Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
AMENDAMENT din 4 decembrie 2008 la Protocolul din 1988 privind Conventia internationala din 1966 asupra liniilor de incarcare, asa cum a fost amendat
AMENDAMENT din 4 decembrie 2008 la <>Protocolul din 1988 privind <>Convenţia internaţionalã din 1966 asupra liniilor de încãrcare, aşa cum a fost amendat EMITENT: ORGANIZAŢIA MARITIMÃ INTERNAŢIONALÃ PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 628 din 7 septembrie 2010 ANEXA B Anexe la Convenţie, aşa cum a fost modificatã prin <>Protocolul din 1988 referitor la aceasta ANEXA I Reguli pentru determinarea liniilor de încãrcare CAPITOLUL I Generalitãţi Regula 1 - Rezistenţa şi stabilitatea navei în stare intactã 1. Textul paragrafului (3) existent se înlocuieşte dupã cum urmeazã: "(3) Conformitatea (a) Navele construite înainte de 1 iulie 2010 trebuie sã respecte standardul de stabilitate a navei în stare intactã considerat acceptabil de cãtre Administraţie. (b) Navele construite la 1 iulie 2010 sau dupã aceastã datã trebuie sã respecte cel puţin cerinţele din partea A din Codul IS din 2008." Regula 3 - Definiţii ale termenilor utilizaţi în anexe 2. Dupã paragraful (15) existent se adaugã urmãtorul nou paragraf (16): "(16) Codul IS din 2008 înseamnã Codul internaţional din 2008 privind stabilitatea navelor în stare intactã, care cuprinde o introducere, partea A (prevederi care vor fi considerate obligatorii) şi partea B (prevederi care vor fi considerate cã au un caracter de recomandare), aşa cum a fost adoptat prin Rezoluţia MSC.267(85), cu condiţia ca: .1 amendamentele la introducere şi la partea A din Cod sã fie adoptate, sã fie intrate în vigoare şi sã aibã efect în conformitate cu prevederile <>art. VI din Protocolul din 1988 asupra liniilor de încãrcare privind procedura de amendare aplicabilã anexei B la Protocol; şi .2 amendamentele la partea B din Cod sã fie adoptate de cãtre Comitetul Securitãţii Maritime în conformitate cu regulile sale de procedurã." ----------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email