Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENT din 3 aprilie 2007  intre Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, la Acordul de imprumut dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare privind finantarea Proiectului de diminuare a riscurilor in cazul producerii calamitatilor naturale si pregatirea pentru situatii de urgenta, semnat la Bucuresti la 26 mai 2004    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

AMENDAMENT din 3 aprilie 2007 intre Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, la Acordul de imprumut dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare privind finantarea Proiectului de diminuare a riscurilor in cazul producerii calamitatilor naturale si pregatirea pentru situatii de urgenta, semnat la Bucuresti la 26 mai 2004

EMITENT: ACT INTERNATIONAL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 405 din 18 iunie 2007

Banca Mondialã Strada H 1818, N.W. (202) 477-1234
Banca Internaţionalã Washington D.C. 20433 Adresa poştalã: INTBAFRAD
pentru Reconstrucţie S.U.A. Adresa poştalã: INDEVAS
şi Dezvoltare Asociaţia
de Dezvoltare
Internaţionalã

7 martie 2007

Excelenţei Sale
Sebastian Vlãdescu
Ministrul finanţelor publice
Bucureşti, România

Proiectul de diminuare a riscurilor şi pregãtirea pentru situaţii de urgenţã (Împrumutul nr. 4736 RO) Al treilea amendament la Acordul de împrumut

Stimate domnule ministru,
Facem referire la Acordul de împrumut dintre România şi Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (Banca), pentru proiectul menţionat mai sus, din data de 26 mai 2004, cu amendamentele sale ulterioare, şi la Scrisoarea datatã 9 februarie 2007 a domnului Bogdan Drãgoi, secretar de stat în Ministerul Finanţelor Publice, prin care se solicitã Bãncii amendarea acordului.
Suntem de acord cu solicitarea dumneavoastrã şi prin prezenta amendãm acordul dupã cum urmeazã:
1. Anexa nr. 1 este amendatã dupã cum urmeazã (modificarea este prezentatã cu caractere cursive):
a) prima propoziţie a paragrafului 1 se modificã în sensul urmãtor:
"Tabelul de mai jos stabileşte categoriile de poziţii care vor fi finanţate din sumele împrumutului, alocarea sumelor împrumutului pe fiecare categorie şi procentul maxim al cheltuielilor pentru poziţiile astfel finanţate din fiecare categorie:";
b) tabelul prezentat în paragraful 1 al anexei nr. 1 se amendeazã în sensul urmãtor:
- la categoria (1)(d)(i) se majoreazã suma alocatã cu 1.000 dolari S.U.A., de la 12.000 dolari S.U.A. la 13.000 dolari S.U.A., prin realocarea de la categoria (4)(d)(i);
- la categoria (2)(a) se majoreazã suma alocatã cu 678.000 dolari S.U.A., de la 4.739.000 dolari S.U.A. la 5.417.000 dolari S.U.A., prin realocare de la categoriile (4)(d)(i) şi (6)(a);
- realocarea întregii sume de 206.000 dolari S.U.A. de la categoria (3) la categoria (4)(c)(ii), care devine 682.000 dolari S.U.A.;
- la categoria (4)(a) se majoreazã suma alocatã cu 185.000 dolari S.U.A., de la 2.965.000 dolari S.U.A. la 3.150.000 dolari S.U.A., prin realocarea de la categoria (6)(a);
- la categoria (4)(d)(i) se diminueazã suma alocatã cu 374.000 dolari S.U.A., de la 474.000 dolari S.U.A. la 100.000 dolari S.U.A.;
- la categoria (6)(a) se diminueazã suma alocatã cu 490.000 dolari S.U.A., de la 490.000 dolari S.U.A. la 0 dolari S.U.A.;
c) tabelul prevãzut la paragraful 1 al anexei nr. 1 este amendat în sensul urmãtor;
- la categoria (1) se diminueazã procentul cheltuielilor externe de la 100% la 78%;
- la categoria (2) se diminueazã procentul cheltuielilor externe şi locale (costuri franco-uzinã) de la 100% la 75%.
În conformitate cu aceste amendamente, tabelul revizuit de la paragraful 1 al anexei nr. 1 la Acordul de împrumut este prevãzut în anexa la aceastã scrisoare.
2. Anexa nr. 4 este amendatã dupã cum urmeazã:
a) în secţiunea a II-a partea B paragraful 1, partea introductivã este amendatã în sensul urmãtor (modificarea este prezentatã cu caractere cursive):
"1. Licitaţia competitivã naţionalã. Bunurile ce se estimeazã cã vor costa între 100.000 dolari S.U.A. şi 1.000.000 dolari S.U.A. echivalent pe contract, lucrãrile estimate cã vor costa mai puţin de 5.000.000 dolari S.U.A. echivalent pe contract şi serviciile tehnice estimate cã vor costa mai puţin de 1.000.000 dolari S.U.A. echivalent pe contract pot fi achiziţionate prin contracte adjudecate pe baza procedurii de licitaţie competitivã naţionalã conform paragrafelor 3.1, 3.3, 3.4, 3.14 şi 3.15 ale Liniilor directoare pentru achiziţii şi cu prevederile suplimentare urmãtoare:".
Dorim sã consemnãm majorarea plafonului de achiziţii pentru lucrãri contractate pe baza metodei de licitaţie competitivã naţionalã. Majorarea a fost solicitatã de cãtre Împrumutat şi agreatã de cãtre Bancã prin scrisoarea din 12 septembrie 2006. Prin urmare, propunem amendarea Acordului de împrumut în consecinţã.
b) în secţiunea a III-a partea B se introduce un paragraf nou, paragraful 4, dupã cum urmeazã:
"4. Selectarea pe baza calitãţii (SBC). Serviciile aferente unor misiuni ce îndeplinesc condiţiile prevãzute în paragrafele 3.2, 3.3 şi 3.4 ale Liniilor directoare pentru consultanţi pot fi achiziţionate prin metoda selectãrii pe baza calitãţii."
Scrisoarea prin care se solicita amendarea din 9 februarie 2007 menţiona o limitã maximã de 200.000 dolari S.U.A. echivalent pentru noua metodã de selectare pe baza calitãţii (SBC) pentru serviciile de consultanţã. Totuşi, din ultimele clarificãri pe care le-a obţinut Banca de la reprezentanţii Împrumutatului, am înţeles cã aceastã limitã maximã a fost menţionatã în mod eronat şi cã Împrumutatul nu are intenţia de a limita contractele încredinţate prin aceastã metodã de selecţie. De aceea, având în vedere şi faptul cã în Liniile directoare ale Bãncii nu este prevãzut un astfel de plafon pentru metoda de selectare menţionatã mai sus, suntem de acord sã amendãm Acordul de împrumut în consecinţã.

Vã rugãm sã confirmaţi acordul dumneavoastrã cu cele prezentate mai sus, în numele României, prin semnarea, datarea şi returnarea exemplarului anexat al acestei scrisori. Acest amendament va intra în vigoare la primirea exemplarului semnat de dumneavoastrã al acestei scrisori.

Cu stimã,
Anand Seth,
director de ţarã Europa de Sud şi Centralã
Regiunea Europa şi Asia Centralã

AGREAT
ROMÂNIA
Prin: Sebastian Teodor Gheorghe Vlãdescu
reprezentant autorizat
Titlul: ministrul finanţelor publice
Data: 3 aprilie 2007

Copii:
Excelenţei Sale Sulfina Barbu,
ministrul mediului şi gospodãririi apelor,
Bucureşti, România

Excelenţei Sale Vasile Blaga,
ministrul administraţiei şi internelor,
Bucureşti, România

Excelenţei Sale Laszlo Borbely,
ministru delegat pentru lucrãri publice
şi amenajarea teritoriului,
Bucureşti, România

Domnului Bogdan Gãbudeanu,
preşedinte,
Agenţia Naţionalã pentru Resurse Minerale,
Bucureşti, România

Domnului Bogdan Drãgoi,
secretar de stat,
Ministerul Finanţelor Publice,
Bucureşti, România

Domnului Herman Wijffels,
director executiv,
Banca Mondialã

"ANEXA Nr. 1

Tragerea sumelor împrumutului
1. Tabelul de mai jos stabileşte categoriile de poziţii care vor fi finanţate din sumele împrumutului, alocarea sumelor împrumutului pe fiecare categorie şi procentul maxim al cheltuielilor pentru poziţiile care vor fi astfel finanţate din fiecare categorie:


───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Sumã alocatã Procent de cheltuieli
Categoria din împrumut ce se vor finanţa
(exprimatã în USD)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
(1) Lucrãri pentru:
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
(a) Partea B a Proiectului 45.388.000 100% din cheltuieli externe şi 78%
din cheltuieli locale (efectuate
înainte de data acestui amendament)
şi 78% din toate cheltuielile de
la aceastã datã în continuare
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
(b) Partea C a Proiectului
(i) Pãrţile C.1, C.3
şi C.4 ale Proiectului 60.859.000
(ii) Pãrţile C.2 şi C.5
ale Proiectului 4.476.000
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
(c) Partea D a Proiectului 4.983.000
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
(d) Partea E a Proiectului
(i) Partea E1 13.000
(ii) Partea E.2 19.000
(iii) Partea E.3 26.000
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
(2) Bunuri pentru: 100% din cheltuieli externe, 100%
din cheltuieli locale (costuri
(a) Partea A a Proiectului 5.417.000 franco-uzinã) şi 75% din cheltu-
ieli locale pentru alte articole
(b) Partea C a Proiectului achiziţionate pe plan local
(efectuate înainte de
(i) Pãrţile C.1, C.3 şi data acestui amendament) şi 75%
C.4 ale Proiectului 76.000 din toate cheltuielile de la
ii) Pãrţile C.2 şi C.5 ale aceastã datã în continuare
Proiectului 163.000
(c) Partea E a Proiectului
(i) Partea E1 148.000
(ii) Partea E.2 235.000
(iii) Partea E.3 269.000
(iv) Partea E.4 23.000
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
(3) Servicii tehnice pentru
Partea C.5 0 100% din cheltuieli externe şi 75%
a Proiectului din cheltuieli locale
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
(4) Servicii de consultanţã, 75% din cheltuielile aferente
inclusiv audit şi instruire, consultanţilor locali; şi 85% din
pentru: cheltuielile aferente consultan-
ţilor externi
(a) Partea A a Proiectului 3.150.000
(b) Partea B a Proiectului 5.086.000
(c) Partea C a Proiectului
(i) Pãrţile C.1, C.3 şi C.4 5.371.000
(ii) Pãrţile C.2 şi C.5 682.000
(d) Partea E a Proiectului
(i) Partea E1 100.000
(ii) Partea E.2 1.308.000
(iii) Partea E.3 72.000
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
(5) Costuri de operare pentru: 75%
(a) UMP MAI 159.000
(b) UMP MCTC 328.000
(c) UMP MMGA 1.085.000
(d) UMP ANRM 131.000
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
(6) Nealocate pentru:
(a) Partea A a Proiectului 0
(b) Partea B a Proiectului 4.564.000
(c) Partea C a Proiectului
(i) Pãrţile C.1, C.3 şi C.4 4.989.000
(ii) Pãrţile C.2 şi C.5 379.000
(d) Partea D a Proiectului 501.000
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL: 150.000.000"
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


_____________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016