprezentant legal │
│ │
│ Nume şi prenume Nume şi prenume │
│ │
│ Semnãtura Semnãtura │
│ │
│ Data Data │
│ │
│ Instrucţiuni de completare: │
│ │
│ (1) Dupã completarea prezentului document, aceste instrucţiuni şi toate │
│ notele de subsol se vor elimina. │
│ (2) Câmpurile evidenţiate cu galben vor fi înlocuite/completate cu │
│ informaţiile corespunzãtoare, fãrã a mai fi evidenţiate cu nici │
│ o culoare. │
│ (3) Conţinutul actelor adiţionale va fi încadrat în paginã astfel: │
│ (a) pagina cu semnãturile sã conţinã şi referiri la modificãrile aduse │
│ sau │
│ (b) fişierul se va imprima faţã-verso. │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
────────
la Contractul de finanţare
──────────────────────────
RAPORT TEHNICO-FINANCIAR
Investeşte în oameni!
FONDUL SOCIAL EUROPEAN
Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Axa prioritarã ..........
Domeniul major de intervenţie .............
Titlul proiectului: .............
Numãrul de identificare al contractului: POSDRU/Call/DMI/G(S)/ID proiect
RAPORT TEHNIC DE IMPLEMENTARE
NR. .........................
aferent cererii de rambursare intermediarã/finalã nr. ...
┌─────────────────────────────┬────────────────────────────────────────────────┐
│Titlul proiectului: │ │
├─────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│Codul proiectului: │ │
├─────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│Valoare: │ │
├─────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│Data începerii proiectului: │ │
├─────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│Data finalizãrii proiectului:│ │
├─────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │
├─────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│AMPOSDRU │ │
├─────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│Adresã: │ │
├─────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│Persoanã de contact: │ │
├─────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│Nr. telefon: │ │
├─────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│Nr. fax: │ │
├─────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│E-mail: │ │
├─────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │
├─────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│Organism Intermediar │ │
├─────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│Adresã: │ │
├─────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│Persoanã de contact: │ │
├─────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│Nr. telefon: │ │
├─────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│Nr. fax: │ │
├─────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│E-mail: │ │
├─────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │
├─────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│[Beneficiar] │ │
├─────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│Adresã: │ │
├─────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│Persoanã de contact: │ │
├─────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│Nr. telefon: │ │
├─────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│Nr. fax: │ │
├─────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│E-mail: │ │
├─────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │
├─────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│Raport elaborat de: │ │
├─────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│Semnãturã/Data: │ │
└─────────────────────────────┴────────────────────────────────────────────────┘
┌───────────────────────────────────┬───────────┬─────────────────┬────────────┐
│ │ │Valoare realizatã│ Valoare │
│ │ Valoare │ pânã la ultimul │realizatã în│
│ Indicatori │prognozatã │ RTF aprobat*2) │perioada de │
│ │ *1) │Perioada ......- │ raportare │
│ │ │ .......... │ *3) │
├───────────────────────────────────┼───────────┼─────────────────┼────────────┤
│Indicatori de realizare │ │ │ │
│imediatã (output)*4) │ │ │ │
├───────────────────────────────────┼───────────┼─────────────────┼────────────┤
│................. │ │ │ │
├───────────────────────────────────┼───────────┼─────────────────┼────────────┤
│ │ │ │ │
├───────────────────────────────────┼───────────┼─────────────────┼────────────┤
│Indicatori de rezultat*5) │ │ │ │
├───────────────────────────────────┼───────────┼─────────────────┼────────────┤
│....................... │ │ │ │
├───────────────────────────────────┼───────────┼─────────────────┼────────────┤
│ │ │ │ │
├───────────────────────────────────┼───────────┼─────────────────┼────────────┤
│ Indicatori adiţionali*6) │ │ │ │
├───────────────────────────────────┼───────────┼─────────────────┼────────────┤
│Indicatori de realizare │ │ │ │
│imediatã (output) │ │ │ │
│adiţionali │ │ │ │
├───────────────────────────────────┼───────────┼─────────────────┼────────────┤
│....................... │ │ │ │
├───────────────────────────────────┼───────────┼─────────────────┼────────────┤
│ │ │ │ │
├───────────────────────────────────┼───────────┼─────────────────┼────────────┤
│Indicatori de rezultat │ │ │ │
│adiţionali │ │ │ │
├───────────────────────────────────┼───────────┼─────────────────┼────────────┤
│....................... │ │ │ │
└───────────────────────────────────┴───────────┴─────────────────┴────────────┘
┌───────────┬───────────────────┬─────────────────────────┬────────────────────┐
│ │ │Valoare realizatã pânã la│Valoare realizatã în│
│Grup ţintã │Valoare prognozatã │ ultimul RTF aprobat*9) │ perioada de │
│ *7) │ *8) │ Perioada: ......-...... │ raportare*10) │
├───────────┼─────────┬─────────┼─────────────┬───────────┼──────────┬─────────┤
│ │ Femei │ Bãrbaţi │ Femei │ Bãrbaţi │ Femei │ Bãrbaţi │
├───────────┼─────────┴─────────┼─────────────┴───────────┼──────────┴─────────┤
│ │ │ │ │
└───────────┴───────────────────┴─────────────────────────┴────────────────────┘
┌──────────────────┬──────────────────┬─────────────────────┬───────────┬──────────────┐
│ Tipul vizitei de │Data desfãşurãrii │Recomandãri formulate│ │ Stadiul │
│verificare la faţa│ vizitei de │ în cadrul vizitelor │Termen de │ îndeplinirii │
│ locului │verificare la faţa│de verificare la faţa│îndeplinire│recomandãrilor│
│ │ locului │ locului │stabilit │ │
├──────────────────┼──────────────────┼─────────────────────┼───────────┼──────────────┤
├──────────────────┼──────────────────┼─────────────────────┼───────────┼──────────────┤
├──────────────────┼──────────────────┼─────────────────────┼───────────┼──────────────┤
├──────────────────┼──────────────────┼─────────────────────┼───────────┼──────────────┤
└──────────────────┴──────────────────┴─────────────────────┴───────────┴──────────────┘
┌───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Anul 1 │
├────────────────────┬────────────────┬──────────────┬──────────────────────────────┤
│ │ Semestrul 1 │ Semestrul 2 │ │
├────────────────────┼──────┬─┬─┬─┬─┬─┼─┬─┬─┬──┬──┬──┼──────────────────────────────┤
│Activitatea │Luna 1𗈖𗈗𗈘𗈙𗈚𗈛𗈜𗈝│Organizaţia care implementeazã│
├────────────────────┼──────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──┼──┼──┼──────────────────────────────┤
│Exemplu │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────┼──────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──┼──┼──┼──────────────────────────────┤
│Activitatea 1.1 │||||||│|│|│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│[...] │||||||│|│|│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────┼──────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──┼──┼──┼──────────────────────────────┤
│Activitatea 1.2 │ │ │ │|│|│|│|│|│|│||│||│||│ │
│[...] │ │ │ │|│|│|│|│|│|│||│||│||│ │
├────────────────────┼──────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──┼──┼──┼──────────────────────────────┤
│Activitatea 1.3 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │||│||│ │
│[...] │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │||│||│ │
├────────────────────┼──────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──┼──┼──┼──────────────────────────────┤
│Etc. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────┴──────┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴──┴──┴──┴──────────────────────────────┤
├────────────────────┬────────────────┬──────────────┬──────────────────────────────┤
│ │ Semestrul 1 │ Semestrul 2 │ │
├────────────────────┼──────┬─┬─┬─┬─┬─┼─┬─┬─┬──┬──┬──┼──────────────────────────────┤
│Activitatea │Luna 1𗈖𗈗𗈘𗈙𗈚𗈛𗈜𗈝│ │
├────────────────────┼──────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──┼──┼──┼──────────────────────────────┤
│Exemplu │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────┼──────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──┼──┼──┼──────────────────────────────┤
│Activitatea 2.1 │||||||│|│|│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│[...] │||||||│|│|│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────┼──────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──┼──┼──┼──────────────────────────────┤
│Activitatea 2.2 │ │ │ │|│|│|│|│|│|│||│||│||│ │
│[...] │ │ │ │|│|│|│|│|│|│||│||│||│ │
├────────────────────┼──────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──┼──┼──┼──────────────────────────────┤
│Activitatea 2.3 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │||│||│ │
│[...] │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │||│||│ │
├────────────────────┼──────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──┼──┼──┼──────────────────────────────┤
│Etc. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────┴──────┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴──┴──┴──┴──────────────────────────────┤
│ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Anul 3 │
├────────────────────┬────────────────┬──────────────┬──────────────────────────────┤
│ │ Semestrul 1 │ Semestrul 2 │ │
├────────────────────┼──────┬─┬─┬─┬─┬─┼─┬─┬─┬──┬──┬──┼──────────────────────────────┤
│Activitatea │Luna 1𗈖𗈗𗈘𗈙𗈚𗈛𗈜𗈝│ │
├────────────────────┼──────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──┼──┼──┼──────────────────────────────┤
│Exemplu │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────┼──────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──┼──┼──┼──────────────────────────────┤
│Activitatea 3.1 │||||||│|│|│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│[...] │||||||│|│|│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────┼──────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──┼──┼──┼──────────────────────────────┤
│Activitatea 3.2 │ │ │ │|│|│|│|│|│|│||│||│||│ │
│[...] │ │ │ │|│|│|│|│|│|│||│||│||│ │
├────────────────────┼──────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──┼──┼──┼──────────────────────────────┤
│Activitatea 3.3 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │||│||│ │
│[...] │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │||│||│ │
├────────────────────┼──────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──┼──┼──┼──────────────────────────────┤
│Etc. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────────────────────┴──────┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴──┴──┴──┴──────────────────────────────┘
┌─────────────────────┬─────────────────────┬──────────────────────────────────┐
│Perioada: │ │ │
├─────────────────────┼───────────┬─────────┼─────────┬────────────────────────┤
│ │ │ │ │ Stadiul (început, în │
│ │ │ │ │curs, realizat) şi, dupã│
│ Activitãţi │ Rezultate │Rezultate│Procent │ caz, comentarii cu │
│ │planificate│ atinse │de │ privire la motivele │
│ │ │ │realizare│ abaterilor, │
│ │ │ │ │constrângeri şi riscuri │
├─────────────────────┴───────────┴─────────┴─────────┴────────────────────────┤
│Activitatea 1 [...] │
├─────────────────────┬───────────┬─────────┬─────────┬────────────────────────┤
│Activitatea 1.1 [...]│ │ │ % │ │
├─────────────────────┼───────────┼─────────┼─────────┼────────────────────────┤
│Activitatea 1.2 [...]│ │ │ % │ │
├─────────────────────┼───────────┼─────────┼─────────┼────────────────────────┤
│Activitatea 1.3 [...]│ │ │ % │ │
├─────────────────────┴───────────┴─────────┴─────────┴────────────────────────┤
│Activitatea 2 [...] │
├─────────────────────┬───────────┬─────────┬─────────┬────────────────────────┤
│Activitatea 2.1 [...]│ │ │ % │ │
├─────────────────────┼───────────┼─────────┼─────────┼────────────────────────┤
│Activitatea 2.2 [...]│ │ │ % │ │
└─────────────────────┴───────────┴─────────┴─────────┴────────────────────────┘
┌───────────────────────────────────────────────┬──────────────────────────────┐
│ │ Perioada de raportare │
├───┬───────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────┤
│No │ PRINCIPALELE ACTIVITÃŢI │ │
├───┼───────────────────────────────────────────┼─────────┬──────────┬─────────┤
│ │ │Luna ....│Luna .....│Luna ....│
├───┴───────────────────────────────────────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
𗈕 ACTIVITATEA 1: [...] │
├───┬───────────────────────────────────────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
𗈕.1│[...] │|||||||||│||||||||||│|||||||||│
├───┼───────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
𗈕.2│[...] │ │||||||||||│|||||||||│
├───┼───────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
𗈕.3│[...] │ │ │ │
├───┴───────────────────────────────────────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
𗈖 ACTIVITATEA 2: [...] │
├───┬───────────────────────────────────────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
𗈖.1│[...] │ │||||||||||│|||||||||│
├───┼───────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
𗈖.2│[...] │ │ │ │
├───┴───────────────────────────────────────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
𗈗 ACTIVITATEA 3: [...] │
├───┬───────────────────────────────────────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
𗈗.1│[...] │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
𗈗.2│[...] │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
𗈗.3│[...] │ │ │ │
└───┴───────────────────────────────────────────┴─────────┴──────────┴─────────┘
┌────────────┬───────────┬─────────────┬─────────────────────────┬────────────┬────────────┐
│ 𗈕. Bugetul 𗈖. Cheltuieli𗈗. Cheltuieli certificate│ 4. Total 𗈙. Diferenţa│
│Categorii de│ aprobat │ cerute spre │pânã la ultima cerere de │ (2+3) │de cheltuit │
│ cheltuieli │(valoare) │rambursare │ rambursare inclusiv │ │ (1-4) │
│eligibile │ *12) │ *13) │ *14) │ │ │
│ *11) ├───────────┼───────┬─────┼────────────┬────────────┼───────┬────┼───────┬────┤
│ │ valoare │valoare│ % │ valoare │ % │valoare│ % │valoare│ % │
├────────────┼───────────┼───────┼─────┼────────────┼────────────┼───────┼────┼───────┼────┤
│ I. Resurse │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ umane │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────┼───────────┼───────┼─────┼────────────┼────────────┼───────┼────┼───────┼────┤
│ II. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Participanţi│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────┼───────────┼───────┼─────┼────────────┼────────────┼───────┼────┼───────┼────┤
│ III. Alte │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ tipuri de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ costuri │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────┼───────────┼───────┼─────┼────────────┼────────────┼───────┼────┼───────┼────┤
│ Total │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ (I+II+III) │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────────────┴───────────┴───────┴─────┴────────────┴────────────┴───────┴────┴───────┴────┘
────────
la Contractul de finanţare
──────────────────────────
DECLARAŢIE CU PRIVIRE LA EVITAREA DUBLEI FINANŢÃRI
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ În calitate de <funcţie/reprezentant legal/împuternicit> al <denumirea │
│ solicitant>, subsemnatul <nume, prenume> posesor al CI/BI seria <seria> │
│ nr. <nr.>, eliberat(ã) de <organismul emitent>, cunoscând cã falsul în │
│ declaraţii este pedepsit în conformitate cu Art. 292 din Codul Penal, │
│ declar pe propria rãspundere cã: │
│ │
│ 1. <denumirea solicitant> a primit contracte sau împrumuturi de la Bãnci │
│ europene, State Membre ale UE sau instituţiile Uniunii Europene în ultimii │
│ 3 ani sau urmeazã sã primeascã finanţãri nerambursabile: │
│ │
│ DA/NU │
│ În situaţia unui rãspuns afirmativ, vã rugãm sã specificaţi provenienţa │
│ finanţãrii şi sã completaţi informaţiile solicitate în tabelele urmãtoare: │
│ │
│ ┌────────────────────────┬────────────────────────┬───────┬──────────────┐ │
│ │Fondul, programul, sau │Denumirea proiectului şi│ Suma │Data obţinerii│ │
│ │ alte surse de finanţare│ numãrul de referinţã │EUR/RON│ finanţãrii │ │
│ ├────────────────────────┼────────────────────────┼───────┼──────────────┤ │
│ ├────────────────────────┼────────────────────────┼───────┼──────────────┤ │
│ └────────────────────────┴────────────────────────┴───────┴──────────────┘ │
│ │
│ 2. <denumirea solicitant> are cereri de finanţare depuse în ultimele │
│ 6 luni sau pe cale de a fi depuse la Instituţiile UE, Bãncile europene │
│ sau Statele Membre ale UE în anul curent: │
│ │
│ DA/NU │
│ În situaţia unui rãspuns afirmativ, vã rugãm sã specificaţi provenienţa │
│ finanţãrii şi sã completaţi informaţiile solicitate în tabelele urmãtoare: │
│ │
│ ┌──────────────────┬───────────────────────┬────────┬─────────────────────┐ │
│ │Fondul, programul,│ Denumirea proiectului │ Suma │Stadiul implementãrii│ │
│ │sau alte surse de │şi numãrul de referinţã│EUR/RON │(în curs de evaluare │ │
│ │finanţare │ │ │ selectat, respins) │ │
│ ├──────────────────┼───────────────────────┼────────┼─────────────────────┤ │
│ ├──────────────────┼───────────────────────┼────────┼─────────────────────┤ │
│ └──────────────────┴───────────────────────┴────────┴─────────────────────┘ │
│ │
│ 3. Proiectul <titlul proiectului> şi activitãţile acestuia ce vizeazã │
│ persoanele care fac parte din grupul ţintã nu au primit nici o altã │
│ finanţare din fonduri publice naţionale sau comunitare. │
│ 4. Am verificat datele din prezenta declaraţie, care este completã şi │
│ corectã. │
│ │
│ Data Prenume şi Nume │
│ │
│ Semnãtura │
│ │
│ Ştampila │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
────────
la Contractul de finanţare
──────────────────────────
PREVIZIUNI ACTUALIZATE
Investeşte în oameni!
FONDUL SOCIAL EUROPEAN
Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Axa prioritarã ..........
Domeniul major de intervenţie .............
Numãrul de identificare al contractului: POSDRU/Call/DMI/G(S)/Id proiect
Titlul proiectului: .............
Nr. înreg. (Beneficiar)/Data
............./...............
Nr. înreg. (AMPOSDRU/OI)/Data
............./...............
PREVIZIUNI ACTUALIZATE
Numele Beneficiarului: .............................................
Adresa Beneficiarului: .............................................
Perioada de previziune: de la ...../...... pânã la ....../......
┌──────────────────────────┬─────────────────────┬─────────────────┬──────────────┬────────────────────┐
│ │ │Costuri eligibile│Cheltuieli │ Din care: │
│Costuri potrivit bugetului│Costuri eligibile │declarate în │previzionate ├──────┬──────┬──────┤
│ cererii de finanţare │potrivit contractului│cererile de │a fi efectuate│Luna 1│Luna 2│Luna 3│
│ │de finanţare │rambursare │în trimestrul │ │ │ │
│ │ │intermediarã │urmãtor │ │ │ │
│ │ │anterioare │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┼──────────────┼──────┼──────┼──────┤
│Resurse umane │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┼──────────────┼──────┼──────┼──────┤
│Participanţi │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┼──────────────┼──────┼──────┼──────┤
│Alte tipuri de costuri │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┼──────────────┼──────┼──────┼──────┤
│FEDR │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┼──────────────┼──────┼──────┼──────┤
│I. TOTAL COSTURI DIRECTE │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┼──────────────┼──────┼──────┼──────┤
│II. Cheltuieli generale de│ │ │ │ │ │ │
│administraţie │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────┼──────────────┼──────┼──────┼──────┤
│III. TOTAL COSTURI (I+II) │ │ │ │ │ │ │
└──────────────────────────┴─────────────────────┴─────────────────┴──────────────┴──────┴──────┴──────┘
────────
la Contractul de finanţare
──────────────────────────
Investeşte în oameni!
FONDUL SOCIAL EUROPEAN
Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Axa prioritarã ..........
Domeniul major de intervenţie .............
Titlul proiectului: .............
┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ │Numãrul de identificare al contractului│
│......................................│POSDRU/Call/DMI/G(S)/Id proiect │
│(nume beneficiar) │.......................................│
├──────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│Nr. înregistrare │Titlul proiectului │
│.... din data ....../....../........ │.......................................│
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘
┌────┬───────────────┬──────────────────┬─────────┬──────────────┬─────────────┐
│ │ Obiectul │ Valoarea estimatã│ │Data estimatã │Data estimatã│
│Nr. │ contractului/ │ fãrã TVA │Procedura│ pentru │ pentru │
│crt.│acordului cadru├─────────┬────────┤aplicatã │ începerea │ finalizarea │
│ │ │ lei │ euro │ │ procedurii │ procedurii │
├────┼───────────────┼─────────┼────────┼─────────┼──────────────┼─────────────┤
│ 1. │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────┼─────────┼────────┼─────────┼──────────────┼─────────────┤
│ 2. │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────┼─────────┼────────┼─────────┼──────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────┼─────────┼────────┼─────────┼──────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
└────┴───────────────┴─────────┴────────┴─────────┴──────────────┴─────────────┘
─────────
la Contractul de finanţare
──────────────────────────
Evidenţa Cheltuielilor
Investeşte în oameni!
FONDUL SOCIAL EUROPEAN
Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Axa prioritarã ..........
Domeniul major de intervenţie .............
Titlul proiectului: .............
Numãrul de identificare al contractului:POSDRU/Call/DMI/G(S)/Id proiect
Perioada de referinţã: de la ...../...../...... pânã la ...../....../......
┌────────────────┬──────────┬──────────────────────┬──────────────────────┬────────┬────────────┬────────────┐
│ │ │ ACTIVITÃŢI │ ACTIVITÃŢI │ │ │ │
│ │ │ BENEFICIAR │ SUBCONTRACTATE │ │ │ │
│ │ │Factura/Alte documente│Factura/Alte documente│ OP │ │ │
│ Categorii de │Descriere │ justificative (acolo │ justificative (acolo │(numãr/ │ Valoarea │ Suma │
│ cheltuieli │activitãţi│ unde este cazul) │ unde este cazul) │ data) │cheltuielii │aprobatã de │
│ eligibile │ şi ├─────────┬────────────┼─────────┬────────────┤sau alt │ (fãrã TVA) │AMPOSDRU/OI │
│ *1) │achiziţii │ Numãr/ │ Valoare │ Numãr/ │ Valoare │document│ *2) │ (fãrã TVA) │
│ │ │ Data │ document │ Data │ document │justi- │ │ *3) │
│ │ │ │justificativ│ │justificativ│ficativ │ │ │
│ │ │ │ (fãrã TVA) │ │ (fãrã TVA) │ │ │ │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 = 4 + 6 │ 9 │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│A) TOTAL RESURSE│ x │ x │ ... │ x │ ... │ ... │ ...│ ...│
│UMANE │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│Din care: │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│Total cheltuieli│ x │ x │ ... │ x │ ... │ x │ ... │ ... │
│cu personalul │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│Total │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │
│cheltuielile cu │ │ │ │ │ │ │ │ │
│cazarea, │ │ │ │ │ │ │ │ │
│transportul şi │ │ │ │ │ │ │ │ │
│diurna aferente │ │ │ │ │ │ │ │ │
│personalului │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│B) TOTAL │ x │ x │ ... │ x │ ... │ x │ ...│ ...│
│PARTICIPANŢI │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│Din care: │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│cheltuieli cu │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ │
│cazarea şi │ │ │ │ │ │ │ │ │
│transportul │ │ │ │ │ │ │ │ │
│aferente │ │ │ │ │ │ │ │ │
│participanţilor │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│subvenţii şi │ x │ x │ ... │ x │ ... │ x │ ... │ ... │
│burse │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│C) TOTAL ALTE │ x │ x │ ... │ x │ ... │ x │ ... │ ... │
│TIPURI DE │ │ │ │ │ │ │ │ │
│COSTURI │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│Din care: │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│cheltuieli │ x │ x │ ... │ x │ ... │ x │ ... │ │
│aferente │ │ │ │ │ │ │ │ │
│managementului │ │ │ │ │ │ │ │ │
│de proiect │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│taxe │ x │ x │ ... │ x │ ... │ x │ ... │ ... │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│cheltuieli │ x │ x │ ... │ x │ ... │ x │ ... │ ... │
│financiare şi │ │ │ │ │ │ │ │ │
│juridice │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│cheltuieli │ x │ x │ ... │ x │ ... │ x │ ... │ ... │
│pentru │ │ │ │ │ │ │ │ │
│închirieri, │ │ │ │ │ │ │ │ │
│amortizãri şi │ │ │ │ │ │ │ │ │
│leasing │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│cheltuieli de │ x │ x │ ... │ x │ ... │ x │ ... │ ... │
│informare şi │ │ │ │ │ │ │ │ │
│publicitate │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│cheltuieli de │ x │ x │ ... │ x │ ... │ x │ ... │ ... │
│tip FEDR │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│I. TOTAL │ x │ x │ ... │ x │ ... │ x │ ...│ ...│
│COSTURI DIRECTE │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ELIGIBILE │ │ │ │ │ │ │ │ │
│(A+B+C) │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│II. Cheltuieli │ x │ │ │ │ │ │ │ │
│generale de │ │ │ │ │ │ │ │ │
│administraţie │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │ ... │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│III. TOTAL │ x │ x │ ... │ x │ ... │ ... │ ... │ ... │
│COSTURI PROIECT │ │ │ │ │ │ │ │ │
│(I + II) │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│IV. VENITURI │ x │ x │ ... │ x │ x │ x │ ...│ ...│
│NETE DIN PROIECT│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│IV. SUMÃ CERUTÃ │ x │ x │ ... │ x │ X │ x │ ...│ ...│
│SPRE RAMBURSARE │ │ │ │ │ │ │ │ │
│(III - IV) │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│ │ │ x │ ... │ │ │ │ │ │
├────────────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────────┼────────┼────────────┼────────────┤
│din care costuri│ x │ x │ ... │ x │ x │ x │ ... │ x │
│activitãţi │ │ │ │ │ │ │ │ │
│transnaţionale │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────────────────┴──────────┴─────────┴────────────┴─────────┴────────────┴────────┴────────────┴────────────┘
────────
la Contractul de finanţare
──────────────────────────
Investeşte în oameni!
FONDUL SOCIAL EUROPEAN
Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Axa prioritarã ..........
Domeniul major de intervenţie .............
Titlul proiectului: .............
Contract nr. ........................
FORMULAR ÎNREGISTRARE A GRUPULUI ŢINTÃ
Formular individual de înregistrare
Cod proiect:
__________________________________________________________________________
Titlu proiect:
__________________________________________________________________________
Reprezentant legal/Coordonator proiect:
__________________________________________________________________________
Axa Prioritarã:
__________________________________________________________________________
Domeniu Major de Intervenţie:
__________________________________________________________________________
Notã: Datele cuprinse în acest formular vor fi tratate confidenţial, în conformitate cu prevederile Directivei CE/95/46 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, transpusã prin <>Legea nr. 677/2001 privind protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi prevederile Directivei 2002/58/CE privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, transpusã prin <>Legea nr. 506/2004 .
I. Informaţii personale:
I.1. Nume participant (nume şi prenume)
__________________________________ CNP __________________, adresa:
__________________________________
__________________________________________________________________
Telefon:________________________ E-mail: _________________________
I.2. Gen:
[] Masculin
[] Feminin
I.3. Naţionalitate:
[] românã
alta (specificaţi) _________________
I.4. Vârstã (vârsta în ani împliniţi):
sub 15 ani [____]
15 - 24 ani [____]
25 - 45 ani [____]
45 - 54 ani [____]
55 - 64 ani [____]
I.5. Locul de reşedinţã: [ ] rural [ ] urban
II. Nivelul de instruire (nivelul ultimei instituţii de învãţãmânt absolvite):
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Instituţie de învãţãmânt superior │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┬────────────────┤
│ ● licenţã │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ ● master │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ ● doctorat │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ ● post-doctorat │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┴────────────────┤
│Unitate de învãţãmânt terţiar non-universitar*1) │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┬────────────────┤
│ ● Şcoalã post-licealã │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ ● Şcoalã de maiştri │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┴────────────────┤
│Unitate de învãţãmânt secundar │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┬────────────────┤
│ ● Învãţãmânt secundar superior │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ [] Ciclul superior al liceului*2) │ │
│ - Filiera teoreticã │ │
│ - Filiera tehnologicã │ │
│ - Filiera vocaţionalã │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ ● Învãţãmânt secundar inferior │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ [] Ciclul inferior al liceului*3) │ │
│ - Filiera teoreticã │ │
│ - Filiera tehnologicã │ │
│ - Filiera vocaţionalã │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ [] Anul de completare*4) │ │
│ - Filiera tehnologicã - ruta progresivã │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ [] Şcoala de arte şi meserii*5) │ │
│ - Filiera tehnologicã - ruta progresivã de calificare │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ [] Ciclul gimnazial*6) │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ ● Învãţãmânt primar*7) │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│Fãrã şcoalã absolvitã*8) │ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────┴────────────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────┬────────────────┐
│Persoanã activã*9) │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ ● Persoanã ocupatã*10) │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ - salariat (angajat)*11) │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ - întreprinzãtor privat (patron)*12) │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ - lucrãtor pe cont propriu*13) │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ - membru al unei societãţi agricole/cooperative*14) │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ - lucrãtor familial în gospodãria proprie*15) │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ - altã situaţie*16) (de specificat) │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ ● Şomeri*17), din care: │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ - şomeri înregistraţi, din care: │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ - şomeri de lungã duratã │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ - şomeri neînregistraţi, inclusiv persoane în cãutarea │ │
│ unui loc de muncã, din care: │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ - şomeri de lungã duratã │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│Persoanã inactivã*18), din care: │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ - elevi*19) │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ - studenţi*20) │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ - persoane casnice*21) │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ - întreţinuţi de alte persoane*22) │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ - întreţinuţi de stat sau de alte organizaţii private*23) │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ - alte situaţii*24)(de specificat) │ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────┴────────────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────┬────────────────┐
│Persoane de etnie romã │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│Persoane cu dizabilitãţi │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│Tineri peste 18 ani care pãrãsesc sistemul instituţionalizat │ │
│de protecţie a copilului │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│Familii care au mai mult de 2 (doi) copii │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│Familii monoparentale │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│Copii în situaţii de risc │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│Persoane care au pãrãsit timpuriu şcoala │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│Femei │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│Persoane aflate în detenţie │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│Persoane anterior aflate în detenţie │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│Delincvenţi juvenili │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│Persoane dependente de droguri │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│Persoane dependente de alcool │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│Persoane fãrã adãpost │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│Victime ale violenţei în familie │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│Persoane afectate de boli care le influenţeazã viaţa │ │
│profesionalã şi socialã (HIV/SIDA, cancer etc.) │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│Imigranţi │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│Refugiaţi │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│Persoane care solicitã azil │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│Persoane care trãiesc din venitul minim garantat │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│Persoane care locuiesc în comunitãţi izolate │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│Victime ale traficului de persoane │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│Persoane afectate de boli ocupaţionale │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│Altele (de specificat) │ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────┴────────────────┘