Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
AMENDAMENTE din 22 mai 2012 la Instructiunile din 2006 privind proiectarea si constructia navelor de aprovizionare in larg [REZOLUTIA MSC.235(82)]
Secţiunea 1.2 - Definiţii 1. În paragraful 1.2.4 cuvintele "lăţimea (B) a unei nave" se introduc după cuvintele "lungimea (L) a unei nave".
Secţiunea 3.2 - Ipoteze de avarie 2. Paragrafele 3.2.2 şi 3.2.3 se înlocuiesc după cum urmează: "3.2.2 Dimensiunile ipotetice ale avariei trebuie să fie următoarele: .1 extinderea longitudinală: .1 în cazul unei nave a cărei chilă este pusă sau care se află într-un stadiu similar de construcţie*) înainte de 22 noiembrie 2012: cu lungimea (L) de cel mult 43 m: 10% din L; şi cu lungimea (L) mai mare de 43 m: 3 m plus 3% din L; ----- * Un stadiu similar de construcţie înseamnă stadiul în care: .1 construcţia începe să fie identificabilă cu o anumită navă; şi .2 a început asamblarea navei, incluzând cel puţin 50 tone sau 1% din masa estimată a întregului material de construcţie, luându-se în considerare valoarea mai mică dintre acestea.
.2 în cazul unei nave a cărei chilă este pusă sau care se află într-un stadiu similar de construcţie la 22 noiembrie 2012 sau după această dată: cu lungimea (L) de cel mult 43 m: 10% din L; şi cu lungimea (L) mai mare de 43 m şi mai mică de 80 m: 3 m plus 3% din L; şi cu lungimea (L) de la 80 m la 100 m: 1/3L^(2/3) ; .2 extinderea transversală: .1 în cazul unei nave a cărei chilă este pusă sau care se află într-un stadiu similar de construcţie înainte de 22 noiembrie 2012: trebuie considerată la 760 mm, măsurată de la suprafaţa interioară a bordajului exterior, perpendicular pe planul diametral al navei la nivelul liniei de încărcare de vară; .2 în cazul unei nave a cărei chilă este pusă sau care se află într-un stadiu similar de construcţie la 22 noiembrie 2012 sau după această dată: cu lungimea (L) mai mică de 80 m: 760 mm; şi cu lungimea (L) de la 80 m la 100 m: B/20, dar nu mai mică de 760 mm. Extinderea transversală a avariei trebuie măsurată de la suprafaţa interioară a bordajului exterior, perpendicular pe planul diametral al navei la nivelul liniei de încărcare de vară; şi .3 extinderea pe verticală: măsurată de la faţa inferioară a punţii de marfă sau a prelungirii sale pe toată înălţimea navei. 3.2.3 În cazul unei nave a cărei chilă este pusă sau care se află într-un stadiu similar de construcţie: .1 înainte de 22 noiembrie 2012: Un perete transversal etanş la apă care se extinde de la bordul navei la o distanţă spre interior de 760 mm sau mai mult, la nivelul liniei de încărcare de vară, care uneşte pereţii longitudinali etanşi, se poate considera ca perete transversal etanş la apă în scopul efectuării calculelor de avarie. .2 la 22 noiembrie 2012 sau după această dată: În cazul unei nave cu lungimea (L) mai mică de 80 m, un perete transversal etanş la apă care se extinde de la bordul navei pe o distanţă spre interior de 760 mm sau mai mult, la nivelul liniei de încărcare de vară, care uneşte pereţii longitudinali etanşi, se poate considera ca perete transversal etanş la apă în scopul efectuării calculelor de avarie. În cazul unei nave cu lungimea (L) de la 80 m la 100 m, un perete transversal etanş la apă care se extinde din bordul navei pe o distanţă spre interior de B/20 sau mai mult (dar nu mai puţin de 760 mm), la nivelul liniei de încărcare de vară, care uneşte pereţii longitudinali etanşi la apă, se poate considera ca perete transversal etanş la apă în scopul efectuării calculelor de avarie."
-----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email