Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
PARTEA B Recomandări pentru anumite tipuri de nave şi instrucţiuni suplimentare CAPITOLUL 6 Consideraţii cu privire la acoperirea cu gheaţă 6.2 Nave de marfă care transportă cherestea pe punte 1 După paragraful existent 6.2.2 se adaugă un nou paragraf 6.2.3, după cum urmează: "6.2.3 Corecţii pentru acumularea de gheaţă .1 Greutatea gheţii acumulate, w (kg/mp), poate fi calculată după cum urmează: unde:
2,3(15,2L - 351,8) l(bow)
w = 30 * ────────────────── * f(tl)* ──────
l(FB) 0,16 L
f(tl) = factorul pentru a ţine cont de lemn şi de amarare = 1,2; L = lungimea navei în m; l(FB) = înălţimea bordului liber în mm; l(bow) = lungimea regiunii de evazare a provei în m va fi luată ca fiind distanţa de la poziţia longitudinală la care apare lăţimea maximă pe o linie de plutire situată la 0,5 metri sub puntea de bord liber în bord până la cel mai din faţă punct al provei situat pe acea linie de plutire. .2 Greutatea gheţii acumulate, w (kg/mp), pe regiunea de punte ocupată cu încărcătură de lemn trebuie să fie aplicată la fiecare din cazurile de încărcare ilustrate în figura 1*): Figura 1 - Cazurile de încărcare ca urmare a acumulării de gheaţă pentru încărcătura de lemn pe punte────────── *) Notă CTCE: Imaginea reprezentând cazurile de încărcare ca urmare a acumulării de gheaţă pentru încărcătura de lemn pe punte se găseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 779 din 20 octombrie 2015 la pagina 15 (a se vedea imaginea asociată).────────── -----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.