Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENTE din 10 iulie 1996  la anexa la Protocolul din 1978 referitor la Convenţia internaţională din 1973 pentru prevenirea poluării de către nave, adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia Comitetului pentru Protecţia Mediului Marin - MEPC.68(38) la Londra la 10 iulie 1996*)    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 AMENDAMENTE din 10 iulie 1996 la anexa la Protocolul din 1978 referitor la Convenţia internaţională din 1973 pentru prevenirea poluării de către nave, adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia Comitetului pentru Protecţia Mediului Marin - MEPC.68(38) la Londra la 10 iulie 1996*)

EMITENT: Act Internaţional
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 517 din 30 august 2001
──────────
    Acceptate prin ORDONANŢA nr. 38 din 16 august 2001, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 517 din 30 august 2001.
──────────
    *) Traducere.
    Amendamente la Protocolul I din MARPOL 73/78
    Textul existent al articolului II (1) va fi înlocuit cu:
    "(1) Raportul va fi întocmit atunci când un incident implică:
    a) o descărcare peste nivelul permis sau o descărcare probabilă de hidrocarburi ori de substanţe lichide nocive, din orice motiv, inclusiv în scopul asigurării securităţii navei sau al salvării vieţii omeneşti pe mare; sau
    b) o descărcare ori o descărcare probabilă de substanţe dăunătoare ambalate, inclusiv cele din containere de marfă, rezervoare portabile, vehicule auto sau de cale ferată şi barje purtate; sau
    c) avarierea, defectarea ori o pană a unei nave de 15 m lungime sau mai mult, care:
    (i) afectează siguranţa navei; incluzând, dar fără a se limita la coliziune, eşuare, incendiu, explozie, defecţiune de construcţie, inundare ori deplasare a mărfii; sau
    (ii) compromite siguranţa navigaţiei; incluzând, dar fără a se limita la defectarea sau la o pană a instalaţiei de guvernare, a instalaţiei de propulsie, a generatoarelor electrice şi a mijloacelor esenţiale de navigaţie de la bord; sau
    d) o descărcare, în timpul operării navei, de hidrocarburi sau de substanţe lichide nocive care depăşesc cantitatea sau cota instantanee permisă conform prezentei convenţii."


    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016