Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
AMENDAMENTE din 18 mai 2006 la Conventia internationala din 1978 privind standardele de pregatire a navigatorilor, brevetare/atestare si efectuare a serviciului de cart, asa cum a fost amendata
Regula I/1 - Definiţii şi explicaţii 1. Punctul "." de la sfârşitul paragrafului 1 subparagraful 25 se înlocuieşte cu punct şi virgulã ";". 2. La paragraful 1 se introduc noile subparagrafe 26 şi 27 dupã subparagraful 25 existent: "26. Codul ISPS înseamnã Codul internaţional pentru securitatea navelor şi facilitãţilor portuare (Codul ISPS), adoptat la 12 decembrie 2002, prin Rezoluţia 2 a Conferinţei guvernelor contractante la Convenţia internaţionalã din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (SOLAS), aşa cum poate fi amendatã de Organizaţie; 27. persoana desemnatã cu securitatea navei înseamnã persoana de la bord, subordonatã comandantului, desemnatã de companie ca responsabilã cu securitatea navei, inclusiv cu implementarea şi menţinerea planului de securitate al navei şi cu pãstrarea legãturii cu persoana desemnatã cu securitatea companiei şi cu persoanele desemnate cu securitatea facilitãţii portuare."
CAP. VI Situaţii de urgenţã, protecţia muncii, asistenţã medicalã şi supravieţuire pe mare
3. Titlul existent al capitolului VI se înlocuieşte dupã cum urmeazã: "Atribuţiuni pentru situaţii de urgenţã, protecţia muncii, securitate, asistenţã medicalã şi supravieţuire pe mare" 4. Se introduce urmãtoarea nouã regulã VI/5 dupã regula VI/4 existentã: "Regula VI/5 Cerinţele minime obligatorii pentru eliberarea certificatelor de capacitate pentru persoanele desemnate cu securitatea navei 1. Fiecare candidat pentru un certificat de capacitate trebuie ca, în calitate de persoanã desemnatã cu securitatea navei: 1. sã aibã un stagiu aprobat de îmbarcare la bordul navelor maritime de cel puţin 12 luni sau un stagiu corespunzãtor de îmbarcare la bordul navelor maritime şi cunoştinţe de exploatare a navei; şi 2. sã respecte standardul de competenţã pentru primirea certificatului de capacitate în calitate de persoanã desemnatã cu securitatea navei, conform celor menţionate în secţiunea A-VI/5, paragrafele 1-4 din Codul STCW. 2. Administraţiile se vor asigura cã un certificat de capacitate este eliberat fiecãrei persoane care posedã calificãrile cerute conform prezentei reguli. 3. Fiecare parte trebuie sã compare standardele de competenţã cerute persoanelor desemnate cu securitatea navei, care deţin sau pot dovedi cu documente calificãrile înaintea intrãrii în vigoare a acestei reguli, cu acelea indicate pentru certificatul de capacitate din secţiunea A-VI/5 a Codului STCW şi sã determine necesitatea perfecţionãrii acestor persoane în specialitatea lor. 4. Pânã la 1 iulie 2009, o parte poate continua sã recunoascã personalul care deţine sau poate dovedi cu documente calificarea de persoanã desemnatã cu securitatea navei înainte de intrarea în vigoare a prezentei reguli."
__________
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email