Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENTE din 11 iunie 2015  la Convenţia internaţională privind standardele de pregătire a navigatorilor, brevetare/atestare şi efectuare a serviciului de cart, adoptată la Londra la 7 iulie 1978 (STCW 1978), aşa cum a fost amendată    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 AMENDAMENTE din 11 iunie 2015 la Convenţia internaţională privind standardele de pregătire a navigatorilor, brevetare/atestare şi efectuare a serviciului de cart, adoptată la Londra la 7 iulie 1978 (STCW 1978), aşa cum a fost amendată

EMITENT: Organizaţia Maritimă Internaţională
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 212 din 28 martie 2017
──────────
    Aprobate de Ordinul nr. 302 din 7 martie 2017, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 212 din 28 martie 2017.
──────────

Amendamente la Convenţia internaţională din 1978 privind standardele de pregătire a navigatorilor, brevetare/atestare şi efectuare a serviciului de cart (STCW), aşa cum a fost amendată
    CAP. I - PREVEDERI GENERALE
    Regula I/1 - Definiţii şi clarificări
    1. În paragraful 1, după subparagraful existent .40, se adaugă următoarea nouă definiţie:
    ".41 Codul IGF înseamnă Codul internaţional privind siguranţa navelor care utilizează gaze sau alţi combustibili cu punct de aprindere scăzut, aşa cum a fost definit în regula II-1/2.29 din SOLAS."


Regula I/11 - Reconfirmarea certificatelor
    2. Paragraful existent 1 se modifică şi se va citi:
    "1 Fiecare comandant, ofiţer şi operator radio care deţine un certificat emis sau recunoscut în conformitate cu oricare capitol din Convenţie, altul decât regula V/3 sau capitolul VI, şi care execută serviciul pe mare sau intenţionează să revină în serviciu pe mare după o perioadă petrecută la uscat, pentru a-şi menţine dreptul de a efectua serviciul pe mare, va trebui ca, la intervale de cel mult cinci ani:
    .1 să îndeplinească standardele privind starea de sănătate prescrise prin regula I/9; şi
    .2 să dovedească continuitatea competenţei profesionale în conformitate cu secţiunea A-1/11 din Codul STCW."

    CAP. V - CERINŢE SPECIALE DE INSTRUIRE PENTRU PERSONALUL DE PE ANUMITE TIPURI DE NAVE

    3. După regula existentă V/2 se adaugă următoarea nouă regulă V/3:
    "Regula V/3
    Cerinţe minime obligatorii pentru instruirea şi calificarea comandanţilor, ofiţerilor, personalului nebrevetat şi a altor categorii de personal de pe navele care fac obiectul Codului IGF1. Această regulă se aplică comandanţilor, ofiţerilor, personalului nebrevetat şi altor categorii de personal care execută serviciul la bordul navelor care fac obiectul Codului IGF.
    2. Înainte de a li se repartiza sarcini la bordul navelor care fac obiectul Codului IGF, navigatorii trebuie să fi terminat pregătirea cerută prin paragrafele de la 4 la 9 de mai jos, în conformitate cu funcţia, sarcinile şi responsabilităţile lor.
    3. Toţi navigatorii care execută serviciul la bordul navelor care fac obiectul Codului IGF trebuie, înainte de a li se repartiza sarcini la bordul navei, să beneficieze de o familiarizare corespunzătoare cu nava şi cu echipamentul specific, astfel cum este specificat în paragraful 1.5 din regula I/14.
    4. Navigatorii responsabili cu sarcini specifice legate de siguranţă, asociate cu măsurile de precauţie privind utilizarea sau ca răspuns în caz de urgenţă în ceea ce priveşte combustibilul de la bordul navelor care fac obiectul Codului IGF, trebuie să deţină un certificat de pregătire de bază pentru serviciul pe navele care fac obiectul Codului IGF.
    5. Fiecare candidat pentru un certificat de pregătire de bază pentru serviciu pe navele care fac obiectul Codului IGF trebuie să fi terminat pregătirea de bază în conformitate cu paragraful 1 din secţiunea A-V/3 din Codul STCW.
    6. Navigatorii responsabili cu sarcini specifice legate de siguranţă asociate cu măsurile de precauţie privind utilizarea sau ca răspuns în caz de urgenţă în ceea ce priveşte combustibilul de la bordul navelor care fac obiectul Codului IGF, care au fost calificaţi şi certificaţi în conformitate cu paragrafele 2 şi 5 din regula V/1-2 sau paragrafele 4 şi 5 din regula V/1-2 pe navele care transportă gaze lichefiate, se consideră că au îndeplinit cerinţele enunţate în paragraful 1 din secţiunea A-V/3 pentru pregătirea de bază pentru serviciul pe navele care fac obiectul Codului IGF.
    7. Comandanţii, ofiţerii mecanici şi tot personalul cu responsabilităţi directe privind măsurile de precauţie şi utilizare a combustibililor şi a instalaţiilor de combustibil de pe navele care fac obiectul Codului IGF trebuie să deţină un certificat de pregătire de nivel avansat pentru serviciul pe navele care fac obiectul Codului IGF.
    8. Fiecare candidat pentru obţinerea unui certificat de pregătire de nivel avansat pentru serviciul pe navele care fac obiectul Codului IGF trebuie, în timp ce deţine certificatul de aptitudini descris la paragraful 4:
    .1 să fi terminat forma de pregătire aprobată de nivel avansat pe navele care fac obiectul Codului IGF şi să îndeplinească standardele de competenţă specificate în paragraful 2 din secţiunea A-V/3 din Codul STCW; şi
    .2 să fi efectuat cel puţin o lună de stagiu de îmbarcare aprobat care include cel puţin trei operaţiuni de buncherare, la bordul navelor maritime care fac obiectul Codului IGF. Două dintre cele trei operaţiuni de buncherare pot fi înlocuite printr-o pregătire aprobată pe simulator privind operaţiunile de buncherare, ca parte a pregătirii din paragraful 8.1 de mai sus.
    9. Comandanţii, ofiţerii mecanici şi orice persoană cu responsabilităţi directe privind măsurile de precauţie şi utilizare a combustibililor pe navele care fac obiectul Codului IGF, care au fost calificaţi şi certificaţi în conformitate cu standardele de competenţă specificate în paragraful 2 din secţiunea A-V/1-2 pentru serviciul pe navele care transportă gaze lichefiate, se consideră că au îndeplinit cerinţele enunţate în paragraful 2 din secţiunea A-V/3 pentru pregătirea de nivel avansat pentru navele care fac obiectul Codului IGF, cu condiţia ca aceştia să aibă de asemenea:
    .1 îndeplinite cerinţele de la paragraful 6; şi
    .2 îndeplinite cerinţele de la paragraful 8.2 privind buncherarea sau au participat la efectuarea a trei operări de marfă la bordul unui nave care transportă gaze lichefiate; şi
    .3 efectuat stagiu de îmbarcare de trei luni la bordul navelor maritime, în cursul ultimilor cinci ani de serviciu la bordul:
    .1 navelor care fac obiectul Codului IGF;
    .2 navelor care transportă ca marfă combustibili care fac obiectul Codului IGF; sau
    .3 navelor care utilizează gaze sau combustibili cu punct de aprindere scăzut drept combustibil.
    10. Fiecare parte va compara standardele de competenţă cerute de aceasta personalului care execută serviciu pe navele care utilizează gaz drept combustibil înainte de 1 ianuarie 2017 cu standardele de competenţă din secţiunea A-V/3 din Codul STCW şi va stabili necesitatea, dacă este cazul, de a solicita acestor persoane să îşi actualizeze calificarea.
    11. Administraţiile se vor asigura că un certificat de aptitudini este emis navigatorilor care sunt calificaţi în conformitate cu paragraful 4 sau 7, după caz.
    12. Navigatorii care deţin certificate de aptitudini în conformitate cu paragraful 4 sau 7 de mai sus trebuie, la intervale care nu depăşesc cinci ani, să efectueze un curs de perfecţionare corespunzător sau să dovedească faptul că au atins standardul de competenţă necesar în cursul ultimilor cinci ani."

    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016