Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENT din 4 noiembrie 1993  la Conventia referitoare la Regulamentul international din 1972 pentru prevenirea abordajelor pe mare, incheiata la Londra la 20 octombrie 1972, adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin Rezolutia Adunarii generale A.736(18) la Londra la 4 noiembrie 1993*)    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

AMENDAMENT din 4 noiembrie 1993 la Conventia referitoare la Regulamentul international din 1972 pentru prevenirea abordajelor pe mare, incheiata la Londra la 20 octombrie 1972, adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin Rezolutia Adunarii generale A.736(18) la Londra la 4 noiembrie 1993*)

EMITENT: ACT INTERNATIONAL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 510 din 28 august 2001



────────────
*) Traducere.

1. La regula 26 paragraful b) i) se elimina cuvintele "o nava cu o lungime mai mica de 20 metri poate purta in locul acestui semn un cos (paner)".
2. La regula 26 paragraful c) i) se elimina cuvintele "o nava cu o lungime mai mica de 20 metri, in locul acestui semn, poate sa poarte un cos".
3. La regula 26 paragraful d) se modifica astfel:
"d) Semnalele suplimentare descrise in anexa II la prezentul regulament se aplica unei nave care pescuieste in apropierea altor nave care pescuiesc."
4. In anexa I, la sectiunea 3 se introduce paragraful d) cu urmatorul cuprins:
"d) Daca pentru o nava cu propulsie mecanica se prevede doar o lumina de catarg, aceasta lumina trebuie purtata la prova in linia mediana a navei; se face exceptie pentru o nava cu lungime mai mica de 20 metri, care nu trebuie sa poarte aceasta lumina la prova pe linia mediana a navei, dar o va purta cat mai in prova posibil."
5. In anexa I sectiunea 9 paragraful existent b) se renumeroteaza ca "b) i)" si se introduce paragraful b) ii) cu urmatorul cuprins:
"b) ii) Daca este imposibil sa se respecte prevederile paragrafului b) i) din aceasta sectiune prin purtarea doar a unei singure lumini vizibile pe intreg orizontul, trebuie utilizate doua lumini vizibile pe intreg orizontul, amplasate in mod corespunzator sau protejate astfel incat la o distanta de o mila sa apara pe cat posibil ca o singura lumina."
6. In anexa I sectiunea 13 devine sectiunea "14. Aprobare" si se introduce o noua sectiune 13 cu urmatorul cuprins:
"13. Ambarcatiuni de mare viteza
Lumina de catarg a ambarcatiunii de mare viteza, cu raportul dintre lungime si latime mai mic de 3, poate fi amplasata la o inaltime care, raportata la latimea ambarcatiunii, este mai mica decat cea prevazuta la sectiunea 2 a) i) din aceasta anexa, cu conditia ca unghiul de baza al triunghiurilor isoscele formate de luminile din borduri si lumina catargului, cand sunt vazute la elevatie maxima, sa nu fie mai mic de 27°."
7. In anexa II sectiunea 2 se modifica astfel:
- fraza introductiva a paragrafului a) va avea urmatorul cuprins:
"a) Navele cu o lungime mai mare sau egala cu 20 metri cand trauleaza, daca folosesc instalatie de pescuit, de fund sau pelagic, vor purta:"
- fraza introductiva a paragrafului b) va avea urmatorul cuprins:
"b) Fiecare nava cu o lungime mai mare sau egala cu 20 metri care trauleaza in pereche va purta:"
- se introduce paragraful c) cu urmatorul cuprins:
"c) O nava care trauleaza, avand o lungime mai mica de 20 metri, daca foloseste instalatie de pescuit, de fund sau pelagic, ori o nava care trauleaza in pereche poate purta, dupa caz, luminile prescrise la paragrafele a) sau b) din aceasta sectiune."
8. In anexa IV paragraful o) al alineatului 1 se modifica astfel:
"o) semnalele aprobate transmise prin sisteme de radiocomunicatii, inclusiv transponderele radar pentru ambarcatiunile de salvare."

──────────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016