Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENT nr. 2 din 10 februarie 2004  prin schimbul de scrisori la Acordul de imprumut dintre Romania, Banca Europeana de Investitii si Societatea Comerciala de Transport cu Metroul Bucuresti Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

AMENDAMENT nr. 2 din 10 februarie 2004 prin schimbul de scrisori la Acordul de imprumut dintre Romania, Banca Europeana de Investitii si Societatea Comerciala de Transport cu Metroul Bucuresti "Metrorex" - S.A. privind finantarea Proiectului de modernizare a Metroului Bucuresti, etapa a II-a

EMITENT: ACT INTERNATIONAL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 748 din 17 august 2004

Banca Europeanã de Investiţii

Societatea Comercialã de Transport cu Metroul
Bucureşti - "Metrorex" - S.A.
Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1
79917 Bucureşti
România

În atenţia domnului Marius Lãpãdat, director general

a fi succesiv remisã
Ministerului Finanţelor Publice
Str. Apolodor nr. 17, sectorul 5
70060 Bucureşti
România
În atenţia domnului Mihai Nicolae Tãnãsescu,
ministrul finanţelor publice
Luxemburg, 12 ianuarie 2004 JU/OPS/RB/nd/sl JU Nr. 48

Subiect:
România - Proiectul de modernizare a Metroului
Bucureşti,
etapa a II-a (FI Nr. 20.780)
Contractul de finanţare dintre România,
Banca Europeanã de Investiţii şi Societatea
Comercialã de Transport cu Metroul
Bucureşti - "Metrorex" - S.A.,
datat 6 noiembrie 2000 (denumit în continuare
Contractul de finanţare)


Stimaţi domni,
Cu privire la cererea dumneavoastrã datatã 22 august 2003, prin prezenta acceptãm amendarea susmenţionatului Contract de finanţare în ceea ce priveşte modificarea definiţiei componentei materialului rulant, descrisã la punctul 4 din preambulul Contractului de finanţare, precum şi modificarea Descrierii tehnice a Proiectului. Termenii definiţi în Contractul de finanţare vor avea acelaşi conţinut ca şi pânã acum.
În consecinţã Contractul de finanţare va fi amendat dupã cum urmeazã:
1. Punctul 4 din preambulul Contractului de finanţare va fi amendat şi va avea urmãtoarea formã:
"4. Împrumutatul a propus iniţierea unui proiect, denumit în cele ce urmeazã Proiectul, care se va realiza de cãtre Metrorex, cuprinzând încheierea lucrãrilor de construcţii pentru conservarea infrastructurii existente în reţeaua de metrou, precum şi achiziţia şi punerea în funcţiune a 20 de noi trenuri de metrou, dupã cum se aratã în descrierea tehnicã din anexa A (denumitã în continuare Descrierea tehnicã)."
2. Anexa A - Descrierea tehnicã va fi înlocuitã cu anexa la aceastã scrisoare.

Bd. Konrad Adenauer nr. 100, L-2950 Luxembourg tel.
(+352) 4379-1 fax (+352) 437704
Tx (+) 3530 bnkeu lu Videoconferinţã (+352) 439367
Internet www.bei.org alias www.eib.org

Toţi ceilalţi termeni şi condiţii din Contractul de finanţare vor rãmâne neschimbate.
Vã rugãm sã aveţi amabilitatea sã semnaţi acest amendament prin iniţializarea fiecãrei pagini (inclusiv a anexei A) şi prin contrasemnarea şi datarea fiecãrui exemplar original al acestei scrisori în locurile indicate mai jos. De asemenea, vã rugãm sã aveţi amabilitatea sã faceţi demersurile necesare astfel încât Ministerul Finanţelor Publice sã consimtã asupra modificãrilor prin iniţializarea şi semnarea în punctele indicate, inserând data semnãrii şi apoi sã ne transmiteţi o copie prin fax, iar cele douã originale ale scrisorii sã fie trimise prin curier.

Cu stimã,
Banca Europeanã de Investiţii
R. Saerbeck G. D. Spota



De acord,
În numele "Metrorex" - S.A.
Marius Ionel Lãpãdat, director general
Bucureşti, 30 ianuarie 2004.
De acord,
În numele României
Mihai Nicolae Tãnãsescu,
ministrul finanţelor publice
Bucureşti, 10 februarie 2004.


ANEXA A

DESCRIERE TEHNICĂ
România - Proiect de modernizare a Metroului
Bucureşti, etapa a II-a

Proiectul constã în finalizarea lucrãrilor de construcţii pentru securizarea infrastructurii liniilor de metrou, precum şi în achiziţia şi punerea în funcţiune a 20 de trenuri noi de metrou. Principalele caracteristici ale fiecãrei componente sunt:

Componenta A: Finalizarea lucrãrilor de construcţie pentru conservarea infrastructurii existente de la staţia Nicolae Grigorescu la Linia de Centurã

Observaţie:
Înainte de începerea lucrãrilor şi datoritã stadiului actual al infrastructurii, este necesarã elaborarea unui raport tehnic cu privire la actualul stadiu al tunelelor. Raportul trebuie întocmit de un expert internaţional recunoscut în domeniul tunelelor şi problemelor geotehnice şi trebuie sã includã o revizuire a costului estimativ şi un plan de lucru detaliat.
Infrastructura cuprinde 4 staţii: Nicolae Grigorescu, 1 Decembrie 1918, Policolor şi Linia de Centurã, iar caracteristicile de bazã ale tunelului sunt:
Tunel Tip Lungime (m) Finalizare*)


──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Tunel Tip Lungime Finali-
(m) zare*)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Legãtura cu reţeaua existentã Rectangular 448 50%
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nicolae Grigorescu Staţie 255 0%
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Trecere Rectangular 80 0%
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nicolae Grigorescu-
1 Decembrie 1918 Circular 935 100%
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Decembrie 1918 Staţie 168 80%
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Trecere Circular 289 100%
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 Decembrie 1918-I.O.R. Rectangular 812 100%
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
I.O.R.-Policolor Circular 407 100%
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Policolor Staţie 168 35%
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Trecere Circular 391 100%
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Policolor-Linia de Centurã Rectangular 400 40%
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Policolor Staţie+capãt 400 100%
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


_____________
*) Finalizarea se referã la starea infrastructurii în momentul abandonãrii lucrãrilor în anul 1993. Deteriorarea survenitã de la aceastã datã nu este evaluatã.

Lungimea totalã a infrastructurii este de 4.753 m şi lucrãrile neefectuate de conservare constau în principal în:
● Lucrãri pregãtitoare:
- pomparea apei şi curãţarea infrastructurii existente;
- aspecte/mãsuri de siguranţã legate de acestea.
● Lucrãri civile:
- construcţia pereţilor turnaţi;
- excavãri;
- clãdirea structurilor din beton;
- tencuire iniţialã;
- refacerea suprafeţei de rulare în vederea furnizãrii condiţiilor standard pentru traficul obişnuit, de tramvaie şi de cãlãtori*1).
___________
*1) Aceste lucrãri vor fi efectuate în colaborare cu Primãria Municipiului Bucureşti.

● Echipament:
- sistem de pompare a apei;
- alimentare cu energie;
- sistem de ventilaţie.

COMPONENTA B: Achiziţionarea şi punerea în funcţiune a 20 de noi trenuri (în total 120 de vagoane) pentru înnoirea parcului existent de material rulant şi modernizarea sistemului de semnalizare şi control al circulaţiei trenurilor
Principalele caracteristici tehnice ale parcului rulant sunt urmãtoarele:



● Componenţa trenului - fiecare tren este compus din 6 vagoane
● Lungimea trenului - aproximativ 114 m
● Lãţimea maximã - 3,10 m
● Capacitate (nominalã) - 1.200 de pasageri/tren, din care 200/210
aşezaţi
● Boghiu - tip bimotor
● Motoare de tracţiune - asincron trifazate
● Sistem de frânare - electrodinamic cu recuperarea energiei
- electropneumatic
● Aer condiţionat - în cabina de conducere
● Control şi comenzi - instalaţie ATO (opţional)
- instalaţie ATP
- supraveghere automatã
- înregistrarea automatã a parametrilor
de exploatare.


Alte lucrãri ce vor fi efectuate la nivelul infrastructurii sunt urmãtoarele:
● Modernizarea echipamentului electric şi electronic instalat pe magistralele 1 şi 3 pentru asigurarea compatibilitãţii depline între materialul rulant modernizat şi noul sistem ATP-ATO.
● Modernizarea atelierelor existente pentru asigurarea tuturor activitãţilor standard de întreţinere, în conformitate cu noile cerinţe ale trenurilor.
Proiectul va fi finalizat şi pus integral în funcţiune conform urmãtorului calendar:
- lucrãrile de conservare a infrastructurii, în prima jumãtate a anului 2004;
- lucrãrile de modernizare a materialului rulant, înainte de finele anului 2006.

___________________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016