Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENTE din 1 iulie 1999  la anexa la Protocolul din 1978 referitor la Convenţia internaţională din 1973 pentru prevenirea poluării de către nave, adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia Comitetului pentru Protecţia Mediului Marin - MEPC.78(43) la Londra la 1 iulie 1999*)    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 AMENDAMENTE din 1 iulie 1999 la anexa la Protocolul din 1978 referitor la Convenţia internaţională din 1973 pentru prevenirea poluării de către nave, adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia Comitetului pentru Protecţia Mediului Marin - MEPC.78(43) la Londra la 1 iulie 1999*)

EMITENT: Act Internaţional
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 517 din 30 august 2001
──────────
    Acceptate prin ORDONANŢA nr. 38 din 16 august 2001, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 517 din 30 august 2001.
──────────
    *) Traducere.
    Amendamente la anexele nr. I şi II la MARPOL 73/78
    I. Amendamente la anexa nr. I la MARPOL 73/78
    Amendamente la regula 13G
    1. Textul existent al paragrafului (1) a) este înlocuit cu:
    "(1) Aceasta regulă:
    a) se va aplica:
    (i) petrolierelor de 20.000 tone deadweight şi mai mult, care transportă ca marfă ţiţei, combustibil lichid, combustibil diesel greu sau ulei de ungere; şi
    (ii) petrolierelor de 30.000 tone deadweight şi mai mult, altele decât cele menţionate la alin. (i), ale căror contracte de construcţie au fost încheiate, ale căror chile au fost puse sau sunt livrate înaintea datelor specificate la regula 13F (1) din această anexă; şi"

    2. Textul existent al paragrafului (2) este înlocuit cu:
    "(2) Cerinţele prezentei reguli vor avea efect începând cu data de 6 iulie 1995, cu excepţia cerinţelor de la paragraful (1)a), aplicabile petrolierelor de 20.000 tone deadweight şi mai mult, dar mai puţin de 30.000 tone deadweight, care transportă ca marfă combustibil lichid, combustibil diesel greu sau ulei de ungere, şi care vor avea efect începând cu data de 1 ianuarie 2003."

    3. Se introduce noul paragraf (2 bis) după paragraful (2):
    "(2bis) În sensul paragrafelor (1) şi (2) ale prezentei reguli:
    a) combustibil diesel greu înseamnă combustibil diesel marin, altul decât distilatele, din care mai mult de 50% din volum se distilează la o temperatură ce nu depăşeşte 340°C, dacă se testează printr-o metodă acceptată de Organizaţie;
    b) combustibil lichid înseamnă distilate grele sau reziduuri de ţiţei ori amestecuri de astfel de produse destinate utilizării drept combustibil pentru producerea de căldura sau energie, cu o calitate echivalentă celei din specificaţia acceptată de Organizaţie."


    Amendamente la regula 26
    4. Noul paragraf (3) se introduce după paragraful existent (2):
    "(3) În cazul navelor la care se aplică, de asemenea, regula 16 din anexa nr. II la convenţie, acest plan poate fi combinat cu planul de urgenţă de bord contra poluării marine cu substanţe lichide nocive, prevăzut la regula 16 din anexa nr. II la convenţie. În acest caz titlul acestui plan va fi «Plan de urgenţă de bord contra poluării marine»."



    II. Amendamente la certificatul IOPP conform anexei nr. I la MARPOL 73/78
    1. Amendamente la suplimentul la Certificatul IOPP (Formularul A)
    Paragrafele existente 2.4 - 3.2 se înlocuiesc cu:
    "2.4. Standarde de aprobare:
    2.4.1. Echipamentul de separare/filtrare:
    1. a fost aprobat în conformitate cu Rezoluţia A.393(X);
    2. a fost aprobat în conformitate cu Rezoluţia MEPC.60(33);
    3. a fost aprobat în conformitate cu Rezoluţia A.233(VII);
    4. a fost aprobat în conformitate cu standardele naţionale care nu se bazează pe Rezoluţia A.393(X) sau pe Rezoluţia A.233(VII);
    5. nu a fost aprobat.
    2.4.2. Instalaţia de prelucrare a fost aprobată în conformitate cu Rezoluţia A.444(XI).
    2.4.3. Aparatul pentru măsurarea conţinutului de hidrocarburi:
    1. a fost aprobat în conformitate cu Rezoluţia A.393(X);
    2. a fost aprobat în conformitate cu Rezoluţia MEPC.60(33).
2.5. Debitul maxim al instalaţiei este .......... mc /h.
2.6. Scutire de la prevederile regulii 16:
    2.6.1. Nava este scutită de aplicarea cerinţelor regulii 16 (1) şi (2) în conformitate cu regula 16 (3) a). Nava este angajată exclusiv în voiaje în una sau mai multe zone speciale ........ .
    2.6.2. Nava este prevăzută cu unul sau mai multe tancuri de colectare pentru păstrarea la bord a tuturor apelor de santina conţinând hidrocarburi, astfel:

┌─────────────┬─────────────────┬──────┐
│Identificarea│Poziţia tancului │Volum │
│tancului │ │(mc) │
├─────────────┼───────┬─────────┼──────┤
│ │Coaste │Poziţie │ │
│ │(de la)│laterala │ │
│ │- (la) │ │ │
├─────────────┼───────┼─────────┼──────┤
│ │ │ │ │
├─────────────┼───────┼─────────┼──────┤
│ │ │ │Volum │
│ │ │ │total │
│ │ │ │…………. │
│ │ │ │mc │
└─────────────┴───────┴─────────┴──────┘


3. Mijloace pentru păstrarea şi evacuarea reziduurilor de hidrocarburi (regula 17) şi tanc (tancuri) de colectare a apei de santină*)
    *) Tancul (tancurile) de colectare a apei de santină nu este (nu sunt) cerut (cerute) de convenţie, înregistrările în tabelul de la paragraful 3.3. fiind facultative.
    3.1. Nava este prevăzută cu tancuri de reziduuri de hidrocarburi, astfel:

┌─────────────┬─────────────────┬──────┐
│Identificarea│Poziţia tancului │Volum │
│tancului │ │(mc) │
├─────────────┼───────┬─────────┼──────┤
│ │Coaste │Poziţie │ │
│ │(de la)│laterala │ │
│ │- (la) │ │ │
├─────────────┼───────┼─────────┼──────┤
│ │ │ │ │
├─────────────┼───────┼─────────┼──────┤
│ │ │ │Volum │
│ │ │ │total │
│ │ │ │…………. │
│ │ │ │mc │
└─────────────┴───────┴─────────┴──────┘


    3.2. Mijloace pentru evacuarea reziduurilor suplimentar faţă de tancurile de reziduuri:
    3.2.1. Incinerator pentru reziduuri de hidrocarburi, capacitate ...... l/h
    3.2.2. Căldare auxiliară adecvată arderii reziduurilor de hidrocarburi
    3.2.3. Tanc pentru amestecarea reziduurilor de hidrocarburi cu combustibil lichid, capacitate ....... mc
    3.2.4. Alte mijloace acceptabile ..........................................
    3.3. Nava este prevăzută cu (tanc) tancuri de colectare pentru păstrarea la bord a apei de santină cu hidrocarburi, astfel:

┌─────────────┬─────────────────┬──────┐
│Identificarea│Poziţia tancului │Volum │
│tancului │ │(mc) │
├─────────────┼───────┬─────────┼──────┤
│ │Coaste │Poziţie │ │
│ │(de la)│laterala │ │
│ │- (la) │ │ │
├─────────────┼───────┼─────────┼──────┤
├─────────────┼───────┼─────────┼──────┤
│ │ │ │Volum │
│ │ │ │total │
│ │ │ │…………. │
│ │ │ │mc │
└─────────────┴───────┴─────────┴──────┘

"


    2. Amendamente la suplimentul la Certificatul IOPP (Formularul B)
    2.1. După paragraful existent 1.11.2 se introduce următorul paragraf:
    "1.11.2 bis. Nava pentru transportul produselor, care nu transportă combustibil lichid sau combustibil diesel greu, aşa cum se menţionează la regula 13G (2 bis), sau ulei de ungere."

    2.2. Paragrafele existente 2.4-3.2 se înlocuiesc cu:
    "2.4. Standarde de aprobare:
    2.4.1. Echipamentul de separare/filtrare:
    1. a fost aprobat în conformitate cu Rezoluţia A.393(X);
    2. a fost aprobat în conformitate cu Rezoluţia MEPC.60(33);
    3. a fost aprobat în conformitate cu Rezoluţia A.233(VII);
    4. a fost aprobat în conformitate cu standardele naţionale care nu se bazează pe Rezoluţia A.393(X) sau pe Rezoluţia A.233(VII);
    5. nu a fost aprobat.
    2.4.2. Instalaţia de prelucrare a fost aprobată în conformitate cu Rezoluţia A.444(X)
    2.4.3. Aparatul pentru măsurarea conţinutului de hidrocarburi:
    1. a fost aprobat în conformitate cu Rezoluţia A.393(X);
    2. a fost aprobat în conformitate cu Rezoluţia MEPC.60(33).
    2.5. Debitul maxim al instalaţiei este ......... mc/h.
    2.6. Scutire de la prevederile regulii 16:
    2.6.1. Nava este scutită de aplicarea cerinţelor regulii 16 (1) şi (2) în conformitate cu regula 16 (3) a). Nava este angajată exclusiv în voiaje în una sau mai multe zone speciale ........ .
    2.6.2. Nava este prevăzută cu unul sau mai multe tancuri de colectare pentru păstrarea la bord a tuturor apelor de santină conţinând hidrocarburi, astfel:

┌─────────────┬─────────────────┬──────┐
│Identificarea│Poziţia tancului │Volum │
│tancului │ │(mc) │
├─────────────┼───────┬─────────┼──────┤
│ │Coaste │Poziţie │ │
│ │(de la)│laterala │ │
│ │- (la) │ │ │
├─────────────┼───────┼─────────┼──────┤
│ │ │ │ │
├─────────────┼───────┼─────────┼──────┤
│ │ │ │Volum │
│ │ │ │total │
│ │ │ │…………. │
│ │ │ │mc │
└─────────────┴───────┴─────────┴──────┘


    2.6.3. În loc de tanc (tancuri) de colectare, nava este echipată cu dispozitive pentru transferul apei de santină în tancul de reziduuri de hidrocarburi.
3. Mijloace pentru păstrarea şi evacuarea reziduurilor de hidrocarburi (regula 17) şi tanc (tancuri) de colectare a apei de santină*)
    *) Tancul (tancurile) de colectare a apei de santină nu este (nu sunt) cerut (cerute) de convenţie, înregistrările în tabelul de la paragraful 3.3 fiind facultative.
    3.1. Nava este prevăzută cu tancuri de reziduuri de hidrocarburi astfel:

┌─────────────┬─────────────────┬──────┐
│Identificarea│Poziţia tancului │Volum │
│tancului │ │(mc) │
├─────────────┼───────┬─────────┼──────┤
│ │Coaste │Poziţie │ │
│ │(de la)│laterala │ │
│ │- (la) │ │ │
├─────────────┼───────┼─────────┼──────┤
│ │ │ │ │
├─────────────┼───────┼─────────┼──────┤
│ │ │ │Volum │
│ │ │ │total │
│ │ │ │…………. │
│ │ │ │mc │
└─────────────┴───────┴─────────┴──────┘


    3.2. Mijloace pentru evacuarea reziduurilor suplimentar faţă de tancurile de reziduuri:
    3.2.1. Incinerator pentru reziduuri de hidrocarburi, capacitate ...... l/h
    3.2.2. Căldare auxiliară adecvată arderii reziduurilor de hidrocarburi
    3.2.3. Tanc pentru amestecarea reziduurilor de hidrocarburi cu combustibil lichid, capacitate ..... mc
    3.2.4. Alte mijloace acceptabile .......
    3.3. Nava este prevăzută cu tanc (tancuri) de colectare pentru păstrarea la bord a apei de santină cu hidrocarburi, astfel:

┌─────────────┬─────────────────┬──────┐
│Identificarea│Poziţia tancului │Volum │
│tancului │ │(mc) │
├─────────────┼───────┬─────────┼──────┤
│ │Coaste │Poziţie │ │
│ │(de la)│laterala │ │
│ │- (la) │ │ │
├─────────────┼───────┼─────────┼──────┤
├─────────────┼───────┼─────────┼──────┤
│ │ │ │Volum │
│ │ │ │total │
│ │ │ │…………. │
│ │ │ │mc │
└─────────────┴───────┴─────────┴──────┘

"

    2.3. După paragraful existent 5.7.2 se introduc următoarele paragrafe:
    "5.7.3. Se cere ca nava să fie construită conform prevederilor regulii 25A şi să corespundă acestor prevederi.
5.7.4. Informaţiile şi datele cerute conform regulii 25A pentru navele combinate au fost predate navei sub formă de procedură scrisă, aprobată de Administraţie."

    2.4. Paragraful existent 5.8.4 se înlocuieşte cu:
    "5.8.4. Nava este supusă prevederilor regulii 13G şi:
1. trebuie să satisfacă prevederile regulii 13F cel mai târziu la .........;
2. este astfel concepută încât următoarele tancuri sau spaţii să nu fie folosite pentru transportul hidrocarburilor ..........................;
3. a fost acceptată în conformitate cu regula 13G (7) şi cu Rezoluţia MEPC.64(36);
4. este prevăzută cu un manual de exploatare, aprobat la data de ...... în conformitate cu Rezoluţia MEPC.64(36)."



    III. Amendamente la anexa nr. II la MARPOL 73/78
    Următoarea nouă regula 16 se introduce după regula 15 existentă:
    " REGULA 16
    Plan de urgenţă de bord contra poluării marine cu substanţe lichide nocive
    (1) Fiecare navă cu un tonaj brut de 150 sau mai mare, autorizată să transporte în vrac substanţe lichide nocive, va trebui să aibă la bord un plan de urgenţă contra poluării marine cu substanţe lichide nocive, aprobat de Administraţie. Această cerinţă se va aplica tuturor navelor de acest tip cel mai târziu la data de 1 ianuarie 2003.
    (2) Acest plan va corespunde instrucţiunilor elaborate de Organizaţie şi va fi scris în limba sau în limbile de serviciu înţelese de către comandant şi ofiţeri. Planul va cuprinde cel puţin:
    a) procedura ce va fi folosită de către comandant sau de alte persoane care răspund de navă pentru raportarea unui incident de poluare cu substanţe lichide nocive, aşa cum se prevede în art. 8 şi în Protocolul I la această convenţie, pe baza instrucţiunilor elaborate de Organizaţie;
    b) lista cuprinzând autorităţile sau persoanele care urmează să fie contactate în cazul unui incident de poluare cu substanţe lichide nocive;
    c) o descriere detaliată a măsurii ce va fi luată imediat de către persoanele de la bord pentru a reduce sau a controla descărcarea substanţelor lichide nocive, rezultată în urma incidentului; şi
    d) procedurile şi punctul de contact de pe navă în vederea coordonării măsurii de la bord cu autorităţile naţionale şi locale pentru combaterea poluării.
    (3) În cazul navelor cărora li se aplică, de asemenea, regula 26 din anexa nr. I la convenţie, acest plan poate fi combinat cu planul de urgenţă de bord contra poluării cu hidrocarburi, prevăzut la regula 26 din anexa nr. I la convenţie. În acest caz titlul acestui plan va fi «Plan de urgenţă de bord contra poluării marine»."



    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016