Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENT nr. 3 din 26 septembrie 2005  la Memorandumul de finantare convenit intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana privind asistenta financiara nerambursabila acordata prin Instrumentul pentru Politici Structurale de Preaderare pentru masura Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

AMENDAMENT nr. 3 din 26 septembrie 2005 la Memorandumul de finantare convenit intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana privind asistenta financiara nerambursabila acordata prin Instrumentul pentru Politici Structurale de Preaderare pentru masura "Imbunatatirea sistemelor de alimentare cu apa potabila, canalizare si a statiei de epurare in municipiul Piatra-Neamt, Romania"

EMITENT: ACT INTERNATIONAL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 126 din 9 februarie 2006
Memorandumul de finanţare ISPA 2002/RO/16/P/PE/023 - "Îmbunãtãţirea sistemelor de alimentare cu apã potabilã, canalizare şi a staţiei de epurare în municipiul Piatra-Neamţ, România" se modificã dupã cum urmeazã:
La articolul 8, "Condiţii referitoare la mãsurã", paragraful 4.b): "Realizarea de situaţii contabile anuale auditate de cãtre experţi internaţionali recunoscuţi, din care sã reiasã cã sistemele contabile pentru serviciile de apã şi canalizare se ţin separat de serviciile de termoficare ale oraşului şi cã nu existã subvenţii încrucişate între cele douã servicii; acestea trebuie prezentate Comisiei şi BEI la sfârşitul fiecãrui an calendaristic, pânã la data de 31 decembrie 2007," se eliminã.
În Anexa nr. I, "Descrierea, mãsurii"
- punctul 2 se modificã astfel:
"Autoritatea care prezintã cererea (Coordonatorul Naţional ISPA)
2.1. Denumirea: Ministerul Finanţelor Publice
2.2. Adresa: Strada Apolodor nr. 17, sector 5, Bucureşti, România"
- punctul 3 se modificã astfel:
"Autoritatea responsabilã cu implementarea (aşa cum este definitã la punctul 2, secţiunea a II-a din anexa nr. III.2):
3.1. Denumirea: Oficiul de Plãţi şi Contractare PHARE, Ministerul Finanţelor Publice
3.2. Adresa: Bulevardul Mircea Vodã nr. 44, Intrarea B, sector 3, cod poştal 030669, Bucureşti, România"
- punctul 4 se modificã astfel:
"Beneficiarul final (în cazul în care este vorba de un alt organism decât autoritatea menţionatã la punctul 3):
4.1. Numele: C.J. APA SERV S.A.
- la punctul 6, "Descrierea", ultimele douã fraze din primul paragraf se modificã astfel:
"Managementul serviciilor de apã şi apã uzatã reprezintã responsabilitatea C.J. APA SERV S.A., care succede în drepturi şi obligaţii S.C. AQUA CALOR S.A, în ceea ce priveşte obiectul de activitate al companiei: captarea, tratarea şi distribuţia apei, colectarea, transportul şi tratarea apelor uzate. C.J. APA SERV S.A., este licenţiatã ca operator şi a fost înfiinţatã în baza deciziei celor cinci instituţii constituite ca acţionari legali: Consiliul Judeţean Neamţ, Consiliul Municipal Piatra-Neamţ şi Consiliile locale ale comunelor Sãvineşti, Roznov şi Alexandru cel Bun."
- în cadrul punctului 7, "Obiective", ultimul punct din enumerare se modificã astfel:
"Îmbunãtãţirea calitãţii serviciilor furnizate şi a performanţelor de exploatare ale operatorului de apã."
- la punctul 9, "Analiza cost-beneficiu din punct de vedere economic şi social" paragraful 2 se modificã astfel: "Poluarea mediului acvatic - (i) îmbunãtãţirea calitativã a râului Bistriţa şi a mediului înconjurãtor; (ii) evaluarea penalitãţilor pentru descãrcãri pentru a evita plãtirea acestora de cãtre operatorul de apã;"
- la punctul 10.1, "Principiul poluatorul plãteşte" al doilea paragraf se modificã astfel:
"Deversãrile de poluanţi peste limitele admisibile sunt penalizate. Dacã deversãrile ce provin de la agenţii industriali ajung direct într-un curs de apã, operatorul de apã este pasibil la plata penalitãţii, urmând ca penalitãţile sã se recupereze de la unitatea industrialã în cauzã. Penalitãţile curente sunt stabilite prin adãugarea unui procentaj la tariful obişnuit, în cazul în care concentraţia este în exces, compania vinovatã trebuie sã plãteascã noul tarif pentru întreaga lunã, chiar dacã limitele de încãrcare au fost depãşite chiar şi numai o zi."
iar ultimul paragraf se modificã astfel:
"În plus, operatorul plãteşte tarife Administraţiei Naţionale Apele Române pentru extragerea apei brute şi plãteşte, în acest mod, o sumã pentru poluarea mediului autoritãţilor însãrcinate cu protejarea calitãţii apei. Operatorul este obligat sã plãteascã taxe pentru descãrcarea în râul Bistriţa a apelor care depãşesc anumite standarde de poluare cãtre aceleaşi autoritãţi."
_________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016