Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENTE din 5 iunie 2015  la partea B din Codul internaţional din 2008 privind stabilitatea navei în starea intactă (Codul IS din 2008)    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 AMENDAMENTE din 5 iunie 2015 la partea B din Codul internaţional din 2008 privind stabilitatea navei în starea intactă (Codul IS din 2008)

EMITENT: ORGANIZAŢIA MARITIMĂ INTERNAŢIONALĂ
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 779 din 20 octombrie 2015

                                    PARTEA B
     Recomandări pentru anumite tipuri de nave şi instrucţiuni suplimentare


                                  CAPITOLUL 6
                Consideraţii cu privire la acoperirea cu gheaţă

    6.2 Nave de marfă care transportă cherestea pe punte
    1 După paragraful existent 6.2.2 se adaugă un nou paragraf 6.2.3, după cum urmează:
    "6.2.3 Corecţii pentru acumularea de gheaţă
    .1 Greutatea gheţii acumulate, w (kg/mp), poate fi calculată după cum urmează:
    unde:

             2,3(15,2L - 351,8) l(bow)
    w = 30 * ────────────────── * f(tl)* ──────
                   l(FB) 0,16 L


    f(tl) = factorul pentru a ţine cont de lemn şi de amarare = 1,2;
    L = lungimea navei în m;
    l(FB) = înălţimea bordului liber în mm;
    l(bow) = lungimea regiunii de evazare a provei în m va fi luată ca fiind distanţa de la poziţia longitudinală la care apare lăţimea maximă pe o linie de plutire situată la 0,5 metri sub puntea de bord liber în bord până la cel mai din faţă punct al provei situat pe acea linie de plutire.

    .2 Greutatea gheţii acumulate, w (kg/mp), pe regiunea de punte ocupată cu încărcătură de lemn trebuie să fie aplicată la fiecare din cazurile de încărcare ilustrate în figura 1*):

    Figura 1 - Cazurile de încărcare ca urmare a acumulării de gheaţă pentru încărcătura de lemn pe punte
──────────
    *) Notă CTCE:
    Imaginea reprezentând cazurile de încărcare ca urmare a acumulării de gheaţă pentru încărcătura de lemn pe punte se găseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 779 din 20 octombrie 2015 la pagina 15 (a se vedea imaginea asociată).
──────────

                                     -----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016