Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
CAPITOLUL II-2 Construcţie - protecţia contra incendiului, detectarea şi stingerea incendiului PARTEA C Stingerea incendiului Regula 10 - Combaterea incendiului 1. Titlul paragrafului 5.2 existent se înlocuieşte după cum urmează: "5.2. Încăperi de maşini de categoria A în care se află maşini cu ardere internă" CAPITOLUL VI Transportul de mărfuri şi combustibili lichizi PARTEA A Cerinţe generale Regula 2 - Informaţia asupra mărfii 2. Următoarele noi paragrafe de la 4 până la 6 se adaugă după paragraful 3 existent: "4. În cazul unei mărfi transportate într-un container*), exceptând containerele transportate pe un şasiu sau pe o remorcă a unui vehicul care se îmbarcă sau debarcă de pe o navă ro-ro care efectuează voiajuri internaţionale scurte aşa cum sunt definite în regula III/3, expeditorul trebuie să verifice masa brută menţionată în paragraful 2.1 din prezenta regulă: .1 fie prin cântărirea containerului încărcat, utilizând un echipament calibrat şi certificat; .2 fie prin cântărirea tuturor ambalajelor şi articolelor de marfă, incluzând masa paleţilor, fardajului şi a oricărui altui material pentru arimare, ce urmează să fie încărcate în container, şi adăugând ţara containerului la suma diferitelor mase, utilizând o metodă certificată aprobată de către autoritatea competentă a statului în care a fost terminată încărcarea containerului. 5. Expeditorul unui container trebuie să se asigure că masa brută verificată**) este declarată în documentul de transport. Acest document de transport trebuie să fie: .1 semnat de către o persoană autorizată în mod corespunzător de către expeditor, şi .2 prezentat comandantului sau reprezentantului acestuia şi reprezentantului terminalului cu suficient timp în avans, după cum solicită comandantul sau reprezentantul acestuia, pentru ca să poată fi utilizat la întocmirea planului de încărcare a navei***). 6. Dacă documentul de transport privind un container încărcat nu indică masa brută verificată şi comandantul sau reprezentantul acestuia şi reprezentantul terminalului nu au obţinut masa brută verificată a containerului încărcat, atunci acesta nu trebuie îmbarcat.────────── *) Termenul "container" ar trebui să fie considerat ca având acelaşi înţeles cu cel definit şi aplicat în Convenţia internaţională din 1972 pentru securitatea containerelor (CSC), aşa cum a fost amendată, luând în considerare Liniile directoare pentru aprobarea containerelor offshore manevrate în marea liberă (MSC/Circ.860) şi Recomandările revizuite privind interpretarea şi aplicarea armonizată a Convenţiei internaţionale din 1972 pentru securitatea containerelor, aşa cum a fost amendată (CSC.1/Circ.138/Rev.1). **) Se face referire la Liniile directoare privind masa brută verificată a unui container ce conţine mărfuri (MSC.1/Circ.1475). ***) Acest document poate fi prezentat folosind tehnici de transmitere EDP sau EDI. Semnătura poate fi o semnătură electronică sau poate fi înlocuită de numele, cu majuscule, a persoanei autorizate să semneze."────────── CAPITOLUL XI-1 Măsuri speciale pentru sporirea siguranţei maritime 3. Următorul nou paragraf 7 se adaugă după paragraful 6 existent: "Regula 7 - Instrumente care permit verificarea atmosferei din spaţiile închise Fiecare navă căreia i se aplică capitolul I trebuie să aibă la bord unul sau mai multe instrumente portabile corespunzătoare care permit verificarea atmosferei*). Ca un minim, aceste instrumente trebuie să fie capabile să măsoare concentraţiile de oxigen, gaze sau vapori inflamabili, hidrogen sulfurat şi monoxid de carbon înaintea pătrunderii în spaţii închise**). Instrumentele existente la bord în baza altor cerinţe pot satisface această regulă. Trebuie să fie prevăzute mijloace adecvate pentru etalonarea tuturor acestor instrumente.────────── *) Se face referire la Liniile directoare pentru facilitarea alegerii instrumentelor portabile care permit verificarea atmosferei din spaţii închise aşa cum sunt cerute de Regula XI-1/7 din SOLAS (MSC.1/Circ.1477). **) Se face referire la Recomandările revizuite privind accesul în spaţiile închise la bordul navelor (Rezoluţia A.1050(27)."────────── APENDICE CERTIFICATE Lista echipamentului de siguranţă pentru nava de marfă (Formular C) Lista echipamentului de siguranţă pentru nava de marfă (Formular E) 4. Secţiunea 2 din Lista echipamentului de siguranţă pentru nava de marfă (Formular C) şi din Lista echipamentului de siguranţă pentru nava de marfă (Formular E) se înlocuieşte după cum urmează: "2 Detalii privind mijloacele de salvare
┌───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│1 Numărul total al persoanelor pentru care sunt prevăzute mijloace de salvare .................. │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬──────┬───────┤
│ │Babord│Tribord│
│ ├──────┴───────┤
│2 Numărul total de bărci de salvare lansate din grui │ ........... │
│2.1 Numărul total de persoane ce pot fi preluate de acestea │ ........... │
│2.2 Numărul de bărci de salvare cu redresare automată parţial închise (regula III/43*1) │ │
│2.3 Numărul de bărci de salvare total închise (regula III/31 şi Codul LSA, │ ........... │
│ secţiunea 4.6) │ │
│2.4 Numărul de bărci de salvare echipate cu instalaţie automată de alimentare cu aer │ │
│ (regula III/31 şi Codul LSA, secţiunea 4.8) │ ........... │
│2.5 Numărul de bărci de salvare protejate contra incendiului (regula III/31 şi │ │
│ Codul LSA, secţiunea 4.9) │ ........... │
│2.6 Alte bărci de salvare │ ........... │
│2.6.1 Numărul │ ........... │
│2.6.2 Tipul │ ........... │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│3 Numărul de bărci de salvare lansate la apă prin cădere liberă │ ........... │
│3.1 Numărul total de persoane ce pot fi preluate de acestea │ ........... │
│3.2 Numărul de bărci de salvare total închise (regula III/31 şi Codul LSA, │ │
│ secţiunea 4.7) │ ........... │
│3.3 Numărul de bărci de salvare echipate cu instalaţie automată de alimentare cu aer │ │
│ (regula III/31 şi Codul LSA, secţiunea 4.8) │ ........... │
│3.4 Numărul de bărci de salvare protejate contra incendiului (regula III/31 şi │ │
│ Codul LSA, secţiunea 4.9) │ ........... │
│ │ │
│4 Numărul de bărci de salvare cu motor (incluse în numărul total al bărcilor de │ │
│ salvare arătat la pct. 2 şi 3 de mai sus) │ ........... │
│4.1 Numărul de bărci de salvare dotate cu proiectoare │ ........... │
│ │ │
│5 Numărul de bărci de urgenţă │ ........... │
│5.1 Numărul de bărci care sunt incluse în numărul total de bărci de salvare arătat │ │
│ la pct. 2 şi 3 de mai sus │ ........... │
│ │ │
│6 Plute de salvare │ ........... │
│ │ │
│6.1 Cele pentru care sunt cerute dispozitive de lansare la apă aprobate │ ........... │
│6.1.1 Numărul de plute de salvare │ ........... │
│6.1.2 Numărul de persoane care pot fi preluate de acestea │ ........... │
│6.2 Cele pentru care nu se cer dispozitive de lansare la apă aprobate │ ........... │
│6.2.1 Numărul de plute de salvare │ ........... │
│6.2.2 Numărul de persoane care pot fi preluate de acestea │ ........... │
│6.3 Numărul de plute de salvare cerute de regula III/31.1.4 │ ........... │
│ │ │
│7 Numărul de colaci de salvare │ ........... │
│ │ │
│8 Numărul de veste de salvare │ ........... │
│ │ │
│9 Costume hidrotermice │ ........... │
│9.1 Numărul total │ ........... │
│9.2 Numărul de costume care corespund cerinţelor pentru vestele de salvare │ ........... │
│ │ │
│10 Numărul de costume antiexpunere │ ........... │
│ │ │
│11 Instalaţii radio utilizate pe mijloacele de salvare │ ........... │
│11.1 Numărul de dispozitive de localizare pentru căutare şi salvare │ ........... │
│11.1.1 Transpondere radar pentru căutare şi salvare (SART) │ ........... │
│11.1.2 Transmiţătoare AIS pentru căutare şi salvare (AIS-SART) │ ........... │
│11.2 Numărul de aparate radiotelefonice VHF de emisie-recepţie │ ..........." │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────────┘
────────── *1) Se face referire la amendamentele din 1983 la SOLAS [MSC.6(48]) aplicabile navelor construite la 1 iulie 1986 sau după această dată, dar înainte de 1 iulie 1998.────────── ----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.