Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENT din 21 decembrie 2012  convenit prin scrisoarea semnata la Washington la 14 decembrie 2012 si, respectiv, la Bucuresti la 21 decembrie 2012 intre Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

AMENDAMENT din 21 decembrie 2012 convenit prin scrisoarea semnata la Washington la 14 decembrie 2012 si, respectiv, la Bucuresti la 21 decembrie 2012 intre Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare

EMITENT: ACT INTERNATIONAL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 160 din 26 martie 2013

    Excelenţei Sale, 14 decembrie 2012
    Florin Georgescu,
    Viceprim-ministru şi ministrul finanţelor publice
    Bucureşti, România

    Stimate Domnule Viceprim-ministru:

              Proiectul Reformei judiciare (Împrumut nr. 4.811-RO)
                       Amendament la Acordul de împrumut

    Facem referire la Acordul de împrumut (Acordul de împrumut) dintre România (Împrumutatul) şi Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (Banca), pentru Proiectul menţionat anterior, datat 27 ianuarie 2006. De asemenea, avem în vedere scrisoarea din 18 octombrie 2012 a domnului Claudiu Doltu, secretar de stat, prin care au fost solicitate anumite amendamente la Acordul de împrumut.
    Propunem prin prezenta modificarea Acordului de împrumut, după cum urmează:

    I. Acordul de împrumut
    1. Articolul II, secţiunea 2.03 se modifică după cum urmează (modificările sunt prezentate cu caractere italice:
    "Data finalizării va fi 31 martie 2015 sau o dată ulterioară stabilită de către Bancă. Banca va notifica neîntârziat beneficiarul cu privire la stabilirea unei astfel de date ulterioare."
    Apendicele la anexa nr. 5 se modifică conform ataşamentului la prezenta scrisoare.
    Vă rugăm să confirmaţi acordul dumneavoastră faţă de cele de mai sus, în numele României, prin semnarea, datarea şi retransmiterea exemplarului inclus în această corespondenţă. Amendamentele vor intra în vigoare odată cu primirea exemplarelor contrasemnate ale acestei scrisori.

                                Cu sinceritate,
                                 Peter Harold,
                                    director
                       Europa Centrală şi Ţările Baltice
                        Regiunea Europa şi Asia Centrală
                           [semnătura indescifrabilă]

    De acord.
    ---------
    ROMÂNIA

    Prin: Claudiu Grigoraş Doltu,
             reprezentant autorizat
    Funcţia: secretar de stat
    Data: 21 decembrie 2012

    Telefon (202) 473-6048 Fax (202) 522-2566

    Excelenţei Sale, 14 decembrie 2012
    Florin Georgescu


    Ataşament
    Apendice la anexa nr. 5

    cc: E. S. Mona Pivniceru, ministru, Ministerul Justiţiei
         Bucureşti, România
         Judecător Alina Nicoleta Ghica, preşedinte, Consiliul Superior
         al Magistraturii
         Bucureşti, România
         Dna Simona Maya Teodoroiu, secretar de stat, Ministerul Justiţiei
         Bucureşti, România
         Dl Claudiu Doltu, secretar de stat, Ministerul Finanţelor Publice
         Bucureşti, România
         Dna Alexandra Mihaela Şinc, secretar general, Ministerul Justiţiei
         Bucureşti, România
         Dna Diana Popescu, director general, Ministerul Finanţelor Publice
         Bucureşti, România
         Dna Cornelia Munteanu, manager de proiect, Ministerul
         Justiţiei - DIEFP
         Bucureşti, România
         Dl Rudolf Jan Treffers, director executiv
         Banca Mondială

                                    Apendice
                                       la
                                  Anexa nr. 5
                                  România PRJ


 ┌────┬─────────────────────────────────────────┬─────────────────────┬───────────────────────┐
 │ │ Măsura/Acţiunea │Termene care trebuie │ Sume*1) care vor │
 │ │ │ respectate │ fi anulate în │
 │ │ │ │ situaţia │
 │ │ │ │ neîndeplinirii │
 │ │ │ │ măsurilor/ │
 │ │ │ │ acţiunilor*2) │
 ├────┼─────────────────────────────────────────┴─────────────────────┴───────────────────────┤
 │ A. │Măsuri legate de reforma politicilor │
 ├────┼─────────────────────────────────────────┬─────────────────────┬───────────────────────┤
 │ 1. │Contractul finalizat pentru sarcina pri- │Nu mai târziu de │EUR 249.888.51*3) │
 │ │vind optimizarea procedurilor în instanţă│31 decembrie 2013 │ │
 ├────┼─────────────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────┤
 │ 2. │Aprobarea de către INM a broşurii care │Nu mai târziu de │EUR 50.772,25*4) │
 │ │conţine metodologia pentru │31 martie 2013 │ │
 │ │(i) crearea unei curricule de e-Learning │ │ │
 │ │pe baza celei tradiţionale; │ │ │
 │ │(ii) crearea cursurilor interactive de │ │ │
 │ │instruire la distanţă; │ │ │
 │ │(iii) predarea şi administrarea modulelor│ │ │
 │ │e-Learning în calitate de formator │ │ │
 │ │(Banca Mondială va primi o confirmare │ │ │
 │ │scrisă din partea DIEFP privind aprobarea│ │ │
 │ │broşurii de către INM.) │ │ │
 ├────┼─────────────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────┤
 │ 3. │Semnarea contractului pentru CNS privind │Nu mai târziu de │EUR 142.300,00 │
 │ │dezvoltarea reţelei de formatori pentru │30 octombrie 2013 │ │
 │ │tehnicile de instruire la distanţă │ │ │
 │ │(e-Learning) │ │ │
 │ │(Banca Mondială va primi un exemplar al │ │ │
 │ │contractului semnat în termen de o │ │ │
 │ │săptămână de la semnarea acestuia.) │ │ │
 ├────┼─────────────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────┤
 │ 4. │Codul naţional privind Insolvenţa elabo- │Nu mai târziu de │EUR 147.026*5) │
 │ │rat de consultant şi aprobat de către │31 august 2013 │ │
 │ │beneficiar │ │ │
 │ │(Banca Mondială va primi confirmarea │ │ │
 │ │scrisă a elaborării şi aprobării Codului │ │ │
 │ │de către beneficiar.) │ │ │
 ├────┼─────────────────────────────────────────┴─────────────────────┴───────────────────────┤
 │ B. │Măsuri legate de infrastructura instanţelor şi TIC │
 ├────┼─────────────────────────────────────────┬─────────────────────┬───────────────────────┤
 │ 5. │Sistemul de gestionare a resurselor │Nu mai târziu de │EUR 1.421.429,89 │
 │ │(Resource Management System - RMS) este │31 martie 2014 │ │
 │ │în întregime funcţional. │ │ │
 │ │(Se va transmite Băncii Mondiale o │ │ │
 │ │confirmare scrisă din partea DIEFP pri- │ │ │
 │ │vind rezultatul testelor efectuate în │ │ │
 │ │vederea punerii în funcţiune a RMS pentru│ │ │
 │ │instituţiile beneficiare*6) prevăzute în │ │ │
 │ │contract.) │ │ │
 ├────┼─────────────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────┤
 │ 6. │Implementarea în proporţie de cel puţin │Nu mai târziu de │EUR 4.885.079,63*8) │
 │ │50%(progres fizic) a lucrărilor civile la│30 septembrie 2013*7)│ │
 │ │Palatul de Justiţie Iaşi - în baza unei │ │ │
 │ │evaluări de specialitate realizate de o │ │ │
 │ │misiune de supraveghere a Băncii Mondiale│ │ │
 ├────┼─────────────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────┤
 │ 7. │Lucrările finalizate (progres fizic) la │Nu mai târziu de │Tulcea - EUR 667.000*9)│
 │ │Tribunalul Tulcea şi Curtea de Apel │31 august 2013 │Piteşti - EUR 377.000 │
 │ │Piteşti │ │ │
 │ │(Se va transmite Băncii Mondiale o │ │ │
 │ │confirmare scrisă din partea DIEFP │ │ │
 │ │privind finalizarea respectivelor │ │ │
 │ │proiecte de lucrări civile.) │ │ │
 ├────┼─────────────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────┤
 │ 8. │Contractul de lucrări civile semnat │Nu mai târziu de │EUR 1.109.045 │
 │ │pentru Tribunalul Cluj │31 martie 2013 │ │
 │ │(Banca Mondială va primi un exemplar din │ │ │
 │ │contractul semnat în termen de o │ │ │
 │ │săptămână de la semnarea acestuia.) │ │ │
 ├────┼─────────────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────────┤
 │ 9. │Ministerul Justiţiei va elabora şi aproba│Nu mai târziu de │EUR 2.916.586*10) │
 │ │un set de acţiuni care vor fi întreprinse│28 februarie 2013 │ │
 │ │pentru continuarea lucrărilor de reabili-│ │ │
 │ │tare la Tribunalul Sibiu. │ │ │
 │ │(Banca Mondială va primi un exemplar din │ │ │
 │ │setul de acţiuni.) │ │ │
 └────┴─────────────────────────────────────────┴─────────────────────┴───────────────────────┘

__________
    *1) Valoarea echivalentă în RON se va calcula pe baza cursului mediu de schimb al Băncii Naţionale a României valabil la data implementării măsurii (de exemplu, data semnării contractului) sau la data la care Împrumutatul ar fi trebuit să implementeze măsura, dar nu a făcut acest lucru.
    *2) Anularea se aplică sumelor corespunzătoare (fie valori contractuale totale, fie plăţi estimate rămase de efectuat la termenele respective) pe fiecare contract în parte. Anularea "plăţilor estimate rămase de efectuat" nu va afecta plăţile aferente contractului în derulare.
    *3) Suma reprezintă plăţi estimate rămase de efectuat la termenul prevăzut. Anularea "plăţilor estimate rămase de efectuat" nu va afecta plăţile aferente contractului în derulare.
    *4) Suma reprezintă plăţi estimate rămase de efectuat la termenul prevăzut. Anularea "plăţilor estimate rămase de efectuat" nu va afecta plăţile aferente contractului în derulare.
    *5) Suma reprezintă plăţi estimate rămase de efectuat la termenul prevăzut. Anularea "plăţilor estimate rămase de efectuat" nu va afecta plăţile aferente contractului în derulare.
    *6) Instituţiile beneficiare sunt: Ministerul Justiţiei şi tribunalele, Ministerul Public şi parchetele, Consiliul Superior al Magistraturii, Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Administraţia Naţională a Penitenciarelor şi penitenciarele.
    *7) Finalizarea lucrărilor civile este preconizată cel mai târziu în luna februarie 2014. Prin urmare, finalizarea în termeni de progres fizic a proiectului în proporţie de aproximativ 50% până în luna septembrie 2013 ar trebui să fie o indicaţie rezonabilă a faptului că proiectele de lucrări civile vor fi finalizate conform angajamentului.
    *8) Suma reprezintă plăţi estimate rămase de efectuat la termenul prevăzut. Anularea "plăţilor estimate rămase de efectuat" nu va afecta plăţile aferente contractului în derulare.
    *9) Suma reprezintă plăţi estimate rămase de efectuat la termenul prevăzut. Anularea "plăţilor estimate rămase de efectuat" nu va afecta plăţile aferente contractului în derulare.
    *10) Suma reprezintă plăţi estimate rămase de efectuat la termenul prevăzut. Anularea "plăţilor estimate rămase de efectuat" nu va afecta plăţile aferente contractului în derulare.

                                      ----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016