Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
AMENDAMENTE din 18 mai 2006 la Conventia internationala din 1974 pentru ocrotirea vietii omenesti pe mare, asa cum a fost amendata
AMENDAMENTE din 18 mai 2006 la <>Convenţia internaţionalã din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, aşa cum a fost amendatã EMITENT: ORGANIZAŢIA MARITIMÃ INTERNAŢIONALÃ PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 483 din 14 iulie 2010 CAP. II-2 Construcţie - protecţia contra incendiului, detectarea şi stingerea incendiului REGULA 9 Localizarea incendiului 1. La alineatul .2 din paragraful 4.1.3.3 se înlocuieşte "." cu "; sau". 2. La paragraful 4.1.3.3, dupã alineatul .2 existent se adaugã noul alineat .3: ".3 ajutaje pentru pulverizarea finã a apei, care au fost încercate şi aprobate în conformitate cu instrucţiunile aprobate de cãtre Organizaţie*." ------------- * Se face referire la Instrucţiunile revizuite pentru aprobarea instalaţiilor cu sprinkler echivalente acelora menţionate în regula II-2/12 din SOLAS [Rezoluţia A.800(19)]. REGULA 15 Instalaţii pentru combustibil lichid, ulei de ungere şi alte hidrocarburi inflamabile 3. La regula II-2/15, aşa cum a fost amendatã prin Rezoluţia MSC.31(63), textul de dupã titlu se înlocuieşte dupã cum urmeazã: "(Paragrafele 2.9 pânã la 2.12 din aceastã regulã se aplicã tuturor navelor construite la 1 februarie 1992 sau dupã aceastã datã, cu excepţia faptului cã referirile la paragrafele 2.10 şi 2.11 din paragrafele 3 şi 4 se aplicã navelor construite la 1 iulie 1998 sau dupã aceastã datã)". CAP. III Mijloace şi dispozitive de salvare REGULA 7 Mijloace de salvare individuale 4. La paragraful 2.1 se introduc noile alineate .1 şi .2: ".1 la navele de pasageri pentru voiaje cu durata mai micã de 24 de ore trebuie sã fie prevãzut un numãr de veste de salvare pentru copii egal cu cel puţin 2,5% din numãrul de pasageri de la bord; .2 la navele de pasageri pentru voiaje cu durata mai mare de 24 de ore trebuie sã fie prevãzute veste de salvare pentru fiecare copil de la bord;", şi alineatele .1 şi .2 existente se renumeroteazã ca alineatele .3 şi .4. Cuvântul "şi" se mutã de la sfârşitul alineatului .3 renumerotat la sfârşitul alineatului .4 renumerotat. 5. Dupã alineatul .4 renumerotat din paragraful 2.1 se introduce noul alineat .5: ".5 dacã vestele de salvare prevãzute pentru adulţi nu sunt proiectate pentru a fi purtate de persoane cu o greutate mai mare de 140 kg şi o circumferinţã a bustului mai mare de 1.750 mm, atunci un numãr suficient de accesorii corespunzãtoare trebuie sã fie disponibil la bord pentru a asigura protecţia acestor persoane." CAP. IV Radiocomunicaţii REGULA 7 Instalaţia radio: Generalitãţi 6. Textul existent al alineatului .6.1 din paragraful 1 se înlocuieşte dupã cum urmeazã: ".6.1 sã poatã transmite un semnal de alertare în caz de sinistru prin serviciul de sateliţi cu orbitã polarã ce opereazã în banda de 406 MHz;". REGULA 9 Instalaţia radio: Zonele maritime A1 şi A2 7. Textul existent al alineatului .3.3 din paragraful 1 se înlocuieşte dupã cum urmeazã: ".3.3 prin serviciul de sateliţi geostaţionari INMARSAT printr-o staţie terestrã de navã." REGULA 10 Instalaţia radio: Zonele maritime A1, A2 şi A3 8. Textul existent al alineatului .4.3 din paragraful 1 se înlocuieşte dupã cum urmeazã: ".4.3 prin serviciul de sateliţi geostaţionari INMARSAT printr-o staţie suplimentarã terestrã de navã." 9. Textul existent al alineatului .3.2 din paragraful 2 se înlocuieşte dupã cum urmeazã: ".3.2 prin serviciul de sateliţi geostaţionari INMARSAT printr-o staţie terestrã de navã; şi". CAP. V Siguranţa navigaţiei REGULA 22 Vizibilitatea de pe puntea de navigaţie 10. Dupã paragraful 3 existent se adaugã noul paragraf 4: "4 Fãrã a aduce atingere cerinţelor paragrafelor 1.1, 1.3, 1.4 şi 1.5, schimbarea apei de balast se poate efectua cu condiţia ca: .1 comandantul sã fi stabilit dacã este sigur sã se procedeze astfel şi sã se ţinã seama de orice unghiuri moarte mãrite sau de câmpurile orizontale reduse cu privire la vizibilitatea ce rezultã din exploatare în scopul asigurãrii cã o supraveghere corespunzãtoare este menţinutã în orice moment; .2 exploatarea sã se efectueze în conformitate cu planul de management al apei de balast, ţinându-se seama de recomandãrile privind schimbarea apei de balast adoptate de cãtre Organizaţie; şi .3 începerea şi terminarea exploatãrii sã fie înregistrate în jurnalul navei cu privire la activitãţile de navigaţie conform regulii 28." ----------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email